פינת השופט (19) – ניתוח אירוע העבירה של ארון גורדון על ג'ימי באטלר בדקות הסיום של משחק מספר 5 בין דנבר ומיאמי / עמית טבול

ברכות לדנבר על זכייה באליפות מדהימה. עם זאת, זה יכול היה להיגמר אחרת בעיקר בזכות ג'ימי באטלר שהתעורר ברבע הרביעי. ואם כבר ג'ימי אז עד הסוף… שוב פעם ג'ימי באטלר עולה גבוה לזריקת שלוש בדקות הסיום של משחק ושוב פעם נשרקת עבירה לזכותו.
ננתק רגע את כל האמוציות ונתמקד במה שהיה.

מה היה לנו שם?

4 הפרש לטובת דנבר. באטלר נדחק לפינה שהוא כה אוהב ועולה גבוה גבוה לזריקת שלוש תוך כדי זריקת רגל קדימה. ארון גורדון מגיע לידו ונזהר מלבצע מגע. הרגל ששלח ג'ימי פוגשת באיזור האסטרטגי של גורדון והשופט שורק לעבירה בניסיון קליעה שמזכה את באטלר בשלוש זריקות קריטיות. דנבר ערערה על ההחלטה ולאחר בדיקה במוניטורים השופטים השאירו את ההחלטה על כנה. באטלר קלע את שלוש הזריקות, כך שיתרון של הנאגטס צמצם לנקודה בלבד, 3:20 לסיום המשחק/העונה.

מדוע השופט שרק את מה ששרק ומהי הדילמה במקרה שלנו?
השופטים קבעו שהתנועה שביצע ג'ימי היא תנועה טבעית של קליעה ועל כן לדעתם הוא לא יצא מה"צילינדר" שלו (המרחב האנכי האישי ששייך לכל שחקן ובתוכו הוא רשאי לנוע/לקפוץ). הווה אומר, ברגע שיש מגע בתוך הצילינדר של ג'ימי, הוא לא אשם בו כי הוא בתנועה טבעית של קליעה שמשאירה אותו במרחב שלו. כלומר, מגע של שחקן מגן שקופץ או נע לכיוון המרחב שלו בעודו באוויר, יזכה את השחקן התוקף בזריקות עונשין.
באחת מזויות הצילום שהוצגו בהילוכים החוזרים, ניתן להבחין שארון גורדון, על אף ניסיון מפוקח וזהיר מאוד שלו שלא לגעת בג'ימי ולא להיכנס למרחב שלו, בפועל עדיין נכנס למרחב שלו "בקטנה". מצד שני רואים איך בחכמה רבה הוא מנסה לברוח מאיזור הנחיתה של באטלר כדי להימנע ממגע ושריקה. כלומר, אם נניח שג'ימי לא היה שולח רגל קדימה קיימת סבירות מסוימת שהוא היה נוחת על גורדון ומקבל עבירה מוצדקת או שלא היה נוצר מגע כלל.
אמה מה, עוד לפני שג'ימי נחת, הוא שלח קדימה את הרגל ויצר מגע לא הכרחי.
אז מה גובר? העובדה שגורדון לא הספיק ליצור לעצמו מרחב אישי לפני שבאטלר התרומם לקליעה או העובדה שבאטלר שלח את הרגל קדימה לפני הנחיתה?
כלומר, האם העובדה שגורדון איחר בהתמקמות שלו מטילה עליו אחריות לכל מגע שהוא? גם אם מדובר במגע שנוצר על ידי המתקיף עוד לפני שנכנסים לענייני תנועה טבעית לסל במהלך ניסיון קליעה או ענייני מרחב אישי וכו'?

המסקנה שלי
בואו ניקח דוגמה ממצב אחר במשחק כדורסל שיכול ללמד אותנו על המקרה הזה.
לפני מספר שנים הוסיפו גם באירופה את חצי המעגל שבתוכו לא ניתן להתייצב ולקבל עבירת תוקף. כלומר, השחקן המגן לא יקבל שריקה גם אם יעמוד יציב. האם זה אומר שלעולם לא תישרק עבירת תוקף נגד שחקן שעולה לליי אפ/הטבעה ומפיל שחקן שעומד בתוך חצי המעגל בו אין שריקות לעבירות תוקף?
ודאי שלא. אם השחקן התוקף יעיף את השחקן המגן עם היד השנייה, הסל ייפסל ותישרק עבירת תוקף במידה והכדור טרם יצא מידיו, שכן המגע עם היד השנייה הוא לא חלק מתנועה טבעית לסל, בדיוק כפי שזריקת הרגל קדימה במהלך ניסיון זריקה לסל (שחקנים כמו באטלר מתמחים בזה) הוא לא חלק מתנועה טבעית לסל, ועל כן האחריות למגע היא בראש ובראשונה על באטלר למרות ששהה במרחב שלו.


מסקנתי היא שהשופטים טעו בהחלטתם. עצם שליחת הרגל של באטלר (יותר מדי רחוק) למעשה מבטלת את כל היתרון המרחבי שצבר בעולם של תנועה טבעית לסל במהלך הזריקה, ולכן ההחלטה הנכונה פה היא "No Call" (המגע שיזם ג'ימי רחוק מלהצדיק שריקה לאופנסיב). במידה והשופטים אכן היו מבטלים את השריקה, הם היו שוברים את הראש איזו קבוצה תקבל את הכדור, ולכן ייתכן והיה פה ג'אמפ בול.
תראו, תוך כדי משחק מהלך מהיר במשחק מותח ומכריע, אפשר אמנם לראות שג'ימי שלח את הרגל אבל קשה לראות את התמונה כולה ולכן זה מצוין שהיה פה צ'לנג'.


השופטים קיבלו הזדמנות להתעמק במוניטור ולקבל החלטה מכריעה בנחת, אך לצערי לא שינו את החלטתם הראשונית.
יתר על כן, מדובר במשחק סופר מכריע שאם מיאמי הייתה מנצחת בו היא הייתה מקבלת הזדמנות להשוות את הסדרה בביתה, שלא לדבר על המסר הבעייתי בתגמול שחקנים ש"כופים" מגעים על המגנים שלהם, דבר שהוא נגד המגמה המוצהרת של הליגה בשנתיים האחרונות.

נקווה שהשריקה הזו תנותח לעומק ותשפר החלטות קריטיות עתידיות.

Amitlahev

אבא במשרה מלאה, רואה חשבון, שופט כדורסל בדימוס, מכור לפנטזי, גיטריסט בהרכב ובשעות הפנאי (שאין לי) זורק מלא שלשות :)
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
77 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
NFS
NFS
13/06/2023 13:06:44

תודה עמית, רק שניתוח המקרה הזה דומה לניתוח קביעה באמצע אוגוסט שהשמש תזרח מחר – אין פה בכלל שאלה.
שריקה שהיא בושה, והאישור אחרי הריוויו זה כבר בושה וחרפה. בטח ובטח כשזה בזמן הכסף במשחק קובע בגמר הליגה.
השופט דיוויס יהיה חייב לקבל עונש כלשהו והמקרה הזה חייב להיות "קו בחול" שזה לעולם לא עבירה.
גם ככה יש יותר מדי חוליים בדרך בה המשחק נשפט, וההתקפה מקבלת יותר מדי כבוד. ועל הדרך, שחקן שמנסה להוציא עבירה במרמה – טכנית.

wadi
13/06/2023 13:15:04

אבסורד. זה להגיד למגן שאין לו אפשרות לשמור. שאלה, אם גורדון היה נשאר לעמוד בלי התזוזה שעשה בסוף (ועדיין ג'ימי בועט בו), זה יכול לשנות את השריקה לטובת המגן או שאין קשר?

Berch
13/06/2023 13:28:09

ניתוח מעניין
קשים הם חייו של שופט בגמר.
כל ספורט. כל גמר.
בסה"כ בני אדם

ובלי קשר, מישהו יודע על מי השופט הימר?
שואל בשביל חבר
🤣

IDO
IDO
13/06/2023 13:32:13
הגב ל  Berch

נראה לי על -5 למיאמי

שופטים צריכים לדעת שיש להם 3 סטרייק והחוזה שלהם יופסק לאלתר

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/06/2023 13:57:15
הגב ל  IDO

למה? מאמנים מפוטרים אחרי שלוש טעויות? ושחקנים? אם הייתה נשרקת פה עבירה נגד באטלר, היית קורא לפטר אותו? ומה עם שחקן שמבקש פסק זמן כשאין ועולה לקבוצה בניצחון, פיטורים?
שופטים הם בני אדם, וטעויות שלהם יכריעו משחקים כמו שטעויות של שחקנים ומאמנים יכריעו. הסיבה היחידה לפטר היא אם מוכח שמישהו שרק בזדון

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/06/2023 14:02:42

כל זה בעיניי, כמובן. אני לא קובע בשביל אף אחד אחר…

ירושלמי
ירושלמי
13/06/2023 14:20:04

פיטורים הם כלי מהותי ביעול של ארגון..
יש טווח של טעויות שאתה לא יכול לקבל ושהן לא מתאימות למעמד.
באיזה דרכים אחרות אתה חושב שאפשר להעלות את איכות השיפוט בליגה?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/06/2023 14:31:48
הגב ל  ירושלמי

ארגון שמפטר עובדים על בסיס 'שלוש טעויות והביתה' לא יגיע לשום מקום, בטח שהעובדים שלו לוקחים מאות החלטות במשחק אחד. פיטורים זה אחד הכלים הלגיטימים שעומדים לרשות ארגון, כמו הדרכות, סינון ראשוני נכון ואי המשך העסקה (בניגוד לפיטורים), אבל אי אפשר לעשות מזה קרקס

IDO
IDO
14/06/2023 3:51:14

צודק קצת קיצוני. סטרייק תירשם שיהיה ערעור וידאו השופט עדיין יחזיק בטעות. שופטים עליון יורה לו שטעה.
תשמע, הייתי רואה הופס שנים והשנה זה היה בלתי נסבל. אשכרה השופט שורק ואנחנו מנחשים למה. אחר כך אנחנו רואים בנטפליקס על הקשר בינן לבין הימורים עולם תחתון.
תעזור לי לחזור להיות מאמין. זה כל מה שאני מבקש.
הליכה אני כבר לא ארעה הם בסטריעק שלוש אבל גם הפלייאוף על סטרייק ראשון….

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  ירושלמי

השיפוט הוא מטעם הליגה. הליגה מודיעה לשופטים מה לשרוק ועל מה אז למה שיפטרו עובד מצטיין? מצחעק להאשים שופטים הם בסהכ עושים מה שאומרים להם wwe

Don
Don
14/06/2023 7:28:45

אבל יש הבדל לא?
שחקן שעושים עליו עבירה בניסיון קליעה ל3, זכאי ל3 זריקות עונשין.
שחקן שהמגן עמד בלי לעשות כלום, וממש לא נגע בו, ועוד היה צלנג וצפו בוידאו מכל הזויות – כיצד יתכן שפסקו לטובת הזורק? זה מקרה יוצא דופן ובגלל זה כל הסיפור.

אשך טמיר המקורי
13/06/2023 13:54:43

בושה גדולה, שמאירה בזרקור על הבעיה הקשה של השיפוט בליגה.
באמת שאין מה להרחיב ולדון על ניואנסים כאן.
אחת מהבעיות בשיפוט ב-NBA היא שמרוב טוויקים וטוויקים לדברים שפעם היו מובנים מאליהם וברורים בחוקת הכדורסל (במטרה להטות עוד ועוד את המשחק לכיוון ההתקפה – שיקולי רייטינג ו-$), טמטמו את השופטים לחלוטין בשנים האחרונות, עד שעכשיו כשהם רואים שהשמש זורחת הם מתחילים לבדוק מה השעה, ואת הזווית, ואת מיקום כדור הארץ ביחס אליה, והאם זה יום שבת או חול, עונה רגילה או פלייאוף, ובאיזה שחקנים מדובר – כדי לשרוק ולהכריז "זרחה!" או "לא זרחה!".
ולעיתים היא עולה ואחרי כל החישובים האלה מכריזים "לא זרחה!" כמו במקרה שלפנינו.
באטלר לא רק שולח רגל קדימה באופן לא טבעי, הוא גם עושה פלופ באוויר ומפיל את עצמו במקום פשוט לנחות רגיל.
שחקנים כאלה מחליאים אותו, והוא עושה זאת קבוע כי למד בהתנייה אופרנטית שזה עובד ומזכה אותו בהליכות לקו.
בושה לליגה, בושה לשיפוט, ובושה לשחקנים כאלה.
אני מכנה אותם "שיקוצים".

thejanitor
thejanitor
14/06/2023 6:44:21

חחח, מלפני 9 שנים זה גאוני, עוד מלפני הארדן בכלל

אשך טמיר המקורי
13/06/2023 18:23:27

😂
זה מושלם

דוקטור רזי הופמן
13/06/2023 18:42:24

היו צריכים להביא את אמביד גימי או הג'וק להדגים

הבן הממזר של דנילו גלינארי

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ענק

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אמת. אבל אשך אם נותנים לך לא תיקח? מה אשם באטלר? דונט הייט דה פלייר הייט דה גיים

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/06/2023 14:01:29

פלפולי שיפוט, כמו פלפולי דת ועורכי דין, תמיד מזכירים לי את לימודי הפילוסופיה. מדברים שעה על הפרדוקס של זנון, אבל כשנגמר השיעור מגיעים לקצה החדר בשני צעדים. (ולעניינו, מתפלפלים שעה על החלטה שלהדיוט כמוני נראית ברורה). כיף להבין סוף סוף מה עומד מאחוריהם.
תודה רבה אסי

NFS
NFS
13/06/2023 14:28:19

אסי זה מפרדוקס האסיסט

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/06/2023 14:33:43
הגב ל  NFS

אבוי, הולך לעמוד פינה מבויש ובדרך מוסיף תודה לעמית

Klay Thompson
Klay Thompson
13/06/2023 14:09:22

השריקה הזאת היא סיכום כל הרעות החולות בNBA. אני דווקא שמח שהשאירו את השריקה כמו שהיא, זה מאיר בפרוז'קטור את בעיית השיפוט בליגה ואולי משהו ישתנה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Klay Thompson

בעיית השיפוט מוכוונת על ידי הליגה

ד"ר פופרס
13/06/2023 14:18:28

תודה עמית,
האמת, לא טרחתי לראות,קראתי בבלוג תוך כדי,
החלטה מזובלת ודוחה. אם אני במגרש הייתי בשמחה זורק ביצים שעמדו בשמש שבוע מעורבבים עם הזיעה של הבבון
באטלר מותח בשמחה את הרגל לבייציות של גורדון.
לא יאומן לאיזה רמות הWWE יורד.
אם אני במגרש, אני זורק בשמחה ביצים שעמדו שבוע בשמשמעובבים טוף טוף עם זיעה של הבבון ממשחק ההדחה על השופט+סילבר

Don
Don
14/06/2023 7:39:33
הגב ל  ד"ר פופרס

וואו
אם אוהד יזרוק ביצה על שופט באמריקה, אני אצא לרקוד באמצע הלילה בירוחם. מהפה שלך לאלוהים. זה יכשה לי את היום.

עידו גילרי
14/06/2023 7:45:09
הגב ל  Don

יעשה לך את היום לראות מישהו חוטף ביצה כי הוא לא עשה את העבודה שלו כמו שצריך?
מה נסגר אתכם אנשים??

Don
Don
14/06/2023 8:33:30

סתם בגלל שיהיה מצחיק וישברו סוף סוף את המושג ריספקט שמגיע לכל זבוב בארהב, גם אם עשה טעות וגם אם חסר כישורים. ריספקט ריספקט ריספקט…
די כבר עם הריספקט הזה! ביצה על השופט ובאותה הזדמנות גם על מארק גקסון שכל היום מהלל ומחלק ריספקטים…

עידו גילרי
14/06/2023 8:37:17
הגב ל  Don

סבבה תזכיר לי לזרוק עליך ביצה סתם כי זה יהיה מצחיק.אני אישית אקרע מצחוק.

עמיחי קטן
13/06/2023 14:35:39

תודה עמית.
בגדול אני מסכים איתך, שריקה לא נכונה לדעתי והיה צריך לשנות, אבל זו כן שריקה קצת גבולית

הבן הממזר של דנילו גלינארי

זה גם לא קצת גבולי לא צריך להמציא טיעונים ששינסו להסביר את השטות הזאת. אם כבר תוקף של גימי.

thejanitor
thejanitor
14/06/2023 6:46:22

לא גבולי ולא בטיח. הדבר היחידי שגבולי פה זה אם להעניק לבאטלר טכנית על פלופ, או פלייגרנט 1 על בעיטה לביצים.

Florida man
13/06/2023 15:07:34

שריקה גרועה שמגלמת בתוכה את כל מה שרע בחוקי הליגה והשריקות המטומטמות שהשופטים גורמים.

עידו גילרי
13/06/2023 15:29:01

תודה עמיתבונן מקרוב.
זה ממחיש עד כמה קשה להיות שופט בעידן בו כל שריקה מצולמת מכמה זוויות ב-HD והחוקים אף פעם לא מספיק מוגדרים מספיק טוב כדי לבצע החלטה שתיראה נכונה.

NFS
NFS
13/06/2023 16:39:12

נכון עקרונית ובאמת קשה לשפוט בריל-טיים.
אבל פה היה ריוויו וכל הזוויות ב-HD דווקא אמורות לעזור לבטל את השריקה.

עידו גילרי
13/06/2023 16:46:32
הגב ל  NFS

נכון. זה לא משנה את זה שכל העיניים של עולם ה-NBA עליך וכל החלטה שתקבל יהיה מישהו שיצעק.

NFS
NFS
13/06/2023 16:52:02

כולל את אחיך..

עידו גילרי
13/06/2023 16:54:06
הגב ל  NFS

שזה העין הכי מפחידה.

NFS
NFS
13/06/2023 17:19:11

וגם הכי דומעת

עידו גילרי
13/06/2023 17:19:55

אהה אתה נותן פייט לא רע בכלל

NFS
NFS
13/06/2023 17:54:39

חחח.. צריך להעביר איכשהו את הזמן בטיים אאוט..

הבן הממזר של דנילו גלינארי

זה היה מול עיני השופט ועוד ראו שעה במצלמה

IDO
IDO
14/06/2023 4:21:38

זה לא טיעון רלוונטי. פה השופט בעצמו מקבל את כל זוויות הוידאו לריוויו

מנחם לס
13/06/2023 16:12:26

לא היה פאול. מה שהרגיז אפילו יותר שגם אחרי הריפליי השופטים לא שינו את שריקתם המקורית. טעות שיכולה הייתה לגרום להפסד לא מוצדק לחלוטין של דנבר.

thetroll
thetroll
13/06/2023 16:57:48

תודה עמית.
קבוצת השופטים היא בין הגרועות בליגה השנה. צריך שיהיה סוג של דראפט לשיפוט כדי להזרים דם חדש למערכת ושופטים ששוגים באופן כה משמעותי רצוי שיפנו את מקומם בליגה. כמו שחקנים גרועים.
טעויות של שופטים הינן נסבלות מי דלא עובד לא טועה. אבל השנה התחושה היא שזה עבר את כל גבולות הטעם הטוב. הקבוצה הזאת חלשה וחייבת ריענון.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מצוין עמית, תודה רבה, מסכים איתך שזו הייתה שגיאה, ומסכים עם כולם שזו גם שגיאה גדולה וברורה, הייתי שמח להיות זבוב בתוך קיר הגוגולת של השופט ולהבין מה עבר לו בראש כשהוא אישר את העבירה הזו, כי באמת שקשה לי להבין מה זה יכול היה להיות.

PhillySpecial
13/06/2023 21:04:43

זו הייתה השריקה הכי גרועה שראיתי בגמר נ.ב.א אי פעם

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חברים הבעיה בליגה זה לא השופטים אלא מה שמנחים ומאפשרים לשרוק במסגרת חוקי הwwe.
זו ליגה שקופצים על מגן אומרים להם תשרקו ששחקן מחליק אומרים להם תשרקו ששחקן זורק ראש אומרים להם תשרקו שחקן עושה צעדים אומרים גאתרינג ואז מוציאים הודעות שהשריקות מוצדקות. השופט כולה עושה מה שהבוסים רוצים ומצפים. הם עובדים בארגון.

אור
אור
13/06/2023 21:24:39

כמו השיר הידוע לבכייני השיפוט באתר
.
הכל זה מלמעלה (סילבר)
אז אל תבכי הלילה
הכל זה לטובה (לברון)
אז אל תבכי ילדה (שמעון)

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  אור

דה טרות
נוטינג באט דה טרות
דה אול טרות

שדות פופ לנצח
13/06/2023 22:08:38

ואף על פי כן ולמרות שיש פה תמימות דעים שהיה פאול אני הולך עם השופטים …. למה? כי קודם כל אני לא רואה את כל המחזות המתוארים פה על בעיטה לביצים והצגה של נפילה, לי זה נראה טבעי לגמרי שכשקופצים הרגל נעה קצה קדימה…אבל בעיקר כי אני לא מאמין שהשופטים טפשים או משוחדים ואם הם ראו את ההילוך החוזר כמה פעמים והחליטו שיש שם פאול אז כנראה זה מה שהיה….הימור שלי בקרוב יצא הסבר של השופטים/ הליגה לגבי השריקה הזו וכולם יבינו אותה יותר טוב….אם אחד מהשופטים יקום ויודה שבמחשבה שניה היתה פה טעות אז אשנה את דעתי

הבן הממזר של דנילו גלינארי

🤣🤣🤣🤣🤣

שדות פופ לנצח
14/06/2023 8:32:33

שימון, השתכנעתי, אתה ממש האריסטו של הופס בכל הנוגע להעלאת טיעונים והוכחתם, אני לא יכול לעמוד בפני ההגיון היוקד הזה

הבן הממזר של דנילו גלינארי

טיעון והוכחה? 😂😂

מספיק זוג עיניים ומעט בינה. אבל כנראה יש אנשים שאחרים אמורים להסביר להם מה הם רואים. תחכה לדוח של הליגה 😉

שדות פופ לנצח
14/06/2023 10:48:11

אז הטענה שלך ש6 זוגות עיניים של שופטים מקצועיים ובעלי נסיון (=בינה?) זה לא מספיק בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה כי מה? השופטים אוהדי מיאמי? הליגה מכריחה אותם לשפוט בניגוד להגיון? יש הוראה מסילבר לתת לבאטלר זריקות עונשין אם הוא קולע מהפינה הימנית? אני טוען שחוקי המשחק כפי שהם מוגדרים כיום הם אלו שהביאו להחלטה, והשופטים הרבה יותר מבינים ומעודכנים בחוקים מכל המגיבים פה….אז אם אין לך הוכחות שהשופטים מושחתים והם פסקו בניגוד לחוק אז לא תשכנע אותי

שדות פופ לנצח
14/06/2023 10:55:55

קצת צניעות לא תזיק, בטח לא לך שימון ולעוד הרבה מגיבים פה שכל הזמן עסוקים בלתת עצות ולאדת על מאמנים, מנג'רים, שחקנים ושופטים …מי שמגיע לליגה הזו הוא העילית של המקצוענות , האנשים הכי מוכשרים בתחומם בעולם….אנחנו , אפעס, אוהדים של המשחק וזהו…קצת צניעות לא תזיק

הבן הממזר של דנילו גלינארי

הליגה מלאה ב90 אחוז רפי הבנה וקומבינות לא שונה מפוליטיקאים. אף אחד כמעט שם לא בעילית בצוותים המקצועיים. הם רפי הבנה אדירים.
יש שם מועמדים להחליף אותי בתפקיד יור איגוד רפי ההבנה העולמי.

Pistons
Pistons
13/06/2023 23:07:28

עמית, 7-8 שניות לסיום, פופ מוריד ריבאונד ומתחיל ללכת עם הכדור. האם זה לא צעדים?

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Pistons

זה גאתרינג 2 +2×2 מותר

Pistons
Pistons
14/06/2023 15:06:27
הגב ל  Amitlahev

מה זה אומר לא השפיע בכלל על המשחק?
אם הכדור של מיאמי, אולי דנבר לא מנצחת

Yinon Yavor
14/06/2023 0:19:55

זו באמת שריקה שמיותר לנתח.
אין כאן אפילו בדל של ספק.
הזוי שלא הפכו את ההחלטה

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
14/06/2023 6:18:37

הבעיה היא כפולה :
הראשונה – טעות של השופט בשריקה הראשונית יכולה לקרות….הבעיה שהם הולכים לצ'אלנג ומסתכלים על זה שלושה שופטים ועדיין לא משנים את ההחלטה זה ממש רע.
השניה – חוקי הליגה שאיפשרו בכלל סחיטת עבירות סיטונאית בזריקות שלוש …בייסודו של השיקוץ הראשי ג'יימס הארדן שבנה קריירה מהדבר הזה , זאת הבעיה הראשית. העדפה של התקפות וסקור גבוה בשם ברייטינג והכסף…זה הורס את המשחק והקברניטים לא הבינו את זה מספיק מהר.

הליגה צריכה להלחם בתופעת הפלופינג וסחיטת עבירות תוקף משלוש ולהעניש את השחקן באופן אקטיבי במקרים כאלה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

הקברניטים רוצים את זה. הכסף זורם

אשך טמיר המקורי
14/06/2023 8:52:05

100+
אבל הליגה יצרה את זה כי רצו עוד ועוד יתרונות להתקפה על חשבון ההגנה

עידו גילרי
14/06/2023 7:59:53

עמית אם אתה עובר פה בהזדמנות רציתי לשאול אותך לאור הזוית המקצועית שאתה מביא לכאן:
1. איזה הבדלים מהותיים אתה רואה באיך ששורקים עבירות באירופה לעומת ה-NBA?
2. אתה חושב שיש נטייה לשרוק יותר לעבירות באחד משני הצדדים?

עידו גילרי
14/06/2023 10:57:58
הגב ל  Amitlahev

עמיתחמק…
תודה!

עומר מזיג
14/06/2023 10:12:56

תודה עמית. אני לא שופט אבל מעבר לחוק הכתוב צריך להגיד – אם זה באמת פאול זה אומר שאי אפשר לשמור על פייד אווי גאמפשוט בשום דרך. תודה לאל שהנאגטס ניצחו וזה לא שינה כלום

ירון, החלום
ירון, החלום
18/06/2023 2:50:20

בס"ד
תודה עמית.
אני לא שופט, אבל ההיגיון שלי אומר שזו עבירת תוקף.
זו פעולה מסוכנת. אם המגן היה עושה את זה תוקף, כנ'ל.