"שעשועי כאילו" / הגולש קפטן ביפהארט

"שעשועי כאילו" / הגולש קפטן ביפהארט

קפטן ביפהארט, בן 103 באוגוסט הקרוב, הוא קונדיטור דני בוגר קורס סקיפרים בהוואנה (תיאור זמני ולא בהכרח מדויק)

אלופת 2023 היא דנבר.

כל המספרים, והסטטיסטיקות, והתקדימים, והתחזיות קובעים זאת באופן מוחלט. בוודאי לאחר ההפסד האחרון של מיאמי לבוסטון שאומר שפיינליסטית המזרח תיטחן בשישה משחקים, כל הפחות, לפני שתפגוש את הנאגטס בתחילת יוני. ואם הסדרה המזרחית תלך למשחק שביעי, אז בכלל חליא-על-האללה.

כך או אחרת, קבוצה מזרחית רצוצה תפגוש את מפלצת הרי הרוקי, בשורותיה שחקן הכדורסל הטוב בעולם, כשלצדו באבל מארי ועוד חמישה רול פליירס מתוקתקים, ומאמן זהב שהקבוצה משחקת גם בשבילו. המפלצת בשיאה, רעננה ובשליחות היסטורית כפולה: להביא למועדון אליפות ראשונה, ולתת סטירה קולנית לחבורת הזבל ששדדה מהג'וקר את תואר MVP העונה שהגיע לו לפי כל דין.

יוקיץ' מציג ממוצע טריפל בפלייאוף, ויש מצב שמגמה זו תישמר כל הדרך עד לטבעת. וכאשר ניקולה יקבל, כצפוי, את תואר ה-MVP של הפיינלס, תהיה זו זכיה שתשים בצל את כל הזוכים הקודמים, והסרבי הגדול ייכנס להיסטוריה. במידת מה, זכיה שכזו תימחה מעט את חרפת שלילת התואר המקביל של העונה הסדירה, שבו זכה מן ההפקר אחד יואל קולביד.

זו, גבירותי ורבותי, התחזית הריאלית. אבל לא בשביל זה הטרחתי אתכם הערב, אלא כדי להשתעשע מעט בשני התרחישים שבהם גביע לארי אובראיין לא מגיע בסופו של דבר לקולורדו…

הנחת יסוד, בשני התרחישים, היא שבדנבר נפצע ונגרע סופרמן או סגנו. דנבר בריאה ושלמה שלא לוקחת אליפות יכולה לקרות רק אצל ריק ומורטי. תרחיש בלתי אפשרי נקודה סוף.

תרחיש א' – אלופת 2023 היא מיאמי היט

גם ללא אחד הסטארים שלה, דנבר עדיין עדיפה על מיאמי בזכות הרעננות והתיפקוד המעולה של כל הצילינדרים האחרים. בהיעדר סטאר אחד, הכוכב שנותר ייתעלה למעמד, ויזרח בטירוף.

על מנת לנצח את דנבר, לאחר שעברה תאונה חזיתית עם מכה בשאסי, מיאמי תצטרך פשוט להמשיך לעשות מה שעשתה עד כה: לבצע את התרגילים של המאמן המשובח והמנוסה, ולתת לבאם וג'ימי לעשות את העבודה. הראשון ביעילות בשני צדי המגרש, והשני עם רגעים ג'ורדניים איפה שצריך. ניצחון חוץ אחד יעביר את המומנטום להיט, ומכאן, כמו שאומרים החברים של מנחם בכינרת ובחרמון, הכל פתוח.

וכעת לחלק הנחמד בתרחיש והוא המשמעות ההיסטורית שלו – אם מיאמי מסיימת את 2023 אלופה, גליון הציונים שלה יהיה כדלקמן:

א.     הדחה סנסציונית ממקום 8 של המדורגת 1 במזרח (שהיא גם הקונטנדרית הראשית לאליפות)

ב.     הדחת המדורגת 2 במזרח (וקונטנדרית לאליפות)

ג.      הדחת המדורגת 1 במערב (וקונטנדרית משמעותית לאליפות)

ד.     ניצחון ב-4 סדרות רצופות ללא ביתיות באף אחת מהן

לסיכום – הישג שיירשם באותיות של זהב בדברי ימי הליגה.

תרחיש ב' – אלופת 2023 היא בוסטון סלטיקס

כפי שתואר בתרחיש הקודם, גם כאן דנבר תילחם ותנשך ותכה לפני שתיכנע. לא אכנס לתרחישים מונפצים של מצ'אפים ומיסמאצ'ים במקרה כזה, אך מן הסתם הרגעים הגדולים יהיו של טייטום ובראון.

וכעת לחלק הנחמד בתרחיש, והוא המשמעות ההיסטורית שלו – אם בוסטון מסיימת את 2023 אלופה, גליון הציונים שלה יהיה כדלקמן:

א.     הקבוצה הראשונה בהיסטוריה (לאחר 150 נסיונות) שחזרה מ-0:3 וניצחה סדרת פלייאוף

ב.     הקבוצה הראשונה בהיסטוריה שהתקיים בה סעיף א' וגם לקחה אליפות

ולסיכום – הישג שיירשם בדברי ימי הליגה באותיות של זהב משובץ יהלומים.

**

היו אלה "שעשועי כאילו" מהסוג הזול והמופרך ביותר. מתאימים לקריאה בשירותים, ואינם ראויים לדיון בקרב אנשים פכחים. עד אמצע יוני יוכתר הקיסר ניקולה הראשון, וכל שנותר לנו לקוות הוא שתהיה סדרה של לפחות שישה משחקים. את התענוג שבצפיה בדנבר מודל 23 כדאי למצות כמה שיותר.

ואינשאללה – אנחנו רק בפתיחת עידן הדיינסטי של דנבר.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. תודה קפטן
    אני חושש שאם בוסטון יגיעו אחרי ניצחון 3-4 הם יגיעו במומנט מטורף וימשיכו עד לאליפות כמו שעשו הרד-סוקס לינאקיס ואחר כך לסנט לואיס בגמר (סוויפ)

  2. Oh captain my captain.
    באופן אישי אני מעדיף תרחיש ב', אבל בהנחה, ההגיונית, שהמציאות לא תרצה לוותר לרצונות שלי, ניקולה הוא התחליף הראוי.
    תודה רבה לב בשר

  3. הביוגרפיה שלי נמסרה ע"י העורך החרוץ שעשה תחקיר טוב וכמעט דייק בהכל אך למען הפרוטוקול: חוגג 103 באוקטובר, שרקוטרי ולא קונדיטור, את קורס הסקיפרים עשיתי בפקיעין 😉

  4. אחלה פוסט, קפטן. אתה ואני, נראה לי, בין הקשישים שעדיין מקוששים לעצמם חיים מדי פעם באמצעות האתר המופלא שייסד הדוק הדגול

  5. תודה קפטן.פעם היה כאן קפטן אחר, אפלטון שמו, ואנחנו מתגעגעים אליו. לא קשור אליך ולא באשמתך . . .
    יופי של טור, זה בהחלט מונפץ שדנבר לא תיקח את האליפות, בעיקר ששתי יריבותיה מתכתשות וצוברות פציעות ועייפות. אבל נבר סיי נבר, צריך להיות עירניים ולבוא לטרוף, גו דנבר (יצא כמעט חרוז)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט