מעורב כדורגל והופס ליום א': הכדורגל המודרני? 85 דקות של פיהוק; 5 דק' סוערות (סיטי – אינטר 0-1) / מנחם לס

1.HE PASSES. HE PASSES. HE PASSES. NOW HE PASSES AGAIN. HE PASSES

אני כטוח שראיתם ושמעתם את הפרסומת של STATE FARM עם בובן מרג'נוביק 'המשדר משחק NBA": "HE BOUNCES…HE BOUNCES…HE BOUNCES. NOW HE BOUNCES AGAIN. HE BOUNCES…HE BOUNCES…HE BOUNCES. NOW HE BOUNCES AGAIN…HE BOUNCES…HE BOUNCES…"

אילו שידרתי את משחק הנצחון של מנצ'סטר סיטי על אינטר מיליאן, משך 85 דקות המשחק הייתי משדר: "HE PASSES…HE PASSES…NOW HE PASSES AGAIN, AND AGAIN…HE PASSES…HE PASSES. NOW HE PASSES AGAIN…HE PASSES. HE PASSES…".

משך כל המחצית הראשונה זה היה המשחק. משך כל המחצית מנצ'סטר סיטי בעטה 2 כדורים (חלשים) למסגרת, ואינטר עשתה אותו דבר. הדבר המרתק ביותר היה לראות את פפ גרדיולה משתולל על הקו עם זרועותיו, ופיו הצועק הוראות (שאיש לא שם לב אליהן) באנגלית די מרוסקת ומבטא שלא נדע.

כמעט נרדמתי משעמום. ואני לא איזה אמריקאי המאמין שבייסבול ופוטבול הם המשחקים היחידים המעניינים בעולם. אני איש כדורגל בדמי. בצעירותי שיחקתי בנערים של מכבי חיפה, ואז בנוער של הפועל גבעות זייד (שהיה קיבוץ מאוכלס בישראלים ארגנטינאים), ואפילו משחק אחד בגיל 17 עם הפועל בלפוריה שהייתה אז בליגה הלאומית (ליגת העל בישראל ב-1954).

ב-1961 שיחקתי עבור 'בלו-סטאר' במנהטן, בליגה האמריקאית ($50 למשחק…), וב-1962 ו-1963 שיחקתי על מילגה בקולג' של ווסטר, שם נבחרתי לאול אמריקן. ב-1964 ו-1965 הייתי עוזר מאמן בקנט סייט יוניברסיטי.

ב-1967 התחלתי לאמן את אדלפי יוניברסיטי. הבאתי שחקני כדורגל מישראל כגון רובי יאנג (הפועל חיפה וקפטן נבחרת ישראל), אמנון ארונסקינד (מכבי ת"א), שוקה פלגי (הפועל חיפה), ואז את נמרוד דרייפוס (הפועל ת"א), רון שניידר (הפועל כ"ס), שי פרויליק (נבחרת הנוער והכוח ת"א), יזהר נוז'יק (בית"ר ת"א ובני יהודה), וישראל גולדשטיין (הפועל ת"א). מאירלנד הבאתי את צ'ארלס אודונל, ומאנגליה את סטנלי אאורבורן, ושחקני נבחרות צעירות מג'מאייקה, טרינידד-טובגו, ועוד כמה וכמה איים קריביים. וכמובן שרוב השחקנים היו אמריקאים מצויינים, שרובם וכולם שעשו את הקבוצה הראשונה המשיכו כמקצוענים ב-USSL.

לקחנו מקום שלישי באליפות המכללות דיביזיה II ב-1973, זכינו באליפות המכללות ב-1974, ושוב לקחנו מקום שלישי ב-1975. ב-1976 העליתי את הקבוצה לדיביזיה הראשונה, עלינו לפלייאוף, ובמשחק הראשון הפסדנו בגלל פנדל מפוקפק ביותר. בסוף העונה כמה שחורים בקבוצה טענו שאני מעדיף את הישראלים, מסדר להם עבודות וכו', ובוקר אחד אני מופיע למשרד ומחכה לי עתון הסטודנטים עם ארבע מילים ענקיות בעמוד הראשון – "LESS IS A RACIST". זה כל מה שהופיע בעמוד השער.

חייכתי, והחלטתי שאני לא ממשיך לאמן. בגלל 10 שנים של אימון הזנחתי את פרסומי מחקר (הייתה לי כבר קביעות, וב-1974 קבלתי את מעמד FULL PROFESSOR), וההחלטה שלי הייתה שאין לי מה לחפש יותר בכדורגל, אבל עלי לפתח את שתי המחלקות שהרצתי – ביומכניקה ומנהל ושיווק ספורט – לרמה גבוהה יותר (מה שעשיתי ב-14 השנים הבאות באוניברסיטה), אבל החלטתי לחזור ולאמן את עונת 1977, לנקות את קבוצת הכדורגל, ולהשאיר לעוזר המאמן שלי בוב מונטגומרי קבוצה 'נקייה' ממליטריסטים.

למה אני מספר את כל זה? כדי שתבינו שכדורגל הוא משחק בדם שלי. ב-1975 שיחקנו נגד "נבחרת העולם" משחק מבחן לפני משחקה נגד הניו יורק קוסמוס, בהשתתפות פרנץ בקנבאור, ופלה (ששיחק חצי משחק) ובסופו בקנבאור ניגש אלי, חיבק אותי, ואמר שהוא לא ידי שישנה רמה כזאת בכדורגל מכללות (הפסדנו 2-0). אני התחלתי כשחקן בשיטת "W"/"M". כשאימנתי כבר שיחקנו (ניסינו לפחות) את ה'טוטאל סוקר' של יוהן קרויף, ואז עברנו לשחק עם סוויפר וסטרייקר – מין ארבע-ארבע-שלוש. אני עוקב אחרי כדורגל עד היום, אם כי פחות מאשר בעבר.

אז כשאני רואה כדורגל היום עם "B מוסר ל-A, A מוסר ל-G, G מוסר ל-C, C מוסר ל-E, וכו' וכו' וחןזר חלילה, מבלי שההגנה לוחצת עד שאחרי 10 דקות הכדור מגיע לאזור ה-16 אני מפהק משעמום. האנגלים הפסיכים האלה שרים ויוצאים מדעדם כש"הוא מוסר, ואז הוא מוסר, ואז הוא מוסר" וכן הלאה 15-20 פעם עד שמאבדים כדור ואז היריבה עושה אותו דבר 20-15 פעם, וחוזר חלילה – 10 דקות תמימות בלי שקורה דבר, אני שואל את עצמי כיצד כדורגל כזה עדיין כה פופולרי.

משך מחצית שלמה ראשונה לא קרה שום דבר מלבד כדור חזק אחד לשער אינטר מילנו שהשוער תפס בקלות. 4 בעיטות לשער משתי הקבוצות משך מחצית שלמה. בדקה ה-68 סוף סוף רודי הבקיע שער למנצ'סטר סיטי בבעיטה מצויינת מ-20 מטר. בדקה ה-72 דימרקו פוגע בקורה בראשייה. 4 דקות אח"כ לוננו בועט לשער שהשוער הציל ברגליו.

המתח עלה כשאינטר לוחצת, אבל בקושי מגיעה ל-16. בדקה ה-88 מנצ'סטר כמעט מגדילה את היתרון בראשייה אבל שוער אינטר עוצר. ב-5 דקות הארכת הזמן (למה 5 ולא "6" או "4"? כי כך החליט השופט) ברלה מאינטר בועט כדור מסוכן עם הצלה מצויינת של שוער מנצ'סטר סיטי.

הייתי אומר שמתןך ה-95 דקות הרגשתי מתח והתלהבות אולי ב-5-6 דקות. שאר המשחק היה כזה שאפילו גייל שאלה אותי: "מל, זה לא משחק משעמם?".

בסופו של המשחק שחקני מנצ'סטר היו בטרןף. קהלם היה בטרוף. הם ניצחו את גביע האלופות. אבל לצופה נייטרלי כמוני הכדורגל של לפני 30 ו-40 שנה היה הרבה יותר מרתק, מלא אקשיון, מלהיב ומלא במאורעות.

2. האם הגיע הזמן לאטלנטה האוקס להטריד את טריי יאנג?

התשובה שלי היא לא. יאנג הוא טוב מדי מכדי להטריד.

אליפות ה-NBA עומדת להסתיים. הדראפט דופק בשער, ואוטוטו תתחיל עונת הטריידים ביולי.

לאטלנטה האוקס ישנה ברירה: לפרק מה שיש ולהתחיל מחדש, או לבנות על הקיים.

המאמן קווין סניידר לא הובא כדי להתחיל מחדש. הוא הובא כדי לשפר את מה שיש, ולפי היחסים בין השניים בתקופה הקצרה שהם היו יחד, נראה שישנה ביניהם שפה משותפת. קווין סניידר, אל תשכחו, היה פוינט גארד בעצמו ואחרי הכל כמה פוינט גארדים ישנם בליגה מלבדו שסיימו את העונה האחרונה עם 26 נקודות ו-10 אסיסטים?

התשובה היא "אפס".

לטריי ישנו חוזה המשלם לו 40 מיליון לעונה עד 2027. איזו קבוצה שאין לה שחקן המתקרב לסכום זה תסכים לעשות עליו טרייד ולשלם לו 40 מיליון? אף אחת, ולעשות עליו טרייד עבור אנטוני דייויס (ליאנג ישנה אחוזה באל.איי) הלייקרס לא תסכים.

אז להאוקס הברירה היחידה היא לבנות מסביב יאנג ודג'ונטה מוריי, כשדאנדרה האנטר הוא השלישי הבטוח. ג'ון קולינס? הוא לא סנטר אוטנטי. הוא לא גבוה מספיק ורחב מספיק. אותו דבר קלינט קפלה. על השניים האחרונים יש מה לדבר, אבל יאנג יישאר כעמוד (אפילו שהעמוד נמוך ורזה) שמסביבו ייבנו קבוצה שתסיים את העונה הבאה טוב יותר מאשר עונה זאת.

3. בגלל חברותו המתוקשרת של ניימאר עם ג'ימי באטלר, ניימאר היה במשחק הרביעי וקיבל מסר מקייל לאורי

קייל לאורי ניגש לניימר אחרי המשחק הרביעי ואמר לו (  Lowry told Neymar.) "נתראה כאן במשחק הששי"

4. היום התפרסם בכמה אתרים שפורטלנד 'מעוניינת מאד' בדיאנדרה אייטון

figure class="wp-block-image size-large">

5. החיקוי של אריק ספואלסטרה ע"י הקומיקאי קרוקט הולך וויירל

 
 
 
 
 
View this profile on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Affion Crockett Comedy (@affioncrockett) • Instagram photos and videos

6. עם דקה ו-40 שניות לסיום והנאגטס בהובלה של 14, ברוס בראון קבר שלשה. תנו מבט בתגובה של יוקיץ'!

7. אדריאן ווג'ו (reported) מדווח שהווריורס מעוניינים בכריס פול

אם כריס פול יבלע את גאוותו ולא יסרב לעלות מהספסל, זו יכולה להיות תוספת מעניינת מאד לווריורס!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
96 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה יש לסגנון האיטי של כריס פול לעשות עם הכדורסל והקצב של הווריירס? הוא לא ינשום אחרי 5 דק. הוא יסיים בטראקרס או בסאנס בחוזה מופחת מאד.

