מעורב הופס לשבת: מיאמי חזרה להיות מה שהיא – קבוצה שמינית במזרח וסיפורה נגמר / מנחם לס

1.דנבר יכולה גם עם מארי ויוקיץ' בינוניים

*הפאלם ביץ' פוסט כתב שלשום שזה נראה קצת כמו אי צדק שלדנבר ישנו שחקן כמו ניקולה יוקיץ'. איך אמר פעם בובי נייט, מאמן אונ' אינדיאנה כששחקן אחד אמר בטורניר ה-64 ש"זה לא צודק שכבר בסיבוב הראשון אנחנו משחקים נגד לואיוויל"? הוא ענה לשחקן ש"אם היה צדק בעולם אלוהים היה נותן לאנשים מדי פעם לחרבן על יונים".

*מה שקרה הלילה הוא שדנבר נאגטס ניצחה גם ביום בינוני מאד – הכל יחסי, קומראדים – של יוקיץ' עם 23 חיצים ו-12 קטיפות, וכן של ג'מאל מארי שקלע רק 15 – חצי מהתוצרת היומית שלו – אבל חילק 12 ריבאונדים.

*לנאגטס היו שני כוכבים הלילה – ארון גורדון (27 נק') וברוס בראון (21). במיוחד נהניתי מארון גורדון שחזר להזכיר את הגורדון שזכה באליפות הדאנק עם ניתורים לשמיים בקליעות תחת הסל, אבל גם עם 3 מ-4 מהטריי. כשיוקיץ' ישב בחוץ עם 5 עבירות, גורדון לקח את מקומו במרכז העניינים וכמעט לא הרגשת הבדל. אני יודע שגורדון הוא רק 2.03 מ' אבל רוחבו, ושיכלו, עשו ממנו הלילה את השחקן שלמעשה הופיע לראשונה בסידרה הזאת כפי שהוא יודע.

*מה שאהבתי בנאגטס הלילה היה משחק ההגנה שלהם, ומשחק ההתקפה שלהם. אם ככה לא נשאר הרבה חוץ מהשניים: בהגנה הם התחלפו בסקרינים בהגנה אם הסקרין נעשה עם שניים 'רגילים', אבל עם הסקרין נעשה עם גבוה ונמוך, הם לא התחלפו והגבוה נשטר עם הגבוע ו'הרגיל' נשאר עם הרגיל. מיאמי לעומתם מתחלפת נגד כל סקרין ולכן ראית שוב ושוב את קייל לאורי נגד יוקיץ', או וינסנט נגד יוקיץ'.

*בהתקפה מסירות הכדור של הנאגטס וחילופי המקום היו כמו כ-ONE TOUCH בפוטבול בפרימייר ליג. הכדור עובר בין כל הארבעה בחוץ עם כדור ליוקיץ' מדי פעם. היו מעט מאד נסיונות של 'אחד-נגד-אחד', מלגד ג'מאל מארי שחי על זה והיום לא הלך לו במיוחד. במיאמי כמעט כל שחקן – מג'ימי באטלר דרך וינסנט, קלב מרטין, אפילו באם אדבאיו, ולא תאמינו – גם קייל לאורי, מצאו זריקה במצב תנועה לא יציב רק באחד על אחד. ודנקן רובינסון ששיחק את כל המחצית השנייה כמעט, לא יודע ולא מסוגל ליצור זריקה ב-'אחד-על-אחד', או במילים אחרות ליצור לחעצמו זריקה. אז מה ספואלסטרה נותן לו לשחק כמעט את כל המחצית.

*שחקני הנאגטס יצרו מצבים חופשיים לקליעה לגורדון, ברוס בראון, ג'ף גרין. שוב ושוב. למיאמי לא היו יותר משתי זריקות חופשיות לשלוש משך כל המשחק. מה אגיד לכם? לי, כאוהד מיאמי, החזייה במשחק הלילה היה כמו חזייה בטרגדיה מתמשכת.

*מה הסיפור של ספואלסטרה? אחד הפייטרים הגדולים שלו הוא גייב וינסנט. הוא נותן לו רק 19 דקות משחק בעוד שלדנקן האנמי הוא נ ותן 25, ולננס לאורי 33? דנקן רובינסון הוא קלעי פנטסטי מה-3 כשהוא חופשי. אבל הלילה הוא לא היה כמעט חופשי, והוא לא מסוגל להשתחרר להיות חופשי כמו גייב או סטרוס. הצ'אנס היחיד של מיאמי הוא להפציץ בשלשות אבל אתה לא יכול כשקלעי השלשות שלך יושבים על הספסל.

*היה זה הפסדה הרביעי הרצוף של מיאמי בבית!

*אז הבה נסכם: בספורט קיים דבר כזה 'מילכוד'. את המשחק הראשון הנאגטס ניצחה בקלות. אז בא המשחק השני עם שטפון של שלשות מכל הבחורים מהמזרח ומיאמי ניצחו. הנצחון הזה נטע במיאמי תקווה שהם יכולים לנצח את הסידרה. זה היה המילכוד. ואז בא המשחק השלישי עם האמונה הבלתי ריאלית של מיאמי שהם עליונים על הנאגטס (כי ניצחו אותם בביתם!), והיא – האמונה הבלתי ריאלית – פגעה בהם כבומרנג. המשחק הרביעי מצא את מיאמי פגועה מהבומרנג, ומהר מאד התבררה האמת העצובה: היא – מיאמי – משחקת נגד יריבה עליונה. עכשיו 1-3 לנאגטס, וקבוצות שהיו 1-3 בסידרת הגמר הן 1-35 לנצח את החמישי. היחידה שחזרה מ-3-1 הייתה קליבלנד של 2016.

*המילה הטובה היחידה שיש לי לומר על מיאמי? הם נילחמו עד הסוף מבלי להישבר. עם 1:49 דק' לסיות והתוצאה 102-91 – אריק ספואלסטרה לוקח טיים. מה הוא חושב? שבדקה ארבעים ותשע מיאמי יעשו פתאום את מה שלא הצליחו לעשות כל המשחק? טוב. שיהיה. זה מין סימן שמיאמי לא נשברה ולחמה עד הסוף המר.

2. וכב נולד? הוא תמיד כיכב בתיכון ובקנזס. עכשיו בנאגטס: כריסטיאן בראון (אם כי הלילה הוא די נעלם)

הדאנק הרועם SOUNDED LOUD ENOUGH. הזעקה שפרצה מגרונו הייתה אפילו קולנית יותר.

