מעורב הופס ליום שני: אחרי חצי משחק שקול הסיקסרס התרסקה / מנחם לס

1.זה נשמע בלתי הגיוני שברמה הזאת, ובשלב הזה, קבוצה תפגר בחצי רק 52-55, ותפסיד 88-112

1)חזיתי במשחק עם אשתי גייל ב'יום האם' האמריקאי בביתם של בתנו אפרת ובעלה ג'ייסון. הוא חולה פילדלפיה ללא תקנה. כבן פילדלפיה הוא מעריץ כל דבר 'פילדלפיה'. משום מה הוא החליט להזמין את כל חבריו מאטלנטה עם שורשים מ'עיר אחוות האחים' לבלות את 'יום האם' בביתו כשהמשחק הוא גולת הכותרת.
2) הרבע הראשון הרקיד את כל הבית. אני שיחקתי אותה 'נייטרלי'. אלה אוהדים בני 50 ו-60, אבות וכמה סבים, לובשים כל דבר 'פילדלפיה מחולצות ה'סיקסרס' וג'ואל אמביד ועד חולצות ה'איגלס' שלהם בפוטבול, ה'פילי' ס שלהם בבייסבול, וה'פליירס' בהוקי. אני מדבר על SERIOUS אוהדים. כשהסיקסרס הובילו 29-23 ברבע, רעדו הסיפים. קשה לי לתאר את הטרוף של 8 גברים בגיל העמידה – עורכי דין, רופא, בעל מסעדה יקרתית, אנשי עסקים – כשהסיקסרס הובילו. החצי ניגמר 52-55.
3) ג'ייסון טאטום קלע 25 נקודות בחצי אבל רק עם שלשה אחת. היה זה אחלה חצי של כדורסל, מלחמת חורמה, אבל הרוב המחלט היה מלחמת חפירות תחת הסלים. הסלטיקס זרקו רק 13 שלשות מהן 5 ניכנסו לס"ה דיוק של -38.5% והסיקסרס זרקו רק 16 כש-5 ניכנסות ל-31.3% .
4) אמרתי לעצמי שאם בחצי כזה מחורבן של ג'ואל אמביד וג'יימס הארדן הסיקסרס מפגרים רק ב-3 נקודות, העתיד שייך להם.
5) אני חושב לעצמי, 'מה הבעייה של אמביד?' מרכוס סמארט שומר עליו משך דקות רבות ואמביד, במקום TO PUNISH HIM – להעניש אותו ואת הסלטיקס על שהם מעיזים לשים את סמארט על הענק הגבוה ממנו באיזה ראש וחצי, הוא משחק במין שלווה ורגיעה. כיצד נגמר החצי עם אמביד? הוא קלע 13 נקודות מסכנות, כחצי מהן בפאולים.
6) הרבע השלישי היה צונמי של הסלטיקס והתמוטטות הסטורית ממש של פילדלפיה סבנטי סיקסרס. טאטום התחיל עם שלוש שלשות והמטר המשיך לבוא מכל הצדדים, מכל הכיוונים, בכל החוזקים, והסיקסרס מאבדת כל צלם של קבוצת כדורסל. המכות באות אחת אחרי השנייה, ולפילי אין מענה. טאטום לבדו קלע ברבע זה יותר מכל הסיקסרס גם יחד.
7) הארדן מכדרר, ואפילו כשהוא פתוח הוא מעדיף למסור מאשר לנסות לקלוע, ואמביד מסתבך שוב ושוב בהקפצות מיותרות, משחק הססני, ואני כותב במחברתי "אמביד קר כקרח, ונראה כאילו הוא לא נמצא במשחק"
8) החבורה של הבעל של בתי (חותן?) ג'ייסון נראית חיוורת. לואיס בוורמן הוא הראשון שאומר "ראיתי מספיק", והוא קורא לאשתו הנמצאת עם שאר הנשים בחדר האורחים השני, "WE GO HOME".
9) השאר שנשארו עד הסוף המר (88-112) לוחצים לנו ידיים לשלום וכל זוג לדרכו.
10) אני לא בטוח שהם ידעו שג'ואל אמביד קלע רק 2 נקודות כל החצי השני. זהו ה-MVP של עונת 2023. הארדן קלע 9 נקודות ס"ה מ-ש-ך… כ-ל… ה-מ-ש-ח-ק. ג'ייסון טאטום סיים עם 51 נקודות – שיא חדש של כל הזמנים של מספר נקודות של שחקן בודד במשחק שביעי. הוא עשה זאת ב-17 מ-28 מצויינים, ו-6 מ-10 מהטריי. הוא מצא גם זמן לקטוף 13 ריבאונדים.

************

נ.ב: הייתה זו הסיקסרס שרצתה את הבחירה הראשונה – והסבירה לסלטיקס שהיא רוצה להבטיח את מרקל פולץ בבחירה הראשונה. כבר שכחתי מה היא נתנה לסלטיקס עבור החלפת מקומותיהן 1 ו-2. הסלטיקס הסכימה ברצון. אז הסיקסרס בחרה במרקל פולץ ראשון. הסלטיקס בוחרת שנייה. את ג'ייסון טאטום.

2. תמונה המספרת את כל סיפור המשחק

3. דוק ריברס נשאל בקשר לבטחון שיש לו במשרתו לאחר ההפסד הבומבסטי

4. התגובה המטופשת של אמביד במסיבת העתונאים אחרי המשחק:

"אני לא יכול לנצח לבדי? אני והארדן לא יכולים לנצח לבד"? אולי אם הוא היה קולע יותר מ-2 נקודות בחצי השני, והארדן יותר מ-9 נקודות, היה לסיקסרס יותר סכוי!ו

5. זה כל מה שיש לבן סימונס הדביל להגיב אחרי הפסד הסיקסרס ב-30 נקודות:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
140 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Don
Don
15/05/2023 6:10:34

האמת היא שמעולם אינני זוכר תגובה כזו אומללה ומאשימה של הMVP של הליגה: "אני וגימס לא יכולים לנצח לבד". אינני יכול כבר לחכות לשמוע את תגובתו של סר צ'ארלס לאדיוט הזה אמביד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Don

יכולים לנצח בעונה הסדירה😁

yaniv
yaniv
15/05/2023 8:56:57
Reply to  Don

הוא בסך הכל למד מהחבר שלו לקבוצה.היה פליאוף שהארדן היה עוד ביוסטון שהוא הפסיד וגם אז הוא אמר אני והווארד(נדמה לי שזה היה דוויט הווארד) לא יכולים לנצח לבד

אשך טמיר המקורי
15/05/2023 9:00:03
Reply to  yaniv

יפה על הזיכרון, למד הרבה דברים מהחבר שלו

עגל
15/05/2023 12:44:43
Reply to  yaniv

אני זוכר אחרת. שהוא אמר "הווארד ואני ה centerpiece של הקבוצה" או משהו דומה.
אבל יכול להיות שאתה צודק

אשך טמיר המקורי
15/05/2023 8:59:37
Reply to  Don

כ"כ דוחה וכ"כ הפוך מהמציאות.
הקבוצה לא יכולה לנצח איתכם

birdman
birdman
15/05/2023 12:52:26

זרק קבוצה שלמה מתחת לאוטובוס. מי ירצה לשחק איתו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הwwe נותן תמורה לאגרה.
החצי הראשון אתמול היה משחק הבידורסל הכי טוב בפלייאוף שראיתי.כמה צחקתי.
בחצי השני קרה כבר מה שהיה ברור שיקרה, חשבתי אפילו מוקדם יותר.
רק רפה הבנה מסוגל לחשוב שאפשר לקחת אליפות עם ההנהלה המאמן והשחקנים של פילי.
השחקנים האלה זה שחקנים שבעים ששוחים בכסף, שנים בליגה אין להם טיפת מוטיבציה וכושר. הכל פלופים ונפילות. הארדן זה ליצן לא שחקן כדורסל שים לב כל פעם שמאבד כדור ישר נופל לריצפה כדי אולי לחלץ עבירה, זה משהו של ילדים בגן.
אמביד מראה כמה אף אחד לא שומר בעונה הסדירה ( גם בפלייאוף כמעט לא שומרים) לכן מנפח סטט במשחקים שכולם עייפים בלואד ומקבל עוד 10 15 נק מתנה מהשופטים עם נפילות וקפיצות על שחקנים. ברגע האמת לא מסוגל להתקרב לצבע ולעשות סל על סבא הורפורד. פילי זה מועדון המנוהל הכי כשלוני בליגה. אין שם טיפת בינה.
את המשכורת של טוביאס הייתי משלם לדה שוט נראה לי היה קולע יותר קצת.

בכל אופן אני חוזה קיץ עצום בטריידים הרבה אקשן הרבה זבל צריך ללכת לטריידים קליפרס פילי וכו…
יהיה מעניין בwwe על בטוח.

The Oak
The Oak
15/05/2023 13:25:44

לא הבנתי את המשפט הראשון והאחרון. חוץ מזה אמרת דברי אמת.

IDO
IDO
15/05/2023 14:45:46
Reply to  The Oak

WWE = הצגת הכדורסל . או כמו שמנחם קורא לזה בידורסל.

Ogigi
Ogigi
16/05/2023 7:46:42

בול !!! רציתי לחפור שעה על אמביד בפתטי ועל הארדן המתחזה הסדרתי שמבלא על הרצפה יותר מאשר על הרגליים.
תימצתת זאת ב3 שורות. Well Done . 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בן סימונס מה אכפת לו 200 מיליון יש רגל על רגל. מחכה עכשיו שאיזה רפה הבנה יחתים אותו אחד שמאמין שיש לו פוטנציאל חחח. בעונת חוזה יתנו לו לנפח קצת שישיג עוד חוזה נכבד מאיזה רפה הבנה שיגיד וואו סימונס חזר לעצמו 😂😂😂
זה ליגה של קוקוים

שי אבן צור
15/05/2023 10:16:03

לא יקרה שמעון
כולם רואים מי הוא – על המגרש ומחוצה לו

Jonathan
15/05/2023 6:30:25

תודה על המעורב מנחם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחלה מעורב מנחם תודה רבה.
.
פולץ/טייטום – בהחלט אחת ההחלטות שפגעו בפילי במהלך השנים. היה כאן גם מימד של חוסר מזל, כמובן. שילמו בבחירת סיבוב ראשון בשנה העוקבת, לא זוכר מי נבחר על ידי בוסטון. טייטום נבחר שלישי, אחרי לונזו בול, עוד פצוע חסר מזל, בבחירה השניה.
.
התגובה של אמביד מטופשת להפליא. גם של סימונס, אולי צריך לאחד ביניהם שוב?

Smiley
15/05/2023 7:26:39

כחטא על פשע לאחר מכן שלחו את מיקאל ברידג'ס עבור זהיר who?!?! סמית'

דוקטור רזי הופמן
15/05/2023 8:52:36

אני בעד האיחוד…

פריים טיים זק
15/05/2023 10:43:34

ההחלפה בין הקבוצות בדראפט 2017 היתה בין הבחירה הראשונה לשלישית (בבחירה השניה בחרו הלייקרס את לונזו בול).
מעבר להחלפת המקומות, קיבלה בוסטון זכות בחירה (מוגנת) בסיבוב הראשון, שלא התממשה ב-2018 אלא ב-2019 שם בחרה בוסטון את רומאו לנגפורד.

Tzafriros
15/05/2023 6:45:24

אוי לא אני חושש שהסלטיקס יגיעו לגמר. האם זה יהיה הגמר הקלאסי? נדע בקרוב

etayef
etayef
15/05/2023 7:23:53
Reply to  Tzafriros

אתה מפחד מקבוצה שכמעט הפסידה סידרה עם יתרון ביתיות?
מפחד מטייטום? גם קרי היה טוב במשחק 7…

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
15/05/2023 12:10:01
Reply to  etayef

גם הספרס 2014 'כמעט הפסידו' לדאלאס עם יתרון ביתיות. ללברון גם היה משחק 7 אחד או שניים, שכמעט הפסיד. טיעונים מצוצים יש כאן לאחרונה..
.
מפחד מאד מהלייקרס המנוולים.

yaniv
yaniv
15/05/2023 12:44:05

צודק 100% אם כבר אני יותר חושש שהמשחק הזה ואיך שהסדרה נגמרה רק ייתן בוסט נוסף של מוטביציה ואמונה בעצמם.
לדעתי את מיאמי הם יעברו בחמישה משחקים ואז הגמר..

פיני
15/05/2023 14:24:06
Reply to  yaniv

לסלטיקס יש חולשות ברורות ומיאמי שהיא קבוצה מאומנת וחכמה, מלאה פועלים אפורים (הפוך מפילדלפיה) ומחזיקה במאמן הטוב בליגה ובשחקן הכי חסר פחד בליגה, תדע לנצל את זה יופי.
בוסטון בוודאי פייבוריטית, בגלל הכישרון העצום אצל הפורוורדים, הגיוון, הוורסיטליות והאורך, אבל מיאמי לגמרי יכולה להקשות עליה. אם שתי קבוצות מוגבלות מנטלית הצליחו לערער אותה (והניצחונות של פילי, לא הגיעו בזכות השחקן הכי טוב שלהם, ממש לא), מיאמי הקשוחה, עלולה גם להעיף אותה מהצוק

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
15/05/2023 14:42:32
Reply to  פיני

פיני,
מסכים לגבי מיאמי. הקבוצה שמאומנת הכי טוב בליגה, מוציאה מים מהסלע בעקביות מאז הבאבל (למעט 21) והתפוצצות של באטלר היא ברמה של כל כוכב על. אני מהמר על סלטיקס ב-6-7, אז גם אני צופה סדרה ארוכה, על אף הבדלי הכשרון.
.
איתי, אין כאן קשר להיעלבות. לדעתי, מה שקורה בסדרה ומאצ'אפ ספציפיים לא מעידים בהכרח על הסדרה הבאה. והטיעון שאין מה לפחד מקבוצה ש'כמעט' הפסידה את יתרון הביתיות (לקבוצה של האמויפי המכהן) הוא לדעתי לא טיעון תקף.
.
הטיעונים האחרים — שטייטום לא יציב מספיק, שבוסטון לא שיפרה מספיק את החולשות שלה — מקבל. טייטום יצטרך להוכיח שיפור משמעותי משנה שעברה כדי שבוסטון תהיה אלופה. לדעתי אנחנו נהיה אנדרדוג גם נגד דנבר וגם נגד הלייקרס.

פיני
15/05/2023 14:45:58
Reply to  פיני

זה לא איתי, זה "עט עייף" :)))
יש איתי באתר, "איתיל'ה" – איתי לוי

etayef
etayef
15/05/2023 17:04:39
Reply to  פיני

כל מה שצריך לעשות נגד הסלטיקס זה להתיש את טייטום, ולתקוף את הכדרור של סמארט. הורפורד לא קולע, את ג'יילן אפשר להאט ב 1:1, וכשוויליאמס משחק, אפשר גם לנעול את הצבע.
עם מספיק גארדים וגבוהים ששומרים טוב בפרימטר, אפשר לנצח אותם 4 פעמים.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
15/05/2023 17:17:18
Reply to  פיני

אז הטענה היא ש'ניתן לנצח אותם'? זה ברור. ועדיין, לא המון קבוצות עשו את זה בסדרת פלייאוף. טייטום עוד לא הגיע לפיק, בראון גם, ושאר הרוטציה טובה כמו או יותר מהטופ -7 של הקונטנדריות. לא מבין את הנחרצות כלפי שחקנים שעוד לא הגיעו לטופ שלהם.

etayef
etayef
15/05/2023 18:01:43
Reply to  פיני

אני לא נחרץ לגבי טייטום, פשוט חושב שאי אפשר לצפות ממנו לשחק כמו בשני המשחקים האחרונים כל סידרה. נגד מאמן חכם, עם קבוצה ממושמעת יהיה לו קשה הרבה יותר.
אפשר להוציא לטייטום את הכדור מהידיים, ואז נשארים עם ניהול המשחק של סמארט.

etayef
etayef
15/05/2023 14:14:11

לא צריך להיעלב, אין מה לעשות, בוסטון לא שיפרה את החולשות שלה: רכז- סמארט, משחק פנים. אם כבר נחלשה.
מי שרוצה לסמוך על הופעות של טייטום, שיבושם לו.

Florida man
Florida man
15/05/2023 6:54:34

מישהו באמת הופתע מהקריסה של פילי? הארדן שנים עושה בטיטול במשחקים מכריעים, אמביד מגלה שבפלייאוף שומרים עליו והפלופים שלו כבר לא עובדים על השופטים ולחשוב שהיה לפילי את ג'ימי פאקן באטלר ביד ולקחו במקום זה את השודד בטרנינג שמפחד לזרוק לסל.
הMVP של אמביד זה תעודת עניות לליגה שנתנה לו ליפול 20 פעם כל משחק בכונה הרגילה כדי להוציא זריקות עונשין במספרים דו ספרתיים כל משחק. מאמן טוב וחזק היה מוציא ממנו שחקן קשוח שנותן תחת כל משחק ולא מיילל על חבריו לקבוצה כשהכישלון רשום על שמו.

NFS
NFS
15/05/2023 6:57:22

איזו תגובה מטופשת של אמביד, בטח אחרי ההופעה העלובה של הצמד חמד הזה.
היה נכון יותר מצידו להעיד על עצמו ששיחק גרוע ויחזור בשנה הבאה יותר טוב ידה ידה ידה מאשר להאשים את כל מי שמסביבו.

עמיחי קטן
15/05/2023 7:15:58

תודה מנחם. בניגוד לנרטיב של חלק מגולשי הופס, טייטום הופיע בגדול לרוב המשחקים הגדולים בקריירה שלו, ואני עדיין חושב שמשחק 6 במילווקי שנה שעברה היה טוב יותר שלו. הפעם הוא פשוט התחיל לקלוע שלשות קשות בשלב מסוים.

פיני
15/05/2023 8:35:10

זה גם היה משחק עם גב לקיר מול האלופה וקבוצה טובה יותר

NBA בדם
15/05/2023 10:05:10

צודק, מול מלווקי בחוץ זה היה המשחק הטוב ביותר שלו.

פה איתמר
פה איתמר
15/05/2023 7:20:46

תודה מנחם
אם כל פילדלפיה היתה משחקת כמו פי.ג׳יי טאקר שקלי ~11 נקודות ברבע הראשון ונלחם על כל כדור אבוד…
כצופה נייטרלי באסה שנמסו ככה במשחק 7.

סטארברי
סטארברי
15/05/2023 7:28:28

איזו תגובה מגעילה של אמביד

פייר הייתי שמח לראות את מקסי עושה את עצמו נעלב ועובר לקבוצה אחרת

סטארברי
סטארברי
15/05/2023 7:30:19
Reply to  סטארברי

ותודה מנחם, מעורב נהדר.
אני קורא נאמן פסיבי (בערך שנתיים +- , אבל מספיק מבוגר בשביל לזכור את הכתיבה שלך ממעריב), שלאחרונה השתכנע להתחבר ולשים תמונה 🙂

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
15/05/2023 7:29:57

הטרייד הזה של בוסטון פשוט מטורף. זה היה טייטום בבחירה שלישית בתמורה לבחירה ראשונה פלוס בחירת סיבוב ראשון בשנה הבאה כי הלייקרס ולונזו בול כבר הכריזו אמונים במקום השני. איזה בול פגיעה של דני, טייטום פלוס בחירת סיבוב ראשון בשנה העוקבת בשביל פלץ🤯

דוקטור רזי הופמן
15/05/2023 8:55:08

שוד לאור היום.
חשבו שיש להם איזה קובי בפלוץ…

Yinon Yavor
15/05/2023 15:44:23

ג'סטין
מה שאתה כותב לא מסתדר עם הטענה הנפלאה שהיתה כאן לפני כמה ימים, שאיינג' בכלל עובד בשביל לחזק את הלייקרס…

שדות פופ לנצח
15/05/2023 7:58:08

לפני המשחק חשבתי שפילי תצליח להעיף את הקוף מהגב אבל בוסטון נתנו תצוגת תכלית ולא הותירו להם סיכוי, מעניין מה יגידו מומחי הופס על מאזולה עכשיו…ההצבה של סמארט על אמביד היתה הברקה שלדעתי פילי התחילה אותה מול דנבר ( טאקר על יוקיץ בעונה הרגילה)… קיבלנו שיחזור של עונת הבועה, כל ארבעת הקבוצות שעלו לגמרים האזוריים ..איך זה נגמר בסוף, כולם זוכרים

Jonathan
15/05/2023 8:33:40

לא היית כאן בעונה שעברה?
רזי התלונן על זה שיודוקה לא יודע מה הוא עושה בערך עד שבוסטון עלתה לגמר.

Smiley
15/05/2023 8:43:32

הבלוג החי הוא לא מדד לכלום בהופס

דוקטור רזי הופמן
15/05/2023 8:57:53

לא שיניתי את דעתי כהוא זה!
מאמן שלא מאמין בכלל בספסל, מחפף בטיימאאוטים ומעלה את הספסל בסוף כשהוא לא נותן להם חופש להראות מה הם יודעים (48 שניות לסוף רק עברו את הקו בלי לקלוע), לא עושה עלי פתאום רושם טוב!

בוגי
בוגי
15/05/2023 11:14:21

עדיין הוא לא מאמן טוב,
הם היו אמורים להגיע לגמר המזרח הרבה יותר בקלות מלהגיע למשחק שישי מול אטלנטה הבינונית מינוס ולהגיע לפיגור 2-3 מול פילי
הם רק התחזקו מהעונה הקודמת והיה להם הרבה יותר קשה
למרות שיש לו ספסל נהדר הוא כמעט ולא מפעיל אותו וכבר דיברו הרבה על ההפסד בהארכה במשחק הרביעי

שדות פופ לנצח
15/05/2023 11:59:53
Reply to  בוגי

ואולי האמת הפשוטה היא שיש הרבה קבוצות טובות בליגה, מלא כשרון, ואפשר להפסיד לכל אחת מהן…אז כשמישהו מנצח שתי סדרות צריך לפרגן לו במקום להגיד: הוא היה צריך לנצח בהרבה יותר קלות, או בגרסה השניה- הם ניצחו במזל

דה שוט
15/05/2023 8:03:58

תודה מנחם אחלה מעורב תמיד מעניין לקרוא על המשפחה שלך.
שמעון למעלה סיכם טוב – בליגה הרגילה אף אחד לא שומר, אולי במשחקים ספציפיים, אפשר לנפח סטטיסטיקה ולקבל שריקות על כל זריקת ראש או תחת או הושטת ידיים קדימה או קפיצות על המגן או אלוהים יודע מה עוד. אמביד MVP עף סיבוב שני, יוקיץ' MVP בשנתיים האחרונות עף גם כן בסיבוב השני. התואר הזה איבד מהיוקרה שלו (העובדה שהוענק לראסל ווסטברוק השחקן האהוב עלי מהמקום ה-6 לא הוסיפה לו זה בטוח).
ההיחנקויות של הארדן ברגעי האמת זה משהו לפנתיאון. זה התחיל בגמר הכללי ב-2012 כשהחוויר מול הלברונים, זה המשיך ביוסטון – הבלוק של מאנו מאחור ואחר כך משחק ה-0:27 ואז אי-זריקה-לסל בדקות ההכרעה במשחק 5 אחרי הפציעה של דוראנט והמשיך למשחק הבא נגד ג"ס נטולת דוראנט. גם במשחק 7 בברוקלין הוא נחנק, למרות שלא היו לו רגליים כי הקדים לחזור מפציעה, עדיין עוד שתי שלשות שלו היו מטות את הכף לטובת ברוקלין. מדהים.
טייטום כוכב על, תמיד מגיע כשצריך, מסכים עם עמיחי כאן למעלה – משחק 6 במילווקי היה הטוב ביותר שלו, אתמול הוא התפוצץ אבל את עיקר העבודה הוא עשה לפני שלושה ימים בפילי ברבע הרביעי אחרי משחק מחריד. הקליעה שלו לא יציבה כמו של הקלעים הגדולים אבל הוא מחפה על זה עם אופי ומשחק מאוד מגוון התקפית. עדיין הוא מתקשה בכדרור ונגד מגינים קטנים וצמודים (כמו אלה ש-ג"ס הדביקו לו לפני שנה) הוא מתקשה. כמו שציטטתי כאן לפני כן ידיד שמבין – בוסטון קבוצה שלמה. מאזולה עדיין ילד (34!!! מדהים) אבל הסגל מלא ועומד לרשותו עם חיזוק טוב של ברוגדון (גאלינארי פצוע אבל זה כמו שהשמש זורחת). מעניין שהם חלשים יותר משנה שעברה, למשל סופגים 10 נק' יותר ל-100 פוזסשנס, משהו נסדק שם מבחינה חברתית. בראון וסמארט כל הזמן מזנבים בכוכבות של טייטום שמבחינתו לא תורם עם השחצנות שלו. בכלל קשה לאהוב את בוסטון, חבורה של פלופרים בלתי נלאים, רק הורפורד שם הוא גבר-גבר. אבל הם הקבוצה הכי חזקה מהארבע שנותרו ולדעתי יגיעו שוב לגמר – מול דנבר.
במילים אחרות – בירה ראש בראש משחק סכום אפס.

דוקטור רזי הופמן
15/05/2023 8:59:29
Reply to  דה שוט

הרבע הרביעי במשחק הקודם פתח לטייטום לגמרי את הצ'אקארות.

דה שוט
15/05/2023 10:16:50

לגמרי

yaniv
yaniv
15/05/2023 9:23:43
Reply to  דה שוט

איך בירה בראש? ההתערבות שלך עם גיא זה לייקרס נגד בוסטון

דה שוט
15/05/2023 10:16:37
Reply to  yaniv

צודק משום מה זכרתי שהוא אמר דנבר. למה שיהמר על הלייקרס? מוזר…

אהרון שדה
15/05/2023 12:01:35
Reply to  דה שוט

תארי העונה הסדירה צריכים להיות מבוטלים ולתת את כל התארים לאחר הפליאוף
התארים יכללו את כל העונה ובא לציון גואל (אם רוצים אפשר להשאיר את האם וי פי גמר )
ואז התארים יחזרו ליוקרתם
הכי מצחיק תואר שחקן הקלאץ של העונה שניתן רגע לפני שיש קלאץ…

yaniv
yaniv
15/05/2023 12:45:58

סתם מעניין,נניח שמיאמי עושים את הבלתי יאמן וזוכים באליפות.לדעתך באטלר צריך להיות הMVP של העונה כולה וזה למרות שבעונה עצמה הוא היה בינוני ביותר?

דה שוט
15/05/2023 13:27:59

צודק,
ויניב – כן על באטלר

yaniv
yaniv
15/05/2023 13:50:40
Reply to  דה שוט

אז למעשה אתה אומר אין משמעות לעונה הרגילה ואת התואר יקבל מי שלמעשה ייקבל את MVP של הגמר.בוא נקשה אפילו יותר דיוויס שלא שיחק איזה חצי עונה ,ממשיך ביכולת המטורפת שלו ומביא אליפות ללייקרס(עזוב כרגע אם לברון ייתן לו או לא ייתן) אז גם לדיוויס מגיע MVP של עונה שלמה?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2023 12:18:35
Reply to  דה שוט

'סופגים 10 נק' יותר ל-100 פוזסשנס'
מאיפה הבאת את הנתון הזה?

דה שוט
15/05/2023 13:27:30

ESPN
אבל אולי לא שמעתי טוב, זה היה בהיסח הדעת

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
15/05/2023 20:08:35
Reply to  דה שוט

אם הם אמרו את זה הם שגו מאוד

עגל
15/05/2023 12:54:38
Reply to  דה שוט

נכון אבל שים לב שאתה ושמעון אומרים משהו אחר לגמרי – אתה צודק שבפלייאוף שומרים יותר חזק אבל שמעון אומר "שמענו על ההגנות החזקות בפלייאוף, והנה גם כאן הכל קליר פאת'". שמעון תמיד שלילי
🙁
החסימה שהארדן חטף ממאנו לא מעידה על שביקה, היא ארוע נקודתי שלא היה משנה שום דבר גם אם לא היה קורה. כנראה שהתפקוד הנמוך של הארדן בפלייאוף נובע מכושר לקוי.
גם אני מסכים שהמשחק של טייטום מול מילווקי היה טוב יותר.

דה שוט
15/05/2023 13:29:55
Reply to  עגל

אין חסיד גדול ממני של הארדן, יוסטון שלכם לקחה את ג"ס המפלצתית לקצה, הארדן אז היה כמו לברון – היה מסוגל "לכופף" משחקים לצד שלו במו ידיו. הייתי בעד ג"ס אז אבל השביקה של 27:0 והשיפוט המחריד כאבו לי מאוד. לגבי מאנו – אתה צודק – אבל גם בסדרה הזאת הוא לא היה טוב כפי שיכול להיות

עגל
15/05/2023 13:39:50
Reply to  דה שוט

נכון.
רק שהשביקה לא היתה רק שלו אלא של כולם (הוא המנהיג אז הוא משך את האש).
ככה זה – חייה על השלשות או מות על השלשות.
זה קרה אפילו לג"ס במשחק האחרון נגד הלייקרס.

עגל
15/05/2023 13:42:21
Reply to  דה שוט

מסכים גם שהארדן היה ברמה של לברון ביכולת שלו לכופף את המשחק לכיוונו.
אבל – קל לראות עכשיו שהוא רחוק שנות אור מלברון. היכולת הפיזית שלו יורדת והוא לא מסוגל להשליט את רצונו על המשחק. כי הוא "טיפש" ושחקן חד גוני מדי. כנ"ל ווסטברוק, ואהובך דוראנט נראה בדרך לשם.

Zvika Bar-Lev
15/05/2023 8:11:02

התצוגה של אמביד והארון ממש מבישה. הרבה קרדיט לבוסטון על עבודה הגנה ממש טובה, אבל השביקה שלהם במחצית השניה, שתכלס יש את כל הסיבות להילחם בטירוף ולהשאיר הכל על המגרש- זה יהיה קשה לצפיה וממש מאכזב.

Jonathan
15/05/2023 8:20:48
Reply to  Zvika Bar-Lev

יאפ.
הייתה גם שביקה של המאמן. במשך כמה דקות פילי פשוט ניסו לרוץ ולשחק בבלגן כשהיה ברור שצריך נס כדי שאיזושהי מהזריקות תיכנס (לא היו ניסים).

האווי לאסוף
האווי לאסוף
15/05/2023 8:36:25

היו דקות ברבע השלישי שאמביד שימש בתור הכוונת הטלסקופית של טייטום, כל פעם שהוא קיבל אותו טייטום תפר עליו שלשה. אם יש משהו יותר גרוע מהדרך שבה אמביד שיחק אתמול, זו הדרך בה הוא הגיב. מקווה שייצא בהתנצלות.
הסלטיקס נראו מצויין אתמול, נקווה שזה יהיה הכיוון מעכשיו…
תודה רבה מנחם

אשך טמיר המקורי
15/05/2023 8:55:09

תודה רבה דוק. אמביד והארדן שני אפסים. תמיד זה היה ברור. הסיקסרס החליפו אפס אחד (סימונס) בשני (הארדן), ועוד שילמו על זה בבחירות ושחקנים.
אמביד הוא חרא וחלאה והביאו לצידו את המאסטר בתחום כדי לדרדר לו את האופי עוד יותר.
פילי הייתה טובה הרבה יותר כשסימונס היה מחוץ לקבוצה, ומקסי הוביל קבוצה מחוברת ומתאמצת, וגם סת' קארי היה חלק חשוב בה.
זאת הייתה הדרך שהם היו צריכים להמשיך בה, ולהוסיף מה שאפשר במקום סימונס בלי להביא רעל חדש במקום.

דוקטור רזי הופמן
15/05/2023 9:20:47

אני קצת מרחם על אמביד למען האמת.
מצד שני, על אבו זקן אני לא מרחם בכלל.

אוהד ס"א
15/05/2023 10:38:30

אתה סתם משמיץ.
הארדן הוא ה- MVP של מועדוני החשפנות (בקטיגורית ללא אקדחים) ואמביד עדיין בפרוסס.

שדות פופ לנצח
15/05/2023 12:02:32

תמיד כייף לקרוא את התגובות של אשך המהוללל, החנה בבלללי של הופס , איזה עידון, ללקק את האזיקים

פלורנטינו
פלורנטינו
15/05/2023 9:08:44

מישהו יודע מה נסגר עם הכתוביות בטלוויזיה של סימונס?

etayef
etayef
15/05/2023 9:24:56

הוא אוסטרלי, אז צריך תרגום לאנגלית

Eladkatz
Eladkatz
15/05/2023 11:56:16

שריקות הבוז בפילי הרסו לו את השמיעה

yaniv
yaniv
15/05/2023 9:27:30

היה לי משחק קשה מאוד אתמול ,לראות משחק בין 2 קבוצות שאני רוצה ששתיהן יפסידו היה לא פשוט.בסופו של דבר הקבוצה היותר טובה ניצחה ועלתה.ותכלס ניסיתי קצת להיות בעדה כי ממש לא בא לי עוד אליפות לבוסטון אבל זה פשוט בלתי אפשרי.וגם טייטום זה האהבה האסורה שלי,מת על השחקן הזה,פשוט שחקן אדיר ובעל אחת הזריקות היפות ביותר בענף.
לגבי פילי זה פשוט לא נתפס איך באטלר היה כבר אצלהם הוביל אותם לחצי גמר ששמה נפלו רק בגלל הסל המשוגע של קוואי והם העדיפו את סימונס והאריס.וואלה אם הייתי אוהד פילי עד היום לא הייתי נרגע מההחלטה המטומטמת הזאת

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/05/2023 11:43:11
Reply to  yaniv

זו לא ההחלטה המטומטמת היחידה שלהם אך אחת היותר מטומטמות. ברור שגם אם לבימונס היה את האופי הטוב ביותר, הוא שחקן פחות טוב מבאטלר שבכל מקרה מגוון ממנו ונהדר בשני צדי המגרש ויש לו יכולת מנהיגות שאין לסימונס.

golan
golan
15/05/2023 20:10:51

ובאטלר גם זורק לסל ….

דוקטור רזי הופמן
15/05/2023 9:30:59

רק אציין שברנדי קול היתה אתמול במשחק בבוסטון והבן ג'ייסון נתן לה מתנה יוצאת המכלל ליום האם.

אוהד ס"א
15/05/2023 9:40:50

פילי הפסידה את משחק 7 ב- 30 באוקטובר 2022 (יש מי שיגיד שביוני 1983).
הבעיה של פילי היא עמוקה מאד ולא קשורה להארדן או אמביד (למרות שהם בפירוש התוצאה של הבעיה הזאת).
מדובר בארגון כושל, המנוהל רע ובעל תרבות ארגונית רקובה וכושלת.
פילי כושלת שנים רבות בבחירת מאמן שיוכל להשיג יותר באמצעות חומר השחקנים האיכותי מאד שברשותם.
פילי כושלת שנים רבות בבחירת סופרסטארים המתאימים לה ומסוגלים מבחינה מנטלית הוביל קבוצה לאליפות. הארדן הוא נחנק סדרתי, אמביד הוא אולי MVP אבל הוא ילד קטן שלא מסוגל לקחת אחריות.
בשבוע האחרון של הליגה לפני הפליאוף, לאמביד היה חשוב מאד לקלוע 50 נקודות + באיזה משחק חסר ערך.
עם או בלי קשר הוא נפצע בשלבים מוקדמים של הפליאוף.
מי שאחראי לכך הוא ה- GM שצריך ללכת הביתה.
אבל זה מעבר ל – GM.
שימו לב בבקשה לרשימת ה- GMים משנת 1986:
https://www.basketball-reference.com/teams/PHI/executives.html
כל שנתיים מתחלף שם מישהו. תסתכלו גם על השמות: מוריי, קולנג'לו, לארי בראון. לא כולם נפלים או "הינקים", חלקם הצליח מאד במקומות אחרים.
אם רוצים שפילי תיקח אליפות, צריך לנקות את כל שכבת הניהול: מהמאמן ועוזריו, דרך ה- GM וכלה בנשיא, אחרת זה לא יעבוד.
גילוי נאות:
אני אהדתי את פילי בתקופת הדוקטור וצ'ארלס בארקלי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
15/05/2023 12:22:16
Reply to  אוהד ס"א

עם הד"ר ומוזס מלון ובארקלי וצ'יקס וטוני ובובי ג'ונס ועוד הייתה להם שלישייה מובילה וקבוצה שיכולה הייתה לזכות בכמה תארים ולעשות צרות צרורות לסלטיקס למרות בערד הגאון ושלישיית קו הבסיס הטוב בכל הזמנים ועוד שחקנים נהדרים.
אך בגלל האגו של מלון השלישייה הזו התפרקה ובארקלי היה צריך לעבור לקבוצה אחרת במקום להיות מצד שחקני בפנים הטוב בליגה ושלישיית קו קדמי מתחרה לזו של הסלטיקס, ונשארו עם אליפות אחרונה בעונה שלפני הדראפט של בארקלי שנבחר חמישי (ושל ג'ורדן השלישי והאקים הראשון וסטוקטון השנים-עשר ואלווין רוברטסון השביעי, סם פרקינס הרביעי, אוטיס ת'ורפ התשיעי, קווין ויליס האחד-עשר, ג'יי האמפריז השלושה-עשר, מייקל קייג' הארבעה-עשר וורן פלמינג השמונה-עשר וג'רום קרסי הארבעים ושישה – סגל של קבוצה היסטורית אדירה שמועמדת לאליפות בכל שנה ללא נקודת חולשה עם חמישייה מופלאה במיוחד וספסל עצום ויכולת מדהימה בשני צדי המגרש [אולי הקליעה משלוש פחות טוב ויציבה אך ברגעים שבאמת צריך אותה היא תבוא ובעיקר מג'ורדן]).
מבחינתי כאוהד סלטיקס זה דווקא היה טוב.

trusttheprocess
trusttheprocess
15/05/2023 18:54:13

כמה שטויות בתגובה אחת

IDO
IDO
15/05/2023 10:23:24

דר' ג'יי ורוקי בלבואה גרמו לי לסמפט את פילי.
עבר לי.

Jonathan
15/05/2023 10:47:02
Reply to  IDO

את פילי של דוקטור ג'יי סימפטתי גם אם הם שיחקו לפני שהתעניינתי בNBA. ואז היה בארקלי והמדים החדשים שהם הכניסו.
ויש להם שם מגניב.
אבל הם כבר הרבה מאוד שנים מצליחים להעמיד קבוצות שקשה לצפות בהן.

thetroll
thetroll
15/05/2023 13:15:49
Reply to  IDO

תודה לאל.

thejanitor
thejanitor
15/05/2023 10:43:45

אוקי, ניתקלתי בסטטיסטיקה מעניינת. דוק ריברס מוביל את ההיסטוריה עם 10 הפסדים בגיים 7 כמאמן. הבא אחריו 5. בנוסף לזה, ריברס עומד על 5 הפסדים רצופים בגיים 7. יענו, רק הסטרץ האחרון שלו מספיק להעמיד אותו במקום הראשון. מאמן לוזר, פשוט בדיחה. אם מישהו נותן לו חוזה אחרי שפילי יפטרו אותו, והם צריכים לפטר אותו, זה יהיה בושה לליגה.

yaniv
yaniv
15/05/2023 11:05:24
Reply to  thejanitor

נדמה לי שהוא גם מוביל בקטגוריה של הכי הרבה הפסדים אחרי הובלה של 3-1 בסדרה

thejanitor
thejanitor
15/05/2023 14:48:57
Reply to  yaniv

אכן כן, רק מוסיף ללוזריות שלו

דוקטור רזי הופמן
15/05/2023 11:10:37
Reply to  thejanitor

תיכף שימון יענה לך.
תתכונן
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה לענות לו? שבליגה של קוקוים יעסיקו אותו בקלות?

דוקטור רזי הופמן
15/05/2023 12:31:14

על זה דיברתי
🙂

עגל
15/05/2023 12:57:48
Reply to  thejanitor

בהחלט פרספקטיבה מרעננת

thetroll
thetroll
15/05/2023 13:12:11
Reply to  עגל

יפה… נציין רק שיש המון בדברים בליגה שהם בושה לליגה 🤣

thejanitor
thejanitor
15/05/2023 10:50:21

https://fb.watch/kxDqFwi_Ve/?mibextid=qC1gEa
.
איך בראון קיבל טכנית וניאנג לא הועף מהמגרש לא ברור לי

דוקטור רזי הופמן
15/05/2023 11:11:30
Reply to  thejanitor

+1966

אשך טמיר המקורי
15/05/2023 15:27:47
Reply to  thejanitor

איזה גועל נפש

אשך טמיר המקורי
15/05/2023 15:29:00

אישביה לא נענש ופרץ את הסכר
עכשיו קמו חקיינים
פעם הבאה, נער המשקאות אוהד הקבוצה הביתית ישים רגל לכוכב היריבה
i love this game

KobeG
KobeG
15/05/2023 11:21:37

אמביד יצא קטן, אין לו קלאס.
בינתיים מהפלייאוף הזה יוקיץ ענה לכולם בגדול מבין כל המועמדים לmvp,
דיברו על זה שהוא גדול בעונה הרגילה ואף פעם לא הצליח בפלייאוף, ראו היום כמה אמביד גרוע ממנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  KobeG

שיוקיץ קודם יצליח לעבור את השקץ ונדבר

אהרון שדה
15/05/2023 12:04:55

בפוליטיקה הישראלית אומרים ובצדק לא להסתמך על סקרים
אפשר לומר זאת גם על הליינים האמריקאים שרק לפני פחות משבוע דירגו את פילי כמעומדת הבולטת לזכייה באליפות

אשך טמיר המקורי
15/05/2023 15:29:50

היה צריך להיות שלול הבנה כדי להמר על פילי לאליפות

צחי
צחי
15/05/2023 12:14:27

יאללה אמביד לגולדן… נסחוב אותו לאליפות חחחח
אמביד לגולדן זה אפשרי?

The Pro
The Pro
15/05/2023 12:20:57

הפספוס כאן הוא של בוסטון שצריכים להגיע למשחק מס' 7 עם קבוצה ברמה של פילי,
ג'יימס ארדן הוא רשמית כוכב פג תוקף שעובר תהליך דומה שאותו עבר כרמלו אנתוני , אמביד אף פעם לא היה ברמה של להוביל קבוצה ותמיד התחבא מאחורי הפציעות שלו' שחקן כזה לא שווה חוזה מקסימום.

מצד שני,הכוכבים בבוסטון הם הצעירים ואין שום סיבה שלא יתאוששו מבחינה פיזית כי הסדרה הבאה היא טיול במיאמי,
והם כרגע רחוקים פציעה אחת של לברון מאליפות ראשונה.

צחי
צחי
15/05/2023 12:29:12
Reply to  The Pro

פציעה אחת של דיויס התכוונת.
עם כמה שאתם מתלהבים מלברון, מדובר בסוס זקן.
על הנייר מיאמי היא טיול, בשטח אל תזלזל בבאטלר.

The Pro
The Pro
15/05/2023 12:37:55
Reply to  צחי

ילד, לברון הוא השחקן הטוב והחשוב בלייקרס ללא שום ספק,
זה לא לוקח מדיוויס שהיה כחסר מול הגריזליס אבל לאט לאט חזר לעצמו כשחקן השני החשוב בקבוצה.

על הנייר מיאמי היא קבוצה חלשה,עייפה,פצועה ומאצ'אפ הרבה יותר קליל מכל קבוצה אחרת בשביל הבוסטון סלטיקס.

Florida man
Florida man
15/05/2023 19:14:21
Reply to  The Pro

גם כל הפרשנים המלומדים ומילווקי חשבו שיטאטאו את מיאמי והם כבר שבועיים משתזפים על החוף.

etayef
etayef
15/05/2023 16:55:23
Reply to  צחי

סוס זקן עם 30 נקודות במשחק הדחה של האלופה…
לא מה שהיה פעם, אבל בכל זאת

פלורנטינו
פלורנטינו
15/05/2023 12:34:50
אור
אור
15/05/2023 17:20:15

ענק

birdman
birdman
15/05/2023 12:47:15

״הוא חולה פילדלפיה ללא תקנה״ אני מאחל לו רפואה שלמה.

birdman
birdman
15/05/2023 12:50:42

לבן סימונס יש סחלב.

thetroll
thetroll
15/05/2023 13:09:44

מנחם תודה אחלה מעורב.
חם מהתנור:
דוק ריברס עוד לא פוטר.