ניימר מתאים לבלות עם בן סימונס וציון ועם גימי בעונה הסדירה😁

דוקטור רזי הופמן
11/06/2023 6:59:06

תודה
מנצסטר יונייטד לקחו טראבל ב 2000
ב 2023 הם לא היו בסביבה.
🙂
לאורי ניגש לניימר לקבל חתימה!
וגם אמר לו כמה הוא מעריך את עבודת הפלופינג שלו, יתרה מכך הוא סיפר לו שבכל משחק במיאמי כשהוא עולה למגרש הוא מזכיר לעצמו את אותה התגלגלות מופלאה ואמנותית של ניימר ומנסה לחקות אותה…
מצא מין את מינו.

אלכס דוקורסקי
11/06/2023 12:10:24

זכו ב-1999.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

כמו שכתבת מנחם, לא נראה לי שמישהו יטריד עבור טרה יאנג משהו ששווה משהו, אז להערכתי ישאר באטלנטה.
.
אייטון לפורטלנד נשמע לי סביר עבור פורטלנד, עם לילארד או בלעדיו, ואם זה עבור ג'רמי גרנט בסיין אנד טרייד (אם אפשרי), אז זה גם מצוין עבור פיניקס שמקבלת מעין תחליף מיקאל ברידג'ס. אם זה עבור לילארד אני דווקא פחות מתלהב – זה עלול להפוך את בוקר, לטעמי השחקן הטוב ביותר שלהם, למעין צלע שלישית במועדון שלו. לא חושב שכדאי. כנ"ל בנוגע לשמועות על הצטרפות הארדן לפיניקס –
Too much of a muchness
.
כריס פול, בחוזה צנוע שבין מינימום לבין מיד לבל אקספשיון וכל הדברים האלה, כלומר עד בערך שמונה מיליון דולר, זה משהו שיכול להתאים להמון קבוצות.
.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

Yinon Yavor
11/06/2023 7:11:05

תודה מל.
לגבי הכדורגל- היה משחק נוראי לדעתי. שתי קבוצות מאוד לא מדויקות ובעיקר נירפות. הרגשת שאין בכלל דלק במיכל שלהם. אולי בגלל עונה סופר ארוכה עם מונדיאל באמצע החורף? עדיין – זה לא מצדיק את היכולת הירודה והמוטיבציה שגרועה אף ממנה.
גם הגול עצמו הגיע לא ממסירה מוצלחת אלא פשוט ממגן שהרחיק כדור בדיוק לרגל של כובש השער. תחושה של מקריות לכל אורך המשחק

Tzafriros
11/06/2023 7:11:34

בדרך כלל גמרים של כדורגל מאוד משעממים כי שתי הקבוצות משחקות זהיר. חוץ מגמר המונדיאל הבלתי נשכח וגם שם ניתן לטעון שדרך ההכרעה שלו היא נוראית כי בעיטות הכרעה לא משקפות מי טובה יותר. למה כדורגל הספורט הכי פופולרי בעולם? קשה להסביר. יתכן והפשטות שלו. ניימאר לא דמות חיובית וזה לא מעלה מוניטין להיות חבר שלו. הוא בליין בקנה מידה עולמי.

החדשות על כריס פול מזכירות לי שיכל לשחק עם קובי בלייקרס אם לא התערבות מיותרת של הליגה

MBK
MBK
11/06/2023 7:22:08

תודה רבה מנחם
היה גמר מצ׳עמם, זה מה שקורה כשיש קבוצה איטלקית שבאה לסגור את המשחק
סיטי זכו בתואר דווקא בעונה בינונית שלהם (יחסית) באירופה
לגביי התנועה של יוקיץ עם המגבת, היא לא קשורה לשלשה של בראון. זו תנועה סרבית ידועה מאוד, משתמשים בה בעונת היחום של הצאן והבקר
החג הבלקני הידוע – נקנק את הכבש/עז/פרה
במקרה זה יצא ביום של משחק 4

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11/06/2023 7:45:45
Reply to  MBK

הכח חזק אצלך MBK 🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
11/06/2023 8:03:05

אכן
הוא מכפר היום על כל החיסורים של מומי בשבוע שעבר!

asaf
11/06/2023 11:45:41
Reply to  MBK

גדול מידן🤣 יוחזר מומי לכתוב באתר, דבר עם אוקסנה וסילבי שיאפשרו לו.איכשהו דווקא האיטלקיה הבאמת משעממת הייתה לא פחות מסוכנת בסוף מסיטי..

onetwo3
11/06/2023 7:23:00

תודה דוק.
מצטרף למה שצפרירו'ס כתב: לגמרים יש נטייה להיחת טקטיים, לחוצים, ודי משעממים. כל הגמרים האחרונים בליגת האלופות נגמרו 0-1.
כנראה הגישה היא 'העיקר לא להפסיד' יותר מאשר 'נצחון בכל מחיר'. זה מה יש, כרגע. לחצאי הגמר יש בדרך כלל דינמיקה אחרת והגיע הזמן שלא יהיו משחקי גומלין אלא נוקאאוט במגרש נייטרלי החל משמינית הדמר.
* הלינק לסרטון האיסטגרם לא תקין, לפחות בפלאפון שברשותי

Yinon Yavor
11/06/2023 7:43:30

זה שגמרים הם טקטיים בעיקר לא מסביר את הרמה הירודה וגם את הנירפות שראינו אתמול, בעיקר מסיטי. התרגלנו בשנים האחרונות ללחץ בחלקים גדולים של המגרש. אתמול, אף אחד בכלל לא בא להטריד שחקנים שהיו עם הכדור. אנשים התמסרו ביניהם סתם מתוך שעמום

רן הנרגן
רן הנרגן
11/06/2023 7:47:43

מעתיק לפה.
פינת ג"ס פלוס CBA החדש:
לג"ס יש 3 דרכים ללכת בהן הקיץ:
.
1) לרדת בתקרת השכר מתחת או קרוב מאד לסינר השני כדי שתוכל לרדת ממנו בשנה הבאה. לא חושב שהבעלים יבחר בדרך הזו, אלא אם יגיע למסקנה שיש משבר כלכלי חריף ואין ברירה. הוא נשמע לוחמני מאד במס"ע פרישה של מיירס.
2) לנסות להחליף את החוזה של פול בחוזה של שחקן גבוה טוב, למשל מרקונין. הוא יכול לזרוק פנימה גם את בחירת הדראפט מקום 19. הבעיה, פול הוא היחיד בג"ס של העשור האחרון שמצליח להחזיק את הקבוצה כשקרי לא משחק (זה קורה בערך 1/4 מהמשחקים בעונה).
3) להשאר עם הסגל הנוכחי, לרדת מתחת ל 400 מיליון שכר ומס, להחתים 3 ותיקים על מינימום ולשלוח את גרין ופול למסע השרדות במדבר עם בר גרילייס. פאק יו אחד גדול לליגה.
.
בינתיים הרבה בעלי קבוצות מתחילים לשמוע מה GM שלהם שבלהיטות לדפוק את ג"ס (במידה מועטה גם את באלמר) ב CBA החדש הם דפקו את עצמם. אלו של בוסתון ומילוואקי כבר שמעו את זה אלו של אוקלהומה ואורלנדו בדרך.
.
אותו דבר השחקנים. סיגי לא הולך לקבל הרבה חיבוקים משחקני הביניים. הסינר השני שיוצר תקרת שכר קשיחה ידפוק הרבה שחקנים שקיוו לחוזים בטווחים של 5 עד 20 מיליון. הם יאלצו להסתפק בפחות. לכוכבבים תמיד ישלמו אבל קבוצה כמו בוסטון שהולכת לשלם בערך 50 אחוז מהכסף שמתחת לסינר השני לשני שחקנים תאלץ למצוא דרך לשלם לכל ה 13 האחרים ב 50 אחוז הנותרים. זה אפשרי אבל יאלץ קבוצות לעשות הארדן.

עידו גילרי
11/06/2023 10:06:26

האפרון השני לא ישפיע על שחקני הביניים. הם ילכו לחפש את החוזים שלהם בקבוצות אחרות (שזו חלק מהמטרה בתקרת השכר לא?). אם כבר אולי זה יגרום לקבוצות לחשוב שניה לפני שהם זורקות חוזה מקסימום על כל שחקן בלבל גבול האולסטאר כדי שלא יברח.
אם הבאת את בוסטון כדוגמא – שום דבר לא מונע מהם לשלם כמה שהם רוצים לגרנט וויליאמס |(הם כנראה לא כל כך רוצים ולכן הוא ימצא קבוצה אחרת).

רן הנרגן
רן הנרגן
11/06/2023 11:47:36

המקסימום שיוכלו לתת לו, בהנחה שיתנו לגילאן בראון את הסופרמקס שלו יתחיל ב 13 – 14 מיליון השנה וזה יחנוק אותם לגמרי בשנה הבאה. הם ידדקקו ל 6 חוזי מינימום כדי לא לחרוג מעל לסינר השני.

עידו גילרי
11/06/2023 11:50:25

אתה מתייחס לאפרון השני כמו איזה גיליוטינה.
אם הסלטיקס ממש רוצים את וויליאמס הם יוכלו לתת לו גם 20.
בדיוק כמו שחשבו שקבוצות בחיים לא יהיו מוכנות לשלם סכומי מס מטורפים ואז הגיעו הווריורס, ברוקלין והקליפרס אז 'קבוצות פשוט יחצו את האפרון השני זה לא כזה אסון.

רן הנרגן
רן הנרגן
11/06/2023 12:50:15

נכון.
.
קבוצות יוכלו לחרוג ממנו לשנה אחת אבל מי שתעשה את זה יותר תסבול קשות. בפועל זו תקרה קשיחה אם גמישות קטנה.
.
הסנקציות של חצית הסינר השני הן מעבר לכסף. בקצה הקיצוני בחירות דראפט עוברות לסוף הסיבוב הראשון אבל יש הרבה סקציות מידיות.

עידו גילרי
11/06/2023 12:53:06

זה סנקציות שוליות ביחס לרצון לשמור על שחקן ספציפי.
בשביל שבחירת הדראפט תעבור לקצה הסיבוב צריך להתמיד בהישארות מעל.
וזה שלא יהיה לך מיד-לבל, ממש זה מה שיעצור בעדן.

yaniv
yaniv
11/06/2023 10:53:51

זה נראה כאילו הפנמת את דברי הבעלים שלכם ואתה גם מאמין שאתם שנות דור לפני שאר הליגה,אחרת למה אתה חושב שמטרת הבעלים זה לדפוק את גולדן? כאילו אתה באמת מאמין שאחרי שקרי יירד ברמתו עדיין תהיו כאלה טובים ומעולים ופשוט המחליפים שלו ימשיכו?אתם תקדו מתקרת המס ברגע שקרי יפרוש ותחזרו לתהיות מעל התקרה אחרי שתמצאו כוב על שיחליף את קרי(רמז זה לא הולך להיות כל כך פשוט)

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

אני רואה רק מונדיאל וזה לא קורה כל יום . לא טרחתי לצפות במשחק אתמול.דוק סיכם במילה אחת משעמם.
לגבי יאנג הליגה עמוסה במספרי 1 טובים.כמעט לכל קבוצה יש לפחות מס 1 סביר.התוצאה היא שלא כדאי חערוך טרייד על פוינט גארד דום קבוצה לא תהפוך עולמות בשביל פוינט גארד.בדראפט הקרוב יש את הנדרסון שקרוב לוודאי יגיע לקבוצה בטרייד.גם כבור לילארד לא תתקבל תמורה מתאימה מאותה סיבה.כדאי לאטלנטה להחליף את דזונטה מארי שפשוט יותר על אותה משבצת של יאנג.נקודה נוספת יאנג שחקן מצויין, אם כן מה התועלת בלנפנף אותו.

golan
golan
11/06/2023 8:23:19

תודה על המעורב.
הכדורגל ברמות הגבוהות (חצי גמר אלופות / מונדיאל ומעלה) כבר מזמן לא משחק מעניין, כולם מאוד טקטיים. ומשחקים בעיקר כדי לא להפסיד.
יאנג לא יוטרד, גם כי לא יקבלו תמורה ראויה בחזרה, וגם כי הם בחרו אותו וחושבים שהוא עדיין יכול להוביל אותם קדימה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
11/06/2023 8:23:25

היה משחק משמים אתמול, לפי השטאנץ של משחקים משעממים (כלום לא קורה עד אמצע המחצית השניה, ואז גול דרדל'ה מכריע את המשחק ומשאיר תנו רק 30 דק' של ממש לא טיקי טקה). נתנחם בכדורסל.
תודה רבה מנחם

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

ניימאר אכזבה גדולה.בעקרון לא הגיע לכלום עם נבחרת ברזיל.כולו רעש וצלצולים.כמו באטלר ידידו נותן לפעמים משחק גדול ועושה ממנו מטעמים לשנה שלמה.
לגבי אייטון אם פניקס מוותרים עליו הם צריכים קודם תחליף.אחרת יש להם קו קדמי מאוד דליל.מי שבונה על לנדל(צריך בכל מקרה להחתים אותו)לא יגיע רחוק.
לגבי הווריורס הדייניסטי אובר ועולה יותר מידי כסף.מאחר ויש להם את סטף , פול יכול להיות רק בספסל. לא נראה לי ישים.לא מתגברים קבוצה ישישה עם עוד ישיש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ניימר היה מת להיות כמו באטלר. אטלר לפחות עשה 2 גמרים. ניימר זה ציון

עידו גילרי
11/06/2023 8:34:49

לא רק השחקנים של ההיט חטפו מהלומה מרסקת במשחק האחרון
https://www.youtube.com/watch?v=uMlrvREuurA

NFS
NFS
11/06/2023 17:28:47

לפי מה שדורפן דיווח בישראל היום הקמע נשלח לבית חולים אחר כך..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין כמו הwwe😂😂😂

Jonathan
11/06/2023 8:52:27

כדורגל: מישהו יכניס מתישהו איזשהו חןק, או ייצור אסטרטגיית משחק שתעלה את מספר הגולים. ואז כולם יתבכיינו על הכדורגל הקשוח של פעם ולאן הוא נעלם.
.
כריס פול בג"ס – נמוך. לא אופציה התקפית כשקרי צריך מנוחה. הוא כל מה שהקבוצה לא צריכה.
.
יאנג – לא השחקן לבנות איתו קבוצת אליפות. אבל נראה לי שאילנטה בעיקר מעבירים את הזמן בשנים הקרובות.
תודה מנחם.

ירון, החלום
ירון, החלום
11/06/2023 9:20:40

בס"ד
תודה מנחם.
אנחנו מדברים הרבה על כריס, פול, השאלה לאיזה חוזה הוא מצפה.
יכול להיות שיוותר על אליפות, וילך לקבוצה קטנה עם הרבה כסף.
כדורגל אני לא רואה כמעט

NBA בדם
11/06/2023 9:53:56

כריס פול יחתום על חוזה מינימום לגופות.
לגולדן הוא לא מתחבר, לא מקצועית, והוא לא סובל את קרי וקליי. הוא שקץ מהדור הישן, שלא מקבל את הצלפים הלבנים המחייכים.
גיילן בראון מתאים ממש לאטלנטה. מארי וקולינס + 2 בחירות סיבוב ראשון תמורתו ותמורת גרנט ווילייאמס
נראה אחלה לשני הצדדים.
בוסטון מקבלת גארד אמיתי גדול שטוב בשני צידי המגרש, בתוספת גבוה נייד ומוכשר שיכול להתגלגל לצבע.
אטלנטה מקבלת כוכב משני שלא יפריע ליאנג שהוא גם שומר מצויין, בנוסף לשחקן d and 3 טוב.

עידו גילרי
11/06/2023 10:10:54
Reply to  NBA בדם

אולי קצת נחכה שהסאנס יחתכו את פול לפני שאנחנו מחלקים לו חוזי גופות?
יש מצב שימצאו טרייד לפני .
שמח לגלות תורת גזע חדשה.מי עוד לבן לפיה?
אם אתה רוצה להציע עסקאות הזויות לפחות תדאג להציע כאלה שיכולות לקרות.

NBA בדם
11/06/2023 11:38:03

מי תקח אותו עם החוזה העצום שלו?
שכחת את היחסים בין בלייק גריפין לפול.
גם קרי לקח לו זמן עד שמרבית כוכבי הnba נתנו לו כבוד. אותו דבר לוקה, אבל הוא מתנהג כמוהם ונטמע בתוכם.
איזה אמריקאי יירצה לשחק ליד יוקיץ, זה מעליב אותו שהגמלוני הלבן יימשול בו.
שחקנים שחומי עור מתייחסים בזלזול למי שלא דומה להם.

