לא יאומן. הסלטיקס כפו משחק 7 עם סל על הבאזר / אור ילובצקי

מיאמי היט 103 (3-3) בוסטון סלטיקס 104

מטורף. משוגע. לא יאומן. אין מילים שיכולות לתאר את מה שקרה במשחק השישי בין הסלטיקס להיט. נתחיל מהסוף, ג'ימי באטלר שסבל ממשחק נוראי התעלה במאני טיים וסחט עבירה ל3 זריקות עונשין מאל הורפורד, כשנשארו 3 שניות לסיום והתוצאה מראה 102:100 לזכות הסלטיקס. באטלר עשה את מה שהוא יודע לעשות בקלאץ' וקלע את כל שלוש הזריקות, 102:103 להיט. הסלטיקס לקחו טיים אאוט והגיעו לזריקה קשה של סמארט, שהיא בעצמה כמעט נכנסה, אך אל הריבאונד הגיע לא אחר מאשר דריק ווייט ועם 0.3 לסיום עשה טיפ לכדור שנכנס. 104:103 לסלטיקס. חוזרים לבוסטון למשחק 7 ונראה שאנחנו בדרך להיסטוריה אדירה.

המשחק עצמו התנהל כמו שני קודמיו, שהסלטיקס הם אלה ששולטים ולא נתנו להיט להוביל ברוב שלביו, כשג'ייסון טייטום וג'יילן בראון מכתיבים את הקצב במחצית הראשונה. לעומת זאת אצל ההיט היו שוב שחקני המשנה שהתעלו, כקיילב מארטין וגייב וינסנט שחזר מפציעה שומרים את המארחת במשחק. ההיט התחילו לצמצמם את הפער לקראת סיום הרבע השלישי ואף עלו ליתרון בתחילת הרבע האחרון, 82:83 כנשארו 8 דקות לסיום. מהלך של 4 נקודות לטובת ג'יילן בראון (באם אדבאיו נגע בטבעת בנסיון חסימה), ושתי זריקות עונשין מוצלחות של טייטום החזירו את היתרון לטובת הסלטיקס, וכבר היה נראה גמור שהסלטיקס עלו ליתרון 9, 100:91 כשלוש דקות לסיום. ג'ימי באטלר עשה את שלו, אך לצערם של ההיט דאנקן רובינסון החטיא שתי שלשות פנויות כשהוא בדרך כלל קולע בעיניים עצומות.

ג'ייסון טייטום קלע 31 נקודות והוסיף אליהן 12 ריבאונדים, ג'יילן בראון קלע 26 נקודות ומרכוס סמארט הוסיף 21 נקודות. דריק ווייט שקלע את הסל על הבאזר קלע 11 נקודות, אך גם חסם 3 פעמים.

ג'ימי באטלר בכל זאת סיים כהקלע המוביל של ההיט עם 24 נקודות, 11 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, אך קלע באחוזים מחרידים (5 מ-21 מהשדה) והיה חלש עד לדקות האחרונות. קיילב מארטין הוסיף 21 נקודות ו-15 ריבאונדים, גייב וינסנט קלע 15 נקודות. באם אדבאיו היה חלש גם הוא עם 11 נקודות ו-13 ריבאונדים ב-4 מ-16 מהשדה בלבד.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
210 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
brooklyndror
brooklyndror
28/05/2023 6:57:31

לא יודע כמה פעמים בשנים האחרונות זריקה מכריעה על משחק פלייאוף הגיעה איכשהוא לידיים של סמארט, שחקן שהקשר הינו לבין קלאץ זה כמו הקשר בין ווסטברוק ומשחק אחראי. איך הסלטיקס תמיד מגיעים לסיטואציה הזאת. מזל שווייט הציל להם את העונה ולמעשה היה הגורם החשוב ב 2 הניצחונות האחרונים ובצאנס לעשות היסטוריה. ללא ספק הטרייד הטוב ביותר של סטיבנס.

שי אבן צור
28/05/2023 7:18:09
הגב ל  brooklyndror

אתה אשכרה אומר על סמארט שהוא "שחקן שהקשר בינו לבין קלאץ זה כמו הקשר בין ווסטברוק ומשחק אחראי"???

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

היית שם את הכדור המכריע בידיים של סמארט?

דוקטור רזי הופמן
28/05/2023 7:53:17

+1966
הוא כבר שם כמה שלשות קלאץ במשחקי הסלטיקס השנה.
ביום שבו טייטום ובראון לא יכולים לקנות שלשה אז הוא אלתרנטיבה לא רעה בכלל.

brooklyndror
brooklyndror
28/05/2023 8:07:27

הדגש הוא על משחקיי פלייאוף. כמה סליי ניצחון יש לסמארט בקריירה בפלייאוף?? זכור לי סל אחד שניפסל כי נקלע אחריי הזמן החוקי וחוץ מזה לא זכור לי ניצחון פלייאוף שרשום על שמו. להיפך זכורים שלל איבודי כדור וכניסות עם הראש בקיר. מאוד אוהב את סמארט רק לא בדקות האחרונות של משחק פלייאוף.

שי אבן צור
28/05/2023 8:18:13

ראיתי כ"כ מהלכי קלאץ׳ של סמארט בפלייאוף…
סלים/שלשות שרוצחים את היריבה
סלים/שלשות שעוצרים דימומים
סלים/שלשות שמכניסים לקצב
חטיפות בזמן הכי קריטי
אסיסטים בזמן הכי קריטי

לא זוכר באזר ביטר – אז מה? זה אומר שבשום פנים ואופן אסור לו לקחת את הזריקה האחרונה? ממש לא!

Om3r
Om3r
28/05/2023 7:21:57

במצב כזה סמארט לא אמור להיות השחקן שמרים את הזריקה, ומאזולה היה צריך לשרטט משהו לשחק אחר. אם לא 0.2 שניות, המון מזל והמון קור רוח מצד דריק וויט, היו צולבים אותו עכשיו בכל מקום בתקשורת וגם בקרב האוהדים.

דוקטור רזי הופמן
28/05/2023 7:54:44
הגב ל  Om3r

אני עדיין דורך על הבזוקה על שבכלל הגיע למצב הזה.
היו לו החלטות אומללות שהחזירו את מיאמי למשחק.

Avri
Avri
28/05/2023 11:41:09

בסדר רזי, אתה תדרוך על מאזולה גם אם ייקח שלוש אליפויות ברצף.

דוקטור רזי הופמן
28/05/2023 12:42:50
הגב ל  Avri

כשיגיעו לו מחמאות על ניהול משחק הוא יקבל ממני מחמאות. תכלס לא מגיע לו. יש לו המון כישרון בקבוצה והוא נסמך רק על הכוכבים הגדולים. טוב שבראון לא זרק שם עוד 2 או 3 שלשות שלא היו נכנסות ואז היינו כבר מדברים על שנה הבאה.

שי אבן צור
28/05/2023 9:08:13
הגב ל  Om3r

נכון שהוא לא הקלעי הכי טוב בסלטיקס אבל לבנאדם יש ביצים של בת יענה עשויות מנירוסטה
אין שום בעיה לתת לו את הזריקה האחרונה

עגל
28/05/2023 9:19:31

גם אני הייתי חושש לתת לו את הכדור אבל שמרו חזק את טייטום ובראון והזריקה כמעט נכנסה.

שי אבן צור
28/05/2023 9:21:41
הגב ל  עגל

מסכים
הוא לא הבחירה הראשונה בקבוצה עם טייטום ובראון אבל הוא לגמרי אלטרנטיבה לגיטימית

דוקטור רזי הופמן
28/05/2023 9:47:51
הגב ל  עגל

הוא בחירה מצוינת כשהוא מכניס אותם באחוזים הרבה יותר טובים מצמד הבליסטראים.

Avri
Avri
28/05/2023 11:42:22
הגב ל  עגל

מה ששי אמר. סמארט הוא אולי השחקן שאני הכי פחות אוהב בבוסטון, אבל אם טייטום סגור אז מעבירים למי שפנוי והוא אלטרנטיבה סבירה לגמרי.

Dor
Dor
28/05/2023 16:35:20

סמארט לא יכול לקחת שחקן לסל. לפוזשן של קאצ'אנדשוט במשחק כזה שהוא מאופס – אולי וכמובן שאחרי טייטום ובראון, למשהו קצת יותר מזה כולל אלתורים – ממש לא

The Oak
The Oak
28/05/2023 15:37:56
הגב ל  brooklyndror

קצת הגזמת, ויחד עם זאת, בעצם אתה אומר מה שספו אמר, שהצליחו להוציא את הכדור מהיד של בראון וטייטום ורק חוסר מזל גרם להפסד.

Boston Ami
Boston Ami
28/05/2023 7:00:14

לא יאומן… כל כך הרבה שינויי רגשות בשניות האחרונות – הייתי כבר בהשלמה עם הערכה ואז בגלל הערעור הטיפשי – כבר הייתי בטוח שנגמרה העונה, ואז הסיום – נשארתי ללא אוויר.
יאלה – משחק 7 בתיקווה שירשם בהיסטוריה .. חסר לבוסטון הקילר אינסטינקט – אבל נקווה שיספיק הכישרון.

גיא רוזן
28/05/2023 7:10:06

אומרים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים.
.
לדוגמה, ההבדל בין הריכוז של מקס סטרוס לבין זה של דרק ווייט.
המהלך 3 שניות לסיום התחיל בהכנסות כדור של דרק ווייט. מי שהיה אמון על השמירה על דרק ווייט זה מקס סטרוס.
מיד אחרי הכנסת הכדור ווייט חותך במהירות לכיוון הסל,
סטרוס? הוא תקוע במקום מביט הזריקה של סמארט.
עד שהוא מבין שיש לו עדיין שחקן אותו הוא צריך לסגור במאבק על הריבאונד, ווייט כבר נמצא מתחת לסל בדרכו לסל ניצחון שיכול להיות המפתח לקמבאק היסטורי.
.
מסקנה?
זו לא הפעם הראשונה שאנו למדים אודות עד כמה חשובים שחקני ה-x פאקטור, בעיקר אלו עם ה-IQ הגבוה. IQ גבוה מנצח משחקים.
.
מסקנה 2.0
שוב רואים עד כמה חשובות השיטה, המשמעת היסודות הכדורסל.
סגירה טובה יותר לריבאונד, והסלטיקס בבית.
.
מסקנה 3.0
גרם מזל. כל כך חשוב.

IDO
IDO
28/05/2023 7:15:35
הגב ל  גיא רוזן

יפה .

wadi
28/05/2023 7:20:47
הגב ל  גיא רוזן

הiq של הורפורד (בדכ גבוה) כמעט חיסל את בוסטון

IDO
IDO
28/05/2023 8:09:46
הגב ל  wadi

באטלר עשה עליו הארדן. תיאטרון שיקספירי, היו שופטים שלא היו שורקים על זה

Dor
Dor
28/05/2023 16:36:31
הגב ל  IDO

היה קצת הארדן במהלך אבל הורפורד נצמד אליו יותר מדי. לא מתאים לו

asaf
28/05/2023 10:59:33
הגב ל  גיא רוזן

סכמת מעולה גיא.מוסיף לגרם מזל גם שתי שלשות פתוחות שבאימון הוא לא מקבל כאלה בדקה האחרונה שדאנקן רובינסון החטיא. ואי אפשר בלי דרק וייט כוכב עליון.. או כמו שאומר חבר אוהד ספרס מתוסכל כל קבוצה מצליחה צריכה איזה שחקן שעבר בספרס אצלה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
28/05/2023 13:04:58
הגב ל  גיא רוזן

אך אם הסלטיקס היו משחקים באופי ובצורה המתאימה למועדון הזה כולל משחק קבוצתי ומנצחים בצורה טובה ומעלה את הכישרון של הסלטיקס בשני צדי המגרש, הסלטיקס כבר היו בגמר ולא היו צריכים מזל.

IDO
IDO
28/05/2023 7:15:20

לקח לי כמה דקות טובות להבין שהסלטיקס ניצחו את זה.

בנבואה שלי מהבוקר נתתי לסלטיקס את הנצחון אבל גם אמרתי שהם יפסידו את משחק שבע. עכשיו כל הלחץ בעולם עליהם ולהיט אין מה להפסיד.

שי אבן צור
28/05/2023 7:20:40
הגב ל  IDO

להיט יש המון מה להפסיד!
גם את הסדרה
גם את הכבוד (הקבוצה הראשונה לשמוט יתרון 3-0 בדרך להפסד)

דוקטור רזי הופמן
28/05/2023 7:55:38

+1966

IDO
IDO
28/05/2023 8:13:04

לא. זה הכל מנטלי.
בוסטון הקבוצה הבכירה נתנה הצליחה להפסיד להיט שלוש פעמים רצוף. עכשיו הם לקחו על עצמם את הבטחון שהכשרון העודף שלהם ייתן להם נצחון. נחש מה, בראש שלהם הם כבר ניצחו, וזה בדיוק מה שגימי פאקן באטלר מחפש. משחק הבא הוא שם שישים נקודות ומכריח נצחון. נבואת הנביא עדו.

Om3r
Om3r
28/05/2023 8:39:05
הגב ל  IDO

אם בוסטון יפסידו בשלב הזה, זה רק על היהירות והשאננות שלהם
יתכן שהם בטוחים שהסדרה כבר בכיס שלהם, ויתעלמו מכך שהסל (האגדי) של וייט היה היחיד שלהם בחמש דקות האחרונות. מספיק שהם יעלו קצת off לרבע הראשון, זה מה שיתן למיאמי את האפשרות לעקוץ ומשם להתחיל לרוץ לניצחון.
הסדרה פתוחה, May the Butler be with us.

Avri
Avri
28/05/2023 11:44:40
הגב ל  IDO

מה שעידו אמר. בראש של הסלטיקס הם כבר עשו את העבודה, ובדיוק בגלל זה הם יבעטו בדלי ויפסידו את הבא.

asaf
28/05/2023 11:01:36

המצב הכי גרוע לפגוש את ג'ימי באטלר זה שהוא בא לשחק על הכבוד שלו.. אולי זה יבטיח לנו במשחק שבע יותר דק' שלו כמו הארבע האחרונות בהם כמעט ניצח לבד את בוסטון… האמת שהסלטיקס עשו עליו ועל אדבאיו עבודה הגנתית נהדרת , הורפורד ורוברט וויליאמס התעללו בבאם.

אשך טמיר המקורי
28/05/2023 8:02:15
הגב ל  IDO

ההבדל הוא שהסלטיקס כבר היו בקבר. וחזרו ממנו אחרי נס ווייט.
זה יוריד מהם את הלחץ (הם כבר למעשה הפסידו).

דוקטור רזי הופמן
28/05/2023 10:08:20

שמע
זה היה נס וויט השמן…

asaf
28/05/2023 11:02:34

רזי לרגע קראתי את זה נס וייט השמן ותהיתי עם רנדי וייט חזר מפרישה😂

דוקטור רזי הופמן
28/05/2023 12:44:17
הגב ל  asaf

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול

אור
אור
28/05/2023 11:16:11

נשמע שמזולה בדרך להיות המאמן הראשון שחוזר לניצחון מפיגור 3-0 ולהארכת חוזה שמנה במיוחד

Avri
Avri
28/05/2023 11:46:55
הגב ל  אור

רגע, לא לפני יומיים הדיעה הרווחת היתה שהוא חסר מושג וצריך לעוף עם סטיבנס? כרגע בדרך להיות מאמן הסטורי, אבל אם מפסיד משחק 7 חוזר להיות חסר מושג שצריך לעוף? אני כבר איבדתי איפה אנחנו עומדים ומה אמורים לצעוק.

אור
אור
28/05/2023 11:52:28
הגב ל  Avri

הדעה הרווחת היא עדיין שהוא חסר מושג, נא להתנהג בהתאם

אשך טמיר המקורי
28/05/2023 12:39:11
הגב ל  Avri

לא הייתי אומר חסר מושג, אבל בהחלט נקטף מוקדם מדי ולא בשל למעמד.
אבל הוא בחור מצוין

Don
Don
28/05/2023 7:16:28

דנקן רובינזון היה יכול לנצח עם שתי זריקות אימון ל-3, שאותן כמובן פיספס. מספיק היה קולע אחת משתיים.

Avri
Avri
28/05/2023 11:48:51
הגב ל  Don

אין לחישובים כאלה סוף. באותה מידה ניתן לומר שאם טייטום היה קולע את ההיא ברבע השני, או ג'יילן את ההיא ברבע השלישי, אז הסלטיקס לא היו מגיעים לשם.

Om3r
Om3r
28/05/2023 7:18:42

לראות ולא להאמין
0.2 שניות על השעון, באמת לא יאמן.
למיאמי מגיע יותר, אבל המומנטום והמזל אצל בוסטון. כמו בשנה שעברה, הסדרה הזאת מגיעה שוב למשחק שבע בבוסטון.

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
28/05/2023 7:22:31
הגב ל  Om3r

שנה שעברה משחק 7 היה במיאמי

Om3r
Om3r
28/05/2023 7:31:56

צודק, טעות שלי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ראיתי רק את הסוף, אבל בוסטון שיחקו לא טוב ולא חכם, והצליחו להסתבך יפה לקראת הסיום. אלמלא ההחמצות של רובינסון זה היה נגמר עוד לפני כן. בפועל, הסלטיקס ניצלו פשוט כי דרק וייט גאון, ולמרות 20 אחוז מהשלוש או משהו כזה. בקיצור, הסלטיקס לא יכולים להיות אופטימיים, גם מיאמי לא, אבל דנבר בהחלט כן.

Om3r
Om3r
28/05/2023 7:33:36

לבוסטון אין שום דבר להתגאות בו, גם לא בקאמבק הזה. סללו לעצמם דרך לבור ונאבקים בשיניים כדי להיחלץ מהצרות של עצמם.
דבר ראשון בקיץ זה להחליף את מאזולה.

דוקטור רזי הופמן
28/05/2023 7:56:56
הגב ל  Om3r

+1966
רק אליפות צריכה להציל לג'ו את התפקיד.

Avri
Avri
28/05/2023 11:52:26

אל תדאג רזי, גם אם ייקח אליפות אתה תמצא סיבות למה צריך לפטר אותו.

Avri
Avri
28/05/2023 11:51:11
הגב ל  Om3r

להתגאות?!? חביבי מה הקשר, משחק צריך לנצח, ובעיקר משחקים בהם לא הולך כלום. מי שמחפש גאווה שילך לסלון של סבתא שלי ויראה כמה היא גאה בנכדים שלה.

Om3r
Om3r
28/05/2023 13:01:40
הגב ל  Avri

הכוונה הייתה שהסלטיקס כמו הסלטיקס, יצאו מהמשחק בהרגשה שהם כבר לקחו את הסדרה. זה ברור שזה האופי שלהם (רק טייטום יכול לזרוק לבנים משחק שלם, לקלוע קצת ברבע האחרון ואז להתראיין ולהגיד שהוא בין השחקנים הטובים בעולם). מותר לשמוח מהמקרה, אבל לדעתי זה יעלה להם לראש, והם ישכחו שהם כמעט הפסידו בהתפרקות מפוארת ברבע האחרון את הסיכוי שלהם לעלות לגמר.

Avri
Avri
28/05/2023 15:04:20
הגב ל  Om3r

הסלטיקס אכן מפסידים את המשחק הבא, בין היתר בגלל מה שכתבת

IDO
IDO
28/05/2023 8:14:22

את הזריקה האחרונה רובינסון לקח למרות באטלר בפינה חופשי. זה אפילו יותר חמור.

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
28/05/2023 7:27:26

איזו היחנקות של הסלטיקס בסוף ושל טייטום במחצית השנייה, ועם סיום משחק לספרים של מזולה שפעם אחת לקח טיים אאוט באמצע ריצה של הסלטיקס שמיד אחריו עבר המומטום למיאמי ופעם אחת עשה צ'לאנג' לשריקה שהטיבה עם הסלטיקס, ולמרות הכל ניצחו. אין לי איך להתחיל לחשוב אפילו על הימור למה שיהיה במשחק הבא.

דוקטור רזי הופמן
28/05/2023 7:58:38

הבעייה היא שהוא תואם סטיבנס. הוויטבוי בוחר אותם לפי פילוסופיית המשחק שלו שלא מתאימה לקבוצה בוגרת בטווח הזמן של התחלת או אמצע השיא שלה. אולי צריך גם GM חדש שימצא מאמן מתאים?

brooklyndror
brooklyndror
28/05/2023 8:10:46

מסכים לגבי החלפת מאמן. לא מסכים לגבי סטיבנס שהביא בטריידים מצויינעם את ווייט וברוגדון.

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
28/05/2023 8:33:52
הגב ל  brooklyndror

ברוגדון כן, וייט אאלט זה עבודה של יודוקה שעבד איתו בספרס

דוקטור רזי הופמן
28/05/2023 9:46:28

+1.5
הכוונה שלי לא היתה בבחירת שחקנים, פה הוא על הכיפאק.
הבעייה שלו היא שהוא מקובע כמאמן ולא אובייקטיבי בבחירת המאמן.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
28/05/2023 7:29:26

נשארנו בחיים ליום נוסף

Berch
28/05/2023 7:34:17

וואו איזו סדרה משוגעת
ודנבר יושבים על ההר, לוחכים גבעול דשא וממתינים
🤣

Jonathan
28/05/2023 7:37:39

נצחון מדהים של הסלטיקס. לקח לי רגע להבין מה ראיתי.
בערך בריפליי השניה צעקתי "וואו".
.
צריך לציין שהנאגטס אולי שלטו במערב ביד רמה בפלייאוף הזה – אבל גם לסלטיקס וגם להיט יש יותר ניסיון בגמר. לסלטיקס יש גם יתרון ביתיות ולהיט יש את ג'ימי באטלר.

Jonathan
28/05/2023 7:40:12
הגב ל  Jonathan

בריפליי השני*

IDO
IDO
28/05/2023 8:15:29
הגב ל  Jonathan

אני לא מודאג לגבי הנאגטס. הם את ה 120 נקודות ישימו מול כל אחת מהן.

עמיחי קטן
28/05/2023 7:46:16

ב-3 המשחקים האחרונים מאזולה מנצח בעקביות במאצ'-אפ של המאמנים, כשספולסטרה נשאר עם סטרוס הלא יעיל במקום רובינסון המעולה ועם קודי זלר שלא תורם לו כלום במקום לשים הרכב נמוך מול הורפורד בדקות המנוחה של אדבאיו. בוסטון יביסו את מיאמי במשחק 7, שבו השלשות ייכנסו להם, ובקרוב נוכל לסכם שטייטום שחקן שמגיע למשחקים מכריעים טוב יותר מבאטלר (ועוד הרבה אחרים)

Om3r
Om3r
28/05/2023 8:09:51

מאזולה לא מנצח בכלום. והתחזיות שלך קצת ורודות מדי לבוסטון.
מאזולה אחראי בעצמו לכך שבוסטון כמעט הודחו, ודריק וויט הציל לו את הקריירה. סמוך על הג'ימי שיגיע כמו גדול למשחק 7.

עמיחי קטן
28/05/2023 8:19:53
הגב ל  Om3r

מאזולה עשה כמה התאמות מעניינות מאוד לאורך הסדרה, בעיקר בניהול הרוטציה, ולכן בוסטון בשליטה כבר 3 משחקים. בשני הקודמים הם הביסו והפעם הם איבדו את היתרון בגלל חוסר היכולת לקלוע שלשות או בכלל בדקות האחרונות

Avri
Avri
28/05/2023 11:54:53
הגב ל  Om3r

מאזולה לגמרי התעשת במשחקים האחרונים. לא יודע אם "ניצח" זו ההגדרה הנכונה כי בוא, למאזולה יש סגל הרבה יותר טוב, אבל בהחלט עשה את העבודה כמו שצריך.

IDO
IDO
28/05/2023 8:16:28

עשיתי שומר מסך. זאת נבואה לא אחראית מצדך. הייתי אומר אפילו נבואת שקר.

עמיחי קטן
28/05/2023 8:21:13
הגב ל  IDO

"אמר רבי יוחנן מיום שחרב בית המקדש ניטלה נבואה מן הנביאים וניתנה לשוטים ולתינוקות". אני לא עומד באף קטגוריה, ולכן אני בגדר מנחש ולא נביא

דוקטור רזי הופמן
28/05/2023 9:00:42

כן?
ועידו?

IDO
IDO
28/05/2023 9:14:01

אני לא שוטה ולא תינוק. אני הנביא עדו הראשון לבייתו. מכריז הבית.
ולא קטן, כי אם גדול ועצום אני.

מאיזה פלג הנביא יוחנן הזה? ספרדים ליטאים ?

עגל
28/05/2023 9:22:53
הגב ל  IDO

🤣

דוקטור רזי הופמן
28/05/2023 9:44:54
הגב ל  IDO

אתה רוצה להגיד שאינך שותה?
אני בספק רב…

חגי "התותח" ניסני
28/05/2023 11:58:27
הגב ל  IDO

אתה לא היית רוצה לגור איתו בשכונה. האמן לי.

עמיחי קטן
28/05/2023 13:40:49
הגב ל  IDO

אתם תעשו מה שאתם רוצים. אני מנחש כחלק מהמשחק כאן, ואין שום קשר בין הניחושים שלי ובין התוצאות בסופו של דבר

IDO
IDO
28/05/2023 9:00:48

רבי יוחנן טעה.

דוקטור רזי הופמן
28/05/2023 10:09:23
הגב ל  IDO

רבי יוחנן בן זקיקאי

Dor
Dor
28/05/2023 16:39:48

איך הגעת למסקנה על טייטום עמיחי? רעדו לו אתמול הידיים כל המאניטיים ומרגיש לי גם שהוא דווקא היה מרוצה מזה שהוא לא לקח את הזריקה האחרונה אלא סמארט

D_Wade
D_Wade
28/05/2023 7:49:14

מישהו הבין למה במהלך האחרון היו 3 שניות?

עמיחי קטן
28/05/2023 7:57:28
הגב ל  D_Wade

כשבדקו את העבירה החליטו שהיא הייתה קצת לפני השריקה

D_Wade
D_Wade
28/05/2023 8:19:57

העבירה בחיים לא נעשתה ב-3.0. אולי ב-2.8 והשריקה הייתה ב-2.5.

עמיחי קטן
28/05/2023 8:21:46
הגב ל  D_Wade

זה לא משנה מתי השריקה הייתה כשבודקים את המהלך, אלא מתי העבירה. אני מודה שלא התעמקתי בשאלה מתי בדיוק זה היה אמור להיות

Om3r
Om3r
28/05/2023 8:59:26
הגב ל  D_Wade

אם מה שאתה אומר זה נכון, זה מאוד מעכיר את הסיטואציה.
כל עשירית שנייה נחשבת, כמו שראינו כאן.
הכוכבים הסתדרו לבוסטון בענק במשחק הזה ובכל זאת הם כמעט והפסידו אותו.

D_Wade
D_Wade
28/05/2023 9:20:51
הגב ל  Om3r

עובדתית זה נכון. השאלה היחידה היא למה הוסיפו 0.9 שניות.

גם אם הייתה טעות אני חושב שזה לא מצדיק נהי על השיפוט כי מיאמי הביאה את עצמה לסיטואציה הזו, אבל מעניין מה קרה שם.

אור
אור
28/05/2023 11:20:15
הגב ל  D_Wade

אני אישית לא הייתי מתלונן על זה. יש מלא עצירות שעון עוד קודם שלא ממש קרו בעשירית שנייה הנכונה. כל משחק עם באזר ביטר או שאיחר טיפה אי פעם הוכרע על הדברים האלה אבל אי אפשר באמת להחזיר את השעון כל מהלך חוץ מבשניות האחרונות ממש

The Oak
The Oak
28/05/2023 15:41:26
הגב ל  D_Wade

א. בזכות שהיה צ'אלנג' של מאזולה יכלו גם להחזיר את השעון. אם הייתה בדיקה מטעם השופטים לא יכלו להחזיר את השעון.
ב. ג'ימי עשה הקפצה כפולה במהלך אז הטענות על החזרת שעון לא תואמת מציאות מצטמצמות עם זה.

דה שוט
28/05/2023 8:03:44

תודה אור אחלה סיקור למשחק מטורף ברמה מאוד נמוכה של קליעה וביצוע, כמה טעיות לא יאמן כמו ילדים – שני הצדדים.
רק לגבי הסוף – אפשר להבין את הכעס של הטמיר ושות' באטלר בכלל לא מנסה לקלוע סתם רץ לפינה להרים קרן – אבל הורפורד יא גולם – אתה לא רואה את הלך הרוח של השופטים? מה אתה מושיט יד? מה אתה ילד בקט סל?
ואז סטרוס – אני לא מדבר על בעיטת השוער של סמארט שזה מה שמאזולה הצליח להוציא שם חחח בדיחה – סטרוס – מלמדים בקט סל לסגור לריבאונד – לא לרוץ אחרי השחקן שלך ולהתפלל ולבנות על זה שהוא גארד ולא יילך לריבאונד.
האבינג סד דאט – עם יתרון ביתיות – בוסטון תנצח את דנבר ותזכה באליפות. ואני עם בירה שנייה ברציפות!!! מי ידיח אותי? חחח
בדרק ווייט ננוחם…

IDO
IDO
28/05/2023 8:18:41
הגב ל  דה שוט

אני שם בירה ראשונה שדנבר תנצח. ובירה שנייה שבוסטון לא תהיה שם.
הערה. בחורף אני מעדיף קוקטלים. בירות רק אחרי יום חם האוכף.

דה שוט
28/05/2023 8:54:47
הגב ל  IDO

חחחחח חבריקו אני מציל אותך מעצמך ולא מתערב
🙂
בכל מקרה בוסטון תהיה שם אז גם אם דנבר תנצח – אתה יוצא איבן סטיבן.
ואם בטעות מיאמי ינצחו בגיים סבן – אז יצאתי גדול שלא התערבתי
🙂
אבל סחטיין על אומץ הלב – אתה קרוקודייל דנדי (וויי וויי אני זקן…)

NFS
NFS
28/05/2023 8:08:55

הורפורד פינק פעמיים את בוסטון ונתן להם 6 נקודות, אף על פי שהפאול וסל הראשון לא ממש היה, והעבירה על באטלר לשלוש היתה גבולית מאוד.
השופטים שרקו ל-2 זריקות והצ'לנג' של בוסטון הראה שבאטלר עמד מאחורי הקשת..
ואז הגיע דרק ווייט.
טייטום ובראון עם 0/12 משלוש, בבוסטון יקלעו כבר יותר טוב.
מצד שני אדאביו היה זוועה, באטלר קטסטרופה וגם וינסנט שהתחיל טוב סיים עם 6/18 מחורבנים.
גיים 7 – 70/30 לבוסטון.

אהרון שדה
28/05/2023 8:20:51

מטורף
דווקא את זה לא ראיתי.
אני רק מזכיר שהגארדן של בוסטון זה לא אותו גארדן של ימי ראסל ולארי
בגארדן הזה כבר המזגן דולק
ובקיצור
המאזן הביתי של הסלטיקס בפליאוף הוא 5-5
(1-2 על אטלנטה אבל 2-2 עם פילי ו 2-1 מיאמי)
בתחושה שלי באטלר מגיע מהרגע הראשון
וקורא תיגר על מה שעשו קרי וטייטום בפליאוף הנוכחי

Om3r
Om3r
28/05/2023 8:24:29

ונאמר אמן, יהיה טעם מאוד חמוץ לכל הסיפור הזה עם בוסטון תעלה. איכשהו עדיין יש תחושה שפשוט לא מגיע להם. גם במשחק הזה, ניצחו בחסד (של וייט) ולא בזכות. הם עשו כל טעות אפשרית ברגעי ההכרעה.
באטלר צריך לעלות למעמד של אגדה, נקווה שזה יקרה במשחק הזה.

עגל
28/05/2023 9:26:21
הגב ל  Om3r

לא מדויק, בוסטון הובילו כמעט כל המשחק. הם לא היו מבריקים אבל מיאמי לא היו יותר טובים

Om3r
Om3r
28/05/2023 10:04:43
הגב ל  עגל

ההתפרקות ברבע האחרון, עבורי מסמנת את ה"אופי" של בוסטון. רק על זה הגיע להם להפסיד.

אור
אור
28/05/2023 11:28:17
הגב ל  Om3r

גם יהיה טעם חמוץ שדנבר תשמיד את מיאמי בגמר ואילו את בוסטון לא בטוח אז לפחות זה

golan
golan
28/05/2023 8:55:52

מדהים. לא חשבתי שזה יקרה למיאמי.
עכשיו הכל פתוח …

Amitlahev
28/05/2023 9:18:24

סיקור אדיר למשחק סופר דרמטי.
העבירה של הורפורד הייתה 100% שריקה נכונה. אם אתה שולח את היד למרחב של התוקף אתה אחראי על כל מגע בזריקה. מהלך לא טוב שלו ולא אופייני לו.
אין לי מושג איך יתפתח גיים 7. אם הוא יהיה צמוד נראה לי שמיאמי ינצחו.
מקווה מאוד שדנבר יקחו אליפות העונה.

אשך טמיר המקורי
28/05/2023 9:41:15
הגב ל  Amitlahev

ג'ימי קופץ לו לידיים.
https://www.youtube.com/shorts/G8v8AWL6qEk
רק בליגת ה-wwe אתה יכול לקפוץ לתוך ידיים מושטות או להתנגש במגן ולזייף ניסיון זריקה ולהיות מתוגמל על זה.
יש להם שם לזה: "ליצור מגע"…

אשך טמיר המקורי
28/05/2023 9:44:52

הנה השריקות הנוספות שג'ימי קיבל, רק מהרבע הרביעי:
1. https://go.nba.com/og6d3

אשך טמיר המקורי
28/05/2023 9:48:03

4. https://go.nba.com/6twp7
.
מכולן, 3 אוויר מוחלט שבו באטלר מתנגש בשחקן שלו ויוזם את המגע (שלעיתים מינימלי).
בעבירה של טייטום נראה שזה גג נקי וחזק, אבל גופו של טייטום נע הצידה ולא למעלה אז נגיד גבולי.

דוקטור רזי הופמן
28/05/2023 10:12:32

העבירות האלה הן אבסורד אחד גדול
אז אוהבי מיאמי לא יכולים לבוא בטענות על שהוסיפו שם 0.6 שניות, גם לא שניה מלאה, בסוף

אור
אור
28/05/2023 11:25:06

ג'ימי פאולס

Amitlahev
28/05/2023 10:10:59

הפאול וסל נגד הורפורד הייתה שריקה לא נכונה.
לעומת זאת, שלוש הזריקות היו במקום. הורפורד עשה הכל נכון עד ששלח את היד ופגע ביד של באטלר. השופטים לא שרקו על המגע של הגוף אלא על המגע של היד. רואים את זה מצוין מהזווית השנייה שצולמה והוצגה (מאיזור הבייסליין) בשידור.
בשתי השריקות האחרות עוד לא התעמקתי.

אשך טמיר המקורי
28/05/2023 12:44:04
הגב ל  Amitlahev

אז תראה. יש פה דפוס של באטלר שמתנגש במגן שמולו וזורק את עצמו.
אותו כנ"ל בשריקה המכריעה נגד הורפורד.
הורפורד לא שלח יד, באטלר יזם את המגע ופגע ביד של הורפורד תוך כדי זיוף זריקה + נפילה.

חגי "התותח" ניסני
28/05/2023 9:27:25

תודה אור
.
איך אמר לי חבר: הסיטואציה הזו היא לבחור את הרעל שלך. הסלטיקס מנצחים ונשמע על מעשה הגבורה הזה ולמה הוא היה חרוט על הקיר למשך דורות. ההיט מנצחים ונשמע על ה"היט קולצ'ר" אי אפשר לחמוק מזה

Guy d
Guy d
28/05/2023 20:05:13

יש דרך לחמוק מזה. די פשוטה

עגל
28/05/2023 9:28:27

משחק מדהים, צמוד וכיפי (אם אתה לא אוהד שרוף של אף אחת מהקבוצות). נגמר כל כך צמוד שכל טעות קטנה משנה את התוצאה. אם בוסטון ינצחו בסוף זה יהיה חומר לתוכנית דרמטית של espn

IDO
IDO
28/05/2023 9:36:29

הנה הסיבה האמיתית למה סלטיקס נצחו.
תפילה אמיתית מלב טהור של צדיק!
https://www.facebook.com/groups/1131578603526071/permalink/7056875544329651/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v

Klay Thompson
Klay Thompson
28/05/2023 9:41:57

משחק אדיר פשוט אדיר. עצוב לי להגיד את זה ואני לא אוהד אף אחת מהקבוצות אבל השופטים הרסו את הNBA כמות השריקות שהלכו לטובת בוסטון זה לא יאומן. הצלאנג' של מיאמי היה צריך להיות מוצלח, הטכנית למיאמי מהנגיעה בטבעת של באם שנתנה לבוסטון 4 נקודות, פעם אחר פעם בוסטון עושים הוק למגן, שריקות על כל כניסה של בוסטון ודממה בצד השני כשמיאמי נכנסים לצבע. האחוזים של מיאמי נמוכים בצבע אבל חלק לא מבוטל מזה היה עבירות של נשרקו.

Klay Thompson
Klay Thompson
28/05/2023 9:42:56
הגב ל  Klay Thompson

שלא נשרקו

דוקטור רזי הופמן
28/05/2023 10:14:10
הגב ל  Klay Thompson

תראה בבקשה את היחס ההפוך למה שכתבת בפאפיקיקילינק של שי

Klay Thompson
Klay Thompson
28/05/2023 10:52:43

איפה אפשר לראות את זה? יכול לשים קישור?

אור
אור
28/05/2023 11:26:00
הגב ל  Klay Thompson

ככה זה, הליגה רוצה את בוסטון

NFS
NFS
28/05/2023 12:48:05
הגב ל  אור

אמת. בזכות השופטים הם ניצחו בכזו דרמטיות. וול דאן סילבר.

דוקטור רזי הופמן
28/05/2023 11:28:09
הגב ל  Klay Thompson

זה תגובה 18.1 והלאה.
כל העבירות המומצאות על ג'ימי.
בקיצור, שריקות לכוכבים.

אשך טמיר המקורי
28/05/2023 12:41:13

ג'ימי הוא הכוכב הכי גדול בסדרה (מבחינת מעמד) ומקבל את השריקות בהתאם

דוקטור רזי הופמן
28/05/2023 12:47:30

נכון
להפתעתי, גם טייטום קיבל היום יחס מיוחד, כמעט כמו טמביד.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
28/05/2023 13:16:56
הגב ל  Klay Thompson

היו גם כל מיני שריקות לא מוצדקות לטובת מיאמי ובייחוד באטלר, כמו אלו שבתגובות של "אשך טמיר המקורי" מתגובה 18.1.

Klay Thompson
Klay Thompson
28/05/2023 13:59:04

כן היה קצת ניסיון לאזן לקראת הסוף ועדיין להרגשתי השריקות וההחלטות של השופטים כלפיי בוסטון הרבה יותר השפיעו על המשחק והמומנטום מאשר השריקות לטובת מיאמי. תאר לך שהצאלנג' של מיאמי היה מתקבל. לבראון היה עבירה רביעית באמצע הרבע השלישי + היה פחות 2 נקודות לבוסטון. להכניס את בראון לבעיית עבירות זה סופר משמעותי למיאמי במיוחד בשלב כל כך מוקדם של המשחק. כשלבאטלר היה 2 עבירות בחצי הראשון בוסטון הלכו עליו פעם אחר פעם כי הוא פשוט לא יכל לשמור שלא ידביקו לו עוד עבירה. בוא נגיד ששיפוט ביתי לא היה במשחק הזה.

שי אבן צור
28/05/2023 9:52:46

האמת צריכה להיאמר: אם מיאמי היו מנצחים זאת היתה אם כל הגניבות
משחק שלם לא הצלחתי להבין איך הם נשארים בתמונה

D_Wade
D_Wade
28/05/2023 10:12:43

רוב הנצחונות של מיאמי בפלייאוף נראו כך. האם זאת גניבה או לא? תלוי איך מסתכלים על זה.

זה לא שבוסטון נתנה היום משחק גדול, השלשות שלהם לא נכנסו והם נהנו ממחצית גדולה של טייטום שהלך המון לקו. בצד השני באם ובאטלר לא זרקו/קלעו. בדקות המכריעות מיאמי כהרגלה שיחקה כדורסל מצוין ובוסטון פחות.

להיות טוב 3/4 משחק ולקרוס בסיום לא נותן לך כלום. מאידך אני מסכים שלבנות על קאמבקים זאת גם לא דרך המלך. שוב – זה בעיני המתבונן. מיאמי באופן קבוע מעלה הילוך בסיום, שזה כשלעצמו אומר המון על האופי של הקבוצה והיכולת שלה לתפקד במאני טיים.

IDO
IDO
28/05/2023 10:16:37

הסברתי לך בבלוג החיי. שאלת איפה ג'ימי. עניתי לך. ג'ימי בא רק רבע רביעי. הרבע שבוסטון עושים בחיתול.

IDO
IDO
28/05/2023 10:17:34
הגב ל  IDO

זה לשי איבן צור.

שי אבן צור
28/05/2023 10:43:47
הגב ל  IDO

זה הרגיש מעט מידי ומאוחר מידי

שר להטפשה סביבתית
28/05/2023 10:05:38

במצב של 2-0 כתבתי שבוסטון תנצח 4 ברצף. ב 3-0 חשבתי שזה לא אפשרי.
למה הייתי בטוח שבוסטון תנצח 4 ברצף. מסיבה פשוטה מיאמי היא קבוצה פחות מבינונית.באטלר לפעמים נותן משחק גדול, לרוב היכולת שלו בינונית.3 משחקני החמישיה קלעו סביב 30 אחוז מהשדה. יש להם רק גבוה אחד 2.08אדביו
גב וינסנט רכז בינוני.לא ברור איך הובילו 3-0 . אוהדי בוסטון הפילו את האשמה על המאמן.אבל עדיין זה לא מסביר את הפיגור שלהם.
האם דנוור מרוצה מהמצב הקיים?מצד אחד מיאמי ובוסטון כותשות אחת את השניה. מצד שני היה עדיף להם לפגוש את מיאמי לנצח 4-0 ולגמור ענין. בוסטון בגמר זה לא נוח ,לבוסטון יתרון ביתיות.והם קבוצה עם מומנטום.
הערכה שלי למרות שהגמר לא החל. דנוור תנצח הכל.

5

דוקטור רזי הופמן
28/05/2023 10:15:44

לא יודע אם ינצחו הכל אבל סביר שאם אין פציעות, הם לוקחים גביע.

Don
Don
28/05/2023 10:16:06

בוסטון, מיאמי, דנבר…
ומה איתי? כל יום התקף לב חדש בגלל הפלייאוף הזה! מטורף!
לך תדע כבר מה יהיה…

שר להטפשה סביבתית
28/05/2023 13:38:52
הגב ל  Don

תהיה בריא התרחיש האופטימלי

IDO
IDO
28/05/2023 10:20:29

ניצחו שלוש משחקים ברצף. בלי הירו. ניצחו את הבאקס. ניצחו ממקום אחרון. היום בגלל אם כל הפוקסים הפסידו. מה עוד אתה צריך. שיבוא הנביא עדו ויגיד לך שהם מנצחים משחק שבע?

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
28/05/2023 22:43:17

למרות שיאניס לא שיחק שלושה משחקים ,לא ברור לי עד עכשיו איך הם ניצחו את מילווקי , קבוצה שעולה עליהם בכל פרמטר …

Don
Don
28/05/2023 12:11:20

בהנחה שהסלטיקס ינצחו משחק 7, האם זה שווה כמו אליפות (רק בהנחה שיפסידו לדנבר, כי אם ינצחו זה בכלל היסטריה)? כאילו לחזור מ3-0, וואלה אולי זה לוקח הכל?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Don

לטעמי לא – פיקח יודע לצאת מצרות שחכם לא היה נכנס אליהן. לכל היותר בוסטון יצאו מהסיפור הזה פיקחים, כי בכלל לא היו אמורים להסתבך ככה.

NFS
NFS
28/05/2023 12:46:50

מה שאני לא מבין מאנו, זה איך אתה – אתה מאנו – לא ראית את המשחק אלא "רק את הסוף"?
רק ספארס שווים צפיה או שנהיית שמעון – מספיקות 2 דקות אחרונות ובוקס סקור?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  NFS

שאלה מצוינת, האמת שאיבדתי עניין אחרי הניצחון השני של מיאמי, שתי קבוצות שלא נראות לי כתחרות של ממש לדנבר, כל אחת וסיבותיה עימה.
אבל לגופו של עניין – הביקורת על הסלטיקס כאן לא מתייחסת למשחק של הלילה אלא לסדרה כולה – להיקלע לשלוש אפס מול קבוצה חלשה יותר ועם שני המשחקים הראשונים אצלך בבית זה לא לעניין גם אם בסוף הצלחת, איכשהו, לצאת מזה.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
28/05/2023 14:44:55

מיקי, אני רוצה להתייחס למשפט האחרון שלך, כי אני חושב על וריאציות שלו ממשחק 6 בפילי.
.
בעונותיים האחרונות, בוסטון בכלל וטייטום בפרט הן אחת הדוג' המןבהקות בספורט למשפט: "פיקח ידע לצאת ממצבים שהחכם לא היה נכנס אליהם". הם פייבוריטים בכל סדרה, ובסוף מנצחים את רובן, אבל תמיד קשה, הרבה פעמים עם כדורסל עילאי לצד כדורסל מחורבן, עם התפוצציות ו-no-shows.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מסכים לגמרי, גם העונה הצליחו להסתבך מול פילי ואפילו אטלנטה (אטלנטה!). גו פיגר 🤷🏼

דוקטור רזי הופמן
28/05/2023 12:49:29

בדיוק מוחץ.
הסלטיקס לא היו צריכים להפסיד 2 בבית. עד שהמזוקה התעשת, הוא כמעט הפסיד את הסדרה הזו.

Don
Don
28/05/2023 12:45:09

לא ראיתי את כל המשחק
רק מחצית שנייה
מישהו יעדכן מדוע ברוגדון לא שיחק?

דוקטור רזי הופמן
28/05/2023 12:51:40
הגב ל  Don

הוא פצוע מתחילת הסדרה בזכות קווין לאב שדפק לו את היד במשחק הראשון.
כמו שאוליניק דפק אותו הוא דפק את ברוגדון, ההבדל הוא רק המקום ביד בה דפק/נדפק וסוג הפציעה.
לדעתי נראה את מלקולם רק בשנה הבאה. כבר הבננו שאין לו יותר קליעה מהשלוש.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
28/05/2023 13:09:42

לסלטיקס היה מזל גדול ויותר מדי טעויות שהיו קרובים מאוד לעלות ביוקר.
הסלטיקס יותר יכולות וכישרון ועומק והם לא מנצלים זאת מספיק. אם היו מנצלים בצורה טובה את הפוטנציאל שלהם וכך עשו שנה שעברה למרות ההפסד בגמר, אז הם כבר היו בגמר.
בכל מקרה אם הניצחונות הברורים של הסלטיקס בשני המשחקים הקודמים היו בגלל השלשות (במשחק הקודם הסלטיקס קלעו 7 שלשות יותר עם כשני אחוזים יותר ובמשחק לפני כן הפער היה גדול יותר) וכן יחס האס' והחט' לעומת האי' היה טוב משמעותית, במשחק השישי מיאמי בן שקלעו 7 שלשות יותר ועשו זאת ב-26.7% יותר (או פי 2.335 יותר: 20-46.7, 30-14 לעומת 35-7) ולמיאמי היו 22 אס' ו-5 חט' לעומת 5 אי' כשלסלטיקס היו שמונה-עשר אס' ו-4 חט' לעומת שנים-עשר אי'.
היתרון הבולט של הסלטיקס במשחק היה הקליעה משתיים עם 43-27 (62.8%) לעומת 63-19 (30.16%) של מיאמי, וכן הסלטיקס קלעו 6 נק' יותר מהקו עם 34-29 לעומת 29-23, מה שאומר שלא היה שיפוט מוטה ממש לטובת הסלטיקס עם 5 זר' יותר מהקו לסלטיקס.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
28/05/2023 13:30:02

במשחק הקודם לסלטיקס היו 40-24 משתיים וגם 39-16 מהשלוש. מיאמי גם הם קלעו היטב עם 55-31 משתיים וגם 23-9 מהשלוש אך היתרון במספר השלשות וב-6 קליעות מהקו נתנו את היתרון.
וכן לסלטיקס היו 23 אס' ו-13 חט' על תשעה אי' לעומת 20 אה ו-6 חט' על שישה-עשר אי'.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
28/05/2023 14:42:34

וייט (8-6) וסמארט (6-4) ובראון קלעו 19-13 מהשלוש, האוזר קלע 3-1, טאטום (6-1) וג' ויליאמס (4-1) והורפורד 3-0) וברוגדון ופריצ'ארד (שניהם 2-0) קלעו 17-2.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
28/05/2023 13:40:07

במשחק הרביעי לסלטיקס היו 39-25 משתיים וגם 45-18 מהשלוש וכן 28 אס' ו-8 חט' על 10 אי' כשלמיאמי היו 56-26 משתיים וגם 32-8 מהשלוש וכן שמונה-עשר אס' ו-5 חט' על חמישה-עשר אי'.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
28/05/2023 14:09:46

טאטום (9-4) וג' ויליאמס (6-4) ווייט (6-3) והורפורד (7-3) קלעו 28-18 מהשלוש, סמארט קלע 9-3, בראון (5-1) וברוגדון (2-0) ור' ויליאמס קלעו 8-1.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
28/05/2023 13:15:27

משחק אדיר.
כבר התכוננתי להפסד סלטיקי קלאסי — טעויות אימון קשות (לא לקח טיימאאוט באיזה 10 דקות משחק ברבע השלישי והרביעי), טייטום ובראון נעלמים בסוף, זריקה סתומה של סמארט.. ואז mf וויט!! הקבוצה הזאת מתה על משחקי 7 במזרח, אין מה לעשות..
.
לטייטום היה רבע שני עילאי והשאר — לא מוצלחים כלל. אם יצליח לשפר את היציבות, את הכדרור ואת סחיטת העברות — טופ-3 בליגה לא מופרך. ובסוף הוא גם די ווינר לגילו.. –
.
Jayson Tatum recorded his 7th 30-point, 10-rebound, 5-assist game, tying LeBron James in 2018 for most in a single postseason in NBA history.

דוקטור רזי הופמן
28/05/2023 14:01:25

השיאים שטייטום שובר זה משהו לא מובן בכלל.
החוזה הבא שלו יהיה גם שיא אין BA.
אבל מאמן טוב לא היה נותן לו להמשיך לזרוק לבנים במשחק הזה. כשלא הולך צריך ללכת למי שחם מהשלוש ולא למי שלא שם כלום.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
28/05/2023 14:05:14

או לפחות לחדור ולנסות להשיג עבירות במקום שלשות ההתאבדות שלו.
אבל כל כך שמח שהוא ה-שחקן של בוסטון בריצה הנוכחית..

עידו גילרי
28/05/2023 14:28:55

כן זה באמת פשע לא לקחת טיימאאוט כל החצי השני כמעט כי לקחת שלושה טיימאאוטים היסטריים ברבע השני ואחר כך צ'לנג' מיותר דקה לתוך המחצית השנייה.
טוב זה לא כאילו הקבוצה שלך נקלעה לפיגור של מעל עשר נקודות פעמיים.
נו טוב אז בטח תדאג שכל השחקנים יהיו עירניים ולא יאפשרו טיפ אין בשנייה האחרונה.
כן כרגיל למזולה אין מושג וספו קדוש.
כי ככה זה בהופס.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
28/05/2023 14:36:37

עידו, אתה וואטאבאוטיזם?? לא מתאים לך.
.
לא כתבתי מילה על מיאמי. מסכים שגם שם היו טעויות אימון רציניות, בין אם בעלייה למחצית השנייה עם שלושה to בלבד ובין אם בהגנה על המהלך האחרון.
.
זה לא שולל שמאזולה לא לקח to לאורך דקות ארוכות במחצית השנייה, גם כשמיאמי כירסמו ביתרון. זה לא שמאזולה חסר מושג וספו קדוש — במשחק הזה שניהם לא היו טובים, כל אחד מסיבותיו. אבל כתבתי רק על בוסטון בהודעתי המקורית.

עידו גילרי
28/05/2023 15:24:52

אני פורק עליך עצבים כי אתה פחות רגשי מאחרים מהאגף הירוק כאן.
אז קבל התנצלותי או שתרגיע את השבט…

עידו גילרי
28/05/2023 15:33:38

ואם ניגע עניינית – הוא לקח טיימאאוט ממש לפני שהתחילה המפולת וכנראה היה צריך לקחת אחד אחרי השלשה של באטלר אבל זה היה ממש על התפר של השתי דקות ויכול להיות שהוא חשש שעבר אותם.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
28/05/2023 15:52:53

לא ראיתי את זו.. אני לא דיברתי על סוף המשחק (ראה למטה)

עידו גילרי
28/05/2023 15:39:54

ואגב וואטאבאוטיזם – להגיד לא לקח טיימאאוט כש… זה הכי שיש.

The Oak
The Oak
28/05/2023 15:45:13

לא סובל את מאזולה. אך ייאמר לזכותו שרק בזכות הצ'אלנג' שלו בסוף המשחק ניתן היה להחזיר את השעון ל 3.0,
כי אם השופטים היו עושים official review אז אסור לשחק עם השעון

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
28/05/2023 15:51:40
הגב ל  The Oak

אבל אז גם היו לבאטלר רק 2 זריקות..

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
28/05/2023 15:50:38

קודם כל, תפרוק חופשי. ביום שכזה אני מרגיש כסרטו הגרוע ביותר של טרנטינו.
.
שנית, מאזולה לקח טיים אאוט ביתרון 62-60 7:24 לסוף הרבע השלישי. הטיימאאוט הבא שבוסטון לקחו היה 4:10 לסוף המשחק, ביתרון 10. רבע ורבע, 15 דקות בלי טיימאאוט.
.
עכשיו הטיימאאוט שהוא כן לקח נראה שרק הרס לו, אז אולי טוב שלא לקח לפני… אבל בגדול בוסטון פתחה פער אחרי הטיימאאוט הראשון, מיאמי צמצמו אותו עד לשיוויון או מאוד קרוב 9 דקות לסיום, ואז בוסטון שוב רצה ליתרון 10-12, עד הטיימאאוט השני. מאז התחיל סקוונס הסיום המטורף.
.
לדעתי, אלמלא הקבוצה רצה ופותחת יתרון מאסיבי, אין סיבה לא לקחת טיימאאוט במחצית השנייה מעל 15 דקות משחק. אם ב'קאמבק' הראשון של ההיט הוא היה לוקח to חצי דקה לסוף השלישי, כמו במשחק הקודם — מה טוב.
.
אגב, כמו שאמרת, ספולסטרה עשה את הטעות ההופכית, ובזבז שלושה to ברבע השני. אכן משחק לא מוצלח שלו.

עידו גילרי
28/05/2023 16:29:37

ההתיחסות לטיימאאוט כפתרון קסם או כמשהו שהורס היא נאיבית. לא היה שום סיבה לקחת אחד לפני תום הרבע. ובטח שברביעי לא הייתה לו סיבה. סוף הרבע תפקד כמו טיימאאוט בהקשר הזה.

עידו גילרי
28/05/2023 16:30:29

הוא בהחלט היה יכול לקחת אחד לפני שתי הדקות. אבל כאמור ההתיחסות לטיימאאוטים שנלקחו או לא נלקחו היא הכי וואטאבאוטיזם שיש.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
28/05/2023 16:41:21

לא חושב שפתרון קסם, כן חושב ש-15 דקות משחק בלי אחד הן יותר מדי. אחרי ה-to ברבע השלישי, בוסטון הגדילה יתרון שהגיע ל-13 ונעמד על 10 מספר דקות. היתרון צומצם ל-7 וכך נגמר הרבע. בארבע הדקות הראשונות של הרבע מיאמי הייתה דומיננטית ועלתה ליתרון ראשון מאז הרבע הראשון. בוסטון יצאה לריצה משלהם עד הפרש 10 וה-to.
.
היה מקום להכניס to ברצף הסיקוונסים האלה.
.
בנוסף, כתבתי טעויות, ברבים. זה שטייטום היה בחוץ ב-2 דקות הראשונות של הרביעי זה לא לעניין במשחק הדחה. גרנט וויליאמס היה צריך לשחק פחות. ועוד כל מיני.
.
לא מבין למה לדבר על טיימאאוט כשאני מזכיר טעויות אימון זה וואטאבאוטיזם.
.
But I don't give a hoot right now!

עידו גילרי
28/05/2023 16:52:10

שוב – אני לא בא כאן להגיד טעה לא טעה פשוט נמאס לי מזה שכולם גאונים באימון ויודעים להגיד בדיוק מה היה צריך לעשות ומתי וכמו שאמרתי זה יוצא עליך…

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
28/05/2023 16:58:16

מסכים איתך בגדול. לא עושה זאת הרבה (כנ"ל על שופטים), פשוט המשחק היום הביא אותי לשיאים ושפלים שלא היו מאז 2016. בנוסף, חושב שמאזולה כדרך קבע קצת לוקה בלקיחת to לעצירת מומנטומים.
.
שטויות, נקסט

onetwo3
28/05/2023 13:42:50

רואה (ומשחק..) כל כך הרבה עשורים כדורסל.. תופעה כמו ג'ימי באטלר לא זכורה לי, למעט ג'ורדן.
עומק הבטחון, אפקט המנהיגות, ההתעלות פעם אחר פעם ברגעים המכריעים.
מרשים ביותר.
סלח לי דוק, אני בעדם

דוקטור רזי הופמן
28/05/2023 14:02:36
הגב ל  onetwo3

בכיף
לך עם מה שעושה לך טוב.
גימי בהחלט סיפור גדול למרות שכל ההצגות בסוף המשחק היו לא לעניין, אני חושב שתסכים אתי. זה לא כדורסל.

The Oak
The Oak
28/05/2023 15:45:45
הגב ל  onetwo3

מעריץ את ג'ימי אך לדעתי זה היה מעט מדיי מאוחר מדיי. שעת השין היא בעוד 48 שעות

onetwo3
29/05/2023 6:24:58
הגב ל  The Oak

'מעט מדי ומאוחר מדי' זה לא היה..
השגיאה היחידה של באטלר הייתה שהוא אמר "One Stop".
הוא היה צריך להגיד "Two Stops"…

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
28/05/2023 13:46:18

לסלטיקס לא מגיע לנצח את הסדרה.
מיאמי בעטה בדלי שמילאה בעמל רב.

מי שלא תהיה המנצחת,
היא מתישה את עצמה ב-7 משחקים לקראת הפסד 4-2 לדנבר האלופה.

natinati
natinati
28/05/2023 13:56:38

שאלה
כשהלייקרס ובוסטון היו בפיגור 3 0 אמרתי לחבר שלי שאחת הקבוצות תעשה היסטוריה ותנצח 4 3
כשהלייקרס עפו האמנתי בבוסטון שיחזרו
כמה הייתי לוקח(אם וכאשר משחק 7..) לו הייתי משקיע 100 שח?

דוקטור רזי הופמן
28/05/2023 14:03:39
הגב ל  natinati

מה ה X שלך ומה ה Y?

natinati
natinati
28/05/2023 16:46:25

איזה איקס ווואי
כל מה ששאלתי זה מה היה היחס בהימורים על בוסטון כשהיו בפיגור 3

onetwo3
29/05/2023 6:23:15
הגב ל  natinati

הרבה

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
28/05/2023 14:07:12

למומחי הסטט' –.ברבע השני והרביעי הסלטס נכנסו לבונוס עם 7:30~ לרבע, ומיאמי עם 9:15~ ברבע השלישי.
.
תהיתי האם ובאיזו מידה יש קורולציה ישירה בין זמן הבונוס של הקבוצה לסיכוייה לנצח.

עמיחי קטן
28/05/2023 14:28:43

אם תמצא מקום שבו יש מעקב סטטיסטי מסודר אחרי השאלה מתי קבוצות נכנסו לבונוס בכל רבע, אז זה משהו שאפשר לבדוק. אם לא, זה קצת יותר מדי מאמץ לבדוק פליי-ביי-פליי על מדגם גדול מספיק

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
28/05/2023 14:32:25

ברור, דרך פליי-ביי-פליי זה לא מעשי לבני אנוש.. תהיתי אם יש מקור שעוקב אחרי הבונוס במקרה.. תודה עמיחי!

יואב
יואב
28/05/2023 15:27:03

אם יש לך דאטה סט של פלי ביי פלי של עונה אולי אוכל לחלץ לך את השורה התחתונה של הנתונים כדי שתוכל לנתח ולבדוק את זה.

דה שוט
28/05/2023 14:51:00

בוסטון תקח את משחק 7 בקלות, אין מה לקום לצפות יהיה אנטי-קליימקס מיאמי שבורה.
אחר כך בוסטון תכה גם בדנבר – כי בירה…
🙂

Florida man
28/05/2023 15:32:50

היה משחק אדיר ובשביל משחקים מותחים כאלו שמוכרעים על משק כנפי הפרפר שווה לראות פלייאוף.
מיאמי בעטה בדלי עם וולה מפואר. כנראה שביום שני הם יעופו בגארדן ויעשו היסטוריה. לא יאומן כמה באטלר ובאם היו נוראים במשחק אתמול ועדיין מיאמי איכשהוא היו במשחק. זו נקודת האור היחידה שאפשר לקחת ממנו.
הנקודה המרכזית בעיני היא כזו: אני פשוט אפסיק לצפות בNBA כי השיפוט הוציא לי את החשק לראות משחקים. לא היה משחק אחד שהשופטים רצחו אותו בדם קר עם שריקות מטומטמות ומבזות חרפה אמיתית. החוקים בליגה זו בדיחה וכל אפצ'י של שחקן שנוגע בסנטר של השחקן ממולו זוכה לריוויו של שעה בעוד פלופ מהדהד ממשיכים הלאה. נמאס. תראו עקביות ותתנו לשחקנים לשחק או שתעשו ריוויו מהיר על מהלכים חשובים.
ברכות לדנבר על אליפות ראשונה.

אשך טמיר המקורי
28/05/2023 15:41:46
הגב ל  Florida man

צודק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Florida man

וולקאם טו דה פמילי.

אשך טמיר המקורי
28/05/2023 20:23:25

אני רוצה להיות הסגן שלך

אשך טמיר המקורי
28/05/2023 20:25:12

התמניתי!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי מצחוק

thetroll
thetroll
28/05/2023 21:32:41

חחחחחחח :)))))))))
ענק חחחחחחח :))))

The Oak
The Oak
28/05/2023 15:43:34

כמו שאמר בן מקמן, ג'ימי בנה בית לבנים במשחק הזה.
המשחק הבא זה משחק על הקריירה ועל המורשת עבורו.
בתור מי שרצה שמיאמי ינצחו אני בכל זאת חושב שהשיפוט היה מבולגן וטיפה יותר לכיוון מיאמי.

Florida man
28/05/2023 16:31:26
הגב ל  The Oak

לא משנה מי רצית שינצח במשחק- השיפוט הוציא אותך מאיזון. חוסר עקביות וחוסר הבנה שזעקו לשמים.
גי'מי ובאם היו מחרידים. אין מילה אחרת לתאר מה שעשו אתמול בלילה רוב המשחק. הם התאמצו, ניסו ורצו אבל עדיין במשחק מכריע היו חייבים להתעלות. מחצית שנייה הייתה נגרייה מפוארת משני הצדדים אבל היה משחק פלייאוף מפואר ומותח. שני המאמנים כם לא התעלו, בלשון המעטה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח איזה שריקות לגימי עלה למטכל רשמית🤣🤣🤣🤣

בפלייאוף אין שריקות אוויר וההגנות חזקות יותר 🤣🤣🤣

דה שוט
28/05/2023 19:39:50

ברוך אח יקר בלהט הבלאגן חמקה ממני תגובתך על דורטמונד – אכן קריסה מפוארת. צריך הרבה כישרון בשביל לאבד ככה אליפות. מדהים ויפה ששמת לב אתה איש ספורט ברמח איבריך 🙂 יאללה בוא עולים כולם על העגלה הירוקה
💪

emcrosenberg
emcrosenberg
28/05/2023 19:55:07

Poetic justice on that last play
Jimmy F Buckets travelled on the last possession leading to the 3 pointer foul. The camera's should have checked the leading play which was a split second before the foul. He trie to gather the ball with two hands, than tips it with the left hand (dribbling hand was right) which allowed him to relocate.
For the sake of purity of the game – league should admit they missed it and that almost cost the C's the game/series.
Watch for yourself here : https://youtu.be/BDXQossDvvU?t=291

אשך טמיר המקורי
28/05/2023 20:22:49
הגב ל  emcrosenberg

אמת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  emcrosenberg

זה מותר זה גאתריג 🙂

Shenanigans
28/05/2023 19:55:36

שאלה שאלתית (של טירון כמובן): הרבה פעמים אני רואה שבאטלר נכנס עם גוף על שחקן (כמו לדוגמה ב7:24 או ב8:04 – https://www.youtube.com/watch?v=T5zg1VTmCmY), ושחקן ההגנה לא מושיט יד ורק נראה שבאטלר סוג של "זורק" את עצמו על שחקן ההגנה. מדוע זה פאול? מה שחקן ההגנה יכול לעשות חוץ מלברוח ולתת לו נתיב חדירה ריק?

אשך טמיר המקורי
28/05/2023 20:21:54
הגב ל  Shenanigans

כי אתה צופה בכדורסל צורני, או בשמו העממי "בידורסל".
המגן אמור לברוח לצד ולתת לו קליר פאת להטביע ולשאוג בשביל ההיילייטס והסטט'.
מקווה שעזרתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת. כך הדבר.
הסבר מנומק ומצויין

אור
אור
28/05/2023 22:29:56

מה קרה ליוזר שלך שמעון

Don
Don
29/05/2023 7:43:24
הגב ל  Shenanigans

שחקן שזורק עצמו לשחקן אחר במידה שהשחקן המגן אינו יכול לעשות כלום, זו עברת תוקף או no call. הבעיה היא שזה קשה לשיפוט. שחקנים עשו לעצמם קריירה מזה כמו הארדן או כריס פול. ישנם שחקנים מסוג "דורס", כמו יאניס למשל, שדורסים יריב ומקבלים שריקה של חסימת מגן תמיד. יש כל מיני. החוקים של הליגה הפכו ל"חוכא ואיטלולה", לפי איך שמתחשק לשופטים לפרשם. פעם לא היו שורקים על דברים כאלה, והיום כל שחקן שנכנס לסל בא בטענות לשופט מדוע אין פאול, במקום לרדת להגנה. המשחק מאד השתנה. ככה זה היום.

אשך טמיר המקורי
29/05/2023 7:55:05
הגב ל  Don

וככה נגר כמו יאניס הופך לשחקן "בלתי עציר" ו"היסטורי".

thetroll
thetroll
28/05/2023 21:48:46

ראיתי את המשחק הוא היה די משעמם מבחינת כדורסל אבל המתח פיצה.
הסוף היה הזוי.
הדבר הכי מוזר אלה היו 3 הזריקות שבאטלר קיבל – כי היתה עבירה של הורפורד לפני ה"זריקה"(???). אם כבר עבירות אז הוא עשה 2. לטעמי באטלר בכלל לא ניסה לזרוק אלה ניסה את תרגיל ההתנגשות. גג היו צריכים לתת שם 2 מהקו. הדבר המוזר הוא שאתה רואה את זה בהילוכים החוזרים המהלך נבחן 100 פעם ובסוף ההחלטה חסרת קשר למציאות הפשוטה שאתה רואה מולך.
בכל מקרה אני ממשיך לנחש שבוסטון תיקח את הסדרה הזאת.
אני חושב שהאקס פקטור של בוסטון זה רוברט וויליאמס הם קמים ונופלים עליו הוא שחקן מלא האסל הוא מץ' מעולה לבאם אני לא מצליח להבין את ההחלטה של הבזוקה לגבי ההרכב שם ומיעוט הדקות שהוא מקבל. ברבע האחרון פתאום ראיתי את לאורי הבולדוג כשכולם היו משותקים היה נראה שהוא מתפקד בעליונות ואז החלטה נוראית בעייני של ספולסטרה להוריד אותו לספסל שעצרה מומנטום להיט.
בוסטון קבוצה מוזרה אולי הכי מוזרה בליגה. מה בדיוק עובר עליהם אין לי מושג.
דנבר תנצח את ההיט 4:0
את בוסטון 4:2
בהנחת כולם בריאים.

thetroll
thetroll
28/05/2023 21:53:54

עוד משהו קטן אני חושב שחלק מהעניין בסדרה כזו היא עייפות שהולכת ומצטברת אני לא יודע כמה שחקנים כמו באטלר מושפעים ממנה אבל משחק כל יומיים ככה באינטנסיביות כזו … עדיף להיות צעיר ובוסטון יותר כאלה. ברמת הכוכבים.

thetroll
thetroll
28/05/2023 22:01:15

עוד משהו אני גם חושב שהליגה ניצלה מהחלטה שערורייתית ומכתם ענק .
מצד שני הליגה הפסידה בענק.
ולדעתי ההפסד גדול מהנצחון.
זאת למה?
השיפוט בליגה לא טוב. וזה כבר הרבה זמן (אני לא אומר מוטה אבל חסרה אחידות בדיוק כמו שנאמר כאן למעלה בתגובות).
אם בוסטון היו עפים בגלל ההחלטה הנוראית הזו של השופטים זה היה פותח תיבת פנדורה ענקית. אבל מצד שני זה סוף סוף היה שם את עניין השיפוט בפוקוס של הליגה. התחושה היא שאי אפשר להמשיך ככה. זה היה מוביל לשינוי.
שמח בשביל בוסטון ובשביל תחושת הצדק חבל בשביל הליגה.

thetroll
thetroll
28/05/2023 22:02:26

עוד משהו… (טוב נו.. זה כבר סתאםםםםם….)

ירון, החלום
ירון, החלום
28/05/2023 23:47:37

בס"ד
תודה רבה.. היה משחק מותח, כמו שאני אוהב.
גם כשג'ימי קלע את 3 הזריקות, לא חשבתי שזה סגור.

trusttheprocess
trusttheprocess
29/05/2023 1:57:21

היה דאבל דריבל של ג'ימי , היה גם פאול של הורפורד
הפאול נעשה ב 2.8 שניות לסיום והשופטים הוסיפו 0.2 ןזה עזר לבוסטון לנצח את המשחק.
בגדול האמת היא שהשופטים כל כל גרועים שהם דופקים את כל הקבוצות כל הזמן

גיא רוזן
29/05/2023 4:44:23
הגב ל  trusttheprocess

כל מי שלא מרוצה תמיד מוצא פתאום סיבות טובות לכישלון בדמות השופטים…
.
הייתה עבירה של הורפורד. היה מרים ידיים, לא הייתה עבירה.
.
לאבד כדור ולהשתלט עליו מחדש זה לא דאבל דריבל.
.
את הקטע עם השעון אני באמת לא מבין,
אבל שמיאמי יקחו אחריות. סגירה לריבאונד, מיסודות הכדורסל.

אשך טמיר המקורי
29/05/2023 5:40:35
הגב ל  גיא רוזן

משיכה

אשך טמיר המקורי
29/05/2023 5:40:13
הגב ל  trusttheprocess

חוץ מהלייקרס ופילי