חם מהתנור: סופשבוע/רועי ויינברג

בעלי הליגה יצביעו על מכירת לוס אנג'לס קליפרס למנכ"ל מיקרוסופט, כריס באלמר, בסכום של 2 מיליארד דולר. עקב כך בוטל השימוע המתוכנן לדונלד סטרלינג, אך בעלי הקליפרס הנוכחי תובע את הליגה בסכום של מיליארד דולר, בבית משפט פדרלי, על הנזקים שבוצעו לו בעקבות המכירה של הקליפרס (אשר נכפתה עליו מטעם הליגה), בנוסף להתבססות על הקלטה לא חוקית, וטענה כי הליגה חייבת לו 2.5 מיליון דולר, בנוסף להפרת חוקי ההגבלים העסקיים. לסטרלינג אין אפשרות לעצור העברת הבעלות.

*

מנג'ר הניקס, פיל ג'קסון, ביקש מכוכב הקבוצה, כרמלו אנטוני, לדחות יציאתו לשוק השחקנים החופשיים, ולהשאר עוד שנה במועדון. לאנטוני יש אופציית יציאה בחוזה, אשר מסתיים בשנה הבאה. חיפוש המאמן בקבוצה אינו מתקדם-בריאן שואו ישאר בדנבר, לפי הנהלת הנאגטס, ומלבד דרק פישר אין מועמדים בולטים אחרים. שחקן העבר של המועדון ומאמן גולדן סטייט בעברו, מארק ג'קסון, הוזכר כמועמד, ודווח כי אנטוני אמר שישמח לשחק תחתיו. למרות זאת, פיל ג'קסון לא מתכנן לראיינו בזמן הקרוב. הוול סטריט ג'ורנל מדווח כי לקר הייתה הסכמה מילולית עם הניקס, אך הוא שינה דעתו בקשר לעבודה שם.

*

סוכנו של טים דאנקן בן ה-38 אמר כי דאנקן אינו שוקל פרישה, וישאר בסן אנטוניו בעתיד הקרוב.

*

יוטה ג'אז ממשיכה לחפש מאמן, וכרגע מסתמן כי המועמד המוביל הוא קווין סניידר. סניידר אימן בעברו את מכללת מיזורי, וזכה איתה באליפות ה-ACC, ועבד כעוזר מאמן בדיוק של ששבסקי (1993-1999), פילדלפיה 76', בה שימש גם כאחראי על התפתחות שחקנים (2010/11), בלייקרס (2011/12), בצסק"א מוסקבה, ובעונה האחרונה באטלנטה הוקס.

*

סטן ואן גנדי מינה 4 עוזרי מאמנים חדשים בדטרויט-ג'ון לוייר, המאמן הזמני של הקבוצה, ישאר בצוות האימון, יחד עם ברנדן מאלון (עוזרו לשעבר של ואן גנדי באורלנדו, 29 משחקים כמאמן ראשי), בוב באייר (גם עבד עם ואן גנדי באורלנדו), וצ'ארלס קלאסק, שממשיך במועדון. שחקן העבר, ראשיד וואלאס, יסיים עבודתו כעוזר מאמן.

ואן גנדי ראיין אנשים למשרת מנג'ר המועדון, האחראי על המאמן (ואן גנדי), מתוקף תפקידו כאחראי על פעילויות הכדורסל במועדון. סקוט ליידן, עוזר המנג'ר בסן אנטוניו, וסטו ג'קסון, מנג'ר הגריזליס בעבר, מועמדים חזקים לתפקיד.

*

מאמן הקליפרס ושיקגו לשעבר, ויני דל נגרו, מועמד לאימון מינסוטה טימברוולבס. דל נגרו נפגש עם סאנדרס, מנג'ר הוולבס, בשבוע האחרון כדי לדבר על המשרה.

*

הג'אז, הקאבלירס, הלייקרס, והטימברוולבס, מעוניינות במאמן ממפיס לשעבר, ליונל הולינס, כמאמן ראשי. הקאבלירס צפוייה לראיינו ביום שני. יוסטון וגולדן סטייט רוצות את הולינס כעוזר מאמן ראשי, שיסייע למאמניהם הצעירים, קווין מקהייל וסטיב קר (בהתאמה).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. "ואן גנדי ראיין אנשים למשרת מנג'ר המועדון, האחראי על המאמן (ואן גנדי), מתוקף תפקידו כאחראי על פעילויות הכדורסל במועדון."

    פחות מגוחך כבר להיות אוהד הלייקרס, או הניקס כמעט, מאשר להיות אוהד דטרויט בימים אלה.

  2. תודה רועי!
    ברנדן מלון הוא הרבה יותר מהאוזר לשעבר של סטן ואן גנדי באורלנדו הוא יכול להיות אבא שלו.
    היה מאמן ראשי כמה פעמים בין היתר גם באורלנדו.
    הוא היה עוזר מאמן בדיטרויט כמה שנים.
    תחת צאק דיילי גם לקח אליפות עם הקבוצה של תומאס דומארס ולמביר.
    הוא גם אבא של מייק מאלון

  3. נמאס קצת מסאגת סטרלינג
    רק באמריקה אתה יכול לתבוע במיליארד מי שגרם לך למכור ב 2
    הנהלת הליגה צריכה נתח ברווחים

  4. תגידו מישהו יודע מה קורה עם דרק רוז הרבה זמן לא שמעתי ממנו הוא מתכוון לחזור שנה הבאה ?
    ניזכרתי הו פשוט

  5. הולינס בחיים לא יהיה עוזר מאמן. מאמן שהגיע לגמר המערב ראוי להרבה יותר מזה.
    מה הבעיה של פיל ג'קסון למצוא מאמן? לא ברור לי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט