מעורב הופס לשבת: מיאמי ניצחה כי היא קבוצה טובה יותר מהסלטיקס / מנחם לס

1.המשחק הקבוצתי של מיאמי ניצח את "תן כדור לטאטום, ואולי מישהו גם יחסום לו"

*מי שרוצה לדעת כיצד מיאמי ניצחה משחק שני בחוץ, באולם החם של בוסטון, חייב להסתכל על משחקה: כולם נעים, כולם מחפשים פינה ריקה, כולם נעים ללא כדור. עד שמוצאים את השחקן הפנוי כי יש לה 5-6 קלעים מצויינים מהשלוש, וסנטר מצויין, אנדרייטד ברמות, בשם באם אדבאיו.
*מי שרוצה לדעת למה בובסטון הפסידה את המשחק, שייתן מבט במשחקה: כדור לטאטום. או שהוא עושה זאת לבד או, לעתים, בא שחקן לעשות לו חסימה. קבוצה עומדת בעיקרה עם שחקן מרכזי שמקבל 50% מהכדורים, או שחקנים אחרים כגראנט ויליאמס, ג'יילן בראון, מרכוס סמארט, מלקולם ברוגדון, ואפילו דרק ווייט שעושים את השטיק שלהם לבדם, או במקרה הטוב עם שחקן חוסם. אני לא ראיתי שום תרגיל קבוצתי, והסיבה היחידה שברבע הרביעי היא הובילה היא שיש לה שחקנים אינדיבידואלים טובים, וקהל ביתי חם כלהבה.

*ריצת 2-11 לסלטיקס עשתה 28-40. מיאמי החליטה שהיא לא מפסידה לטאטום וכל עת שקיבל כדור מיד נעשה עליו דאבל טים. זה השאיר את דרק ווייט לשתי שלשות פנויות.
*מיאמי לא איבדה את דעתה, והנה שני סלים של קלב מרטין מעל רוברט ויליאמס. באתר החובבים של הסלטיקס כתבו שויליאמס נמדד בקפיצה מהמקום לגובה "50, ששובר באיזה 4 אינטשים את שיאו של מייקל ג'ורדן, ואז כינו אותו "אתלט טוב יותר ממייקל ג'ורדן". אז אני רוצה להודיע לאוהדים האלה שדהאתלט היחיד שעולה על מייקל ג'ורדן הוא 'סקרטרייט', ואם ויליאמס הוא כזה אתלט, איך זה שקלב מרטין, 1.96 מ', קולע פעמיים מ-ע-ל-י-ו?

*מה שאהבתי במיאמי הייתה הקלות בה היא סגרה דפיציט של 12, עם שלשה של דנקן רובינסון שהביאה יתרון למיאמי 45-42.
*מיאמי לא מחפשת כוכבים. יש לה סופרסטאר אחד והשאר הם פשוט שחקני כדורסל טובים מאד המעריכים אחד את השני, סומכים אחד על השני, ומנצחים כקבוצה. הסופרסטאר היחיד הוא ג'ימי באטלר, אבל אפילו הוא קלע רק 27 ב-12 מ-25. אבל הוא קטף 8 ריבאונדים, חילק 6 אסיסטים, וגנב שלושה. פעם שאלו את פט ריילי מה התכונות של סופרסטאר. הוא ענה – "קנאה, שנאה, חוצפה, ואגואיסטיות". לבאטלר אין אף אחת מהתכונות האלה ועדיין הוא הסופרסטאר של הסופרסטארים, והדבק שמדביק את כל מיאמי היט יחד.
*מיאמי שמרה אזורית-אישית בחלקי משחק רבים. היא מתחילה באזורית, ואז במהלך המשחק היא עוברת לאישית כשכל שחקן שומר על השחקן שהיה באזור שלו. זה הביא כמה פעמים למיס-מצ'ים רציניים, במיוחד כשקייל לאורי נמצא שומר על ג'ייסון טאטום פעם אחת, ופעם שנייה על רוברט ויליאמס. אני חושב שהגיע זמנו של קייל לאורי. הוא נמוך מדי, שמנמן מדי, ובמשחק של היום הוא נראה אבוד. טוב שאריק ספואלסטרה קלט זאת, והוציא אותו.
*משום מה מיאמי הפסיקו עם הדאבל-טים על טאטום, והוא ניצל את השמירה נגדו של לאורי, והסלטיקס סיימו את הרבע השלישי ביתרון 75-83.
*לא האמנתי שהרבע הרביעי נפתח ללא ג'ימי באטלר. למה טאטום יכול לשחק כמעט את כל המשחק ובאטלר לא? את התשובה יודע כנראה המאמן ספואלסטרה.
*כשהסלטיקס מובילה בעשר בערך דנקן רובינסון – הנע ללא הרף ומסכן שומרו – קבר שתי שלשות ארוכות מאד, 87-91, ויש משחק. הכל ללא ג'ימי רבותי.
בחצי הרבע ג'ימי ניכנס סוף-סוף. גראנט ויליאמס קולע אחת נגדו ועושה פרצוף לג'ימי. ג'ימי מחייך. אבל כשגראנט מקרב את אפו לאפו של ג'ימי חשבתי שאוטוטו יש לנו את מיאמי נגד הסלטיקס מימי לברון וקווין גארנט. טוב, זה נגמר בהפרדת השניים, וג'ימי בשני סלים (אני חושב שלושה נגד גראנט)השתיק את הגארנט הזה עד סוף המשחק, ןאני בטוח שהוא לא יישן הלילה.
*פאול תוקף של טאטום. 1:38 לסיום.
*ג'ימי! ג'ימי! הוא מתעתע וקולע. 115-111. אני מת על הג'ימי באטלר הזה. הוא מתעתע מבלי לעצבן…מלהטט מבלי להציג…נותן שואו אדיר בלי כל ראוותנות. כי כולם מכירים אותו ומכירים את אישיותו. להטוטים הם הדברים האחרונים בפנקס שלו. כל מה שהוא רוצה זה לבוא למשחק – יום העבודה שלו – לתת את כל מה שיש לו, לרוב לנצח, ולהיעלם אל השחור. ייתכן מאד שהוא היום השחקן הטוב ביותר ב-NBA, ואת זה הוא יוכיח לכולם בגמר נגד דנבר או הלייקרס.
*פאול על טאטום כשהוא ניסה שלשה. 105-103 (הוא החמיץ אחת).
*35.7 שניות: וינסנט, בקור רוח – 107-103.
*21.6: פאול על טאטום? לא בטוח. אבל שתיים בפנים. 107-105.
*המתח בשיאו. אני מזיע יותר מג'ימי.
*פאול על וינסנט. הפוינט גארד הנמוך בקור רוח כאילו הוא משחק בליגת העבודה קובר אותן. 109-105.
*טאטום מחמיץ. פאול על סטרוס. 111-105.
*נצחון אדיר למיאמי, הנראית לי כמשחקת את הכדורסל הטוב ביותר מבין הארבעה.

2. צ'ארלס בארקלי מציע את עצמו כ'מדריך האוכל' של זאיון ויליאמסון

"לי הייתה בעיית אוכל בפילדלפיה ומוזס מלון לקח אותי הצידה ואמר לי, 'מעכשיו אני מפקח האוכל שלך. אם לא תקשיב לי "YOU WOULD EAT YOURSELF OUT OF THE NBA". מוזס מלון הציל לי את הקריירה ואני מוכן להיות מפקח האוכל של זאיון כי אם לא 'HE WILL EAT HIMSELF OUT OF THE NBA'

הבעייה היחידה עם בארקלי כ'מפקח האוכל' של זאיון זה כמו לשים ילד בן 10 כאחראי על חנות ממתקים...

3. סוף-סוף: משחק האול-סטאר חוזר (הצבעה בקרוב) ל-'מזרח' נגד 'מערב'

את ה-NBA מנהלים אנשים חכמים מאד, למרות השטויות של שמעון (וכמה אחרים באתר). ה ם מכירים כטעות כשהיא נעשתה. משחק האול-סטאר איבד כל עניין. אדם סילבר הגיש לבעלי הקבוצות לחזור למשחק 'מזרח' נגד 'מערב', ובד"כ מה שהקומיסיונר מציע, מתקבל ללא הרבה בעיות:

4. רוי הצ'ימורה ירה לעצמו ברגל

רוי הצ'ימורה היה נפלא בחצי הראשון נגד דנבר. הוא קלע 7 מ-7 וקטף כמה ריבאונדים משמעותים מאד. בהפסקת המשחק הוא רואייין ע"י ליסה סולטרס מ-ABC ששאלה ארותו לפשר הצלחתו. הנה תשובתו:

מה שקרה במחצית השנייה ללייקרס ולהצ'ימורה כולנו יודעים.

5. אוסטין ריבס, עם שערו השחור הפרוע, נראה כרוק סטאר של שנות ה-70

6. כולם מהללים אותו ואומרים עליו, בגדול , אותם דברים

7. ניק נרס יוכל להחליט בין שלוש קבוצות את מי הוא מעדיף לאמן

צ'רניה כותב:

urse is expected to meet with the Milwaukee Bucks, Philadelphia 76ers, and Phoenix Suns about their head coaching jobs, according to Shams Charania of The Athletic. Interest in Nurse is so strong that the former Raptors coach may ultimately be able to choose which of the three jobs he wants.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
64 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
Smiley
20/05/2023 7:26:04

טוב יעשו כל אחת מהשלוש עם יצליחו להביא את נרס אליהן.
לטעמי הבאקס במצב הכי טוב להחתים אותו.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
הגב ל  Smiley

שיחכה לסלטיקס .עוד מעט תתפנה שם משרה.

Smiley
20/05/2023 10:36:40

קשה לי להאמין שהסלטיקס יפטרו את מאזולה, גם אם הוא מפסיד למיאמי

Tzafriros
20/05/2023 7:26:55

כדורסל נהדר וקשוח כמו שרק המזרח יודע להציע. למרות השריקה ההזויה לטובת טייטום שהיה אופנסיב ברור שלו מיאמי הצליחה לסגור את הסיפור. באם אדביו גם נתן הצגה ברבע הרביעי עם הגנה מסירות חסימות והכי חשוב ריבאונד התקפה ואז דנק קריטי.

גיא רוזן
20/05/2023 7:31:17

וואו, ניק נרס לסאנס. הלוואי.

רן הנרגן
20/05/2023 7:38:11

תודה מנחם
.
בוסטון. זה, המאמן טמבל.
.
נרס. מבין השלוש ההנהלה של מילווקי הכי נורמלית.
.
אוסטין ריבס. הוא יכול לחתום ב LA על חוזה שמשלם 10.5M + 10.5M + כל סכום עד 30M + כל סכום עד 30 M. המבנה המוזר הזה של חוזה לשחקן שסיים חוזה ראשון של שנתיים אחרי שלא נבחר בדראפט נובע מהמקרה של ג"ס וגילברט ארינס. אז ג"ס לא יכלה להציע הרבה כסף כי לא היו לה זכויות בירד עליו וקבוצה אחרת שהיה לה מספיק מקום תחת תקרת השכר יכלה. גם במקרה של LA קבוצה שיש לה מקום תחת התקרה, SAS למשל יכולה להציע חוזה גבוהה יותר ודאי בשנתיים הראשונות.

Guy d
Guy d
20/05/2023 7:49:45
הגב ל  רן הנרגן

הוא יהיה חופשי מוגבל, הלייקרס יכולים להשוות כל הצעה

גיא רוזן
20/05/2023 7:50:22
הגב ל  רן הנרגן

למיטב הבנתי, אתה טועה.
כלל ארינאס נועד לאפשר לקבוצות להשאיר בשורותיהן שחקנים חופשיים מוגבלים שסיימו שנתיים בליגה.
עכשיו המקסימום שהשחקן יכול לקבל מקבוצה אחרת עבור שנה ראשונה זה המיד לבל אקספשין.
אני חושב שהלייקרס יכולים תיאורטית לשמור את ראסל, ריבס, ווקר והצ'ימורה.

Guy d
Guy d
20/05/2023 7:51:24
הגב ל  גיא רוזן

מה עם ואנדרבליט?

גיא רוזן
20/05/2023 7:53:37
הגב ל  Guy d

למיטב זכרוני הוא חתום.

דדי
דדי
20/05/2023 11:44:16
הגב ל  רן הנרגן

עשית סלט.
הספרס יכולים להציע את החוזה שטענת שהלייקרס יכולים.
הלייקרס יוכלו להשוות אותו ולשמור את ריבס אבל לא יכולים להציע חוזה כזה בעצמם (ולא צריכים).
אף אחד לא יכול להציע יותר בשנתיים הראשונות.
האינטל הוא שהספרס שוקלים לעשות את זה כי במקרה הטוב יקבלו שחקן צעיר מצויין, ובמקרה ה״רע״ (והסביר יותר), יתקעו את הלייקרס עם חוזה גבוה ב 25/26 ו- 26/27.
.
השחקנים שיהיה יותר קשה לשמור עליהם זה שרודר ו-ווקר.
הם מתכננים להציע לשרודר את המיד לבל היחסית נמוך שלהם, ואולי המוניטין שלו כאישיות בעייתית יספיק כדי שלא יהיו לו הצעות יותר גבוהות,
ולווקר הם יכולים להציע רק העלאה של 20%, מה שהיה אמור להספיק לפני הפלייאוף, אבל עכשיו כבר לא ברור…

רן הנרגן
20/05/2023 13:26:05
הגב ל  דדי

אני חושב שהלייקרס בבעיה. אם הם לא לוקחים אליפות השנה הסיכוי שבשנה הבאה הצמד לברון את דיוויס יצליח יותר נמוך.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
הגב ל  רן הנרגן

כל אחת מ30 הקבוצות מוכנה לקבל אליפות, גם אם בשנה הבאה יפסידו.

דדי
דדי
21/05/2023 0:35:09
הגב ל  רן הנרגן

התכנית היא להשתמש באופציות של ביזלי ובמבה (לא בדיחה) כשכר יוצא עם הבחירה ב 2029 + הבחירה הנוכחית (אחרי בדראפט – יבחרו עבור קבוצה אחרת), כדי להביא חיזוק משמעותי.
האם יצליחו ? כנראה.
האם זה מספיק לאליפות ?
לא הייתי שם כסף על זה…

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
20/05/2023 7:38:39

נרס חכה לסלטיקס! רק עוד שני משחקים!

דוקטור רזי הופמן
20/05/2023 7:54:09

+1966
לפעמים תקוות לא מתגשמות.

אשך טמיר המקורי
20/05/2023 13:46:07

1+

gogo
gogo
20/05/2023 7:51:19

תודה על במעורב
באמת הכי מפתה בשביל נרס זה ללכת לפיניקס
אבל הסיטואציה הכי נוחה בשבילו זו מילווקי. קבוצה מאומנת עם כוכב ללא אגו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעורב מצוין מנחם תודה רבה. מסכים עם ג'סטין לעיל – גם בוסטון צפויה להצטרף לרשימה בקרוב. מעניין שבכל הקבוצות יש אתגרים לא פשוטים. הייתי הולך על מילווקי, כי הכוכב שלה הוא השחקן, וחשוב יותר – האדם, הכי שלם בכל ארבע הקבוצות.

MBK
MBK
20/05/2023 7:57:40

ספולסטרה ה MVP של הפלייאוף, אם הוא בבוסטון וגרנולה במיאמי התוצאה הפוכה
ראשי הליגה פינטזו על סדרה שוברת שיאים בין הלייקרס לבוסטון ובמקום זה יקבלו את מיאמי מול דנבר, סדרה שלא בטוח שתעניין את רוב תושבי פלורידה וקולרדו
מיאמי יודעת איך לחזור מפיגור והיא עושה את זה דרך שלשות עם הספסל שלה
זה קרה בסדרה מול מילווקי (פעמיים) ועכשיו מול בוסטון
עם כל הכבוד לאדביו, אני חושב שכולנו יוקיץ

דוקטור רזי הופמן
20/05/2023 9:06:35
הגב ל  MBK

אהה, אתה מהטבעוניים?
בזוקה לא טוב, לא בריא, אז עוברים לגרנולה?
אני בעגלה של יוקיץ מאז פילי.

גיא רוזן
20/05/2023 7:59:29

נרס בסאנס –
שיעשה עם פול את מה שעשה עם לאורי,
יעזור לו ללמוד תפקיד ושיטה בהם ה-IQ ממוקמים.
פול בתפקיד לאורי,
דוראנט בתפקיד קאווי.
הכי מרתק זה אייטון בתפקיד סיאקם. עד 19' סיאקם כמעט ולא זרק מטווח השלוש –
תחת נרס התפקיד שלו בקבוצה השתנה מקצה לקצה.
ובוקר?
הוא האס שהופך את המתכון למתכון מנצח.
.
אין כמו הזיות של קיץ…

דוקטור רזי הופמן
20/05/2023 9:09:50
הגב ל  גיא רוזן

גיא, הוא לא צריך שם את פול.
יש הבדל גדול מאד בין לאורי לפול באופי ונרס לא צריך מוקדי כח.
בבחירה בין דוראנט לפול אני לוקח את הקאפקייק ונפטר מפול בשביל משלימים טובים ובחירות דראפט.
ציפי יהיה מצויין לקבוצה בבנייה או אחת /רוצה לעשות פלייאוף.