"האמת? אני אפילו לא יודע ולא זוכר את מה שהיה. אם זעקתי אחרי הדאנק זה בגלל שכל ימי חיי חלמתי על רגעים כאלה. הכל פרץ באופן טבעי מבלי לנסות לפגוע או להקטין הקטין אף אחד".

לקהל הכדורסל בארה"ב ובעולם הזעקה הזאת הייתה קריאה לעשות הכרה עם הרוקי הלבן של דנבר נאגטס, הנראה כמו ילד-טוב-ירושלים אבל הוא עכבר כדורסל אמיתי שאפילו גובהו – 2.01 מ' – הוא הפתעה לא נורמלית. הוא נראה כפוינט-גארד בגובה 1.85 מ', והאמת היא שהוא פאור-פורוורד של הנאגטס, מחליף את ארון גורדון או מייקל פורטר ג'וניור.

"אני מאושר מעל יכולתי להביע זאת במילים", הוא אמר אחרי המשחק השלישי בו קלע 15 נקודות ב-7 מ-8, עם 4 ריבאונדים וגניבה אחת".

"אני נילהב ממש ממשחקו", אמר מאמנו מייק מלון. "באימונים הוא הראה לכולנו מה הוא מסוגל לעשות. סוף-סוף הגיע המשחק בו ראו זאת כולם, ולא רק בני קבוצתו ומאמניו".

הקטע הבא מסביר מי הוא כריסטיאן בראון:

Nothing epitomized his energy more than late in the third quarter when Braun stole Jimmy Butler’s pass, raced downcourt and threw down a one-handed dunk. After landing, Braun then yelled toward the Heat’s confused and frustrated fans sitting behind the basket.

כריסטיאן כיכב בתיכון 'אוברלנד היי' שם ניבחר לחמישיית התיכונים של קנזס ואז באוניברסיטת קנזס (2019-2022) כשהאינסטינקטים שלו, ויכולת הניתור שלו הפכו אותו לכוכב הקבוצה. במכללות אמרו עליו שהוא אחד האתלטים הטובים מכולם, מחמאה אמיתית לשחקן לבן בעל פני צעיר תמים.

מלון אמר אחרי המשחק:

I could just feel the confidence kind of oozing out of him, the physical aggressive drives, making plays for guys against their zone,” Nuggets coach Michael Malone told reporters. “It was really fun to watch a young man step up like the way Christian did.”

את מנהלי הנאגטס יכולתו לא הפתיעה אותם. כשהם בחרו בו מס' 21 בדראפט האחרון קבוצת אוהדים של הנאגטס צרחו "בו….". היום איש לא מודה שהוא היה בקבוצה הזאת של הלא מאמינים.

.לכתבים הוא אמר אחרי המשחק:

“I’m just grateful to be here, obviously,” Braun told reporters. “This is something I wanted to do my whole life.”

3. עכשיו צעירה שלישית מופיעה בסאגה החדשה של זאיון (המזיין) ויליאמסון

זאיון ויליאמסון הופך להיות הטייגר וודס של הכדורסל. אחרי שהוא ו'חברתו לחיים' Ahkeema הודיעו על התינוקת שלהם העומדת להיוולד בווידיאו הזה ובתמונת שער "GIRL" (a video showing an elaborate gender reveal party, האשה השלישית הופיעה היום עם תמונה המראה את זאיון ערום במיטה. בקיצור – –

Zion Williamson appears to have a Tiger Woods situation on his hands.

הצעירה השלישית יצאה בסערה כי זאיון אמר לה שהיא היחידה והפיצה את הטוויטר הבא בסושיאל מדיה, כולל סרטון המאטה את זאיון ערום במיטה.

אז אולי במקום להיות ה-MVP ב-NBA הוא יהיה ה-MVP של PLAYBOY?

4. לפי אדריאן ווג', כריס פול יהיה מאד "רצוי" בקליפרס אם הסאנס מסננים אותו

זאת תהיה אחלה סגירת מעגל!

5. לכריס ליבינגסטון (שחקן קנטקי לשעבר) ישנה הבטחה מהפייסרס

ההבטחה היא שאם הוא לא ייבחר לפני זה, הפייסרס בוחרים בו!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
137 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
gogo
gogo
10/06/2023 7:24:34

תודה על המעורב
הערכתי למיאמי רק עולה עקב היכולת שלה לטפס ולהגיע עד לסדרת הגמר.

דוקטור רזי הופמן
10/06/2023 7:46:12
Reply to  gogo

ספולסטרה+ג'ימי זה הסיפור.
ויש גם אלמנט המזל הפציעה של יאניס והאבל של באד

שדות פופ לנצח
10/06/2023 9:19:33

אתה צודק רזי, הפציעה של יאניס והאבל של באד היו כל כך טראומתיות שהן השפיעו גם על הניקס ועל בוסטון…מזל שבגבהים של דנבר ההשפעות הקסומות הללו הסתיימו …

Tamir
Tamir
10/06/2023 9:36:06

למה התגובה המגעילה?
הוא צודק. באותה הסיטואציה לפני שנתיים
הבאקס פירקו אותם לגורמים בלי מידלטון, וספולטרה חטף מט מבודנהולצר מה שונה השנה?

שדות פופ לנצח
10/06/2023 10:14:28
Reply to  Tamir

אז אם לפני שנתיים מיאמי הפסידו למילווקי והשנה הם ניצחו זה אומר שמשהו במילווקי לא בסדר? אולי לפני שנתיים למיאמי היו כל מיני עניינים מסתוריים? כולם מנסים להקטין את מיאמי כי אף אחד לא חזה מראש את הריצה הנהדרת שלה בפלייאוף, גם אני לא, אבל זה רק גורם לי להעריך אותם יותר ואת עצמי ואת יכולות הניתוח שלי פחות….אולי גם אחרים במקום לחפש כל הזמן תירוצים למה מיאמי מצליחה יפנימו את זה

דוקטור רזי הופמן
10/06/2023 10:58:52

אולי אחרים הקטינו את מיאמי, אני לא!
לגמרי ברור איך הם עברו את הניקס, גם איך הם עברו את הסלטיקס ("שיטת" מאזולה) ומילווקי (באד באבל והכוכב הגדול פצוע). עכשיו סוף סוף נתקלו במאמן אמיתי ובשחקן הכי טוב בעולם (אחריו עומד יאניס בריא) אבל במצב בריא! פה גם חכמת האימון של התימני והריקוד של ג'ימי לא מצליחים להאפיל.

שי אבן צור
10/06/2023 10:16:42

חחח אשכרה!
זה כמו ששנה שעברה טענו שגולדן ניצחו בגלל הפציעה של מידלטון

Yinon Yavor
10/06/2023 20:57:22

מה יהיה עם הפייק ניוז הזה של הפציעה של יאניס?!??
הלוואי על כל שחקן פצוע לתת בחצי מהמשחקים טריפל דאבל עם 26, 10, 13, ובשאר המשחקים 38 עם 20 ריבאונד.
ממש לא אשמתו שהם הפסידו את שני המשחקים, והפציעה גם לא הסיבה לכך

gogo
gogo
10/06/2023 7:27:39

יוקיץ מזכיר לי את וולטון .היכולת לקרוא את המשחק והאהבה והיכולת למסור ממרומי גובהו. כנגד זה וולטון היה שחקן הגנה הרבה יותר טוב.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחלה מעורב מנחם תודה רבה.
.
לא חושב שיש מה לבקר את מיאמי, הם עושים את המקסימום בנסיבות.
.
כריסטיאן בראון אחלה גבר ואחלה שחקן.
.
הסתבך יפה, מיסטר זאיון, נראה איך זה ישפיע על המשך הקריירה הממילא מקרטעת שלו

Avri
Avri
10/06/2023 9:16:50

הסתבך? מי ישמע. לא עבר על שום חוק. מה שכן הטעם שלו בנשים כנראה קצת מפוקפק.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Avri

לא אמרתי הסתבך עם החוק. יש הסתבכויות שגם אם אינן ליגאליות בהחלט יכולות להשפיע על שלוות הנפש ויכולת הריכוז.

עגל
10/06/2023 12:44:57

לא נראה לי שהוא מרוכז בכדורסל גם ככה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

250 מיליון נהנה מהחיים יהיה צריך כסף עוד שנתיים יבוא להטביע לשאוג קליר פאת יעשה שרירים יקבל עוד,250 מיליון. He wants to get paid

Avri
Avri
10/06/2023 15:00:42

כי הנורמה בליגה זה שיעורי פילאטיס שנ"צ וכיבוי אורות ב10? קשה לי להאמין שסקס עם בחורות מפוקפקות זה משהו שרק זאיון עושה בליגה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

חחח אמת

אשך טמיר המקורי
10/06/2023 7:51:00

תודה דוק.
את כריסטיאן בראון הכרתי במהלך השנה. מאוד התרשמתי ממנו כבר בעונה הרגילה. אחלה שחקן!
הטעם של ציון בנשים… וואו. מכל הנשים שיכל להשיג בחר בכונפות הדוחות, הטיפשות והמוגזמות האלה?!
פרחות מגעילות שכולן טוסיק ובלי מוח שמצלמות אותך כשאתה ישן (זה נהיה הקטע הקבוע).
בולבול שנשלף במערכה הראשונה יופיע גם במערכה השלישית.
ציון וג'ה – כמה דיברו עליהם לקראת הדראפט! מי ניצחה – פליקנס או ממפיס… מי יהיה כוכב יותר גדול…
שני באסטים מהדהדים וכוכבים נופלים!
שני טאמבלים היסטוריים!
איזה נפילה של דראפט

דוקטור רזי הופמן
10/06/2023 8:22:49

בוא נשים דברים על השולחן
מצא מין את מינו. כשיגיעו התביעות המשפטיות יהיה מצחיק…

אור
אור
10/06/2023 12:53:41

יופיע מפוקסל במערכה השלישית

brooklyndror
brooklyndror
10/06/2023 8:02:06

כריס פול לקליפרס. התאמה מושלמת. שישנו את השם לקופת חולים לוס אנג'לס וישקלו להביא את סם בואי "רגליי זכוכית" בתור מאמן. מצד שני אולי פול ילמד לעשות לואד מנג'מנט מהמאסטר קוואי ויצליח להחזיק במצב כשיר עוד חצי משחק פלייאוף.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  brooklyndror

אם כולם בריאים, ואני מודה שזה חתיכת אם… הם יכולים ללכת עד הסוף – כשרון, שכל, ניסיון, יש שם הכל.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2023 9:24:34

אם לסבתוש היו גלגלים היא היתה מגיעה מהר מאוד😂😂😂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אם להקדים את המאוחר – בחמש השנים האחרונות היו חמש אלופות שונות – דנבר, גולדן סטייט, מילווקי, לייקרס וטורונטו, למה שהקליפרס לא יהיו השישית? בעיקר בגלל פציעות. או מזווית אחרת – קוואי לוקח אליפות כל חמש שנים ובקבוצה אחרת, אז 2014 ספרס, 2019 טורונטו, 2024 קליפרס, ואז יפרוש בגלל הפציעות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם גם לא מספיק טובים גם אם הם בריאים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

קוואי בריא + שלד סביר מסביבו = קונטנדרית.
.
קונטנדרית + פול ג'ורג' בריא = קונטנדרית בכירה.
.
קונטנדרית בכירה + כריס פול בריא = פייבוריטית בפיינלז.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאווי אוברייטד רציני ביותר אולי הכי גדול שהיה אי פעם. הוא לא סוחב והוא לא קונטנדרית

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
10/06/2023 19:58:41

מה זה כריס פול בן 38 בריא?

אור
אור
10/06/2023 12:55:46
Reply to  brooklyndror

הקליפרס בודקים גם את זמינותם של בלייק גריפין ודיאנדרה ג'ורדן, ע"פ מקורות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

גואקים נואה וקלוס בוזר הוזמנו למבחנים. יש דמועות גם על אנדרסון ורזאו

אור
אור
10/06/2023 13:24:53

שמעתי ג'מאל קרופורד עדיין בכושר של 2014, ע"פ מקורות

Avri
Avri
10/06/2023 14:58:34
Reply to  אור

קו אחורי עם ג'ו ג'ונסון יכול להיות קטלני.

אור
אור
10/06/2023 15:01:39
Reply to  Avri

🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

😂😂😂 חנקתם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  brooklyndror

הקליפרס גמורים מתים ומוסיפים גופה לארון הקבורה חחח

SWIv
SWIv
10/06/2023 8:19:36

תודה מנחם,
אוהב אותך ואת המעורבים שלך בלי להכיר אותך
עושים לי את הבוקר עם הקפה כל פעם מחדש.

Klay Thompson
Klay Thompson
10/06/2023 13:06:22
Reply to  SWIv

+++

onetwo3
10/06/2023 15:19:00
Reply to  SWIv

2+

Berch
10/06/2023 8:33:10

אחלה מעורב
יוקיץ' – בלי הרבה אתלטיות. הרבה שכל. אליפות מעבר לפינה.
ציון – אתלט עליון, חסר שכל. כנראה יביא לחולוניה את הגביע השלישי, עוד שנתיים…..
🤣

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Berch

ממש ככה.

Avri
Avri
10/06/2023 9:22:52
Reply to  Berch

אפשר להגיד על זאיון הרבה דברים (והוא הרוויח את זה) אבל (1) הוא שחקן ענק, וכשהוא שיחק הפליקנס מנצחים, (2) הוא ממש לא שמן כמו שטוענים כאן, (3) יש לו מבנה גוף וסגנון משחק שלא תואמים אחד את השני, וזה היה ברור לכולם מראש, כמו גם הצפי לפציעות שלו. מה שהולך עכשיו איתו זה צהוב ומבדר, אבל מה בדיוק רוצים ממנו? לא ברור.

אשך טמיר המקורי
10/06/2023 9:30:10
Reply to  Avri

מה רוצים ממנו? כל ההתנהלות שלו מאז שהגיע לליגה היא לא מקצוענית.
זה מתבטא במלא דברים, האוכל, האימונים, החזרה מפציעות, ההתנהלות מחוץ למגרש.
רק לאחרונה דווח על איזה ביף בינו לבין הקבוצה על איזה התנהלות קלוקלת שלו.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2023 9:38:53

הדביל\נצלן\מסרב לעבוד עם הטריינר\דיאטן של הקבוצה🤣🤣🤣

Tamir
Tamir
10/06/2023 9:42:00

ברגע שנתנו לו 200 מיליון על בערך 35 משחקים שהוא שיחק בקריירה בעצם אמרו לו הכל טוב תמשיך לעשות את מה שאתה עושה.
ככה זה כשמתגמלים על לוזריות וחוסר מקצועיות…

אשך טמיר המקורי
10/06/2023 10:11:39
Reply to  Tamir

כמו מקרה בן סימונס

שי אבן צור
10/06/2023 10:19:40
Reply to  Tamir

בול!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Tamir

אמת. איזה מוטיבציה יש לבן אדם עם 250 מיליון חחח. צריך להיות מיוחד מאד

Avri
Avri
10/06/2023 14:37:25
Reply to  Tamir

במה מתבטאת הלוזריות שלו? אתה מניח שלהיות פציע בגלל מבנה גוף לא הגיוני = לוזריות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

אברי ציון מתאמן לדעתי פחות ממני ואני בקושי זז

אור
אור
10/06/2023 12:57:29

אכן, גם זה שהוא כל פעם פצוע זה לא רק במקרה או מזל רע

Avri
Avri
10/06/2023 14:36:13
Reply to  אור

זה שהוא פציע בטירוף היה ידוע עוד מההתחלה של ההתחלה. לחשוב שיש איזה קסם שישנה את זה אם הוא היה שוכב רק עם בחורה אחת מבית טוב זה לא קשור לכלום.

אור
אור
10/06/2023 14:39:39
Reply to  Avri

זה לא אכפת לי
אבל כשאתה שואל "מה רוצים ממנו?" צריך להתחשב במכלול הדברים שאחד מהם הוא חוסר המקצוענות, זה לא שהוא רק "פציע" אלא שהוא לא עושה כלום עם עצמו כדי לא להיפצע שוב, להפך

Avri
Avri
10/06/2023 14:42:33
Reply to  Avri

במה מתבטאת החוסר מקצועיות? הוא כבר ממש לא שמן כמו שהיה ואף אחד לא חושב שהוא מבלף פציעות או שהוא לא נותן הכל באימונים ובמשחקים. תסביר.

אור
אור
10/06/2023 14:48:39
Reply to  Avri

??
כל פעמיים איך שהוא נפצע הוא ישר התנפח, אח"כ הוריד במשקל (שזה תהליך רע מאוד למישהו שצריך להיות שחקן ברמה הכי גבוהה כמוהו) ואז מה הפלא נפצע שוב. זה שהוא לא מבלף או נותן הכל במעט זמן שהוא בריא.. נהדר אבל לא רלוונטי

Avri
Avri
10/06/2023 14:57:31
Reply to  Avri

אז כל הבעיה שלך איתו זה שינויי משקל שקוראים בעקבות פציעה, ושהוא תמיד מוריד? לאנשים במבנה גוף שלו הרבה יותר קשה לווסת משקל בעיקר כשיש שינוי כל כך קיצוני באורח חיים כמו בפציעות של ספורטאים מקצוענים. מאוד לא אידאלי אבל מפה ועד הדמוניזציה שעשיתם פה יש דרך ארוכה.

זה שהוא נותן הכל במשחקים/אימונים שהוא כן משחק זה מאוד רלוונטי לשאלה האם הוא מקצוען או לא, אני לא מבין את הטענה שלך פה.

אור
אור
10/06/2023 15:00:53
Reply to  Avri

קורים בעקבות פציעה זו הפרשנות שלך, לטעמי הוא לא מתכונן כמו שצריך לעונה ומוריד את המשקל בצורה דרסטית רגע לפני שהיא מתחילה. גם שחקנים מקצוענים אחרים לא מתנפחים ככה כשהם נפצעים

אור
אור
10/06/2023 15:09:01
Reply to  Avri

אגב אתה יכול גם לא להעריך את דעתו אבל ראה מה בארקלי אמר על זיון והמשקל רק לפני שבועיים

Avri
Avri
10/06/2023 14:40:24

לפציעות שלו אין קשר לשום דבר למה שכתבת, או לאורח חיים לא בריא, ולהבדיל מסימונס אף אחד לא חושב שהוא מבלף פציעות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Avri

אברי, שאלה – היית לוקח את זאיון לעבוד אצלך? נכון שענית לא?
.
נרחיב את הסיטואציה – אתה מראיין שלושה קנדידטים – זאיון, באטלר ויוקיץ'. באטלר מספר לך שהחליף הרבה מקומות עבודה כי לא הסתדר שם, יוקיץ' אומר לך משהו שאתה לא מבין בגלל המבטא, זאיון פשוט יושב שם ומחייך. למי אתה שולח את ההצעה?

Berch
10/06/2023 13:01:35

אני הייתי לוקח את יוקיץ'. נראה רציני ומקסימום אם לא יעשה את העבודה נשים אותו שומר בכניסה
🤣
וציון צודק
כזה סכום אפשר לצאת לפנסיה/להינות ממנעמי החיים. זה שהוא אהבל ולא שם קנדום זה כבר סיפור אחר. ראה דוויט הווארד.
🤦

Avri
Avri
10/06/2023 14:34:34

בוא, אין הרבה שחקני נבא שהייתי מקבל לעבודה. את לברון היית מעסיק? יוקיץ בוודאות כן, הבחור יתייצב כמו שעון, בלי טענות ובלי כלום.

TRIP
TRIP
10/06/2023 9:05:19

דנבר ב5 כמו שאמרתי אבל אם יוקיץ רוצה עוד אליפויות הם חייבים להתחזק עונה הבאה. פורטר זה דאנקן רובינסון עם חוזה מקס
אף אחד לא מדבר עליו כי הקבוצה שלו מנצחת אבל דנבר צריכים להקדים תרופה למכה כי עונה הבאה היה להם יותר קשה. סיקאם יכול להיות חיזוק משמעותי עבורם ויכול להיות אופציה 3 חלומית
אפשרות נוספת להביא את 4/3 כמו קאם ג׳ונסון/רוי האצי שחקנים עם חוזה נוח ויכולת לשים סל. גם אבדיה יכולת להיות אפשרות מעניינת

אשך טמיר המקורי
10/06/2023 9:17:29
Reply to  TRIP

אבדיה יהיה מושלם!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2023 9:23:31

+1966
וואו, מה זה בא לי שאבדיה יעבור לדנבר,
יש סיכוי שיפרח והם בטוח ישתמשו בו נכון.
כייף לי שדנבר לוקחת גביעון
כיייייף לי X100 שכל השיקוצים נבעטו הביתה מוקדם.
כיייייייייף לי שדנבר\מיאמי עשו לסילבר אצבע משולשת לבדיקת פרוסטטה.
עונה מענגת בטירוף

אשך טמיר המקורי
10/06/2023 9:26:36

happy ending

דוקטור רזי הופמן
10/06/2023 11:05:38

בדיקת פרוסטטה, דחוף…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2023 11:07:08

הרופא חילל אותי אתמול

אשך טמיר המקורי
10/06/2023 11:56:39

😵

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2023 11:58:26

🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
10/06/2023 12:37:04

רופא/ה?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2023 12:43:04

שים עוד מלח ימנייק,רופא,לא רופאה

אשך טמיר המקורי
10/06/2023 12:49:13

תיכף תגיד גם גרוזיני…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2023 12:54:35

חחחח גרמני אסלי עם אנגלית עילגת,איך שהוא דחף אמרתי לו שאני לא נהנה,
הוא ענה לי שגם הוא לא נהנה🤣🤣🤣
גרמנוני עם חוש הומור? לא בטוח

דוקטור רזי הופמן
10/06/2023 13:29:37

מי היה מאמין שגרמני פתח ליהודי תתוחעס בלי ווזלין…
מעניין מה סבא שלו היה אומר?….

אשך טמיר המקורי
10/06/2023 16:55:18

🤣

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2023 19:59:25

המנייק באמת עבד על יבש

דוקטור רזי הופמן
10/06/2023 11:04:28

PERFECTO

עגל
10/06/2023 12:47:56
Reply to  TRIP

רעיון טוב אבדיה במקום פורטר.
.
מה עם קיריי לדנבר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

🤣🤣🤣🤣

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2023 9:05:46

תודה על מעורב חזק מנחם.
זאיון (המזיין) ויליאמסון🤣🤣🤣
מנחם,אתה משתבח עם הגיל כמו יין טוף.
אם אני הג.מ\בעלים של ניו אורלינס, אני עושה 2 דברים.
1. בודק את האותיות הקטנות של החוזה של זאיון הגחבה.
2.אם אין אפשרות להעניש את הזיין המהלך,
אני חותך ורידים\מוציא חוזה עם על הזיין, עם דה שוט\חותך לעצמי את הורידים
כמה חרא וקקי הזיין השמן הזה הולך להמשיך להוריד על הפרונט אופיס של נא 😂😂😂

חתוליו
חתוליו
10/06/2023 10:21:03

מקסים 🦋🌻💙

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2023 10:23:49
Reply to  חתוליו

אני שונא גאה

אשך טמיר המקורי
10/06/2023 10:26:43

הולך למצעד הגאווה?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2023 10:28:03

זרמתי\ננעל את החציל

דוקטור רזי הופמן
10/06/2023 11:06:54

מצעד האהבה והשנאה…

tlv1983
tlv1983
10/06/2023 9:19:36

בסוף, מיאמי נתנה בסדרה הזו 8 דקות טובות ברבע הרביעי של משחק 2 וזה הספיק לה לגנוב משחק אחד ולהימנע מסוויפ שמדגים היטב את פערי הרמות כאן. כל שאר הדקות היו בשליטה ברורה של דנבר כזו שברור לך מהרגע הראשון ועד האחרון מי תנצח.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  tlv1983

אמת ויציב, וגם על 8 הדקות הללו מגיע להם כל הכבוד.

Om3r
Om3r
10/06/2023 9:21:55

תודה רבה על המעורב
אני חושב שהטייק הזה קצת מוגזם. מיאמי היא לא עוד "קבוצה שמינית במזרח". בכל זאת לא מגיעים לגמר במקרה. מבחינת האופי, רוח הלחימה והמנטליות – הם הקבוצה הטובה ביותר. בעוד שבכשרון הם מאחורה משאר "אריות המזרח", בנקודה הזאת הם בפור על כולם ולא סתם ההדחות של שלושת הפייבוריטיות לאליפות מהמזרח הוכתמו באיזושהי שבירה מנטלית מול הקשיחות של מיאמי. זה ברור שמיאמי הם רמה מתחת לדנבר מבחינת כישרון וכדורסל, והם עוד משחקים עם רוטציה קצרה אף יותר (שני שחקני רוטציה משמעותיים אצלהם פצועים כל הפלייאוף והם עוד בגמר, וכולם די נוטים לשכוח את זה). זאת קבוצה מדהימה שעשתה משהו היסטורי גם אם את האליפות היא לא תיקח.

אני חושב שזה מדהים על גבול הפואטי איך דראפט 2019 הפך מאחד ה"מבטיחים" לאחד המאכזבים בשנים האחרונות. גם זאיון וגם ג'ה בתחרות מי יחרב לעצמו את הקריירה והחוזה מהר יותר. פשוט בדיחה. כריסטיאן ברון הוא גניבה של דנבר בדראפט, בחירה מצוינת של שחקן שמהרגע שנכנס לליגה כבר יכל לתרום את תרומתו לקבוצה בצורה מעולה.

Avri
Avri
10/06/2023 9:25:27
Reply to  Om3r

להשוות עבריין שמתגאה בשליפת אקדחים לבחור צעיר שכל פשעו זה שהוא מזיין הרבה ובטעם לא ממש טוב? לא מאוד הוגן.

Om3r
Om3r
10/06/2023 9:30:02
Reply to  Avri

יש בזה משהו, לג'ה יש יתרון על כולם במגרש הזה
עדיין מצבו של זאיון הזוי – סילבר תולש את השיער שאין לו מהראש

שי אבן צור
10/06/2023 10:25:19
Reply to  Avri

שניהם גרועים – כל אחד בקטע אחר
זאיון לא מקצועי וג׳ה בריון שכונתי דפוק במח

Avri
Avri
10/06/2023 15:38:38

אכן שניהם גרועים, וכל אחד בקטע אחר, אבל פרופורציות, יש כאן מדרג די ברור.

שי אבן צור
10/06/2023 16:43:09
Reply to  Avri

לא דיברתי בין שניהם
ברור שג׳ה זה מקרה חמור בהרבה

שי אבן צור
10/06/2023 16:44:47

*דירגתי

אשך טמיר המקורי
10/06/2023 9:25:51

מתחילים לדבר על הארדן לסאנס חחחחחחחחח
אוי גיא מה נהיה ממכם, פיניקס נטס

gogo
gogo
10/06/2023 9:51:24

מקווה בשביל יוסטון שהם לא יחזירו אותו. יודוקה יכול להפוך שם את הכישרון לקבוצה.

שי אבן צור
10/06/2023 10:27:07

זאת תהיה פיניקס "שיקוצים" סאנס

דה שוט
10/06/2023 11:52:48

חחחחחחחח הארדן לסאנס זה אומר שאני עובר למושב הקדמי בעגלה אוי אוי
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחחח יורדים ליגה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2023 20:14:45
Reply to  דה שוט

אני בעד, אין כמו "לרכז את הפלולות" בשביל עונג מוגבר ושנת לילה טובה.
בתור בונוס, דה שוט יוביל אותם לתאונת שרשרת
וטנש יתחרפנו

golan
golan
10/06/2023 9:32:55

תודה על המעורב.
מיאמי נתנו כל מה שיש להם, הבעיה שגם דנבר… ולדנבר יש יותר…
ציון מתעסק בשטויות.

ibl
ibl
10/06/2023 9:38:21

היה ברור מראש שמבחינת כשרון אין מה להשוות בין דנבר למיאמי.
לא היה ברור זה האם זה יספיק – ומשחק 2 (כמו הסדרות מול בוסטון וכו׳) הראה שזה לא מספיק – צריך גם חוסן מנטלי – אי אפשר חוסן גדול משח מיאמי שהם הטופ במנטלי אבל להשתוות להם.
בעיניי משחק 4 אפילו יותר ממשחק 3 מוכיח את זה. דנבר נדרשו לפוקוס ונחישות עצומים לנצח דווקא בגלל שהם כאילו יכלו להרשות לעצמם להפסיד.
קבוצה מרשימה עם מאמן מרשים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  ibl

כל מילה. תבוא יותר.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
10/06/2023 9:42:00

תמיד חשבתי שזה שלב מסוכן בקריירה של כוכב צעיר: הפציעה הראשונה שלו (ובמקרה של זאיון יש לא מעט כאלה). פתאום, אחרי שנחת עליו חוזה מיליונים, הוא פצוע ויש לו זמן לעשות דברים אחרים. הבעיה שזה בדרך כלל שטויות. הרגל אולי כואבת, אבל יש זמן לבחירות, מסיבות ושאר מריעין בישין.
תודה רבה מנחם

אשך טמיר המקורי
10/06/2023 10:12:05

הרגל האמצעית לא

אור
אור
10/06/2023 13:06:08

אולי הוא משלים על הזמן שלא היה באפשרותו..

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2023 9:43:37

אני מכריז על זאיון "הזיין" כשיקוץ,שותף מתלמד עם פוטנציאל בשמיים.
המומחים, הבבון הגמד המדדה והקאפקייק מעוניינים בגיוס.
סילבר מוציא הוראות מיוחדות לשופטים

MBK
MBK
10/06/2023 10:14:03

מעורב ענק מנחם!
אגב, ארון גורדון לא זכה בתחרות הדאנק אלא הפסיד לזאק לאבין באחד מתחרויות הדאנק הגדולות בכל הזמנים (וגם גאווה לעם היהודי לחזות בלווין וגורדון נוגעים בשמיים, למרות שהם לא משלנו)
זאיון טיפש בקטע אחר, אין מילים לתאר
נפל על השוניקווה הלא נכונה, אני בטוח שיש עוד מלא
אני מקווה שהצוות הרפואי של ניו אורלינס מלווה אותו באורגייות, just in case, לך תדע את מי הוא יפצע עם הרגל השלישית

אשך טמיר המקורי
10/06/2023 10:14:59
Reply to  MBK

חחח בדיוק חשבתי את זה (המשפט האחרון)

האווי לאסוף
האווי לאסוף
10/06/2023 10:48:11

הבעיה הגדולה היא כמו במשחק הבוגרים הראשון שלו: איך שהוא נכנס פנימה, הכיסוי עף לו

אשך טמיר המקורי
10/06/2023 11:55:27

😄

דוקטור רזי הופמן
10/06/2023 11:10:28

שופנהאוור+תלהפלהתיה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  MBK

א. (ד) גורדון.
.
האמת שראיתי אותו מתראיין הבוקר, לראשונה עבורי, והוא נראה לי חמוד להפליא וקצת מבולבל, שישאר בדנבר, זה טוב לשני הצדדים.

אור
אור
10/06/2023 13:18:06
Reply to  MBK

גורדון גם נשדד באותה תחרות אם אני זוכר נכון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

לא נשדד לאבין היה מדהים

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
10/06/2023 18:11:21

נשדד גם נשדד (לוין כבודו במקומו מונח)

דן רוזנבלום
10/06/2023 10:50:03

הרגע סיימתי לראות המשחק ונהניתי מאוד.
דנבר ניצחה בצדק, למרות לחימה עיקשת של מיאמי שפשוט לא מפסיקה לחזור כל פעם…

עם זאת, נדמה שהם הגיעו למקס שלהם ואהיה מופתע אם דנבר לא יסגרו את הסיפור במשחק הבא מול הקהל הביתי שלהם.
אם ארון גורדון שוב יככב משחק הבא? אתם חושבים שהוא יהא ראוי לתואר MVP של הגמר? אני סבור שכן, למרות שקרוב לוודאי ילך ליוקיץ'.

כל כך מתרשם מגורדון וממש שמח לראות אותו נוסק בבמה הגדולה ביותר. מאז שהגיע לדנבר עשה הרבה שינויים.
האחד הוא הוריד את האגו שלו באופן משמעותי, למד איך להיות רול פלייר ולהשאר מפוקס כל המשחק בירידה להגנה והעלייה להתקפה.
יכולת הריכוז שלו השתפרה, הוא התבגר מנטאלית והפסיק ללכת למסיבות כל יום יומיים כפי שהיה עושה באורלנדו.
המועדון והסביבה בדנבר אמרו לו "כדורסל חביבי. תתרכז בכדורסל" והוא לקח את זה בשני ידיים.
אך לדעתי נקודת המפתח הוא ה-Conditioning שלו. בונא, תראו איזה גוף הבחור הזה פיתח…
כל זרוע שלו כמו צינור 10 צול. איזה כח פיזי יש לו, נוכחות של סנטר ענק. עבודה מתמדת וחזקה בחדר כושר.
הבחור לא מתעייף. כבר נמצא 9 עונות בליגה ורק בן 27! השיא עוד לפניו וכדאי לדנבר לשמור עליו.

ברוס בראון היה מדהים, איזה בולר הבחור הזה! וואוו! דנבר היא "קבוצה" כמו ש"קבוצה" צריכה להיות.
מלאה בכשרון שבו גם אם זוג שחקנים או אפילו 3 נמצאים ביום חלש, יש מספיק כשרון בסגל שיבוא מישהוא במקום ויככב.
אם לא יהיו הפתעות, דנבר תהא אלופה בסוף המשחק הבא וכל כך, כל כך מגיע לה.
זו אלופה שטובה לכדורסל.

מעניין אם זאיון מאכזב במיטה כמו שהוא על הפרקט…אולי הוא יכול רק לשכב על הגב כי אם עולה למעלה, מתחיל להפצע…
סתם זבל. חבל. בזבוז וחבל. אפשר להוציא את הנער מהגטו, אבל לא את הגטו מהנער.

שיהיה אחלה סופ"ש. תודה על המעורב דוק!

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

מיאמי גמרה את הסדרה לפני שבכלל התחילה.יוקיץ 2.14 צול אדביו 2.08 זה כבר פער לא ניתן לגישור.
כתבתי אתמול שדנוור זה לא רק יוקיץ ומארי. והנה היום יש את גורדון.שחקן שעושה הרבה מאוד עבודה שלא תמיד משתקפת במספרים.במשחק הבא זה יהיה פורטר.
מיאמי ראויה להרבה מאוד הערכה עם הרבה פחות כלים היא נותנת פייט.אבל אפילו ריילי לא מצפה ולא ציפה גם לפני שבוע לראות את מיאמי כאלופה.מה שכן הם מוציאים מים מסלע.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
10/06/2023 11:17:01

אכן מיאמי זה כמו יתוש טורדני…גם ב-15 הפרש 3 דקות לסיום יש חשש שהם יחזרו כי הם לא מוותרים.
בסוף כל האנאדראפטד שחקנים מפשלים בגדול אם זה סטרוס או ווינסנט וגם מרטין גם אם כי מעט פחות.
עצם זה שהגיעו לגמר זה הישג פנטסטי שעומד בעיקר לזכות המאמן.
עם כל הכבוד לבאם אדביו הוא פאורר פורוורד לכל היותר. בינוני + ולא יותר. בליגה של נמוכים הוא משחק סנטר אבל הוא אנדרסייז ולא יכול לעמוד מול ניקולה. מתברר שגם באטלר לא סופר סטאר של הטופ , הוא בינוני מאוד בסדרה הזאת וזה גם טוב . הוא לא עומד בשורה הראשונה של שחקנים שיכולים להצעיד קבוצה לאליפות . יש גבול למה שאפשר להשיג בקשיחות נחישות ועבודה קשה. צריך עוד כישרון.
כיף לראות את דנבר הם משחקים מאוד קבוצתי כמו ס.א בעבר .קבוצה מאומנת וחכמה.
אולי זה יעשה שינוי עם כל משחק הבידודים והשלשות הבלתי נסבל בשנים האחרונות , אבל הסיכוי נמוך.

The Pro
The Pro
10/06/2023 11:39:47

סדרת גמר ברמת כדורסל חלשה במיוחד, זה היה צפוי לאור המצב והמאצ'אפ עוד לפני שהתחיל.
אפשר לחזק את זה ולהגיד שהנאגטס לא צריכים את יוקיץ כדי לנצח את ההיט.
ההרכב כאן לא חשוב כשרואים את שחקנים שאף אחד לא שמע עליהם כמו הרוקי מול הנגרייה של ההיט.

ספולסטרה לא חסר מושג, הוא פשוט יודע שאין לקבוצה שלו שום סיכוי. מיאמי היט היא קבוצה מבוגרת,תקועה והטעות הכי גדולה
שלה הייתה להגיע לפלייאוף השנה במקום להתחרות על וומבניאמה בדראפט.

Klay Thompson
Klay Thompson
10/06/2023 13:21:57
Reply to  The Pro

לדעתי להגיע לגמר זאת לא טעות. כל קבוצה הייתה שמחה לבחור אחרונה בדראפט ולהגיע לגמר באותה שנה. בסוף המטרה של הליגה זה להגיע כמה שיותר רחוק בפלייאוף (הדראפט זה רק האמצעי) ואת זה הם הצליחו להשיג. להפסיד בגמר זה לא כישלון זה הישג.

Izzy
11/06/2023 18:24:55
Reply to  Klay Thompson

מדוייק!

גיא הירוק
10/06/2023 11:44:21

לטעמי צריך לתת הקרדיט לנאגטס. קבוצה, קבוצה.
הרי בסופו של יום באליפות זוכה קבוצה אחת,
זה לא בהכרח אומר משהו רע על, נגיד, ההיט.

דוקטור רזי הופמן
10/06/2023 12:38:45

ההיט השיגו הרבה יותר ממה שהם שווים, זה אומר שיש להם אופי.

The Pro
The Pro
10/06/2023 11:49:53

בדיוק,
באם אדביו מזכיר ביכולת שלו את אנטוני דיוויס 22-23,בינוני בהתקפה,לא יציב,כבד בתנועה והכי רחוק משחקן מוביל.
משחק הגנה מגושם עם צעד ראשון איטי להחריד. לא רק שהוא לא מסוגל לצאת אל הסרבי ב-3, הנוכחות שלו בצבע
לא קיימת או עוזרת לשאר הקבוצה.

ברמה ההיסטורית-
הגדולה של יוקיץ' נמדדה בפלייאוף הזה מול גבוהים ברמה הנמוכה ביותר,קווין לאב הוא שחקן שכבר לא מתאים לרמות האלה
עוד מהשנה ההיא שלברון השיג לו טבעת עליה הוא צריך להגיד בכל בוקר תודה.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
10/06/2023 18:16:44
Reply to  The Pro

שכחת את דייויס? או שגם הוא ברמה נמוכה ביותר?
יש מישהו ברמה גבוהה בליגה? אמביד?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח כל שחקני הnba חוגגים כמו ציון פשוט חלקם שומרים את זה בסוד וחלקם לא.
אפילו וניל כמו יוקיץ חוגג אני בטוח וכריסטיאן בראון גם 😂😂.

ציון פשוט יש לו מלא זמן פנוי כמו בן סימונס איך בן 22 עם 250 מיליון אמור למלא את יומו שאין לו עבודה 🤣🤣🤣🤣

Don
Don
10/06/2023 15:27:29

דנבר השנה שורפים את הליגה ומשאירים גחלים מאחור. קבוצה מצויינת, עמוקה, מוכשרת ומאומנת יוצא מהכלל. למיאמי אין הרבה מה לעשות – את ההישג שלהם הם כבר עשו שהגיעו עד הלום. נראה לי שדנבר ישלטו בליגה בשנים הבאות.

רן הנרגן
רן הנרגן
10/06/2023 18:27:49

פינת ג"ס:
לג"ס יש 3 דרכים ללכת בהן הקיץ:
.
1) לרדת בתקרת השכר מתחת או קרוב מאד לסינר השני כדי שתוכל לרדת ממנו בשנה הבאה. לא חושב שהבעלים יבחר בדרך הזו, אלא אם יגיע למסקנה שיש משבר כלכלי חריף ואין ברירה. הוא נשמע לוחמני מאד במס"ע פרישה של מיירס.
2) לנסות להחליף את החוזה של פול בחוזה של שחקן גבוה טוב, למשל מרקונין. הוא יכול לזרוק פנימה גם את בחירת הדראפט מקום 19. הבעיה, פול הוא היחיד בג"ס של העשור האחרון שמצליח להחזיק את הקבוצה כשקרי לא משחק (זה קורה בערך 1/4 מהמשחקים בעונה).
3) להשאר עם הסגל הנוכחי, לרדת מתחת ל 400 מיליון שכר ומס, להחתים 3 ותיקים על מינימום ולשלוח את גרין ופול למסע השרדות במדבר עם בר גרילייס. פאק יו אחד גדול לליגה.
.
בינתיים הרבה בעלי קבוצות מתחילים לשמוע מה GM שלהם שבלהיטות לדפוק את ג"ס (במידה מועטה גם את באלמר) ב CBA החדש הם דפקו את עצמם. אלו של בוסתון ומילוואקי כבר שמעו את זה אלו של אוקלהומה ואורלנדו בדרך.
.
אותו דבר השחקנים. סיגי לא הולך לקבל הרבה חיבוקים משחקני הביניים. הסינר השני שיוצר תקרת שכר קשיחה ידפוק הרבה שחקנים שקיוו לחוזים בטווחים של 5 עד 20 מיליון. הם יאלצו להסתפק בפחות. לכוכבבים תמיד ישלמו אבל קבוצה כמו בוסטון שהולכת לשלם בערך 50 אחוז מהכסף שמתחת לסינר השני לשני שחקנים תאלץ למצוא דרך לשלם לכל ה 13 האחרים ב 50 אחוז הנותרים. זה אפשרי אבל יאלץ קבוצות לעשות הארדן.

MacLeod 1
MacLeod 1
10/06/2023 19:18:08

תודה על המעורב החרפריף דוק.
הקטע המפחיד עם דנבר הוא שהם פה להישאר… יכולים בכיף לקחת גם 3 רצוף כי יש להם מועדון בריא, סגל טוב, מאמן מתאים ואת השחקן הכי טוב

Yinon Yavor
10/06/2023 21:20:19

זה די ברור ששני השחקנים הכי טובים בסידרה הזו משחקים באותה קבוצה, וזה אפילו לא קרוב.
כל עוד רמת המחויבות והאינטנסיביות של דנבר תשתווה לזו של האנדרדוג, יהיה לנו כאן מקרה חד צדדי

Don
Don
11/06/2023 13:07:22

מה שמפוצץ זו הקלות בה דנבר אוכלת את מיאמי. ובסוף מסתבר שפלייאוף המזרח היה פשוט רמת בדיחה לעומת המערב. גם מילווקי וגם בוסטון הן קבוצות מאומנות ממש רע להבדיל ממיאמי שזו נגריה מאומנת בצורה הכי טובה שאפשר. לא מקובלת רמת תחרות בגמר הנבא