עידו גילרי
11/06/2023 11:45:57
Reply to  NBA בדם

מה הקשר ליחסים בין גריפין לפול בכלל?
אז רגע? גריפין הוא לבן או צלף?
טוב אני צריך מדדים רשמיים. כמה אחוז דם לבן מותר כדי עדיין להיחשב שחור? כמה דורות אחורה צריך ללכת לבדוק שהאדון הלבן לא היה מעורב בעסק?
איזה אמריקאי ירצה לשחק עם יוקיץ? כמעט כולם.

NBA בדם
11/06/2023 11:55:21

אם אתה מתכחש לעובדה שיש זלזול בין שחקנים אפרו אמריקניים לבין שחקנים לבנים, קל וחומר אירופאיים, אתה שוגה.
שלוקה הגיע לליגה לא כיבדו אותו והקליפרס פיצצו אותו בסדרות מולן.(וזה לא רק מאבק פיזי של פלייאוף).
איזה כוכב אמריקאי שחור ירצה לשחק עם יוקיץ?
לברון?באטלר?pg?ראס?דוראנט?הארדן?דיוויס?
כולם שיקוצים שמאוהבים בעצמם ואוהבים לשחק עם מי שהכי קרוב אליהם חברתית ותדמיתית.

עידו גילרי
11/06/2023 11:59:01
Reply to  NBA בדם

אני לא מתכחש לזלזול הזה רק שהוא לא גורף ואתה בכלל דיברת על קליי סטף ובלייק אז מה הקשר.
אם אתה חושב ששחקנים לא מכבדים את יוקיץ' אתה חי בסרט.
אתה מוזמן לשקץ את כל מי שלא בא לך כי החלטת שהוא מאוהב בעצמו ובהחלט יש כאלה אבל אין לך מושג וחצי מושג על מה עובר בראש של רוב השחקנים. המציאות בדרך כלל מראה שמי שטוב מקבל את הריספקט.

רן הנרגן
רן הנרגן
11/06/2023 14:03:48
Reply to  NBA בדם

שמע, אתה גזען.

NBA בדם
11/06/2023 12:37:07

יש הסכמה שיש זלזול בין השחקנים האפרו אמריקאיים לבין הלבנים(במיוחד האירופאיים).
לגבי רמת הזלזול, או כמות האפרו שמזלזלים נשאיר את המחלוקת פתוחה .

עידו גילרי
11/06/2023 12:39:47
Reply to  NBA בדם

אז נשאר רק להחליט מכמה אחוז דם לבן אתה כבר לא יכול להיחשב שחור.

NBA בדם
11/06/2023 12:43:57

🤣🤣

עידו גילרי
11/06/2023 12:45:44
Reply to  NBA בדם

אז זה מצחיק אותך? טוב…

NBA בדם
11/06/2023 14:17:47

אני בסך הכל מתאר מציאות.
גזען זה הדבר האחרון שאפשר להגיד עליי.
מי שרוצה לטמון ראש בחול ולחשוב שאין זלזול בין אפרו אמריקאים לבין לבנים/אירופאיים, מוזמן.
אפשר להתווכח על כמה אחוזים, יותר או פחות, אבל זה קיים.
כמו שיש אפליה נגד העדה האתיופית כיום, ואי אפשר לטעון שאין כלל.
כמובן שזה הרבה פחות משנים עברו.
קשה לאמוד יחס מזלזל/גזענות, בטח שלא מדובר בפגיעה פיזית.

חתוליו
חתוליו
11/06/2023 18:56:03
Reply to  NBA בדם

בטח יש לך מלא חברים שחורים

רן הנרגן
רן הנרגן
11/06/2023 14:02:07

למה בכלל עולה על הפרק חיתוך של פול? רק בגלל המגבלות של הסינר השני.
לבעלים החדש אין בעיה לפוצץ כסף אבל אי אפשר לקיים סגל רק על בסיס סופר מקס ושחקני מינימום שזה פחות או יותר המצב של פיניקס

עידו גילרי
11/06/2023 14:06:15

זה נכון שהסינר השני פקטור משמעותי בהחלטה אבל גם החיתוך לא ישנה את הסיטואציה שנוצרה בגלל הטרייד על דורנט במחיר מוגזם.
לכם רק טריידים עליו ועל אייטון יכולים לשנות כאן משהו.

עידו גילרי
11/06/2023 14:09:16

זה יותר החלטה של עבור שחקן חצי-גמור אני לא אגביל את עצמי עוד יותר.

רן הנרגן
רן הנרגן
11/06/2023 18:15:48

לא חושב שתמצא קבוצה שתסכים לתת משהו עם ערך תמורתו

Berch
11/06/2023 10:24:56

אחלה מעורב
נחמד לגלות שליוקיץ' יש רגשות, בכל זאת….
🙂

yaniv
yaniv
11/06/2023 10:58:04

הבאסה הכי גדולה מהגמר אתמול זה לא שהיה משחק משעמם אלא הפייבוריטית הגדולה זכתה ואפשר לומר די בקלות,לא התאמצה בכלל ובהחלט יש כאן חשש גדול שמה שהיא עשתה לליגה האנגלית היא תעשה גם לליגת האלופות.אם אני לא טועה כבר איזה 3-4 שנים שבמינימום היא נעצרת בחצי גמר וזכייה עכשיו תפתח להם את הצאקרות מה שנקרא.
דה שוט זוכר מה אמרתי לך בתחילת העונה על סיטי והאלנד?

The Pro
The Pro
11/06/2023 12:32:25
Reply to  yaniv

גם סיטי לא הרשימו במיוחד.
האלנד החלוץ המדובר, לא הגיע למצב אחד כל המשחק והגול שלהם היה די מקרי מהרחקת כדור נוראית.

מקבוצה שהושקעו בה בערך 3 ביליון דולר מהשייח הסעודי,
אתה מצפה לביצועים גבוהים והצגה גם במעמד גמר.

yaniv
yaniv
11/06/2023 13:25:54
Reply to  The Pro

נשאר לי רק להסיק שכנראה לא ראית השנה את סיטי.עליונות כזאת של קבוצה פעם אחרונה הייתה בימי ברצלונה של גוארדוילה ומסי.זה שהם לא הבריקו בגמר נו,מה ברצונך להגיד בזה.תחזור 20 גמרים אחורה ובוא תראה כמה קבוצות הבריקו במשחק הגמר(מבלי לבדוק אני יכול להגיד לך שיד אחת תספיק לך).גמר אתה משחק בשביל לנצח ולא בשביל לשחק יפה.לגבי 3 ביליון אז השייח של פאריז מוסר לך דש

The Pro
The Pro
11/06/2023 20:30:35
Reply to  yaniv

ה""עליונות" של סיטי העונה באנגלית באה על חשבון קבוצה חסרת ניסיון כמו ארסנל,שהובילה ברוב העונה את הטבלה.
אין מה להשוות את זה לקבוצות אחרות ברמת הכדורגל.

יצא לך לראות עוד גמרים של ליגת אלופות? כדורגל יכול להיות משחק מדהים גם בגמרים,
אותה ברצלונה שניצחה 3-1 יונייטד לפני 10 שנים,ריאל עם רונלדו והמספרת המדהימה מול יבנטוס,
אינטר,באיירן,ליברפול,יובנטוס ומילאן בתחילת המילניום כולן קבוצות שהיה מהנה לראות בגמרים.

דה שוט
11/06/2023 19:34:14
Reply to  yaniv

צודק יניב. בעשרה משחקים נגד אינטר סיטי תנצח שמונה ושני תיקו. כמו שאמרת למטה וגם בתחילת העונה – הם רמה בפני עצמם. אתמול הפציעה של דה בריינה פגעה בהם בשלב יחסית מוקדם

The Pro
The Pro
11/06/2023 20:38:04
Reply to  דה שוט

לא ראו שום הבדל במגרש למרות שלסיטי יש שחקן אחד שעולה כמו כל הסגל של אינטר.
לא הבנתי את התירוץ של דה ברוינה.אני בטוח שאם תשווה את המחליפים של הסיטי תגלה שהם פי כמה יקרים בשוק מהמחליפים באינטר.

היה משחק ברמה נמוכה שגם תיקו היה משקף ואם לומר את האמת אז האיטלקים החמיצו בסוף הזדמנות.

אלכס דוקורסקי
11/06/2023 12:11:20

מנחם, תודה רבה. מעניין מאוד.

The Pro
The Pro
11/06/2023 12:22:37

מנחם, זה לא רק אתה.
כבר יצא לראות בעבר קבוצות איטלקיות שברוב המשחק מגנות או מכסחות ל 0-0 והיה נהדר לצפות בהם.
כאן זה היה כדור שינה אחד גדול,הכדורגל הפך לטקטי מדי,מסודר כמו משחק מחשב,חסר קשיחות ודמיון.
זה לא סתם הענף שהתחיל לקדש את תרבות הפלופינג,גם זה שהפך אותו ללגיטימי והעביר לליגה של אדם סילבר,
השחקנים צוללים בכל הזדמנות,מסמנים לשופט לעבירה או נגיעת יד למרות שזה אפילו לא קרוב.

ניימאר הוא בדיוק הדוגמא הכי טובה לכך,
במקום לשחק בגמר ליגת האלופות הוא טס למיאמי לתת יח"ץ,להנות מהכסף ולבחור מסיבות.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/06/2023 12:25:19
Reply to  The Pro

אולי אתה מתכוון למסי שחתם באינטר מיאמי?

The Pro
The Pro
11/06/2023 12:40:34

ראה סעיף 3', לדעתי שתיהם הגיעו למשחק אבל רק ניימאר הוא חבר של ג'ימי באטלר,
מסי עבר לקבוצת הכדורגל במיאמי שזה לגיטימי לקראת סוף הקריירה שלו.

ניימאר שחקן כדורגל שלא מיצה חצי מהכישרון שלו,מרוויח המון כסף והיכולת נשארת במסיבות.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/06/2023 21:59:48
Reply to  The Pro

אח"כ ראיתי שגם ניימאר עשה את הצעד הזה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/06/2023 12:24:34

סיטי, לא יונייטד!!!

אשך טמיר המקורי
11/06/2023 12:35:55

נפלא דוק!
הקשר בין כריס פול לגולדן יותר רופף מהקשר ביני לבין מעגלי שירה מקודשת

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11/06/2023 13:49:25

אני ממליץ על הרופא שלי,יהפוך אותך לזמר אופרה

דוקטור רזי הופמן
11/06/2023 13:58:32

חתכו לך, אההה?
מסכן…
נהיית מאצו סופראן

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11/06/2023 13:57:26

במיוחד לשבר, שי ודוקי רזוש
"אורולוג מלוס אנג'לס הפך את מטופליו לבדיחה ויראלית כששיתף סרטון שלו רוקד על רקע תמונות של אביזרים ששלף מישבנם של אנשים שהוכנסו לשם לצורך הנאה מינית ונתקעו"
https://healthy.walla.co.il/item/3584066🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
11/06/2023 14:00:05

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נשבע לך אנשים משוגעים. מה יש להם לחפש בצינור הזה?

אשך טמיר המקורי
11/06/2023 15:04:41

פתחת לי פה עולם של כאב
https://healthy.walla.co.il/item/3461106

דוקטור רזי הופמן
11/06/2023 17:54:00

בסך הכל, נוזלים, מוצקים וגזים לא יצאו מהחורים מהם הם יוצאים באופן מסורתי?
הנ"ל משפט ישר מפי הטבעת…

דוקטור רזי הופמן
11/06/2023 17:57:42

בסך הכל היה לו חור בחרחור

NFS
NFS
11/06/2023 21:13:29

אוי ויי זמיר.
ועדיין זה עדיף מלהיות אחת מרגלי המיטה של ציון וויליאמסון

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11/06/2023 17:52:43

🤣🤣🤣🤣🤣

NFS
NFS
11/06/2023 21:15:31

אוי ויי זמיר.
ועדיין התירוץ שלו שהוא "החליק ונפל על הרקטה" עדיף על "לא ידעתי. שמעתי על זה מהרשתות החברתיות" למי שזוכר.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
11/06/2023 13:59:20

שי,שמור את זה לספורט אמיתי
אני מייייייייית

https://www.youtube.com/watch?v=LiKbkQMq82Q&ab_channel=Cosmopolitan

דוקטור רזי הופמן
11/06/2023 14:02:16

חולה חלחולת שכמוך
🙂

אשך טמיר המקורי
11/06/2023 15:01:27

גדול

עגל
11/06/2023 14:23:37

תודה מנחם. צחקתי בקול מתיאורי הכדורגל שלך.
he passes, he passes, he passes . . .
כל כך נכון. המשחק היה משעמם.
והתיאור של האוהדים האנגלים שמה שלא קורה ממשיכים לעודד בפנאטיות (האמת, כל הכבוד להם).
"הדבר המרתק ביותר היה לראות את פפ גרדיולה משתולל על הקו עם זרועותיו, ופיו הצועק הוראות (שאיש לא שם לב אליהן) באנגלית די מרוסקת ומבטא שלא נדע." – גם אני תמיד חושב לעצמי מה השחקנים בכלל שומעים מההוראות הטקטיות שהמאמן צועק להם, בטח כלום.
""הוא מוסר, ואז הוא מוסר, ואז הוא מוסר" וכן הלאה 15-20 פעם עד שמאבדים כדור ואז היריבה עושה אותו דבר 20-15 פעם" – תיאור מדויק של משחק כדורגל טיפוסי.

The Oak
The Oak
11/06/2023 14:36:07

מעניין מאוד כרגיל.
מסכים עם הרוב גם כרגיל.
במיוחד על הקטע שהשופט קובע כמה זמן תוספת זמן.
כל כך שנות החמישים של המאה שעברה.
מה עם שעון שעוצר בכל חוץ או קרן או אולי אפילו שוער שמחזיק כדור.
אייטון צריך ללכת לדאלאס או לאטלנטה.

Don
Don
11/06/2023 15:20:55

אז מה אם לאורי אמר לניימר לחסור למשחק 6? גם גימי באולר ישב והבטיח 4 ניצחונות. אז אם לאורי אמר, אז ב ר ו ר שמיאמי יקחו את משחק 5, ואם גימי אמר אז ב ר ו ר שמיאמי ינצחו גם את 6 ו7…

thejanitor
thejanitor
11/06/2023 15:29:30

תודה מנחם יונייטד 🙂

Avri
Avri
11/06/2023 17:19:10
Reply to  מנחם לס

חס וחלילה, אלא טעויות שקוראות גם לאנשים חצי או שליש מהגיל שלך. הכתיבה שלך בטופ של הטופ, תראה כמה תגובות על כל פוסט.

דוקטור רזי הופמן
11/06/2023 17:50:48
Reply to  Avri

+1966
אל תפסיק לכתוב כדי שלא תתנוון….

רן הנרגן
רן הנרגן
11/06/2023 17:17:19

בוסטון: מקסל בחירה + 3 ואנפרני סימונס
פורטלנד: בראון
א) בוסטון אומרת לא פורטלנד אומרת כן
ב) בוסטון אומרת כן אם הנדרסון יהיה זמין, פורטלנד אומרת כן
ג) שתיהן אומרות כן
ד) שתיהן אומרות לא

Avri
Avri
11/06/2023 17:21:30

אם הנדרסון זמין בוסטון לגמרי אומרת כן. מה יוצא לפורטלנד מיזה אני לא בטוח. זה לא שבראון ייקח את לילארד עד הסוף, והם מוותרים על עתיד שיכול להיות מאוד נחמד.

רן הנרגן
רן הנרגן
11/06/2023 18:13:00
Reply to  Avri

באתר של NBC כתבו שבקרה כזה הם מחתימים גם את גרנט מחדש. יש להם את נורקיץ ושרפי. זו חמישיה לא רעה. מטיס טיבול וראדיש מהספסל. אבל בעיקר זה מה שדיים רוצה.

אשך טמיר המקורי
11/06/2023 18:29:54

גם אני שדיים רוצה

אור
אור
11/06/2023 18:47:17
Avri
Avri
11/06/2023 22:37:26

עדיין עדיף להם את סקוט ואנפרני על בראון.

דוקטור רזי הופמן
11/06/2023 18:16:37

יש לי הרשה שהמערכה השניה תיגמר ב 6:3 לנולה.

דוקטור רזי הופמן
11/06/2023 18:26:08

וצדקתי

עידו גילרי
11/06/2023 20:13:24

הסלטיקס ממשיכים לעבות יפה את הצוות של מאזולה ומוסיפים את צ'ארלס לי המחוזר.

NFS
NFS
11/06/2023 21:09:40

מה עם ברוס מנסון המפוזר?

עידו גילרי
11/06/2023 21:14:37
Reply to  NFS

הלך לצוות של טד קזינסקי