הג'וקר מול הקינג במשחק על החיים ועל המוות בעיר המלאכים / עידו רבינוביץ

הג'וקר מול הקינג במשחק על החיים ועל המוות בעיר המלאכים / עידו רבינוביץ

לוס אנג'לס לייקרס – דנבר נאגטס (0:2 לנאגטס בסדרה), 03:30

לברון ודייויס, שטרם הפסידו בבית הפלייאוף, מוכרחים לשמור על המבצר בעיר המלאכים כאשר כורי הזהב ישמחו להטביע אותם בבור ממנו אף קבוצה לא חזרה לעולם.

בתחילת משחק מספר 2, הנאגטס כלל וג'מאל מארי בפרט, התקשו לשים את הכדור בסל. שני שחקני מפתח בדמותם של פורטר ג'וניור וקולדוול-פופ נכנסו לבעיית עבירות עם 2 על אחד, אך סיימו את הרבע הראשון בשוויון 27.

שחקני גדולים וקבוצות היסטוריות יודעות להתעורר בדיוק בזמן הנכון. ברבע הרביעי, ג'מאל מארי התפוצץ על ההגנה של לברון העייף, ההגנה שיתקה את הלייקרס על 8 נקודות בשבעת הדקות הראשונות של הרבע המכריע והשלשות נכנסו בצרורות עם 7/10 בטווח הזמן הזה. למרות כל זאת, הלייקרס היו במרחק נגיעה לאחר ריצת 9-0 בדקה וחצי ושלשה של אוסטין ריבס קיצצה את לפוזשן אחד בלבד אבל מארי תפר 2 קליעות עונשין קריטיות במיוחד וצפה בלברון מחמיץ לייאפ בצד השני – גיים אובר.

מעולם בהיסטוריה קבוצה לא חזרה מפיגור שלושה הפסדים בסדרת פלייאוף. קשה להמר נגד לברון ג'יימס, שהתמודד עם קשיים אין סופיים בקריירה ונדחק עם גבו לקיר פעמים רבות, אולם, קשה יותר להמר שיוקיץ' יפסיד ארבעה משחקים רצופים בכושר החייזרי שהוא מציג כרגע.

במשחק שנחשב מתחת לסטנדרטים שלו, הוא קלע 23 נקודות, קטף 17 קרשים ומסר 12 בונבונים יחד עם 3 חטיפות. ההתאמות של דארווין האם טובות, הוא מצליח להתיש את יוקיץ' יותר מהרגיל, אבל זה שחקן שלא באמת ניתן לעצור, רק להאט. אחד משניים בלבד שבפלייאוף כרגע יחד עם ג'ימי באטלר.

בדו"ח הפציעות, רק מו במבה יחסר מהסגל של הלייקרס. אצל דנבר לא דווחו פציעות נכון לכתיבת שורות אלו.

הימור: לברון ג'יימס לא יפסיד 3 פעמים ברצף, 4 הפרש בשיניים ללייקרס שמותירים את הראש מעל המים.

לפוסט הזה יש 433 תגובות

    1. חחחחחח לגמרי, ירוצו אחריו לחדר הלבשה עם משרוקית בפה, יד אחת מונפת למעלה ויד שנייה מצביעה עליו חחחח
      אבל תאכלס הלייקרס לא צריכים שופטים, הם צריכים את דיוויס סביר ושמארי לא יפגיז קטיושות לא הגיוניות (הבעייה שאצלו הם הגיוניות איזה כוכב)

    2. כל מה שאנו צריכים זה את דה-שוט על העגלה של השלייקרז, ופצצה מבפנים.
      תן עבודה ונסלח לך על הבגידות הקודמות.
      כמו שאמרו במטריקס "אתה רוצה לעזור"
      ווינק ווינק

    1. ברוך שאלת אותי את אותה שאלה (מה יש לליגה להרוויח מזכיה של לברון) כבר בפעם ה 1000 ועניתי לך שוב. אני לא אענה על זה שוב תראה בשרשור של המשחק של מיאמי בסוף תשובה 7. בגדול? זו לא הליגה ואף פעם לא טענתי את זה. תקרא שם..

      1. עניתי לך כבר, אתה יודע שלאנשי גולדן סטייט ולמותג של קרי יש בדיוק אותם רווחים למותג במקרה של אליפות.

        1. כן… אבל זה רחוק לא באותם סדרי גודל כי לברון רוצה להיות בדיון על העז. על סטף.אחד לא ידבר ככה. בכל מקרה עניתי לך שם והיות ומדובר בסופו של דבר בתחושות שלא אתה יכול להוכיח ולא אני כמו שאמרת נסכים שלא להסכים. הויכוח הזה יגמר בקרוב אני לא מאמין שהלייקרז עוברים את דנבר.

          1. הכונה שלגבי לברון זה נרטיב שנבנה כבר במשך 20 שנה מהיום שהוא נכנס לליגה. לגבי סטף.גם אם יהיו לו 7 אליפיות אף אחד לא יגיד שהוא הכי גדול בהסטוריה חוץ מכמה כמוני.בקיצור מה שאליפות חמישית שווה למותג לברון זה הרבה הרבה יותר מאשר לכל שחרן אחר בליגה its a diffrent ball game

            1. בדיוק, לך תסביר להם את זה. ברוך חושב שקרי ולברון זה אותו דבר מבחינת הליגה חחחח לברון זה הבן של סילבר כמותג ושל כל בעלי הWWE זה מגדיל להם הכנסות, שלא נדבר על ויכוחי גואט וכאלה

        2. ההבדל ביחס של ה נבא בין קרי ללברון קשור לעובדה שהראשון מיצג את אנדר ארמור והשני את נייקי ואידך זיל גמור.

            1. אף אחד לא מחפש מים מתחת לסלע. זה נראה לך סביר 29-6 ו 37-8? זה קרוב לאיזה שהוא משהו שיש לו היתכנות סטטיסטית? מה זה הקשקוש הזה מחפשים? מתי שמעת אותי או הנגרן או הרבה אחרים מתבכיינים פה על השיפוט או אומרים שהוא מוטה?

            2. על מה אתה מדבר ועל מה אני. אפשר למצוא "הסבר" כמו של רן לכל טענה שתרצה כך שהיא חסרת משמעות. יכול להיות שהייתה העדפה ללייקרס בכלל לא מעניין אותי הדיון הטחון הזה, תאמינו במה שאתם רוצים רק אל תביאו לי את חברות הנעליים בתור הסבר

          1. כן ברור.
            זה שבעשרות משחקים אחרים קרי וגולדן ניצחו, כולל בסדרות גמר, כולל סוויפ בגמר, זה לא נספר אפילו שגם אז קרי היה באנדר ארמור ולברון בנייקי, ואידך זיל גמור.

          2. רן לא נראה לי שיש קשר ואני די בטוח שהדבר שהליגה רוצה זה משחק הוגן לא מאמין בהטיית משחקים על ידי הליגה.
            הטענה שלי מול ברוך היתה ש ה 29-6 ו 37-8 זה לא היה תוצאה של משהו ישר. היתה שם הטיה זה די ברור. כולנו הרגשנו את זה. אבל אני רחוק מלאמר שזו הליגה. אמרתי שאליפות חמישית זווה למותג לברון לפחות 0.5 מיחעארד דולר ויש מספיק אנשים מסביבו שנהנים מהפירות של המותג הזה שיכלו לעשות מעשה כזה או אחר. הוכחות אין לי לא לך אבל גם לא לברוך רק מה שראינו וראינו ברור.

    1. החבילה הזאת לא מספיקה למחצית, אין איזה מבצע על סטוק? כמות הדמעות שהולך פה בפלייאוף צריך סירה מתנפחת במשחקי הלייקרס

          1. הכי מצחיק ששמעון מספים את האתר בשטויות שלו ואז בא איזה טמבל ורושם "לכל הנאורים וההומניסטים שמגיבים לגופו של אדם" – למי עוד אתה רוצה שנגיב פה ומה בדיוק הטענה שלו 🤣🤣🤣

      1. ברוך שאלת אותי את אותה שאלה (מה יש לליגה להרוויח מזכיה של לברון) כבר בפעם ה 1000 ועניתי לך שוב. אני לא אענה על זה שוב תראה בשרשור של המשחק של מיאמי בסוף תשובה 7. בגדול? זו לא הליגה ואף פעם לא טענתי את זה. תקרא שם..

  1. תודה עידו. כדי לאזן את הפורום ובעיקר את מקהלת יוקיץ'-מלך-ישראל-חי-חי-וקייא-אם… (שמתחבא כבר שני רבעים מס' 4 מאחורי מארי שנותן בפלייאוף 27.3 נק' למשחק) – אני עולה הלילה על העגלה של הלייקרס.
    אור ומומי-החציל – תעבירו בבקשה את ברוך או את נ.ב.א בדם לספסל הקדמי, אני צנוע, אשב לי בשקט מאחור.
    הלייקרס בדו ספרתי, יוקיץ' יהיה עייף, מארי ופורטר לא יושיעו הפעם.

    1. טוב, כרגע 3 – 0 הוכרע…
      .
      יוקיץ' נראה עייף, אבל אם צריך להניח את הז'יטונים על מי קורס ראשון ההימור שלי הוא לברון.
      נתן הגנה נהדרת הוציא המון אנרגיה במשחק האחרון,
      לא לעולם חוסן.

  2. קשה לי להאמין שהלייקרס יפסידו שלושה ברציפות. וגם קשה לי להאמין שהם ינצחו שניים רצוף, אז הם אמורים לנצח היום ולהפסיד במשחק הבא. מצד שני אם הם כבר יפסידו אחד בבית, למה לא הלילה? כי קשה לי להאמין שיפסידו שלושה ברציפות… ואת זה כבר הוכחנו, אז לייקרס.

    1. כותב לך תשובה פה על השאלה מקודם – עשיתי ניסוי קל על אחד הפלאגינים החדשים של got שמאפשר להעלות קובץ ולשאול אותו שאלות ויצא נחמד. אז אני רוצה להרחיב את הניסוי לקובץ עם המון מספרי נבא של קבוצות וגם יחידים מכמה שיותר שנים ובכמה שיותר פירוט. נניח עד איזה 100 עמודים. ואז אני רוצה לבחון את האיכות של התשובות והניתוח של הבוט, ולשם כך אני צריך כמה שיותר נתונים שיאפשרו תובנות ייחודיות. אז אם אתה מתנדב להכין משהו קח יד חופשית ותכלול מה שאתה רוצה ממתי שאתה רוצה ועל מי שאתה רוצה, ושלח לי את כל השאלות שרצית לשאול את הנתונים שלך ולא העזת לשאול ונראה מה יוצא.

  3. אין הפסקות מנוחה. כל יומיים משחק. זה יותר קשה ללברון בגילו הקשיש וכמובן לדייויס שלא רגיל לעומס. יחד עם זאת לברון רואה בעיינים את באטלר הפאפי שלו בצד השני ויודע שזה מה שמפריד בינו לבין סיפורי האגדות אז אולי הוא ילך על קורטיזון לא יודע. בלי זה ובלי סיוע מיוחד מהשופטים זה אמור להיות של דנבר.
    דנבר.

        1. את זה אמר סטף בכבודות ובעצמו לגבי השיפוט ומספר הפעמים שכל קבוצה הלכה לקו. הוא כמובן לא יגיד במפורש אבל להגיד as much as it's frustrating
          על ידי אחד כמו סטף זה הרבה יותר מכל החפירות של כל האוהדים בכל האתרים – ואין אתר של אוהדי הלוחמים שלא דיברו על זה. זה לא רק פה. בריאות.

  4. במשחק הזה דנבר נמדדת. הדיפולט של משחק מסוג זה הוא היעלמות של רול פליירס אורחים וזריחה של אלו המקומיים אז את זה אפשר להניח במידה רבה. כוכבים בואו נגיד שיגיע לפחות אחד מהשניים בכל קבוצה אז זה מתקזז. הגיל והסגנון של דנבר מול הקהל ולפעמים גם השיפוט הביתי של אל איי, יאללה גם נקזז בלי שום עוגן מתמטי. אם ככה מי יביאו את הניצחון ?
    אימון – קרב צמוד לדעתי עם יתרון קל שבקלים להאם.
    כישרון – שאלה טריקית. על פניו נראה דנבר לא בהרבה אבל תכלס תלוי על איזה יום נופלים.
    אקס פקטור – אשמח לשמוע את דעתכם. מי או מה יכולים להיות האקס פקטור בכל קבוצה? מועמדים אפשריים כוללים את פורטר ג׳וניור, ברוס בראון, פציעה, ראסל, ווקר, ג׳ימי באטלר וכן הלאה.

        1. כמה שריקות אוויר יהיו הלילה חחחחחח שרודר יעיף ראשים השקץ יתן מרפקים דיוויס יקבל שריקות אוויר עם מבט עיניים
          מרחם על הגמיל בלי ריצה ליציע וקליר פאת ישר שריקה אולי אפילו בסקרין ישרקו לו אם לא יהיה ברירה.
          משחק קל, השופטים בבלואו אאוט מההתחלה

        2. אור, שמעון בוא ה-closer של הקבוצה הזו מגיע ממש בסוף המשחק.
          אבל כמו שגיא כתב, יש פה קואליציה בפאניקה של אוהדי קרי ואוהדי קובי (זה שמעון) שחברו ביחד לגיבוב הזה "הליגה רוצה את לברון בגמר".
          דווקא נחמד לצחוק על חבורת הקונספירטיבים ההזויה הזו, אבל זה יגמר בסוף הסדרה הזו כשלברון יעוף.

      1. אור עזוב לי את הממחטות, שמעון מופיע רק לעשר דקות האחרונות, עבדכם הנאמן אהיה בבלוג החי ואנתח את המשחק. לדעתי הלייקרס גמורה וזה 3-0 אבל מקווה ששמעון צודק

            1. קשה לי להאמין שהלייקרס יחזרו מזה עם הגב לקיר

          1. אני עדיין מחכה לתשובה, ראית שעשו דאבל על לברון, ראית שהלייקרס לא מביאה דאבלי בלי הפסקה ולחץ כל המגרש.

            1. אתה צריך משקפיים ברוך דחוף, אתה לובש אותם הפוך חחחח. אין לי כוח עכשיו להביא את כל המשחקים אבל מחר תקבל פה סנו פוליש על הפרקט מהקטעים של כל הפלייאוף הזה חחח

              רק טעימה מהניגוב קח צפה במשחק
              ואם אין לך כבר כוח כבר בדקה 4.40 תראה איך ונרבילט רץ לקרי ליד הסל שלו לחץ למנוע חחחח תצפה ברוך כח ממחר לא תצא מהצנטרישוט. אחזיר אותך גם לסידרה מול ממפיס 🙂

              https://nbareplay.net/75219-2/

    1. חופשי להארד קור,אני אציץ עם טיטול מובנה על הראש,
      מכין את החדר הקבוצתי בצנטרישוט.
      לשחרר גזים ובכי לפני הכניסה בבקשה

  5. שלא תוכל לברוח הפעם שמעון. אני אשים לך את זה גם פה

    https://youtu.be/p4Ld-ADVLME
    קח שמעון בשבילך, 0:17 דאבל טים שמגלם ל3 קלה של דיוויס, 1:37 דאבל טים על לברון בחדירה שוב שלושה קלה של קוזמה.
    .
    דקה 2:14 לברון בחדירה מקבל דאבל טים ו2 נקודות קלות (התזמון של הדאבל לא היה טוב)
    .
    דקה 3:30 דאבל על לברון ושוב שלושה קלה על הראש של מוריס.
    .
    דקה 3:58 דאבל על לברון כאשר הוא בפוסט קרוב לבייב ליין קרוסו נכנס לצבע מסירה ושני נקודות קלות
    .
    דקה 4:25 שוב דאבל על לברון חדירה פוסט ושני נקודות קלות. וזה רק הדקות הראשונות
    בהייליטס
    .
    במהלך הקריירה יש אלפי קטעים דאבל טים על לברון ואיך הוא שובר אותם, גם הסטטיסטיקה מגבה את המראה עיניים בנתונים אבל זה לא באמת משנה לך באת עם הנרטיב שמוותרים ללברון רק בגלל שהוא לברון. לא לקרי לא לדוראנט לא ליאניס ללברון.
    .
    שחקנים סופר תחרותיים שמתוגמלים בכסף על נצחון בוחרים להפסיד בכוונה רק חסר תגיד חייזרים חברי.

    1. וזה לגבי השטות השנייה שטענת שהלייקרס מביאה דאבל בלי הפסקה ולחץ כל המגרש על הכוכבים.

      מי לחץ שחקנים כל המגרש?נתנו לקרי להעביר כדור לחצי, זה לא תמיד מופיע בהייליטס.
      https://youtu.be/FEPhtf1oD2Q
      .
      גם לגבי דאבל טים יש סיבה לא הביאו דאבל על מארי תצפה במשחקים חברי פחות דרך משקפת ונרטיב.
      https://youtu.be/wS88X-SzjuQ
      גם על קרי דרך אגב לא הביאו דאבל טים קבוע אלא עזרה הגנתית כשהוא נכנס לצבע שלא יקרא מה שקרה מול סקרמנטו ששם הוא עשה ריקודי הובה, זה הפך את גולדן סטייט לקבוצה שבנוייה לחלוטין על הקליעה מ3 והיא מתה העונה עם זה.
      .
      דה שוט תצא בבקשה מהצנטרישטוט שמעון נכנס לשם עד לסיום הפלייאוף

    2. חחח חחחחחחחחח 2.14 זה דאבל טים? החלקת על השכל קצת? כנראה ממש קשה למצוא קטעי דאבל טים על המלך חחחחחחח

      3.30 דאבל טים אכן רק שלשה אין שום קשר לדאבל טים זה היה מהשחקן של קארוסו אוליניק פשוט לא שמר חחחחחחחחחח

      3.58 בהחלט דאבל טים-הצלחת לפגוע 1 יפה!

      4.25 חחחחחחחח איפה ראית שם דאבל טים? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח משקפיים דחוף

      בסידרה שלמה מצאת דאבל טים אחד חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אוי ברוך כנס כנס לצנטרישוט תעשה טובה

  6. המשחק יהיה צמוד עד המחצית
    ברבע השלישי הלייקרס יפתחו פער עם הרבה עזרה מ'הביתיות' כמו שנאמר פה לפני
    והרביעי יהיה לפרוטוקול
    לייקרס ב15

  7. כמי ש"עלה על העגלה" של דנבר במשחקי הבועה ומאז שם – ניצחון הלילה בל"א לא מתאים לי בכלל.
    רוצה סדרה ארוכה עם כמה שיותר משחקים ומתח. 3:0 סוגר את הסיפור הזה.
    וחמור מכך – הנאגטס עלולים להגיע לגמר הראשון בתולדותיהם שיכורים, שאננים וזחוחים. כמו שזה נראה עכשיו במזרח מי שיגיע משם הוא ג'ימי. במצב כזה מתבקש שהוא יהיה זה שיורה להם את הכדור בין העיניים.

  8. ברוך אני חייב לציין שממש התבזת (מתאים לטנש לא לך) מזל שראיתי את הלינקים שלך ולא האמנתי לך לך חחחח התחלת כמו גיא להמציא דאבל טימס מזל שאפשר לראות את זה ע"י מי שלא עיוור. הצלחת למצוא 2 דאבל טימס על לברון בסידרה שלמהההההההההההההה

    ספולסטרה לאחרים לא נותן לנשום חחחחחחחחחחחחח

    1. ברוך מקדיש לך את ההגנה החזקה של ספולסטרה על לברון בבועה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      https://youtu.be/p4Ld-ADVLME?t=218

      אוי שאני צופה בזה שחכתי כמה ההגנה עליו הייתה מחפירה לא סוגרים בייס ליין בשום חדירהההההההה חחחחחחחחחחחחחחחחחח
      שכחתי שזה היה ככ מצחיק, תודה שנתת רענון

  9. מאמן בוסטון ג'ו מאזולה חשף אתמול (לפני המשחק) שהוא נוהג לצפות 4 פעמים בשבוע בסרט 'The Town' (בעברית: 'גנב עירוני') בשביל ההשראה.
    גוואלד, בזוקה מדבר כמו כל פוליטיקאי מצוי.
    ג'רמי סוהן שסיים את עונת הרוקי שלו בספרס פותח חזית מול הבבון😂😂😂
    https://twitter.com/JeremySochan/status/1659388861145927681?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1659388861145927681%7Ctwgr%5E3ddb4dd18ae6f3060c113def094372f8a83822d1%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=http%3A%2F%2Forangeball.co.il%2Fd7a2d793d79bd795d7a0d799d79d%2F

  10. לכל אלו שנרגנים על הטענות החוזרות והנשנות להעדפת הלייקרס, הנה 2 הסנט שלי.
    וכן, אני אוהד דנבר שרוף משנת 2003 וכמובן משוחד לגבי המשחק הערב, אז אכתוב את ההתייחסות לגבי העונה כולה.
    הנה כמה נתונים חריגים סטטיסטית:
    1. הלייקרס קיבלו במהלך העונה כמעט 400 זריקות עונשין יותר מהיריבות. זה הכי הרבה בליגה, בפער של כמעט פי 2 מהבאה בתור.
    2. הלייקרס מתחילת הפלייאוף זורקים פי כמה מהעונשין. מול ג"ס היה ניתן לתלות את זה בסגנון המשחק, אבל מתחילת הסדרה מול דנבר, למרות שהאחרונה זורקת יותר ל-2 ונכנסת עמוק פנימה (יוקיץ' וכו'), היא זורקת הרבה פחות מהעונשין. עד לפאולים המכוונים על מארי בסוף, היחס היה יותר מפי 2 ללייקרס.

    אין פה תירוצים. אפשר להתווכח על פאול X ועל פאול Y, וברור שכל אחד מדבר מהפוזיציה שלו כאוהד.
    אבל החריגות הסטטיסטית של הלייקרס לא יכולה להיות מתורצת בסגנון משחק.
    כולם פה מנסים להבין האם באמת הליגה מכווינה את זה מלמעלה, או שהשופטים מפחדים מלברון (לדעתי קצת נכון, הם חיים באמריקה ולברון הוא כוכב פי 100 מיוקיץ' הסרבי השמנמן), אבל למה זה משנה בכלל.

    יש שורה תחתונה סטטיסטית והיא כזו שלא יכולה להתיישב עם פערים נורמליים של משחק כדורסל וסגנון משחק, למעט העדפה מובנית.
    תהיה הסיבה אשר תהא.

    ולהימור הערב – אם הפער בזריקות העונשין הוא פחות מפלוס 10 ללייקרס, אני עם דנבר. פער יותר מזה, לצערי יקזזו ל-2-1. נראה.

  11. לייקרס בדו ספרתי. לייקרס כמעט ניצחו את שני המשחקים הראשונים, אז בלוס אנג׳לס עם הקהל והשופטים זה הולך להיות קרוב לבלו אאוט.
    אחד ההימורים הקלים בפלייאוף השנה.

  12. זה נראה כאילו דיוויס נח מספיק אבל מארי ממשיך את הרבע הרביעי שזה טוב. דייוויס התחיל עם אנרגיות חזקות זה אומר שצריך להכין אוהל חמצן בשבילו לרבע הרביעי

  13. לליקרס אין רגליים לעמוד בקצב של דנבר, לצערי זה לא כוחות אין לנו מאצאפ נגדם והם טובים יותר, גולדן סטייט יכלה לעמוד איתם בקצב.

      1. כן אין לי ספק התקפית עם זאת יכלו לרוץ, לדעתי דנבר הייתה עוברת גם את גולדן סטייט אבל הם יכלו לרוץ איתם הלייקרס זקנה מדי

  14. פתיחת המשחק מראה לכל הליצנים וההזויים – השופטים לא מעדיפים את הלייקרס ואין כזה דבר "הליגה רוצה". אז גולדן סטייט הפסידו.. ביג דיל.

  15. הגבון נראה כמו חצ'קון
    והבבון כשהוא העיף את הטאלק, טעיתי וראיתי בפעם הראשונה בחיים,היקאתי עם ההגנה

  16. סילבר המנייק בא לנו בהפוכה, יודע שכולם מצפים לשחיטה השיפוטית, הוריד הוראה "היום תנו לשחק", כדי לקצור את הפירות אח"כ.
    חכם המנייק
    וברצינות זה שאנו צופים בכדורסל נטו בינתיים זה אחד הדברים המפתיעים שראיתי ב-wwe מאז ומעולם

  17. שמעון ראית את הדאבל טים על לברון והוצאה לחוץ ל3. דנבר קבוצה מארי סופרסטאר לכל דבר לליקרס אין תשובה

  18. טוב רבע ראשון מאחורינו, נטו כדורסל, דבר נדיר גם בעונה הרגילה.
    משחק קודם השופטים נתנו עבודה בעיקר ברבע השני.
    מקווה שנמשיך לראות כדורסל.
    בכדורסל אין ללייקרס מה לחפש מול דנבר.

    1. ברור
      תם הטקס
      הגמר זה דנוור מול מיאמי
      זה יהיה טייטל ראשון לדנוור.
      תכלס מגיע להם.
      מורי התעורר בזמן ומביא אותה קונסיסטנטית עם קליעות חצי מרחק בכל מצב.
      תענוג לראות את הדריסה…

  19. הלייקרס חייבת למצוא דרך לבצע עצירות במשחק המעבר, דנבר בניגוד לגולדן סטייט כמעט לא מאבדת כדורים

  20. הראו סטטיסטיקה שלברון בפליאוף הזה 1 מ 20 מהשדה ברבע הרביעי. חחחחחחח איזה כייף לראות את מרי שחקן שהיה נראה גמור 17 נק ברבע. יוקיץ 0 נקודות ברבע. . שורה סטטיסטית 0 2 2 . נתן למרי לשחק לפניו. חחחח קבוצה מדהימה.

  21. א. דנבר קבוצה, קבוצה. יש להם כל כך הרבה דרכים לקלוע –
    יוקיץ' בקלילות מפנה את תפקיד הנהג למורי שרותח כרגע כמו החומר החם ביותר הידוע לאדם – ביס ממרכזו של תפוח אדמה מדורה.
    .
    ב. אפשר לפרק את מקהלת המקוננות?

  22. בלתי עציר, וואו איזה הופעה של מארי. אסור לתת לו לזרוק אבל דאבל טים קבוע 4-3 שיוקיץ שם זה מוות מהיר. לליקרס לצערי כמו לשום קבוצה אין פתרון לזה

    1. כן התפקשש לו איזה שלושה מקודם אבל זה נדיר 11-13 מהשדה, 4-5 מ3. אין לזה תשובה הוא קולע עם שומר בפנים, ולך תעשה דאבל טים עליו שיוקיץ שם לידו

  23. אחחח כמה מגיע למארי אחרי הפציעה שלו, תמיד הוכיח את עצמו שהכסף על השולחן ולא ברח, כוכב אמיתי עשוי מהחומר הכי נכון
    כמה זה צודק שהוא מאכיל את האוברייטד הגדול קש

  24. לפעמים זה מרגיש שיש לריבס הזה איזשהו כישוף עם הטבעות.
    כל משחק יש לו שלשה בפוקס עם הלוח/טבעת וזה מרגיש טבעי

  25. גיא מתוקי המכה בבכיינים, לא היה מגיע שם טכנית למלך על בעיטה בכדור לעבר הקהל?
    מה קרה? פתאום משהו לא מסתדר עם הנרטיב שלך….
    ד"ש מהבכייניות

  26. גיא לשאלתך התשובה היא לא. דנבר לא יכולה להגן כל חדירה מסתיימת או בפאול או בסל הם פשוט נותנים להם לחדור בקליר פאת שלא יהיה ספק שלא היתה עברה ובונים על זה שפשוט יקלעו יותרת השיפוט הוטףא אסון. חד צדדי ונוראי.

  27. לברון אהבל הזה עם השלושות, האם יייב להשאיר את ראסל על הספסל, יש שמועה שאומרת שהוא מפחד להוציא אותו כדי שיישאר אני חא מאמין לזה

    1. למה פוחד? היו לו כמה כניסות חזקות לסל בסדרה וריבאונדים אגרסיביים.
      אי אפשר לצפות ממנו יותר מידי יש לו תקרה מאוד מוגבלת

        1. על מה פלייגרנט? שבטעות פגע בשופט שהיה על המגרש? דרך אגב באותו מהלך הייתה עבירה של מארי על לברון שלא נשמעה.

    1. תגיד לי גיא יש איזו הצדקה לזה שהלייקרז עם 16 זריקות מהקו ודנבר עם 8??? דנבר לא יכולים לשמור כל כניסה לסל או עבירה. אני בשוק שאתה לא רואה אל זה.

      1. לי יש את התחושה שאתה צופה בבורסה סקור במקום במשחק.
        מתוך 16 עונשין של הלייקרס, 2 היו אוויר ברור (ריבס, אחרי רגל ציר ושמירה מצויינת של בראון), 2 היו 50/50 (דייויס).
        לברון סיים את המחצית רק עם 2, יכלו להישאר יותר.

  28. עד שהשופטים שורקים פאול על מארי, הם מוודאים שזה לא חלילה בזריקות עונשין.
    בינתיים 16-8 בזריקות עונשין לטובת הלייקרס, רק פי 2 ופלוס 8, בקטנה.
    למי שפספס, הופיעה באמצע שקופית עם "למי אתה חושב שיהיו יותר זריקות עונשין במשחק הערב", המהמרים היו 72-28 לטובת הלייקרס.
    ואני שואל, מה נדפק עם ה-28% המטומטמים האלו?? מה חשבתם לעצמכם?
    משחק אחרי משחק אחרי משחק אחרי משחק, מה חשבתם שיקרה?

    1. אני אביא לך טישו, כל העבירות על הלייקרס היו עבירות (אולי זאת שעל לברון בתחילת המשחק גבולית), לא השיפוט אחראי לחזרה של הלייקרס.

      הבלוג נהיה בלתי נסבל עם כל השטויות הלא מבוססות רק חסר שיגידו העולם שטוח (:

      1. ברוך שחררררר. שחררר. קצת יושרה קצת אינטגריטי אם השחקנים של דנבר לא שמים שתי ידים למאה מאחורי הגב כשהלייקרז חודרים לסל ונותנים להם קליא פאת מלא זו עבירה. בצד השני זה לא עובד ככה. שחרררררר. רואים את זה בעיינים לא צריך סטטיסטיקה על אחת כמה וכמה שרואים את זה גם שם. חלאאאססססס שחררר

      2. ברוך כל הכבוד שיש לך אורך רוח וסבלנות לשטויות שהוא כותב.
        אפילו הוא לא מאמין לקשקוש הזה.
        פשוט שחרר, הבנאדם קצת מתוסכל עוד מחצי הגמר מערב. תן לו לעשות שמעון. זכותו להזות.

          1. אתה צוחק? יוקיץ דרך את ריבס בעבירה האחרונה במאבק עצ הריבאונד, בשני העבירות האחרונות שלח יד זה עבירה.

  29. מארי במשחק הזייה
    הלייקרס יצאו בסדר מהמחצית הראשונה
    לברון עם מהלך גדול בפציעה של פוסטר, רמז דק למה שיקרה לו אם הלייקרס תפסיד
    שלא יגמור כמו בומונוט ליבנגסטון, בבגאז של קאדילק עם משרוקית בעכוז

    1. חחחח מסכן ברוך הפילו את לברון לתוך הקבוצה שלו שב"ר מיידית לצד השני חתך את כולם חחחח… ברוך תיזהר ששוברים ככה בכביש עלולה להיות תאונה… תשמור על עצמך… חחחח

  30. דנבר קצת איבדה את זה עם ההתפוצצות של מארי.
    הוא קצת התקרר לקראת סוף המחצית, ויוקיץ' קצת אאוט כל המשחק.
    בכלל, לדעתי יוקיץ' מקבל את הכדור במקומות הלא נכונים עד עכשיו.
    צריך להוריד אותו לאותיות במחצית השניה ולקבל החלטות משם,
    אבל ההתפוצצות של מארי גורמת לזה שמחפשים רק אותו והכדור מגיע ליוקיץ' כרגע רק כברירת מחדל.
    מחצית שניה על סדרה שלמה

  31. ההישג המשמעותי של הלייקרס במחצית הראשונה הוא שהם הצליחו להחזיק את דנבר על 0 ריבאונד התקפה.
    .
    עכשיו בשביל שברוך יסיים את המשחק עם חיוך
    צריך רק –
    להחזיק אצבעות שמורי יתקרר (בהצלחה עם זה…)
    להחזיק אצבעות שיוקיץ' לא יתחמם (בהצלחה עם זה…)
    להחזיק אצבעות שלברון יפסיק להשליך לבנים מהשלוש (בהצלחה עם זה…….)

    1. אין סיכוי לצערי, אין לי ציפיות מהלייקרס לעבור את דנבר הנוכחית, יתרה מכך הם מפתיעים אותי, הלייקרס מתמודדים הרבה יותר טוב מהסאנס מול הנאגטס למרות מחסור ברור בכישרון. אני אוהב את העבודה של האם, הוא רק צריך להשאיר את ראסל על הספסל, הוא לא מצליח להתמודד בסדרה הזאת

  32. ישימו את סקוט פוסטר מחצית שניה מתחת לסל שדנבר תוקפת.
    אחרי זה כשיתלוננו, יגידו שהתכוון לשרוק אבל בלע את המשרוקית

  33. זהו, החלטתי לשחרר מכל ההוזים וההזויים, אתן לברוך וגיא להמשיך להילחם בטחנות רוח אם בא להם.. אז בהצלחה עם נייקי מולהאנדר ארמור, הליגה רוצה, קמפיין לברון לטבעת חמישית וכל בלבולי המוח האלה.
    נתרכז במשחק.
    יוקיץ' חייב להתעורר, מאריי לבד לא יספיק.

  34. משחק ראשון בפלייאוף הנוכחי שיוקיץ' חושך.
    וזה לא בגלל איזו הגנה גדולה של הלייקרס.
    אולי הפעם יהיה הפוך ויתעורר ברבע 4.
    ובחירת הזריקות של פורטר ג'וניור זה כמו בתותחנים, מעיפים מאיפשהו ומקווים שינחת

  35. זה בחיים לא עבירה של יוקיץ׳
    זה נטו ניסיון להדביק עבירה 4 ולגמור על דנבר זה פשוט לשדוד תמשחק אני לא מאמין

  36. איזו הזיה!!!!
    אשכרה פעם היו משקרים בלי צ'לנג', עכשיו זה גם עם הצ'לנג' בלי להתבלבל.
    איזו שריקת אוויר, בחיים לא ראיתי כזו

  37. נו יאללה חבל על הזמן של כולנו, שיתנו לדיווויס לזרוק עוד 10-15 מהקו ברצף ונמשיך משם עד הסוף כרגיל.
    חבל על הקטע הזה שרצים למעלה ולמטה אם זה גם ככה הפרוטוקול כרגע

  38. לא הבנתי גם למה אי אפשר להיות עם טיפה יושרה ולהגיד שיש פה נטייה של השופטים לכיוון מסוים. כנראה שלא נסכים עד כמה הוא נוטה אבל רואים בבירור שיש נטייה.

  39. זה לא בסדר לבוא בטענות לשופטים
    אתם לא הייתם במצב שלהם אז על תשפטו אותם
    כשמחזיקים את דודה בטי קשורה במחסן בקנזס ו 2 חברה מחזיקים שוטגאן בתוף פרצוף שלה
    כשדוד פרנק מוחזק באסם באינדיאנה ו 2 בוצ׳ות עם סטרפאון און מאכילות אותו קש
    הם לגמרי שופטים בסדר

  40. טוב יאללה הבנו מה הולך פה תיכף שמעון יבוא ואני אסיים את המשמרת… נהייתי שמעון לעת זקנה… יפה. לילה בוקר טוב לכולם. בהצלחה ברוך/גיא/פאני תהנו… :)))
    שיקות.

  41. קבוצה קבוצה דנבר, כדורסל התקפי יפה להבדיל מהלייקרס הם קולעים את השלושות החופשיות, לא מאבדים כדורים.

  42. חחחחח איזה תענוג כצפוי הלייקרז שבקו בלוני חמצן יאללה לברון תפרוששששש זה כבר לא עסק בשבילך ביי ביי חבל רק שהלייקרז נדחפו והפריעו לנו לראות סדרה בין הלוחמים ליוקיץ. היה אותה תוצאה אבל היינו נהנים. ביי. ולסיכום גם 29 19 לא עזר לא היה שלושה ימים חופשה לברון ודייוויס שבקו זה גדול עליהם העסק.
    מקוה בשביל הלייקרזים שלברון יםנה את השטח שנוכל שוב פעם לאהוב את הקבוצה הזאת.

  43. איזו קבוצה אדירה זו דנבר!
    איזו שחקן אדיר יוקיץ'!
    השחקן הטוב בליגה, ובהפרש.
    .
    מזל שהלייקרס עפים (עוד מעט),
    המרשתת לא תשרוד מבול דמעות שכזה פעם נוספת…

    1. מסכים עם כל מילה.
      באמת בכיינים כל האוהדים בליגה חוץ מההם שם שסוגדים ל…. נו ההוא… נו זה… נו… יאלחה שיפרוש כבר.
      אההה ופוסטר. גרג פוסטר… חחחח

  44. לפחות בגמר יוכל להיות שיפוט נורמלי. כתבתי את זה עוד בסיבוב הקודם, אני לא זוכר פלייאוף כל כך רך. שורקים על כל מגע.

  45. ברכות לדנבר, אכן קבוצה יותר טוב ולפני הפלייאוף אם היו אומרים לי גמר מערב, חותם.
    תגובות כאן מביכות שלא תואמות את הכתבות, חבל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט