מספר תובנות לפני שבת – משחק מספר 1 של הגמר / ינון יבור

אז בעקבות משחק 1 עלו לי כמה מחשבות, שעדיף לסדר אותן בכתב. בואו נתחיל, בלי סדר מסוים.

א. מיאמי החטיאו הרבה מאוד זריקות פנויות, בעיקר שלשות. חלק מייחסים את זה לאוויר הדליל. חלק לעייפות של ההיט אחרי 7 משחקים. חלק יטענו שזו היכולת האמיתית שלהם והנה סוף סוף השעון מראה חצות והכרכרה הופכת שוב לדלעת. אחרים גם יטענו שגם דנבר החטיאו לא מעט, ולראייה האחוזים הנמוכים שלהם.

אז ככה – ההחטאות של דנבר היו בעיקר מול שמירה/חצי שמירה, ולא wide open כמו שהחטיאו הפלורידיאנים. בנוסף, בשלושת הרבעים הראשונים, שם הוכרע המשחק כמעט לגמרי, ההחטאות היו בעיקר של מיאמי ולא של הנאגטס. ההיט הוכיחו לאורך הפלייאוף שהם יכולים לקבור את הזריקות האלו, ולכן נכון יותר להסתכל על המשחק הזה כיוצא מן הכלל – וזה קצת פחות טוב בשביל דנבר. צריך לזכור גם שטיילר הירו אמור לחזור ולהוסיף מימד של יצירתיות והוצאה לשלשות (וגם לקלוע בעצמו) – ולכן לא ניתן להתעלם מנקודה זו, אם אתה מייקל מלון.  

ב. מתי מיאמי התחילו לחזור ויצרו ריצות? כאשר הם הפכו להיות הרבה יותר אגרסיביים בהגנה. שני "חצאי הריצות" של ההיט הגיעו כאשר ההגנה התהדקה והפכה להיות נושכת ואגרסיבית. עכשיו – בדרך כלל אני קורא משפטים כאלו ואומר לעצמי שזה "סיסמאות", ומנסה להבין מה באמת קרה שם. מה שניתן היה לראות זה שמגיני ההיט ממש דוחפים את המתקיפים מהנקודות אליהן הם ניסו להגיע. פשוט בכוח מזיזים אותם למקומות בהם הסכימה ההתקפית תעבוד פחות טוב  -בין אם זה בגלל ריחוק מהסל; קירבה לעזרה של מגן אחר; הרחקה מחסימת פיק אנד רול שמתחילה את כל ההתקפה. כל מיני דברים קטנים שהם בעצם מלחמה על טריטוריה בתוך מגרש הכדורסל. מי שמצליח לזכות בטריטוריה, הופך את ההתקפה של יריבו לפחות יעילה. ובאמת ראינו כמה זריקות סוף שעון והייל מארי'ז בתחילת הרבע האחרון.

האם מיאמי יכולה להמשיך עם זה? למה היא לא עשתה את זה שוב ושוב? אין לי תשובות מוחלטות (לא הסתכלתי שוב על המשחק, הכל מזיכרון. אולי מישהו יאיר את עיניי בתגובות). ההיגיון שלי אומר שהם נתקלו בהתנגדות מצד דנבר שגדולים וחזקים מהם, וגם קצת התעייפו מלרדוף (ובטח לא עוזר מנטלית לחטוף שלשה מיוקיץ' בסוף ה-24 אחרי הגנה מעולה במשך 22 שניות…).

ג. ההתקפה של באם היתה הפתעה נהדרת. הוא בעיקר ניצל את הניידות שלו מול יוקיץ' הכבד. על פניו – נראה שפורטר מתאים הרבה יותר לשמור עליו, אבל אז – על מי ישמור הג'וקר?

למרות מה שראינו מבאם, אני לא חושב שזה יימשך. הוא לא שחקן יציב כל כך (למרות שהקליעות היו מקרוב יחסית). לדעתי את מה שמיאמי ירוויחו בשלשות במשחק הבא, הם יפסידו מירידה בתפוקה של אדבאיו.

ד. מי ישמור על יוקיץ'? מוזר שעדיין אנשים מתעקשים להציב על יוקיץ' סנטר נייד וזריז, במקום להעמיד מולו גוף כמו היחיד שהצליח בזה עד כה בפלייאוף – דוויט האווארד (אני לא מחשיב את האפיזודה הקצרה של האצ'ימורה שמשהו שיצליח לאורך זמן. זה עבד למשך רבע וחצי ונופח מכל פרופורציות). בהרכב הנ"ל – לאב נראה כמו היחיד שיכול לעשות משהו בנידון. למה הוא לא מקבל הזדמנות? (ולה גבריאל לא קיבל אותה בסידרה הקודמת?!)

