סקירת מי אמר משחק העונה ולא קיבל / דור בלוך

סן אנטוניו ספרס 117 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 89

אז משחק צמוד לא היה לנו, במקום זה קיבלנו משחק התקפה קליני של הספרס, שליטה בריבאונד שהובילה לעצירה של המתפרצות של אוקלהומה שעזרו לה ליצור מומנטום במשחקים 3 ו-4 ועוד בלואווט אחד בסידרה הזאת כשהספרס מנצחים ב—28 נקודות, ושומרת על הפרש הנצחונות הממוצע שלה בסידרה הזאת – 27, כשהסידרה חוזרת לאוקלהומה למשחק מספר 6, ואולי האחרון של גמר המערב.

זה היה סיפור של שתי מחציות. במחצית הראשונה, ובעיקר ברבע הראשון, דוראנט קלע, ווסטסברוק חדר, איבקה חסם, ואוקלהומה נראתה בדרך לשחזר את גמר המערב של לפני שנתיים, או לכל הפחות לכפות משחק צמוד. בשיא היתרון שלה כבר הגיע ל-7 נקודות. אבל ברבע השני סן אנטוניו התעוררה, הנעת הכדור הסתדרה והשלשות התחילו להיכנס באחוזים אליהם התרגלנו בפלייאוף הזה (50% לאורך המשחק), והמחצית הסתיימה ב-10 הפרש לספרס.

המחצית השנייה כבר הייתה סיפור שונה, כשהספרס מגבילים את הת'אנדר ל-19 נקודות ב-7 מ-19 מהשדה ומכפילים את יתרונם בדרך לגארבאג' טיים הבלתי נמנע ברבע הרביעי.

אוקלהומה הייתה מכפירה בהתקפה עם 25% מהשלוש, איבקה קלע 3 מ-10 בלבד, ג'קסון היה מאופק עם 11, וחוץ מג'קסון, ווסטברוק ודוראנט אף אחד לא קלע בדו ספרתי באוקלהומה, שסבלה מיום גרוע מאוד של הספסל שלה, עומק, עושה רושם, הופך להיות פקטור משמעותי מאוד ככל שהעונה מתקדמת, לסן אנטוניו מסיבות שדנו בהן בהרחבה בעבר, אבל אפשר לתמצת אותן למילה אחת – פופוביץ' – יש את זה, לת'אנדר לא.

בספרס לעומת זאת, לא פחות משישה שחקנים קלעו בספרות כפולות. קוואי לנארד נתן משחק אול ארוואנד כמו שהוא יודע עם 14 נקודות מכל הטווחים ו-7 ריבאונדים ב-32 דקות. דנקאן הוסיף 22 נקודות ו-12 ריבאונדים, ג'ינובילי הוסיף 19 מהספסל ב-7 מ-9 מדהים מהשדה, ובוריס דיאו שהיה משמעותי מאוד במאבק עם איבקה הוסיף 13 ו-6 ריבאונדים כולל 2 מ-2 מהשלוש.

אז מה קרה כאן בעצם? למה אחרי שני משחקים שבהם היה נראה שהמומנטום עובר לאוקלהומה הייתה זאת שוב סן אנטוניו שהביסה?

אני יכול לחשוב על כמה הסברים אפשריים:

  1. אם אני צריך להקביל את פופוביץ' למאמן כדורגל אני חושב על אלכס פרגוסון. פרגוסון תמיד הוציא את המקסימום מיונייטד, גם בשנים שהיה להם סגל פחות טוב מהיריבות (שזה כמעט כל עונה ב-15 השנים האחרונות), ע"י שימוש מושכל בסגל שלו, גם בתקופה שזה היה הרבה פחות נהוג, ושימוש בכלים פסיכולוגיים, פרגוסון כמעט לא הביס, ולרוב לא לקח אליפויות בהפרשים עצומים, אבל הוא ידע להביא את הקבוצה שלו לנצח את המשחקים שהיא הייתה צריכה לנצח. זה מה שפופוביץ' ידע לעשות וברוקס לא. פופוביץ', כמו בסידרה נגד מיאמי, יודע שהוא לא יכול לנצח 4-0, אין לו יתרון איכותי מספיק, אז הוא מתמקד בלנצח את המשחקים שהוא יכול לנצח ולמקסם את הסיכוי של הקבוצה שלו לנצח בהם. את זה הוא עושה ע"י ניהול סגל, מתן דקות מנוחה וכד'. סקוטי ברוקס, מגיע גם עם נחיתות איכותית וגם בלי יתרון הביתיות וזה מקשה עליו.
  2. הנושא הראשון מתקשר ישירות לשני, מי שראה את איבקה וג'קסון הלילה ראה שני שחקנים שמוגבלים ע"י פציעות, אבל לא פחות מכך מעומס הדקות המטורף שהם משחקים גם בעונה הסדירה וגם בפלייאוף, מי שלא נתן דקות מנוחה לשחקנים שלו מחד ולא פחות חשוב דקות משמעותיות לספסל שלו לאורך העונה הסדירה והסיבובים המוקדמים בפלייאוף, משלם את המחיר ברגעי ההכרעה.
  3. פופוביץ' לקח את קונספצית ג'ינובילי צעד אחד קדימה. הרעיון הוא כמובן להשאיר שחקן מצויין על הספסל, ולהעלות אותו כשהקבוצה השנייה כבר קצת עייפה, ואתה רוצה לשבור את דפוס המשחק. פופ עושה את זה גם ג'ינובילי כבר שנים, הפעם הוא עשה את זה כבר גם עם דיאו. הוא העלה את בונר שלא תרם דבר אבל זה איפשר לו להעלות את דיאו בשלב מאוחר יותר, וכשהצרפתי טרי יותר הוא הצליח לקלוע מבחוץ, לתרום בריבאונד ולצמצם את המשמעות של החזרה של איבקה.

עכשיו הולכים למשחק מספר 6 באוקלהומה, ולמרות שקשה להמר על הסידרה הזאת יש תחושה שהמשחק הלילה היה רגע השבירה של הת'אנדר, בכל מקרה גם את משחק מספר 6 לא כדאי להחמיץ.

 

 

 

וזה מה שנכתב לפני המשחק:

04:00, שידור בספורט 5

אז אחרי שאינדיאנה חזרה לחיים על הגב של תצוגה אפית של פול ג'ורג', ותצוגת נפל היסטורית של לברון ג'יימס מהעבר השני (עזבו אותכם מהעבירות, אני ספרתי 3 איירבולים ברבע הרביעי), והאריכה את גמר המזרח במשחק נוסף, הגיע הזמן לחזור לסידרה שאתם באמת רוצים לראות.

כן המעבר ממעקב אחרי גמר המזרח למעקב אחרי גמר המערב הוא כמו מעבר מלסקר את ליגת העל ללסקר את הבונדסליגה, אתה עובר ערוץ, או יום במקרה הזה, והכל נראה מהיר יותר, מדוייק יותר, אינטנסיבי יותר, איכותי יותר, מגוון יותר. בחיי שהמשחק אתמול היה נראה כאילו אף אחד לא משתגע לנצח אותו, וגם השריקות של השופטים נתנו קצת תחושה שהליגה ואינדיאנה מעוניינים להאריך את הסידרה במשחק נוסף, ומיאמי לא ממש מתנגדת.

ולעניינינו.

4 משחקים היו לנו עד עכשיו, קצביים, איכותיים אבל מה לעשות ממש לא צמודים, וזה מה שהולך להשתנות הלילה. זה הולך להשתנות כי אף אחד לא הולך לזרוק את המגבת במשחק מס' 5, המשחק שקשה לדמיין סנריו שהמנצחת בו לא תהיה המנצחת של הסידרה כולה, לא רק בגלל ההיסטוריה, אלא בגלל המומנטום. ניצחון של סן אנטוניו יאפשר לה לשמור את על הביתיות וישבור את מומנטום החזרה של איבקה של אוקלהומה. הוא יוכיח שסן אנטנויו יכולה לנצח את אוקלהומה גם בהרכבה המלא. מנגד ניצחון של אוקלהומה יזכיר נשכחות מלפני שנתיים, והדרך לניצחון רביעי בבית תהיה פתוחה עבור הת'אנדר.

מיותר לציין מה עומד כאן על הכף עבור שני המועדונים אבל נציין בכל זאת. הפסד של אוקלהומה, והת'אנדר כבר שנתיים לא בגמר וסימן שאלה גדול עומד מעל כל הפרוייקט. הקרדיט של ווסטברוק, פרסטי וברוקס עומד כאן על הקו בצורה מטורפת, אפילו של דוראנט לאור הכותרות של תחילת הפלייאוף, הפסד בסידרה הזאת וכל העסק יכול להתפרק לכל עבר.

לספרס, כמו כל שנה ב-5 השנים האחרונות, זאת אולי ההזדמנות האחרונה לניסיון נוסף על הטייטל, ההזדמנות לגאולה אחרי השנה שעברה, עבור פופוביץ', ג'ינובילי, פרקר ודנקאן יהיה חשוב מאוד לא לסיים את השושלת עם האקורד הצורם של גיים 6 בשנה שעברה, אלא לכתוב פרק מוזהב חדש בספר דברי הימים של הספרס בעת החדשה.

אז אחרי שהבהרנו את הסטייקס, בואו ניגש לאקשן.

אחרי 2 נצחונות קלילים של הספרס כשטוני פרקר מלהטט, דני גרין קולע מבחוץ, קוואי לנארד עושה הכל וטים דנקאן מתנהג כמו, ובכן, טימיייייייייייי! איבקה חזר, סגר את הצבע, ושלח את אוקלהומה לשני נצחונות קלילים. אין צורך בניתוח מקצועי מעמיק כדי להבין בדיוק מה קרה. איבקה סגר את הצבע, יצר הרתעה וכך הוריד דרמטית את האחוזים של סן אנטוניו בפנים. זה הכריח את סן אנטוניו להישען יותר על שלשות, שיחרר את שחקני החוץ של אוקלהומה לסגור טוב יותר את הקלעים וגרם לירידה באחוזי הקליעות מ-3 של סן אנטוניו. במשחק מספר 4 קלעו הספרס ב-33% בלבד מה-3.

התוספת של איבקה גם הכריחה את הספרס להשקיע יותר בריבאונד ההגנה וכך היא לא יכלה לצאת למתפרצות וקלעה 0 עגול, בעוד אוקלהומה הצעירה והאתלטית קולעת 21 נקודות.

אז האם נראה התאמות של פופוביץ'? למשל הרכב נמוך שיוציא את איבקה החוצה וישאיר את פרקינס האומלל לבד מול סוללת החודרים של סן אנטוניו וטימי? כמו כן יהיה מעניין לראות איזה התאמות יהיו בהגנה על דוראנט ווסטברוק, סן אנטוניו לא יכולה להרשות לעצמה עוד משחק של 71 נקודות ב-50% לשניים האלה יחד.

ווסטברוק הוא אגב אחד הסטוריליינים המרתקים של הסידרה הזאת. האם הוא כותב בימים אלו את ההיסטוריה שלו מחדש? מהאיש שרבים חשבו שאוקלהומה הייתה צריכה לוותר עליו ולתת את המושכות לג'קסון, האיש שבנקודה מסויימת כולם הרגישו שלוקח על עצמו יותר מדי, ולראייה ההצלחה של אוקלהומה בלעדיו, לפיפן של דוראנט?

ועוד אגב, בימים אלו מתחזקת הגישה לפיה בעצם פרסטי ידע מה הוא עושה. שאין סיכוי ששלושת הקלעים ווסטברוק, דוראנט והארדן יכלו להחזיק קבוצה יחד ולנצח לאורך זמן, ולכן היו חייבים לשלוח את אחד מהם, ופרסטי בחר נכון. אליפות השנה בלי ספק תחזק את הטיעון הזה לא?

יהיה מעניין לראות.

עוד נקודה שקשורה למאמנים ואמורה לעודד את רוחה של סן אנטוניו היא העובדה שבמידה מסויימת פופוביץ' וויתר על משחקים 3 או 4 או לפחות על המחצית השניה שלהם. לראייה אף שחקן חמישייה בספרס לא שיחק יותר מ-25 דקות. בעוד איבקה האומלל דידה על המגרש במשך 35(!!!!) דקות גם כשהמשחק היה גמור. אפשר לצפות שתהיה לכך השפעה על המשחק הלילה.

הימור: הספרס ב-3.

לפוסט הזה יש 212 תגובות

  1. תודה על הסיקור המצוין.
    איזו סדרה גדולה. הייתי רוצה שגם אוקלוהומה וגם הספרס ישחקו נגד מיאמי בגמר.
    לגבי היום, ברוח המונדיאל אומר: "משחקים 48 דקות ובסוף הספרס מנצחים".

  2. תודה על הסיקור המעולה!

    האמת שאני ממש קרוע במשחקים האלה, מצד אחד סן אנטוניו מייצגת את הכדורסל הקבוצתי הכי יפה שראיתי לאורך תקופה ארוכה, מדהים איך כוכבים בליגה הזאת מתאימים את עצמם באופן מוחלט לשיטה, מקבלים אותה ומוכיחים שוב ושוב את האיכות שלה.

    מצד שני אוקלהומה היא קבוצה שהיא פשוט תענוג לראות אותה שוטפת את המגרש, לפחות בשבילי, אני חייב להודות שקווין דוראנט לא ממש עושה לי את זה-זאת אומרת הוא מדהים ויעיל בצורה בלתי נתפשת אבל עדיין יש לי תמיד הרגשה שהוא לא ממש מסוגל לקחת את המשחק על עצמו ופשוט להשתלט עליו ללא עוררין משני צידי המגרש בעוד שווסטברוק (עם כל הטענות כלפיו לגבי קבלת ההחלטות הבעייתית שלו) הוא פשוט שחקן שמדהים לצפות בו האקספלוסיביות שלו והרצון לנצח (בשני צידי המגרש) הם פשוט מדהימים

  3. דור,הביקורת על פרסטי היא פחות על זה שהוא שחרר את הארדן אלא יותר על מה שהוא קיבל תמורתו,על שחקן כמו הארדן(אפילו לפני הפריצה ביוסטון)הוא היה צריך לקבל הרבה יותר מלאמב ומרטין

    1. אם קראת את ביל סימונס, שהוא אולי המבקר הכי גדול של המהלך, הביקורת היא על הקמצנות של המועדון ששיחרר את הארדן כי הוא לא רצה לשלם את מס המותרות.

      בלי קשר אני חושב היום, שהביקורת צריכה להיות באמת על מה שאמרת, על המכירה בזול ולא על עצם המכירה.

  4. בלי להיכנס לפרטים, דור צודק וגם דן כאן מעל. זה בטוח משחק יותר מעניין, עם יותר סיפורים ויותר "בשר" מאשר גמר המזרח עם כל השטויות המפגרות של סטיבנסון. וכאן באמת אנחנו לא יודעים מי תזכה. זה המשחק לפופוביץ להראות את גדולותו. ובבקשה לא להסתמך על עייפות אפשרית של איבקה – הוא לא הגיע עד לכאן, ולא שאר צעירי אוקלהומה וזקניהם, כדי לזייף עכשיו בגלל עייפות. הם יתנו את הכול, וספרס יצטרכו ממש להיות יותר טובים…

  5. דור תודה. כרגיל פריוויו טוב.
    נכון שהמשחקים יותר מהנים לצפייה במערב, אבל ההגנות בטוח פחות טובות (לא בכוח, אלא דה פאקטו). בנוסף, במערב אפשר ללכת לישון במחצית כי המשחק גמור (או להתאגן לעבודה…). במזרח המשחקים צמודים (לרוב) עמוק לתוך הרבע הרביעי.

  6. ווסטברוק השחקן הכי טוב בעולם
    דוראנט קלעי מדהים אבל בחור נחמד מדי

    טוני פארקר צריך לקחת את המשחק הזה על הגב שלו
    חוצמזה אם הספרס קולעים שוב מעל 40% מהשלוש
    זה שלהם

  7. ווסטברוק הוא השחקן הכי טוב באוקלהומה דוראנט אדיר אבל ווסטברוק פשוט יודע להתעלות במאני טיים הוא מוסר יותר מקבל הרבה פחות דקות.

  8. 1) המנצחת היום לוקחת את הסדרה
    2) אין יומן מיאמי על המשחק-כל מה שיש לי להגיד על 2 הקבוצות ייכתב בפריוויו לגיים 6
    3) משחק ששווה לקום בשבילו

  9. כל מי שהימר על הספרס טועה ומטעה. אוקלהומה לא הולכים לעצור, אנחנו בדרך ל-rematch עם מיאמי.
    לגבי מי שתנצח במשחק 5, ב-85% מהמקרים הקבוצה שמנצחת ועולה ל-3-2 ממשיכה הלאה.

  10. יופי של פריביו, תודה!

    הימור: אוקלהומה לוקחת. כי הגיע הזמן!
    המומנטום איתם, אין לפלאח תשובה לאיבקה ולווסטברוק ולדוראנט יש יותר מה להוכיח (צ'יפ און ד'ייר שולדר, פרופ') .. מישהו מהם אם לא שניהם צריך להתפוצץ היום על הספרס המסכנים..

    1. אשך – אני טענתי שלברון כמעט והפסיק עם הפלופים ויניב קיווה שתראה פלופים מהפלייאוף הנוכחי ותוכיח אותי על טעותי (כנראה מתוקף היותך יו"ר מועדון שונאי לברון).
      תהיתי מה דעתך לגבי כל זה 🙂

      1. לא ראיתי מספיק משחקים שלהם.
        אולי התבגר טיפה.
        מה שכן אני זוכר פלופ קלאסי שלו כשווסט הניח עליו יד מתחת לסל (נפילת לברון קלאסית – מוסיקה מלודרמטית, ידיים פשוטות לצדדים, זעקת כאב לשמיים, צניחה על הברכיים והתרסקות – "הצלף הרג את הגיבור").

          1. פאול חזק, ונפל על הרצפה ונשאר קצת על הפרקט.
            ווסט בחור לא קטן שנכנס בו די חזק עם הגוף.
            בכל מקרה אם זה הפלופ הכי גדול של לברון בפלייאוף 2014 אני מניח שאפילו אתם תסכימו שבשעה טובה הבחור התבגר בכל הנוגע לפלופים.

  11. כל אוהד סא שמכבד את עצמו מגיע בפיק ברכיים ותופעת השלט הרועד להיום לפנות בוקר.
    אם דוראנט ווסטברוק ימשיכו להיות מפלצות התהילה ואיבקה יקבור מבחוץ זה נראה אבוד. אני שיום טוב של דיאו מבחוץ יכול לפתוח את המשחק ברחבה לטימי. אם ווסט יהיה מפלצת עוד פעם אז אנחנו צריכים לראות ליותר דקות מאנו או פאטי מילס כי הם מאבדים בהכרח פחות מדני גרין והספרס חייבים לדבוק בהנעת כדור. גיים 4 היה נוראי. סוג של תאונת שרשרת אחת גדולה שמזינה את המפלצת מאוקלוהמה. קוואי היה נוראי בשמירה על דוראנט והערב זה לשמור או ללכת הביתה.
    60% אוק מנצחת.
    הלוואי סא יתגברו. איפה ברוס בואן שצריך אותו?

  12. מכיון שבחנתי את קאווי במשחק הקודם אז שניים:
    1. לאייל – קאווי שמר נהדר את דורנט! פעם אחת בלבד שאני ראיתי דוראנט שם עליו סל בכדרור או ווטאבר. כל שאר הפעמים, זה סלים שדורנט שם אחרי סוויצ' של גרין עם קאווי מה שהביא את ררין לשמור על דוראנט ומשם החגיגה, או לחילופין בדק שדיאו שמר עליו או נכון יותר ניסה לשמור עליו.
    צריך רגע להשכיב תילדים אז אמשיך עוד מעט…

  13. יא וואראדי איזה משחק!!!
    יא וואראדי איזה פריוויו!!!!
    אני לגמרי קרוע: מצד אחד אני מת לראות עוד אליפות אחת של הצוות המופלא של ס"א. מצד שני זאת תהיה שמחה גדולה לראות את ווסטברוק מוביל את OKC לאליפות.
    כן כן. ו-ו-ס-ט-ב-ר-ו-ק
    וזה לא שאני תופס טרמפ על התצוגה שלו בפלייאוף. אמרתי מזמן שהוא השחקן האהוב עלי בליגה!

  14. לא יודע איך אשן בלילה, מתח מטורף.
    שלשום- תצוגת אימון מזעזעת של פופוביץ'.
    אם ס"א תפסיד היום, בביתה, אצא סופית מהמעגל הסוגדים לפלח ואכתוב פוסט חגיגי/ דיכאוני שמסביר למה אין לו את זה במאני טיים, לפחות לא בשנים האחרונות.
    בבקשה, בבקשה, שיוכיח לי היום אחרת.

  15. 2 שניות לסיום, אוקלהומה מובילה בנקודה. הכדור אצל ראס, ג'ינובלי חוטף, מוסר לפארקר שרץ מחוף לחוף והצרפתי מביא את הכדור לדאנקן, שמנצח עם ליי אפ פשוט.

  16. פריוויו מצויין
    המשחק הוא לא רק על הסדרה הוא על אליפות הליגה
    אני מאמין שבכוחה של אוקלהומה לעבור גם אם היא תפסיד הלילה
    סן אנטוניו עצבניים וזה טוב לאוקלהומה

  17. פרקר לא שומר. קוואי מופקד על ווסט וגרין על דוראנט עד עכשיו זה נראה סביר. סא תהיה חייבת לשמור על הוצאה לפועל באחוזים גבוהים.
    פאק. הם טובים

  18. פארקר עדיין חסר ביטחון בחדירה, גם כשהוא כבר מגיע לטבעת (פעמיים עד עכשיו) הוא בטוח שהוא בדרך לעוד חסימה והכדור יוצא מהידיים בהתאם. חבל, הביטחון שלו בחדירה הוא מאבני היסוד של המשחק של ס"א.

  19. אתה רואה את אוקלהומה משחקים ואתה שואל את עצמך איך זה יכול להיות שיש להם משחקים בהם הם משחקים בלי אינטליגנצייה גם בהגנה וגם בהתקפה. ויש משחקים שהם משחקים חכם והולכים על היתרונות שלהם. כשהם משחקים טוב הם באמת נראים כמו האלופה החדשה. הבעייה שאתה לא יודע מה תראה מהם בכל משחק נתון.

  20. קווין עוד יחזור. ווסטברוק עוד יתפוצץ. בפופ שמנו מבטחינו
    מאט פאקינג בונר עם הנפטלין. יא אללה

  21. המחצית הוכרעה על דברים קטנים.
    ריבאונד הגנה של סא. איבודי כדור מעטים. שינוי של הקליעה של מאנו וטוני פרקר (זריקה ורטיקלית מעל האיבקה) וכמובן אחוזי שלשות מטורפים. זה עדיין אומר שהרבה צריך לנטות לטובת הספרס אבל זה אפשרי.

  22. אמרתי אתמול שאני מעדיף את OKC מאשר את ס"א בגמר. עכשיו אתם רואים למה. בבית הם כמעט בלתי מנוצחים, ו-OKC משחקת כדורסל טפשי.

    1. OKC מצאו את התשובה אחרי שני המשחקים הראשונים
      פופ מצא את התשובה אחרי משחקים שלוש וארבע
      השאלה האם OKC ימצאו את התשובה עוד הלילה

  23. ואני חושב שלמרות שלדוראנט יש כבר 18 נקודות, הוא בכלל לא במשחק.
    הוא עוד לא הלך לקו פעם אחת מתחילת המשחק,
    זה רק מראה כמה הוא לא דומיננטי, ולא יוזם.

    חוצמזה, ההגנה של אוק' לא מצליחה לעצור את ס"א עם הנעת הכדור המצויינת שלה.

  24. איבקה ודוראנט בלי ריבאונדים כמעט. בדרך כלל הם לוקחים נתח רציני. איך דיאו לקח כדור בהתקפה האחרונה אני לא מבין.

  25. נראה שאוק מתאמצים עכשיו ומנסים להעלות הילוך, דוראנט לוקח את זה אישית וזה הולך לו לא רע בכלל, אבל סא לא מתרגשת, שומרת על היתרון שלה ושומרת על המשחק.

  26. סא עושה בית ספר עכשיו. הסדרה לא גמורה, אבל יש תחושה שהמשחק הזה גמור. סא זה לא קליפרס, הם לא יתנו למחוק כזה יתרון, ואוק כרגע לא מוצאים פתרונות להתקפה של סא.

    1. ככה זה נראה. ואם ככה זה ייגמר אני מצדיע לך שככה חשבת. זה נראה כ"כ נכון עכשיו אבל ממש לא ראיתי את זה קורה לפני שהסדרה התחילה.
      אבל יש עוד זמן למשחק ולסדרה!

  27. ג'ינובלי כל כך טוב. ועושה את כולם טובים. הוא מפנק את טימי והוא מצידו עושה את העבודה. 22 ו12 ריבאונדים וחסימה, כאשר מנו עם 19 נקודות באחוזים מטורפים מכל הטווחים (הוא החמיץ רק 2 זריקות), 6 אסיסטים ו-4 ריבאונדים. בכלל סא עם 55% מכל הטווחים מהשדה ו-90% מהקו. ביצוע מושלם.

  28. המשחק עוד לא נגמר אבל אני חייב להודות שהייתי משוכנע שהשנה נקבל שיחזור של גמר המערב מלפני שנתיים.
    הייתי משוכנע שהרעמים יבואו עם כל המומנטום שצברו וינצחו גם הלילה
    ממש שמח שהתבדיתי

      1. זה בהחלט נגמר בסוף הרבי השלישי. ודווקא יש לי חשק לבשל. למה לא? קמתי בארבע לראות את המשחק ואחרי זה לבשל לשבת. בכיף.

    1. 5-

      אני פשוט התנתקתי מהם,
      וצורך את ה-NBA, דרך הליג פאס,
      כשבסיום השידור, אני מחפש סטרים שמשדר את Inside the NBA,
      בלי הבלבלת בעברית של גיל ברק,
      ובלי הפרומואים של הערוץ הדפוק הזה.
      (שפעם לפני הרבה שנים, היה ערוץ ספורט מצויין ואינטליגנטי),
      היום הוא מכוון לרף הנמוך ביותר האפשרי,
      משהו באיכות של קליפות גרעינים בתחתית היציעים של טדי.

  29. 1. ס"א באו עם שקט וביטחון, ללא פחד ותחושת גב לקיר, זה עזר להם מאד.
    2. בפליאוף, חכמה וניסיון שווים הרבה יותר מאתלטיות ורגליים צעירות.
    3. דוראנט יכול לקלוע בצרורות אבל אין לו את הלב ולחימה של ראס. בעיני הוא מהMVP של עונה סדירה שנתנו את הופעות הפליאוף האנמיות ביותר (כן, ניתן להיות אנמי גם עם 25 נק)
    4. דיאו עם הופעה שצועקת יעילות.
    5. אני מדמיין את רוח הלחימה של ראס בשיקגו ..
    6. מאנו!

      1. אחרי הפציעה של רונד לא נגעו בו עם מקל של מטאטא לפני ששיחק עונה שלמה.

        רוז אחרי שנתיים בחוץ. גם עם התורן של היאכטה של אפלטון לא יתקרבו אליו.
        בכל מקרה יש לכלול בהסכם גם סעיף של ציוד רפואי, ההוצאות שלו על קביים יכולות לרושש קבוצה.

      2. +1
        בכ"מ, כפי שנתן כתב – שיקאגו יסכימו. כשכתבתי התכוונתי רק להשתעשע ברעיון של ראס + נואה מנהיגים קבוצה לוחמת.
        בחודש האחרון ראס העלה את מעמדו לכזה שאני לא בטוח שלרוז כMVP היה (נסחפתי?)

        1. אם ווסטברוק הוא מנייה ואתה מתלבט מתי למכור אותו, ההתלבטות קשה.
          ניסיון העבר מלמד שכדאי לצאת איתו בזמן כי לשיא הוא עוד לא הגיע…. תמיד מוצא דרך לבעוט בדלי

  30. טוב אם אני מחשב נכון המשחק השביעי אם יהיה יתקיים בליל שבועות .
    שוב פעם לא אראה משחק קריטי …אבל הפעם אהיה פחות במתח כי גם אני התבאס כל המודחת ואשמח במנצחת …אני עדיין מעדיף את ס.א אך יש לי הערכה גדולה לאוקלהומה .
    לא הייתי ממהר לסגור את הסדרה …תחושתי שהמשחק הצמוד הראשון שנקבל יהיה גם המשחק האחרון בסדרה והוא יתקיים בחג השבועות .

        1. אבל הטעות היא אחרת: משחק 7 אם יהיה ישוחק ביום שני 2.6. ומשחק ראשון של הגמר ישוחק ביום חמישי 5.6.
          אהאון לא מפסידים כלום. לא בשבועות ולא בשבת אחרי זה כי משחק 2 הוא ביום ראשון 8.6.
          אבל מה, אם יהיה בסדרת הגמר משחק 7, הוא יהיה בליל שבת 20.6. זה באסה…

          1. התכוונתי בין שני לשלישי.. לא מפסידים תמשחק..
            משחק 6 בלילה של מוצש ומשחק 7 בלילה של שני.. משום מה כתבתי שלישי רביעי למרות שהתכוונתי שלישי לפנות בוקר

  31. מוריד את הכובע בפני הספרס. נרדמתי מול הטלויזיה בסוף הרבע הראשון כשהספרס נלחמים לא לאבד את המשחק והתעוררתי ברבע הרביעי בהפרש 30. למרות שבסופו של דבר אני ניזון עכשיו מהתקצירים נראה שפופ לא נלחץ ועשה את כל ההתאמות האפשריות בערך להכיל את איבקה. טימי הגאון הצליח לנטרל את העזרה שלו בפוסט, פארקר משך אותו החוצה ופתאום השלשות התחילו לרוץ. הספרס הצליחו לכפות את הזהות שלהם על אוק' נגד המומנטום וזה משהו שכבר לא חשבתי שיקרה.

    מתחיל להאמין בלבנים המהלכים…

    WINTER IS COMING

  32. לגביי ראסל, הוא שחקן מצוין ועדיין לדעתי יותר פוטנציאל לא ממומש. גם לעצמו וגם לאוקלהומה. הוא צריך למצוא את היציבות שלו ובשביל זה הוא לדעתי צריך קבוצה שהיא שלו. אוקלהומה צריכים שיטה התקפית יותר רחבה שבה לדעתי אפקט דוראנט יהיה הכי קטלני. אם אוק' רוצים הם יכולים למצוא עליו בקלות טרייד שלדעתי יהיה טוב לכל הצדדים. סתם דוגמאות – לילארד+רובינסון/לופז, וול+גורטאט, וויטרס/קיירי+הבחירה הראשונה, דראגיץ'+קומבינציית פריי/מוריס/גרין…

  33. ווסטברוק מדהים, שחקן טופ 3 בעמדה שלו לכל הפחות, והוא לפני הפריצה, להעביר אותו בשביל דראגיץ? באמת..
    תחליף את ברוקס במאמן נורמלי והכל ייראה אחרת לגמרי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט