מעורב הופס ליום ששי: הפסד של מיאמי שלי לא אומר הרבה, וכאן ההסבר / מנחם לס

1.הפסד 93-104 שצריך לתת תקווה למיאמי

*משך שלושה רבעים מיאמי הייתה רצוצה, רפה, עלובה, מותשת ושיחקה כדורסל מדוכא ממש. ה-0-3, ואחריו ה-3-3 ואז ה-3-4 נגד הסלטיקס הוציא מהם כל טיפת אנרגיה אחרונה – פיזית ומנטלית. כמובן שהשחקנים "לא הרגישו" זאת ועלו במלוא המוטיבציה והאון, אבל את הטבע אין לשקר וראית שחקנים רצוצים ממש שלא משחקים את משחקם.
*אולי תחשבו שאני מנסה לתרץ את הנבואה שלי שמיאמי תנצח ב-6 משחקים, דבר שעתה אני בטוח בו עוד יותר מאשר לפני יומיים כשכתבתי זאת. המשחק הראשון הזה היה אברציה. סטייה מהנורמליות למיאמי היט. עיוות ליכולת האמיתית של הקבוצה. הם החמיצו שלשות שהם מכניסים בדרך כלל. לא, זאת לא הייתה השמירה של דנבר כי מרטין, סטרוס, רובינסון, ווינסנט בשלושת הרבעים האחרונים זרקו שלשות חופשיות שהוחטאו לא בגלל השמירה של דנבר אלא בגלל שהיה זה משחק שהיה ABBERATION עבורם.
*רק ברבע הרביעי מיאמי חזרה לשחק את משחקה והיה רגע במשחק כ-4:30 לסיום שחשבתי שליאמי יש סכוי לנצח וזה אחרי שברבע השני חשבתי שהיא תפסיד ב-30 . משך שלושה רבעים מיאמי שיחקה ללא כל תאווה ותשוקה. כאילו קשרו להם משקולות לרגליים. הם התנערו משלושת הרבעים שהיו תוצאה ישירה של המערכה נגד בוסטון, והרבע הרביעי היה כאילו הכל מאחוריהם והם מוכנים למערכה חדשה.
*אם אני אריק ספואלסטרה אני מרגיש ששלושת הרבעים הראשונים היו התשלום על המערכה נגד בוסטון כשדנבר יושבת בבית רגועה ורעננה, ורק עתה, במשחק השני, מיאמי תשחק כפי שהיא יודעת. אם אתה אוהד דנבר אז אני מציע לך להיזהר כי הקרב רק החל.

2. טיילר הירו יעלה לשחק במשחק השני ביום ראשון, או לכל המאוחר במשחק השלישי

3. זאק אידיי מאונ' פורדו החליט לחזור לשנת הסניור, והוציא את עצמו מהדראפט

זאק אידיי, 'שחקן השנה' במכללות של AP, וזוכה ב'פרס נייסמית', הודיע שהוא החליט להסיר את מועמדותו לדראפט ולחזור לשנת הסניור שלו בפורדו. ה-2.24 מ' הזה קלע העונה 22.3 נק' למשחק, קטף 12.9 ריב', וחסם 2.1 העונה. לא ניתנה כל סיבה להחלטתו. אולי הוא חשש שעם ויקטור, ברנדון מילר, סקוט הנדרסון, ואולי אפילו אמן תומפסון, הוא לא יהיה בין ארבעת הנבחרים הראשונים. בשנת 2024 הוא יהיה הניבחר הראשון כמעט ללא ספק.

4. הניקס מאמינים שנוצר חייץ בין ג'ו אמביד והנהלת הסיקסרס, והוא ידרוש טרייד

הניקס חייבת להגיע רחוק בפלייאוף של העונה הבאה, והשמועות על תקשורת שלילית בין אמביד והנהלת הסיקסרס הן הדבר שעליו מסתמכת הניקס כי אם אמביד ידרוש טרייד, ניו יורק תהיה הבחירה המועדפת עליו.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
92 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
nadav
nadav
02/06/2023 6:22:24

מצד אחד, גם אם היה נגמר 40 הפרש זה לא היה מבטיח כלום.
מצד שני, גם הלייקרס עשו קאמבק בסוף המשחק הראשון.
מסקנה: אין.

תודה על המעורב.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מבין לגמרי את התשישות של מיאמי, והם יכולים לשחק יותר טוב, בטח אם הירו אכן חוזר, אבל אני לא חושב שזה יספיק הפעם, כי גם דנבר לא היו בשיאם הלילה.
.
החלטה מעניינת, להוציא את עצמך מהדראפט, לא עדיף ללכת על בטוח? מה הסיכוי לפציעה, ועוד לשחקן כל כך גבוה? שווה מחשבה בקיץ.
.
הניקס, אמביד ותיבודו??? – משולש אימים לדעתי. תוך שנתיים אמביד נפצע ומאבד כל כך הרבה מערכו שליאון רוז מוכר אותו לפירוק כחלקי חילוף לאייטון ווייסמן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דווקא טמביד עם תיבס וברונסון זה אליפות לדעתי. תיבס יגרום לשמן לרוץ קצת ולעשות הגנה

trusttheprocess
trusttheprocess
02/06/2023 7:44:11

זה לא מה שניק נרס אמור לעשות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא חושב שהוא יצליח 🤣🤣🤣
השאר בפילי גם לא מחוייבים בהגנה. בניקס הם כבר בצילמו של תיבס אבל חסר להם כוכב על. אמביד במקום רנדל ויש לך טבעת.
ברונסון זה כמה רמות על הארדן

אשך טמיר המקורי
02/06/2023 8:09:16

זה יהיה העונש המושלם לאמביד!
הוא ותיבודו זה שמן ומים. אחד כל הזמן פצוע והשני טוחן את הכוכבים שלו למוות.
אחד פלגמט עצלן והשני מוציא שחקנים מהרוטציה כי לא הגיעו בריצה לאימון בוקר.
זה יהיה מרהיב!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/06/2023 9:27:27

+1966

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת. דרוש לטמביד עונש היא מרגיש יותר מידי בנוח בפילי. שיעשה קודם כל הגנה חוץ מ3 דק אחרונות של המשחק.
את אמביד צריך להריץ ביערות סרביה בקיץ כמו שמריצים שם באימוני בוקר

דוקטור רזי הופמן
02/06/2023 15:52:12

שי, אמביד אכן קצת פלגמטי אבל בחור חרוץ ומתאנן המון על הקליעה. זו הסיבה העיקרית בגינה קיבל MVP השנה, זה והזריקות מהקו….

גיא הירוק
02/06/2023 6:45:04

יהיה מעניין לראות איך ההיט משלבים בחזרה את הירו לרוטציה החדשה שנוצרה.
יש דעה שללא הירו ההיט טובים יותר (בגלל ההגנה),
אבל כאשר הירו משחק ההיט קבוצה עם הרבה יותר אפשרויות התקפיות (זה יתרון עצום לעלות לשחק עם 2 שחקנים שמסוגלים ליצור לעצמם מצבי קליעה),
זה מתבטא בפלוס מינוס של הקבוצה העונה –
זה של הירו הוא הגבוה בקבוצה.
.
תודה, מנחם.
בוקר טוב.

zivovivo
zivovivo
02/06/2023 7:07:39

מעניין גם לדעתי המשחק הלילה לא שיקף.

שלהבת
02/06/2023 6:58:31

מסכים שמיאמי צריכים להיות מרוצים. תודה על מעורב מצויין.

zivovivo
zivovivo
02/06/2023 7:01:34

ההזיה שזאק אידי השנה לא היה נבחר בסיבוב הראשון.זה עניין של מודה הענק שמשחק עם הגב לסל ולא מאד מגוון ואתלטי נתפס כבעיה במשחק המהיר של היום אידי תותח על ומקווה ששנה הבאה באמת יבחר גבוהה .קיוותי שהקינגס יקחו אותו ב24 ,אין מצב שמה שיש לו לא מוסיף אספקט לקבוצת נבא אפילו ב20 דקות משחק.

zivovivo
zivovivo
02/06/2023 7:06:41

מי שכן נכנס לדראפט זה אוסקר ציביו מקנטקי ששנה שעברה זכה בהמון תארים אישיים. מסוף סבוב ראשון הייתי בוחר בשחקן בשל ומבוגר עם אפסייד כנראה מוגבל על פנ י בן 18 פוטנצילי…

IDO
IDO
02/06/2023 7:22:33

דווקא מי שהורידנ רגל מהגז זו דנבר ברבע האחרון. שיחקה בחצי כח

ירושלמי
ירושלמי
02/06/2023 7:33:28
Reply to  IDO

אותו הדיון כמו אחרי משחק 1 נגד הלייקרס וההשוואה להובלה בטניס.
מצחיק שזה חוזר ושאנשים שוב קונים את זה

IDO
IDO
02/06/2023 7:41:01
Reply to  ירושלמי

לא מבין מה אתה מנסה להגיד…

ירושלמי
ירושלמי
02/06/2023 7:57:20
Reply to  IDO

שטבעי שקבוצה מורדה הילוך כשהיא מובילה וזה לא אומר כלום לגבי ההתאמות של הקבוצה השניה ושלאוהדי מיאמי ממש אין מה להיות אופטימיים שהקבוצה חזרה מ20 הפרש ל10 הפרש בשבל להפסיד בסוף.

אשך טמיר המקורי
02/06/2023 8:10:34
Reply to  ירושלמי

ראו שזה לא כוחות. דנבר קבוצה עליונה בכמה רמות על ההיט.

IDO
IDO
02/06/2023 9:27:02

אולי עם הירו היא תקשה יותר.
אבל גורדון ויוקיץ זה יותר מידי מסה עבורם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חבורת הנגרים של מיאמי מיצתה את עצמה. פערי הרמות גדולים מידי הם לא מסוגלים לשים נקודות בכמויות. אין שום סרט בעולם שהם ינצחו 4 משחקים את דנבר בלי פציעה של מורי או יוקיץ.

onetwo3
02/06/2023 7:57:41

כרגיל תגובה מביכה של אדם שהמרחק בינו ובין כדורסל הוא המרחק שבין אבן והיכולת לבחור במודע.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  onetwo3

תגובה לא הולמת. לדעת רבים דנוור עדיפה. פה באתר מחזיקים יותר מידי ממיאמי.
לגבי זק אדי מבין לפחות 7 אתרי נ ב א לא רואים אותו נבחר בסיבוב הראשון.
בחירה ראשונה ב 2024 נראה הזוי . הבחור גבוה פשוט לא מתאים לליגה.

אשך טמיר המקורי
02/06/2023 8:11:52
Reply to  onetwo3

המרחק בינך לבין מודעות עצמית גדול יותר

Lior
Lior
02/06/2023 8:47:54
Reply to  onetwo3

לא מכיר אותך ולא מכיר את המגיב מעליך, אבל התגובה שלך מזעזעת בעיניי וראוי היה למחוק אותה.

אשך טמיר המקורי
02/06/2023 10:13:02
Reply to  Lior

זה מהאיש שבאופן קבוע בא בטענות על רמת התגובות של אחרים
https://hoops.co.il/?p=291633#comment-1884307

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/06/2023 9:09:57

חחחחחח יושב ראש יקר,אתה מעלה את רף הפופולריות 🤣🤣🤣
דור הולך דור בא

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/06/2023 9:10:47

ליאור לך לנגב את החלב מהשפתיים, תחזור כשתגדל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/06/2023 9:13:52

onetwo3 אתה פשוט שמוק מקצועי,
אתה זורק על שמעון את הקקי האישי שלך,שים טיטול על הפנים
ממש שמוק טיפוסי,
בלי קשר, שמעון הפעם דייק והגיוני וצודק.

שדות פופ לנצח
02/06/2023 19:05:56

אח יא ד"ר פופרס…אני בטוח שבחיים האמיתיים אתה עובד כאנאליסט, איזה קלאסה של תגובות ומשתפר משבוע לשבוע! תודה שאתה משתף איתנו את כל הטוב הזה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/06/2023 19:10:52

בשמחה

שדות פופ לנצח
02/06/2023 19:00:57

ממש נגרים אתה צודק, בנו בתים מעץ תוך חודש בבוסטון ניו יורק ומילווקי, כמה עצים הם כרתו שם….אם בא לך לקלל מישהו כי כבר לא עשית את זה איזה 10 דקות תנסה משהו על ביבי או רוטמן…נזרום עם זה יותר טוב

brooklyndror
brooklyndror
02/06/2023 7:25:51

דנבר עם 30 אחוז ל3 כשפורטר לבדו מתכבד ב9 החטאות. כך שברור שדנבר קצת חלודים מהמנוחה הארוכה וגם הם ישתפרו במשחקים הבאים. מה שמדאיג שמאלון ממשיך להשתמש ברוטצייה סופר קצרה. בנתיים זה עובד, אבל עם מיאמי יצליחו לגרור את העניינים לסדרה ארוכה זה עלול להשפיע. סוויפ בכל מקרה לא יהיה. גם לא ג'נטלמני.

thetroll
thetroll
02/06/2023 7:36:57
Reply to  brooklyndror

שמתי לב שבסדרה הזאת כמעט כל המשחקים הם בפער של שלושה ימים. זה מספיק זמן התאוששות כך שהעייפות כנראה לא תשחק תפקיד. זה נכון שמיאמי שיחקו גרוע היום אבל גם דנבר היו רחוקים משיאם.

גיא הירוק
02/06/2023 7:41:03
Reply to  thetroll

2 – 20 !
הזוועה!

thetroll
thetroll
02/06/2023 8:45:48

זה נראה לך סביר? מיאמי 2 זריקות כל המשחק? אהההה נכון המשחק שלהם מתבסס על שלשות והם "לא חותרים למגע"… בקיצור אולי יותר נכון לאמר שהשיפוט בליגה מחפיר? ללא קשר למניע.

ירושלמי
ירושלמי
02/06/2023 8:58:48
Reply to  thetroll

https://www.nba.com/game/mia-vs-den-0042200401/game-charts
כתבת בציניות אבל תיארת בצורה ממש מדויקת את המשחק.
אני לא כזה אובייקטיבי אבל לא חושב שראיתי שריקות גבוליות שנשרקו לטובת דנבר או גבוליות שלא נשרקו לרעת מיאמי,גם אם היו זה ביחס אפסי למה שהיה בסדרה נגד הלייקרס.

גיא הירוק
02/06/2023 7:40:07

נקודה שכנראה לא תזכה להרחבה לאור תוצאות המשחק –
יוקיץ' היה נוראי בהגנה הלילה –
באם עבר אותו כמו אוויר פעם אחר פעם,
לפרקים זה הרגיש כאילו יוקיץ' לפרקים מוותר על השקעה בהגנה כאשר התוצאה במשחק "מספקת".
ההיט, לדעתי, צריכים לנסות לעייף אותו כמה שיותר,
יש מצב שזה ישתלם בטווח הארוך (מצד שני יש מצב שזה יגרום לכך שהסדרה תסתיים מוקדם)

ירושלמי
ירושלמי
02/06/2023 7:54:44

https://www.youtube.com/watch?v=j5e-5a79oOE
רוב הנקודות שלו היו מחצי מרחק במה שנראה החלטה מודעת לגמרי של דנבר ויוקיץ.
לא חושב שיוקיץ היה טוב בהגנה אבל אם היה ׳נוראי׳ דנבר לא הייתה מצליחה לעצור את מיאמי מתחת ל100 נקודות,מה גם שמיאמי בקושי התקרבו לסל וזה הרבה לזכותו של יוקיץ שנמצא המון בצבע כי באם לא מרווח ולא שומרים עליו צמוד מחצי מרחק.

גיא הירוק
02/06/2023 8:28:45
Reply to  ירושלמי

יכול להיות שהבחירה להישאר בצבע היא בחירה מודעת,
אבל המיד ריינג' שבאם לקח היו ממהטווח הבינוני והקרוב,
וכאשר יוקיץ' קצת יצא לכיוונו של באם הוא חלף על פניו כמו אוויר.
התחושה שלי, בעיקר בחצי השני, הייתה שיוקיץ' משחק בחצי קלאץ' בהגנה.
.
שלא יהיה ספק (כתבתי את זה בבלוג החי) –
יוקיץ' לטעמי הוא השחקן מס'1 בליגה.
הוא היה מס' 1 על הפרקט עם שילוב של ניהול משחק וקליעה ברמה הגבוהה ביותר.

IDO
IDO
02/06/2023 9:30:34

כשיש עשרים הפרש, אתה יכול להרשות לעצמך חצי כח .

Om3r
Om3r
02/06/2023 14:48:44
Reply to  IDO

זה לא רק זה, יוקיץ' בכללי מתקשה וימשיך להתקשות נגד באם. צריך לחפות עליו בכל מחיר וזה אומר שדנבר ימשיכו לאתגר את מיאמי לקחת שלשות פנויות.
אם מיאמי הייתה ביום קליעה סביר (אפילו לא טוב בצורה חריגה) – המשחק הזה היה נראה אחרת. זאת נקודת המפתח. ההגנה של דנבר לא יכולה לעמוד בקצב של הקלעים של מיאמי, השאלה האם מיאמי תקלע את השלשות שהיא הולכת לקבל.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/06/2023 12:19:35

לא כל כך ברור לי איפה בדיוק היו הפעם אחר פעם שאדביו עבר את יוקיץ' כמו אוויר
מבט על הזריקות של אדביו מראה שיש אולי פעמיים שאפשר לומר זאת עליהם
https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&ContextMeasure=FGA&EndPeriod=0&EndRange=28800&GameID=0042200401&PlayerID=1628389&RangeType=0&Season=2022-23&SeasonType=Playoffs&StartPeriod=0&StartRange=0&TeamID=1610612748&flag=3&sct=plot&section=game

NFS
NFS
02/06/2023 12:31:05

אמת. אדבאיו בחסות האוויר הדליל בדנבר קלע מיד ריינג'רים שהוא לא קולע גם באימון קליעות קליל.
במשחק הבא כשהלחצים יתאזנו הוא יחזור לנגר משם.

דוקטור רזי הופמן
02/06/2023 16:06:45
Reply to  NFS

דאלאל

thetroll
thetroll
02/06/2023 7:40:21

אחלה מעורב תודה מנחם.
אכן יש למיאמי כח אש מהשלוש שלא ניתן לזלזל בו אבל גם לדנבר לא חסר. אני לא יודע אם זה רעיון טוב להצניח בחזרה את הירו לתוך הרוטציה אחרי התקופה שלא שיחק. מעניין איך הוא יחזור.
הניקס התחבבו עלי מאוד בפליאוף הזה אשמח לראות דם את אמביד.

trusttheprocess
trusttheprocess
02/06/2023 7:43:11

הניקס מאמינים שלברון חותם אצלם
הניקס מאמינים שדורארנט וקיירי חותמים אצלם
בלי אמונה מה נעשה
אמביד לא הולך לשום מקום, נרס בחר את פילי על פני פיניקס בגלל אמביד
לפני המינוי שלו נרס נפגש עם אמביד והם דיברו ומצאו הבנה איך הם יעבדו ביחד

בלי קשר שגם עם הניקס נותנים את כל הסגל שלהם וספייק לי זה עדיין לא שווה אמביד אחד

אשך טמיר המקורי
02/06/2023 8:13:11

אתה צריך להתפלל שהטמבל הזה יעזוב

גיא הירוק
02/06/2023 8:32:50

אוהדי נאגטס (ירושלמים ואיסלנדים כאחד) מחזיקים אצבעות לאישושה של אבחנה מעניינת –
הקפדה על לגימת 4 ליטר קולה ביום מפתחת חסינות לקללת הדה שוט הטמיר המקורית.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/06/2023 9:15:45

trusttheprocess יחתוך אשך לפני שיוותר על טמביד שחקן התאטרון

אשך טמיר המקורי
02/06/2023 10:18:38

אני חושב שטמביד + שלוש בחירות דראפט סיבוב ראשון על רנדל יספיקו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/06/2023 10:25:15

חחחח
הקהל של הניקס יעשו בטמביד מעשים מגונים,
טיבס ימשוך בחציל מרוב קריז וטמביד ילך לבכות בפינה כמו כוסית

דוקטור רזי הופמן
02/06/2023 16:08:21

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הוא יתפחלץ אם יהיה טרייד כזה.

The Oak
The Oak
02/06/2023 10:46:47

במקרה הטוב אבדיה יחתום בניקס.

עמיחי קטן
02/06/2023 8:41:07

תודה מנחם.
הרבע האחרון לא אומר יותר מדי על דנבר, אבל אם מיאמי יתחילו לקלוע טוב לשלוש (7/27 ברבעים 1-3 ו-6/12 ברבע הרביעי) יהיה לדנבר קשה יותר להתמודד איתם, אם כי אותו דבר נכון גם הפוך כשדנבר היו עם 0/8 לשלוש ברבע האחרון.

ירושלמי
ירושלמי
02/06/2023 8:51:01

השאלה היא למה לקחת מקטע מסוים שבו הזריקות נכנסות ולחשוב שמשחק שלם יראה ככה?
שלשות הן לא דבר יציב בכלל ומשם באה הנפילה של בוסטון שהסתמכה בעיקר עליהן,זאת גם הגדולה של דנבר שבנתה ארסנל התקפי מרשים ויודעת להשתמש במה שמתאים לסיטואציה ולא מתעקשת כשלא עובד.
מקווה בשביל מיאמי שהם מתכננים יותר דברים למשחק הבא חוץ מלקוות שהזריקות יכנסו כמו ברבע 4 של משחק 1.

עמיחי קטן
02/06/2023 8:57:55
Reply to  ירושלמי

מיאמי ודנבר הן שתי קבוצות שלא זורקות כל כך הרבה שלשות בפלייאוף הזה (מיאמי מקום 9 ודנבר מקום 13), כך שאצל שתיהן המשחק לא מבוסס על זה. גם במשחק הלילה, 40.6% מהזריקות של מיאמי מהשדה היו שלשות (יותר מהרגיל שלהם, אבל עדיין פחות מהממוצע של 5 קבוצות פלייאוף). כלומר, ההתקפה של מיאמי מבוססת גם על דברים אחרים, שחלקם עבדו להם וחלקם פחות, וגם על שלשות שמסייעות מאוד כשהן נכנסות. בנוגע למשחק הבא, מדובר ב-2 הקבוצות עם האחוזים הכי גבוהים לשלוש בפלייאוף, ושתיהן לא היו טובות הפעם, כך שבעיני זו הנחה סבירה שהן יקלעו טוב יותר במשחק הבא, גם אם היא כמובן לא הכרחית.

NFS
NFS
02/06/2023 12:34:00

נתון מאוד מעניין שדנבר הקבוצה ה-13 בזריקות לשלוש.
נקווה שהמאמנים בליגה יפנימו.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
02/06/2023 9:07:08

חתיכת מעורב משובח ומלא תופינים
אמביד ידרוש טרייד🤣🤣🤣 פילי צריכה לחלוב את הניקס ולהגיד תודה.
דנבר הולכת להעיף את מיאמי 4-1, אני מת שדוק לס יחליף את הכינוי "אני רפה הבנה ירוק"
מיאמי קשרו את דה שוט בעגלה שלהם ועמדו במשימה,טיולי פלדה חינם לכל הגמר למיאמי(זה לא יעזור)
אם אמביד עובר לניקס, הוא יצטרך לשני שומרים והגנת גוף מלאה, הקהל הניקסי יבצע בו את זממו מהר מאוד חחחחח

ירושלמי
ירושלמי
02/06/2023 9:10:33

הפער בין הממוצע של האחוז לשלוש לבין מה שהיה במשחק יותר משמעותי אצל דנבר מאצל מיאמי כך שאם יהיה איזון סטטיסטי בהמשך זה כנראה יבוא לטובת דנבר.

ירושלמי
ירושלמי
02/06/2023 9:10:52
Reply to  ירושלמי

תגובה לעמיחי

עמיחי קטן
02/06/2023 9:20:04
Reply to  ירושלמי

זה נכון שמיאמי קלעו קצת יותר טוב לשלוש במצטבר, אבל יש לי כמה הסתייגויות מהמסקנה שלך:
1. אחרי הרבע השלישי דנבר היו עם 8/19 ומיאמי עם 7/27, ככה שהיתרון המשמעותי של דנבר נעזר גם קצת בשלשות (וגם ביתרונות אחרים, שחלקם ברי פתרון מבחינת מיאמי וחלקם פחות). ברבע האחרון, שבו מיאמי תפרו שלשות, הם באמת צמצמו את הפער, גם אם זה נגד הילוך אחד פחות של דנבר.
2. דנבר קבוצת קליעה מאוד יציבה שקלעה פחות מ-30% לשלוש רק פעמיים בפלייאוף (הלילה ומשחק 2 נגד פיניקס), אבל הם פחות נפיצים ולא הגיעו ל-50% לשלוש באף משחק לעומת מיאמי שהגיעו 4 פעמים ל-50% או יותר בפלייאוף.

ירושלמי
ירושלמי
02/06/2023 9:48:37

1 – לא מבין למה זה לרעת דנבר. לדנבר יש המון כלים כולל שלשות ולגיטימי שהשתמשו בהן בשביל לבנות יתרון,כשברבע הרביעי השלשות לא נכנסו כבר אז הם ישר עברו לפיתרון אחר(זרקו רק שלשה אחת בכל הארבע דקות האחרונות של המשחק).
ממיאמי בנתיים למעט מיד ריינג של אדבאיו לא ראינו משהו אחר חוץ מלזרוק שלשות.
2 – נראה לי קשור גם לכמות השלשות שזורקים. בגלל ששלשות זה כלי עם תנודה גדולה אז ככל שתשתמש בו יותר הנפיצות תגדל ומנגד גם החוסר יציבות.

עמיחי קטן
02/06/2023 10:00:02
Reply to  ירושלמי

1. זה לא לרעת דנבר. זה פשוט מראה שגם הם מועדים לריצות של היריבה כשהם לא פוגעים מבחוץ. המיד-ריינג' של אדבאיו עבד טוב למיאמי, בניגוד לדברים אחרים שהם ניסו ולא עבדו הפעם.
2. ההסתברות לייצר משחק קליעה של 50% ומעלה אמורה להיות גבוהה יותר ככל שאתה זורק פחות (בהנחה שהממוצע הוא נמוך מ-50% – יש יותר סיכוי ל-1/2 מאשר 2/4 וכן הלאה). הנתונים מראים שיש יותר סיכוי שמיאמי יתנו משחק קליעה של 15 שלשות ב-45% למשל (דנבר עשו את זה רק במשחק 1 נגד הלייקרס, ואילו מיאמי עשו את זה 4 פעמים)

ירושלמי
ירושלמי
02/06/2023 10:06:21

נכון נכון
לא יודע למה אבל התייחסתי לנתון בתור אחוז כללי ואז ככל שתזרוק יותר שלשות תהיה יותר תנודתי

אוהד ס"א
02/06/2023 9:32:54

למנחם יש ניסיון בערך שלי 100 ממני. אני דווקא חשבתי הפוך. שאם יש למיאמי סיכוי, זה המשחק ה1.
השני ייגמר בבלאו אאוט.
בבית במשחקים 3 ו4, מיאמי יקחו משחק 1 (לא יותר).
אבל אני מרכין את הראש בפני מנחם

Shenanigans
Shenanigans
02/06/2023 9:39:56

אני דווקא הרגשתי הפוך. דנבר קבוצה הרבה יותר טובה, ועוד האחוזים שלה ל3 היו נמוכים יותר מאשר מיאמי.

קודם כל, דנבר קבוצה. הם לא חייבים להסתמך על השלשות כי הם פשוט משחקים כדורסל נכון. מיאמי מסתמכים על שלשות, סחיטת עברות ובידודים של באטלר\באם. זה לא יצליח מול דנבר. מה שעוד מדהים בדנבר, זה שמיאמי ניסו לחזור פעמיים, אבל דנבר הם לא בוסטון שיתחילו לזרוק שלשות אחרי 4 שניות בלי הכרה, אלא המשיכו בתוכנית המשחק שלהם.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
02/06/2023 9:47:23

תודה רבה מנחם

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
02/06/2023 10:08:11

ניצחון קל בלי להתאמץ בכלל….ניתן למיאמי קרדיט שבאו עייפים מבוסטון אבל תכלס השטיק של מיאמי כנראה מיצה את עצמו…פערי הרמות ניכרו מאוד ..אם גורדון ופורטר יתנו כל אחד 15 דקות טובות אז אין למיאמי מה לחפש.
חס ושלום רק פציעות יכולות לקחת לדנבר את הגביע .
יש גבול מה שאפשר לעשות עם קשיחות ועמידות , צריך גם כישרון ואת זה יש לדנבר בכמה רמות מעל מיאמי.
עצם הגעה לגמר עבור מיאמי זה הישג כביר אך זה הסוף.
כיילב מרטין שהיה השחקן הכי טוב נגד בוסטון , בכלל לא הגיע.
באטלר גם לא הופיע .
רק אדביו הגיע מכל הקבוצה , ואם הקלע השני שלך זה הייסמית' שלא ראה מגרש בכלל עד היום , אז אתה בבעיה……

NFS
NFS
02/06/2023 10:26:26

לא להאמין שיוקיץ' סיים כקלע המוביל של הנאגטס. במחצית הראשונה בכלל לא הסתכל על הסל.
.
הנאגטס מאוד חזקים ומאוזנים, ואפילו ערב מזעזע של פורטר מהשלוש (או יותר נכון מחצית שניה מזעזעת) ומשחק חלש של kcp והם מנצחים די בקלות, אפילו כשאדביו קולע ג'אמפרים כמו ניקי גאליס.

The Oak
The Oak
02/06/2023 10:43:41

טור נהדר. תודה רבה.
מעורר תקווה למשחק הבא.
אם אני לא טועה גם מילווקי ניצחו את הראשון?
ההחלטה לחזור לעוד עונת מכללות מעניינת.
מצד אחד ההפרש בין חוזה שנה ראשונה מקום למקום חמישי הוא 4.5 מיליון דולר. וההפרש בסך הכול בארבע העונות הוא 18 מיליון.
מצד שני יש את הריזיקה של להיפצע, ויש את הויתור חמעשה על שכר של 6 מליון דולר מובטח שהיה מקבל בנבא אם היה נבחר חמישי השנה.

עמיחי קטן
02/06/2023 10:46:44
Reply to  The Oak

עד עכשיו, גם מיאמי וגם דנבר היו מושלמות במשחקי 1 (במקרה של מיאמי, זה כולל גם את העונה שעברה)

אהרון שדה
02/06/2023 11:03:53

תודה מנחם
משחק מהסוג הזה קשה לדעת לאן הולך עד שהוא מתחיל
לצערי נרדמתי ולא ראיתי את המשחק
דנבר כבר 0-9 ביתי בפליאוף
(אגב מי האחרונה שהיה לה יתרון ביתיון בפועל לאורך כל הדרך ולא הפסידה משחק בית בודד ?)
ומיאמי בשביל לקחת אליפות צריכה לשבור את הסרב של הסרבי
משחק 2 זה הצאנס הכי טוב ומשחק 1 היה הכי רע
גם אם יהיה 0-2 שום דבר לא סגור
אני מזכיר למשל את 06 שם דאלאס הובילה על …מיאמי 0-2 והיתה כפסע לנצח משחק 3 במיאמי
אך מיאמי ניצחה 4 רצוף
כל עוד מיאמי לא מפסידה בבית יש סדרה
היום לא אומר כלום
2 כוכבי דנבר שיחקו מצוין
אך באטלר היה חושך
וגם הצוות המסייע
זה צפוי להשתנות
אגב יש הסבר למה לאב מחוץ לרוטציה ?
זה מקצועי או פציעה כלשהי ?

Don
Don
02/06/2023 11:12:29

חשבתי ששתי הקבוצות שיחקו נכון וניכר ששתיהן מאד מאומנות.
ומיאמי – החטיאו והחטיאו והחטיאו
שטרוס, דנקן, גימי וקיילב – חושך
ואיכשהוא רק 11 הפרש
אני מסכים עם מנחם
משחק שקשה ללמוד ממנו הרבה לגבי ההמשך.
אחרי משחק שני נדע קצת יותר

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/06/2023 11:53:35
Reply to  Don

ההיט החטיאו עשר שלשות נוחות והנאגטס החטיאו 9 שלשות נוחות
ההיט עם 33.3 אחוז משלוש והנאגטס עם 29.6
שתי הקבוצות לא פגעו משלוש

Ari
Ari
02/06/2023 11:15:16

זה פשוט לא כוחות דנוור והג'וקר הם קבוצת עילית,
מיאמי זה סוס שחור שמיצה את עצמו.

captain beefheart
captain beefheart
02/06/2023 11:49:12

דוקטור אני מאוד מעריך את החושים העיתונאיים שלך. כקורא ותיק של הופס אני זוכר איך במשך שנים אתה תמיד מקפיד לטפח נראטיבים שהולכים נגד הזרם כי ככה יוצרים "סיפור" ועניין.
אבל בסיפור של דנבר התנחלת לגמרי באספמיה ואפילו הסברים מלומדים מפי הגבורה עצמה (שזה אתה) נראים יותר כמו ווישפול ת'ינקינג.
מלכתחילה, הסיכוי של מיאמי לקחת אחד משני המשחקים הראשונים זעיר ביותר. בלי לדבר על יחסי הכוחות במגרש, רק מהיבט הלו"ז: למשחק הראשון הגיעו רצוצים ועם בעיית חמצן מול קבוצה מאוקלמת ומאוד RESTED. למשחק השני הם מגיעים כששעון העייפות כבר משפיע עליהם אקספוננציאלית, והקבוצה השניה גם בפול אנרגיה וגם השילה מעליה את שאריות ה-RUST שבכל זאת הצטברו קצת לקראת המשחק הראשון.
דנבר המיתה את מיאמי במשחק הראשון בעדינות. בלי להתפרע וכשהכוכב הראשי שלה מנהל את המגרש בלי להתאמץ, כשהוא מעמיד טריפלדאבל באותה טבעיות שבה ב' נתניהו אומר דברים שאינם אמת. לאורך כל המשחק היה ברור שדנבר משחקת בחצי קלאץ' ומבחינה זה רק משחק התעוררות אחרי שבועיים של התאבנות קלה שנכפתה עליהם ע"י הלייקערס.
במשחק השני מיאמי האומללה תפגוש את הנאגטס בשיאה כשכל הצילינדרים מתקתקים ושם יהיה טבח.
מצטער מאוד אבל הסדרה הולכת ל-4:0 הצפוי. כל הכוכבים הסתדרו בצד אחד, חבל על האשליות של שרי ותד אריסון ועוזריהם.

דוקטור רזי הופמן
02/06/2023 16:12:47

+אמאות ההמצאה 1

PhillySpecial
02/06/2023 12:04:10

באטלר והקשיחות של מיאמי יובילו במקרה הטוב לנצחון אחד לא מעבר. מיאמי לא באמת קשורה למעמד דנבר תחסל אותם בקלות רבה כמו היום

The Pro
The Pro
02/06/2023 12:34:09

מנחם, הסידרה הזו בדרך לסוויפ חלק.
אנשים אוהבים לזלזל בשיאים של לברון גם כשהוא סוחב את הקבוצה החלשה של הלייקרס ומציל אותה מהשפלות,

ג'ימי באטלר ה"גיימר" הראשי שיחק הלילה כמו נגר ממוצע וסיים עם 13 נק' בלבד.
גם פורטר וגם גורדון נראו הלילה יותר גיימרים מג'ימי באטלר.

The Pro
The Pro
02/06/2023 12:38:28

השמירה של אדמבאיו על ג'וקיץ הזכירה לי את הטיפול הרך של הלייקרס והמאמן חסר המושג שלה,
גם הלייקרס וגם ההיט לא מצאו דרך ראויה לשמור על הטנק הסרבי.

הייתי מצפה ממאמן ברמה של ספולסטרה למצוא התאמה יותר
איכותית מאדמבאיו האיטי ונגר כמו קודי זלר שזזים בערך ברמה הפיזית של אנטוני דיוויס אחרי משחק אחד שהוא עולה על כסא גלגלים.

Dor
Dor
02/06/2023 12:55:24

תודה דוק. לא היה במשחק ווייב של משחק גמר אלא משהו הרבה יותר אנמי. דנבר אחלה אבל יש לי הרגשה שיש להם מזל שקיבלו מהמזרח את ההיט, היה להם יותר קשה נגד הבאקס, פילי או בוסטון עם על הבעיות שלהם. החיסרון במאסה במיאמי משמעותי ומול לופז/פורטיס אמביד/ האריס/טאקר או הטיימלורד/הורפורד יוקיץ ובטח גורדון היו הרבה יותר מתקשים

Dor
Dor
02/06/2023 12:56:41
Reply to  Dor

No disrespect…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
02/06/2023 14:07:13

כמה שלשות קלעה דנבר מאס' של יוקיץ'? אם לפחות חמישה אז הוא תרם לקבוצה באופן ישיר לפחות 60 נק'.

thejanitor
thejanitor
02/06/2023 15:51:40

אם אני זוכר נכון ממה שראיתי כעכבר, הוא היה אחראי על 58 נקודות מקליעה או אסיסט, שזה שם אותו המקום השלישי או הרביעי במשחק פתיחה של גמר. אייברסון היה ראשון ברשימה.

birdman
birdman
02/06/2023 14:55:54

3 רבעים מיאמי היו עייפים מהסדרה הקודמת. אבל אז, ברבע הרביעי העייפות עברה להם. לא משכנע. בוסטון סתם קבוצה דמיקולו, הפעם מיאמי צריכים לשחק מול קבוצת כדורסל אמיתית.

Pistons
Pistons
02/06/2023 16:08:13

Ido, מקווה שתראה את ההודעה. עד כמה מוניק ברומבי היא שם מוכר אצלכם? (אני מקווה שאני לא מתבלבל ואתה מאוסטרליה. שמעתי שיר ממש נחמד שלה באיזו תוכנית טלויזיה)

רן הנרגן
רן הנרגן
02/06/2023 16:10:19

זאק אידי עשה בחוכמה. סאם ואסיני שמתמחה בדראפט אמר שהדראפט של 2024 מדיר שינה מעיני ה GM ים מרוב שהוא חלש.

Pistons
Pistons
02/06/2023 16:13:56

בנוגע לגמר:
*להרגשתי וינסנט לא היה רע ואולי אפילו היה 111111טוב. הסתכלתי עכשיו בסטטיסטיקה והוא סיים עם 50 אחוז מהשלוש ומהשדה. אני לא מבין למה מנחם רשם שהוא לא פגע.
*אדאביו-יוקיץ' – הרגיש שבמשך 2-3 רבעים אדאביו גבר יל יוקיץ ושיוקיץ' לא מסוגל לעצור אותו. זה קצת מביך כשמדובר בשחקן כל כך מוגבל. כל פעם שאני מסתכל על אדאביו, מרגיש לי שאני מסתכל על דיוייט הווארד (מבחינה חיצונית). גם רובינסון מזכיר לי את ההוא עם התכריכים (נראה לי שהאיות לא נכון) מהסדרה החץ.
*גורדון עם פתיחה נהדרת נתן לנאגטס את הפער (וקצת פורטר) ששמרו עליו יחסית עד הסיום. אני מאוד אוהב את גורדון.

ירון, החלום
ירון, החלום
04/06/2023 2:08:15

בס"ד
תודה רבה מנחם. מעורב משובח.
האמת שבמשחק הזה, המון שלשות חופשיות של ההיט לא נכנסו.
אז יש מקום לאופטימיות.
מצד שני גם לדנבר יש עוד הילוך.
נחיה ונראה.