מעורב הופס ליום ב': מיאמי ניצחה בגלל שדנבר כבר החלה לחגוג / מנחם לס

1.אריק ספואלטרה כמעט הפסיד למיאמי את המשחק ברבע הראשון, ואז ניצח ברביעי

לפני שאכנס למוד של כתיבה ואשכח את העיקר הנה שתי הסיבות העיקריות שמיאמי ניצחה את דנבר:

1)הקבוצה שמרה אישית כל המשחק וזנחה את האזורית שלה. לכן מיאמי הייתה עדיפה בשלשות עם 17 מ-35 ל-48.5% לעומת דנבר עם 11 מ-28 ל-39.3%

2) מיאמי שכמעט לא זכתה לזריקות פאולים במשחק הראשון ודנבר ניצחה אותה – בעיקר – מהקן, הייתה היום שווה לדנבר במספר הזריקות (אוקיי, כמעט שווה) עם 18 מ-20 מהקו (90% דיוק) לעומת דנבר עם 19 מ-22 מהקו.

לפני המשחק

*כולם קברו את מיאמי. אני לא. אני לא יכול להוכיח לכם דבר אך צלצלתי לבני החורג ג'סי, בנה הביולוגי של גייל הגר בפרבר של דנבר, והוא אוהד מטורף, והתערבתי איתו על גופייה של דנבר שהוא קונה לי (אם מיאמי מנצחת) לעומת גופיה של מיאמי עבורו – אם דנבר מנצחת.
*איך ידעתי שמיאמי תנצח הלילה? כי זאת קבוצה של גיימרים והרגשתי שדנבר חוגגת את הטבעות קצת מוקדם מדי.
*איך ידעתי שדנבר חוגגת מוקדם מדי? הייתם צריכים לראותם בכניסה לאולם. מנסים להתלבש 'פראנג'י' ולחקות את ראסל ווסטברוק וג'יימס הארדן בתלבושות המגוחכות שלהם. דנבר נאגטס היא קבוצה של קאונטרי בויז. פלאחים. ראיתם את מייקל פורטר ג'וניור עם המכנס הסגול שלו והחולצה ללא כפתורים, סגולה אף היא? הוא נראה מוזר ומגוחך כמו נהר הזורם צפונה, וכך נראו חברי קבוצתו שהגיעו לגמר והחליטו לשחק אותה. הצרה היא שהם בחרו במשחק לא מתאים. כשאתה נראה מגוחך לפני המשחק זה סימן רע מאד.

*מי לא היה שם? אלכס אינגליש…דן איזל…קיקי וונדוויי כל שחקני העבר של דנבר הגדולה של אז. כשראיתי את ניקולה יוקיץ' וג'מל מארי מתחממים למשחק אמרתי לעצמי שלהשוות את המשחק של אז עם אלה המשחקים הלילה, (ובראשי חשבתי על ג'ורג' מגיניס, דייב תומפסון, ניק ואן אקסל, ובובי ג'ונס) זה כמו להשוות את הבישול של אמא שלך לבישול של אשתך.

הרבע הראשון

*אריק ספואלסטרה החליט לעלות עם ההרכב שניצח את בוסטון והחזיר את קווין לאב לחמישייה במקום קלב מרטין שבמשחק הראשון היה 0 מ-10. הייתה זו החימישייה שאני אוהב: לאב, וינסנט, באטלר, סטוטס, ואדבאיו.
*התחיל 2-0, אז 7-0. והנה 10-2. מיאמי נראים חופשיים וקלים. דנבר לא יודעת מה היכה אותה. טיים של מייק מלון.
*אדאביו ניכנס שוב ושוב בניקולה יוקיץ'. ברור לי שהמאמן אריק ספואלסטרה רוצה להכניס את יוקיץ' לפאול טראבל.
*כבר 21-10. החמישייה משחקת נפלא. מומנטום בעננים. לפתע אריק ספואלסטרה עשה שגיאה שהייתי בטוח שתעלה לו במשחק, והיא כמעט עלתה לו: הוא מוציא את וינסנט המצויין ששישלש שלוש שלשות ומכניס את קייל לאורי. למה? למה אני שואל. רגע. זה רק התחיל…
*לא עברה דקה ועוד שלושה שחקני ספסל עולים. ג'ימי באטלר ובאם אדבאיו "נחים". למה? למה? למה? זה משחקי גמר פור גאד סייק. למה ג'מאל מארי שחזר משנת שבתון אחרי פציעת ה-ACL שלו יכול לשחק את כל החצי בלי לנוח וג'ימי באטלר ובאם צריכים מנוחה?
*הם נכנסו עם 4:39 לסיום הרבע במצב 21-10, ותוך פחות מ-5 דקות הרבע ניגמר 26-23. חשבתי לעצמי – ואני עדיין חושב – שאריק ספואלטרה הוא מרובע כמו כל המאמנים האמריקאים כשב-4 דקות לסיום הרבע מכניסים את הספסל, COME HAIL AND HIGH WATER. אמרתי לעצמי שמאמנים כמו ספואלסטרה הם טובים וחכמים אבל חסר להם דבר אחד: STREET SMART. כשיש לך חמישייה שדופקת כמו שעון זה כמו משאית עם 16 גלגלים הטסה 120 קמ"ש. אתה עוצר אותה – המומנטום יורד לאפס כי M כפול V כשה-V הוא אפס זה אפס, ואז להתחיל מחדש זה ספור מהסרטים. זה מה שקרה למיאמי.

הרבע השני

  • ב-10:52 לחצי הנאגטס מובילים לראשונה26-27. הרגשתי שזו תחילה המבול.
    *לפני שהספקתי לומר כמה מילים לא יפות על ספו כבר 29-39. יוקיץ' מתחיל להיות יוקיץ'. נכנס לסל, ומדי פעם קובר שלשה בעמידה. אגב, שימו לב שיוקיץ' עושה פאול תוקף בזרועו השמאלית כמעט בכל כניסה לסל.
    *ג'מאל מארי מתחיל לקלוע מחצי מרחק ומה-3. מיאמי מבולבלת. ג'ימי באטלר בחוץ. באם סוף-סוף ניכנס.
    *עם 5:29 הלוח מראה 32-44. אני מתחיל להרגיש שהנה הולך להיות כאן 30 הפרש
  • והכל בגלל אריק ספואלסטרה!!! וואללה שהחלטתי שהלילה אני קובר אותו. יכול היה לנצח ב-20 והנה הוא הולך להפסיד ב-30!!!
    *או…ספואלסטרה חוזר לחמישיית ההרג שלו מתחילת המשחק., ותוך 3 דקות ההפרש יורד לתוצאת החצי 51-57.

    *לא רק שהחמישייה השנייה של מיאמי הרגה את המומנטום ברבע הראשון, הספסל של דנבר קלע 20 נגד ה-6 של ספסל מיאמי היט. היחיד בספסל המסוגל לקלוע הוא דנקן רובינסון, כי קלב מרטין איבד את כל מה שהיה לו נגד בוסטון (אבל חכו עד לקראת סוף המשחק כששלשה שלו הצילה את מיאמי…). הווה אומר שהספסל של מיאמי לא רק הרג את המומנטום של החמישייה הראשונה, אלא הוא גם נתן לדנבר לחזור למשחק, ולהוביל ב-12, עד שהחמישייה הראשונה חזרה.

הרבע השלישי

*יוקיץ' נראה עתה כשחקן היחיד של דנבר. מארי נחלש ונעלם, ודנבר מסתמכת רק על הענק הסרבי שהנה קלע עוד שלשה והוא 57% מהשלוש נגד מיאמי עד כה בשני המשחקים.
*הוא נע בהכבדות, משחק מוזר, אך הכדורים שלו נכנסים לטבעת אפילו כשהם נראים כיוצאים החוצה. ספרתי ארבע פעמים כשהכדור שלו פגע בצד החיצוני של הטבעת ונראה קופץ החוצה, ופתאום הכדור בפנים. ממש 'דרדלה' פה ודרדלה שם ויש לו כבר איזה 25 נקודות.
*עם 8:15 לסיום הרבע באם משווה ל-61.
*גיליתי עוד דבר שאני לא אוהב ביוקיץ': הבנאדם בוכה על כל שריקה, לא סתם מתלונן, אבל מערבב אנגלית עם סרבית.
*אני לא מאמין שספו שוב מחליף את רוב החמישייה. מה עם באטלר, אני שואל את עצמי. הבנאדם בקושי זורק לסל הלילה (נהוא זרק רק 19 פעמים, מהן קלע רק 7. זה 36%. אולי בגלל זה הוא נמנע לזרוק הלילה. אני אומר לעצמי שאם מיאמי מנצחת היא חייבת לעשות זאת ללא באטלר הלילה.

*שלושה מסופסליפם משחקים, ודנבר מגדילה את ההפרש ל-75-83 בסיום השלישי.

הרבע הרביעי

*דנקן רובינסון עם שתי שלשות מקטין ל-83-85
*מיאמי משחקת עתה עם ארבעה מהחמישייה ודנקן רובינסון במקום סטיב לאב.
*וינסנט בשלשה מביא יתרון למיאמי 86-85.
*אני לא מבין מדוע ספואלסטרה מכניס את קייל לאורי ומיאמ י משחקת עם וינסנט, דנקן, מרטין, באם, ולאורי.
*וינסנט עם שני פאולים 90-85. זה הזמן להכניס את באטלר. הוא באמת ניכנס, אבל למה במקום וינסנט? למה לא במקום לאורי? הוא רק נכנס ומאבד כדור.
5:39: יוקיץ' קולע וקולע עבור דנבר. הוא עושה 98-03.
*פאול טפשי של RCP עללאורי בזריקת שלוש ו-101-93.
*דנבר נראית מבולבלת. כניסה של באם בפיק-אנד-רול ןמייקל פורטר עושה עליו פאול. סל ופאול. 104-93.
*יוקיץ' תחת הסל ל-104-95 עם 3:55 לסיום.
*3:31: מרטין סוף סוף קולע את השלשה הראשונה שלו בשני המשחקים. 107-95. דנבר נראית לי גמורה.
*אבל לא! ארון גורדון שם שלשה עם 3:18 לסיום ו-107-98.
*אחרי שקייל לאורי מחמיץ שלשה, ג'מאל מארי ממרחק של 3 צעדים מאחורי הקשת משלשל שלשה אדירה!!! 107-101.
*2:05: סוף-סוף באטלר קולע סל. 109-101.
*1:44: ברוס בראון! 109-103.
*1:08: מיאמי מחמיצה. KCR מחמיץ שלשה, ואז שוב בא ג'מאל מארי וקובר אותה מהשלוש!!! 109-106!!! הקהל בטרוף…
*48.3:באם קולע שני פאולים. 111-106.
*30.5: התאמינו לאורי -1.82 מ' – שומר על יוקיץ' תחת הסל? לא ידעתי אם לצחוק או לבכות. 111-108.
*2.1 שניות: מארי זורק לשלוש לשוויון. הכדור נראה טוב אך פוגע בחישוק ויוצא.

*באזר

אריק ספואלטרה החזיר לעצמו את הכבוד שלקחתי ממנו כשנתן רק לשחקניו הטובים ביותר לשחק בסוף (סטוטס הוא אחד מהם אבל אינו שומר מעולה).

למיאמי קלעו ארבעה משחקני החמישייה 21, 21, 23, ו-14 (באטלר, אדבאיו, וינסנט, וסטרוס). לדנבר יוקחץ' – 41, ומארי 18.

*

2. ניק נרס נלחץ לקיר עם שאלה לגבי הארדן

מאמן פילדלפיה סיקסרס די נלחץ אל הקיר עם שאלות לגבי ג'יימס הארדן, במסיבת העתונאים הראשונה שלו כמאמן הסיקסרס.

זה המצב: להארדן ישנה אופציה של 36.5 מיליון לעונה הבאה, אופציה שהוא אמור TO DECLINE. הסיקסרס הודיעו בעבר שהם רוצים אותו חזרה, אבל אם הוא יקבל הצעה גבוהה יותר, הסיקסרס, כנראה, יחשבו פעמיים. נרס ענה בקשר לשאלה, "הארדן הוא שחקן מצויין", הווה אומר לא לכאן ולא לכאן. הנה מהלך הדברים כפי שהיה:

3. צעד חכם של מילווקי: החתימו את טרי סטוטס כעוזר מאמן של אדריאן גריפית'

צעד הגיוני ביותר לכולם: אדריאן גריפית', מאמנה החדש של המילווקי באקס, לא היה מאמן ראשי לפני כן. טרי סטוטס, מאמנה לשעבר של פורטלנד, הוא אחד המאמנים בעלי הנסיון הרב ביותר מכל המאמנים ב-NBA. גם לסטוטס זה צעד חכם: אולי סוף-סוף גם לו תהיה טבעת!

4. קווין יאנג, עוזר מאמן הסאנס, הוא עתה ASSOCIATE HEAD COACH

קווין יאנג היה עוזר המאמן המצויין של מונטי ויליאמס בסאנס, ודובר עליו כמועמד מס' 1 לתפקיד המאמן. כאשר הבעלים מאט אישיביה (אגב, למה מכנים 'בעל קבוצה' בעלים בשפת רבים? אולי מולי יודע את התשובה) החליט על פרנק ווגל כמאמן הבא של הסאנס הוא הבין את האכזבה האיומה של קווין יאנג, והחליט לפצותו גם בתואר וגם בכסף: הוא עצה ה-ASSOCIATE HEAD COACH – הראשון מסוגו ב-NBA!

5. לפי לאס ווגאס הנאגטס היא הפייבוריטית הגדולה ביותר שהייתה ב-20 השנים האחרונות.

לפי לאס ווגאס דנבר היא הפייבוריטית הגדולה ביותר שהייתה מאז 2003, וההתערבות הפופולרית ביותר היא 0-4 במשחקים.

(זה כמובן היה לפני ה-1-1)

6. הנטס הוסיפה לצוות סגני המאמנים את קווין אולי. ה-X-מאמן של יוקון

אולי שיחק עבור יוקון, ואז כמה שנים טובות כשחקן ספסל, אך לעתים ברוטציה, ב-NBA לפני שחזר ליוקון כמאמן כשג'ים קלהון החליט לפרוש ב-2012. תחתחו הקבוצה הייתה 79-127, . או 62% נצחונות, ואליפות המכללות בשנתו השנייה כמאמן.

ליוקון היו שתי עונות שליליות בשנתיים האחרונות של אולי כשהוא פוטר בגלל "NCAA VIOLATIONS".

Article Tags

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
100 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שלהבת
05/06/2023 8:03:04

מסכים לגבי המומנטום ברבע הראשון. דנבר שיחקה טוב יותר ללא יוקיץ' וזה היה טעות של ספו.
החזרה של קווין לאב לחמישיה איפשרה לבאטלר לשמור לפרקים על ג'מאל מארי ולנטרל אותו למעשה.
במהלך האחרון מיאמי יצאה בזול כשהחליטה לא לעשות עבירה. KCP עם שתי עבירות מטופשות. לאורי קלע כמה סלים מאוד חשובים.

תודה רבה מנחם!

Dor
Dor
05/06/2023 8:41:29
Reply to  שלהבת

באמת לא ברור למה ספו' קבר את לאב במשחק הראשון כי חסר לו מאסה ולאב ריבאונדר טוב שיכול לשים גוף על יוקיץ וגם להשחיל שלשה פה ושם, אז לפחות הטעות הזאת תוקנה. עוד טעות של ספו' שרואים רק עכשיו זה הייבוש של רובינסון אחרי החוזה שקיבל ואולי יצא להיט טוב שהירו ואולדיפו לא משחקים.

שדות פופ לנצח
05/06/2023 10:22:26
Reply to  Dor

תקן אותי אם אני טועה אבל הייבוש של דאנקן לא נבע מכך שהוא לא סיפק את הסחורה על המגרש כשניתנו לו ההזדמנויות? ולעומתו שחקנים אחרים תפקדו? לקרוא לזה טעות של ספולסטרה זה חוכמת הבדיעבד…צריך לפרגן לדאנקן שמוכיח את עצמו בפלייאוף הזה אחרי שכולם כבר הספידו אותו ותקפו את ההיט על החוזה הגדול שלו…לא טעות של ספולסטרה

Om3r
Om3r
05/06/2023 10:48:53

החוזה הגדול שלו עדיין מוגזם, אבל הוא אכן עובר Redemption Arc כשחקן אחרי שתי עונות של זריקות לבנים ונגרות.
שלשה זה לא משהו שמאבדים

Dor
Dor
05/06/2023 10:53:08

לא ראיתי המון את ההיט השנה אז לא יודע לגבי ההזדמנויות של רובינסון ואם הוא קיבל צ'אנס אמיתי אבל עובדה שבפלייאוף הוא מספק את הסחורה. אני מפרגן לו אבל ברור שגם ספו' לא חף מטעויות

שדות פופ לנצח
05/06/2023 12:00:14
Reply to  Dor

סטרוס היה אחריו ברוטציה והדיח אותו אחרי שהציג יכולת טובה יותר …אם הירו לא נפצע בפלייאוף כנראה שדאנקן רואה פירורי דקות גם הפעם…הוא גם לא נחשב לשומר מי יודע כמה…מה שגורם לו להיות תלוי לגמרי בקליעה

עמיחי קטן
05/06/2023 13:09:03

במקרה של רובינסון אני בצד שמבקר את ספולסטרה. רובינסון לא באמת היה חלק מהרוטציה העונה (שיחק רק ב-42 מהמשחקים) וקצת יותר סבלנות של ספולסטרה כלפיו הייתה מוציאה ממנו יותר, גם אם אין ספק שבפלייאוף הוא מפתיע ומביא דברים שלא בהכרח צפיתי

עגל
05/06/2023 13:21:55

אם אני זוכר נכון אז עם דאנקן היה עוד משהו מעבר ליכולת ירודה, משהו אישי עם ספו' או מול המערכת.

thetroll
thetroll
05/06/2023 23:08:33
Reply to  עגל

הוא קיבל חוזה מדהים של כ 20 מ ד לשנה אחרי שמיאמי השוותה הצעה שנתנו לו – זה לא חוזה שמיאמי התנדבה לתת. אאלט זה 90 ל 5 שנים במיוחד לשחקן שהיה undrafted. מיד אחרי קבלת החוזה בשנה שעברה הוא פשוט נקלע לסלאמפ ונתן משחקים גרועים מאוד עד שלאט לאט הוא פשוט נמחק מהרוטציה. זה קצת מזכיר את הירידה ביכולת של ג'ורדן פול אחרי החוזה. כנראה שסכומים כאלה מסוגלים לסחרר כל אחד וגם להכניס ללחץ כי התחושה שיש ממך פתאום רמת ציפיות בשמים במיוחד לשחקנים שהם undrafted או בחירת סוף סיבוב ראשון כמו פול. אלה לא שחקנים שהתרגלו לסכומי כסף גדולים באמת וזה כנראה משפיע לתקופה מסויימת לאו דוקא לטובה.

golan
golan
05/06/2023 20:46:22

רובינסון לא פגע, ספו לא נתן לו דקות … הביצה והתרנגולת…
לזכות שניהם יאמר שהם המשיכו לנסות. ספו נותן לו קרדיט על המשחק הטוב בפלייאוף, ולא מנהל חשבונות מה היה לפני חצי שנה.
רובינסון חוץ מהשלשות, גם נע בלי כדור כל הזמן, היו לו כמה חיתוכים יפים לסל שעשו בלאגן בהגנה של דנבר.
נראה שהוא גם ממש מתאמץ בהגנה, למרות שהוא לא מגן טוב.

Berch
05/06/2023 8:04:48

תודה על המעורב
אני לא לגמרי על העגלה של דנבר
את הזמירות לפני המשחק על המחסור בכישרון שמענו גם בסיבובים הקודמים.
מיאמי פה בזכות, לא בחסד
🤣

אור
אור
05/06/2023 8:14:57

תודה מנחם
.
המסקנה שלי, אפשר להוסיף associated לכל דבר וזה כבר ישפר את המצב רוח. לדוגמה: אם אחד החברים שלך מתבאס שלא בחרת בו כ-Best Man, תמנה אותו ל-Associated Best Man ותגיד לו היו הרבה Best men בהיסטוריה אבל אתה ה-Associated הראשון והיחיד

הייט אשברי
הייט אשברי
05/06/2023 8:43:33
Reply to  אור

היו בהיסטוריה גם הרבה Bust men….

אור
אור
05/06/2023 8:50:55

נראה אולי נמנה את ויקטור להיות Associated (או שלא הבנתי)

הייט אשברי
הייט אשברי
05/06/2023 8:58:33

כנראה לא הבנת…

אור
אור
05/06/2023 8:58:47

קורה

Avri
Avri
05/06/2023 8:45:42
Reply to  אור

עובד גם על assiciated wife?

אור
אור
05/06/2023 8:51:27
Reply to  Avri

נשמע לי מתכון לאסון..

אשך טמיר המקורי
05/06/2023 9:28:41
Reply to  אור

נשמע לי ככה בכל תחום

אור
אור
05/06/2023 9:30:33

🙂

Avri
Avri
05/06/2023 12:19:36
Reply to  אור

הבאתי את הרעיון לאשתי. החדשות הן שנכון לעכשיו הורדתי לדרגת בעל זוטר, ושאם אמשיך עם הרעיונות הדביליים שלי אז גם אהפוך לבעל adjunct מן החוץ.

אור
אור
05/06/2023 13:55:47
Reply to  Avri

בסוף אתה גם תפוטר וגם תשלם לקבוצה את שארית החוזה

Avri
Avri
05/06/2023 16:29:02
Reply to  אור

🙂

עידו גילרי
05/06/2023 17:13:54
Reply to  Avri

יצאת בזול – האחרון ששמעתי שהעלה את ההצעה קיבל מיד הורדה בדרגה מבעל מן המנין לבעל בר מינן.

golan
golan
05/06/2023 20:47:27

אל תדאג, עכשיו היא תייבש אותו על הספסל כמו רוקי אצל פופ

NFS
NFS
05/06/2023 8:17:34

בינתיים kcp ופורטר לא הגיעו לסדרת הגמר. גם מארי במשחק חלש ופאסיבי עד שהתעורר ב-5 דקות האחרונות. יוקיץ' לא יכול לנצח לבד.

שדות פופ לנצח
05/06/2023 10:23:50
Reply to  NFS

יוקיץ קלע 43 אבל רק 3 אסיסטים…לי זה נראה כמו תוכנית עבודה של מיאמי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/06/2023 8:18:17

תודה רבה מנחם

סלים וארזה
05/06/2023 8:35:42

כל הכבוד מנחם – ראית את המצב לאשורו אחרי המשחק בראשון
לא שאת צריך מחמאות מנטול הבנה כמוני.

שיומי
שיומי
05/06/2023 8:48:49

אנשים ימשיכו להספיד את מיאמי והם ימשיכו לנצח.

הייט אשברי
הייט אשברי
05/06/2023 8:48:59

קלעת יפה – מנחם .

להזכיר – המרתי כאן לפני תחילת הסדרה על מיאמי בשש. הדרך שלהם לגמר שכנעה אותי. פייבוריטים זה על הנייר בלבד.

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
05/06/2023 8:55:39

אני לא מצליח להבין איך אותם אנשים שלא נתנו למיאמי סיכוי לנצח את מילווקי ובוסטון, שוב לא נותנים להם סיכוי לנצח את דנבר. ניצחו את מקום ראשון בליגה, אחר כך את מקום שני בליגה ולא אתפלא אם ינצחו גם את מקום שלישי עכשיו

Dor
Dor
05/06/2023 9:21:28

דנבר היו מקום רביעי…

אשך טמיר המקורי
05/06/2023 9:27:44

כי דנבר הרבה יותר טובים, בבירור.
באקס ובוסטון היו טובות בפלייאוף רק על הנייר.
דנבר על המגרש.

Dor
Dor
05/06/2023 10:51:23

"יותר טובים בבירור" זה סובייקטיבי ואני אומר שהקבוצות שהם שיחקו נגדם היו בינוניות. לדנבר היה הרבה יותר קשה לדעתי נגד הבאקס עם המאסה שלהם וגם נגד פילי שהרגו אותם במשחק הליגה האחרון, מה גם שאין לדנבר כמעט כלום על הספסל

אהרון שדה
05/06/2023 11:55:43
Reply to  Dor

אם דנבר לוקחת אליפות היא עושה את המסלול הקל בהיסטוריה ….על הנייר
מקומות 4 7 8 8
מיאמי עושה את המסלול השני הכי קשה
1 1 2 5
רק יוסטון 95 עשו מסלול יותר קשה 1 1 2 3

אשך טמיר המקורי
05/06/2023 13:34:34
Reply to  Dor

גם הקבוצות שמיאמי שיחקו נגדן היו בינוניות.
זה סובייקטיבי אבל כשהרוב המוחלט חושב כך (באתר ובסוכנויות ההימורים) אז כנראה שיש דברים בגו.

Dor
Dor
05/06/2023 15:46:19

הבאקס ובוסטון סיימו 1-2 בליגה והיו עם יחס גבוה לאליפות (סוכנויות הימורים..) אז קבוצות בינוניות הן לא, ואולי צריך לתת את הקרדיט דווקא למיאמי שגרמה להן להיראות רע

אשך טמיר המקורי
05/06/2023 16:07:50
Reply to  Dor

מיאמי לא גרמה להם להיראות רע. באקס היו בלי יאניס ואמנם לא ראיתי את הסדרה אבל מהדיווחים כאן לא נשמע שהם היו טובים במיוחד.
סלטיקס היו גרועים כל הפלייאוף. לא משכנעים מול נמושה כמו אטלנטה, וחלשים בדיוק כמו פילי הרקובה.

Avri
Avri
05/06/2023 13:04:44

"אני לא מצליח להבין איך אותם אנשים שלא נתנו למיאמי סיכוי לנצח את מילווקי ובוסטון, שוב לא נותנים להם סיכוי לנצח את דנבר."

קודם כל, זה קצת מסריח מחכמת בדיאבד. מיאמי בקושי נכנסו לפלייאוף, ודי הסריחו כל השנה. אז תסלח לאלו מאיתנו שלא ציפו שהם ילכו עד הסוף.

דבר שני, את הכסף סופרים במדרגות. הם עוד לא ניצחו את דנבר.

דבר שלישי, קצת שוכחים שהם אמנם ניצחו את הבאקס אבל ג'יאניס שיחק רק שני משחקים בסדרה ההיא.

דבר רביעי, אני אמנם באמת לא נותן להם סיכוי לנצח את דנבר ועדיין משוכנע שדנבר לוקחים השנה, אבל אני גם חושב שאני די במיעוט וממש אין הרבה ש'לא נותנים להם סיכוי לנצח את דנבר'.

כל האמור למעלה אין בו לקחת ולו במעט מההישגים הבאמת אדירים של מיאמי בפלייאוף הזה.

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
05/06/2023 16:10:31
Reply to  Avri

זה בדיוק הפוך מחכמה בדיעבד, זה להגיד וואלה כבר היינו פעמיים החודש בסרט שלא נתנו להם סיכוי, אז בוא נלמד מזה ולא נגיד שוב שאין להם סיכוי. להגיד שיאניס שיחק רק פעמיים זה קצת דמגוגי ולא רלבנטי כי אלה לא היו משחקים 6 ו7. המערב חלש העונה מהמזרח, אז בוא נהיה צנועים לגבי הידע שלנו וניתן להימי לעשות את שלו. אני גם מאמין שדנבר ינצחו אבל למדתי שאת ההיט אסור להספיד העונה

Avri
Avri
05/06/2023 16:31:35

להגיד שיאניס שיחק רק פעמיים מתוך 5 משחקים זה דמגוגי? נו טוב, פרשתי.

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
05/06/2023 16:41:25
Reply to  Avri

לא, להגיד את זה שה לא דמגוגי, לייחס את זה לסיבה שבגללה מיאמי ניצחו את הסדרה זה כן, בעיניי לפחות…הרי מילווקי הפסידה גם איתו…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Avri

בדיעבד, אברי, בדיעבד.

Avri
Avri
05/06/2023 22:14:12

תקלה

thetroll
thetroll
05/06/2023 23:16:24

אני אחד מהאנשים האלה שלא נותנים למיאמי סיכוי. למה?
כי אני סתם ככה מזכיר לך שגם דנבר הגיעה לגמר.. כלומר היא פה. גם היא עשתה דרך יפה וניצחה בצורה יותר משכנעת. לכן בבחירה בין שתי הקבוצות זה יותר רציונלי לבחור בדנבר.
לא שזה אומר איזה משהו לגבי מי תנצח 😉😉

עמיחי קטן
05/06/2023 9:02:30

תודה מנחם. שני המאמנים עד עכשיו ניהלו מעולה את הרוטציה שלהם, ומבחינתי זה נכון גם במשחק הזה – זיהו מתי הרכבים מסוימים עובדים ומתי לא, ובמקום להמשיך עם הרכב שעבד מקודם ולא יעבוד עכשיו שינו נכון את הרוטציה.

Alex Rabino
05/06/2023 9:17:07

מסכים אתך לגמרי שלספולסטרה היו כמה החלטות שגויות בניהול החילופים במשחק. ברבע השלישי קודי זלר הוכיח שהוא לא השחקן הראוי להחליף את אדאביו ולכן ההפרש צמח ל 10 לטובת דנבר. לדעתי באטלר עדיין לא הגיע לגמר. כשהוא יגיע, דברים יראו אחרת במיאמי. אני רק מקווה שטיילר הירו יחזור בכושר למשחק השלישי.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

בסדרה של שבע, יש מעט חשיבות למשחק 2.מיאמי הגיבה ועשתה צעד מחוכם להכניס את לאב לחמישיה.זה שינה את חוסר הפרופורציה בקו הקדמי.
הפעם תעשה התאמה של דנוור, הם מבינים שהאליפות לא נופלת מהעץ.יש למיאמי רקורד והם יקחו את זה בחשבון.
פורטר יתעורר במשחק השלילי הוא שווה יותר מ 5 נקודות למשחק.
המשחק השלישי במיאמי זה לא ישנה הרבה לדנוור.ברור להם שהם צריכים שוב להשתלט על הסדרה. מיאמי הוכיחו אם נותנים להם הם לוקחים.
דעתי לא השתנתה דנוור מנצחת בסופו של דבר.

אשך טמיר המקורי
05/06/2023 9:25:28

תודה דוק.
ברור שנרס לא רוצה שם את הארדן. רק משוגע ירצה.
למה נרס החליט להגיע לשם בכלל? מוזר מאוד.
מה זה ASSOCIATE HEAD COACH?
נשמע כמו מתכון לצרות.

אשך טמיר המקורי
05/06/2023 9:25:55

דנבר 4-1.
אחרי הלילה גדל הסיכוי ל-4-2 אבל אני נשאר עם ה-4-1.

גיא הירוק
05/06/2023 13:52:26

וואו, אפשר לחתוך את המתח עם סכין.
ירושלמי ואיסלנדים כוססים ציפורניים, ממתינים למוצא פיו של האחד והיחיד.
אנחנו מרחק תגובה אחת דטרמיניסטית של דה שוט מלגלות שיוקיץ' פרק את ארובת העין והוא סובל מהרעלת קולה זירו כרונית.

ירושלמי
ירושלמי
05/06/2023 15:12:41

חחח מקווה שהמשחק האחרון גרם לו לרדת מהעגלה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

נקודות למחשבה:
יוקיץ 5 איבודים רק 4 אסיסטים.אין ספק זה לא יקרה ביום רביעי.
רוטציה קצרה מאוד של דנוור- רק 8 שחקנים.מה עם גקסון , תומס בריינט?

Don
Don
05/06/2023 10:08:45

הבעיה עם מיאמי שהכל שם קשה
זה שהם גנבו את הביתיות, לא אומר כלום
אחרי שנתנו לסלטיקס להשוות ל3-3, שום דבר כבר לא ברור אצלם
אני מצפה מהם לנצח לפחות אחד מהשניים
מה יקח תסדרה? אין לי שמץ

The Pro
The Pro
05/06/2023 10:54:18

כל מטאטא ירה וזה כנראה הסיכוי היחיד של ההיט לגנוב משחק בהתקפה, וינסנטס,שטראוס,מרטין,לאורי ורובינסון.
בלי לבדוק אני בטוח שזו התצוגה הכי טובה שלהם מ-3 בפלייאוף הזה.

זה גם הספיק רק אחרי שמורי מחטיא שלשה מכריעה בסוף המשחק.
הסרבי ממשיך בחגיגה הסטטיסטית שלו כי אין במיאמי שומר מספיק אתלטי עליו בצבע.

שי אבן צור
05/06/2023 11:03:29
Reply to  The Pro

אבל זה הקטע של מיאמי – כל פעם מישהו אחר מתעלה
זה קורה לא רק ממשחק למשחק אלא תוך כדי המשחק עצמו!
הם כמו אורגניזם חי שתמיד מוצא את הדרך להשיג את המטרה

Amitlahev
05/06/2023 11:33:15

מעורב נהדר וחד כתער. תודה רבה!
אם יוקיץ' חייב להתעסק בקליעה ופחות בניהול המשחק זה אומר שהייתה פה עבודה מצוינת של מאמן היריבה. לפרקים ארוכים במשחק היה קשה מאוד לשחקן לא סרבי בדנבר לקנות סל.
אדבאיו בשיאו בסדרת הגמר. עושה מעט מאוד טעויות, תוקף את הסל ובכללי במצב קילר.
באטלר לא קולע טוב מהשדה אבל מוצא דרכים אחרות ומגוונות להשפיע על המשחק.
כריסטיאן בראון הפתעה נעימה ואולי חשובה לדנבר. הבן אדם היה חושך כל הפלייאוף ולא הצליח לשים כדור בסל. הפעם הוא קלע, שמר, חטף, מסר ועשה דברים שלא רואים בסטטיסטיקה.
מארי במשחק חלש יחסית למרות ההתעוררות שלו ברבע הרביעי.
אני במקום הנאגטס לא מתבאס יותר מדי. הם חטפו בליץ ההתקפי של מיאמי ברבע האחרון, שגם קלעה מצוין מחוץ לקשת לכל אורך המשחק. בנוסף דנבר סבלה מחולשה יחסית של מארי וממשחק הגרוע של פורטר. אם אחרי כל זה דנבר הייתה רחוקה פוזשן אחד מלהשוות – מצבה לא כזה גרוע.
מה שכן – ההגנה לא הייתה מאורגנת מספיק. בהתחלה לקחו הימור על סטרוס עד שקלע 4 שלשות וזה בסדר. אין מצב שהם ממשיכים להשאיר את הקלעים של מיאמי חופשיים לחלוטין. עדיף שאדבאיו יקלע 40.
העבירות של KCP על הזריקות לשלוש לא היו במקום. הוא חייב להיות יותר מרוכז.
אני מעריך שהנאגטס יקחו משחק אחד מבין השניים הבאים במיאמי ויסגרו את הסדרה ב-6 משחקים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/06/2023 13:43:09
Reply to  Amitlahev

עם כל זה, ללא טעויות שיפוט קריטיות לטובת מיאמי דנבר היו מנצחים. שלשה של מיאמי הייתה צריכה להיפסל בגלל דריכה על קו החוץ לפני הזריקה, ועברה אחת של שלוש זריקות לא הייתה צריכה להישרק (הייתה אחת נוספת שהייתה גבולית וייתכן שבאמת הייתה עברה) והיו עוד שגיאות שיפוט לטובת מיאמי.

יהלי אולמר
05/06/2023 12:19:03

תודה רבה דוק!
זה אחד המעורבים המגוונים והמענגים ביותר שלך שקראתי!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/06/2023 12:58:47

למרות כל המאמר בלי שגיאות שיפוט רעות לטובת מיאמי דנבר היו מנצחים. רק בלי שתי החלטות שיפוט שנתנו למיאמי לפחות 4 נק' שלא היו צריכים לקבל, דנבר היו ביתרון 0-2: שלשה של מיאמי הייתה צריכה להיפסל בגלל דריכה על הקו וניתנו למיאמי שלוש זריקות לאחר שריקה לעברה שלא הייתה כשאינה יודע אם קלעה את שלושתן אך לפחות אחת מהן קלעה כי סה"כ מיאמי החטיאה שתי זריקות מהקו (כן הייתה שריקה נוספת כזו שייתכן והייתה נכונה והייתה שריקה גבולית) והיו שגיאות שיפוט נוספות לטובת מיאמי.

Pistons
Pistons
05/06/2023 14:24:22

גם היתה עבירה על יוקיץ' לשלוש שלא נראתה כעבירה. או העבירה תוקף של מישנו על יוקיץ' (נדמה לי לאורי או וינסנט) על דחיפה קלה כשהתקפה אחרי זה יוקיץ' דוחף ודוחף ודוחף

The Oak
The Oak
05/06/2023 13:23:50

מנחם, כרגיל תענוג
התשוקה והידע מכסים בקלות על שגיאות הטייפוז.
פיני בראל הראה יפה את האזורית 1-3-1 כשהאמצעי מהשלושה שומר צמוד את יוקיץ ומהווה מחסום עוד לפני שמגיעים לאדבאיו.
זה כנראה מה שגרם למיאמי לקחת את היתרון ברבע הרביעי.

The Oak
The Oak
05/06/2023 13:25:45

חברים, הגיע הזמן להכות על חטא ולהגיד את הדבר הבא:
אי אפשר יותר להספיד מראש את מיאמי.
בכושר הקליעה הזה, ועם המאמן הנהדר הזה
מיאמי שוות כוחות לדנבר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/06/2023 13:54:25
Reply to  The Oak

ועדיין במשחק הזה מיאמי הייתה צריכה להפסיד והיא ניצחה בגלל שגיאות שיפות קריטיות שנתנו לה לפחות 4 נק' שלא הגיעו לה (שלשה שהייתה צריכה להיפסל בגלל דריכה על הקו לפני כן) ושריקה לעברה של שלוש זריקות שלא הייתה צריכה להישרק (לא יודע אם מימי קלעה את שלושתן אך אחת לפחות אחת קלעה כי כל המשחק החטיפה פעמיים מהקו).

The Oak
The Oak
05/06/2023 16:33:03

לא נראה לי שהיה שיפוט מגמתי. גם לפי התגובה שלך לא ראית את כל המשחק… יש טעויות בשריקות לכאן ולכאן, ובמשחק מסויים יכול להיות שיהיו קצת יותר לכיוון מסויים.
שורה תחתונה דנבר לא הוציאו לפועל מספיק טוב כדי לנצח את המשחק.

golan
golan
05/06/2023 23:48:17

כן. השופט גם לא סגר טוב בהגנה ולא חסםל לריבאונד,
די.
מיאמי ניצחו כי הם שיחקו יותר טוב.

עגל
05/06/2023 13:27:46

תודה מנחם. זה תענוג לקרוא את תיאור המשחק שלך עם ההתרשמות בזמן אמת!
לא ידעתי שנהר הזורם צפונה זה דבר נדיר, למה שתהיה עדיפות לכיוון דרום על צפון?
(גם הפרמוטציות על שמו של KCP משעשעות)

Pistons
Pistons
05/06/2023 14:26:40
Reply to  עגל

🙂
גם אני חייכתי כשכל פעם הופיעו אותיות אחר.
היה עוד שם שהעלה לי חיוך, נדמה לי שזה היה סטיב לאב.
מנחם יאלוף

עגל
05/06/2023 14:44:22
Reply to  Pistons

רק צריך לזכור שמנחם כבר מבוגר והוא כותב בשעות מאוחרות.
אבל אני מת על השגיאות שלו

Pistons
Pistons
05/06/2023 15:18:10
Reply to  עגל

אין לי בעיה עם השגיאות שלו. במקרה הזה, אפילו הפוך, הן העלו לי חיוך. כולנו שוגים כשאנחנו מקלידים

גיא הירוק
05/06/2023 15:20:35
Reply to  עגל

בארה"ב, היכן שהחופם נמצאים במזרח (אטלנטי), במערב (פסיפיק) או בדרום מפרץ מקסיקו,
נהר הזורם צפונה הוא אכן פחות נפוץ (למעט העמותה הגדולות).
בעולם?
הנילוס (הנהר הארוך בעולם) זורם צפונה, כמובן. גם הריין (הנהר התעשייתי החשוב באירופה) והטוקנטינס באמריקה הדרומית (בנהר זה שוכן אי הנהר הגדול בעולם) זורמים ל-"כיוון ההפוך". ברמה הפילוסופית, היות וכל מה שמחוץ לארה"ב לא נחשב, אז אין נהרות הזורמים צפונה…

עידו גילרי
05/06/2023 17:16:56

יש מספיק שזורמים צפונה…

The Oak
The Oak
05/06/2023 16:33:58
Reply to  עגל

בארה"ב רוב הנהרות זורמים דרומה ומתנקזים לקולוראדו או למיסיסיפי וכולי.

עגל
05/06/2023 17:22:47
Reply to  The Oak

מה זה רוב הנהרות, מישהו ספר?
ומה חשוב המספר שלהם, אולי דווקא הספיקה היא מה שחשוב?

The Oak
The Oak
05/06/2023 23:20:38
Reply to  עגל

לכן כתבתי קולוראדו ומיסיסיפי במיוחד, כי הם הנהרות עם הספיקה הכי גבוהה. והם זורמים דרומה.

Yinon Yavor
05/06/2023 13:55:05

תודה מל.
אכן מה שרשמנו אחרי משחק 1 קרה.
ההיט התחילו לקלוע שלשות, וגם להיות הרבה יותר אגרסיביים בהגנה – דבר שניטרל כמעט לחלוטין את כל ה-finesse מהמשחק של דנבר, והשאיר אותם עם לוחם אחד סרבי שלא מפחד ממגע אלא יוזם אותו וניזון ממנו. שאר הדנברים (בעיקר מארי) התקפלו בפני המירפוקים של ההגנה של מיאמי, ובלי יוקיץ זה היה בכלל בלואאוט כי נראה שהם נרתעים ממגע.
בצד הטקטי של הדברים – ראינו את האזורית עם טוויסט שלא נותן ליוקיץ (או למישהו אחר) לקבל כדור באמצע ולנהל משם את העניינים. תמיד דחפו אותו החוצה יותר והתנפלו ולא נתנו לו כמעט להרים ראש עם "חצאי דאבל-טים" ברגע שקיבל שם כדור.
עוד נקודה לזכות הגנת ההיט זה הלחץ על כל המגרש בחלקים מסוימים – שוב – כדי לעייף ולהאט את ה-flow של דנבר.
בואו נראה איך הם מגיבים. האם התקפלות טוטאלית או משיבים מלחמה.

גיא הירוק
05/06/2023 13:55:49

אני לא מבין מדוע ממשיכים להיות מופתעים מיכולתם של מיאמי להפתיע במשחקי חוץ.
הם קולעים השנה בפלייאוף במשחקי החוץ 40.3% מהשלשות שלהם. זה נתון פסיכי שמתמשך כבר 12 משחקים.

גיא הירוק
05/06/2023 13:57:46

מילה על אדבאיו –
אם אייטון היה יוצא מהאדישות ותוקף את הסל ואת הפיק-אנד-רול באגרסיביות כזו,
הוא היה כרגע עם הסאנס בפיינלס.
במקום,
הוא על הגדר ממתין ללמוד מה תכניות הסאנס לגביו בעונה הבאה.

golan
golan
05/06/2023 14:16:50

תודה על המעורב.
יש כל מיני תלונות על שיפוט ועל הדרך לגמר, מה יהיה עם הבכי ? מיאמי נלחמו יותר, ראשונים לכל כדור אבוד.
מיאמי פשוט מאומנת מצויין. רואים את זה בעיקר בהגנה, שם לא מספיק "כישרון" צריך לעבוד בתאום. עשו התאמות ממשחק מס' 1.
"לקבור" מאמן על חילופים ברבע הראשון זה קצת נמהר בעיניי…
ASSOCIATE HEAD COACH נשמע כמו מתכון לאסון, גם אם זה "רק" לצרכי ליטוף האגו של מישהו.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/06/2023 14:28:50
Reply to  golan

אך התלונות על השיפוט במשחק הזה מוצדקות לחלוטין ונץנו למיאמי לפחות 4 נק' שלא הגיע להם ובמשחק שהסתיים בפער של 3 נקה זה מאוד משמעותי!!!

Pistons
Pistons
05/06/2023 14:44:30

ido, מקווה שהפעם תראה. האם מוניק ברומבי היא שם מוכר באוסטרליה? שמעתי שיר נחמד מאוד שלה באיזו תוכנית טלויזיה וממש אהבתי.
—-
שאלה כללית, יש כאן מלא ניקים שאני לא מכיר. האם כל אלה משתמשים חדשים או כאלה ששינו מסיבה כזאת או אחרת? לדוגמה, את שמעון זיהיתי עם ניק אחר. למה הוא שינה? התערבות?
—-
בנוגע למשחק, אני חושב ששני המשחקים לא התעלו לרמה גבוהה. הרבה יותר מהיר לצפות בשידור חוזר אם כי מצד שני אין את המתח של צפיה בלייב.

martin
martin
05/06/2023 15:10:26

מיאמי דווקא שמרו איזורית

M-AIR-J
M-AIR-J
05/06/2023 16:35:46

ציטוט של ספולסטרה לגבי לאורי: "קייל לאורי הוסיף לנו את המנהיגות שנדרשת משחקן ותיק עם רוח של אלוף"

MacLeod 1
MacLeod 1
05/06/2023 16:44:42

"כמו להשוות בין הבישול של אמא שלך לבישול של אשתך" חחחח כל כך נכון
תודה דוק, חד מתמיד

איש הערפל
איש הערפל
05/06/2023 17:03:17

דיברת על קיבעון המאמנים בnba שיכול לשגע אותי, אבל לדעתי ספוסלטרה הוא הכי לא מקובע והוכיח השנה שהוא המאמן הכי טוב בליגה בפער, אם רק האם היה מקבל את הממו ולא עולה עם ראסל במשחקים 2-3-4, זה היה נגמר אחרת. כל הכבוד למיאמי, לא ייאמן.

עידו גילרי
05/06/2023 17:22:26

הסלטיקס גם עם תוספת מוצלחת לצוות האימון – סאם קאסל.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

"הוא נראה מוזר ומגוחך כמו נהר הזורם צפונה" , והקטע עם המשאית 16 גלגלים והמשוואה הפיזיקלית…. תשמע מנחם, לקרוא אותך זה פשוט הרבה, אבל הרבה, יותר טוב מהמשחק, והמשחק היה אדיר. תודה רבה רבה.

ברבור שחור
ברבור שחור
05/06/2023 17:53:01

תודה על המעורב הנפלא מנחם.

אפשר הסבר : אם דנבר גבוהה יותר ואתלטית יותר למה הם לא שומרים איזורית ?
3 בחוץ יכולים לקחת למיאמי את השלשות. בלי זה מיאמי לא מגרדים 100 נקודות .
בכל העונה מיאמי אחת הקבוצות החלשות התקפיות..העלייה שלהם ל 40% ממוצע בפלייאוף זה הוויילד כארד שלהם כל העונה.
ועוד משהו לגבי ספולסטרה… כן הוא מאמן גדול , אבל לא גדול כמו שעושים ממנו.
איפה התגובה במשחק 1 ליתרון הגובה של ארון גורדון ?
למה צריך לחכות למשחק מס 2 ?

ברבור שחור
ברבור שחור
05/06/2023 17:54:12

40% ממוצע משלוש *

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נו מה? ואף מילה על הדראפט והויקטור?? אנחנו חוזרים ידידי, אנחנו חוזרים!
🙂

ברבור שחור
ברבור שחור
05/06/2023 22:55:51

אני גוזר על עצמי שתיקה והדחקה עד הרגע שבו יהיה אפשר לחלום שוב ( זה אמיתי ? הברכיים יחזיקו? )

עידו גילרי
05/06/2023 17:59:07

ספולסטרה הוא לא גאון הוא פשוט מאמן מצוין. כמו אחרים הוא מגיב למה שהוא רואה שקורה.
גורדון קלע 12 נקודות ברבע הראשון של המשחק ההוא הוא קלע רק עוד 4 בשאר המשחק.

ברבור שחור
ברבור שחור
05/06/2023 22:57:19

סבבה נכון…וגם הפסיד בסוף.
הפעם לאב עם +18 סגר לו את הפינה טוב יותר

ירון, החלום
ירון, החלום
05/06/2023 22:46:12

בס"ד
תודה מנחם.
שמחתי שהיה משחק צמוד ומעניין.
ההגנה של ההיט השתפרה במשחק הזה, נראה איל דנבר יגיבו במשחק הבא

thetroll
thetroll
05/06/2023 23:30:33

מנחם אחלה מעורב .לא יכול להבין את הסיפור עם סטוטס. כאילו להיות עוזר מאמן אחרי שכל כך הרבה שנים היית זה שיושב בקוקפיט. לא הגיוני. באמת מריח לא טוב.
מיאמי באמת מצליחים להפתיע פעם אחר פעם בפליאוף הזה. אבל הסדרה בידים של דנבר. הפעם מיאמי תעצר באמת. דנבר צריכים רק להקפיד לא להילחץ.