Berch
15/05/2023 13:22:06

כואב הלב כואב
אין ברירה
יאללה ריברס הביתה. כבר עדיף הבן שלו.
תודה על המעורב
אין סמיילי היום

The Oak
The Oak
15/05/2023 13:28:12

זה היום בו החולצה שלי של אמביד התבררה כלא רלבנטית.
יש למישהו חולצה של באטלר?
פילדלפיה וושינגטון שתי קבוצות חושך. אחת עשתה טאנקינג כדי להיות חושך בפלייאוף ואחת לא עושה טאנקינג כדי להיות חושך בלי פלייאוף.
תודה מנחם

רן הנרגן
רן הנרגן
15/05/2023 14:35:07

לצחי ששאל, בעיקרון א צריכה להיות בעיה להחליף את אמביד בקלי, אבל מבחינת ג"ס זה אומר לשלוח עוד שחקנים , כי היא חייבת להקטין את הפיירול בלפחות 20 מיליון. סכום כזה פירושו או גרין או פול. מצד שני האם אמביד בנוי להיות כינור שני ולשנות את שיטת המשחק שלו? לא חושב. הוא די מלא בעצמו. אז נראה לי שלא.

רן הנרגן
רן הנרגן
15/05/2023 14:37:37

למאנו ושאר אנשי הספרס, האם אתם לוקחים את החוזה של קליי + הזכות של ג"ס על הבחירה בשנת 2024 – נדמה לי שזו בחירה מוגנת במקומות 1 – 5. תנו בחזרה את קולינס

אשך טמיר המקורי
15/05/2023 15:30:55

נשמע כמו עסקה חלומית

פיני
15/05/2023 16:48:22

הגובה של החוזה שלו, בעייתי, אבל זו רק עונה אחת. אפשרי

אשך טמיר המקורי
15/05/2023 17:28:55
Reply to  פיני

לעונה אחת, זה שווה את הניסיון והמקצוענות שהוא ינחיל לצעירים

רן הנרגן
רן הנרגן
15/05/2023 17:44:13

אנשי התאנדר (הגיע הזמן שלקבוצה המבטיחה הזו יהיה נציג אחד לפחות). אותה עסקה (בערך):
האם אתם לוקחים את החוזה של קליי + הזכות של ג"ס על הבחירה בשנת 2024 – נדמה לי שזו בחירה מוגנת במקומות 1 – 5. תנו בחזרה את גילאן וויליאמס (שימו לב לא להתבלבל בוויליאמס).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

כסטוקר של פרסטי אני נוטל את החירות
Taking the liberty
בעברית
לענות על השאלה, ולא נותר לי אלא לצטט את אוהדי הספרס, ואף ביתר שאת, מאחר ואני בשלב מתקדם יותר במחזור חיי הקבוצה – בהחלט כן. עם קליי נגיע לפלייאוף, וכשהוא יככב במשחק השישי זו תהיה סגירת מעגל יפה עבור אוקלהומה.
😉

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא הבנתי לאיזו בחירה אתה מתכוון? הבחירה של גולדן סטייט? אם כן – איך היא מוגנת אם עוד לא הועברה? אם לא – לאיזו בחירה אתה מתכוון?
בכל מקרה – בחירת סיבוב ראשון באזור ה-20 זו לא עסקה טובה עבור 43 מיליון דולר, אבל בגלל שזה קליי, כנראה השחקן הכי ספרסי מחוץ לספרס, אז כמו שהאשך כתב, הייתי לוקח.

רן הנרגן
רן הנרגן
15/05/2023 19:28:15

ב 2024 (שנה הבאה) הבחירה של ג"ס הולכת לממפיס אבל היא מוגנת 1 – 5. אני מציע את החלק המוגן. סיכוי נמוך מאד אבל תמורה גבוהה. כיוון שקיבלת את 2 ההצעות אני הולך על זו של אוקלהומה. גילן וויליאמס נתן עונת רוקי מצויינת. זה נכון שזה באוקלהומה ושם גם גיימס וויסמן היה נותן 3 עונות נהדרות אבל אני מחזיק ממנו שחקן חמישיה. דרך אגב אני מסופק עם פרסטי יסכים.
.
בשולי הדברים, עסקה על קלי עם קבלת חוזה של כמה מיליונים חוסכת לג"ס בערך 230 מיליון בתשלומי מס ומכניסה אותה מתחת לאפרון השני . משמע ה MTE חוזר ונותן לה בערך 6 מיליון להחתים שחקנים.
.
אני כותב על זה שג"ס צריכה לוותר על קלי כבר שנה. הוא לא עשה שום דבר בפליאוף הזה שיגרום לי להרהר בזה שנית.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אין כמעט סיכוי שגולדן "תזכה" בבחירה 1-5, בטח לא אחרי הטרייד הזה, אז לצערי אני צריך לחזור בי מההסכמה, עבור שתי הקבוצות. אבל אם אתה רוצה לתת את בחירת הסיבוב הראשון של 2025 אז סבבה.

רן הנרגן
רן הנרגן
15/05/2023 20:52:59

הזכות של ממפיס נמרחת על 3 שנים ולכן ג"ס מנועה מלבצע טרייד על הבחירות של 2025, 2026.

trusttheprocess
trusttheprocess
15/05/2023 18:49:21

הציטוט של אמביד הוא כמובן שקר אחד גדול ולא מפתיע שהמגיבים כאן נופלים כאן למלכודת שאיזה אתר לקח משפט וחצי מתוך תשובה ארוכה בלי הקשר או הבנה
למען הדיוק מה שאמביד התכוון זה שאי אפשר לנצח כשמשחקים אחד על אחד אם זה הוא או הארדן , כדי לנצח צריך משחק קבוצתי עם 5 שחקנים שתורמים למשחק.
אני בספק אם למישהו יש בעיה עם הציטוט הזה: “We got an unfinished job. We haven’t won anything and I think we’ve got the chance to win. Obviously going to seven games and having the chance to close it out at home, which we didn’t do, I still believe we’ve got the chance to win. We’ve got what it takes to win. I don’t know what’s going on [with Harden’s upcoming free agency] and I know he has a player option so they can extend him but that’s on those guys to figure it out. I’m going to stay out of it. I still believe that me and him, we’ve got the chance to win but it’s going to take more than us. We all got to look at ourselves. I’ve got to be better and I will be better. That’s what I’ll focus on. All of us, we gotta come back and find ways to just keep improving and help the team. You can’t win alone. I can’t win alone. Me and James, we just can’t win alone. That’s why basketball is played five-on-five so we just need everybody to keep finding ways to get better and we’ll be fine.”

והנה עוד משהו שהוא אמר קצת לפני: If I don’t finish first, it’s a failure. I don’t think I would have been proud of myself going to the Finals & losing. I freakin hate losing. If you want to call me the best player on the team, every loss & failure should be on me. It’s all on me. I will be better”

אבל אני בספק אם מישהו יתייחס לזה כי זה לא הנרטיב שרוצים להעביר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אם זה מה שהוא אמר, אז אני בהחלט משנה את דעתי.

אשך טמיר המקורי
15/05/2023 20:01:43

מה אתה מזבל את השכל ברור לחלוטין שהמשמעות של דבריו היא מה שמנחם אמר (יש גם את הוידאו).
לא חידשת כלום, על מה שהוספת לפני ואחרי לא משנה כהוא זה את המשמעות של המשפט.

חגי "התותח" ניסני
15/05/2023 20:23:57

הוא פשוט רע. אין מנוס מכך.
אתה אחד האנשים הכי דוסים שפגשתי בחיי. איזו אדיקות דתית איזה להט

trusttheprocess
trusttheprocess
15/05/2023 20:56:31

אם אתה מתכוון אלי אני מניח שאתה צודק , יש לי אדיקות דתית לחקר האמת

אשך טמיר המקורי
15/05/2023 21:51:34

הוא כמובן מתכוון אלי התותח.
טראסט יש לך אדיקות דתית לבלשט כשזה נוגע לפילי.
תסביר לי בבקשה איך הציטוטים שהבאת משנים במשהו את הדברים שהוא אומר?
ראיתי את הסירטון לפחות פעמיים וקראתי את הדברים.
כרגיל כמו "כוכבים" כמוהו הוא יזיין את השכל ויגיד שהכל עליו בגלל שהוא השחקן הטוב בקבוצה (מחמיא לעצמו), ושהוא כמובן "יילך לעבוד" ולהשתפר (להפגין עלאק רצינות ומחויבות – מס שפתיים לתקשורת).
ואז –
"זה צריך להיות יותר מאיתנו" – כלומר, אנחנו עשינו את שלנו, אבל זה לא מספיק. צריך גם חברי קבוצה טובים מסביבנו.
"משחקים 5 על 5" – אותו כנ"ל
"אני לא יכול לנצח לבד… אני וג'יימס לא יכולים לנצח לבד" – כורך אותו ואת הארדן ביחד, לעומת השאר.
עושה הבדלה – אנחנו עשינו מה שיכולנו, השאר לא עזרו לנו מספיק.
"אז אנחנו צריכים שכולם ימצאו דרך להשתפר" – אני וג'יימס לא יכולים לנצח לבד, אז שחקני המשנה צריכים להשתפר.
.
כל המהות של ההופעה המביכה הזו היא זריקת אחריות טוטאלית להפסד.
מההופעות הרעות שלו ושל הארדן, אל הצוות המסייע שלא עזר להם מספיק.
והוא בתור "השחקן הטוב בקבוצה ואדם רציני וערכי" לוקח אחריות על כך.
גם זורק עליהם את האחריות, גם מפריד לחלוטין בינו + הארדן לשחקנים האחרים, וגם משחק אותה מנהיג ומחמיא לעצמו על הדרך.
בושה של ריאיון, יש לך בושה של שחקן בתור הפנים של הפרנצ'ייז שלך.
תתמודד עם זה בלי לבלשט (או שתוכיח לי איפה טעיתי).

אשך טמיר המקורי
15/05/2023 21:53:10

השפת גוף שלו משדרת את אותו דבר, אגב.

אשך טמיר המקורי
15/05/2023 22:23:07

עברתי על עוד תגובות לריאיון בתקשורת ומעניין שכולם מבינים שאמביד זורק את חבריו תחת האוטובוס (דפוס קבוע אצלו), ומשליך את האחריות להפסד ממנו + הארדן לאחרים, כדי לברוח מההופעות הרעות שהצמד נתן בסדרה.
כל אנשי התקשורת, ערוצי יוטיוב, שחקני עבר והווה.
רק טראסט האדוק רואה את האמת.

trusttheprocess
trusttheprocess
15/05/2023 23:00:50

אני לא חייב להוכיח לך כלום , אני לא עובד אצלך
אתה צריך להבין שהשנאה שאתה משדר כלפי כל כך הרבה שחקנים\מאמנים\קבוצות גורמת לזה שאף אחד לא לוקח אותך ברצינות חוץ ממועדון המעריצים שלך.
כל מי שקרא את הציטוט המלא מבין בדיוק מה שאמביד אמר ולמה הוא התכוון, כל השאר זה שונאים כמוך ורודפי קליקים שהעלו את הפוסט הזה.
זה לא בושה להיות שונא או רודף קליקים, כל מה שאתה צריך זה להודות וניתן לך תמיכה נפשית מתאימה

אשך טמיר המקורי
16/05/2023 3:45:40

אמר האיש עם שנאת בוסטון הכי חולנית שראיתי.
הבנתי אותך. אתה עושה לי אמביד.
התרסקת מול הקבוצה שאתה הכי שונא, למרות שכולם כאן אמרו לך שפילי מסריחה וזה מה שיקרה, ובתגובה אתה מסיר את האחריות מעליך (כמו שעשה אמביד) ומעביר את זה עליי.
אז לא, אתה היחיד שהבין את זה אחרת.
כולם הבינו את זה כמו שזה – שחקן הפרנצ'ייז והיהלום שבכתר שלך הוא אנטי-מנהיג, ביריון בכיין ורמאי, שכמו שכתבתי בעבר קיבל לצידו את ההשפעה הכי גרועה שיכל בעסקה נוראית, ועכשיו הוא בורח מהאחריות להפסד, וכדי להסיט את האש מהיכולת העלובה שלו בסדרה, מהמאמץ העלוב שלו, מהיכולת + המאמץ העלובים של חברו הנכלולי כמוהו, ומהעובדה ששניהם סדרתיים בזה, הוא זורק את האשמה על חבריו לקבוצה.
בינתיים, אני רואה שהארדן בחר לזרוק את זה על ריברס.
ושאמביד גם הוסיף איזה יציאה מסריחה כשציטט את יאניס, כשזה הודח…
אתה פשוט לא מסוגל להתמודד עם כל הבושה הזאת ולצאת גבר ולהגיד – צדקתם. יש לי שני אפסים בתור מובילי הקבוצה שלי.
מעניין שאתה יודע להיות חד ומדויק כשזה נוגע לכל נושא אחר כמעט, מלבד פילי.
יש לך את יכולת הבולשיט (כלפי חוץ וכלפי פנים) הגדולה ביותר שראיתי, כשזה נוגע לאהדתך לפילי.
שכנוע עצמי עמוק חחח… בהחלט אדיקות דתית.

trusttheprocess
trusttheprocess
16/05/2023 7:20:06

איזה בושה בדיוק? אני בסך הכל אוהד, אני לא שחקן,אני לא מאמן ובטח שלא הבעלים.
אם יש פה בושה היא שלהם , אני לא חלק מהקבוצה , אני לא מקבל משכורת.
אני אמרתי פה בערך 100 פעמים במהלך העונה שפילי לא יעברו סיבוב שני .
אתה חושב שאמביד והארדן מטרידים אותי בכלל?
כדורסל זה בכלל לא הספורט האהוב עלי
אני עברת את ברט פארב הולך לאטלנטה בחירה אחת לפני
ויני טסטיורדי קורע את האכילס חצי שעה מפתיחת העונה
פני עובר שני ניתוחים בכתף והופך לנודל ארם
עוד פארב נפצע בכתף ב מאזן 9-2 וגומר את העונה.
סאנצ'ז לא מסוגל למסור סקרין פאס
ההגנה של רקס מפסידה פעמיים בגמר ה AFC
ג'ינו סמית מקבל אגרוף ללסת בגלל חוב של 500 דולר
מייק פאקינג מקנגן לוקח בוקס סייפטי במקום פטריק מהומס לקבוצה בלי ק"ב
סאם דרנולד רואה רוחות רפאים
וזאק וילסון מזיין את חברה של אמא שלו ולא מסוגל לעשות פירסט דאון
ואתה חושב שאמביד והארדן מטרידים אותי LOL

שי אבן צור
15/05/2023 20:50:56

קראתי
צודק

המשגיח
15/05/2023 20:54:21

תודה דוק.

אמביד יצא ממש ממש דביל במסיבת עיתונאים. אפילו טוביאס האריס היה יותר טוב ממנו אתמול, והאריס בד"כ די פושר

ירון, החלום
ירון, החלום
16/05/2023 0:38:06

בס"ד
תודה רבה.
בוסטון הרבה יותר כשרונית מ יאמי,
אבל האופי… להערכתי הסדרה הזו 50:50.

פילי, מתחילים תהליך מחדש?

שמול
שמול
16/05/2023 1:41:57

מנחם, אתה החותן שלו והוא החתן שלך, כן זה גם מבלבל עם חתן מהמונח "חתן וכלה"