מעורב הופס ליום ב': אני רואה את הסלטיקס ברציפות מאז 1961. לא זכור לי ערב פתטי כזה שלה! / מנחם לס

1.מיאמי ניצחה קבוצה שלעתים ריחמתי עליה; עד כדי כך פתטית היא הייתה

זה התחיל כבר ברבע הראשון, אבל הסלטיקס עדיין נראתה כקבוצה. למעשה הרבע התחיל עם 3 סלים של ג'יילן בראון וחשבתי שהלילה יהיה קשה מאד למיאמי היט.

אבל אז התחיל מטר שלשות מכל הכיוונים – בעיקר קלב מרטין, סטרוס, ויותר משניהם וינסנט והרבע הסתיים רק ב-8 הפרש (22-30).

הרבע השני התחיל ללא ג'ימי, וראית שתי קבוצות שונות לחלוטין. אחת ששחקניה תקועים במקום, לא בטוחים מה לעשות, בקיצור – קבוצה המשחקת כשהיא לא מוכנה למשחק. כל מה שקורה קורה בצ'אנס, ולראשונה ראיתי את הסלטיקס משחקת כאילו אספו את שחקניה פעם ראשונה וביקשו מהם לשחק כדורסל.

מיאמי הגדילה את ההפרש בהתמדה. אחרי שדנקן רובינסון קבר שלשה (כבר מזמן מזמן כתבתי שלדעתי הוא קלעי השלשות הטוב ביותר ב-NBA שפשוט לא מקבל צ'אנס. היום הוא קיבל, קלע 22 ב-5 מ-7 מהטריי) והתוצאה הייתה 33-51, קייל לאורי – שאיבד הרבה ממה שהיה לו ומה שנשאר זו רוח לחימה ללא מורא ופחד – השתטח על כדור אבוד ונחת על ברכי רענן כץ ליד שולחן המזכירות. רענן לבוש חולצה אפורה ולידו אשתו בחולצה לבנה ושער שיבה. היה זה אחד הרגעים הבודדים שחייכתי בהם כי למרות שרציתי שמיאמי תנצח, לא רציתי להיות עד לנפילה הגדולה הזאת של הסלטיקס.

ברבע השלישי הסלטיקס החליטה לעשות דאבל-טים על ג'ימי באטלר ברגע שקיבל כדור. הוא נראה כאוהב את האתגר ולעתים התגבר בעצמו על הדאבל0טים ולעתים מסר את הכדור.

מיאמי פתחה הפרש של 30. היא דפקה על כל הבוכנות. הוציאה כדור במהירות, כל חמשת שחקניה רצים לעבר סל הסלטיקס בזוויות שונות. הם מחליפים מקום, נעים ללא כדור, עושים פיקינג אנד רולים מימין ומשמאל, וקולעים בדיוק מופתי מהשלוש. ההרגשה הייתה שאתה רואה שתי קבוצות מליגות שונות. אחת מבולבלת ולא יודעת בדיוק כיצד היא רוצה לשחק והשנייה מתפקדת כקבוצה מאומנת כשכל הגארדים והפורוורדים שלה קלעי שלשות מעולים.

מיאמי סיימה את המשחק עם 54.3% מה-3 ב-19 מ-35 (ס"ה מהפארקט היא הייתה 56.8%). עם כל זריקה אתה רואה את באם אדבאיו (או זלר שהחליפו), ועוד פורוורד מנתרים לריבאונד. הסלטיקס? קלעה רק 26.2% מהשלוש, וכל הרבע השלישי ראית זורק לשלוש זה או אחר שהחטיאו 1 מ-4 זריקות, ועדיין אין ירוק אחד לרפואה לנסות לקטוף ריבאונד התקפי. זה היה מראה עצוב מאד לחזייה.

הרבע הרביעי היה רבע שחם של שחקני ספסל עם 2 שחקני רוטציה. רבע משעמם שחייבים היו לשחק אותו. אולי הנחמה היחידה של הסלטיקס היא שהם סיימו הפסד בפחות מ-30 הפרש – 102-128.

2. האם רוי הצ'ימורה מבקר את חבריו בלייקרס?

לימים טובים הגענו. כשרוי הצ'ימורה הגיע ללייקרס מוושינגטון ויזרדס הוא עמד בשורה, הס מלהשמיע הגה לא רק ללברון ולאנטוני דייויס אלא אפילו לאוסטין ריבד ודיאנג'לו ראסל. לפתע…הוא מרגיש בטחון. הוא אומר משפט שלדעתי הוא אשכרה קטרוג וביקורת על חבריו. הוא אמר הבוקר ל- Michael Corvo of ClutchPoints: https://www.msn.com/en-us/sports/nba/rui-hachimura-slaps-lakers-with-harsh-reality-after-game-3-loss-to-nuggets/ar-AA1btX8k?ocid=msedgdhp&pc=U531&cvid=57f0e94c93074a43b3cbd03ba38d0b00&ei=22 "הדנבר נאגטס הם גדולים וגבוהים מאתנו. הם פשוט קולעים מעלינו. עלינו לענות להם במשחק פיזי הרבה יותר מאשר עשינו עד עכשיו ולכן אנחנו 3-0".

3. מתרוצצות בנטוורקס שמועות כאילו פורטלנד רוצה להציע לנטס את בחירתם השלישית עבור מייקל ברידג'ס

גם אורלנדו מוכנה לעשות טרייד של בחירותיה ה-7 וה-11 עם פורטלנד עבור הזכות לבחור שלישית, אף היא במטרה לדוג את מייקל ברידג'ס. ארני פישר מה'אתלטיק' ברר כבר אצל הנטס ואין להם כל עניין להטריד את ברידג'ס עבור הבחירה השלישית בדראפט.

4. ניקולה יוקיץ' – עם אוקיי מהמאמן מייק מלון – היה 'המאמן' על הפרקאט בדקות האחרונות של המשחק השלישי

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
122 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
הקיפוד
הקיפוד
22/05/2023 6:53:33

כל מי שראה את המשחק ראה את שתי המפתחות לניצחון אחד זה היה המאמן והשני זה מנטלית, בוסטון קיבלה wide open shoots ברמה סיטונאית, ולא הצליחה לשים אותם מיאמי עשתה מה שבא לה רצתה לרוץ אז חגגה, שיחקה איטי בשביל מנוחה ובשביל לחסל את המשחק וככה גם בוסטון נפלה לפח שלהם, זה המפתחות שהכריעו את המשחק

המשגיח
22/05/2023 6:55:25

תודה רבה דוק.
התחלתי לרחם על בוסטון. איזה סיום איום ונורא לעונה שהתחילה כ"כ טוב

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  המשגיח

רק אתמול כתבתי שהסלטיקס עומדים לנצח 4 ברצף. פדיחה אמיתית.עכשיו זה נשמע כמו בדיחה.
מי היה מאמין לפני שבוע שמיאמי תוביל 3-0.אני ואחרים האמנו שסלטיקס תוביל 3-0 .קרה ההיפך.
מי שמגיב צריך לדעת להודות על טעות.
זה היופי של הסדרות לא בדיוק לנביאים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תמונות קשות, של בוסטון… נראה מה יהיה בקיץ. תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

Jonathan
22/05/2023 7:01:48

את מי סימנת שאתה רוצה ליד ויקטור?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Jonathan

ג'יילן בראון ואוסטין
ריבס, אוף ת'ה טופ אוף מיי מיינד, אבל עדיין לא חשבתי על זה בצורה מסודרת.

yaniv
yaniv
22/05/2023 10:27:38

שלא תעיז לגעת לנו בריבס!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  yaniv

דדי כתב כאן – גם אם ללייקרס תהיה אפשרות להשוות את ההצעה שלנו, זה עדיין כדאי לנו כדי לתקוע להם חוזה גדול. לא שהייתי עושה את זה סתם, אבל זה בונוס נחמד. רוצה לומר שכנראה שכדאי לנו להציע לו, אבל כנראה שבכל מקרה הוא ישאר אצלכם בסוף.

Dor
Dor
22/05/2023 12:22:25

מי יהיה ה 1 שלכם?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Dor

שאלה מצוינת. אני מת על טרה ג'ונס, אבל לא חושב שזה פתרון ארוך טווח. לא יודע אם יש מישהו אחר בסגל, ולא חושב שנצליח למצוא מישהו מספיק טוב בסיבוב השני בדראפט, אבל לך תדע אולי נעשה איזה טרייד אפ או משהו. בקיצור, כרגע אין לי מושג.

Avri
Avri
22/05/2023 9:12:50

אכן תמונות קשות יונית. מקווה שבקיץ לא יפעלו מתוך פניקה. לדעתי צריך קצת כוונונים, ואלו חייבים לכלול עוזר בכיר טוב למאזולה.

thetroll
thetroll
22/05/2023 11:09:14
Reply to  Avri

חלומות באספמיה. הם יזרקו דברים טובים לזבל ככה זה בליגה הזאת אם עוד לא הבנת.
קודם כל יהיה חם מהתנור מזולה פוטר. (97.5% סיכוי).
אחר כך סטיבנס (48.2%).
אחר כך בראון (75%).
כשהאמת שכל מה שצריך לעשות זה כוונונים. מזולה וסמארט הביתה. היתר יסתדר מעצמו.

thejanitor
thejanitor
22/05/2023 6:58:35

תודה מנחם.
.
https://youtu.be/Ak6_9j5Umao
.
קישור לקטע האחרון שלך, מייקל מלון המאמן הכי טוב בליגה. במיוחד באופן שהוא מדבר בחדר ההלבשה, ומערכת היחסים שהוא בנה עם שחקניו בקבוצה ובינם לבין עצמם.

thejanitor
thejanitor
22/05/2023 7:01:33
Reply to  thejanitor

הקטע הקודם זה מחדר ההלבשה.
.
כאן קיצור לדברים עצמם של מלון במסיבת עיתונאים, ותגובתו היוקיצית של הגוקר: https://youtube.com/shorts/HmNyNpvWc_0?feature=share

thejanitor
thejanitor
22/05/2023 7:06:29
Reply to  thejanitor

לא יכול לעצור את עצמי מלהגיב לעצמי, יוקיץ פשוט גאון. אני מת עליו

דוקטור רזי הופמן
22/05/2023 7:19:40
Reply to  thejanitor

טוב, אתה לא היחידי.
🙂

IDO
IDO
22/05/2023 6:59:00

האויב כבר לא מפחיד. הוא מסכן וזקוק לרחמים.

מה עם הגמר של בוסטון לייקרס שהליגה הבטיחה. יכול להיות שנערת הדואר הוסיפה את המילה – לא , במזכר שהעבירה לקבוצות?

Avri
Avri
22/05/2023 9:15:07
Reply to  IDO

בדיוק חשבתי על זה. כולנו פה לא ספרנו את ההיט ודנבר, מצחיק איך לא רואים מה שקורה ממש מול העיניים.

thetroll
thetroll
22/05/2023 11:12:46
Reply to  Avri

את ההיט לא ספרנו ובצדק.
את דנבר היו שספרו. חשבתי שהם יקחו טבעת. הטרייד של דוראנט לפיניקס קצת בילבל אותי לא הבנתי כמה מונטי עלוב עד משחק 5. וזה שוויגינס חזר ואני אוהד של הלוחמים גרם לי להמר עליהם אחרת זה היה דנבר ברור.
עלאק קבוצת עונה רגילה איך אני חולה על הקלישאות האלה. רפי הבנה.

Avri
Avri
22/05/2023 11:44:31
Reply to  thetroll

אני מסכים איתך שוב, זה כבר 2 מ2, לא יודע מה עובר עלינו היום 🙂

thetroll
thetroll
22/05/2023 22:58:18
Reply to  Avri

נורא. נקוה שנתגבר ביחד על המשבר הזה ביחסים ביננו והכל יחזור להיות כרגיל.

אוהד ס"א
22/05/2023 10:51:50
Reply to  IDO

"ראשים יעופו". סילבר , גורג' סורוס ומועצת זקני ציון כבר על זה.
גם ב- 2004 הסתבר שהבחורה לא קראה את התסריט.

Jonathan
22/05/2023 7:00:45

אחלה מעורב.
במהלך העונה הרגילה זה נראה שהכל פתוח במערב ודווקא במזרח המקומות הראשונים נראו יציבים ועם פער מהשאר.
ועכשיו אנחנו בדרך לגמר שבו עולה הראשונה מהמערב ודווקא מהמזרח עולה ההיט שבקושי הורגשה בעונה הרגילה.
פשוט לא מובן כל העניין הזה. ומדהים מה שההיט עשו הפלייאוף.

bobby
bobby
22/05/2023 11:23:15
Reply to  Jonathan

במערב הכל היה פתוח במונחים של מקום 2 ומטה, כשהגריזליס המעורערים, סקרמנטו הצעירים ופיניקס הקצרים לא נראו כ״אריות״ שבאמת ראוים למקומם. דנבר במקום 1 דווקא כן נתפסו כרציניים.
במזרח ההדחה המוקדמת של מילווקי בהחלט טרפה את הקלפים. אבל בואו לא נשכח שההיט רק שנה שעברה, ובסגל לא שונה בהרבה, הייתה מקום 1 והעפילה לגמר המזרח. סתם חוסר פוקוס ופציעות שלהם במהלך העונה הסדירה הורידו אותם עד ל-7, ויום רע מול אטלנטה דרדר ל-8

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/05/2023 13:59:45
Reply to  Jonathan

הביט הצליחו לעשות מה שעשו כי הסלטיקס לא עשו מה שביכולתם לעשות.
ואין בדבריי כדי להמעיט ממה שעשו ההיא שאחד לאחד יש להם סגל פחות טוב ופחות עמוק ממה שיש לסלטיקס אך עם הרבה יותר אופי והרבה יותר קבוצתיות והרבה יותר אימון מאשר לסלטיקס.

לא ברור הפער בין כמעט אותה קבוצה שעונה שעברה הפסידה 2:4 בגמר הליגה לאחר שהובילה 1:2 וגם זה בהשפעת פציעות שבלעדיהן הייתה מתמודדת על האליפות במאבק צמוד יותר, לבין הקבוצה שהעונה מפגרת 3-0 בגמר האיזורי!!!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/05/2023 14:06:07

ההיט

עמיחי קטן
22/05/2023 7:02:29

תודה מנחם. דווקא ריבאונד התקפה בוסטון כן לקחו, מה שלא עזר להם כשהם החטיאו גם את הניסיון הנוסף בהרבה מהמקרים

Om3r
Om3r
22/05/2023 9:27:51

בוסטון ניצחה את מיאמי 21:1 בריבאונד התקפה
לכאורה אמורה לקחת את המשחק, רק שכשנכנסים לסטטיסטיקה מבינים שהם לקחו כל כך הרבה ריבאונדים כי הם פשוט לא הפסיקו להחטיא
בוסטון החטיאה 59 פעמים במשחק הזה – אם הם לא היו לובשים ירוק אפשר היה להתבלבל ולחשוב שזאת פילדלפיה שעלתה סיבוב

אופיר נ.
אופיר נ.
22/05/2023 7:06:58

לבוסטון יש הרבה שחקנים מוכשרים.
למיאמי יש הרבה פחות כישרון, אבל הרבה יותר שחקנים אינטילגנטים. (וגם מאמן מנוסה יותר)

דוקטור רזי הופמן
22/05/2023 7:20:38
Reply to  אופיר נ.

לסלטיקס אין מאמן
יש להם עוזר של עוזר.

M-AIR-J
M-AIR-J
22/05/2023 7:17:22

תודה מנחם.
שתי תיקונים.
אחד על המעורב של אתמול , דניס שרודר הוא לא שוויצרי אלא גרמני
שתיים , אומרים מיקל ברידג'ס { פתח מתחת לאות מ'} ולא מייקל.
יום נעים

Jonathan
22/05/2023 7:24:02
Reply to  M-AIR-J

*שני* תיקונים
🤷

M-AIR-J
M-AIR-J
22/05/2023 7:33:13
Reply to  Jonathan

צודק .

MacLeod 1
MacLeod 1
22/05/2023 7:46:55
Reply to  M-AIR-J

תסיק מסקנות

Avri
Avri
22/05/2023 11:52:56
Reply to  M-AIR-J

גם מה נסגר עם נקודה בסוף משפט? כשיש כוח שמים וכשאין זורקים? ממש בית זונות דקדוקי נהיה פה בתגובות.

רן הנרגן
רן הנרגן
22/05/2023 7:17:52

קארמה. זה העוונש לליגה על השיפוט בסדרה של LA מול ג"ס.

הקיפוד
הקיפוד
22/05/2023 7:20:27

ומה העונש שלכם על משחק רע בכל השנה הזאת כולל עונה סדירה, ושני סדרות בפלייאוף?

רן הנרגן
רן הנרגן
22/05/2023 7:37:26
Reply to  הקיפוד

קיץ של סערות. דרך אגב, פחות משחק רע יותר ניהול רע.

הקיפוד
הקיפוד
22/05/2023 7:49:06

שיחקתם גם רע חוץ מלנסות להמטיר שלשות לא עשיתם כלום

thetroll
thetroll
22/05/2023 11:17:02
Reply to  הקיפוד

צודק שהלוחמים שיחקו רע כל העונה וגם בפליאוף באופן חלקי אבל היה אפשר להתגבר על זה עם שיפוט אובייקטיבי (ולא 29-6 ו 37-8). לפחות על הלייקרז ולברון אהובך. את דנבר בכושר שהם שיחקו וללא התעלות פתאומית הם כבר לא היו עוברים. כנראה.

NFS
NFS
22/05/2023 12:33:54
Reply to  thetroll

שכחת גם שנייק הורידו והרימו את גובה הסלים של הווריורס והבטיחו 30 זוגות אייר ג'ורדן לנכדים של השופטים.
למה דווקא השנה דפקו את הווריורס ולא בכל עשרות המשחקים האחרים מול לברון והלייקרס? כי אמממ.. כי… תיכף אשוב.

thetroll
thetroll
22/05/2023 23:06:01
Reply to  thetroll

בוא. הלוחמים היו די גרועים זה ברור ולא היה על זה ויכוח. אבל הלייקרז יותר גרועים. בלי ה… בוא נקרא לזה "הטיה"… ובכן בלי ההטיה סביר שהלוחמים היו עוברים את הלייקרז למרות שהיו מפסידים לדנבר. לראיה הלייקרז הולכים לעוף בסוויפ … מה שכנראה שהם לא היו צריכים להיות פה. ובוא אם אני הייתי היחיד שאומר שהיתה הטיה במשחקים 1 ו 3 אז אולי הייתי נבוך אבל כולם אומרים את זה ולא רק פה. שבת שלום.

NFS
NFS
22/05/2023 7:54:14

עונש לליגה?
הליגה הזו לא יכלה לקבל כזו ברכה-
ככל הנראה גמר בין קבוצה אחת שהגיעה מהמקום השמיני (שביעי בסיום העונה) עם כוכב שנבחר 30 בדראפט וערימה של אנדראפטדס, והקבוצה השניה שמעולם לא היתה בגמר עם כוכב שנבחר 41 בדראפט וכל העונה ירדו עליהם שבטח לא יעברו סיבוב שני.

שי אבן צור
22/05/2023 9:40:52
Reply to  NFS

זה לא סתם פרס לליגה – זה ג׳קפוט!

Om3r
Om3r
22/05/2023 9:52:20
Reply to  NFS

והעובדה שקבוצות כמו פיניקס ופילדלפיה יראו את הגמר מהמלון בנופש רק הופכת את הגמר הזה ליותר טוב. תם עידן הSuperteams בנבא. רוצים לנצח? תתחילו בדראפט.

שי אבן צור
22/05/2023 10:36:19
Reply to  Om3r

יאפ

yaniv
yaniv
22/05/2023 11:09:53
Reply to  Om3r

תן לי להרוס לך את האשליה,לא תם ולא נגמר עידן הסופרטימס. תמיד היו ותמיד יהיו,
באותה מידה אתה יכול להגיד נגמר העידן של הדראפט,מהיום קבוצות יעשו כמו דנבר ויפתחו את השחקנים שלהם מבחירות נמוכות בדראפט או בכלל יילכו לשיטת מיאמי ויפסיקו לבכלל לבחור בדראפט ויקחו שחקנים שלא נבחרו בדראפט

רן הנרגן
רן הנרגן
22/05/2023 11:50:42
Reply to  NFS

,זה עונש לליגה כי אותה מענינות ההכנסות הכספיות. 2 סדרות גמר עם 8 -10 משחקים בלבד ולא יותר מידי מותחים זה רע תוסיפו גמר בין שתי קבוצות שאינן נחשבות למושכות קהל רב בטלויזיה ואף אחד מהכוכבים מושכי הקהל ( עם כל הכבוד לגוקר ולבטלר) וזו בכלל קטסטרופה. הליגה עומדת בפני חידוש חוזה טלויזיה וזה המוצר דרדלה שהיא מצליחה להעמיד.

NFS
NFS
22/05/2023 12:31:03

ברור שהליגה רוצה גיים 7 וכמה שיותר שווקים גדולים בשביל כאן ועכשיו, אבל הפלייאוף הזה לדעתי עשה ועושה רק טוב – אין דבר יותר משעמם מגמר ידוע מראש כמו גולדן סטייט מול קליבלנד ב-2018, אחרי ששני הגמרים האיזוריים הסתיימו ב-7 משחקים.
רייטינג נמוך כי זה דנבר מול מיאמי? נחכה ונראה.
חידוש חוזה טלוויזיה בליגה שאף אחד לא חשב שזה יהיה הגמר? נחכה ונראה.

Tzafriros
22/05/2023 7:22:37

תענוג של משחק. אולי סוף סוף זה יעלה את הערך של כדורסל קבוצתי של הנעת כדור ותנועה שלא לדבר על חשיבות של סנטר ברמה גבוהה

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
22/05/2023 18:31:39
Reply to  Tzafriros

אמן

D_Wade
D_Wade
22/05/2023 7:26:01

מיאמי הרגה את בוסטון. זה היה גמור כבר ברבע השני. הסלטיקס נראו אבודים, עדר ללא רועה.

הגמר במרחק נגיעה. עונה מיוחדת.

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
22/05/2023 7:28:38

דני איינג' בנה קבוצה לתפארת ואז ההנהלה החליטה שהיא מקדמת את בראד סטיבנס כפרס על ניהול המשחק הרע שלו על אף אפס ניסיון. אז סטיבנס, שבכל זאת אפשר לתת לו קרדיט על כמה החלטות טובות שלקח כג'י אמ, בהחלטה שחצנית, החליט שהוא ישים שלט נהג חדש על המזרטי שקיבל וייתן את ההגה למזולה שהיה שם במקרה. ומזולה הזה, לא רק שהוא חסר ניסיון, הוא גם חושב שהוא מבין כדורסל יותר טוב מכולם והמציא שיטת ניהול משחק חדשה, לפיה לא לוקחים טיים אאוט גם כשהחרא פוגע במאוורר, על השחקנים לזרוק ימבה שלשות ומשחק סוגרים בסמול בול לא משנה מה קורה על הפרקט.
כפי שאמר הרבי פיני גרשון, אם אתה הולך לישון עם ילדים אל תתפלא שאתה קם רטוב בבוקר.

אם ההנהלה של הסלטיקס לא רוצה לבזבז את הכישרון שיש שם, זה הזמן להגיד תודה לסטיבנס, תודה על כלום למזולה ולהביא ג'י אמ מקצועי ומאמן מנוסה.

M-AIR-J
M-AIR-J
22/05/2023 7:34:17

100+

דוקטור רזי הופמן
22/05/2023 8:43:25

+1966
אני חוזר על האמת שלי בפעם המליון. סטיבנס היה המאמן הנכון כשהגיע לבוסטון. היה מצויין לקבוצה בבנייה שמשיגה כישרון. הטעות הגדולה היתה שהאריכו לו את החוזה. הוא עשה את שלו והיה צריך לעבור לקבוצה בבנייה ולא לאחת מתבגרת. הכישלון והמעבר לניהול היה חוסר מקצועיות. כן הוא הביא שחקנים אבל בחר מאמנים לא נכון. מאמן שהמשיך את הדרך שלו קופי וכמעט פייסט ואחרי שהבחירה נדפקה (תרתי משמע) הוסיף חטא על פשע ובחר את העוזר של העוזר. לפחות ליודוקה היה ניסיון שרכש אצל פופ שהוא חתיכת מאמן! אם רוצים להביא שינוי, צריך קודם הבזוקה ללכת ומיד אחריו הסטיבוט. יש 4 חודשים עד פתיחת השנה הבאה צריכים להביא GM חדש, רצוי אחד עם ניסיון ומאמן חדש. רצוי נרס.

Avri
Avri
22/05/2023 12:18:07

נכון רזי, בסך הכל הגיוני. נפטר מאמן שחור צעיר ואהוד, ונביא לבן מבוגר שהשחקנים שלו מתעבים. אין ספק שאם עושים את זה אז ג'יילן חותם מחר על הארכה, ושטייטום לא מתחיל לזרוק רמזים בטוויטר שהוא רוצה לחבור ללברון וללבוש את החולצה של מנטור קובי תוך שבוע.

המערכת של בוסטון עובדת מצויין ובשקט כבר הרבה מאוד שנים. אין הרבה קבוצות שבעשורים האחרונים שמרו על רמה גבוה והתחדשות תמידית, והכל עם די הרבה שקט תעשייתי ופיתוח כשרונות מתוך המערכת. אתה מנגד, כל יומיים קורא להתנהלות של פניקה, להעיף את ההוא ולקצץ את הזה. יש תמונה גדולה יותר של תרבות ארגונית ולא צריך להבהל מפשלה זו או אחרת.

yaniv
yaniv
22/05/2023 12:31:26
Reply to  Avri

למי התכוונת מאמן חבן ומבוגר שהשחקנים שלו מתעבים? לנרס?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  yaniv

נראה לי שכן

דוקטור רזי הופמן
22/05/2023 14:22:23
Reply to  Avri

שמע אברי
מכבד את דעתך אבל לא מקבל אותה. נרס יהיה זמין לזמן קצר מאד וצריך לקפוץ על המציאה.
ה GM הטירון שלנו שיחרר את עוזר המאמן הראשון שהיה תחת חוזה ולכן הגיע למצב שאין לו הרבה ברירה אלא להחתים את מאזולה. החלטות לא טובות של GM.
אם הפיאסקו הזה יחזור בשנה הבאה עם אותו המאמן זו תהיה בעייה גדולה מאד. אני לא הייתי נותן להם צ'אנס. נראה מה יהיה.

Avri
Avri
22/05/2023 15:35:44

תקן אותי אם אני טועה אבל הארדי חתם ביוטה לפני שהעסק עם יודוקה התפוצץ, ואחרי שיודוקה חתם על חוזה ארוך טווח. היינו מכוסים בעמדה הזאת וזה לא שיש סכנת פציעה או משהו כזה שמצריך להשאיר גיבוי. מי יכול היה לצפות שיודוקה יעוף?
ובנוסף, גם הארדי מאוד צעיר, מי מבטיח לך שהוא לא היה עושה טעויות דומות בעצמו?
לגבי נרס, לא יקרה, שכח מזה. המאמן הבא של הסלטיקס ימונה בהתיעצות עם השחקנים המובילים, משמע זה בוודאות לא יהיה נרס, ודי בוודאות יהיה מאמן שחור (לדעתי די בוודאות מאזולה לא הולך לשום מקום).

ברוך רובין
ברוך רובין
22/05/2023 17:52:35
Reply to  Avri

אברי צודק שהמאמן הבא יהיה כהה עור, השחקנים רוצים הזדהות כביכול (מילה אחרת לגזענות) בכל עבודה אחרת אם הבוס/העובדים היו מקבלים ודורשים אנשים בעלי צבע עור זהה להזדהות וחיבור הם היה נתבעים על טיל ובצדק.
.
בכללי מוזולה עושה עבודה גרועה מאוד, אם זה בניהול משחק ואם זה בלהוציא את המקסימום מהשחקנים. לגבי הגיל זה לא אמור להוות איזה פאקטור משמעותי, חשיבה מחוץ לקופסא זה לא בא עם הגיל.
(לשם השוואה זידאן וגארדיולה 2 מהמאמנים הגדולים בכדורגל העולמי, ושניהם היו פנטסטיים מהתחלה).

דוקטור רזי הופמן
22/05/2023 18:31:22
Reply to  Avri

היה שם חוזה, לא היה צריך לשחרר אותו בלי שום קשר ליש או אין אידיוטק'ה.

אשך טמיר המקורי
22/05/2023 13:10:11

1+
מה שכן מזולה בחור טוב

דוקטור רזי הופמן
22/05/2023 14:18:38

כן, בחור טוב, שיעשה מיץ ענבים.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

שיצטרף אלי.אני מנסה לגרום לתרנגולות לבכו. אצלי הן רק צוחקות.

MacLeod 1
MacLeod 1
22/05/2023 7:50:21

תודה על המעורב דוק
לפי דעתי בוסטון עדיין בטראומה מהשנה שעברה, הפסידו לאלופה החלשה ביותר ב15 שנה האחרונות וזה עדיין מנקר להם איפשהו.
אולי כדאי להם לעשות קצת שאפל ברוסטר אחרת יידרכו במקום.
ומבלי לפגוע בזכויות של מיאמי… פשוט מועדון ענק,קבוצה מעולה,מאמן דגול וסגל של שחקנים שמשיגים הכל בעצמם.

הייט אשברי
הייט אשברי
22/05/2023 8:02:24
Reply to  MacLeod 1

קישקוש בגרוש.
הסלטיקס דרסו את הליגה בחצי השני לפני שנה. מה זה אומר עליהם אם הפסידו את הגמר כשהם "לא היו בטראומה" ?
אין כל דרך להשוות אלופות עבר , והדיעה שלך חסרת ערך.

דוקטור רזי הופמן
22/05/2023 8:44:15

למה לגופו של אדם?

הייט אשברי
הייט אשברי
22/05/2023 9:41:22

לגופה של שטות.

שי אבן צור
22/05/2023 9:43:39

הדעה חסרת ערך, לא האדם

הייט אשברי
הייט אשברי
22/05/2023 10:49:37

זה מה שכתבתי. . האימרה היתה קישקוש.

שי אבן צור
22/05/2023 9:43:08

נכון

Jonathan
22/05/2023 9:48:28
Reply to  MacLeod 1

הסלטיקס עם גרעין דומה הגיעו ללפחות גמר המזרח ב-3 מ-4 העונות האחרונות. זה יופי של מקום לדרוך בו. הם כנראה יעשו שאפל אבל במקום הייתי קצת נזהר מלעשות יותר מידי ממנו.
.
ומה זה אלופה חלשה? איך משווים?

MacLeod 1
MacLeod 1
22/05/2023 10:42:47
Reply to  Jonathan

אם לא נצליח להשוות בדמיון אז מה נשאר לנו…

Jonathan
22/05/2023 11:10:22
Reply to  MacLeod 1

המציאות?

MacLeod 1
MacLeod 1
22/05/2023 11:58:10
Reply to  Jonathan

אם אתה יכול במציאות אז בכיף.
עובדה שיש מומחים שמדרגים סרטים אז אני מרגיש חופשי.
דרך אגב כל דירוג סרטים שמכבד את עצמו מתחיל ממספר 2, כמובן, אחרי איש הנצח. אחרת זה פייק לא רציני

Jonathan
22/05/2023 13:00:12
Reply to  MacLeod 1

🤦🏻‍♂️

דוקטור רזי הופמן
22/05/2023 14:23:41
Reply to  MacLeod 1

לאמבר (ט) שחקן ענק.
איש הנצח באמת סרט חביב.

TRIP
TRIP
22/05/2023 8:04:38

לבוסטון וללייקרס אין קשר למעמד לקבל סוויפ חד צדדי בגמר קונפרנס זה מביך

thetroll
thetroll
22/05/2023 23:11:05
Reply to  TRIP

+30 מה שמחזק את הטענה שהלייקרז בכלל לא היו צריכים להיות פה אלמלא ההטיה. בכל מקרה זה כבר הסטוריה נצחצח חרבות לגמר. בטח יהיה משעמם לאללה טיפטסים שאי אפשר לשנוא.

Alex Rabino
22/05/2023 8:42:41

דאנקן רובינסון שבר אתמול את שיא השלשות בפלייאוף של המיאמי היט שהיה שייך קודם ללברון ג'יימס.

ירון, החלום
ירון, החלום
22/05/2023 10:07:51

בס"ד
תודה מנחם.. מדברים הרב. על בוסטון, על משחק של כוכבים ועוד.
אבל מבחינתי, ההבדל העיקרי לעומת העונה הקודמת זו ההגנה.
היתה להם הגנה רצחנית, בלי חוליות חלשות השנה ההגנה כבר לא אותו הדבר.

Berch
22/05/2023 10:16:09

אחלה מעורב
כמעט ברמה של מיאמי בפלייאוף הזה….
🤣

gogo
gogo
22/05/2023 10:24:27

תודה על המעורב

אוהד ס"א
22/05/2023 10:37:14

המרגרינה על הקווים הזכירה לי את הבדיחה על הגידם שהלך לרופא ושאל אותו כמה תעלה לו פרוטזה, הרופא אמר לו 100K, הגידם יצא ונכנס לנגר ושאל כמה תעלה, והנגר אמר 100 ש"ח. הגידם חזר מרוצה לרופא עם הפרוטזה החדשה ואמר לו: "רצית 100K? זה מה שאני חושב עליך", ובתנועה מזרחית בוטה ראה את היד החדשה שלו מעופפת אל הפח.
הצורה שהסלטיקס נראים כמו שהם נראים זה בדיוק סיפור של אימון. בעונה הרגילה, הכל סבבה. קליר פאת' וסטטיסטיקות והכל.
הפליאוף, זה מה שמבדיל ילדים ממבוגרים, עוזרי מאמן סבירים למאמנים מנוסים.
אני נזכר ב- 2 סיפורים על פט ריילי בהיותו מאמן:
לאחר משחק מס' 1 בגמר של 1985, בוסטון ניצחו ב- 34 נקודות במה שנקרא בהסטוריה: "הטבח של יום הזיכרון" הלייקרס הסריחו את הפרקט וקארים נראה שלא קשור לענף. ריילי ולקארים היו יחסי אהבה שנאה עזים, אבל המשחק מס' 2 בבוטון קארים עשה 30 נקודות, 17 ריבאונדים ו- 8 אסיסטים וניצח בחוץ, בדרך לנצח את הסדרה
ב- 2006, דאלאס הובילה 2-0 על מיאמי והובילה במחצית של משחק 3, שאקיל שכמה שהוא גדול, יש לו נשמה של ילד, מוסר עבודה של צרצר ותיאבון של פיל רעב, לא הבין את גודל המעמד ומה הוא עושה על המגרש. ריילי הכניס בו ציונות במה ששאקיל מכנה "נאומים משוגעים".
זה כלל טבילת הראש של שאקיל בדלי מלא קרח, צרחות וקללות שכללו אימהות ומקצועות ואולי גם אלימות פיזית. מיאמי נצחה 4-2.

דוקטור רזי הופמן
22/05/2023 14:25:54
Reply to  אוהד ס"א

אוףףףף, איזה סיפור.
רק לא ברור לי איך אפשר להכניס את הראש של שאק לדלי ועוד אחד עם קרח?

golan
golan
22/05/2023 10:38:42

אחלה מעורב.
בוסטון הפעילה במבה מנטלי … יצא אבק
שאפו למיאמי.
ועכשיו לך תהמר מי תקח בגמר, את מי השופטים יעדיפו ?

Zvika Bar-Lev
22/05/2023 10:56:57

ראה שנקבל סוויפ או ג'נטלמני בשני הגמרים האיזוריים, זה קצת מבאס, אבל לא ממעיט מגודל ההצלחה של דנוור, ולא מגודל הבזיון של סלטיקס שלי, והכבוד העצום למיאמי. על לייקרס אין לי הרבה מה להגיד, באמת מקסמו את עצמם בפלייאוף, מפרגן, אבל זה לא מספיק למעבר לזה. שמח בשביל ריבס ששיחק אותה, ועוד כמה שם שקיבלו הזדמנות ונתנו עבודה. אבל העובדה ששני סופרסטארס כמו לברון ודיוויס יחטפו סוויפ מדנוור, מראה לי שהם כבר לא יזכו באליפות. שיחקו אותה בבועה, ובזה זה נגמר.
גמר מיאמי דנוור יהיה תעודת כבוד לליגה. שתי קבוצות של עבודה רצינית ולא הירו בול, של עבודה עם מאמן ועם תרגילים ומשחק אינלגנטי. אני לא חושב שיש מישהו פה שיכול לצפות מראש מה תהיה התוצאה.

Avri
Avri
22/05/2023 12:10:57

לכל מי שרוצה להעיף את מאזולה: נכון, הוא בהחלט נותן תצוגת אימון די מבישה בפלייאוף הזה.
אבל:

אם ממנים מאמן (או כל עובד אחר) צעיר אז חייבים לקבל שיש שכר לימוד. צריך לנשום דקה אחת ולהזכר שאין ספק שמדובר בבחור מאוד כשרוני שמבין את העבודה, שהקבוצה השתפרה תחתיו, ושהשחקנים מרוצים ממנו (מאוד חשוב בשביל להשאיר את ג'יילן בקיץ, לדוגמא).

פיתוח מאמן זה תהליך שמחייב צבירת נסיון. אם רוצים לבנות משהו טוב לטווח הארוך חייבים לקבל את זה ולהמנע מעריפת ראשים אנסטנט. ומה עשינו בלהעיף אותו תוך עונה? שיתגלח על הזקן שלנו, ילמד לקחים, ושקבוצה אחרת תגזור על זה קופון?

הפלייאוף הזה מראה בפעם המי יודע כמה שאם מעיפים מאמן זה רק בשביל להביא מאמן אחר, שתוך חודש-חודשיים גם אותו יקראו להעיף.

בסלטיקס בונים בשקט תרבות ארגונית שמאתרת כשרונות מצויין ויודעת להשתמש בהם. המינוי של סטיבנס לג'מ היה הברקה, וההצלחה של הארדי ויודוקה (וכן, גם של מאזולה) גם מראים את זה. להעיף ולהנחית מבחוץ זה קל. לבנות יסודות חזקים מבפנים זה קשה, אבל לטווח הארוך משתלם.

IDO
IDO
22/05/2023 12:16:18
Reply to  Avri

אבל מאזולה חולה בהיבריס ומתגלה כאדיוט שלא יודע שהוא אידיוט. שכל זה לא דבר שצומח עם השנים.

Avri
Avri
22/05/2023 12:27:04
Reply to  IDO

הוא לא אדיוט בכלל, הוא אימן מצויין כל העונה. בפליאוף ברח לו קצת פיפי במכנס, הוא בפירוש לא ידע איך להתכונן או איך לעשות התאמות (ועדיין הגיע לגמר איזורי, בוא לא נשכח). זה בדיוק העניין של נסיון. הפשלה הגדולה של סטיבנס היא שהוא לא הצמיד לו עוזר בכיר עם נסיון.

IDO
IDO
22/05/2023 12:33:01
Reply to  Avri

אני חושב שהוא כן, והשנה ראיתי את כל העונה הסדירה , אז אני יודע בוודאות שזה חצי כח, ובלוף אחד גדול. זה יכול להיות טיעון רק למי שלא ראה את זה.

Avri
Avri
22/05/2023 15:37:52
Reply to  IDO

אידיוטים לא ממונים כמאמנים ראשיים בליגה הטובה בעולם (או בכל ליגה מקצוענית) בגיל 34.

trusttheprocess
trusttheprocess
22/05/2023 16:33:40
Reply to  Avri

אידיוטים ממונים בליגה בגיל 34 וגם בגיל 60

ברוך רובין
ברוך רובין
22/05/2023 17:53:09
Reply to  Avri

מדוייק טראסט, ריברס עדיין בליגה

yaniv
yaniv
22/05/2023 12:36:37
Reply to  Avri

איזה כשרונות בדיוק איתרתם?
אתה קצת מזכיר לי את הבעלים של גולדן סטייט שחושב שזאת התרבות הארגונית שלו ואלוהים יודע מה עוד שמביא להם את ההצלחה ולא סטף קרי אחד ויחיד.
כל המערכת המופלאה שלכם לאיתור כשירונות מסתכמת בטייטום ובראון שהם בהחלט הצלחה אדירה אבל נבחרו במקומות גבוהים בדראפט ובלעדיהם כל שאר השחקנים לא שווים כלום ושום דבר למעט אולי סמארט שאם היה מבין את מקומו ואת סט היכולת שלו היה שחקן הרבה יותר טוב ממה שהוא עכשיו

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/05/2023 13:43:55
Reply to  yaniv

הסגל של הסלטיקס נהדר אך משלמים על טעויות של מאמן חסר ניסיון חוסר אופי אצל השחקנים הבכירים ובראשם טייטום.

Avri
Avri
22/05/2023 15:28:04
Reply to  yaniv

לגבי כשרונות, דווקא התכוונתי לתחום האימון ניהול. הדוגמאות שלי הם סטיבנס הארדי יודוקה ומאזולה עצמו.

לגבי השטות שהבאת על השחקנים אני לא יודע אפילו איפה להתחיל. הסלטיקס זו אחת הקבוצות היחידות שרוב הסגל (בוודאי הסגל המשמעותי, ויסלחו לי החברים גריפין וקורנט) גדל וצמח אצלנו. גם את מה שנשאר מהורפורד ידענו להציל ולהחיות מכלום (שחקן שעבר כערך שלילי בחוזים, רק להזכיר).

yaniv
yaniv
22/05/2023 15:52:43
Reply to  Avri

נכון שרוב הסגל שלכם מורכב משחקנים שלכם אבל זה די מתחבר לכך שהיו לכם מיליון בחירות דראפט בשנים ההם(אתה יכול להגיד לי שזאת הייתה הגדולה של איינג ופה אני לא מתווכח)אבל לא פיתחתם שום דבר מיוחד ואף אחד אצלכם לא עשה קפיצה או משהו שהוא לא היה עושה בקבוצה אחרת.בחרתם שני כוכבים בדראפט שאמנם אישית אני יותר אוהב את טייטום(למרות השחיטה שהוא עובר )אבל בראון זאת הייתה יציאה באמת מדהימה של איינג הביא אותו משום מקום.רוצה לאמר אם לא הייתם בוחרים בווילאמס לצורך העניין סביר מאוד להניח ששחקן אחר היה עושה את אותו דבר.לגבי הורפורד אין לזה שום קשר לארגון כארגון שיודע לקחת שחקנים במצב ירוד ולהפוך אותם שוב למצויינים.הורפורד מצא אצלכם בית ונוח לו וטוב לו אצלכם וגם השיטה שלכם טובה לו ובגלל זה הוא מצליח לא כי אתם ארגון שיודע להפוך שחקנים.שוב אתה מזכיר לי את הבעלים של גולדן סטייט ואם נלך רחוק יותר לקראוס בשיקגו.

Avri
Avri
22/05/2023 16:33:20
Reply to  yaniv

קצת קשה לקרוא את התגובות שלך, מאוד צפוף ודחוס. אם לעשות סדר בטענות שלך, ולהגיב בהתאם:
1. אכן ההנהלה הביאה את רוב רובו של הסגל מהדראפט או מהאשפתות, ובחרו מצויין שני כוכבים מובילים (ברור, אני שמח שאתה מסכים איתי כאן).
2. ההנהלה וצוות האימון עשו עבודה מצויינת, כי בנו מערכת שבנויה על שיטה מסודרת שעובדת מצויין, עם שחקנים שמתאימים לשיטה. (ברור, אני שמח שאתה מסכים איתי כאן).
3. הורפורד חזר מהאשפתות כי השיטה/מסגרת טובה לו, אבל אין שום קשר לההנהלה/מאמן שיצרו את השיטה הזו? (טענה מוזרה)
4. יצרו שיטה/מסגרת שעובדת טוב, וזה שידעו לבחור שחקנים שמתאימים לשיטה זה לא ממש לא כבוד גדול כי גם קופים היו עושים את העבודה? (טענה הזויה).
5. אף אחד לא פותח/עשה משהו שלא היה עושה במקום אחר. (זו טענה שאי אפשר להתווכח איתה כי אף אחד לא יודע מה היה קורה במציאות מקבילה. אבל אף אחד גם לא צפה שטייטום יהפוך לטופ 5 בליגה, שג'יילן יהיה טופ 20, ושבוסטון כקבוצה שמובלת על ידי שניהם יבקרו בגמר איזורי באופן קבוע לאורך זמן).

שורה תחתונה. קבוצה שהגיעה לכל כך הרבה ריצות פלייאוף בשנים האחרונות כנראה עשתה משהו נכון וטוב וכנראה כן פיתחה משהו מיוחד.

jefffoster10
22/05/2023 18:24:44
Reply to  Avri

האמת אברי? אני איתך כאן. גומרים את ההלל על הארגון של מיאמי, אבל ארגון בונים לאורך זמן ואופי של מועדון בונים לאורך זמן ומדי פעם יש גם כישלונות. גישת כריתת הראשים לא הייתה משאירה את ספולסטרה במיאמי דקה אחרי גמר 2011, ותראו איפה הוא עכשיו. אני גם חושב שאם הייתה טעות לסלטיקס היא באי מינוי עוזר מנוסה ליד מאזולה ולתת לו את העסק לבד בהפתעה יחסית. הכישלון העונה לא מצריך קבלת החלטות בפאניקה. בונים תרבות של מועדון וזה לוקח זמן, הפירות נקצרים וייקצרו, ואת הדוגמה אנחנו רואים ביריבתה של בוסטון.
ושאלה נוספת לכל המקטרגים על בוסטון – כיצד להגדיר הצלחה? הגעה שלוש פעמים ב-4 שנים לגמר קונפרנס, ויותר אם אתה מותח את זה עוד כמה שנים אחורה, אך ללא אליפות ועלייה אחת בלבד לגמר – זו הצלחה או לא? כאוהד אינדיאנה, הייתי מאחל לקבוצה שלי קונסיסטנטיות כזאת.
תודה על המעורב והדיונים המעניינים בתגובות

דוקטור רזי הופמן
22/05/2023 14:34:20
Reply to  Avri

החלטה גרועה מאד מתחילת השנה, בזה אין בכלל ספק.
הבעייה הגדולה שלו היא שהוא לא היה מוכן ללמוד כל השנה. השאיר הכל על השחקנים וחשב שהוא יודע הכל. זו התוצאה. 2..

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  Avri

תגובה של אברי מעניינת ומעוררת מחשבה. השאלה אם הסלטיקס ייכנעו לדעת הקהל שלהם?

IDO
IDO
22/05/2023 12:14:02

וואלה שבפלייאוף הזה אנחנו מקבלים סוף טוב הוליוודי לכדורסל קבוצתי.
אם אנחנו משרטטים גרף אז בוסטון מתחילה את הירידה שלה.

אשך טמיר המקורי
22/05/2023 13:15:53

תודה רבה דוק.
כשרואים את בוסטון מתרסקת ומתפוררת לנגד עינינו, מה שעוד יותר בולט זה כמה רעה הייתה פילי, שהפסידה להם.
זאת הייתה סידרה רעה מאוד, עם 2 קבוצות גרועות (אמרנו את זה בזמן אמת), ומסתבר שאין ניסים ובוסטון המשיכה להיות גרועה, רק שהפעם פגשה קבוצה טובה.
אולי בעצם יש ניסים, כי אין לי מושג איך ההיט הפכה מקבוצת פלייאין שמפסידה לאטלנטה לזו שיצאה מהמזרח.
דבר נוסף, תמיד אמרתי שאני לוקח את באם על אמביד ושלדעתי הוא טוב ממנו. חשבו שצחקתי.
הייתי רציני לגמרי – ורואים את זה בכל פלייאוף.
מספרים של עונה רגילה ב-wwe בתחת שלי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/05/2023 13:53:47

זו לא הסלטיקס כפי שאמורה להיות קבוצה של המועדון הזה!!!
המקום לבוא בטירוף, מה שבגלל היה צריך להיות בבית מתחילת הסדרה, בפיגור של שני משחקים הם משחקים כך?!?!?! הסלטיקס הנוכחיים של הפלייאוף הזה איבדו כיוון אופי ולא ראויים למועדון וטאטום אינו מכוכבים הגדולים המתעלים הפלייאוף בקביעות, לעומת באטלר למשל.

הקבוצה הזו מביישת את השם בוסטון סלטיקס והסגל הזה שווה לפחות גמר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/05/2023 18:05:30

*במקום לבוא בטירוף

אהרון שדה
22/05/2023 14:18:47

אנקדוטה קטנה שלא ראיתי מישהו שמתייחס לכך
בהינתן שיהיה הגמר של דנבר מול מיאמי
הרי שאם דנבר תזכה בתואר זה יהיה המסלול הקל בהיסטוריה מבחינת דירוג העונה הסדירה
מקומות 8 4 7 8 דירוג ממוצע של 6.75
בעוד שאם מיאמי תזכה בטבעת יהיה זה המסלול הקשה בהיסטוריה
מול מדורגות 1 1 2 5 דירוג ממוצע 2.25

אם אחד מהדברים הנ"ל לא קורה המשמעות היא שיש לנו לראשונה בהיסטוריה חזרה מ 3-0

שדות פופ לנצח
22/05/2023 14:30:43

במקום לתת כל כך הרבה מקום לניתוחים על הסלטיקס , צריך לתת פשוט כבוד למיאמי על תצוגות שיא שלא מותירות לבוסטון סיכוי, הערב אדאבאיו היה בלתי עציר בעליל ופשוט שלט פסיכולוגית בכל גבוהי בוסטון כמו ששאק אהב בעבר, כיילב מרטין, וינסנט ודאנקן נתנו גם תצוגות שיא קריירה ואפשרו לבאטלר וללאורי סתם לתת משחק טוב ולנוח תוך כדי וכך גם לסטרוס שיציב כל הסדרה, כל כך הרבה שחקנים משותפים ותורמים שכבר שכחנו שלאב נוסף למצבת הפצועים הארוכה ולא שיחק בכלל…אבל כשיש שחקן נשמה כמו זלר שהוא הרבה יותר אתלטי ממראה הרואה חשבון שלו אז מקבלים קבוצה מנצחת שכותבת היסטוריה כל יום מול עיננו…תענוג

Avri
Avri
22/05/2023 15:39:04

אתה בתכלס צודק לגמרי, הקרדיט והפוקוס חייבים להיות לגמרי על מיאמי. אבל מה לעשות שבתור אוהדי סלטיקס זה מה שמעניין אותנו.

Gambit
Gambit
22/05/2023 16:03:00

שפ"ל,
אם אני כבר תופס אותך. התשובה לחידה שלך על קיין זה הארי/יראה?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22/05/2023 18:10:25

אך אם הסלטיקס וטייטום בראשם היו באים מתחילת הסדרה האופי המתאים למועדון ועם היכולת הטובה של הסלטיקס בשני צדי המגרש אז למיאמי לא היה סיכוי.

או במילים אחרות: במצב שבו הסלטיקס היו משחקים בצורה המנצלת בצורה הטובה ביותר את היכולת/הכישרון שיש להם, היא הייתה בדרך לגמר, לא משנה מה מיאמי ובאטלר היו עושים.

קרים עבדול ג'באר
קרים עבדול ג'באר
22/05/2023 16:22:12

פתאום ההפסד של מילווקי לא נראה כזה הזוי יש מצב שהפסידו לקבוצה שתהיה אלופה. מיאמי מעולים ומפתעים. מאמן ענק וקבוצה לוחמת. פליאוף מאכזב. אין מתח אנחנו בדרך לסוויפט דו צדדי

איש הערפל
איש הערפל
22/05/2023 16:51:13

מעולם לא החזקתי מספולסטרה כמאמן, אני אוכל את הכובע והבגדים כקינוח, מדהים איך הוא הגיע עם מיאמי לגמר (אלא אם יקרה נס), ועוד יותר מדהים מה זה פסיכולוגיה, על הנייר בוסטון קבוצה טובה בכמה דרגות ממיאמי, אבל זה נראה כמו מיאמי נגד קבוצה מליגה ארצית בישראל.
חוזר שוב, לא מבין שוב את התגובות המביכות כאן כל הזמן על קונספירציה ושיפוט וכו׳ וכו׳, הנה גמר שכנראה יגרור אחוזי צפיה הכי נמוכים אבר…

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
22/05/2023 17:42:39

זה מה שהרגשתי לגבי ספולס לפני הבאבל.. מה שהוא עשה אז ומאז — עילאי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/05/2023 0:36:41

אך כשהסלטעקס לא משחקים קבוצתי כראוי וכשהם לא מתעלים בדקות המכריעות וכשהם לא אופי ולא קילר אינסטינקט, אך הכישרון של הסלטיקס הולך לאיבוד.

מדהים הפער בין הסלטיקס בעונה שעברה שהפסידה בגמר הליגה 4:2 ורק בגלל פציעות לא התמודדה על האליפות עד הסוף והפסידה 3 פעמים ברציפות לאחר יתרון 1:2, לבין הסלטיקס העונה שמשחקת משחק מפגר ומפגרת בגמר האיזורי 3:0.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
22/05/2023 19:01:04

בקבוצה שרוצה אליפות לא יכול להיות שאל הורפורד יעלה בחמישיה…אם כל הכבוד לקריירה היפה שהוא עשה , הוא הרבה מעבר לשיאו ומקומו כשחקן משלים לכל היותר .
אם הוא לוקח עוד שלשה בסדרה הזאת אני שובר את הטלביזיה.
לגבי רוב וויליאמס , לא רואה בו כזה טלנט כמו שכולם מתלהבים ממנו. הוא שחקן התקפה מוגבל וריבאונדר לא יותר מבינוני..יש לו קפיצים ברגליים ונוכחות מסויימת בהגנה אבל הוא חצי מהעונה פצוע וגם במשחקים שמשותף הוא 25 דקות על המגרש גג.
אם צריך חיזוק זה בעמדות האלה.
הכי חשוב להימנע מהיסטריה בקיץ.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/05/2023 0:37:41

להורפורד היו 5-2 מהשחוש שזה טוב מאוד.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/05/2023 0:43:10

בראון וטאטום וסמארט וברוגדון ומוסרולה קלעו 22-1 מהשחוש, האוסר 3-1 בינוני וחמישה נוספים קלעו 17-9: וויט והורפורד ופריצ'ארד וקורנט וג' ויליאמס.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/05/2023 0:48:46

*מהשלוש
*מוסקאלה

כלומר חוץ מחמשת הראשונים שקלעו רע מאוד, השאר שקלעו מהשלוש (שישה שחקנים) קלעו 20-10.