מעורב הופס פלייאוף ליום ה': ג'ימי באטלר, ללא כל מג'יק או השראה, הוא הגיבור הגדול של המשחק / מנחם לס

1.כשאתה מנצח בפלייאוף, הכדורסל הוא משחק, אבל כשאתה מפסיד בפלייאוף, הכדורסל הוא גיהנום

1)היה זה משחק כדורסל ברמה הגבוהה ביותר למרות שלא היה בו כל מג'יק או אצילות. פשוט משחק כדורסל כפי שמשחק כדורסל צריך להיות משוחק: מלחמת חורמה על כל כדור; הגנות חונקות משני הצדדים; טרנזישיון גיים במיטבו; משחק חריף, מחודד, עז, ותוסס, ועדיין משחק נקי ונטול כל לכלוך. אפילו השופטים היו במיטבם ונתנו למשחק לרוץ כמו שמשחק פלייאוף צריך להיות.
2) נהניתי ביותר ממיאמי הלילה. שחקניה הם 'גיימרים' שעולים ללא מורא ופחד אפילו נגד הקהל הארסי והחם של הסלטיקס. מיאמי לא פוחדת מאיש ולא מרגישה נחותה לאיש. היא הגיעה ל-BEAN-TOWN לקחת את המשחק הראשון בתוקף וללא התנצלויות.
3) שחקנה הטוב ביותר של מיאמי – ג'ימי – אינו כוכב נוצץ בשום דבר, אבל בסוף הוא-הוא הסופרסטאר שסוחב את קבוצתו על הגב, עד הסוף הטוב. אם תסתכלו על משחקו הוא אינו הטוב ביותר בשום דבר, אבל כשהכל נסגר ונחתם הוא הטוב ביותר. אולי לא רק במיאמי. אולי בכל ה-NBA. אני רק אומר. הוא קלע 35 עם רק שתי שלשות, ועם 12 מ-25 מהפארקט, אבל ה-9 מ-10 מהקו מראים על המלחמה שלו על כל כדור, ומנהיגות מחלטת של קבוצתו ללא הוצאת מילה אחת. הכל במעשה. במשחקו העליון. אגב, הוא גנב 7 כדורים!
4)הרבע הראשון הסתיים 28-30 לסלטיקס כשהיתרון הגדול ביותר לקבוצה היה שלוש נקודות. משחק שווה-כוחות לחלוטין. שתי הקבוצות חסרות פוינט גארד אוטנטי וחסרות סנטר גדול ודומיננטי, משחקות משחק כמעט שווה של מסירות, חדירות, SCREENS, FAST BREAKS, והצטיינות מזדמנת של שחקן זה או אחר. היית יכול להחליף את הגופיות של שתי הקבוצות ולא היית מרגיש שום הבדל. מיאמי משחקת דומה מאד לסלטיקס והסלטיקס משחקת דומה מאד למיאמי. לשתיהן סופר-קלעים מהשלוש, ואולי ההבדל היחיד הוא שלמיאמי אין קלעי שלשות כטאטום (שהיום היה 2 מ-4…) ולסלטיקס אין סמול פורוורד כבאטלר.
5) הסלטיקס גילתה היום את רוברט ויליאמס. היה זה משחקו הטוב ביותר מאד שאני רואה אותו. היו לו כמה האלי-הופים מצויינים, והוא השתווה הלילה לבאם אדבאיו לפחות, למרות שקלע רק 14 לעומת ה-20 של באם. כשאני מסתכל על המשחק אני כבר חושב על הבעייה שתהיה עם ניקולה יוקיץ' או אנטוני דייויס. ויליאמס הוא רק3 2.06 מ' ואדבאיו רק 2.09 מ'. מיאמי או הסלטיקס יצטרכו לגבור על המערבית בסמול בול.
6) טאטום זה סיפור. ממשחק למשחק אתה רואה שחקן שונה לחלוטין. את הסיקסרס הוא טרף בשלשות. הלילה הוא קלע קלע רק 2 מהן אבל היה עדיין הסלטיקס הטוב ביותר, יחד עם רוברט ויליאמס. ככה זה בNBA: זה לא כמה אתה טוב כשאתה טוב; זה כמה אתה טוב כשאתה רע, וטאטום היה היום טוב במשחק רע שלו.
7) החצי ניגמר 57-66 לבוסטון כשלראשונה הלילה קבוצה אחת פותחת הפרש. איך נגמר החצי ביתרון בוסטון? בגלל 40 נקודות בצבע נגד ה-16 ס"ה של ההיט.
8) מיאמי התחילה את החזרה למשחק ברבע השלישי בריצה של 15-1 שהביאה להם שוב את היתרון.
9) מי שטוען שאין מלחמה ב-NBA ואין הגנות היה צריך לראות את סוף הרבע השלישי: גופות עפים. שחקנים משטתחים להצלת כדור. מרפקים, רגליים, הכל מתבלבל על הפארקט והזיברות משתלטות על הכל בצורה מעוררת כבוד ממש.
10) מיאמי פותחת הפרש 112-103, והיא עושה זאת ללא כל השתוללויות, כאילו מגיע לה. מיאמי היא אחת הקבוצות הגבריות ביותר בליגה. היא לא פוחדת מאף אחת, וזה כולל את הסלטיקס בגארדן שלה. על כל סל של הסלטיקס מיאמי מחזירה בסל משלה.
11) המשחק חם אך הוגן. החום הופך לאש והאש ללהבה. כל פוזשיון עלול לשנות את כל הנרטיב של המשחק כי הסלטיקס צימצמה עד 114-111.
12) כשהיה 117-110 הבאטלר הזה פתאום שם שלשה וידעתי שהסיפור גמור. הסלטיקס לא יהפכו 120-110 לנצחון עם 57.7 שניות. אני מסתכל על הבאטלר הזה. אין לו שום יכולת מיוחדת – מלבד אולי קליעת מיד-ריינג' מצויינת – אבל הטוטאל של משחקו הוא עליון.

הוא סופרסטאר מבלי להיות שחקן קלאסי

13. עבורי המשחק הזה שנגמר 123-116 היה כדורסל כפי שאני אוהב אותו. עבור משחקים כאלה כדאי לחיות. זה לא היה 'שואו' כיצד שלא תסתכל על המשחק. לא היו בו כל 'נפלאות כדורסל'. אבל בדיוק כמו ששיר לא חייב להיות מושלם כדי להפוך לשלאגר, כך גם משחק כדורסל לא חייב להיות מושלם כדי להפוך לקלאסי. אני לא מוכן לכנות את המשחק הזה כ-'קלאסי', אם כי הוא היה אחד הטובים והמהנים ביותר שלי לציפייה. כמובן שהעובדה שמיאמי ניצחה עוזרת קצת להרגשה הטובה.

2. ישנה לי שאלה לאנשי הצוות (והגולשים) – שאני יודע את התשובה לה – והיא: "למה לא מראים את נפילת כדורי הפינג-פונג 'חי' בטיווי?

מכונת הפינג פונג ממנה נופלים הכדורים

Lowe: What happened inside the secret NBA lottery drawing room

תשובותיכם?

3. לא לקח הרבה זמן!

4. כולם אומרים אותו דבר בקשר ל-APOLOGY של ג'ה מוראנט

ה מוראנט7, שוב, עם ההתנצלות הבאה:

"הוא משקר" מסכם טוב מאד את התגובות על ההצנצלות האחרונה שלו, כחודש אחרי הראשונה!

5. KPS שיחק גם עם לברון ומשחק עתה עם יוקיץ'. ההבדל???

6. דוק ריברס עם מסר קלאסי לפילי אחרי פיטוריו:

“I really enjoyed my time in Philadelphia — what a great city. I want to start by thanking my staff, the players, and the ownership group for their support. We got a lot done in a short amount of time. I’d also like to thank the 76ers fans. Whew … you guys are tough, and I think you’ve learned I’m tough too. I absolutely love your commitment to the city and its teams — never lose that. I wanted, just as badly as you, to bring another championship to Philadelphia. Thank you for giving me the opportunity to lead, to learn, and to love this great city,” Rivers said in his statement.

7. פיטר הולט, אחד מבעלי הספארס, הולך בננה'ס אחרי הבחירה הראשונה שלהם

8. ללייקרס דאגה חדשה: אוסטין ריבס

המקסימום שהלייקרס תוכל להציע לו זה ארבע שנים על 50 מיליון, טוטאל. זה 2.2 מיליון לעונה. הוא יהיה שחקן חופשי והוא יקבל הצעות טובות ממה שהלייקרס מסוגלים לשלם לו.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
145 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Smiley
18/05/2023 7:21:35

מיאמי משחקים כדורסל פשוט. עוד מסירה, שחקנים נעים ללא כדור וחיתוכים, מחפשים את המיסמצ' וג'ימי באטלר אחד עליון שפשוט מסוגל לשים סל על כל אחד מתי שצריך.

דוקטור רזי הופמן
18/05/2023 7:40:05

חייב להגיד שמיאמי 2023 מזכירים לי מאד את דטרוייט של 2004, זו שהלכה עד הסוף בגלל שהיו ג'וייסי, מלאי מיץ ואימן אותם מאמן שאז היה בטופ לארי בראון.
כפי הנראה לי, הם יצליחו להעיף את טייטום ושות (הסלטיקס עם יותר כישרון) ואולי יבינו שם שצריך להביא מאמן אמיתי.
כל הכבוד לספולסטרה ושחקני מיאמי, אני מסיר את הכובע על תצוגת אימון ומשחק גדול שלא הותיר לסלטיקס הפאתטיים ולמעפן סיכוי.

Avri
Avri
18/05/2023 8:40:02

מסכים

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

פסימי מידי. בסדרה נגד פילי בפיגור2-3 כתבתי שהכל פתוח(הודות לריברס)
בסך 0-1 למיאמי .
אולי קל לי לכתוב כי אני לא אוהד קבוצה מסוימת.

Zvika Bar-Lev
18/05/2023 7:45:24

באתי לראות הצגה של בוסטון, וקיבלתי י הצגה נפלאה של מיאמי ובאטלר. למרות אהדתי לבוסטון, אי אפשר להתלונן, כי היה תענוג לראות את מאמין.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
18/05/2023 7:54:01

1. תמיד משחק ראשון הוא מתכון להפתעה בידי הפחות טובים.
2. היתרון הברור במאמן יכול לנצח להיט אף את הסדרה אא"כ המשחק הזה יגרום למאזולה להגיב טוב יותר ובזמן לחזרה של מיאמי מפיגור.
3. טאטום חייב להתייחס לכל משחק כמו משחק הדחה ולהתעלות, ובפרט ברבע המכריע ולהיות יציב כל המשחק וכך להוביל את הקבוצה לשחק טוב יותר.

Zvika Bar-Lev
18/05/2023 8:05:30

מה מאזולה וטייטום לא יודעים את זה? הם הצליחו עד עכשיו להסתבך בכל סיבוב, בדיוק בגלל שהם לא מספיק חדים ורעבים. זה ממש נראה שהולכים לחטוף את הבעיטה הכי כואבת ממיאמי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
18/05/2023 7:55:00

50 מיליון ל-4 שנים שווה 12.5 לעונה ולא 2.2!!!

IDO
IDO
18/05/2023 8:49:59

נכון !!!!

דוקטור רזי הופמן
18/05/2023 9:17:31
Reply to  IDO

🙂

Jonathan
18/05/2023 13:58:19

ראית את האינפלציה???
אם הם לא צמודים למדד אז הם יהיו שווים הרבה פחות בערך ריאלי!!!
אולי מנחם חישב את זה בתנאי חוזה נומינאלי ולקח בחשבון הישחקות ערך מאוד מהירה???
כדאי קודם לברר!!!
וכדאי שתהיה מדיניות פיסקאלית אחראית גם בישראל!!! בזבזנות ממשלתית דוחפת את האינפלציה כלפי מעלה!!!

golan
golan
18/05/2023 7:55:13

תודה רבה על עוד אחלה מעורב.
מיאמי גררו את בוסטון למשחק שלה – מלחמה על כל פוזישין … פלא שהם ניצחו ?
ג'ה דביל מקפץ. האשך כבר סיכם את זה מזמן. אז התנצל, וסילבר מופתע…
לספרס היה הרבה מזל עם הבחירה בדראפט, עכשיו שיבנו סביבו קבוצה מנצחת.

captain beefheart
captain beefheart
18/05/2023 10:33:17
Reply to  golan

ג'ה דביל = קרייזי ג'ו דבולה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18/05/2023 13:49:16

😂😂😂

etayef
etayef
18/05/2023 16:14:36
Reply to  golan

אני מזכיר לך שהאשך גם צפה בסרט של אדם סנדלר, ואחריו החליט שלאנטוני אדוארדס יש אופי בעייתי.

אשך טמיר המקורי
19/05/2023 3:25:52
Reply to  etayef

שקר מוחלט
אני החלטתי שלאדוארדס אופי בעייתי מרגע שהפציע בליגה.
בעייתי יותר במובן של לא שחקן שיביא קבוצה לאנשהו. שחקן טיפש שמאוהב בהיילייטס יותר מהצלחה קבוצתית.
לגבי הסרט, ציינתי שמישהו שלא שחקן, שמשחק כ"כ טוב ואמין את הדמות ששיחק שם – יש דברים בגו.
גם מן הסתם בחרו בו כי התאים לדמות.
בנוסף, כל שחקן מביא המון מעצמו לתפקיד – כל שחקן יגלם אחרת אותה דמות ותמיד יביא המון מאישיותו.
אבל ניתן לך להתעלם מהמציאות ולהמשיך עם הנרטיב. 🤷‍♂️

חתוליו
חתוליו
18/05/2023 8:16:29

תודה רבה מנחם!
דוק רזי התלונן על זה בבלוג החי ולדעתי זאת נקודה משמעותית- גרנט וויליאמס בקושי רואה מגרש בפלייאוף. שחקן נשמה שנותן הכל על המגרש, נלחם על כל כדור, עושה את המוות לקבוצה השניה כשהוא בהגנה ובפלייאוף של שנה שעברה היה בורג משמעותי בהצלחה של הסלטיקס.
מסוג השחקנים ששווים הרבה יותר מהשורה הסטטיסטית שלהם כי הוא כולו האסל האסל האסל.
לא יודע למה מייבשים אותו על הספסל, אולי הוא והסוד הנפלא של נבט גרגר התירס לא מסתדרים, אבל ההפסד כולו של בוסטון

דוקטור רזי הופמן
18/05/2023 9:20:39
Reply to  חתוליו

עזוב, זה כואב שהמעפן לא משתמש בספסל.
איבדו לגמרי את הביטחון העצמי. ראו את זה בהתקפה של פריצארד ובחוסר היכולת שלו לשים שלשות שהוא תופר תוך כדי שינה. לפחות בהגנה הוא היה בסדר.
שנה הבאה פריצארד לדעתי לא בבוסטון וגם גרנט וויל במקום אחר.

אשך טמיר המקורי
18/05/2023 9:25:35

והכל בגלל ה-PC

דוקטור רזי הופמן
18/05/2023 9:57:26

בטח, ברור….
הנאורים הנוערים ועיוורי הצבעים.

חתוליו
חתוליו
18/05/2023 11:05:10

ואיך זה קשור לPC?

דוקטור רזי הופמן
18/05/2023 11:37:17
Reply to  חתוליו

זה לא קשור, אבל יש לנו מדינה על הכיאק וגם אני חמוד.
🙂

אשך טמיר המקורי
18/05/2023 16:09:05

קשור מאוד. העיפו מאמן טוב שהביא להישגים על שטות והעמידו בראש מאמן צעיר מדי ולא מוכן

אשך טמיר המקורי
18/05/2023 16:07:40
Reply to  חתוליו

שהעיפו את יודוקה

חתוליו
חתוליו
18/05/2023 18:00:26

אוקיי, תודה

עגל
18/05/2023 14:34:46
Reply to  חתוליו

נכון, גם לי הייבוש ל גרנט השנה לא ברור

Berch
18/05/2023 8:18:19

אחלה מעורב ואחלה ניצחון של הכבשה השחורה הקבועה בפלייאוף
🙏

דוקטור רזי הופמן
18/05/2023 9:57:39
Reply to  Berch

+1966

D_Wade
D_Wade
18/05/2023 8:19:57

איפה ההייטרים? ניצחנו את מילווקי כי יאניס היה פצוע, את הניקס כי רנדל היה פצוע… מה התירוץ עכשיו?

מיאמי 5 רמות מעל הליגה מבחינה מנטלית. הסוויץ' שהקבוצה עשתה ברגע שהפלייאוף התחיל זה משהו חסר תקדים. על באטלר נגמרו הסופרלטיביים מזמן.

Avri
Avri
18/05/2023 8:44:27
Reply to  D_Wade

צודק לגבי החוזק המנטלי ובאטלר.

כל זה לא משנה שבאמת ניצחתם את הבאקס רק כי יאניס היה פצוע.

וזה שיאניס היה פצוע זה בשום אופן לא כוכבית, זה חלק מהעסק והריצת פלייאוף של ההיט השנה לא פחות ממדהימה.

כל זה לא משנה שתפסידו לדנבר בגמר.

IDO
IDO
18/05/2023 8:48:50
Reply to  Avri

הם נצחו את הבאקס גם כשיאניס כבר לא היה פצוע… זה היה רק לפני שבועיים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18/05/2023 13:51:15
Reply to  Avri

כל עוד דנבר יוצאים מהמערב הללל זורמים עם זה.
הבייציות של כולנו רועדות שהבבון יצא מהמערב

אור
אור
18/05/2023 8:49:21
Reply to  D_Wade

אין לכם הייטרים.. מקסימום כאלה שלא מעריכים את הסגל הזה יותר מדי

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
18/05/2023 11:21:30
Reply to  אור

אני הייטר של קהל הבית במשחקים של ההיט באסלה

דוקטור רזי הופמן
18/05/2023 9:21:05
Reply to  D_Wade

טייטום פצוע….???

D_Wade
D_Wade
18/05/2023 9:52:30

נראה לי שבאטלר עוד לא 100% בגלל הקרסול חח

דוקטור רזי הופמן
18/05/2023 9:58:28
Reply to  D_Wade

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יכול להיות שהקרסון נכנס להריון משימון….

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  D_Wade

הבעיה הגדולה שלי שאין לי תירוצים. הסיוט בר מימוש לייקרס מול מיאמי חזרה על הבועה.
ואז הלייקרס מנצחת סיוט אמיתי
הללואי ואני לא צודק.

Jonathan
18/05/2023 14:04:59
Reply to  D_Wade

ראיתי את הבאקס בשני המשחקים האחרונים עם יאניס, ששם מספרי יאניס ונראה ממש בריא.
ההיט פירקו אותם מנטאלית.
זה סתם תירוצים והמצאוות. מה שההיט עושה מהמקום השמיני, כשגם היא לא באמת בהרכב מלא – הוא לא פחות מפנומנאלי. וגם אם הסלטיקס יישתלטו עכשיו על הסדרה – זה עדיין פלייאוף מטורף של ההיט.
כל השאר זה סתם סיפורים.

D_Wade
D_Wade
18/05/2023 8:25:20

אגב, שאפו לספולסטרה שהפיק לקחים מהסדרה בשנה שעברה. מיאמי התקשתה מאוד מול וויליאמס בצבע בגמר האחרון, היום היא מצאה דרכים אחרות לקלוע. זה אחד הדברים שעשו את ההבדל בניצחון הזה.

NFS
NFS
18/05/2023 8:37:36

יפה מיאמי.
לאורי, מרטין, וינסנט וסטרוס – כל אחד עם 3 שלשות וההיט עם יותר מ-50% לשלוש.

דוקטור רזי הופמן
18/05/2023 9:26:12
Reply to  NFS

לטעמי שתי השלשות הכי משמעותיות במשחק היו של לאורי, כן השתיים האלה ברבע השני שנתנו לו הרבה ביטחון למרות שהסלטיקס ירדו למחצית בהובלה.

IDO
IDO
18/05/2023 8:41:46

שאלה למומחים אסי ושאר המאמנים בקבוצה:
אם קבוצה שורפת ברבע הראשון זה הכנה של מאמן.

אבל מה גורם לקבוצה לשרוף ככה ברבע השלישי?

עמיחי קטן
18/05/2023 8:57:14
Reply to  IDO

שינויים שהמאמן עושה במחצית.
למשל – סמארט חילק 10 אסיסטים במחצית הראשונה, אז מיאמי נצמדו אליו קצת פחות במחצית השנייה והוא חילק רק אסיסט אחד (קלע 3 במחצית הראשונה ו-10 במחצית השנייה, אבל זה עדיין משתלם).

דוקטור רזי הופמן
18/05/2023 9:27:31

הסלטיקס הובילו בתחילת הרבע ב 12 נקודות ואז המעפן נרדם עד שמיאמי השוו.
הנחירות נשמעות עד עכשיו…

עמיחי קטן
18/05/2023 9:45:00

זה היה משחק של 7-9 הפרש שהפך ל-12 כשמיאמי איבדו פעם אחת, ואז ירד די מיד ל-3. יש לי גם ביקורת על מאזולה, אבל עד כה הוא לא פחות טוב מיודוקה לדעתי.

דוקטור רזי הופמן
18/05/2023 9:59:57

כן אבל הוא כהה עור אפריקאי אמריקאי.
דווקא ההיספאני עשה לו ביצ'פר

שייקה
18/05/2023 11:17:15

מי זה ההיספאני?

אור
אור
18/05/2023 11:22:50

ספולסטרה

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
18/05/2023 11:24:42

כשגזען מתבלבל בגזענות שלו האמריקאי ממוצא חצי פיליפיני יוצא ההיספאני

שייקה
18/05/2023 11:32:55

קראתי בעיון את כל התגובות.

עגל
18/05/2023 14:37:33

חחח שייקה

דוקטור רזי הופמן
18/05/2023 11:39:12

שכחת שאני גזען במוצהר, ומה אתך? עדיין בארון?

IDO
IDO
18/05/2023 11:57:59

כל הישראלים ארסים!

דוקטור רזי הופמן
18/05/2023 12:20:12

ארסיים

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

למיאמי יתרון גדול בעמדת המאמן. לדעת מומחים רבים ספןלסטרה הוא המאמן מס 1 או מס 2 אחרי פופוביץ שקיבל זריקת אדרנלין.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא חושב שההפסד אתמול היה מחויב המציאות, וכך גם קרה בהפסד במשחק הראשון נגד פילי, ובלפחות אחד מההפסדים לאטלנטה. לא חושב שזה קרה אצל יודוקה. הקבוצה נראית לא מאומנת, לא ממוקדת, לא כלום. זה לא רק בגלל המאמן, אבל גם בגללו.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
18/05/2023 16:11:55

קרה גם אצל יודוקה. להזכירכם, בוסטון שיחקה שבעה משחקים נגד מילוואקי בלי מידלטון ונגד מיאמי לא בהכרח יותר טובה מהשנה. זה חלק מה-dna של הניוקליוס הנוכחי, לפחות עד שטייטום יעשה קפיצת מדרגה מבחינת היציבות. הרבה הפסדים לא מחויבי מציאות, הרבה היעלמויות לסטרצ'ים ארוכים. לזכותם יאמר שהם מצליחים להתעשת בזמן (חוץ מבגמר). נקווה לטוב.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

שבעה משחקים נגד מילווקי בלי מידלטון נשמע לי סביר לגמרי. שני הפסדים לאטלנטה 2023, קבוצה שלא יודעת מה היא רוצה מעצמה, נשמע לי פחות סביר.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
18/05/2023 8:44:35

באסה. תודה רבה מנחם

דוקטור רזי הופמן
18/05/2023 9:29:00

אתה יודע מה זה באמת באסה?

Yinon Yavor
18/05/2023 15:19:20

סטטיק ובן אל עם אנה זק.

דוקטור רזי הופמן
18/05/2023 17:37:26
Reply to  Yinon Yavor

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא יודע מי זה השמות שזקרת או זרקת אבל בשביל לתת תשובה לפיקטיבי אוהד בוסטון.
באסה זו מילה בערבית שפירושה ביצה, בשפה יפה? מי רקק.

גיא הירוק
18/05/2023 8:48:21

ההצעה של הלייקרס לריבס אכן מוגבלת ל-50 מיליון,
אבל הם עדיין יכולים להשוות הצעות של קבוצות אחרות בקיץ הקרוב.

jefffoster10
18/05/2023 11:01:53

הצעה שאני חושב שהוא יקח
הוא יקח אפילו פחות כדי לשחק בלייקרס, זה היתרון של המועדון. אם הלייקרס עושים את אותה הטעות איתו שהם עשו עם קארוסו – מגיעה להם בעיטה בישבן של דייויס מהקארמה

שי אבן צור
18/05/2023 11:18:23

גם אם יציעו לו, נניח, 200 מיליון

שי אבן צור
18/05/2023 11:18:34

?

גיא הירוק
18/05/2023 11:34:52

הלייקרס יכולים להשוות כל הצעה חוקית שהוא יקבל.
למיטב הבנתי הוא שחקן חופשי מוגבל.

עידו גילרי
18/05/2023 12:04:33

אמת – ברונסון לא יהיה כאן…

עידו גילרי
18/05/2023 12:06:19

לא שזה ריאלי אבל לשם השאלה אי אפשר להציע לו כל כך הרבה. אפשר להציע לו רק משהו בסביבות 90-100 (יכול לחשב במדוייק אם זה קריטי)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נתת לי רעיון לקיץ – נציע לריבס 90/4, גם נקבל שחקן מצוין שיכול להשתלב אצלנו בול, וגם נחליש את הלייקרס. ראה את העניין כסגור.

עידו גילרי
18/05/2023 16:45:46

כן בדיוק האוברפיי שאתם צריכים כדי לבנות קבוצה, בטח כשהוא יחנוק לכם את התקרה בשנתיים האחרונות של החוזה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אתה לא חושב שהוא שווה 90/4? זה מה שג'ון קולינס מקבל, הרבה פחות מג'ורדן פול. נשמע לי מחיר מצוין. הוא שחקן ענק לדעתי.

עידו גילרי
18/05/2023 18:05:47

אם אתה חושב שהוא שווה את זה אז למה שהלייקרס לא ישוו?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אמרתם שהלייקרס מוגבלים ל-50, לא? ובכל מקרה, גם אם הם יכולים להציע לו 90/4, עדיף לנו שישלמו 90/4, ולא 50/4.

עידו גילרי
18/05/2023 19:53:12

הם מוגבלים בלהציע לא בלהשוות.

עידו גילרי
18/05/2023 19:54:07

אם תרצה נסביר.

עמיחי קטן
18/05/2023 8:56:13

תודה מנחם.
בוסטון בינתיים נראים כמו בפלייאוף שעבר – לא מפספסים הזדמנות להסתבך, אבל יוצאים מזה כשצריך ומתקדמים. מיאמי הנוכחית עמוקה יותר מזאת שלא נשארו לה שחקנים בריאים בעונה שעברה, אז יש סיכוי לא רע שהם ינצלו את הבעיות של בוסטון, אבל אני חושב שהסלטיקס עדיין פייבוריטים.

דוקטור רזי הופמן
18/05/2023 9:29:55

הבעייה היא לא בשחקנים.

עמיחי קטן
18/05/2023 9:41:28

אני חושב שמאזולה מאמן לא רע בכלל, שעושה טעויות, אבל גם הרבה דברים טובים. לצורך ההשוואה, ההתקפה של בוסטון טובה יותר מזו של העונה שעברה, לא מעט בזכות החלפת המאמן

דוקטור רזי הופמן
18/05/2023 10:01:40

עכשיו על טעויות משלמים.
בבוסטון יש קבוצה חזקה וקונטיינרית (מהנמל) שצריכה מאמן מהטופ כדי לנצל את הפוטנציאל ולא להתבזבז! לא מעפן שנבחר גם בגלל צבע עור.

עמיחי קטן
18/05/2023 10:04:22

הוא לא מעפן כמו שאתה עושה ממנו

דוקטור רזי הופמן
18/05/2023 10:30:12

לא?
מאמן שלא מגיב למה שקורה במגרש בזמן הוא לא מאמן טוב.
אלף בית של אימון מודרני זה תגובה בזמן ושינוי כשצריך. אני לא רואה את זה ממנו.
אני גם לא רואה שימוש בגרנט וויל שהביאו הלום. חוסר מקצועיות לטעמי.

עמיחי קטן
18/05/2023 10:42:36

מאמן שתמיד יגיב למה שקורה על הפרקט הוא מאמן שתמיד יהיה צעד מאחורי המאמן של היריבה. מאמן צריך לקבל החלטות לגבי העתיד ולא העבר, ולכן לפעמים הדבר הנכון הוא להגיב ולשנות (כמו שמאזולה עשה בחמישייה במשחק 6 נגד פילי) ולפעמים הדבר הנכון הוא להבין שהאחוזים של היריבה הולכים לרדת בהמשך ולא להגיב בפאניקה שתאפשר ליריבה דברים אחרים.
לגבי גרנט וויליאמס, אני לא יודע לומר למה הוא לא משחק בכלל, אבל הוא פחות מתאים בסדרה נגד מיאמי, כי היתרון ההגנתי שלו מול אמביד הופך לחיסרון מול באטלר.

דוקטור רזי הופמן
18/05/2023 11:41:41

איזו עבודת הגנה גראנט עשה בסדרה מול פילי?
אתה זוכר כמה הוא ניטרל את אמביד, שהיה על סף דמעות?

עמיחי קטן
18/05/2023 11:45:27

הורפורד עשה את עיקר העבודה מול אמביד, עם עזרה מגרנט וויליאמס ואחרים. נגד מיאמי הוא פחות מתאים, כי קשה לו יותר לשמור על שחקנים כמו באטלר וכל הקלעים של מיאמי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לדעתי הבעיה היא גם בשחקנים – טייטום זה יום עסל יום בסל, והוא חזר למשחק בידודים, ומקבל החלטות רעות. מה שכן, בדיוק בגלל זה הוא צריך מאמן חזק שיהיה אותו וכנראה שאין לו כזה, אבל זה לא רק על המאמן.

The Oak
The Oak
18/05/2023 11:10:13

הלוואי והיו נראים כמו בפלייאוף שעבר, כשהיו רעבים עם הגנה מופלאה, אך עדיין קצת בוסר.
הפעם הם נרפים עם הגנה טובה ומאמן שאבד עליו הכלח עוד כשהיה בקורס מאמנים.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
18/05/2023 9:37:20

זה היה משחק מעודד לכל חובבי דנבר…ספולסטרה מוציא 300 אחוז ממקבץ השחקנים שלו זה פשוט נפלא , אבל ברגע שיתקלו בכישרון של דנבר זה כבר יהיה טו – מאצ'.

Don
Don
18/05/2023 11:13:00

אי אפשר כבר לדעת
אולי הכשרון של דנבר ינחת שישחקו מול מיאמי
קשה מאד לצפות
האמת לא משנה כלום תיקח מי שתיקח
הרבה ריספקט מגיע לארגון הזה מיאמי
שונה מהנוף המגעיל בליגה ביום

ירון, החלום
ירון, החלום
18/05/2023 9:37:40

בס"ד
תודה רבה.
היה משחק מצויין, זורם בלי הרבה עצירות למשל.
לגבי מיאמי, משחק הבא זה להיות או לחדול, השאלה האם הם התייחסו לזה ככה.

פיני
18/05/2023 9:43:05

מיאמי דווקא יכולה לנוח במשחק הבא

IDO
IDO
18/05/2023 10:05:12
Reply to  פיני

עד עכשיו מיאמי לקחה ראשון בחוץ. נחה בשני. לקחה 2 בבית . והופה לך תחזור מ 3:1

חתוליו
חתוליו
18/05/2023 9:44:59

עובדות מטופשות ומרושעות: מיאמי של השנה שעברה היתה כל כך טובה שהיא היחידה שלקחה את בוסטון לשבעה משחקים. אפילו גולדן סטייט האלופה לא הצליחה להגיע לשבעה משחקים מולם!

עמיחי קטן
18/05/2023 9:45:25
Reply to  חתוליו

גם מילווקי

חתוליו
חתוליו
18/05/2023 11:07:24

עובדות מטופשות, מרושעות ושגויות

דוקטור רזי הופמן
18/05/2023 11:42:20
Reply to  חתוליו

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ענק

captain beefheart
captain beefheart
18/05/2023 10:36:38

על פתיחת "מסעדת הויקטור" בסן אנטוניו: לא יכול להיות צדק קוסמי יותר מזה. הפרס הגדול מגיע לפופ והצרפתי נופל ישירות לכביש הסלול לאליפות.

etayef
etayef
18/05/2023 11:27:21

נסחפת קצת, נראה קודם איך ויקטור נראה אחרי כל הצ'ורוס בס.א.

MacLeod 1
MacLeod 1
18/05/2023 12:35:17
Reply to  etayef

רק שלא יהיה קמר"ש

etayef
etayef
18/05/2023 10:44:40

אני לא יודע אם ג'ימי טיילור הוא כוכב המשחק או לא, אני ראיתי את הרבע השלישי, בו באם אדביו נכנס לצבע פעם אחרי פעם והיה האחראי העיקרי על סגירת הפער ופתיחת היתרון. כל שרר הקבוצה עזרה לו עם דיוק מרחוק.

The Oak
The Oak
18/05/2023 11:11:01
Reply to  etayef

אליזבט טיילור מחכה לו בגמר

דוקטור רזי הופמן
18/05/2023 11:43:11
Reply to  The Oak

סופיה לורן יוצאת חוצץ

The Oak
The Oak
18/05/2023 11:11:19

סחתיין על המעורב!!

The Pro
The Pro
18/05/2023 11:36:57

מעורב מצויין.
ג'ימי באטלר הוא הקלייד דרקסלר של לברון ג'יימס(גם סגנון המשחק שלו מתאים יותר לשנות ה-90'),
בשנתיים שלברון עזב למערב הוא ניצל את ההזדמנות ועלה לגמר הנבא בבועה רק כדי להפסיד שוב פעם ללברון.

הייתה כאן במערכת לא ממזמן כתבה שיורדת על הבחירות של ריילי והפורוורדים של ההיט,
האחראים לניצחון הראשון בבוסטון הם וינסנט,שטראוס ומרטין שחוץ מלקלוע מבחוץ מעל 60%,גם עושים עבודה בהגנה
שנראית יותר טוב מהמסננת בפילדלפיה.

ברוך רובין
ברוך רובין
18/05/2023 13:43:42
Reply to  The Pro

ג’ימי באטלר הפך למגה סופרסטאר בשנים האחרונות, הקבוצה שמסיביבו מזכירה מאוד את הסגל שהיה סביב לברון ב2018, מיאמי הפסידו בסדרה ללברון ודיוויס כן.

עידו גילרי
18/05/2023 12:09:40

אגב למי שתהה המספרים הזוכים בהגרלת הלוטו הם: 14, 5, 8 ו-2.

דוקטור רזי הופמן
18/05/2023 12:18:47

זה כל כך נכון ששווה לשים פה.
מאחד האנשים היותר שווים של המאה העשרים.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=617267607101972&set=a.402463455249056

דדי
דדי
18/05/2023 12:30:58

אם מיאמי מגיעים לגמר, נראה לי שאהיה לטובתם גם אם ישחקו נגד הלייקרס.
עדיין קשה לי לראות את זה קורה, אבל מי יודע.

עידו גילרי
18/05/2023 12:45:37
Reply to  דדי

don't lie to yourself

דדי
דדי
18/05/2023 13:13:09

אם לברון לא היה בלייקרס אז ברור שלא.
אבל הוא בלייקרס, אז כל האופציות פתוחות…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  דדי

ענק!
:-))))))

דדי
דדי
18/05/2023 20:20:46

הכל אמת.
וברכות. (נאמר בחוסר התלהבות).

etayef
etayef
18/05/2023 16:06:50
Reply to  דדי

זה מה שתמיד אמרתי. אנשים בארץ אוהדים שחקנים, אין הרבה משמעות לקבוצה.

birdman
birdman
18/05/2023 12:35:02

כשראיתי שוומבניאמה הגיע לחממה של פופוביץ׳ ושהוא לא יקבר באיזשהו מקום כמו דטרויט, היתה לי הרגשה שזה משחק מכור, עכשיו מנחם אומר שבכלל לא רואים את הכדורים…

עידו גילרי
18/05/2023 12:46:42
Reply to  birdman

בטח שרואים. יש נציגים של המדיה ושל כל קבוצה בזמן ההגרלה.

רן הנרגן
רן הנרגן
18/05/2023 17:38:01
Reply to  מנחם לס

יש באספן מאמר של לאו על מה שהלך בחדר הסגור. הוא ישב שם.

דדי
דדי
18/05/2023 12:35:48

קיירי ישאר בדאלאס. מקס 3+1 אופציית שחקן.
הם ינסו ללכת על אייטון, משהו כמו 10, גרין, ואיזה חוזים שישלימו שכר אבל לא מקסי כי הוא ולוקה קרובים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  דדי

אם אכן כך יהיה זו תהיה טעות איומה. עדיף לתת לו ללכת, חבל על הזמן ועל העצבים של לוקה. אני מבין ש"רוצים לשמור על הנכס", אבל בסוף על נכס רעיל אתה מקבל מעט ומבזבז הרבה זמן.

רן הנרגן
רן הנרגן
18/05/2023 17:40:21

דעתי כדעתך

דדי
דדי
18/05/2023 20:24:36

לא חושב שהם יכולים להרשות לעצמם לאבד אותו ללא תמורה, ואין ממש שוק לסיין אנד טרייד.
הם שואפים לשלד של לוקה, קיירי, אייטון ומקסי.
בדרך כלל כשאני שומע דברים ברמת פירוט כזאת אתה יכול לראות את זה כסגור.
(כאילו לא אני שומע, אבל אלה ששומעים ומספרים לי…)

דדי
דדי
18/05/2023 12:39:19

הרבה אנשים חושבים שמאיירס עוזב ויגיע לקליפרס, אולי אחרי שנת חופש.
דאנליבי יחליף אותו.
בלוס אנג׳לס תחכה לו משאית ברינקס חסרת תקדים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  דדי

At the risk of repeating myself
אם אכן כך יהיה זו תהיה טעות איומה מצד גולדן סטייט. ככה אימפריות נופלות, מבפנים.

רן הנרגן
רן הנרגן
18/05/2023 17:47:03
Reply to  דדי

הערכה שלי שהוא עוזב, אבל אני לא חושב שהוא לוקח ג'וב השנה. הוא לא יאבד את כח המשיכה שלו והוא יכול להרשות לעצמו שנת חופש, מה גם שג"ס תשלם לו כדי שישאר כנשיא איזו שנה ויתן גב למיק דנליווי שהוא היורש לפי השמועות. דרך אגב דנלווי מתחיל עמוק מתחת למים מבחינת אוהדי ג"ס. זכר לאכזבה העצומה ממנו כשחקן שנבחר במקום השלישי בדראפט ולא היה אפילו אול-סטאר.
.
לגבי ג"ס, לא ברור אם לייקוב מתקמצן, שאלו טענות שנשמעות או שלבוב נמאס מלייקוב ושני בניו שמכתיבים לו את מי לבחור ואת מי להחתים שאלו שמועות שנשמעות או שפשוט נמאס לו להיות הגננת שזה העיסוק העיקרי שלו לפי תאור העיתונאים. אני מעריך שזה שילוב של כל השלושה.

John
18/05/2023 14:32:42

הלוטו משודר לחדר מלא כתבים ומשגיחיחם בחי בגלל חרושת הקונפירציות שרוצות בכול דראפט. מהמעטפה הקפואה של יואינג עד לפרס הניחומים לקאבס אחרי שלברון עזב למיאמי.
הספרס לקחו באופן מעט מפתיע אבל חייב לציין שכמה אנליסטים בכירים של הדראפט כמו סאם ויסיני כבר ניחשו שהספרס יזכו. אך כל זה היה בקטע של צדק פואטי על כך שהוומבי יפגוש את פופ אחרי שהספרס סירבו לעשות טנקינג עד השנה ועדיין נלחמו כל משחק.
.
לגבי ג'ה מוראנט, מישהו צריך להפריד סופית בין מקום העבודה הנקרא ה-NBA, עסק המכניס מיליונים לבין זכויות אזרח. יש לג'ה כול זכות להחזיק אקדח ולהשוויץ בו במכוניתו או בביתו הפרטי. גם התמונה בממפיס לא הוכיחה שעבר עבירה פלילית כלשהי. ברור שאילו היה מחזיק רובה ציד ביער לבוש כמו רד-נק, אף אחד לא היה מניד עפעף. אבל ג'ה עובד בארגון רווחי ש-80% מהפעילות שלו היא שיווקית עסקית. אז ברמה האישית\חברתית קשה לי עם הדאבל סטנדרט בספורט האמריקאי כלפי תרבות שבאה מהרחובות השחורים מול זאת של הלבנים. אך ברמה העסקית ה-NBA הוא ארגון פרטי שלא שונה מדיסני. אז עם מיקי מאוס מוריד את המסכה ומוריד ג'וניט באמצע מול הארמון במג'יק קינגדום, הוא יעוף על טיל. שחקני NBA אמורים לשדר אורך חיים ספורטיבי ונקי. וזה לא כולל ניפנוף אקדחים.

birdman
birdman
18/05/2023 14:43:19
Reply to  John

במידה והאקדח לא ברשיון, זו עבירה על החוק, ולהיפך.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  John

זכותו לעשות מה שהוא רוצה, אבל בן אדם שמנופף באקדח ללא צורך, גם אם יש לו רשיון, הוא אידיוט שמסכן את חייו וחיי הסובבים אותו. צריך להתרחק מאנשים כאלה, גם אם הם קופצים ממש גבוה. אני חושב שאנשים יקלטו את זה, חלקם אוהדי ממפיס ואחרים בעלים של ממפיס. אם הוא לא יקח את עצמו בידיים הוא על זמן שאול בליגה.

אשך טמיר המקורי
18/05/2023 17:34:51

תשמע, אידיוט הוא תמיד יישאר, הוא לא ישנה פתאום את מבנה האישיות שלו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הסבירות לכך שאתה צודק עולה על 50 אחוז, לדעתי, פשוט חבל לי. זה כמו ווסטברוק, אבל עוד הרבה יותר גרוע. מקווה שיקרה משהו טוב.

אשך טמיר המקורי
18/05/2023 20:36:45

לא חבל לי בכלל על אידיוטים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בדיוק. הדרעק הזה רצה להוריד את הפסל של קולומבוס חחח מתברר כחסר בינה רק שלא יגיד שהוא אגיוקטד כמו השקץ 😂😂😂

בטח את המבחנים באוניברסיטה עבר בגלל שלמד לילות 😉

אשך טמיר המקורי
18/05/2023 17:27:34
Reply to  John

אני רחוק מלהבין בחוקים האמריקאיים, אבל זה נראה לי תלוי במדינה, אם הנשק שלו, ועוד.
לנופף באקדח בצורה חסרת אחריות וסיבה בציבור זה דבר אחר לגמרי מלהצטלם עם רובה ציד במקום שזה מאושר.
איפה ראית לבנים מנופפים באקדחים כמו פושעים ומשחקים אותה קשוחים?
מתי זה קרה בליגה והאם אתה חושב שהם לא היו נענשים בדיוק אותו דבר?

trusttheprocess
trusttheprocess
18/05/2023 18:36:51

אתה רציני ?היית בפעם בטנסי,אלבמה,מיסיסיפי?
לבנים שם הולכים לספורמרקט עם AR15 ומחסנית מלאה כי זה מותר לפי החוק
אבל אם שחורים עושים את זה אז מייד קוראים ל סווט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  John

חחחח הnba לא בעד דמוקרטיה?
בלי קשר לליגה איזה דרעק צריך להיות בשביל להיסחב עם אקדחים ולצלם כל היום סרטונים של אני קול ומגניב עם אקדח וזונות שאתה עם 200 מיליון חחח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב

איש הערפל
איש הערפל
18/05/2023 17:45:37

אם הגמר יהיה שיחזור של הבועה (למרות שבתור שרוף לייקרס קשה לי לראות איך הם עוברים את דנבר), זאת תהיה ההזיה הכי גדולה בתולדות הnba אבר, שתי קבוצות שפשוט לא היו בכלל בתוכניות של אליפות במשך העונה.

רן הנרגן
רן הנרגן
18/05/2023 17:51:36

למי שמתענין ב AI. שאלתי את ב BRAD של גוגל שיסכם לי את ה CBA החדש. אמ: לק: נתי לו ציון F. חלק היה נכון חלק היה שגוי וחלק הוא פשוט המציא. לביקורת ביקשתי שיאמר מה נקודות המחלוקת העיקריות בין ישראל לפלסתינים והוא בסדר גמור. מסקנה שלי, נושאים חדשים שאין עליהם הרבה חומר, לא לשאול עליהם את מכונות ה AI.

Florida man
Florida man
18/05/2023 17:57:32

הולכת להיות סדרה צמודה כמו שנה שעברה אבל בניגוד לפילי- מיאמי לא באו להיחנק ולהיות אסקופה נדרסת בשום מקרה.

trusttheprocess
trusttheprocess
18/05/2023 18:42:19
Reply to  Florida man

מה זה אומר , שמיאמי יפסידו ב 9 משחקים במקום ב 7 משחקים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שאם מיאמי יובילו 3 2 הם יסגרו עניין בבית. נראה לי