Don
Don
20/05/2023 8:22:27

מיאמי – בי"ס לכדורסל. תענוג. האמת מתחיל להזכיר את הפיסטונס של 2004. אף אחד לא האמין שינגבו את קובי ושאק 4-1. מי יתן ויקחו אליפות. הלוואי. יוקיץ, מארי, לברון…שכחנו כבר שמיאמי טיאטאה את יאניס 4-1. כאילו חסר ליאניס משהו. אתם תיראו שקבוצות המערב מאד יתקשו מולה.

אשך טמיר המקורי
20/05/2023 8:23:08

תודה דוק, אם אני נרס אני ממתין קצת ומחכה לפיטורין של בזוקה ג'ו בבוסטון.
בוסטון היא המינוי החלומי עבורו, קבוצת הגנה משופעת כישרון וכוכב אחד, שהבעיה היחידה שלה השנה היא האיש על הקווים.
הוא יכול לקחת כמה אליפויות עם הסגל הזה, ומאוד מתאים לרוח המועדון.

אשך טמיר המקורי
20/05/2023 8:24:27

סאנס ופילי בדאונהיל עם כוכבים בעייתיים ומזדקנים, בלי הרבה אופציות.
מילווקי הרבה פחות מוכשרת וגם מעבר לשיאה.

The Oak
The Oak
20/05/2023 10:24:41

מסכים עם כל מה שכתבת 1 לאחד. מסכנות שאר הקבוצות אם נרס חותם בסלטיקס. 2-3 אליפויות.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
הגב ל  The Oak

אם כך שיזדרזו להפסיד עוד שני משחקים. לפני שיהיה מאוחר ויחטפו אותו.

דוקטור רזי הופמן
20/05/2023 9:10:37

+1966

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

הצעה לסלטיקס. תבנו לו פסל בהרוורד. גייסו כמה בחורות סקסיות שיפנקו אותו במזון גורמה ובמזון רוחני.
בפינוק כזה אני בטוח הייתי חותם(לעוזר אפסנאי)

Alex Rabino
20/05/2023 8:24:35

אני מת על אוסטין ריבס. לדעתי הוא הנשק הסודי של הלייקרס בפלייאוף.

אשך טמיר המקורי
20/05/2023 9:15:03
הגב ל  Alex Rabino

הוא כבר לא סודי

trusttheprocess
trusttheprocess
20/05/2023 8:56:27

עדיף היה לבוסטון להפסיד לפילי
לפחות היו מצילים לדוק ריברס את העבודה חהחהחה

Jonathan
20/05/2023 9:26:48

מה שמיאמי עושים זה פשוט מדהים.
קצת עצוב לי שזה קורה לבוסטון אבל אולי זה לטובה – הסלטיקס של העונה הם קבוצה שפחות כיף לצפות בה וריענון יעשה להם טוב.
.
פלייאוף כייפי ומפתיע. עם כל הנפילות של פייבוריטיות כנראה שיהיה מעניין גם בפגרה.
ג'ה וממפיס לאן?
האם הקליפרס יתייאשו סופסוף מקוואי וpg13?
מה מילווקי יעשו עם הכישלון שלהם?
מה דאלאס ייבנו סביב לוקה?
עם גולדן סטייט היה ברור שזה סוג של ריקוד אחרון גם אם הם עדיין היו בתמונה בפלייאוף…
פורטלנד או שארלוט ייקבלו את סקוט הנדרסון אז הרכזים שלהן לאן? את מי פופוביץ' יגייס לצד ויקטור?

דן רוזנבלום
20/05/2023 9:52:05

אחלה מעורב. תודה מנחם. סופ"ש נעים.

The Oak
The Oak
20/05/2023 10:17:27

לא ראית תרגיל של בוסטון ברבע הרביעי כי לא היה כזה.
שאלו את מאזולה במסיבת עיתונאים האם הם ניסו לשרטט תרגיל לטייטום ברבע הרביעי. התשובה: "פשוט נתנו לו את הכדור ברוב הרבע והוא יודע מה לעשות…"
מאמן הזוי ולא מספיק טוב.

דוקטור רזי הופמן
20/05/2023 10:22:28
הגב ל  The Oak

זה פשוט לא מאמן…
ולא ייאמן!
הוא וה GM צריכים ללכת מהר!

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
הגב ל  The Oak

כך עושה כל מאמן במצוקה. מנסה לבנות על הכוכב שלו שינצח את המשחק. בצד השני עושים את זה המון עם באטלר.
הייתי מנסה יותר ללכת על בראון או ברוגדון. אבל בדרך משחק זה מאוד מקובל.
לא מבין במה שייך המנכל שבנה קבוצה לתפארת והביא את הסלטיקס בשנה לפני לריקוד הגדול.
לי ברור שהמאמן כן יפוטר תוך שבועיים.אגודת פאר כמו הסלטיקס זקןקה למאמן ברמה הגבוהה ביותר.

דוקטור רזי הופמן
20/05/2023 19:01:11

תן תרגיל….
מנכל שבנה את הקבוצה זה איינג'
הבוט רק עשה בעיקר עסקאות לטייב את הספסל והמאמן כמעט לא משתמש בו.
הבוט לא היה צריך לתת חוזה למאזולה, הבוט לא היה צריך לשים את בראון על המדף…
רוצה עוד טעויות של הסטיבוט? יש!

The Oak
The Oak
20/05/2023 10:32:57

מעורב מצוין כרגיל.
באטלר מזכיר לי את ארצות הברית משיריו של ברוס ספרינגסטין. צווארון כחול. להיוולד לסיפור חיים קשה ולעבוד חזק כדי להצליח.
ספולסטרה מוריד את לאורי לספסל פשוט מסמל את ההבדל בינו לבין ריברס. ריברס השאיר את הארדן על המגרש והארדן גמר את המשחק וגם את הקריירה של ריברס. לאורי שמח להיות חלק מהצוות ויורד לספסל בלי בעייה

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
20/05/2023 10:44:00

תודה רבה מנחם הבלתי נלאה,

כתבתי לחבר שלי, אחד שעזב אותנו לטובת החלום האמריקאי, ומתעניין בהופס בפולסים, כמוני.

"אחי אחי אחי
בבקשה אל תגיד לי שג'ימי באטלר, שחקן שנבחר 30 בדראפט שהוא אחלה אבל ללא יכולת יוצאת דופן ביחס לכוכבי נבא (קליעה, אתלטיות וכו), לוקח את מיאמי היט, קבוצה שהפסידה לאטלנטה בפתיחת הפלייאין ולא דורגה בכלל בסוכנויות ההימורים לקחת אליפות, להובלה 2-0 בחוץ על בוסטון סלטיקס? כנראה חלמתי"

הייתי מצטרף אקטיבית לעידוד מיאמי, אבל חושש מאוד שבכך אסתום את הגולל על הריצה הנפלאה שלהם.

ובקשר לדוראנט אתם שואלים, קצת התייאשתי אני מודה. מניח שהוא מתחיל גישושים עם באטלר להעברת הכישרון שלו למיאמי, או מתקשר להארדן לגייס אותו לפיניקס, בבחינת פעם שלישית גלידה חחחחח

בהצלחה

עגל
20/05/2023 12:07:50

דוראנט למיאמי באיזשהו סידור פיננסי שכולל פשרה מצידו יכול להיות ענק

golan
golan
20/05/2023 11:16:30

אחלה מעורב.
כולם כבר מפטרים את מאזולה, אבל עדיין רק 2-0. יש עוד לפחות חצי סדרה.
ולמרות זאת, ג'ימי בפלייאוף משאיר סיכוי קטן מאוד.
במקום נרס הייתי הולך למילווקי, אמנם לא המקום הכי נוצץ, אבל בפילי יש את הרבה קופים על הגב, ובסאנס את כל האגו.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

בלתי אפשרי לחזור מ 3-0 קשה לחזור מ 3-1. אבל לחזור מ 2-0 די אפשרי.
אין מצב שמיאמי תוביל 3-0.ואז 2-1 בסדרה ובוסטון ממשיכה עם עוד 3 נצחונות.
הרגשה אישית שלי בוסטון לוקחת את הסדרה למרות נקודת השפל בה היא נמצאת כרגע.
יש לה סגל ושחקנים יותר מידי טובים כדי להרים ידיים כבר עכשיו.
למרות הכל בוסטון לדעתי פיבורטית לנצח.
לא אוהד של בוסטון, כך שלא מדובר במשאלות לב.

Jonathan
20/05/2023 11:24:28

המשחקים הבאים במיאמי. לסלטיקס לא יהיה קל

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
הגב ל  Jonathan

כשקבוצה נחושה לנצח וזאת ראינו הרבה פעמים. היא תנצח גם אם המשחק מתקיים באפגניסטן.
האם זה יקרה? כמו שאתה אומר לא יהיה בכלל קל. הקבוצה צריכה לבוא עם 200 אחוז מוטיבציה.
יש לי הרגשה שבוסטון מנצחת , אין לי כרגע מספיק נימוקים לשכנע שזה באמת יקרה.

דדי
דדי
20/05/2023 11:33:01

המוניטין של נרס בליגה הוא של משוגע שקשה מאד להסתדר איתו.

עגל
20/05/2023 12:09:20

תודה מנחם. אם הייתי נרס הייתי הולך על מילווקי. אם בוסטון פנויה אז בוסטון.

גיא רוזן
20/05/2023 12:15:51
הגב ל  עגל

מאמנים עם מוניטין מהזן שדדי מציין צריכים להגיע לקבוצה עם צורך ברור בהצלחה בטווח מידי.
זו יכולה להיות קבוצה עם סגל צעיר שצריכה בוסט של סדר,
זו יכולה להיות קבוצה מבוגרת עם חלון הזדמנויות שבדרכן להיסגר.
בקטע הזה, עם דוראנט וכריס פול, יש מצב שמאמן מהזן הקשוח דווקא יקבל גב במטרה לטפס שלב. אולי. הלוואי.
והכי חשוב?
אולי סוף סוף מישהו יצליח להעיר את אייטון.

דדי
דדי
20/05/2023 12:24:24
הגב ל  גיא רוזן

אין לי איזה ידע או תובנות מעבר למה שאמרתי, אז לא יודע בדיוק איך זה מתבטא ומה ההשלכות על הקבוצות שלו.
אז אולי אתה צודק אבל יכול להיות ששחקנים מסויימים יתקשו להסתדר איתו או אפילו לא ירצו לנסות, ומאד יכול להיות ששחקנים כאלו יהיו דווקא כוכבים ותיקים ומבוססים.
אבל אני סתם מעלה אפשרות. לא באמת יודע מעבר לזה שהוא כנראה באמת ״קשה״.

עגל
20/05/2023 13:24:59
הגב ל  גיא רוזן

אלה באמת שאלות טובות, לא ברור איפה הכוכבים יסתדרו איתו הכי טוב.
מבחינת האופק העתידי, נראה לי שבוסטון ומילווקי יותר יציבות בעוד פיניקס במצב יותר בעייתי, עם דוראנט שרק ילך ויזדקן, פול שמקבל המון כסף וכ"ו.
פיניקס שלפני הגעת דוראנט היתה יעד אידאלי לנרס.

ברוך רובין
20/05/2023 17:52:54
הגב ל  עגל

מסכים לגבי מילווקי, בבוסטון השחקנים דרשו מאמן כהה עור אז זה לא אופציה בשבילו.
.
לגבי הסאנס לא הייתי מספיד אותם זה קבוצה חדשה לוקח להם זמן להתחבר אני לא אופתע אם יטרידו את העגל אייטון בקיץ בשביל עומק.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
20/05/2023 13:07:16

מה זאת אומרת אין לבוסטון תרגילים ???
לקבוצות אחרות יש תרגילים ???פעם רכז היה עובר את החצי , מרים יד , מסמן תרגיל והקבוצה היתה עושה רוטינה מסויימת.
היום זה לא קיים בשום קבוצה , אני לא ראיתי פעם אחת בפלייאוף הזה רכז מרים יד ומסמן תרגיל וראיתי אולי 30 משחקים כבר.
זה פאסה , היום במקרה הטוב עושים אופן לשחקן עם הכדור או פיק גבוה ואז מקווים שביכולת אישית או ישים סל או יגיע לטבעת או יוציא כדור לקלע אם ההגנה מתכווצת עליו. זה כל מה שנשאר מהכדורסל אצל 99 אחוז מהקבוצות.
היחידות שיוצאות דופן אבל לא בהרבה הן דנבר ומיאמי שמה יש הנעת כדור קבוצתית ולכן הן יהיו בגמר.
תפקיד המאמן הצטמצם מאוד מהבחינה הזאת ….קבוצה מאומנת היום זאת קבוצה שעובדת כיחידה אחת כתלכיד …נגמר עידן הסט אופנס עם תרגיל מסודר.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
20/05/2023 13:10:51

המטרה של הקבוצות לא להגיע בכלל לסט אופנס אלה לשחק כל הזמן טרנזישן גיים עם זריקות מהירות . הם לא יודעים מה לעשות במשחק מסודר .
ג'ואל אמביד כזה , במשחק מסודר מכניסים לו כדור פעם אחר פעם מתית לסל הוא גומר עם 50 כל משחק….במקום זה עושים לסנטר אופן והוא הולך אחד על אחד וזורק שלשות.

עגל
20/05/2023 13:26:21

נכון, אבל למיטב זכרוני בנב"א זה לא היה קיים כמעט אף פעם. הרמת היד לתרגיל זה בעיקר בארופה

D_Wade
D_Wade
20/05/2023 14:59:19

מנחם, מילה לגבי הספסול של באטלר בתחילת הרבע האחרון. זאת כמובן השערה, אבל זו לא הפעם הראשונה שזה קורה. ספולסטרה מטפל בג'ימי בכפפות של משי והוא מאוד מחושב (ניקח בחשבון גם את העובדה שרק לפני שבוע באטלר צולם עם קרסול נפוח). בעונה הסדירה באטלר לא עלה לרבע הרביעי כמה וכמה פעמים, המשותף לכל אותן פעמים הוא הבוקס-סקור באותם משחקים קונקרטיים – בין אם מיאמי הייתה ביתרון סופר מבטיח ובין אם היא הייתה בפיגור שיהיה מאוד קשה למחוק. זה קרה גם בסדרה מול מילווקי במשחק 4 או 5, אני כבר לא זוכר בדיוק… מיאמי עלתה לרבע האחרון בפיגור ובאטלר ישב על הספסל, ברגע שהמומנטום עבר לצד של ההיט הוא נכנס (6 דקות לסיום בערך). האם ספולסטרה היה מכניס אותו אם מילווקי הייתה מגדילה את היתרון שלה ל-25 נקודות? אני לא חושב. Live to fight another day מה שנקרא.

אותו דבר אתמול. מיאמי פתחה את הרבע בפיגור, הצליחה לשמור על הסיכויים שלה ובאטלר עלה. האם הוא היה נכנס אילו בוסטון הייתה מובילה ב-30 נק'? שוב, לא חושב. ספולסטרה כמובן לא מזלזל ביריבות שלו או בסדרה, והוא יכול להשאיר את ג'ימי על הפרקט 48 דקות, אבל הוא מודע לכך שכל דקת מנוחה יכולה להיות קריטית במאני-טיים וגם לכך שהפסד אחד בתחילת הסדרה הוא לא סוף העולם (ולראיה מול הניקס במשחק 6 באטלר לא ירד לנוח בתחילת הרבע האחרון). מעבר לכך אני חושב שזה אחד הגורמים לכך שהשחקנים המשלימים נותנים פלייאוף יוצא דופן – ספולסטרה משדר להם שהוא סומך עליהם גם בדקות קריטיות ומקבל תוצרת מעולה.

Berch
20/05/2023 15:18:05

ושוב…. כנגד כל הציפיות…. מיאמי
🤣
לי אישית יתאים נרס בפילי. רקומר…..

רן הנרגן
20/05/2023 15:27:52

דרך אגב, אני מקווה שהפסיכולוגית שיודוקה יפגוש ביוסטון זו לא אותה אחת שברחה מסאן אנטוניו.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  רן הנרגן

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Yiftach Argaman
21/05/2023 0:13:02

לא מבין איך לא מדברים על זה–רוברט וויליאמס היה מדהים ולמיאמי לא הייתה תשובה עליו. שיחק מעולה ברבע הרביעי, לא מבין איך לא החזירו אותו

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/05/2023 12:31:55

מיאמי היא אכן שיחק קבוצתי יותר, אך הסלטיקס היא קבוצה טובה יותר עם יותר יכולות עומק ואיכות, אך שהיתרונות של הסלטיקס לא באו לידי ביטוי מפני שהסלטיקס שיחקו מתחת לרמתם הרגילה והיום חוזרים ונרפים בדקות המכריעות.
ועד כה מיאמי ובאטלר הרבה יותר וינרים וקילרים מהסלטיקס וזה ביטל את היתרונות של הסלטיקס.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/05/2023 12:32:31

*שיחקה קבוצתי יותר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21/05/2023 12:33:16

*ועומק