מעורב הופס ליום ששי: ג'ימי באטלר, סאקר לכדורגל, מתלהב מהחלטתו של ליונל מסי לשחק באינטר מיאמי / מנחם לס

ליונל מסי, כוכב Paris Saint-Germain הודיע אתמול שאחרי שחוזהו יסתיים עם סיינט-ג'רמיין, הוא מתעתד לעבור לשחק את שנותיו האחרונות באינטר מיאמי מהליגה האמריקאית ( he intended to join Inter Miami ). היה תקדים לזה כשפלה עבר לשחק ב-USSL בשנות ה-70 בהצלחה כבירה.

ג'ימי באטלר שהפך לסאקר של כדורגל כבר מהאולימפיאדה בריו דה ג'ניירו – שם הפך לחבר אישי של ניימר, אמר שזה יהיה "פנטסטי" לעיר ולכדורגל האמריקאי.

2. ארבעים השחקנים הטובים החופשיים – מוגבלים ולא מוגבלים – של 2023

NBA free agency rankings for 2023

RankPlayerPositionPrevious teamType
1James HardenGPhiladelphia 76ersPlayer option
2Kyrie IrvingGDallas MavericksUnrestricted
3Khris MiddletonFMilwaukee BucksPlayer option
4Draymond GreenF/CGolden State WarriorsPlayer option
5Kristaps PorzingisCWashington WizardsPlayer option
6Kyle KuzmaFWashington WizardsPlayer option
7Fred VanVleetGToronto RaptorsPlayer option
8Brook LopezCMilwaukee BucksUnrestricted
9Jerami GrantFPortland Trail BlazersUnrestricted
10Austin ReavesGLos Angeles LakersRestricted
11Cameron JohnsonFBrooklyn NetsRestricted
12Harrison BarnesFSacramento KingsUnrestricted
13Nikola VucevicCChicago BullsUnrestricted
14Jakob PoeltlCToronto RaptorsUnrestricted
15Christian WoodCDallas MavericksUnrestricted
16Bruce BrownGDenver NuggetsPlayer option
17Gary Trent Jr.GToronto RaptorsPlayer option
18Gabe VincentGMiami HeatUnrestricted
19Russell WestbrookGLos Angeles ClippersUnrestricted
20Josh HartG/FNew York KnicksPlayer option
21Naz ReidCMinnesota TimberwolvesUnrestricted
22P.J. WashingtonFCharlotte HornetsRestricted
23Jordan ClarksonGUtah JazzPlayer option
24D'Angelo RussellGLos Angeles LakersUnrestricted
25Max StrusGMiami HeatUnrestricted
26Dillon BrooksFMemphis GrizzliesUnrestricted
27Grant WilliamsFBoston CelticsRestricted
28Rui HachimuraFLos Angeles LakersRestricted
29Talen Horton-TuckerGUtah JazzUnrestricted
30Coby WhiteGChicago BullsRestricted
31KJ MartinFHouston RocketsUnrestricted
32Donte DiVincenzoGGolden State WarriorsPlayer option
33Lonnie WalkerGLos Angeles LakersUnrestricted
34Jalen McDanielsFPhiladelphia 76ersUnrestricted
35Tre JonesGSan Antonio SpursRestricted
36Georges NiangFPhiladelphia 76ersUnrestricted
37Dwight PowellCDallas MavericksUnrestricted
38Caris LeVertGCleveland CavaliersUnrestricted
39Kelly OubreFCharlotte HornetsUnrestricted
40Dennis SchroderGLos Angeles LakersUnrestricted

3. מה שיוקיץ' ומארי עשו חייבים למסגר ולשמור

הגיע הזמן לתת לזוג יוקיץ'/מארי – האחד סרבי והשני קנדי – את תואר "צמד השחקנים הטוב ב-NBA".

רגע. למה לא "צמד השחקנים הטוב ב-NBA אי-פעם"?

ניקולה יוקיץ' הפך לשחקן הראשון בהסטוריה לסיים עם 30/20/10 – טריפל דאבל – במשחק פיינל של NBA. המספרים האמיתיים היו 32 חיצים, 21 קרשים, ו-10 בונבונים. ג'מאל מוריי סיים עם 34/10/10. הראשונים בהסטוריה לקלוע 30+ בטריפל דאבל אי-פעם לא רק בפלייאוף, אלא אי-פעם ב-NBA.

אני תמיד החשבתי את מייקל ג'ורדן/סקוטי פיפן כצמד הגדול אי פעם.

אמש שיניתי את דעתי.

4. ג'ימי באטלר – באחד ממשחקיו החלשים ביותר – איכזב את 'ידידתו' שאקירה

שאקירה, זוכה פעמים רבות בתוארי 'גרמי', הייתה אורחתו של ג'ימי, שנתן לה ולנו הצגה די מאכזבת

5. טיילר הירו לא ישחק גם במשחק ה- 4

6. קווין דוראנט יצא עם טוויטר שהלך ויירל, ואז מחק אותו

7. מוריה מילר הולכת NUTS כששמעה על הבייבי החדש של זאיון ויליאמסון (היא מודיעה שהיא שכבה איתו רק לפני שבועיים)

8. ארון גורדון אמר אתמול שהנאגטס "OVER PROTECTING" נגד ג'ימי באטלר

"במשחק השני התרכזנו בשמירה על ג'ימי באטלר והוא קלע רק 21. התוצאה? הפסדנו. במשחק השלישי החלטמו לשחק נגדו כמו נגד כל שחקן אחר. הוא קלע 28. התוצאה? ניצחנו!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
87 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
09/06/2023 3:57:59

רק בשביל להבין כמה השפעה יש לשוק המקומי בארה"ב בעקבות ההגעה הצפויה של מסי, כרטיסים למשחקי בית של לוס אנג'לס נגד כל קבוצה אחרת מתחילים באזור הארבעים דולר, כרגע במשחק נגד מיאמי בספטמבר, הכרטיס הזול ביותר הוא בואך 500 דולר

TRIP
TRIP
09/06/2023 4:01:35

מסי מתכונן למונדיאל 26

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יש לא מעט שחקנים טובים ברשימה, יהיה קיץ מעניין. תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

אשך טמיר המקורי
09/06/2023 5:53:55

מעורב גדוש. תודה רבה דוק

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
09/06/2023 7:34:52

הכתבה על זיון בוואלה. אין יותר מביך מזה..

https://sports.walla.co.il/item/3585086

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח נו מה חשבת יש 250 מיליון לא יהנו מהחיים? כולנו פה היינו חוגגים אם היה לנו 250 מיליון.
צעיר בן 20 שיש לו כסף כבר לכל החיים אוהב בחורות ואוכל. לא הבנתי מה הטמבל הזה בכלל מתחתן הוא יתגרש תוך שנתיים חחח מי מתחתן בnba לפני גיל 50 לא ברור🤣🤣🤣🤣
יבוא יתן כמה דאנקים שרירים שאגות קליר פאת יקבל עוד מקס אחרי החוזה מקס הנוכחי

Avri
Avri
09/06/2023 11:43:24

מה שהכי מדהים בסיפור הזה זה שהוא אשכרה שואל אותה כמה התשלום לחודש. ועכשיו היא מתלוננת, עוד בצורה די ציבורית. מצטער, אני עם שב"ר כאן, בפירוש גולד דיגרית.

דוקטור רזי הופמן
09/06/2023 13:05:27
Reply to  Avri

עכשיו זה שירזי
וטנ"ש הפך לנשב"ר

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

תודה על הקישור.
זאיון שם שמתאר את האישיות שמאחרי השם.

NFS
NFS
09/06/2023 13:27:43

זיון אחד יותר מדי

אור
אור
09/06/2023 19:40:38
Reply to  NFS

זיון שיצא משליטה

Berch
09/06/2023 8:28:02

אחלה מעורב
אוי ציון ציון… אולי הוא יחבור לג'ה ויצטרפו לפורטלנד.
ג'יילבלייזרס 2.0
תוחזר עטרה ליושנה
🤣

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  Berch

אולי לא התכוונת לזה. אבל הרעיון מעולה. שני שחקנים שצריכים אגודה רצינית מאחוריהם.לילארד יציף את הכשרון של שני השחקנים האילו.
חבל שזה לא יקרה.

Berch
09/06/2023 10:05:37

אכן לא התכוונתי
ואכן רעיון מעניין
🤔

דוקטור רזי הופמן
09/06/2023 13:07:04
Reply to  Berch

העטרה של ציון קיבלה טיפול מקצועי מלכותי מכוכבת פורנו?….

MBK
MBK
09/06/2023 8:32:46

תודה מנחם
כל ההתנהלות של הכוכבים בליגה רק גורמת לי להעריך אותם יותר
עושים טריפל דאבל גם בבוקר וגם בערב
הטעם של באטלר בנשים משתפר, שאקירה > רייצ’ל ניקולס

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  MBK

באטלר עושה כל ערב טריפל דאבל בין הסדינים.

דוקטור רזי הופמן
09/06/2023 13:09:06
Reply to  MBK

איףףףףףף אתה. הרסת הכל.
איפה מומי שינחית למנחם על כזה סיפור עם ציון וכוכבת סרטי דרייבאין של 12:30 בלילה?
אהה רגע, היום זה האולם של הפועל תח אביב?…..
מומי היה עושה מזה מטעמים.

Yinon Yavor
09/06/2023 8:40:33

אגב יוקיץ והמשחק, הייתי רושם את זה יותר נחמד:
40/30/20/10
בדקות, נקודות, ריבאונדים ואסיסטים

MBK
MBK
09/06/2023 8:47:34
Reply to  Yinon Yavor

מייק מאלון הוסיף לו 4 דקות והרס את הסטט׳

Yinon Yavor
09/06/2023 9:01:54
Reply to  MBK

זה ממילא 40+, 30+, וכו…
זה לא עגול גם ככה

אור
אור
09/06/2023 12:04:23

בדיוק מתי שהיה צריך להושיב אותו..

Avri
Avri
09/06/2023 11:45:14
Reply to  Yinon Yavor

אפשר אפילו 40/30/20/10/0. דקות, נקודות, ריבאונדים, אסיסטים, הגנה.

עידו גילרי
09/06/2023 11:50:00
Reply to  Avri

זה כאילו לא ראית את המשחק.

Avri
Avri
09/06/2023 12:26:36

זה לא כאילו, זה לגמרי שלא ראיתי את המשחק. הבחור שומר עכשיו?

עידו גילרי
09/06/2023 12:29:06
Reply to  Avri

חחח. הוא לא שחקן הגנה גדול אבל להגיד אפס הגנה זה ממש להוריד מערכו בטח שבמשחק הזה הוא היה טוב בצד הזה של המגרש.

עידו גילרי
09/06/2023 12:30:16

20 ריבאונדים לא נופלים עליך מהשמים וגם לא אחוזי הקליעה הנוראים של מיאמי בסביבת הסל .

Avri
Avri
09/06/2023 13:06:34

טוב נו, זה נאמר בהומור. ברור שהוא לא קונוס.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
09/06/2023 9:24:00

בקשר לציוץ של דוראנט: אני מבין למה יוקיץ' רק רוצה לדבר עם הסוסים שלו, הם יותר אינטליגנטים מרוב הכוכבים בליגה. נראה לי שלדבר עם הדוראנטלה זו חוויה הרבה יותר מתישה.
תודה רבה וסופש קליל לכולם

Avri
Avri
09/06/2023 11:47:10

לא יודע, הציוץ הזה גם מדויק להפליא וגם הרג אותי מצחוק. פייס טיים היז הורסס…. אחד החזקים.

דוקטור רזי הופמן
09/06/2023 13:10:11

יש בזה משהו
בתור אחד שאוהב סוסים, אני מבין.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

מה שמופלא ביוקיץ .הוא לא מחפש בכלל מספרים.מצידו אף טריפל דאבל. המספר הטוב ביותר הוא נצחון והצלחה קבוצתית.
כמו שאול המלך הלך לחפש אתונות , עוד מעט ימצא כתר אליפות.

ברוך רובין
ברוך רובין
09/06/2023 10:06:59

כולם מחפשים מספרים, יוקיץ פשוט לא רודף אחריהם בצורה חולנית כמו האחרים, הוא לא כופה את עצמו על המשחק ומנצל כל הזדמנות כדי להעניש, במשחק הקודם הוא נתן את האסיסט העשירי הקודם הרבה אחרי שהמשחק היה גמור (הסיבה שהוא נשאר על הפארקט)

Avri
Avri
09/06/2023 11:47:59

מעתה אמור פייסטיים היז אתונות.

ירושלמי
ירושלמי
09/06/2023 10:16:19

ברוררר,14 הפרש כשנשארו עוד 6 דקות נחשב ״הרבה אחרי שהמשחק היה גמור״.

ירושלמי
ירושלמי
09/06/2023 10:16:31
Reply to  ירושלמי

תגובה לברוך

ירושלמי
ירושלמי
09/06/2023 10:17:03

תודה מנחם

גיא הירוק
09/06/2023 10:34:34

אם כל שחקן אחר היה נותן פלייאוף כמו זה שיוקיץ' נותן,
אז הייתה חגיגה במיין סטרים של התקשורת הספורט האמריקאית.
מה שהוא עושה זה חסר תקדים,
זו אולי תצוגת הפלייאוף ההתקפית הכי מרשימה שיצא לי לראות משחקן כדורסל (בטוח בצמרת הגבוהה)
לא רק בהשוואה לסנטרים. בכלל.
30, 13, 10 זה נתון פסיכי למשחק פלייאוף בודד.
עבור יוקיץ' זה הממוצע על פני 18 משחקי הפלייאוף של קבוצתו השנה.

MBK
MBK
09/06/2023 10:38:13

צודק
זה בגלל שמבחינת האמרקיאים הוא לא משלהם

NBA בדם
09/06/2023 11:38:09

מסכים.
האמריקאים סולדים ממנו גם כי הוא לא משלהם, כי הוא לבן ומשחקו גמלוני וגם כי הוא לא רוצה להיות כמוהם (בניגוד ללוקה למשל שמחכה את הכוכב האמריקאי הממוצע בהתנהגות).
יוקיץ' פנומן בהתקפה, פשוט אדיר, אבל המספרים ההתקפיים שלו לא מראים שהוא שומר די חלש.
ההגנה של האקים,ווילט, קארים או כל מפלצת הגנתית אחרת היו מזכות אותם בעוד לפחות 10-15 נקודות שהם גוזלים מהיריבה, שלא רואים אותה בסטט.
צריך להגיד שהוא משחק עם כוכב טופ 10 בליגה (לכל הפחות הופך בפלייאוף לכזה), שהוציא את קבוצתו ממצבים לא פשוטים, ובנוסף משחק עם סגל מוכשר הגנתית והתקפית לצידו, ככה שקשה להגיד שהוא סוחב קבוצה על גבו.
האליפות הזו במידה וייזכה תהיה מרשימה בדומיננטיות ההתקפית שלו, אבל היא פחותה בהרבה מזו של דירק או האקים שסחבו את קבוצותיהם, או של לברון 16 שגבר על גולדן האימתנית.
הגנתית יוקיץ' נמצא בלבל שבין קונוס לשומר בינוני.
הנתון הזה יקשה עליו להגיע לגדולים ביותר, אבל עם יוביל את קבוצתו לתארים רבים, זה מעט יישכח.
בכל מקרה הפלייאוף האיכותי ביותר הוא של לברון 18.
לטעמי הפלייאוף הזה שווה לאליפות מכובדת מאוד.
להגיע לגמר עם קבוצה מוגבלת שרק קווין לאב עובר את רף ה10 נק' (14.9 ו10.2 ריב) ואף שחקן לא עובר את ה2.2 אס' זה פסיכי. (אפילו שהמזרח לא היה חזק במיוחד). תוסיפו את ה2 סלי ניצחון על אינדי וטורונטו+ניצחון בחוץ בבוסטון במשחק בגיים 7 (35, 9 אס ו15 ריב)+הצגה במשחק 1 בגמר של 51 8 ו8 וכמעט ניצחון על המפלצת מגולדן בחוץ ותקבלו פלייאוף היסטורי.
תוסיפו לזה את ה34 9 ו9 בפלייאוף 18 בts61 ותקבלו את הגרסה הכי טובה של לברון והכי טובה שהייתה בהיסטוריה.

גיא הירוק
09/06/2023 12:08:38
Reply to  NBA בדם

שקלתי בתגובה שלי להזכיר את ג'ורדן 91' או קטרים 95',
אבל מה שיוקיץ' עושה השנה מזכה אותו בתגובה שלא צריכה השוואות לשחקני עבר.
.
ועדיין, אם בהשוואות עסקינן –
לארי בירד והסלטיקס של 86'.
הקבוצה עם הביתיות הדומיננטית ביותר בתולדות הליגה (סיימו את העונה הרגילה עם הפסד בית בודד 20 משחקים לתוך העונה ואז סיימו את הפלייאוף עם 0 הפסדי בית כאשר 11 מ12 משחקי הבית הם ניצחונות בדאבל פיגרס)
ההשוואה לטעמי, זו יכולת ניהול המשחק בהתקפה עומדת. לא היו מלבד צמד זה עוד שחקני פנים ששלטו ככה בהתקפה.
ההשוואה הנוספת היא היעילות –
בירד סיים את אותו פלייאוף עם 90/50/40,
יוקיץ' בדרכו לסיים פלייאוף עם אחוזים בצבע כאילו היה שאקיל (56% מטווח 2 נקודות) ועם אחוזים משלוש כאילו היה קרי (47%)
.
ההגנה?
אף אחד אף פעם לא האשים את יוקיץ' בהגנה טובה,
אבל השנה לא מצליחים להעניש אותו כמו שעשו גולדן בשנה שעברה.

NBA בדם
09/06/2023 12:30:32

ההשוואה לסלטיקס 86' מדוייקת.
לא הענישו את יו'קיץ' בהגנה מכיוון שהוא לא פגש יריבות שיאתגרו אותו מספיק בתחום.
פיניקס בעלת כוכבים שמעולים מידריינג ולא בחדירה.
לייקרס עם דיוויס שלא מספיק נכנס עד הסל (מעדיף פלואטרים/ראנר או חצי מרחק)
לברון כבר לא חודר כמו פעם.
מול גולדן הוא היה מתקשה הרבה יותר, סטף רושם אותו לרוקדים עם כוכבים.
גם בגמר אין איזה איום ממשי על ההגנה שלו.
במידה ומלווקי הייתה מעפילה לגמר, הייתי מהמר עליהם. לופז היה שומר עליו נהדר ויאניס היה תוקף אותו בכל הזדמנות בצבע.

אהרון שדה
09/06/2023 14:50:40
Reply to  NBA בדם

לטעמי לברון 18 לא מדגדג את נוביצקי 11
נוביצקי 11 בשכלול זו האליפות המרשימה ביותר
בשילוב המשולש
של דומיננטיות אישית + איכות הסגל + איכות היריבות
אם נשווה רגע ללברון 18 אזי בסגל שלו היו את קיירי בשיאו (גם הנפשי ) ואת קווין לאב אולסטאר ממשי .
לנוביצקי היה אמנם אגדה כמו גייסון קיד אבל מקבילה לכריס פול דהיום וגם שון מריון היה קצת אחרי השיא
תוסיפו את איכות היריבות
נכון לברון ניצח את ג.ס בגמר (עם הנחת גרין במשחק 6 שהורחק )
אבל נוביצקי עבר את קובי וגאסול האלופים ובשיאם
ואז את שלישיית האם וי פי לעתיד דוראנט הארדן וראסל ובגמר את לברון וייד ובוש .
בקיצור ליגה אחרת

גיא הירוק
09/06/2023 14:54:18

אממ… לא.
קייקי לא שיחק בקליבלנד 18.
גם המחליף שלו בטרייד (תומאס) לא (באמת) שיחק.

thejanitor
thejanitor
09/06/2023 18:12:23

מין הסתם הוא התכוון ל2016. ב2018 לברון חטף מטאטא

NBA בדם
09/06/2023 15:01:48

קיירי לא היה שם.
לאב עם 15 ו10 והגנה כמו של יוקיץ.
מעבר לזה לא הרבה.
האליפות של נוביצקי היא המרשימה ביותר בהיסטוריה.(שווה כמו 2 אליפויות מבחינתי).
הפלייאוף של לברון ב18 הוא האיכותי ביותר בהיסטוריה.(שווה לאליפות מכובדת).

Guy d
Guy d
09/06/2023 15:12:42

עדיף שלא יהיה הייפ תקשורתי של המיינסטרים.
גם יוקיץ' מעדיף, למה הוא צריך את זה?

הייט אשברי
הייט אשברי
09/06/2023 12:54:59

מנחם תודה .
למה הג'וקר ומאריי לא צמד השחקנים הטוב ב- NBA ? כי צמד השחקנים הטוב ב-NBA לא נקבע על סמך משחק אחד וגם לא על סמך שניים או שלושה . ובמהלך עונה , הפרשנים מחליפים את בחירתם בצמד הטוב ביותר באותה תכיפות בה הם מחליפים זוג גרביים.
כבר ראיתי , השנה בלבד ולפי התלהבות רגעית , את יאניס-מידלטון , טייטום-בראון , לברון-דיוויס , דוראנט – קיירי , דונצ'יץ -קיירי,
דוראנט – בוקר , אמביד- הארדן , סטף – קליי , והסליחה עם כל מי ששכחתי.
אה, כן – באטלר – אדבאיו , שתפסו זמנית את המשבצת של "הדואו הטוב ביותר בשלושת המשחקים הראשונים מול הסלטיקס. ואולי עוד יחזרו למשבצת בהמשך סדרת הגמר…

את הצמד הטוב אי פעם לא הייתי בוחר אף פעם…

Avri
Avri
09/06/2023 14:37:29

מסכים לגמרי שלבחור את הצמד הכי גדול אי פעם זה לא דבר שמומלץ לעשות, מכל הסיבות שהעלת. אבל אני אעשה את זה בכל זאת. מג'יק וקארים. ותאמין לי שכאוהד בוסטון עולה לי די הרבה לכתוב את זה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Avri

אני חושב שאתה צודק

thejanitor
thejanitor
09/06/2023 13:53:42

לאנשים לוקח זמן להבין דברים. בוודאי לאמריקאים בנוגע לספורט. בודאי שהאגו הלאומי נפגע מכך. יוקיץ השחקן הטוב בליגה. הדיסוננס המשותף מוביל לנרטיב שיוקיץ חלש בהגנה. הוא מוכיח לכולם אחרת בסדרה הזו. ולא אכנס למספרים כי זה יבוטל באופן דמגוגי. יוקיץ שומר טוב הרבה מעל הממוצע. הוא לא מגן על, אבל הוא יותר רחוק מלהיות חור בהגנה מאשר להיות מגן עילית. וזה מבלי בכלל לדבר על זה שהוא לוקח ריבאונד הגנה ומוביל התקפת מעבר. דריימונד בנה על זה קריירה וחוזה מקס.

Yinon Yavor
09/06/2023 14:04:54

יוקיץ במשחק האחרון היה רים פרוטקטור מצוין.
לא כל כך בחסימות, אבל גרם לכל מי שחדר לצבע לחשוב פעמיים, להמשיך לכדרר ולצאת משם בלי לזרוק. זו המשמעות של הגנת צבע טובה

jefffoster10
09/06/2023 14:17:11

תודה רבה על המעורב
שאלה לא קשורה לענף שאולי תקבל מענה כאן – למה יוני לב ארי הפסיק עם "שבת בבסיס"? כבר כמה ימי שישי שלא עלה הטור. כל פעם טור מצוין ומעניין, חסר כאן בנוף.
לי חסרה מאוד הנוכחות של מייקל פורטר ג'וניור במשחקים בגמר, הוא לגמרי אמור להיות צלע שלישית אבל הוא מתפשר יותר מדי על הזריקה במקום לקחת את השומר שלו לסל, יש לו את האתלטיות והגודל לנצל פעם אחר פעם מול שומר נחות ממנו. כרגע דנבר מסתדרים אבל מאמין שיצטרכו אותו תוקף יותר את הסל ועקבי יותר, אופציה לימים כמו במשחק השני.
תודה שוב על המעורב.

thejanitor
thejanitor
09/06/2023 18:16:34
Reply to  מנחם לס

לא בטוח לגבי ההיסק, ייתכון ויש יחס גדול יותר בין קוראים למגיבים בפוסטים שקשורים לספורט אחר מאשר NBA כאן בהופס.

thejanitor
thejanitor
09/06/2023 18:18:45
Reply to  thejanitor

אני מתאר לעצמי שיש לכם מטריקות לגבי כניסות לכל כתבה עם פילוחים של unique וכאלה כדי למדוד את זה

אהרון שדה
09/06/2023 14:42:51

מסי ואינטר מיאמי
גם אינטר גם מיאמי באחד ממשחקיהם החשובים בהיסטוריה
אינטר תשחק מחר בגמר האלופות השישי שלה
ומיאמי בגמר נ.ב.א ….השביעי שלה
משחק 4 בסדרה
שניהם אנדרדוג מובהק
בואו ונראה כמה מסי קוסם

PhillySpecial
09/06/2023 15:25:44

תודה רבה מנחם הבלתי נגמר.
אני יודע שהאמת תכאב ובכל זאת : מסי מצא ליגה שתפורה למידותיו – הרי בארה"ב הספורט הוא קודם כל עסק כלכלי וזה מה שהפרעוש מביא איתו. מבחינה מקצועית הוא יודע שאין לו שום יכולת להשפיע ברמות הגבוהות (וזה נכון כבר כמה שנים) אולי בבני יהודה.
ולא הזכייה בגביע העולם היא ממש לא דוגמא, הוא היה חלש להחריד כל הטורניר וזכה לפנדל מפוקפק אחד לפחות בכל סיבוב נוקאאוט כדי להרים לנבחרת החלשה שלו את הבטחון ולתת להם גול פור.
ג'ימי באטלר דומה לו מאוד ולכן גם השתקע במיאמי שזו קודם כל עיר לחגיגות וים ואחר כך ספורט – ולראייה הקהל הגרוע ביותר שאני ראיתי בכל ענפי הספורט העולמי.

thejanitor
thejanitor
09/06/2023 18:22:35
Reply to  PhillySpecial

מסי אמבפה בגמר היתה אולי התצוגת דו קרב הגדולה בהיסטוריה של הכדורגל בהתחשב במעמד. פנדל מפוקפק זה תירוץ של הייטר, מסי נתן הצגה בגמר היסטורי. יש לו שנה שנתיים לעשות קרקס בליגה האמריקאית, למה לא..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  PhillySpecial

מסי זה הכדורגלן הכי גדול אי פעם וגם לפחות ל100 שנה הקרובות. אין קשר כלל לגימי באטלר

Jonathan
09/06/2023 15:57:51

תודה על המעורב.
זאיון הופך את עצמו לחוזה הכי גרוע בליגה. הפליקנס באמת היו צריכים לשלוח אותו בטרייד. בין הפציעות לאופרת הסבון ייקח זמן עד שנראה אותו ממצה את הפוטנציאל שלו. אם בכלל.
.
יוקיץ' ענק. על ההגנה האישית שלו מחפשה קבוצה שמתואמת יפה בהגנה. זה לא שמארי, גורדון או MPJ הם שומרים אישיים עילאיים. הקבוצה עובדת חזק ביחד ואלו התוצאות.
המספרים שלו בפלייאוף הזה אדירים. מג'יק ג'ונסון המודרני ביותר גדול ויותר נקודות. מעניין כמה עונות דומיננטיות כאלו הוא עוד ייתן.
.
מעניין אם מסי מספיק כדי להגדיל את העניין בענף הכדורגל בארה"ב…

דדי
דדי
09/06/2023 16:30:17

ג׳רמי גראנט סיכם עקרונית בפורטלנד על משהו כמו 5/150, אלא אם כן הם יחליטו ללכת לרבילד ולהטריד את לילארד.
.
אורלנדו מתעניינת חזק בואן וליט ובמקס סטרוס.

רן הנרגן
רן הנרגן
09/06/2023 18:16:33
Reply to  דדי

פורטלנד זה הסיפור הכי מענין כרגע. אני לא רואה מצב שבעזרת בחירה מספר 3 – הנדרסון כנראה כי אפשר לסמוך על מייקל – הם מצליחים לבנות לילארד קבוצה טובה מזו שהיתה לו עם סי גי ואולדריג וזה לא מספיק כדי לצאת מהמערב בשנה הבאה. ספציפית לגבי גראנט, הוא לא שווה כזה סכום.

דדי
דדי
09/06/2023 22:43:12

השחקנים הכי טובים שכנראה אפשר להשיג בטרייד הם אלה של טורונטו, אז נראה אם על זה הם ינסו ללכת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דדי

חח מדהים

The Pro
The Pro
09/06/2023 17:01:43

מנחם,
אין שום דבר מרגש או מדהים במשחק של יוקיץ' חוץ מהמספרים שלו,מבחינה פיזית הוא נראה על הפרקט כמו בוריס דיאו.

אין כאן שום סיבה להתלהבות היסטורית כשרואים את השומרים החלשים מולו בין אם זה הגבוה של פניקס,דיוויס,השימורה,לאב וקודי זלר.
זה רחוק מאוד מגבוה דומיננטי כמו שאק שדרס את היריבים שלו בשיא או טים דאנקן האפור שהיה גם משעמם אבל יכל לקפוץ ולשחק הגנה בניגוד לסרבי השמנמן.

גיא הירוק
09/06/2023 17:41:30
Reply to  The Pro

למיטב זכרוני, אי שם בדרך לפיינלס היה גם 4 – 0 על איזו אחת לייקרס. משחקים שם צמד, על אחד אומרים שהוא אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה. עשה על הלייקרס "לברון" וסיים את הסדרה עם 11.8 (יותר מלברון) ו-27.8 נק' (,כמו לברון, רק באחוז אפקטיבי עדיף)

The Pro
The Pro
09/06/2023 19:28:58

אתם רק מחזקים את הטענות שלי,
הלייקרס בפלייאוף הזה היו קבוצה של שחקן אחד מוביל לברון ג'יימס, שבגיל 38 סחב אותם לגמר איזורי.
דיוויס בפלייאוף הזה רך בהגנה,לא יציב התקפית ולא ראוי להתייחס כשחקן מוביל.
על כל היתרונות של לברון גם בסמול בול, יש גבול ברמה האנושית והפיזית לדרוש ממנו לשמור בהגנה את יוקיץ'.

דיוויס של 2023 זה לא אותו שומר שעשה את העבודה מול יוקיץ בבועה'
רוי השימורה הוא שחקן שלפני חודשיים שקל לעבור מווישנגטון בחזרה לליגת הכדורעף ביפן.

גיא הירוק
09/06/2023 19:36:05
Reply to  The Pro

משעשע.
ההגנה של דייויס היא הסיבה שהלייקרס הגיעו עד לגמר המערב.

The Pro
The Pro
09/06/2023 19:44:03

אתה לא חייב להסכים,
אם דיוויס היה כל כך מצויין אז לא היה צריך להשים את רוי השימורה כשומר על השחקן הכי טוב של היריבה.

ג'וקיץ לא פגש שומר מספיק איכותי בריצת הפלייאוף השנה.
אחד כזה כמו הורפורד,גוברט,לוני שיכול היה לשמור עליו.(לראות אותו מפציץ מול קודי זלר וקווין לאב בגמר הנבא זה פחות מרשים).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  The Pro

ההיגיון בלשים מישהו שאינו דייויס על השחקן הטוב של היריבה הוא שדייויס מסייע לשאר השחקנים, כולל השחקן ששומר על השחקן הטוב ביותר של היריבה. מילווקי משתמשת ביאניס באופן דומה, ולא חושב שמישהו יטען שיאניס אינו מגן מצוין.
.
אאל"ט יוקיץ' ודנבר גברו על מיניסוטה, עם גובר, בסיבוב הראשון של הפלייאוף העונה.

NFS
NFS
10/06/2023 0:02:14
Reply to  The Pro

מזתומרת, הוא פגש את גובר (לא גוברט) בסיבוב הראשון. ואחר כך את אייטון ואחר כך את דיוויס שכמה שתנסה להקטין אותו, לפני הסדרה מול דנבר היללו אותו ובצדק כשחקן הגנה מצויין.
תגיד, אתה מקים קבוצה. את מי אתה בוחר מבין השניים – יוקיץ' או דאנקן? (יש שיגידו שזה חילול הקודש וברור שדאנקן. אני הייתי בוחר ביוקיץ').

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  The Pro

NFS,
זה אכן חילול הקודש, וזו סוגיה מורכבת (שקלול הגנה, אורך קריירה ובריאות, השפעה על קולגות, היכולת לקבל על עצמך תפקיד משני בערוב ימיך, השינויים באופי המשחק, ועוד), אבל כבר עכשיו התשובה שלך בוודאי אינה בלתי לגיטימית.

The Pro
The Pro
10/06/2023 2:22:41
Reply to  The Pro

מאנו,לא הבנתי את ההיגיון שלך, ברגע שיש לך שחקן הגנה איכותי מהטובים בליגה אז לפי התיאורים של גיא הירוק אתה חייב להשים
אותו מול השחקן הטוב בקבוצה היריבה,
ההעדפה על דאנקן או נוביצקי היא הגזמה של רפה הבנה או בשפה של השרת קופץ על עגלת הצלחות.

תודה על התיקון עם גובר,זה הופך את זה ליריבה אחת מתוך 4 גם אם בכוח ננסה להפוך את מינסוטה
לקבוצה רלוונטית שמישהו באמת סופר בליגה הזאת.

thejanitor
thejanitor
09/06/2023 18:29:39
Reply to  The Pro

תקשיב המקצוען. אתה מפספס. כתבתי בהקשר אחר אבל אשתמש כאן שוב. תאמץ את הדלורס שבתוכך, תחפש את היופי בהכל. כמו היופי בחדירות עם המרפקים של יאניס ולברון, כמו היופי באגרסיביות של שאק, כמו היופי בתנועה של סטף, כך גם היופי בטאץ של יוקיץ. בצניעות הקבוצתית שלו, ביכולת שלו לממש את אינטלגנציית המשחק שלו, לקרוא מצבים בשברירי שניה ויחד עם הגובה שלו, שרואה מעל הכל את הכל, והקורדניציה שלו, לשמור על הכדור ולשחרר מסירה (נכונה, בזמן הנכון לשחקן הנכון) או לשחרר זריקה מהצבע, עם טאץ אלוהי שכמעט תמיד יתגלגל מהטבעת פנימה. בקיצור, אל תהיה הייטר. אנחנו עדים כאן לאגדה לעתיד של המשחק

דוקטור רזי הופמן
09/06/2023 18:42:11
Reply to  thejanitor

+1966 X מליון

thejanitor
thejanitor
09/06/2023 18:58:05

יאללה דוק. רד מהעגלה האוהדית של בוסטון. תצטרף אליי לתנועת אוהדי ספורט העגלות. אני רוכב עגלות חופשי כבר מ-1990. עברתי דרך גורדן, לפיניקס של מארלי, הייתי על העגלה של מאנו בספרס, הייתי גם על של בוסטון מול הלייקרס, היה לי מנוי שנתי לקבוצות של טי-מאק ושל די-ווייד. וברור שעליתי על העגלה של סטף והלוחמים. הכי מצחיק שב-2015 הייתי על העגלה של הקאבס בגלל בלאט, ואז ב-2016 שפיטרו אותו עברתי עגלה וליבי נשבר בגמר. בשנים האחרונות אני עובר עגלות מתחנה לתחנה, אבל נראה לי שמצאתי עגלה טובה לכמה שנים.

The Pro
The Pro
09/06/2023 19:36:47
Reply to  thejanitor

השרת- התיאור שלך מצויין,בוריס דיאו הסרבי.
הבחירה שלך היא לקפוץ על העגלה ולהיות אוהד הצלחות,
להנות משחקן איקס זה סובייקטיבי,כצופה ניטרלי אני נהנה יותר מהמשחק של אלכס פויטרס ממכבי.

צריך לדעת להבחין מתי הגדולה היא אמיתית ולא רק סטטיסטית או מקרית בסיטואציה מסויימת,
עשו את אותו דבר עם העגלה של יאניס באליפות הבודדת של הבאקס.
שגם שמה כבר הגיעו מהר להשוואות הזויות כמו עם לברון וגדולים אחרים.

דדי
דדי
09/06/2023 22:45:31
Reply to  The Pro

הגדולה שלו היתה אמיתית עוד לפני הפלייאוף.
עכשיו הוא רק פותח את העיניים של אלה שלא ראו את זה קודם.

The Pro
The Pro
10/06/2023 2:27:30
Reply to  The Pro

דווקא ג'ואל אמביד זכה השנה ב-MVP של העונה רגילה,
לא שזה מעניין מישהו או פתח עיניים.

The Oak
The Oak
09/06/2023 23:32:51

נזכרתי בקורליס וויליאמסון מהיריבות המופלאה בין דיוק לצפון קרוליינה.
וגם נזכרתי בציון אוחנה שעשה בושות כמו זאיון.
שבת שלום

The Oak
The Oak
09/06/2023 23:38:26

אה בעצם הוא היה בארקנסו, בתקופה שבה כל כך אהבתי לראות כדורסל מכללות.