ה. מה הלאה? אז ככה – עוד לא ראינו את דנבר ממש מתקשים במשחק ביתי. אנחנו לא יודעים איך הם יגיבו לפיגור מוקדם. האם יווצר שם לחץ? האם פורטר ג'וניור ו-kcp יתחילו לנסות להפציץ ולהציל את המולדת? האם מאלון ייתקע על סכימה התקפית/הגנתית שלא עובדת בערב כלשהו ולא יצליח להגיב לשינויים? האם הם יתקפלו אל מול התבריינות וקצת משחק מלוכלך ורחוק מה- finesse שהם רגילים אליו?

בשביל שזה ייקרה – מיאמי חייבים לפתוח סופר אגרסיביים וחדים את המשחק הבא. ראינו היטב איך הם גרמו לבוסטון לאבד את הראש בעקבות הפיגור המוקדם במשחק 7. לדעתי – זו הדרך היחידה שלהם לערער קצת את הביטחון והקרוז קונטרול שאנחנו רואים מהקבוצה הכי טובה היום בעולם.

לפוסט הזה יש 59 תגובות

  1. תודה רבה.
    מיאמי צריכה שכל הכוכבים הסתדרו כדי לנצח. (משחק וקל וחומר סדרה)
    1. שיהיה לה יום קליעה מעולה מחוץ לקשת.(שטרוס ווינסט אני מדבר עליכם).
    2. שמארי לא ייקלע מעל 25.
    3. באם צריך להמשיך להיות חד אגרסיבי ולתקוף את יוקיץ'.
    4. באטלר חייב לחזור למוד מול מלווקי. (במיוחד בסופי משחקים).

      1. סטרוס סיים עם 0 מ9.
        מיאמי צריכה לדייק באיזור ה40% כדי שיהיה לה סיכויי לנצח בחוץ. ו
        היא החטיאה המון שלשות די טובות בפתיחה ואז כשהפער נפתח והמשחק היה די גמור היא דייקה טיפה יותר. סה"כ 13 מ39.

        1. ופורטר ג'וניור עם 2/11
          מארי עם 2/7
          .
          צריך לזכור שגם דנבר עלו עם חלודה אחרי שלא שיחקו המון זמן. במשחק הבא הם יקלעו יותר טוב. מיאמי סיימו עם 33% לשלוש, דנבר עם 29%

  2. קודם כל תודה, היית מר נקודה למשחק ועכשיו עם 5 נקודות זה נראה כמו שיא קריירה 🙂
    אני ראיתי משחק אחר כנראה, משחק שהוא די לא כוחות ועם כל הכבוד לשלשות של מיאמי, דנבר פשוט הייתה גדולה עליהם וגם ביום בינוני יחסית שלה (בטח בחצי השני) לא היה פה קרב. דנבר התאימה את עצמה לרמה שממול ותהיה משוכנע שאם השלשות של מיאמי היו נכנסות, מייק מאלון היה מוצא פתרון גם לזה.
    לגבי באם, האגרסיביות שלו לדעתי נבעה מזה שמיאמי כנראה באה עם החלטה להתיש את יוקיץ בהגנה.זה לא עבד כי יוקיץ לא התרגש, נמנע מפיזיות ועבירות ונתן לבאם לעשות את מה שהוא בדרך כלל עושה, לקלוע באחוזים בינוניים. הוא קלע 26 נקודות ב25 זריקות ובשביל דנבר, זה רעל שהיא יכולה להתמודד איתו (ובמקום זה לצוד את באטלר ואת מרטין בהגנה). בקיצור, הטקטיקה של ספולסטרה עם באם לא עבדה וכמוך, גם אני בספק אם זה יימשך.

    1. תודה. באמת שדרוג.
      מה שרשמת מתכתב עם הקרוז קונטרול עליו דיברתי. מארי הרגיל אותנו שהוא קולע יחסית בקלות גם זריקות שנראות קשות, והאמת שזה המקום אליו דנבר הולכים כששום דבר לא מצליח. בינתיים זה עובד להם, אבל עוד לא ראינו את מיאמי מטרגטים מישהו כמו מארי בהגנה למשל. זה יכול לגבות ממנו מחיר

  3. תודה רבה
    א -לא שאני חושב שזה כזה משנה למצוא מי החטיא יותר זריקות פנויות אבל דנבר החטיאו לפחות 6 שלשות פנויות לחלוטין ואם אתה רוצה אפשר גם להביא קישורים.
    ב – ברבע הרביעי דנבר זרקו אולי זריקת סוף שעון אחת כשיוקיץ היה על המגרש ועוד כמה בשתי דקות שהוא יצא,זה תמיד ככה כשהוא לא משחק כי ההתקפה תקועה ולא ככ יודעת מה לעשות בלעדיו ופחות קשור למיאמי. הסיבה לצמצום היא שדנבר פשוט החטיאו זריקות קלות שבדרכ הם קולעים.
    ג – נראה שדנבר במכוון ויתרו על המיד ריינג של באם בשביל יותר להגן על הצבע וכי באם לא ימשיך לקלוע ככה וגם אם כן דנבר יחיו עם זה,לדעתי פחות קשור לניידות של יוקיץ נגד באם.
    ד – גובר דייויס ואייטון לא נכנסים להגדרה שלך? כי הם לא היו ככ מוצלחים. דווקא היחיד שהצליח בנתיים זה האיש והאגדה פיג׳יי טאקר.
    ה – אמנם זה לא היה בבית אבל ראינו איך הם מגיבים לפיגור מוקדם בכל הסדרות הקודמות וזה היה נראה די טוב ופחות נפל לתרחישים שתיארת.

    1. א. השאלה מתי זה קרה. ברוב המשחק דנבר דווקא קלעו ורק ברבע האחרון זה התהפך.
      ד. רק אייטון נופל להגדרה (המאסיבית מספיק). האמת, לא ראיתי כמעט את הסידרה ההיא.
      ה. פיגור בבית הסופר מוגן, כשהם יודעים שהם מושלמים שם, לא דומה לפיגור בחוץ כשאתה יודע שתמיד יש את הבית לתקן

  4. דנבר ניצחו בצדק במשחק בו הובילו בהפרש משכנע לכל אורכו.
    מיאמי לא עצרה את הפיק אנד רול של יוקיץ' ומארי (אגב מישהו הצליח לעצור את זה בכלל?) ודנבר שיחקה בחוכמה על גורדון בהתחלה ויוקיץ במחצית ה2.
    אמנם ה3 החופשיות של מיאמי לא נכנסו כלל וסטרוס השליך לבנים בהמוניהם אבל מי שהיה יחסית רגוע הוא באטלר ואם מיאמי רוצים לנצח אז הוא חייב לחזור למוד מילווקי ומהר.
    משחק 2 יהיה הרבה יותר צמוד להערכתי.

  5. תודה ינון
    על פי אתר הליגה:
    יותר מ6 פיט (וואיד אופן) מיאמי 5/16 דנבר 3/9.
    4-6 פיט (אופן) מיאמי 6/14 דנבר 3/10.
    לא נראה לי קריטי הקטע הזה
    ההבדל בסוף היה העונשין (שדנבר קיבלה הרבה יותר ואולי הרבה יותר מדי) + הצבע הפרוץ של מיאמי (שזו כנראה אחת הסיבות שדנבר הלכה כל כך הרבה לקו) שנוצל על ידי גורדון לניצול מיסמאצ'ים על שחקנים שקים ממנו, ועל ידי יוקיץ' למציאה של החברים לסלים קלילים.

  6. כמו שראיתי את מיאמי בפלייאוף עד עכשיו, הם יכולים להטריד את הירו בפורוורד גבוה אחד (צעיר) או שניים (מבוגרים) וללכת עד הסוף שנה הבאה.
    ואז כל האנדראפטד ירצו חוזים גדולים וזה ייגמר.

    1. אלא אם הסיפור של האנדראפטד קשור גם למיאמי עצמה שיודעת לקלוט מי הם ואז לפתח אותם. או במילים אחרות – לדאנקן רובינסון (שאגב, לדעתי לא יקבל חוזה גדול יותר, את החוזה הגדול הוא כבר קיבל) או וינסנט יהיו גם יהיו מחליפים. הנה כבר, הייסמית׳.

    2. בהתחשב בזה שכרגע הם לא משלמים המון, מיאמי יכולה להאריך חוזים לחלק משמעותי מהסגל ועוד להחתים שחקנים אקסטרה. למיאמי יש payroll של 150 מיליון העונה, והוא עתיד לדעוך ככל שיעבור הזמן. הם בהחלט יכולים לשמר את הסגל הקיים ואפילו להחתים את החתיכה שחסרה להם (אולי סיאקאם?) כדי לרוץ עד הסוף, במחיר של טרייד פה טרייד שם. אין אף סיבה כלכלית שתמנע ממיאמי להמשיך להתעלל ב"אריות המזרח" גם בעונות הבאות.

        1. טרייד על החוזה של הירו וכמה בחירות דראפט (שההיט במילא לא צריכים) בשביל להנחית מישהו בפרי אייג'נסי
          קטונתי מלדעת מי, אבל סומך על ריילי וספולס

  7. התחושה שלי. מהמשחק זה שההגנה של יוקיץ׳ על באם, לא היתה באג אלא פיצ׳ר. לאמור, יוקיץ׳ יעזור גם להיות גוף גדול בהגנה מול חודרים מהירים כמו באטלר או וינסנט, ואם באם יקלע 25 נקודות זה לא סוף העולם. בסופו של דבר, באם הוא לא איזה סטף קרי או דווין בוקר (או אפילו ג׳ואל אמביד) שיחרוך אותך עם 53 נקודות ו-6 שלשות, ואפשר לחיות בכיף אם יעזבו אותו במנוחה.

    1. מסכים שהם ספגו את זה בכוונה, אבל זה עבד להם רק כי מיאמי החטיאו בלי סוף מה3. כשבאם חודר מביאים עליו בכל זאת עזרה משחקן שעוזב את הכנפיים, ואז באם מוציא כדור פנוי. זה ששטרוס היה ביום רע ולא קלע כלום נתן לדנבר אור ירוק להמשיך עם זה. אם דנבר רוצה להמשיך לשלוט בסדרה ולא לתת להיט סיכוי בכלל, יוקיץ' יהיה חייב לנסות לפחות להחזיק את הצבע לבדו, לחלקים מהמשחק. אחרת זה פשוט זריקות שמיאמי תיקח בשמחה וגם תשים (כנראה, סטטיסטית) במשחקים הבאים.

  8. האמת היא פשוטה יותר. מיאמי לא ברמה של דנבר זה פשוט לא אותה ליגה.
    אף קבוצה בליגה לא ברמה שלהם. חוץ מפיניקס ששבקה חיים הקבוצה היחידה שיכלה לתת פייט אמיתי לדנבר היא הלוחמים אבל השופטים (29-6 , 37-8) מנעו את הסדרה הזאת ובמקום זה דנבר זכתה להשפיל את לברון (גם לא שייך למעמד) שטיאטאה אותו בסוויפ משפיל ומהדהד.

    1. כן, כן "רק השופטים מנעו".
      מדהים שאתה לא מצליח להשתחרר מזה. בפוקר קוראים לזה "טילט".
      זוכר באילו מיקומים שתי הקבוצות מבחינת זריקות עונשין? זוכר שכדורסל הוא לא רק עונשין? ראית את משחק 6? ראית איך קליי שיחק? ראית איך פול שיחק?
      תמשיך לילל על זה.. אני שחררתי ואמשיך לגחך מרחוק על כל תגובה נוספת בנושא.

      1. מעניין שעל משחק 1 של הגמר, עם יחס זריקות עוד יותר גדול, אנשים לא אומרים מילה.
        אולי כי אין כאן אוהדי מיאמי. או יותר נכון, אין כאן שונאי דנבר

        1. אי אפשר להתחרות בבכיינות של אוהדי הווריורס ואוהדי קרי בפרט.
          ככה זה כל עונה – בוכים ובוכים, העונה זה לא היה משהו יוצא דופן.

        2. כי ראיתי מחצית ראשונה והשיפוט היה מצוין. אפשר להגיד ללא רבב כמעט. מהטובים שראינו בשנים האחרונות.
          הוא לחלוטין לא היה פקטור במשחק.
          לא הולכים לדף הסטט' ובוררים משם מה שרוצים לפי האג'נדה.
          קודם רואים את המשחק, ואם מבחינים בהטיות הולכים לבדוק ולאשש בדף הסטט' ובפליי ביי פליי.

          1. א. אם לברון היה משתחרר משחקן כמו שגורדון עשה בתחילת המשחק כאשר דנבר שיחקו עליו במטרה לנצל את המאצ' אפ ההגנתי?
            נהרות הדמעות היו מקצרות את המרשתת…
            .
            היה אחלה שיפוט, עם נטייה מסויימת לביתיות (יוקיץ', כמו כל השחקנים המובילים בליגה זוכה לכבוד מהשופטים בשריקות ה-50/50).
            2 זריקות עונשין ב-48 דקות.

            1. ווישפול
              אתה מאשקש את הטענות בשביל להטריל
              אם זה מהנה אז תפדל
              אם בשיח ענייני בנושא אתה מעוניין אז זו לא הדרך

            2. לרגע הסתרתי שאני מטריל?
              .
              את דעתי על המשחקים והשיפוט כתבתי בזמן אמת.
              גם כאשר הלייקרס זכו לשיפוט ביתי בולט.

        3. יש כאן אוהדי מיאמי..
          כאוהד אני לא חושב שהשיפוט היה מוטה לצד דצמבר בצורה משמעותית, הייתי קורא לזה שיפוט ביתי. וזה בסדר גמור.
          מה שכן ראיתי זה שג'ימי לא נכנס בכוח אפילו פעם אחת לסל. וזה 1/2 גרוש שהיה חסר ללירה. ה1/2 השני נמצא אצל סטרוס 0/9 (wtf??)

      2. מוזמן לשאול את ידידי עידו גילרי כמה סדרות נגמרו בכך שלקבוצה אחת יש פי 2 זריקות עונשין יותר מהשניה. רמז – תשאל את גילרי. זה הרמז. מניסיוני הוא יוציא לך את הנשמה עד שתקבל תשובה (לא יודע למה זה תחביב שלו) אבל בסוף אולי תבין שזה אירוע נדיר בכל קנה מידה אז מספיק עם להתפתל עם הסברים מיותרים.

        1. ואיך זה קשור?
          מוזמן לבדוק אצל גילרי באיזה מקום בליגה דורגו גולדן סטייט בזריקות עונשין ובאיזה מקום בליגה דורגו הלייקרס.

            1. בסדר חגי אבל כמה פעמים קבוצה זרקה רק פעמיים מהעונשין במשחק שלם?
              יש מקרי קיצון. במקרה של הלייקרס מול הווריורס זה היה שילוב של אופי המשחק של שתי הקבוצות, השחקנים שמשחקים בהם והנטיות של השופטים לשריקות לסוג מסוים של שחקנים.

            2. בכל מקרה, לעולם לא אאמין – כפי שכמה אוהדי ווריורס או יותר נכון גרופיז של קרי התבכיינו פה באתר – שהשופטים "העדיפו" את הלייקרס ואת לברון ושפטו לטובתם בשביל לקדם את הלייקרס על פני הווריורס.

            3. אני בהחלט מסכים שזה מכלול של תנאים. פשוט נמאס לי לשמוע את ההתעלמות של חלק מהחברינו כאן, מכך שבאופן קבוע ישנו שיפוט מוטה כוכבים בליגה שלברון הוא אחד המרוויחים המרכזיים שלו.
              שלא ישתמע מדבריי שיש כאן איזו הטיה מובנית כלפי הלייקרס כקבוצה או כל קונסיפרציה אחרת. בסופו של דבר היה שיפוט לקוי ואי אפשר לטאטא את זה מתחת לשטיח. ועם כל אהבתי ליוקיץ' וללייקרס, אם המגמה הזו של 2 זריקות מול 20 תימשך בסדרה אז זה בהחלט יעיב על הסדרה.
              עכשיו לך תוציא לNFS את הנשמה.

            4. הוא ג'ורדניסט -אין לו נשמה…

            5. בנוגע ספיציפית לקרי:
              אני בדיוק מכין מעין סקירת ספרות שחלק ממנה עוסק בהטיות קוגניטיביות. ובמחקר שנעשה בעל ידי שני חוקרים בשם הסטורף וקנטריל הם בחנו משחק בין דארמות לפרינסטון. התוצאות היו שעל אף שמדובר באותו המשחק קבוצות האוהדים פירשו את השיפוט באופן שונה לחלוטין האחד מהשניה. והאמת שלא צריך להיות כהנמן וטברסקי כדי לדעת שלכולנו ישנן הטיות קוגניטיביות. אז אני כחולה סטף חושב שהוא אחד הכוכבים שמקבלים הכי פחות כבוד מהשופטים. וזה שווה לתחת בגלל שאני מלכתכילה מוטה. צריך למצוא לזה נתונים אובייקטיבים או לשאול מישהו שהוא חסר הטיה באופן יחסי (ואני די בטוח שאתה מוטה לצד השני..)
              ולרקורד אני גם לא חושב שיש העדפה של הלייקרס ולברון על פני הווריורס

            6. הממ זה מסביר כמה דברים

            7. נשמע מעניין.
              לצורך העניין, ותצטרך להאמין לי, בסדרה לייקרס-ווריורס לא הייתי בעד אף אחת כי אני רחוק מלאהוד את שתי הקבוצות (אבל לא הייטר – מאוד שמחתי באליפות האחרונה של הווריורס וב-mvp של סטף).
              בשלב מסויים מודה שנהניתי מההפסדים של ווריורס כי זה היה משעשע לקרוא את כל הבכיות פה של הגרופיז של קרי על השיפוט וכי העדפתי שדנבר יהיו מול הלייקרס – לטובת דנבר.

            8. חגי
              באופן היסטורי, לפי מבחן העין שלי, שלא ראתה הרבה משחקים, אני מסכים ששורקים לו פחות מהעבירות שעושים עליו.
              זו אבחנה שהיתה נכונה מבחינתי בשנים שראיתי אותו יותר, כלומר 2015-2019.
              לא ראיתי הטיה כזו נגדו בשתי הסדרות ששיחק השנה.
              לדעתי, קבוצה חזקה ושחקן חזק, מקבלים דווקא פחות שריקות לא מעט פעמים – כי התחושה היא שהם מספיק טובים להתגבר גם על פאולים גבוליים ולא גבוליים. לדעתי גם ללברון היו הרבה שנים כאלה בהן הוא קופח (לא בשנים האחרונות)

          1. חבל שלא אמרת שלא היית יותר ספיציפי טוב שלא אמרת שזה היה גם בסדרת חצי גמר ועם ביתיות. אבל בוא נפרק את הטיעון שלך.
            לפי הטיעון שלך זה ברור שקבוצה שלא הולכת לקו ברגולר סיזן תלך גם הרבה פחות בפלייאוף נכון?
            סיבוב ראשון (כל הנתונים הם פר 100 פוזשנס)
            וויורס הולכים לקו 24.2 והקינגס 24.7 פעמים ברגולר הקינגס מקום 9 בליגה.
            פיניקס הולכים לקו 28.9 מול הקליפרס הסאנס היו מקום 21 ברגולר עם 22.6 הליכות לקו (חשבתי שבפלייאוף ההגנות מתקשחות והן אמורים להוריד את מספר הזריקות).
            לפי הטיעון שלך הקינגס היו אמורים ללכת הרבה יותר לקו ופינקס הרבה פחות (ואלו נתונים שאספתי בדקה מהסיבוב הראשון רק של השנה הזו) אני יכול להמשיך בעוד מלא.
            הלאה בוא נלך לצד השני לפי הטיעון שלך צריך להראות קשר חזק בין מניעת הליכה לקו ברגולר לבין הפלייאוף
            ברוקלין בעונה הרגילה מקום 24 בספיגת עונשין ובפלייאוף מקום 3.
            .
            עכשיו בוא. זה לא שאני אומר שאין קשר. זה מכלול של תנאים שהביאו למצב הנדיר שקרה בין הווריורס לבין הלייקרס. הנתון שהשתמשת בו הוא אחלה אבל הוא בוודאי לא יכול להסביר במלואו את מה שאתה מנסה להסביר.
            .
            ומילה אישית. לכולנו ישנן הטיות. לי יש כלפי קרי ועוד כמה שחקנים (יאנג ואולי קצת כלפי יוקיץ' ומן הסתם כלפי עוד שחקנים) אצלך ההטיה מאוד בולטת לכיוון לברון. אני מודה בזה לפחות תודה שכאשר זה מגיע ללברון אתה לא מסוגל להיות אובייקטיבי.

            1. חגי, מעולם לא טענתי אחרת. הפעם היחידה שהייתה אהדת לברון שלי נעלמה זה במפגש בינו לבין הסאנס ב-2021
              .
              זה לא משנה את העובדה שאני מוצא את העובדה שמקהלת המקוננים שלטה בבלוג החי בסדרה של הלייקרס מול גולדן וכאשר הסאנס או ההיט מסיימים עם 5 או 2 זריקות עונשין הדממה שולטת.
              .
              לברון נהנה משיפוט של כוכב, בדיוק כפי שיוקיץ' או לוקה נהנים משיפוט כזה.
              בצורה "מפתיעה", הבכי נשמע רק כאשר לברון משחק.

            2. טוב זה לא שאני מגונן על האשך ברוך שמעון ושות' נראה לי שאני לא במצב שהם ירשו לי בכלל לגונן עליהם שהרי הם "לא מקיימים איתי דיון" היות ואני מוריד את הרמה באתר/ שופך כאן את הזבל שלי ועוד שלל טיעונים.
              אם נתחיל לקחת ברצינות כל שטות או אפילו 10% מהשטויות שיוצאים לחבר'ה הללו מהמקלדת מצבנו יהיה רע מאוד.

    2. 2 – 20 ואתה עדיין גולדן לייקרס…
      אתה מכיר את מקור הביטוי "טול קורה"?
      אז הוא מתחיל בקיסם, וממשיך ברורה. אני חושב שאפשר במקרה הנ"ל להרחיב ל-"צימר 2 קומות…"

  9. תודה ינון.
    מבחינת אחוזי שלשות – מיאמי סיימו עם אחוז יותר טוב (33 מול 29). דנבר חזרו משבוע+ בלי כדורסל שזה לא פחות קשה ואני מאמין שבמשחק הבא יקלעו טוב יותר.
    באם – שימשיך לזרוק סביב הצבע, הוא לא יקלע כמו במשחק 1. באטלר היה חלש מאוד ובכלל לא תקף את הסל, בטח זה ישתפר.

  10. ולגבי יוקיץ' נראה שהסיכוי היחיד לעצור אותו הוא להכניס סנטר מגודל שיפוצץ אותו ויעצבן אותו, כמו הארוורד בבועה.
    מצד שני יוקיץ' ביכולת הרבה יותר גבוהה משהיה בבועה ודנבר בוודאות תתכונן לכזה דבר (נניח בעונה הבאה כשקבוצות יחשבו איך לעצור אותו).

  11. תודה ינון. גם אני כמו השאר כאן לא יודע איך לעצור את דנבר ואת יוקיץ'.
    אולי לנסות ללכת עליו כמה שיותר, שיעבוד קשה בהגנה, ובמקביל להעלות את הקצב כדי שירוץ. השמנצ'יק הזה (אוי סליחה על הכינוי המזלזל) לא טוב בריצה. לפחות ככה זה נראה (בדקה החמישית הוא נראה סמוק ומתנשף כמו נתניהו בערב שישי).
    דבר נוסף לא טקטי, לשחק חזק ולפוצץ כמה יותר. זה מפלטו של הפחות טוב וזה עשוי לעזור להם.
    במסגרת זו, מיאמי צריכים להיכנס לצבע ולשחק חזק.
    וג'ימי צריך להעלות את הרמה.

    1. תודה.
      זה באמת די דומה למה שרשמתי.
      אני אצטרך ממך קצת טיפים של אלופים כי עוד מעט גם עליי נופל התיק שאתה קיבלת…

      1. אה באמת, אתה הולך להתמנות לדיקן? צודק עידו, אם אתה יכול תעביר את זה למישהו אחר.
        אם אין ברירה, לך על זה, אני מקווה שאין לכם מאבקי כוח בתוך הפקולטה כי זה מקשה מאוד.

  12. מיאמי הוציאו מעצמם 300 אחוז ולכן הגיעו עד הגמר ….הם נופלים בכל פרמטר מדנבר. אם גורדון יצליח לנטרל את ג'ימי אז אין למיאמי מה למכור. לא באם ינצח את הסדרה. כל היתר אובר-אצ'יברים אבל התקרה שלהם מוגבלת. גם גמר זה הישג פנומנלי בשבילם.
    מבחינתי עצם ההדחה של מילווקי זה סנסציה שעדיין לא מובנת לי ומוסברת רק בהעדרות של יאניס משלושה משחקים.
    במחיר כניסה אחת פרועה הוא נפצע וגמר לקבוצה שלו את העונה . חבל.
    גמר מילווקי-דנבר היה הרבה יותר שוויוני ופתוחלשני הצדדים.
    כן יאניס , זה כישלון !!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט