מעורב הופס ליום ג': I AM SCARED STIFF OF THE LAKERS / מנחם לס

1.אם, חס וחלילה, זה נגמר הלילה בנצחון הלייקרס, זה ייגמר ב-0-4 חד וחלק, וזה הפחד הגדול שלי

(כי אני לא רואה את הסלטיקס או ההיט מנצחים אותם ביותר מ-2 מ-6)

הלייקרס עושים זאת בעזרת שחקנים שהיו ליגה ג' עד העונה

בחלומות הזוועה הארסיים ביותר שלי לא ראיתי את אוסטין ריבס מפחיד אותי. משתלט עלי. הופך אותי לסוס המוביל אותו – את אוסטין – כעגלון בעגלה בה יושבים שאר שחקני הלייקרס למקום בו עונדים לאצבעותיהם טבעות במשקל רבע קילו כל אחת.

אני מכין את עצמי תיאורטית ומעשיית ליום הזה שיגיע לפני שנאמר (ונשאל באי-אמון) "רוי הצ'ימורה מהוושינגטון ויזרדס?".

עם כל נצחון נוסף של הלייקרס המכוערים נראים טובים יותר ויותר.

בנצחונם האחרון על הווריורס הם נראו לי כאחת הקבוצות הטובות ביותר לשחק כדורסל בשנים האחרונות. אני חייב לכתוב את האמת הכואבת כשכל משפט, כמו האחרון, הוא עוד כמה טיפות רעל ב'כוס הזקנה' שלי.

כשהם היו בקושי בפלייאין איש לא שם לב אליהם. אני קראתי "לברון ג'יימס" ו"אנטוני דייויס", ולבי החל לדפוק. התפללתי שהם לא יעשו את הפלייאוף ואז יהיו לי חודשיים שקטים כי עד כמה שאני רוצה שמיאמי תנצח את הכל, אני רוצה פי מיליון שהלייקרס תפסיד. אבל הנה הם הלילה נגד דנבר הנאיבית בנצחון חוץ מוחץ ראשון עם שחקנים כג'ארד וונדרבילט, וויין גבריאל, אוסטין ריבס, טרוי בראון, דניס שרודר, לוני וולקר, סקוטי פיפן, דיאנג'לו ראסל, או מאליק ביזלי. כמובן שישנם גם לברון ג'יימס ואנטוני דייויס.

זה בעיקר לברון ג'יימס שעושה זאת טוב יותר מאנטוני דייויס: הוא, לברון, בעצם היותו בקבוצה – אפילו על הספסל – מעלה את רמת המשחק של כל שחקן בלייקרס ברמות. ראו מה קרה לאוסטין ריבס. או דניס שרודר. או וולנטיין. או – ובעיקר – דיאנג'לו ראסל שלפתע נראה כפוינט גארד מהמעולים ביותר. אותו דבר דניס שרודר שלפתע מצא אפילו את השלשה. וונדרבילט היה סתם שחקן פרוע. היום הוא פאור-פורוורד שחייבים להתחשב בו כי נגד הווריורס הוא העלים את דיאנדרה גרין כשהוא שיחק.

אבל הסיפור הוא אוסטין ריבס. אילו למשל הביאו אותו ארצה לגליל עליון, היו זורקים אותו חזרה למקום שממנו הוא בא רק בגלל פרצופו. היו תובעים את הסוכן שהביא אותו על "סחורה מקולקלת". הנה הוא משחק בחמישייה של הלייקרס. אתם רואים אחד כמוהו בחמישייה של מכבי ת"א? האוהדים היו מחרימים את הקבוצה.

עונת הלייקרס הפכה מ-PROBABLE DISASTER ל-UNDENIABLE SUCCESS, ועם הנצחון על דנבר הם יסיימו את העונה כאחת מהפתעות הליגה הגדולות בכל הזמנים. ההרגשה שלי היא שהלייקרס עולים הערב כפייבוריטים ודנבר כאנדרדוג. אנטוני דייויס משחק את הכדורסל הטוב ביותר בחייו ולברון בן ה-38 משחק כמו לברון בן ה-28, ושני הפרשים הללו גורמים לשאר שחקני הקבוצה לנסות להגיע לרמת משחק נאותה ולא לאכזב את שני הבוסים. עד לכדי זה העסק הזה הגיע.

כשג'יימס לברון נשאל כיצד ה-SEVENTH SEEDED לייקרס הם ארבעה משחקים מה-NBA FINALS הוא שיבח את ה-FRONT OFFICE ונתן להם את כל הקרדיט בהביאם את ראסל, וונדרבילט, והצ'ימורה. זה הרבה יותר מזה: מלבד לברון ו-AD רק ריבס והמחליף של AD בסנטר וויינן גבריאל זוהי קבוצה חדשה לחלוטין עם מאמן חדש דרווין האם. האמת היא שעד עכשיו לא הייתה לנו הזדמנות לבדוק כמה טוב הוא האם. הכל הולך ללייקרס קל מדי.

קשה לי לכתוב את המילים הללו אבל יותר מכל שני שחקנים אחרים בליגה, לי נראה יותר ויותר שהקומבינציה של לברון ואנטוני דייויס היא בסיס הנוסחה לאליפות ה-NBA. כמובן בתנאי ששניהם בריאים, כפי שהם. כל מה שהם צריכים זה שלושה שחקנים 'בינוניים' עד 'הטובים' לצידם, והם כרבר יהפכו ל'טובים מאד' כשישחקו עם לברון ו-AD.

אני יודע שכתבתי כמין אוהד חבוי. אני לא. עלה לי בדם לכתוב את הטור הזה.

2. מסתבר שמה שאמר אמביד צוטט לא נכון

מה שהוא אמר, מילה במילה, זה ש- the Sixers have to get better because it can’t just be about him and James Harden.

זה בסדר גמור. הוא צודק לומר זאת. מסתבר שכולם ציטטו אותו לא נכון, כולל אני באתר. ESPN התנצל על כך ראשון:

3. הנה מה שאמביד אמר על הארדן:

4. גם ג'ואל אמביד וגם ג'יימס הארדן לא מדברים על עזיבת הסיקסרס. להיפך.

שניהם אמרו: "WE FEEL LIKE AN UNFINISHED JOB"
Where Joel Embiid, James Harden and the Philadelphia 76ers go from here – ESPN

5. ג'ה מוראנט הושעה מקבוצתו אחרי עוד קליפ המראה אותו שולף אקדח

The Memphis Grizzlies have suspended Ja Morant from all team activities after a video showing the star guard holding a gun began circulating on social media Saturday night.

The Grizzlies announced the suspension, which is pending a league review, in a statement Sunday, two months after the NBA suspended Morant over a similar incident. The team did not provide further comment.

"We are aware of the social media post involving Ja Morant and are in the process of gathering more information," NBA spokesperson Mike Bass said in a statement Sunday.

6. ניקולה יוקיץ' נשאל לקראת מפגש הערב מה הוא זוכר מהפלייאוף האחרון נגדם בבועה:

7. התנאי להישארותו של הארדן בסיקסרס? מאמן אחר במקום הדוק

8. מאמן הלייקרס האם על איך להסתדר עם יוקיץ':

9. שאמס צ'נריה מה'אתלטיק' מדווח שלדווין בוקר וקווין דוראנט היה חלק בפיטורי מונטי ויליאמס

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
121 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
IDO
IDO
16/05/2023 4:08:08

הנה כל החרא מתחיל לצוף עם הארדן וקיידי.
ואם נזכר בדאנגלו ראסל, הוא הגיע לליקאס של קובי והיה מצויין. קיבל חוזה גדול וטרייד. והיה שקט. עכשיו תחת לברון הוא שוב מצויין. זה זכר בטא קלאסי.

אשך טמיר המקורי
16/05/2023 8:57:03
Reply to  IDO

יעיפו אותו בשביל קיירי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק מנחם. לצערי הפחד אמיתי . השקץ הולך לקחת את ה5 שלו ואין מי שיעצור אותו יאניס ודוראנט נמסו וסטף קיבל בראש.
במי ננוחם ביוקיץ הרכרוכי? הליגה נראה לך תתן לזר לבן ושמן לקחת אליפות חחח. זה השפלה לאמריקאים. לא יקרה.
השופטים ידאגו למלא את אהרון גורדון ישר ב2 שריקות אוויר תוך 2 דק להוריד הגנות מהמלך ואז יחגוג על ברוס בראון. כולנו יודעים מה יהיה.
אחכ ינטרלו את הגמיל דה מורי בשריקות אוויר אם יהיה מספיק טוב להפריע לטראקרס לנצח. גם את יוקיץ אם יעז לעמוד ליד דיוויס ולהפריע.
קליר פאת מלכותי כמו מה שהיה בבועה. ואז בשביל טנש הם יאזנו שריקות שהמשחק והסידרה גמורים 🤣🤣🤣.
אחכ זה טיול מול נגרי מיאמי שגימי יביא איזה משחק 1 ויגידו וואו נלחמו יפה כמו בבועה חחח הנגרים של מיאמי יקלעו 50 נק מול הלייקרס 🤣🤣
בוסטון היריבה הכי קשה על הנייר אבל לך תתנחם באחד כמו גיילן בראון לפחות הכדרור שלו ברמה של השקץ 🤣🤣🤣.
קיצר מנחם שנינו יודעים את האמת תכין את עצמך למס 5 מתועב. הכל פנוי למלך. Wwe לסיפורי האגדות

thejanitor
thejanitor
16/05/2023 7:32:06

אם דנבר לוקחים את הסדרה אתה מבטיח להפסיק עם כל תאוריות התאגיד והקליר פאת? או שתמציא נרטיב חדש?

דוקטור רזי הופמן
16/05/2023 8:32:12
Reply to  thejanitor

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לא נראה לי, אבל מחר בשלוש וארבעים וחמש לפנות בוקר אחרי 2 עד 5 דקות משחק נראה אם לאארון גורדון נתפס הארדון בגלל 2 פעולים מהיהים כדי לסדר למלך קליאיר פאת'.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

לפעמים גם השופטים לא יכולים לעזור למרות שהם מנסים אתה יודע נכון? הרי גס נתנו בגיים 2 איזה 30 הפרש והשופטים עבדו חזק מאד להשאיר את הלייקרס במשחק. אז אם כל מיני נגרים בדנבר יצלפו שלשות כמו קליי בגיים 2 אז גם השופטים שיעזרו לא יעזור לטראקרס כנראה אבל המגמה הכללית ברורה. אהרון גורדון סומן כמטרה ראשונה אם זה לא יעבוד יש מורי ויוקיץ

yaniv
yaniv
16/05/2023 9:14:34

זאת אומרת אתה יודע בוודאות את התרחישים והם ברורים לכולםםםםםםםםםם.או שהלייקרס מנצחים רק כי השופטים נתנו להם ורגע מה עם קליר פאץ? בטוח שיוקיץ. והחברים ייתנו לו מעבר חופשי הם הרי מעריצים אותו. או שהלייקרס מפסידים כי למרות שהשופטים איתם דנבר פשוט הרבה יותר טובים שגם הלייקרס יחד עם השופטים לא יכלו עליהם.
מדהים

captain beefheart
captain beefheart
16/05/2023 12:20:05
Reply to  thejanitor

חזיז ורעם – זה בדיוק מה שרציתי לכתוב!!!
שחרר אותנו כבר עם ה"קליר פאת'" או שיידבק בך התואר "וואן טריק שמעון"

thejanitor
thejanitor
16/05/2023 16:30:03

חזק. אני אאמץ, ״#וואן טריק פוני״. כתגובה לשמעון זה יחסוך לקוראים אחרים הרבה זמן יקר לקריאה של אותם הדברים.

אשך טמיר המקורי
16/05/2023 8:59:42

אני לא ספרתי את הלייקרס ואני עדיין לא מודאג מהם בשיט
צדקת מול ממפיס ואני טעיתי
צדקת מול גולדן ושוב טעיתי
אבל יותר משהלייקרס היו טובים, שתי היריבות היו גרועות. כל השנה. דנבר היו מצוינים כל השנה, והם הרבה יותר טובים ממה שהיו בבועה.
והלייקרס הרבה פחות טובים ממה שהיו בבועה.
אני נשאר במחשבה שאין שום צ'אנס שבעולם שדנבר מפסידים להם בסדרה, חלילה מלבד פציעה.

דוקטור רזי הופמן
16/05/2023 9:40:45

אמן

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/05/2023 12:24:34

מייאו
בדה שוט ננוחם

שי אבן צור
16/05/2023 13:43:47

אמן אבל זה לא יקרה
תרשום תרשום: לייקרס אלופים

פיני
16/05/2023 9:21:05

הימרת גם על הווריורס מול הלייקרס (למרות שכל מי שראה קצת כדורסל בתקופה האחרונה, ידע שיהיה להם קשה מאוד לעבור את הלייקרס עם הבולי בול שלהם), עכשיו אתה מהמר על הלייקרס דווקא וכולם על דנבר. אני רגוע. נעיף את השיקוצים וניקח אליפות בגובה 1,500 מטר

פיני
16/05/2023 10:33:32

ספרתי שמונה אימוג'יז של 🤣. עידו, זה שיא?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/05/2023 11:10:57
Reply to  פיני

אני יודע שעידו אשף בסטט', אבל נראה לי שיש גבול

שדות פופ לנצח
16/05/2023 16:37:43

Another brain fart by shimon

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מי רוצה את הארדן יהיה רק גרוע יותר שנה שעברה הוא אמביד דוראנט קאווי גורג מעיף ובועט בכולם אם היו משחקים אצלי. גם לגה מוראנט אני נותן בעיטה הליצן הזה לעולם לא יעשה הגנה או ילמד לקלוע. זה לא שחקן לאליפות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/05/2023 12:25:05

+1966

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב. מאמין שדנבר ימנעו מהסיוט שלך להתגשם. ההודעה על פרידתם של ריברס ופילי טרם פורסמה, אני מניח שפילי מחכים עד שימצאו מחליף. נראה לי שהווטסאפ של נרס ו-ווגל מפוצץ בהודעות בשבועות האחרונים. זה יכול לקחת קצת זמן.

דוקטור רזי הופמן
16/05/2023 8:34:37

אני אומר אמן על הקטע האחרון.
מה יש לנרס להחליט היום אם כישלון של מאזולה יכול להביא אותו ישר לקונטיינדרית?
שיחכה עד אמצע יוני ואז יחליט. שום דבר לא בוער.

Berch
16/05/2023 7:19:36

אחלה מעורב
הגיע הזמן שדוק ריברס ימשיך הלאה….
ודרווין האם הרג אותי
🤣

דוקטור רזי הופמן
16/05/2023 8:35:01
Reply to  Berch

אהההה, חזרו הסמיילים.

אשך טמיר המקורי
16/05/2023 9:02:01
Reply to  Berch

דארווין האם? שיהיה לו בהצלחה עם האחים של יוקיץ'…

דוקטור רזי הופמן
16/05/2023 9:41:18

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

עמיחי קטן
16/05/2023 7:24:11

תודה מנחם.
עם כל הכבוד ללברון, הלייקרס זו קבוצה של אנתוני דיוויס והסיבה העיקרית להצלחה שלהם היא שהוא בריא ומשחק היטב באופן רציף (בעיקר בהגנה) ואפשר לדבר גם על זה שהעיפו את החברים של לברון והביאו במקומם שחקני כדורסל ועל דרווין האם שעושה עבודה טובה מאוד. ברשימת הגורמים להצלחה של הלייקרס, לברון ייכנס במקום טוב באמצע בתור הכוכב השני שתלוי בקליעה מבחוץ

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/05/2023 7:36:44

זו לגמרי הקבוצה של דיוויס

Guy d
Guy d
16/05/2023 7:39:50

זה בדיוק מה שהוא צריך לעשות ועושה

עמיחי קטן
16/05/2023 10:11:04
Reply to  Guy d

זאת לא ביקורת על לברון, שעושה היטב את תפקידו, אלא על מי שמנסה להעצים את לברון על חשבון הגורמים האחרים בקבוצה

שדות פופ לנצח
16/05/2023 16:36:23

ועדיין, אם אתה רואה את המשחקים של הלייקרס אז אפשר לראות שלברון הוא המנהיג של הקבוצה …זה שלוקח על הכתפיים שלו את הפוזישונים החשובים ומשדר את זה בשפת הגוף שלו…ההצלחה של הקבוצה תלויה לגמרי בדיויס אני מסכים, אבל בלי לברון לא יגיעו רחוק…אז אני לא מסכים איתך עמיחי…דיויס לבד לא נראה לי בנוי להנהיג קבוצה

עגל
16/05/2023 17:05:01

זאת הקבוצה של לברון, והשחקן הטוב ביותר בה הוא דיוויס

איצקו
איצקו
16/05/2023 8:37:25

בוודאי שהברומטר להצלחה של הלייקרס זה דייוויס אבל אני לא זוכר עוד מישהו שבגיל של לברון ג'יימס סחב אותם חצי עונה ואז הבין שהמתכון לא טוב והסכים לקחת צעד אחורה ועדיין בלעדיו הלייקרס לא מגיעים לכלום כי גם אם מעשית דיוויס הוא הקבוצה בפועל כולם יודעים שזה של לברון בדיוק כמו שהיה עם קובי(המשחק האחרון שלו בקריירה הוכיח אתזה)

אשך טמיר המקורי
16/05/2023 9:02:36
Reply to  איצקו

לאן הוא סחב אותם חצי עונה? רק למטה

איצקו
איצקו
16/05/2023 9:08:35

חבל שאתה קורא חצי משפט או בוחר להגיב לגופו של אדם(לברון)ולא להגיב על הטענה
הבין שזה לא המתכון משמע שזה לא היה טוב לא הלך להם אז הוא שינה גישה

עמיחי קטן
16/05/2023 10:11:53
Reply to  איצקו

לברון לקח צעד אחורה וזה עזר ללייקרס, בנוסף לדברים נוספים שקרו, אבל העובדה שהוא לא עשה את זה קודם לדעתי מנעה מהם להצליח קודם

איצקו
איצקו
16/05/2023 11:16:58

יש מצב גדול שאתה צודק
אבל באמת נראלך שהיו יכולים להצליח עם ווסטבורק?

עמיחי קטן
16/05/2023 11:25:11
Reply to  איצקו

להגיע לגמר מערב לא נראה לי, אבל היו יכולים להצליח הרבה יותר ממה שקרה בפועל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בגמר יקפוץ לו הפיינלס mvp אל דאגה 🤣🤣

sroni741
sroni741
16/05/2023 7:24:21

אגב איפה ההשפעה של לברון הייתה בעונה הרגילה לפני הטריידים ההזויים ? איך אז הוא לא הצליח "להעלות את הרמה" של כל השחקנים שמסביבו. אה נזכרתי דיוויס היה פצוע חלק מהזמן ושם לברון עשה את הנקודות בדרך לשיאים אבל עם קבוצה לא תחרותית בעליל ו עם שעיר לעזעזאל. הסגל מסביב הוחלף בלי שום הגיון אצל הקבוצות המעורבות בו- כולם כבר יודעים מה ווסטברוק שווה אבל בכל זאת עשו איזו תרגיל חילוץ ללייקרס שלא יכול לתרום לאף קבוצה שמעורבת בטרייד פרט ללייקרס עצמה. בכל מקרה כשדייויס בריא הלייקרס היא קבוצה מסוכנת ועוד עם הסגל הנוכחי היא קבוצה שקשה להתמודד איתה. הדובים קבוצה מוגבלת מאוד ופצועה (והנה סיפור האקדח הנוסף רק מוסיף על הסאגה ..) וניצחון מולה זה לא מדד משמעותי, הלוחמים עם החסרונות שלהם היו לא מספיק חזקים ללייקרס בייחוד אחרי הניצחון במשחק הראשון שיכול היה לקבוע טון אחר לסדרה . דנבר קבוצה טובה מאוד, אבל חוסר השימוש בספסל של מלון יכול לעלות להם ביוקר. הסדרה הזו על הנייר שקולה , כולי תקווה שהשיפוט לא יפגום בספורטיביות אבל אני בספק רב.
הטקסט הרחב של אמביד רק חוזר על התבכיינות שאין לו עם מי לשחק, הפעם אין לו את סימונס להושיע וההפסד שייך לו לא פחות ..

thejanitor
thejanitor
16/05/2023 7:36:00
Reply to  sroni741

עד הטרייד של ווסטברוק המשוואה הייתה מאוזנת, כי על הפלוס של לברון לסובבים אותו היה את המינוס של ווסטבריק לסובבים אותו. הטרייד הביא לליקרס יש מאין. גם דיאנגלו וונדרבליט פלוס, וגם מינוס ווסטברוק. במקרה של להטריד את ווסטברוק זה כמו להכפיל מינוס במינוס, יוצא לך פלוס.

איצקו
איצקו
16/05/2023 8:42:00
Reply to  sroni741

קיצר גם אם לייקרס זוכים אז האליפות שלהם לא שווה כלום כמו שהבועה לא שווה וכמו שדריימונד הורחק ולכן האליפות לא שווה או בגלל בכלל שהורידו את דאנקן במהלך האחרון ולכן לא נחשב או שאוקלהומה הייתה לא בשלה וההוכחה שכלום לא נחשב זה כי הוא הפסיד לדאלאס אחרי שהוא עשה את ההחלטה
רגש זה אולי דבר טוב רגש שמשבש כל הגיון זה בטוח דבר לא טוב🤷

yaniv
yaniv
16/05/2023 8:42:24
Reply to  sroni741

אני מבין מאיפה אתה מגיע,גם אני הייתי חזק בללל שהתחלתי לחשוב דברים לא כאלה קשורים.
אז לגבי התיאוריה המטורפת שכל הקבוצות חברו יחד וחשבו איך לעזאזל אנחנו מרימים את הלייקרס חזרה ונותנים להם את השחקנים שהם צריכים,אז לידיעתך לגבי ראסל היו לא מעט דיבורים ולפחות היו שלושה קבוצות בסיפור.אז כן כולם ידעו מי זה ראסל ואף אחד לא רצה אותו אצלו אבל איזה קטע יחד עם ראסל הלייקרס נתנו בחירת דראפט מאוד אטקטיבית שיש לה סיכוי גבוה להיות בחירה גבוהה(זה אחרי הקדנציה של לברון וכנראה גם של AD) אז דני איינג למרות שהוא ידוע כאוהד לייקרס מושבע שרק רוצה בהצלחתה קיבל בטרייד הזה בדיוק מה שהוא רצה וזה את בחירת הדראפט,אבל היי בוא נבנה קונספרציות שייתנו לי להרגשי טוב יותר

אשך טמיר המקורי
16/05/2023 9:03:35
Reply to  sroni741

100+ לכל מילה

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
16/05/2023 7:26:26

יש בסיפור המאמנים עניין גזעי מאוד רציני. כל קבוצה שתפטר מאמן שחור ותביא מאמן לבן תקבל מראש מהתקשורת בראשות סטיבן איי סמית' שהיה הראשון ליחצן את ריברס לפילי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/05/2023 7:39:36

מדהים. כשיש מאמן שחור זה תמיד עניין גזעי. כשיש 80% מאמנים לבנים בליגה זה רק בגלל שהם מתאימים, ברור

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
16/05/2023 8:09:07

כשיש מאמן כושל דוק ריברס ויש מאמן ראוי להחליפו ניק נרס אז כן, התקשורת בארה"ב תעשה מזה עניין גזעי. אכן היסטורית יש בעיה רצינית של העדפת מאמנים לבנים, לא הבנתי איך זה רלבנטי למה שאמרתי לגבי המקרה הזה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/05/2023 11:13:16

תקרא שוב מה אמרת: "יש בסיפור המאמנים עניין גזעי מאוד רציני. כל קבוצה שתפטר מאמן שחור ותביא מאמן לבן תקבל מראש מהתקשורת". לא דיברת על מקרה ספציפי כמו בתגובה השנייה שלך, דיברת באופן כללי

אשך טמיר המקורי
16/05/2023 9:05:50

זה נכון.
יש גם את הקמפיין הגזעני ל-MVP שאמביד הריץ דרך קנדריק פרקינס.

golan
golan
16/05/2023 7:36:25

תודה על המעורב.
לא מאמין שהלייקרס יקחו אליפות. הם פשוט לא מספיק טובים.
אם פילי רוצים להפטר מהארדן זאת ההזדמנות שלהם … לחכות שילך ואז לפטר את דוק ריברס.

אשך טמיר המקורי
16/05/2023 9:08:17
Reply to  golan

ריברס יפוטר, השאלה מה הארדן רוצה.
מורי הרי הבטיח לו חוזה המשך גדול מתחת לשולחן.
אבל זה ילווה בציפיות להגיע לאנשהו.
אולי הוא יעדיף לברוח שוב, ולחזור לחיק המוגן של יוסטון, שייתנו לו אולי מעט פחות, אבל נוח לו שם ולא יהיו ממנו שום ציפיות והוא יוכל להנות בכיף מהחיים הטובים ומדי פעם לשפר קצת את הסטט' האישי שלו.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/05/2023 7:44:13

הדרך עוד ארוכה לאליפות נוספת של הלייקרס, אם כי זה הופך להיות ריאלי מניצחון לניצחון… יש עוד את דנבר, ואז את המזרחית (ואם זו הסלטיקס, יש לנו סדרה קלאסית להתנחם בה). בינתיים נחזיק אצבעות ליוקיץ' מלכנו.
תודה רבה מנחם

Jonathan
16/05/2023 7:52:40

תודה מנחם.
השינוי של הלייקרס העונה מדהים. בעיקר ביחס לעונה שעברה.
מבירא עמיקתא לאיגרא רמא. הסיפור שלהם, יחד עם המאבריקס וקיירי והקליפרס בעונות האחרונות, צריכים להספיק כדי להחליף את התקליט של "להביא עוד כוכב". או להחליף את הפלייליסט בספוטיפיי, כי מי משתמש בימינו בתקליטים.
.
זו הלייקרס שהכי כיף לצפות בה מאז שהתחלתי להתעניין בNBA וגם הקבוצה של לברון שהכי קל לי לחבב (למרות שהוא ניצח אותנו).
.
אני לא יודע מה לנבא לגבי המשך הפלייאוף. הנאגטס קבוצה מרשימה ויוקיץ' נראה כמו גירסה של מג'יק ג'ונסון – ביותר לאט אבל בהרבה יותר גדול – ויש סביבו מספיק קלעים מגוונים כך שכל קבוצה תתקשה לעשות התאמות, בטח שהלייקרס.
יש גם את הסלטיקס שהיו בגמר בעונה הקודמת והם בערך אותה קבוצה. תכלס גם ההיט שמרו על האלמנטים של 2020 ואפילו אותם קשה לי לשלול… איזו עונה מוזרה.

thetroll
thetroll
16/05/2023 7:52:45

מנחם אחלה מעורב.
אחד על אחד 2×2 3×3 4×4 5×5 :
בכל קומבינציה שיש דנבר טובים יותר מהלייקרז.
אותי הלייקרז לא מפחידים וגם הלוחמים אם היו קולעים את השלשות שלהם באופן נורמלי (אני מדבר על שלשות פנויות או חצי פנויות לא כאלה שההגנה של הלייקרז עשתה משהו בהן) התוצאה גם בסדרה הזאת היתה הפוכה (הדיוק מהשלשות – מפורט בטור של עמיחי מאתמול למי שמתעניין). הבעיה שהלוחמים היו גרועים במיוחד סטף בשלשות פנוי ל 1 מ 11 פול וקליי באופן כללי. על אחת כמה וכמה אם השיפוט היה הוגן והוא לא היה לצערנו הרב במשחקים 1 ו 3.
אם כך מה שיכול להכריע את ההתמודדות הזו עבור הלייקרז הוא:
1. שיפוט.
2. מכה לצלעות של יוקיץ'/מארי/פורטר בקרב "רגיל"
על הריבאונד שישביתו אותם או יגרמו להם לכאב.
3. רמת ביצוע גרועה של דנבר בדומה למה שקרה ללוחמים – סוג של החנקות.
אני לא נותן לסעיף 3 רמת סבירות גבוהה כי היוקיצים יותר צעירים וחזקים אם כי מארי ופורטר מועדים לפציעות.
סעיף 1 ו 2 אני נותן רמת סבירות גבוהה
לגבי סעיף 1:
אליפות חמישית ללברון שווה לקידום המותג לברון לפחות חצי מיליארד דולר בשנים הבאות לדעתי זה הרבה כסף גם במונחים שלו לכן יש הסתברות שאינה בטלה בשישים שיש מספיק אנשים שקשורים למותג הזה שיכולים לעשות משהו לשחד/לאיים על שופט – בכל מקרה לברון עצמו כמובן שלא ילכלך בזה את הידים הוא גם לא נראה לי הטיפוס.
לגבי 2:
מכה קטנה בצלעות/במוח/בתחתית שק האשכים סטייל המכה הנעלמת של לברון לוויגינס צפויה בהחלט. אני רוצה לראות את שלושת הכוכבים של דנבר עומדים על הרגליים בסוף הסדרה.

yaniv
yaniv
16/05/2023 8:46:23
Reply to  thetroll

רק לוודא שאני לא מתבלבל ביוזרים.אתה זה שהביא לי רשימה של לפחות 20 שחקנים שאתה לוקח לפני דיוויס?
ורמה כזאת של בכיינות עוד לפני שנזרק כדור אחד יאלללה מזמן לא ראיתי ואנחנו מדברים על אתר ששמעון בו כוכב מרכזי כן.

thetroll
thetroll
16/05/2023 13:06:19
Reply to  yaniv

אתה מתבלבל זה ממש לא אני. דיוויס אחד השחקנים הטובים בליגה.
ואם כבר בלהיזכר בדברים שקרו פה בעבר נראה לי שאתה זה ששאלת אותי לפני איזה חודשיים למה מי אלה יוקיץ מארי ופורטר ג'וניור כשאמרתי שנראה לי שהם יקחו אליפות? אתה גם מאלה שאמרו שהטרייד על גובר הוא טוב למיני או שאי אפשר לדעת. אני זוכר נכון או שאני מתבלבל?
ולגבי הבכיינות – בניגוד לבכיינים המקצועיים פה אני לא זוכר שאי פעם התבכיינתי על השיפוט ואם עשיתי את זה זה התבכיינות של אוהד ממוצע אני לא מהבכיינים המקצועיים פה.
אבל את מה שראיתי במשחק 1 ו 3 ראיתי. ואני לא מתווכח עם מה שאני רואה. נראה לך שיחס של 37-8 בהליכות לקו (לא בשריקות באשכרא הליכות לקו) זה יחס סביר? האם הלייקרז שיחקו מול ילדות חמודות עם קוקיות או שהם שיחקו מול אלופת האן בי איי? האם יחס כזה נראה לך סביר? פי 4.5? ובוא זה שהיחס לא סביר כל אחד יסכים אבל אני ראיתי בעיינים שהשיפוט מוטה. לא הייתי צריך לראות את היחס הזה כדי להבין את זה וגם אם לא הייתי רואה את זה הייתי אומר שהמשחק היה מכור. כמו פעם. עמו משחקים של הפועל חרטטה נגד מכבי בטטה. זה היה מכור באותה רמה.

yaniv
yaniv
16/05/2023 13:44:20
Reply to  thetroll

קודם כל אז סליחה,שאני חושב על זה זה באמת היה אחד מאוהד פילי נראה לי טראסט אבל גם לא סגור על זה.
לגבי דנבר אין שום סיכוי בעולם שאמרתי דבר כזה.קודם כל אני לא חושב ככה וגם לא חשבתי ככה בעבר ואני גם מאלה שאוהבים את יוקיץ(טופ 3 שלי לוקה,דיוויס ויוקיץיחד עם סטף חולקים את מקום שלוש).לגבי גובר אז פה כן צדקת ואכן אני אמרתי.מה שכן לא אמרתי שזה טרייד טוב אמרתי שבניגוד לכולם פה באתר אני חושב שזה יכול להצליח ואהבתי את הסיכון שהם לקחו.מן הסתם טעיתי ובענק אבל גם עכשיו אני אוהב את הסיכון שהם לקחו.
לגבי הבכיינות דיברתי אך ורק על התגובה הזאת ולא על דברייך בעבר..בחיאת תהיה כנה עם עצמך ותגיד לי שתגובה שבה מסבירה בדיוק איך הלייקרס ינצחו שאף אחת מהסיבות שנתת לא קשורה לכדורסל אלא לדברים עלומים מתורת הקונספרציה זה לא בכיינות?
לגבי משחק 1-3 אתה מתעלם כי זה פשוט לא מתאים לנרטיב אבל מה לעשות שהלייקרס הייתה הקבוצה שסחטה הכי הרבה עבירות בעונה הרגילה וגולדן הקבוצה ששסחטה הכי פחות בכל העונה,תוסיף לזה שבמשחקים האלה הם כמעט לא נכנסו לסל בעוד הלייקרס כל הזמן נכנסו לצבע וסחטו עבירות.האם היו שריקות שהלכו לטובת הלייקרס אכן כן אבל בטח ובטח לא העליהום שאתה ואחרים עשו מהשיפוט ובטח ובטח שלא בגלל זה הלייקרס ניצחו.הלייקרס פשוט היו טובים יותר חד וחלק ובגלל זה ניצחו.
ולסיום אני אעשה לך ספוילר לסדרה הבאה:
אם הלייקרס יהיו טובים מדנבר ב4 משחקים אZ הם ינצחו חד וחלק
אם דנבר יהיה טובים מהלייקרס ב4 משחקים אז חד וחלק הם ינצחו
כל השאר אילו תיאוריות קונספרציה הזויות

שדות פופ לנצח
16/05/2023 16:48:45
Reply to  yaniv

צודק יניב + 99, אוהב את הניסיון שלך להלחם בתגובות הבכייניות שלא קשורות לספורט אלא למחוזות הקונספי-שימוני-רציה…למרות שכל נסיון להציב מולם מראה הוא כשמן בעצמותיהם אין לנו ברירה אלא להמשיך ולנסות בתקווה שיום אחד נפצח את הנוסחה

thetroll
thetroll
16/05/2023 23:02:41
Reply to  yaniv

יניב תודה אני כנה עם עצמי זאת הבעיה. בכדורסל נטו אין לליקרס שום סיכוי לדעתי. שדות פופ אני לא ממפיצי התאוריות נגד השופטים פה באופן קבע למרות שהשיפוט מחפיר מפעפ לפעם. כאן זה פשוט צרח אז אמרתי את דעתי. זכותי וזכותך לא להסכים לה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

אתה צודק טרולי השופטים עבדו קשה ויצטרכו לעבוד יותר קשה מול דנבר. תרגיל המשרוקית זה אנסטפבול מוב 😁😉

wadi
wadi
16/05/2023 9:02:07
Reply to  thetroll

שלום טרול, למרות שויכוח אינטרנטי איתך שקול לקרב בוץ עם חזיר (שניכם מפיקים מזה הנאה) רציתי לומר לגבי סעיף 2 שחלק מהמשחק המנצח של גולדן סטייט היה מלווה בתקריות כאלה והרבה יותר מעוררות מחלוקת מהמכה שאתה מדבר עליה (לא חושב שהיה שם משהו), בעייתי בשביל אוהדי גולדן להעלות את הנושא. לגבי השיפוט אני אישית לא חושב שזאת הסיבה המרכזית שהלייקרס ניצחו

thetroll
thetroll
16/05/2023 13:10:30
Reply to  wadi

אז תחשוב ושיהיה לך סבבה עם זה כמו לשים שאנל על הבוקר אחרי לילה עם פצצה מהממת. לעצם העניין עניתי ליניב בפירוט למעלה. נ.ב. את הבוץ והחזיר תשאיר בבקשה למישהו אחר. שמור על נימוס בסיסי כשאתה פונה אלי. תודה.

thetroll
thetroll
16/05/2023 13:13:48
Reply to  thetroll

או לכל אחד אחר פה.
בבקשה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

אוינק אוינק

wadi
wadi
16/05/2023 14:52:35
Reply to  thetroll

זאת הלצה,יש משפט כזה ("לעולם אל תיאבק עם חזיר. שניכם תתלכלכו, החזיר אוהב את זה") אבל לא חשוב. מתנצל.

thetroll
thetroll
16/05/2023 22:59:13
Reply to  wadi

סלחתי סלחתי… 🙂
דבר על כדורסל בכייף. גם אני מידי פעם מתעצבן פה הכל טוב. אבל לשמור על טעם טוב מה אנחנו סהכ כולם אוהבים את אותו המשחק הפרספקטיבה של כל אחד שונה וזה טוב אחרת היה פה משעמם. יאללה דיפדפנו.

thetroll
thetroll
16/05/2023 7:55:51

נ.ב. ההגדרה חמור בשביל ג'ה עושה עימו חסד.
איזה דפוק אלוהים חבל בשבילנו. בשבילו עוד יותר.

דוקטור רזי הופמן
16/05/2023 8:38:18
Reply to  thetroll

+1966
אידיוט בריבוע

אשך טמיר המקורי
16/05/2023 8:42:00
Reply to  thetroll

בשקט בשקט מתחת לראדאר צמח פה השיקוץ הכי מטאורי בליגה, ולא שמנו לב

פיני
16/05/2023 9:29:30

אני לא אשכח שי, שעוד לפני שלוש שנים, אמרת לי שאתה לוקח אלף פעמים את שי גילג'וס אלכסנדר לפני מוראנט (ולפני פול ג'ורג', עליו הקליפרס המטומטמים עשו טרייד). היום ברור שהוא עדיף בהרבה על שניהם גם יחד. והוא גם עושה הגנה ויש לו קליעה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ממש ככה, בראשית ימיו בליגה חשבתי שהוא ממש חמוד. לא ברור מה קרה שם.

הקיפוד
הקיפוד
16/05/2023 7:59:02

הסדרה בין דנבר ללייקרס תוכרע על המצאפים, ללייקרס יש יתרון מובהק בספסל ובניסיון, ולעומתה לדנבר יש יתרון בחמישייה ושיש לה ביתיות ולכן המצאפ החשוב יהיה ונדרבליט על יוקיץ ויוקיץ על ad, ריבס על מארי, וגורדון על לברון.
הלייקרס תבוא בשיטה של להוציא עבירות מיוקיץ וגורדון, לתת למארי לנהל את המשחק ולא להכניס אף אחד אחר לזון.
דנבר תבוא בשיטה של להתיש את לברון ואת ad, לא להכניס את ריבס, ראסל וווקר למשחק, ולגמור את המשחק מהר

onetwo3
16/05/2023 8:15:05

תודה דוק.
התגובה של האם לאיך תתמודדו עם יוקיץ' היא מצחיקה וקלילה, והיא עדות טובה, ככל הנראה, לדינמיקה הטובה שם.
הומור תמיד היה אינדיקציה למשהו טוב.

דוקטור רזי הופמן
16/05/2023 8:40:28
Reply to  onetwo3

+1966

FAN
FAN
16/05/2023 10:26:42
Reply to  onetwo3

למרות שזאת כבר נהייתה תשובה מאוד נפוצה בליגה לשאלה שחוזרת על עצמה של איך תשמרו על הכוב של הקבוצה השנייה

FAN
FAN
16/05/2023 10:28:12
Reply to  FAN

מקום שני אחרי המקום הראשון שהוא- וי אב טו מייק דם וורק פור הורי שוט
(:

אשך טמיר המקורי
16/05/2023 8:35:11

מנחם אני לא מאמין שנפלת בשטות הזאת של "הטקסט הרחב".
במקרה שלפנינו, זה לא משנה כלום. רק תוספת מס השפתיים הרגילה של שיקוצים "אני השחקן הטוב ביותר ולכן אני חייב להשתפר".
ואז מפריד בינו וג'יימס לבין שאר השחקנים וזורק את האחריות עליהם כדי להסיט את האש מההופעות הנוראיות שלו ושל הארדן.
איפה ראית התנצלות בדיוק של ESPN? בעקבות הויכוח שלי עם טראסט במעורב הקודם, ראיתי לא מעט סרטונים של המדיה וכולם בדעה אחת – שוחטים אותו על זה שהוא זרק את חבריו מתחת לגלגלי האוטובוס.
כנ"ל אוהדים, כולל של פילי, וגם שחקנים (טוויט של לילארד).
אם היה לי זמן היום הייתי מרכז את הכל באופן מסודר בפוסט.
.
בנוסף, מכל מה שראיתי בנושא מסתבר גם שהיה לו הפנאי להתלוצץ על חשבון יאניס בריאיון הסיום:
https://www.youtube.com/shorts/Gh7hQXDEtkw

אשך טמיר המקורי
16/05/2023 8:36:17

אני מוסיף תגובה על כך מאחד מהדיונים באולפנים, שחקן עבר של פילי ב-NFL:
https://www.youtube.com/watch?v=hcgyaUSAuZQ&t=472s

אשך טמיר המקורי
16/05/2023 8:38:06

בנוסף, מסתבר שהארדן נסע לוגאס להמר ולחגוג בין הסדרות נגד הנטס ובוסטון וזו הייתה התנהגותו שם:
https://www.youtube.com/watch?v=A6MWqq1EA6k

דוקטור רזי הופמן
16/05/2023 8:42:31

שקצזקן

אשך טמיר המקורי
16/05/2023 8:45:54

4. גם שגוי, ראיתי שהארדן לחלוטין מתכוון לחזור ליוסטון (שרוצה אותו חזרה משום מה אחרי שעשה לה שביתה איטלקית וכפה טרייד), והוא הודיע שהוא לא מוכן להמשיך לשחק תחת דוק ריברס (הוא בחר לזרוק את האשמה הפעם על המאמן).

yaniv
yaniv
16/05/2023 8:48:30

שמע לפחות בקטע הזה אי אפשר לנגיד שהוא לא צודק לפחות חלקית שהוא לא מוכן לשחק תחת ריברס

אשך טמיר המקורי
16/05/2023 8:54:32
Reply to  yaniv

בהחלט, אבל מה שהוא עושה כאן זה להוריד מעצמו את האשמה על התצוגות המחרידות שלו וההיחנקות הרגילה כדי לשים הכל על ריברס, וזה לא בסדר.
ריברס חייב לעוף בל קשר, זה ברור. אבל הארדן כשל בענק (כרגיל) בלי קשר אליו.

אשך טמיר המקורי
16/05/2023 8:52:23

אוקיי, זה מעורב ארוך, הגעתי ל-7 שם כתבת את זה

Don
Don
16/05/2023 10:16:29

יוקיץ רכרוכי?
לא מסכים בכלל
לדעתי הוא קשוח אש
נכון, יש לו בעיות בהגנה
אבל הוא חכם ומוכשר בצורה שאין שני לה בליגה. כן לא יהיה קל. החשש שלך מוצדק. בגלל לברון. שמשחק פשוט מדהים. הוא אחד מהשחקנים האלה שמסוגלים להפוך טעויות יריב למומנטום.
ואולם, יש גם את מארי. והוא אדיר.
ויתרון הביתיות.
כשאני חושב על הכל מכל, לצערי אין לי מסקנה חותכת, חוץ משתיהיה סדרה נהדרת. 50-50.
אני בעד דנבר.
מה שכן, מי שיקח את הסדרה, יהיה אלוף.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16/05/2023 13:36:18
Reply to  Don

לללייקרס יש גם א
דייוויס שגם הוא אדיר וצריך להדאיג את דנבר לא פחות מחברון.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16/05/2023 13:37:32

*"…גם את דייוויס.. מלברון"

Don
Don
16/05/2023 14:16:12

נכון אבל אני מאמין שיוקיץ יסתדר עימו
לברון הוא שובר שיויון
בקיצור נחיה ונראה מה יהיה
גם גאמאל נכנס לנוסחה
משחק חזק שלו ודנבר מנצחת
מעניין מה יהיה
קשה לי להמר
דנבר מאד חזקים
לייקרס – ניצחו את גולדן סטייט

FAN
FAN
16/05/2023 10:25:36

מעורב פצצה! גם לי זה עולה בדם אבל החלק על הלייקרס כל מילה…הוצאת לי את המילים מהפה
ואני עוד הימרתי שסיבוב ראשון יעברו רק
ככ הרבה משחקים בפלייאוף שלהם נוצחו עי הפעות מוגזמות של שחקני המשנה שזה באמת מוזר ההתעלות הזאת

ירון, החלום
ירון, החלום
16/05/2023 10:50:33

בס"ד
תודה מנחם.
תירגע, דנבר השנה הרבה יותר חזקים.
הם יקחו את הלייקרס.

etayef
etayef
16/05/2023 11:02:19

השאלה מי ואיך ישמרו על יוקיץ', בלי לאבד איום של קליעה מרחוק.
סה"כ נראה שדנבר טובים מהלייקרס, אבל לא בהרבה.
ביל סימונס טוען שהטרייד של הלייקרס לא יצר אצלם שינוי משמעותי, מלבד זה שנפטרו מווסטברוק, והחליפו בדיאנג'לו.
כל שאר השחקנים לא מרבים לשחק, ולוני ווקר לדוגמא, היה שם קודם.
הבעיה העיקרית של יוקיץ' ודנבר תהיה הקצב שבו הלייקרס אוהבים לשחק. דוחפים את הכדור למעלה בכל הזדמנות, ומתישים את ההגנה.

yaniv
yaniv
16/05/2023 11:15:39
Reply to  etayef

לא מדוייק כי שכחת גם את ונדבילט שהשיפור הענק בהגנה של הלייקרס קרה גם בזכותו (שחקן הגנה מדהים והוא וAD אשכרא מחזיקים את ההגנה) ונכון שביסלי נמחק מהרוטציה אבל לבמהלך העונה אחרי הטרייד הוא שיחק לא מעט(הוא גם לא הצליח לצערי כי בניתי עליו המון) ויש גם את האצימורה שאמנם לא הגיע בטרייד אבל הגיע כחיזוק

etayef
etayef
16/05/2023 13:31:02
Reply to  yaniv

בסידרה נגד הווריורס ונדרבילט כמעט לא שיחק, בעיקר כי נתן לקרי לנוח בהגנה, ולא ריווח את המשחק. לזה סימונס התכוון. הוא שחקן טוב, אבל להערכתי לא ישחק הרבה גם בסדרב הבאה.

yaniv
yaniv
16/05/2023 14:41:19
Reply to  etayef

נכון אבל בדרה לפניה מול ממפיס הוא שיחק לא מעט ונתן הגנה מעולה על מוראנט.לגבי הסדרה מול דנבר השאלה המצאפ.מאמין שהוא יעלה במשחק הראשון בחמישייה ואז לפי איך שיתפתח המשחק

KobeG
KobeG
16/05/2023 11:22:43

כדורסל נטו מאמין שדנבר עדיפים,
אבל חייב לתת קרדיט ללברון, לא כל סופרסטאר היה מוכן לקבל את הסגנון הזה, אתה רואה את ריבס וראסל לוקחים זריקות, משתלטים על המשחק, כאילו הכל מתחבר שם.

אם דוק ממשיך בפילי אחרי העונה הזאת זה הדבר ההזוי ביותר שראיתי בnba

The Pro
The Pro
16/05/2023 11:30:49

מעורב מצויין.
לפני שנתיים זה נגמר ב4-1 קליל ללייקרס.
מה שכן הצוות המסייע של הנאגטס היום יותר איכותי עם אהרון גורדון,קייאספי וג'ף גרין.

לקבוצה כמו ההיט אין מה לחפש בגמר הנבא,כל זאת מבלי לזלזל בג'ימי באטלר וכל ההשפלות שהוא חטף מלברון במהלך הקריירה,
התקווה האחרונה של שונאי הלייקרס צריכה להיות הבוסטון סלטיקס,
התצוגה של טאטום במשחק 7 היא תצוגת היחיד הכי מרשימה משחקן מזרחי בפלייאוף הזה עד עכשיו.

שדות פופ לנצח
16/05/2023 17:01:30
Reply to  The Pro

במקום לפרגן להיט ולשחקנים שמוציאים מעצמם 120% אתה בוחר לרשום שאין להם מה לחפש בגמר? הפוך גוטה הפוך…כל אוהד ספורט אמיתי הוא קודם כל בעד האנדרדוג, כיילב מי שמלכלך, שוינסנט יחתוך לך ת'אוזן , all you need is love, זה לא יגמר עד שזלר ישיר , שמקס יכניס אותך לסטרס, באם!

penny H
penny H
16/05/2023 11:51:56

תודה על מעורב אכותי .
אין על הכתיבה שלך כשהיא מגיע מנקודת מבט של אוהד (או שונא במקרה הזה).

הסר דאגה מליבך, כל עוד יוקיץ' בריא הכל בסדר.
הוא יוציא את דייויס מהצבע לנקודות קלות של החברים.
4-0 קל,
ועדיין שאפו גדול לליקרס

דוקטור רזי הופמן
16/05/2023 12:07:23
Reply to  penny H

Amen

The Oak
The Oak
16/05/2023 11:57:00

תודה מנחם!
מגיע ללברון לקחת, ומגיע ליוקיץ' לקחת ומגיע לבאטלר לקחת.
לבוסטון לא מגיע אבל יש להם את הפוטנציאל להיות הכי טובים.
מוראנט לבוסטון תמורת גיילן בראון?
השולף מבוסטון…

דוקטור רזי הופמן
16/05/2023 12:08:00
Reply to  The Oak

lama klalot al ha blucher?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16/05/2023 13:41:02
Reply to  The Oak

מדוע לבוסטון לא מגיע?!?!?! לטאטום בהחלט מגיע וגם לבראון וגם להורפורד וגם לברוגדון ולעוד…

The Oak
The Oak
16/05/2023 13:51:26

צודק. התכוונתי שלא מגיע למאמן שלהם ולשיטה שהם משחקים השנה, במיוחד בהשוואה לקבוצה מעוררת ההשראה שהם היו בעונה שעברה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16/05/2023 12:07:54

הרגת אותי מנחם
"אם, חס וחלילה, זה נגמר הלילה בנצחון הלייקרס, זה ייגמר ב-0-4 חד וחלק, וזה הפחד הגדול שלי"😂😂😂
כולנו רועדים, חוץ מהבוגד דה שוט
בוא לכפר לחיזוקית של הדס, תעלה לעגלה של דנוור,
וכמובן תעשה 2-3 פוסטים בהם אתה מהלל את הבבון וקבוצתו.
אתה -ללל בנשמה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אגב, אני לא מבין מה יש ליוסטון להחזיר את הארדן. איך הוא מסתדר להם בטיימליין? ולמה להארדן לעזוב את מורי בשביל מי שלא יהיה שמנהל את העניינים ביוסטון היום? לא ברור.

Jonathan
16/05/2023 12:53:52

אולי זה תלטי סאם הם ייקבלו את ויקטור? ואז ייחליטו לרוץ לאליפות ישר

חתוליו
חתוליו
16/05/2023 12:44:31

עד עכשיו לא היה מאצ'אפ לדייויס מתחת לסל- קיר הבטון המכונה סטיבן אדאמס היה פצוע וגוש החביבות הקרוי קוון לוני חסר את השיניים הדרושות למאבקי סנטרים ברמה הזאת.
המהפכה של גולדן סטייט הפכה בשלב הראשון את הסנטרים למיותרים ועכשיו סנטר טוב זה מצרך נדיר וערכו שוב עלה.
כל ההצלחה של הלייקרס מתחילה ונגמרת במטריה ההגנתית של דייויס. מול יוקיץ וארון גורדון יהיה לו הרבה יותר קשה, בפרט יוקיץ שחונך על ברכי הסנטר האירופי הקלאסי.

Jonathan
16/05/2023 12:48:49
Reply to  חתוליו

חושב שלוני דווקא היה מזיק יותר לסנטר קלאסי שצריך להיות מתחת לסל. והדבר העיקרי שדייויס נהנה ממנו זה שלא צריך לרדוף אחרי לוני שלא זורק מהשלוש (ראו את זה במשחק הראשון שבו לוני תפס ריבאונדים כמו דניס רודמן אבל שיתק את ההתקפה של גולדן סטייט).
.
דווקא מול יוקיץ' שאין לו בעיה לקלוע ג'אמפשוט לדייויס יהיה יותר קשה, כמו שאמרת.
גולדן סטייט חייבו את הסנטרים לעבוד קשה על יכולות פחות קלאסיות. יצא יופי.

etayef
etayef
16/05/2023 13:34:37
Reply to  חתוליו

JJJ זה גם שחקן, בכל זאת DPOY ,אבל העיקרון נכון.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
16/05/2023 13:42:26
Reply to  חתוליו

זה לא מספיק להצלחה של הלייקרס אלא גם לברון וצוות מסייע מתאים.

גיא הירוק
16/05/2023 13:28:13

אני לא יודע מה גדול יותר –
העניין שיש במאצ' אפים בסדרה הזו,
או השעשוע מנחלי הבכי שזורמים עוד לפני שהגיע יום המשחק…
.
לטעמי, הסדרה תוכרע בשאלה למי יש יותר יכולת להתמודד עם בולי-בול:
ללייקרס מול יוקיץ' או לדנבר מול לברון.
היתרון של הלייקרס הוא דייויס (שמציג הגנה ברמה שלאחרונה ראינו רק מגארנט בשיאו),
היתרון של הנאגטס להתמודד עם ההולי-בול של הלייקרס טמון בשאלה כמה יכול לברון בגילו לתת?
לטעמי,
יוקיץ' עמיד מדי, לברון זקן מדי, ודייויס יצבור יותר מדי עבירות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיא נו לא בא לך בירה? נעשה התערבות? אני אומר לייקרס אתה אומר דנבר ככה אתה מגודר מול ההתערבות של דה שוט 🤣🤣🤣

etayle
etayle
16/05/2023 18:03:40

לדעתי זה איזה מארי נראה בסדרה.

דני האדום
16/05/2023 13:31:24

מנחם צודק אבל מכיוון אחר . מהכיוון של האתוס האמריקאי שמת על סיפורים. בשנה שעברה לקחה הקבוצה עם הסיפור הטוב ביותר הלוחמים שכולם הספידו אותם ומירקו את יגונם בשנים שלמות של הפסדים מביכים . השנה מבין ארבעת הקבוצות הסיפור הכי טוב הוא של לברון {ומקום שני בוסטון שאולי מגיעים שנה שניה לבאר } לכן אני מאמין שהסיכויים לטובתו .
האתוס אמנם לא קולע סלים וסוגר לריבאונד אבל הוא וקטור כי הוא יושב בראש של כל המשתתפים באירוע{שחקנים,מאמנים, קהל,שופטים, שדרים . וכו וכו }

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בדיוק צריך בwwe סרט סיום יפה על השקץ. Waaw.
כל זה מול לבן גבוה זר ושמן? 😉😉

אנדר עובר מס עבירות של אהרון גורדון גיא רוצה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לכבוד המשחק הלילה מי מקבל 2 עבירות מהירות לפני כולם?
יוקיץ מורי או גורדון?
לעונים נכונה סוכריה ממנחם

Florida man
Florida man
16/05/2023 15:23:33

דנבר ינצחו את הללייקרס. דייויס חגג ברחבות של ממפיס וג"ס כי לא היה לו שום מצ'אפ אבל עכשיו הוא יקבל את אדון יוקיץ' על הראש ושיהיה לו בהצלחה.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
16/05/2023 17:55:33

תודה מנחם! אדיר כתמיד.
.
היום לפני 43 שנים הייתה הופעת הפיינלס הגדולה מכולן לדעתי, עם מג'יק ג'ונסון, רוקי, משחק משחק חוץ בפילי כשחברו לקבוצה, ה-mvp המכהן קארים עבדול ג'אבר, פצוע. מסיבה זו מג'יק עבר כל הדרך מעמדת הרכז אל עמדת הסנטר. הלייקרס ניצחו וזכו באליפות. אלו הסטט' שלו במשחק:
.
47 MINS
.
42 PTS
!!!
.

14/23 FG
61% מהשדה
.
14/14 FT
14 מ-14 מהעונשין. כרוקי. במשחק חוץ. על האליפות.
.
15 REB
העמדה הטבעית שלו היא רכז, כן?
.
7 AST
הוא שיחק במשחק כסנטר, כן?
.
3 STL
סנטר!
.

מזל טוב למג'יק ולנו שזכינו לראותו.

asaf
16/05/2023 18:32:15

תודה מנחם. לייקרס-דנבר סדרה אש. אני אוהד לייקרס אבל לדעתי דנבר תקח את הסדרה הזו.
בנתיים בפילי, נפרדים מדוק אחר: https://www.inquirer.com/sixers/doc-rivers-fired-sixers-head-coach-20230516.html