A Kosher Hot Dog: תעודת שליש / ארז שץ ויוני לב ארי

(מקור: Bleed Cubbie Blue)

מכירים את ההרגשה הזו? שאנחנו חושבים שהעונה רק החלה, אבל מבט קצר לטבלאות מחדד את תמונת המצב האמיתית – שליש עונה כבר מאחורינו. אז כשאנחנו מעל ל-55 משחקים לתוך עונת 2023 של המייג'ור ליג בייסבול, פרק מספר 137 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, מהווה סוג של תעודת שליש.

אז מה בפרק? ניסינו לראות כיצד החוקים החדשים השפיעו על מספר נתונים סטטיסטיים, והאם השינויים להם ציפינו, שלא לומר ייחלנו, אכן הגיעו. בנוסף ניתחנו את הביצועים של הליגיונרים הישראלים שלנו, כולל צוותי אימון. כמו כן, לאחר שעברנו על מסדר הפציעות הנוכחי, דילגנו גם בין הפינות, כולל פינת הביזאר של אלעד ליבנה.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. תעודת שליש בדיוק בזמן. ממש שומעים כיצד שניכם נהנים מהשידור. כיף לשמוע מכם שוב!
    מה אתם אומרים על טמפה ביי הזאת? והם עושים הכל בעיר של היאנקיז (בספרינג טריינינג). ואטלנטה שוב מובילה בדיבישיון. סורוקה הצעיר שנישלח לטריפל A פתח אתהשער לצעיר AJ SMITH בן ה-20 שמסםרים עליו דברים מדהימים. נראה. הוא יעלה ביום ששי (או שבת?) נגד אוקלנד ונראה כמה הסיפורים עליו נכונים.

  2. בינתיים דה-גראם נפצע לתקופה ארוכה כצפוי, סורוקה יורד לטריפל A ואארון ג'אדג' הולך ל-IR אחרי התפיסה וההתנגשות בשער החיצוני מול הדודג'רס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט