יומן אינדיאנה – סיכום עונה

את אינדיאנה אני אוהד בזכות קרובי משפחה שגרים שם, אשר לקחו אותי למשחקים במהלך החופשות בתור ילד. מדובר בקבוצה שסיפקה לי הרבה רגעים יפים יותר ויפים פחות, וחלקם בלתי נשכחים. הצליפות המפורסמות של רג'י, אליפות וירטואלית ב NBA LIVE עם ה-  MVP של הליגה והגמר, ג'ונתן בנדר, אנטוניו ודייל דיוויס מרביצים לשחקנים על הפרקט, סטיבן ג'קסון ושלום עולמי בימיו כרון ארטסט מרביצים לאוהדים ביציעים וכו'…

היה פוטנציאל ענק.  ג'ונתן בנדר.
פוטנציאל ענק.
ג'ונתן בנדר.

רגע משמח: גמר המזרח, משחק 7 בפלייאוף 1998 נגד הבולס. הפייסרס ביתרון דו ספרתי בחוץ, ויש והרגשה שמעיפים את ג'ורדן האיום בדרך למפגש אפשרי בגמר נגד השחקן האהוב עליי באותה תקופה, ג'ון סטוקטון מהיוטה ג'אז שטיאטאה את הלייקרס של שאקיל וקובי הצעירים. זה נגמר כמובן בניצון של הבולס, אבל הייתי מאוד גאה בקבוצה שהייתה קרובה לעצור את הת'ריפיט השני של ג'ורדן וחבריו. שיקגו המשיכה לאליפות.

רגע עצוב: גמר המזרח, משחק מס' 2 בפלייאוף 2004 נגד דטרויט. אחד המשחקים הגדולים שראיתי. לאחר ניצחון ביתי במשחק מס' 1, כל מה שראשיד וואלאס מדטרויט אמר לעיתונאים 3-4 פעמים ברצף "אנחנו לא נפסיד את משחק מס' 2". אמר וקיים. במצב של 69-67, רג'י מילר עמד להשוות את המשחק בצעד וחצי, ואז… טיישון פרינס הגיע… דטרויט ניצחה את הסדרה 2-4 כדי לסיים את העונה הטובה בקריירה של של ג'רמיין אוניל ורון ארטסט. דטרויט המשיכה לאליפות.

gatorade_prince_grab2

 <iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/8QJ4iwqnLKc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

ב 20.11.09 התמזל מזלי להיות באינדיאנה, וניצלתי את ההזדמנות כדי ללכת למשחק נגד קליבלנד (הזמנתי כרטיסים מראש).

19377_243060353646_5706014_n

אינדיאנה של דני גריינג'ר הייתה די חלשה באותה תקופה, אבל האולם היה מלא שכן כולם רצו לראות את לברון וחברו לקבוצה, שאקיל אוניל. בעוד רוב האוהדים התרגשו כשראו את לברון וטקס הטלק שלו בפתיחת המשחק, והתבאסו לראות ששאק הבריז, אני שמחתי והתרגשי לראות את השחקן האהוב עליי בליגה לאותה תקופה: פארקר, אנטוני פארקר .

"אז מי לוקח זריקה אחרונה, אתה או לברון?"
"אז מי לוקח זריקה אחרונה, אתה או לברון?"

לאחר שהאליל שלברון זכה לעלות איתו בחמישייה  סיים להתראיין, התקרבתי אל הפרקט כדי לשאול אותו לשלומו בעברית. AP המבולבל הגיב בחיוך "בסדר, תודה", שתה את הגייטורייד שלו (זה דווקא טעים, אבל הצבע מרתיע), וחזר להתחמם. המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה, לברון סיים עם 40 נק' שנראה שהושגו ללא מאמץ מיוחד.  רוי היברט? גם הוא היה שם. הענק מג'ורג'טאון סיים עם יותר עבירות מנקודות (5 לעומת 4), אבל זה בסדר. סלחנו לו. הוא רק התחיל את עונתו השנייה בליגה, ויושבי היציע הסכימו שזה בטח לא יקרה יותר…

חזרה להווה

ביום שבת, ה – 31.5.14, בסביבות 6 בבוקר, במשחק מס' 6 של גמר המזרח, מול אותו לברון ג'יימס, כבר פעמיים אלוף NBA במדים ועם חברים אחרים, הגיעה לסיומה עונת 2013/14 של האינדיאנה פייסרס.

זו הייתה עונה מרתקת מבחינת מקצועית, וגם מבחינה פסיכולוגית.

בכלל, אינדיאנה הייתה אחת הקבוצות המסוקרות ביותר השנה, אם לא המסוקרת בכולן.

בחצי הראשון של העונה, הפייסרס זכו לקרדיט רחב לאור המאזן הטוב בליגה וההגנה הרצחנית שלה. שחקני הפייסרס הגאים הכריזו בכל מקום שהם שווים אליפות כאן ועכשיו, והאמת? גם אני השתכנעתי, והאמנתי שאם נצליח לשמור על יתרון הביתיות, יש לנו סיכוי אמיתי לטבעת אליפות.

על החצי השני של העונה  כתבנו המון. ניסינו להבין האם מדובר במשבר פסיכולוגי, בעיות כימיה בחדר ההלבשה או שהעניין היה בכלל עייפות פיזית? לדעתי התשובה היא: הכל ביחד.

אני מניח שבעוד כמה ימים הכביסה המלוכלכת תתחיל לצאת החוצה, ונלמד קצת יותר על מה שבאמת התחולל שם.

אז מה באמת עבר עליכם?
אז מה באמת עבר עליכם?

אם זה היה כיף גדול להיות אוהד אינדיאנה עד פגרת האולסטאר ולקרוא דברי שבח והלל על הקבוצה, הרי שלאחר הפגרה זה היה קשה. לא רק לקרוא ביקורות, אלא בעיקר לצפות במשחקים.

עם האוכל בא התיאבון, ואם ההפסד הכפול לפיניקס באמצע העונה בסך הכל הרגיז, הרי שהפסדים מיותרים פעם אחר פעם לקבוצות המזרח (ברוקלין אגב היא קבוצת הפלייאוף היחידה במזרח שלא ניצחה את אינדי) ממש הוציאו אותי מדעתי. כמו אוהדים רבים, גם אני מצאתי את עצמי באמצע משחקים "מעודד" את הקבוצה היריבה (כשברור שאני לא באמת רוצה שאינדי יפסידו).

הטרייד על גריינג'ר (עצם ההיפרדות מגריינג'ר, לא התמורה בעדו),  אי יכולתו של פרנק ווגל להשתמש בספסל, פטפוטים מיותרים בתקשורת של לארי לג'נד, כל אלו בוודאי שלא סייעו לקבוצה, אך הבעיה המרכזית הייתה שמלבד דיוויד ווסט, לאחר הפגרה חלה ירידה תלולה ביכולתם של שחקני החמישייה.

paul-george-pacers
בפלייאוף הוא כבר היה יותר טוב

ג'ורג' היל כנראה התחיל לצום בשלב מסוים של העונה, שכן הוא נראה אנמי וחלש לחלוטין ככל שהעונה התקדמה. לאנס סטיבנסון, שהצהיר שהוא הולך לחסל את כל מי שעומד מולו לאחר שלא נבחר לאולסטאר, חיסל בעיקר את סיכוייו להפוך בקיץ לשחקן החופשי המבוקש בליגה. פול ג'ורג' התקשה להתמודד עם מעמדו החדש כסופרסטאר בליגה ובעיקר עם השמירות הכפולות שקיבל כתוצאה ממעמד זה, והלך אחורה ככל שהתקדמה העונה, אך מעל כולם, בלט לרעה סנטר הקבוצה.

 "It is not the size of a man but the size of his heart that matters"

 אבנדר הוליפילד, אלוף העולם לשעבר באגרוף במשקל כבד

הבחור ששוקל קרוב ל 180 ק"ג ומתנשא ל 2.18 סנטימטרים, הפך ממועמד מס' 1 לתואר שחקן ההגנה של העונה לבדיחה מס' 1 בליגה. הוא חזר להיות חור התקפי, החטיא מכל מקום, ביקר את חבריו לקבוצה בתקשורת, ספג בחזרה אינספור ביקורות (ברובן מוצדקות), ולא נתן את כל כולו לקבוצה. גם הניסיונות "למכור" אותו באתרי מכירות פומביות לא צלחו במיוחד…

מישהו מעוניין?
מישהו מעוניין?

משחקים של 0 נק' ו 0 ריב' הפכו לדבר בשגרה עבורו, ולמרות שהתאושש קצת לאחר סדרת האימים מול אטלנטה, הוא לא היה טוב במיוחד מול וושינגטון, ולא התקרב ליכולתו מהשנה שעברה נגד מיאמי בפלייאןף.

היברט חוגג
היברט חוגג

במסגרת ההכנות של אתר "הופס" לפלייאוף, חברי הצוות כתבו תחזיות לגבי הקבוצות שסיקרו. בדרך כלל אני טועה בגדול, אך לצערי, הפעם הייתי קרוב לדייק עם התחזית.

כתבתי כי למרות המשבר של אינדיאנה, היא תעבור לאחר סיבוב ראשון לא משכנע, ותתחבר מחדש בסיבוב השני, בלי קשר לזהות היריבה, בדרך למפגש חוזר עם האלופה המכהנת. האמנתי שנקבל מלחמה נוספת, שהיברט יהיה טוב (הוא היה בינוני), שג'ורג' יפציץ (בסה"כ הוא כן קלע הרבה), ושסטיבנסון ירביץ (כאן ממש דייקתי), אך שהספסל של מיאמי יהיה שם כדי לסייע ללברון וויד ובוש (שהפתיע אותי) לעבור לשלב הבא, וזה מה שבערך קרה.

הסדרה השנה לא התקרבה מבחינת איכות ומתח לשתי הסדרות הקודמות בין השתיים, ולצערי מה שאוהדי אינדיאנה יזכרו ממנה יהיה בעיקר לאנס סטיבנסון. הוא היה בסדר גמור מבחינת רמת הכדורסל שהפגין, אך משאר הבחינות, הוא היה מתחת לכל ביקורת.

 "To be the man, you have to beat the man"

ריק פלייר, מתאבק עבר מקצועני (wwe)

!Woooooooo
!Woooooooo

סטיבנסון כנראה מעריץ של מתאבק העבר האגדי שידוע כ dirtiest player in the game בזירה. לאחר שגרם לתקרית אלימה במהלכה התקוטט באימון עם מי שאמור היה להיות מחליפו, אוון טרנר, תקרית שחיסלה סופית את סיכוייו של טרנר להשתלב בקבוצה, הוא סימן לו מטרה חדשה, להפוך את הסדרה לסטיבנסון נגד לברון.

הוא לא הפסיק להתראיין לכלי התקשורת במטרה לערער את בטחונם של שחקנים חכמים ומנוסים ממנו דוגמת וויד ולברון, חיפש פרובקציות ותשומת לב.

הוא שיחק מלוכלך מאוד (יש הבדל בין לשחק קשוח וחזק כמו דיוויד ווסט לבין להיות טרול), קומם עליו את חבריו לקבוצה, והכי גרוע, גרם לי לעודד לדקה את לברון. שלא תטעו, אני כועס על סטיבנסון רק כי אני אוהב אותו כשחקן.

מלבד הקנסות שבדרך, סטיבנסון ככל הנראה פגע בעתידו הכלכלי. לאחר שהשתכר מעט יחסית לשחקן NBA ברמתו (קיבל פחות ממיליון לשנה), הוא מצפה לקבל את החוזה גדול הראשון בקריירה, כשבאמצע העונה, אפילו סכום של40  מיליון ל 5 שנים לא נראה תלוש מהמציאות.  ההתנהגות שלו מחוץ ועל המגרש בגמר המזרח פגעה מאוד בתדמיתו כמקצוען וגם בסיכוייו לקבל חוזה גדול וארוך טווח בליגה, וכן בסיכוייו לחזור לפייסרס.

ווגל ובירד כבר מתחו ביקורת על מעשיו, ולמרות שהמנהיג הנוכחי של הקבוצה, דיוויד ווסט אמר כי הוא מאוד מקווה שלאנס יחזור,  המנהיג העתידי של הקבוצה, הלא הוא פול ג'ורג', אמר שהוא לא יודע אם הוא רוצה שלאנס יחזור בשנה הבאה.

את מזעור הנזקים לאנס, הוא התחיל כבר היום, כשפירסם הודעה בה ציין כי הוא רוחש המון כבוד ללברון ולמיאמי, שהוא גאה בחבריו לקבוצה, והודה לאוהדי הקבוצה על תמיכתם.

תמונה מסיום הסדרה אותה פרסם סטיבנסון
תמונה מסיום הסדרה אותה פרסם סטיבנסון בחשבון האינסטגרם שלו

אם את השנה שעברה אינדיאנה סיימה בהפסד מכובד והרבה אופטימיות לעונה הבאה (הנוכחית), השנה המצב שונה. למרות שנראה היה שבירד פתר את הבעיה המרכזית של הקבוצה אשתקד כבר בקיץ עת  חיזק  את הספסל עם שחקנים לגיטימיים כגון סקולה ווטסון ומי שסומן כגניבת הקיץ, כריס קופלנד, הוא הרגיש (בצדק) שזה לא מספיק. הוא הרגיש שיש לו הזדמנות בלתי חוזרת לקחת אליפות כבר השנה, ולקח הימור.

ציטוט אחרון להיום, מתוך ספר חביב שקראתי לאחרונה, "מחפשים את אלסקה" של ג'ון גרין

"דברים שלא הצליחו, דברים שנראו בסדר בזמנם כי לא יכולנ לחזות את העתיד. לו רק יכולנו לראות את שרשרת ההשלכות האינסופיות שתנבע מכל פעולה קטנה שלנו.
אבל אי אפשר לדעת מראש את מה שיודעים בדיעבד, והידיעה בדיעבד היא תמיד חסרת תועלת"

לא הסתרתי את אכזבתי מהטרייד על גריינג'ר, אך לא מסיבה מקצועית. על הנייר, אוון טרנר, למרות שהיה ברור שקלע מעל 16 למשחק רק כי הוא בפילי, היווה שדרוג רציני בהשוואה לגריינג'ר שלא הצליח לחזור לעצמו או לכושר קליעה סביר. טרנר  היה אמור להיות שחקן שישי אמיתי, גארד גבוה שיכול להוביל כדור ולסדר לעצמו מצבי קליעה. בנוסף, את ביינום החתימו על חוזה נמוך במיוחד, ואם היה משחק כמו ששיחק בקליבלנד בתחילת העונה (היה בסדר גמור), זו הייתה תוספת כח משמעותית לקבוצה, בטח מול מיאמי. ההימור על שניהם נכשל לחלוטין, ובתוספת הנפקדות של היברט  ואי יכולתו של פרנק ווגל להפיק תועלת משחקני הספסל, חלום האליפות נגוז.

כרגע לא ברור האם פרנק ווגל ימשיך בתפקידו (אם היה מודח מול אטלנטה היה מפוטר). הקבוצה תקועה עם החוזה המנופח של רוי היברט שאני בספק אם יכול להפגין את אותה יכולת מסדרת גמר המזרח אשתקד ליותר מ 3-4 משחקים בעונה . דיוויד ווסט מתבגר, ועזיבה אפשרית של סטיבנסון תזעזע את הקבוצה שהסתמכה כל כך על החמישייה הפותחת.

לדעתי המטרה הראשית בקיץ צריכה להיות הבאתו לקבוצה של רכז טבעי ברמה סבירה, והזזתו של ג'ורג' היל לעמדתו הטבעית, מס' 2, בין אם כשחקן פותח או כשחקן השישי (מילא את התפקיד בהצלחה גם בס"א וגם באינדי). בכל מקרה, כרגע זה מוקדם מדי לדעת מה עובר בראשו של לארי בירד, ומי יודע מה הוא מתכנן. נחכה ונראה.

ישתפו פעולה גם בשנה הבאה?
ישתפו פעולה גם בשנה הבאה?

לסיכום, יכולתי לכתוב עוד הרבה ולהרחיב על הרבה נושאים, אך קשה לי לחשוב כרגע על נושא הקשור לקבוצה עליו לא כתבנו כבר. היה לי כבוד גדול לסקר את קבוצתי האהודה השנה, ובאמת וקיוויתי לגמר אפשרי בו אינדיאנה תפגוש את השחקן הנוכחי האהוב עליי בליגה, טים דאנקן, לגמר בו הייתי מריע לשתי הקבוצות. לצערי, לצערם של אוהדי אינדיאנה, וכן מתנגדי שלטון מיאמי, יומן סיכום העונה הגיע לאחר גמר המזרח בלבד.

תודה על הקריאה, ואשמח לקרוא מה הייתם ממליצים לפייסרס לעשות

לפוסט הזה יש 35 תגובות

  1. ריספקט על הפוסט.
    דבר ראשון שהם צריכים לעשות זה להעיף את ווגל. הוא מאמן הגנה טוב אבל בהתקפה אין לו מושג. אם תיבודו למשל היה מאמן את הקבוצה הזו עם חומר השחקנים הנפלא הזה אף קבוצה לא היתה יכולה לעצור אותם כי בניגוד לווגל, תיבודו עושה בבולס עבודה נהדרת בהתקפה (למרות שהיו מקום אחרון בליגה בתחום זה). הבולס, עם שחקנים בינוניים ודחויים משחקים הגנה חכמה והתקפה עם מלא מסירות כאשר מנצלים את ראיית המשחק המשובחת של נואה ובוזר.
    בנוסף, ווגל לא השתמש בספסל שלו כמעט.
    מאמן overrated. הם צריכים את הולינס או ואן גנדי.

  2. סיכום מצוין! נאלמת במהלך הפלייאוף. הייתי ממליץ להשאיר את ווגל למרות הכל. לשלוח את סטיבנסון לאלף עזאזלים פ ולהביא קלע מחונן כשחקן משלים בחמישיה.

  3. רון תודה על פוסט מהנה ובכלל על יומן אליפות מרתק וכתוב היטב. לגבי העתיד לדעתי דבר ראשון צריך לדעת מה הסיבה לירידה ביכולת מאמצע העונה.. מקצועית כמו שהם נראו ן בתחילת העונה הם בהחלט יכלו לקחת אליפות. צריך להבין מה קרה שם לפני שמתחילים עם טריידים וכו, שוב תודה

  4. אני מקווה שאני לא אצטרך להכין יומן דומה אחרי היום.
    לגבי אינדיאנה, אולי דווקא העונה הזאת תלמד אותם מה באמת צריך כדי ללכת עד הסוף. עונה רגילה זה חמוד אבל הפלייאוף זה הזמן האמיתי.

  5. תהיתי איך הניקס הולכים להרוס את עצמם הפעם ועכשיו אני יודעת.
    בטח מתשל עכשיו טרייד של סטיבנסון והיברט תמורת כל בחירות הדראפט העתידיות של הניקס והרדוואי ג'וניור

  6. אני לא חושב שווגל הוא הבעייה
    אני לא מאמין שיש קבוצה מספיק פריארית לקחת את היברט
    השסעים הגדולים בקבוצה היו בחדר ההלבשה
    טרנר הוריד את ערכו באינדאינה אבל אין לו מקום בקבוצה
    באשר לסטנפסון סימני השאלה רבים ולא הייתי מתאמץ להשאירו בקבוצה
    במקום אינדי הייתי מנסה להביא דרך הדראפט את שבאז ניפר
    להיברט הייתי מצמיד פסיכיאטר ובובת וודו של החשפנית שהרסה לו את העונה , חופשה בגמייקה לא תזיק . היברט מסתמן כלהקה של להיט אחד ללא יכולת לשחזר הצלחות.
    אינדיאנה התחילה את העונה כפי שסיימה את העונה הקודמת עם המון התלהבות ואמונה שניתן להגיע לפחות לגמר הליגה את העונה הבאה היא תפתח שבירה כעוד קבוצה במזרח .לארי בירד כבר ידאג לסדר את האסם באינדאינה

  7. תודה רבה על היומן! כתוב מעולה. תנחומיי על סיום עונה מוקדם.
    משתמשים באול סטאר כנקודת ציון נוחה, אבל המשבר החל קצת לפני.
    אני זוכר שדיברנו שפגרת האול סטאר באה טוב לאינדיאנה.
    הפסידו לא מעט משחקים ואלה שניצחו לרוב הושגו בקושי.
    הנקודה הייתה הטרייד, שנראה מצויין בזמנו ואכן כמו שכתבת נכשל לחלוטין.
    אני אעלה אפשרות, אני לא בטוח לגבי אפשרותה והאם כדאית:
    1. סיין אנד טרייד על סטיבנסון תמורת רכז טבעי פותח כמו שכתבת. יחד עם העלאת ורנר בחמישייה הפותחת וג'ורג' היל כשחקן שישי מחליף לעמדות 1 ו-2.
    2. צריך באמת להמתין לכביסה המלוכלכת, אבל ההרגשה שלי שווגל בעיקר נכשל במימוש היכולת של שחקניו.
    לא יכול להיות שג'ורג' מסיים עם נקודה מחצית ראשונה במשחק 6. תעשה תרגילים, תגרום לו ללכת לקו, משהו. מעבר לזה, בתור הסקורר העיקרי, יותר מדיי משחקים גם בעונה הסדירה והפלייאוף, הוא זרק מעט מדיי והיה אנמי מדיי.
    היברט זה נטו חוסר ניצול פוטנציאל. וחוסר היכולת לרסן ולשלוט בסטיבנסון מורגש.
    דייויד ווסט היה היחיד שיציב ולא הלכו אליו מספיק גם כשהיה המנייה הבטוחה היחידה…

    1. מסכים לגמרי.
      טרנר לא קיבל הזדמנות אמיתית, וגם ווגל אחראי על המצב באינדיאנה.

      מסכים לגבי תחילת המשבר באינדי. הם באמת התחילו לשחק לא טוב סמוך לפגרה, וציינתי זאת ביומנים הרגילים במהלך השנה.
      זה אכן נוח יותר להשתמש בפגרה, שכן אחריה גם הגיעו ההפסדים

  8. אנשים מגזימים בחולשתה של אינדיאנה. היא בכ"ז סיימה עם הרקורד הטוב במזרח, והשני בכלל. ז"א שהיה שם הרבה טוב.
    מה שקרה לקראת סיום העונה ובפלייאוף עצמו הוא דבר לא מובן לי עד היום. ההפסד למיאמי הוא לא סוף העולם כי הם הפסידו לקבוצה שלדעתי תיקח אליפות ואלופה ישנה רק אחת.

    אני לא הייתי משנה דבר. משאיר את הצוות כמו שהוא עם ווגל כמאמן, ורק עובד על כך שחצי העונה הראשון של העונה שעברה יישאר גם בחצי השני ובפלייאוף. לברון הוא לא מייקל, אבל הוא התחיל להשליט את רצונו. גם בזמנו של מייקל לאף אחד אחר לא היה סכוי.

    1. רקורד רביעי בכל הליגה, לא שני, אבל זה לא משנה בשביל הטיעון שלך, שלדעתי אגב, הוא מוטעה לחלוטין. זה הכי רחוק ממצב של "it ain't broken so don't fix it". יש שם בעיות אמיתיות, אישיות ומקצועיות. מבחינה מקצועית (כי אישית אנחנו לא יודעים פרטים) הם חייבים ספק נקודות אמין בקו האחורי, סוג של רכז שיכול לחדור ולהוציא פאולים ולקחת את הזריקות של סוף הרבע ב-open. בגלל שאין להם כזה שחקן הם היו חייבים הגנה יותר ממושלמת, וזה איפשהו נגמר באמצע העונה. בכלל – היה רושם שאם אינדי מובילים ב-10-15 אז עדיין יש משחק כי למיאמי יש כלים התקפיים שיכולים לסגור הפרש ומהר. מצד שני – הפרש של 10-15 למיאמי נראה כמו בור בלתי הפיך, פשוט כי זו לא קבוצה שיכולה לייצר אינסטנט אופנס. הם חייבים איזה גאנר מופרע שיכול לגמור משחק עם 30 בלי למצמץ. ג'ורג' לא סוג כזה של שחקן וגם אין לו את האופי לזה. נדמה לי שהיה להם את דארן קוליסון לא מזמן, שאולי היה יכול למלא תפקיד כזה, אבל גם עליו ויתרו.

    2. מנחם – אינדיאנה סיימה ראשונה במזרח בחסד ולא בזכות.
      אי אפשר להתעלם מהעובדה שעד פגרת האולסטאר קבוצות המזרח היו מחפירות. ברגע שהן התחברו קצת גם הן התחילו לנצח את אינדי.

      לפעמים הכל זה עניין של מומנטום.
      קח את שיקגו לדוגמא, שהתחילו רע את העונה, ויתרו על דנג, ופתאום התחילו לנצח, השיגו יתרון ביתיות בפלייאוף, וג'ואקים נואה זכה בתואר שחקן ההגנה.

      אם זו הייתה אינדי שפותחת חלש את השנה ופתאום מתחברת ומסיימת את העונה עם בדיוק אותו מאזן, היינו מסתכלים עליה אחרת לגמרי.
      אוהדים עתידיים של אינדיאנה שיחקרו קצת על הקבוצה, יביטו על המאזן ולאן הגיעו באותה שנה, ויחשבו שאינדי היו מעולים, אבל זה לא המצב.

      ינון – מסכים איתך. יש שם המון בעיות.
      אני יכול לומר לך שגם בהפרש של 10-15 לאינדי, הפכתי לשמעון מזרחי התמיד מודאג,, רק שכאן היו סיבות אמיתיות לדאגה, והן אכן התממשו.
      אני לא יודע אם צריכים גאנר מופרע. הייתי מתחיל עם החתמת איזה מייק מילר בתור התחלה.

  9. כיף גדול לקרוא. לא יודע מה אינדיאנה צריכה לעשות. כמו שזה נראה כרגע ואם לא יהיו ניסים בשיקגו, חבל לקיים פלייאוף במזרח בשנה הבאה.

  10. רון יומן מצויין ואל ייאוש, לאינדיאנה עדיין יש שנה שנתיים ללכת על אליפות בכל הכוח. סטפנסון חייב ללכת או לעבור לספסל וחייבים כמובן רכז אמיתי אבל בגדול יש את המצרכים, רק צריך שהבלנדר יערבב והעוגה תהיה מוכנה בקרוב.

  11. ווגל חייב ללכת. סטיבנסון חייב לעבור בסיין אנד טרייד בעד רכז. היברט צריך לעבור שיעורים פרטיים.
    בגדול מה שאינדיאנה צריכה לעשות צועק לשמיים השאלה אם הם יעשו את זה ואיך. יש לאינדיאנה עדיין את הסיכוי לקחת אליפות.
    ולחשוב שטרייד של גריינג'ר וסטיבנסון בעד רונדו היה אשכרה אפשרות ריאלית לפני חצי שנה.

  12. יפה רון,

    האמת ששנים כבר אינדיאנה פקטור במצרת המזרח. מאז שבירד הצטרף כמאמן אני חושב. אבל משהו שם השנה לא עבד והמאמן הוא אחד הטובים במקצוע

  13. מולי זה נראה לך כל כך פשוט להביא את לברון? למה שהספרס לא יביאו את לברון? למה הם לא מביאים את דוראנט? או את כרמלו?

  14. מה אתם אומרים על טרייד של סטיבנסון בעד ג'קסון ולאמב מאוקלהומה?
    יש מצב שאוק' מסכימים לכזה דבר? אפשר גם להוסיף איזה מישהוא נוסף כמו קופלנד.

    1. סטיבנסון ווסטברןק, ומי שיהפוך לשחקן משמעותי יותר בעונה הבאה, הטרול הגבוה בעולם סטיבן אדאמס, זה יותר מדי בקבוצה אחת.

  15. חבל לי אחרי טור כה משובח אבל בכל זאת:
    הקבוצה הזו הגיעה לתקרה שלה, מכאן והלאה דעיכה.
    לי זה נראה כאילו מיאמי וסן אנטוניו הן שתי הקבוצות החכמות ביותר (אולי גם דאלאס) בקומבינציית שחקנים + מאמן ואינדיאנה נראית שנות אור מאחוריהן. לא בטוח שהמאמן אשם, הוא היה עסוק בלרייר על רמת האקסקיושן של מיאמי אחרי המשחק כך שייתכן שגם הוא היה מאוכזב מהיכולת הנמוכה של השחקנים לבצע את מה שהוא אומר.
    פול ג'ורג' – כתבתי שאני מציע על סמך הסגידה שלו למיאמי שכל אוהדי אינדיאנה יעברו קבוצה.
    מכיוון ש:
    א. מנחם לא אוהד את אינדיאנה, כך שסביר שהאוהדים ייבחרו להשאר איתם בכל זאת ולא להחליף קבוצה לפי כיוון הרוח, אז צריך לראות מה עושים עם מה שיש.
    ב. נראה שרון טחן מכיר את הנפשות הפועלות טוב ממני (תכל'ס כנראה רוב המגיבים מכירים טוב ממני…).

    אני אשאיר את השאלה הזו פתוחה למחצה – האם אפשר לעשות לקבוצה השתלת אינטיליגנציה ואופי? במיאמי למשל הביאו ריי אלן ובאטייה, טון וחצי של אינטילגנציית משחק ואופי, אבל זה רק הוסיף לבסיס של לברון ווויד ובוש הסופר אינטיליגנטים בעצמם ולא נדרש כדי להפוך מקצה לקצה.

  16. מסכים שהבעיה שלהם היא מנטלית, אבל בשביל לעשות מנטליות, צריך לשנות פרסונות .
    צריכים רכז שהוא בעל בית יציב ועם ביצים. על חשבון סטיבנסון .
    וכוח אש נוסף בהתקפה, מעמדה מס' 2. + גיבוי יציב להעביר מהספסל.
    מארק ג'קסון, יכול אולי להכניס להם אופי של לוחמים שישדר אותם.

    1. מסכים שהבעיה שלהם היא מנטלית, אבל בשביל לעשות מנטליות, צריך לשנות פרסונות .
      צריכים רכז שהוא בעל בית יציב ועם ביצים. על חשבון סטיבנסון .
      וכוח אש נוסף בהתקפה, מעמדה מס' 2. + גיבוי יציב להיברט מהספסל.
      מארק ג'קסון, יכול אולי להכניס להם אופי של לוחמים שישדרג אותם.

  17. פוסט יפה!

    אינדיאנה חייבת למצוא רכז טהור לגיטימי שיפתח. ואז להוזיז את גורג היל לעמדה 2, ואם סטיבנסון (שכנראה כן יקבל חוזה גבוה בקבוצה כלשהי) ילך, יש עדיין את טורנר מהספסל.
    מה שכן גם אינדיאנה חייבת למצוא מחליף ראוי להיברט. היום יש המון קבוצות שמשחקות עם הרכב נמוך וזה בעיית מצאפ בשבילו. עוד סנטר נייד יותר, והם חזק בתמונה.

  18. לא מאמין שבירד ישאיר את ווגל עונה נוספת.
    מת לראות שם את ג'ף ואן גנדי למשל.
    את סטיבנסון הייתי רוצה לראות נשאר, השאלה היא כמה הוא מרעיל את המרקם הקבוצתי והאם מאמן חדש יכול לתקן את זה.
    את ג'ורג' היל הייתי משחרר ומנסה להביא תמורתו רכז טבעי יותר בשקל תשעים.
    את היברט ומהנימי הייתי מוכר יחד לפי משקל.

  19. יומן מצוין.
    אני חושב שווסט וג'ורג' נשארים על בטוח.
    היברט אמנם זייף במשך חצי עונה, אבל כשהוא טוב הוא זה שמבדיל את אינדי משאר הקבוצות, אז גם אותו הייתי משאיר.
    השאר לא חשובים לי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט