חם מהתנור – אדריאן גריפין מונה למאמן הראשי של הבאקס / תומר שנאן

לאחר שנפרדו ממייק בודנהולצר עקב ההפסד למיאמי בסיבוב הראשון, הבאקס ימנו את אדריאן גריפין לתפקיד המאמן הראשי של הקבוצה.

גריפין שיחק בליגה בין השנים 1996-2008. לאחר מכן מונה לעוזר מאמן במילווקי, עבר בבולס, במג'יק ובת'אנדר, הגיע לראפטורס ב-2018 והעונה הבאה צפויה להיות הראשונה שלו כמאמן ראשי בליגה.

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. תודה תומר
    מה ההגיון של קבוצה שאמורה להיות קונטנדרית להביא מאמן רוקי ? (השנה "אם הם בריאים" הם היו המועמדת מס' 1 לאליפות)
    לא חבל על סיכון שנה של הסגל שלהם בשביל לתת למאמן לנסות ?

    1. בעשור האחרון שלושה מאמנים רוקים לקחו אליפות (ועוד אחד הגיע לגמר) אז כנראה שזה לא רעיון כל כך נורא.

      1. כל הקטע של רוקי זה שטויות , הוא שנים עוזר מאמן, אין שום בעיה עם הבחירה הזאת. מעניין מתי מאמנים אירופאיים יחליטו להכנס לליגה

          1. מסינה ובלאט הם הצלחות פנומנליות. כאשר בלאט פוטר (אני מתבסס על הזיכרון, חרוצים ממני מוזמנים להביא נתונים מדויקים) היה לו את המאזן הטוב במזרח ואולי בליגה כולה. הביע היתה שלברון נתן לו יחס מתנשא והתעלם מתרגילים שבלאט שרטט בפסקי זמן. בעניין אחר, היה מקרה שבלאט ביקש פסק זמן כאשר לא נותרו לו, השנה ראינו שזה יכול לקרות גם במשפחה הכי טובה – סטיב קר.
            בעניין מסינה כתבתי בתגובה מס׳ 4.

            1. התכוונתי שלא ברור כמה רצון יש למאמנים מאירופה להגיע לליגה אחרי היחס שבלאט ומסינה קיבלו

            2. אם כך, אני מסכים איתך בכל מילה!

  2. גרג פופוביץ׳ בעל ניסיון עצום, הוא מרחיב את הידע שלו כשהוא מביא עוזרים כמו אטורה מסינה ובקי האמון ע״מ ללמוד מה יש לכדורסל האירופאי ולכדורסל הנשים להציע. לראיה, באמתחתו יותר נצחונות nba מכל מאמן אחר. אדריאן גריפין היה שחקן ואח״כ עוזר מאמן. האם עשה קורס מאמנים? האם צבר ידע מעבר ל- לתת את הכדור לכושי ולקוות שייצא מזה משהו טוב?

    1. אתה שואל שאלות? למה שלא תפתח גוגל ותענה לעצמך.
      גריפין היה אמור להיות מאמן ראשי לפני הרבה זמן אבל עיכבו לו את המינוי בגלל כל הסיפור עם הדומסטיק וויולנס עם אשתו

  3. נראה לי שפרט לכמה יחידי סגולה (פופוביץ' ספולסטרה ואולי קר), מעמד המאמנים בליגה נמצא בשפל רציני. אפילו למאמן ותיק מוערך כמו ריק קרלייל הראו את הדלת ברגע שהכוכב שלו החליט שהוא לא בא לו טוב, ומאמן מוכשר עם קבלות כמו ניק נרס נמצא בשוק כבר המון זמן בזמן שטירונים מקבלים משרות בקונטנדריות. ההישגים של מאמנים חדשים רק מתדלקים את המגמה הזאת עוד יותר, כי מנהלים מבינים שהם יכולים לעשות מהלך כזה בלי להיראות חסרי אחריות, וזה הרבה יותר פשוט מלהחליף את השחקנים המרכזיים שלהם או לתת לקבוצה זמן להתחבר ולהיראות פסיביים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט