2:30 מיאמי היט (3) – ניו יורק ניקס (2):
אף משחק צמוד באמת לא היה לנו בסדרה, הזאת, הסדרה שכנראה עמדה בצל 3 שלוש הסדרות האחרות ושלל הכוכבים שמשחקים בהן.
אבל לג'ימי באטלר ולמיאמי היט שלו זה ממה לא ישנה, כאשר ינסו להבטיח עוד גמר מזרח ברצף עונות פשוט בלתי סביר בו הם מנצחים את הציפיות פעם אחר פעם, גם אם לא מצליחים ללכת עד הסוף.
דומה שהם קצת הורידו את הרגל מהגז במשחק מספר 5, היה זה המשחק שהם יכלו להרשות לעצמם להפסיד לאחר שלקחו את הביתיות בסדרה, באטלר זרק רק 12 פעמים לסל ולהיט לא הייתה שום תשובה לבראנסן שקלע 38.
היום במיאמי זאת ההזדמנות של ההיט לסגור עניין ותהיו בטוחים שבאטלר לא יזרוק 12 פעמים. מהצד של הניקס אני בהחלט חושב שהם מצאו את הנוסח מבחינת חלוקת הזריקות לכל הפחות. 1. בראנסן 2. בארט 3 רחוק מאוד במידת האפשר. ראנדל. גם כך אני לא חושב שיש שם מספיק כוח אש כדי לאתגר את הגדולות באמת, אבל כדי לנצח את ההיט במשחק אחד? יתכן.
הימור: הניקס ב-5
5:00 לוס אנג'לס לייקרס (3) – גולדן סטייט ווריורס (2):
הכותרת לקראת המשחק הזה היא העובדה שוויגינס בספק עם פציעה בצלעות. הפורוורד היה בלתי יציב לאורך הפלייאוף אבל דווקא במשחק מספר 5 הוא היה מצוין עם 25 נקודות, והווריוס, אולי במשחקם המרשים בפלייאוף הביסו את הלייקרס כדי לכפות משחק מספר 6.
האם יש להם מספיק כדי להחזיר את הסדרה הביתה או שההפסד במשחק מספר 4, המשחק אותו הם באמת יכלו לנצח יחרוץ את גורלם?
זה ברור שהדבר הכי חשוב הוא היכולת של דיוויס שספג מכה בראש במשחק מספר 5 ולא ברור כיצד זה ישפיע עליו, אבל הנוכחות ההגנתית שלו הוא השמש הירח והכוכבים של הלייקרס בפלייאוף הנוכחי.
מעבר לכך השאל ההיא האם יצליחו לקבל יכולת בלתי שגרתית משחקן משלים כפי שקיבלו בכל הנצחונות שלהם בפלייאוף העונה. אין להם שחקן שלישי אחרי דיוויס ולברון. יש להם רוטציה של שחקנים שבכל פעם יכולים להתפוצץ לרבע או שניים. ראסל, ריבס, הצ'ימורה או לוני ווקר כל אחד מהם התפוצץ פעם אחת וחזר לרקע. מי זה יהיה הערב?
בווריורס זה ברור שקארי הוא המרכז, אבל זה גם ברור שהלייקרס יודעים איך לצוד אותו כך שברגע הרביעי הוא כבר יתקשה, זה מה שקרה באותו מספר 4, והלילה הוא יצטרך עזרה כדי שזה לא יקרה שוב. נראה שג'ורדן פול גמור מבחינת ביטחון עצמי, ומי שצריך להרים רמה כאן הוא קליי תומפסון שעד כה בשקט בשקט נותן פלייאוף חלש מאוד בשני צידי המגרש. התעלות שלו הלילה יכולה להיות ההבדל.
הימור: לייקרס ב-12

שרודר. הלילה זה יהיה שרודר. מול רפאל, גונאטלו מיכלאנג'לו ודריימונד זה יכול להיות רק שרודר…
מיאמי
לייקרס
נקווה שקליי משחק 6 יופיע היום ובגדול.
אומנם לקליי היו 3 משחקים אחרונים חלשים אבל לפני כן היה בפלייאוף טוב. משחקים טובים מול סקרמנטו.
דווקא במשחק הקודם מול הלייקרס היו לו 2 פעולות הגנתיות טובות בסוף המשחק שעזרו לסגור אותו.
אני אלך עם הביתיות שיסגרו עניין ויעפילו לגמר הקונפרנס.
מיאמי בדו ספרתי. באטלר יבוא לחסל.
לייקרס ב9
גס
ניקס
הלוואי
איתך בהימור
גס חייבת התעלות של הספסל דיוי פול וגם ערב משוגע של קרי
קליי וגס.
ניקס מפתיעים
תודה דור.
מיאמי והלייקרס יסגרו עניין הלילה
באטלר שמר כוחות למשחק הערב ויחזור למוד פלייאוף. מיאמי מנוסים וחכמים מדי ליפול היום מול הניקס שיש להם שחקן (ברונסון) וחצי להציע בסדרה.
לייקרס לצערי יעלו לגמר ושם יינגפו מול דנבר שנראית הקבוצה השלמה ביותר בפלייאוף הנוכחי.
אם הידיעה פה על וויגינס נכונה (לא יודע מה מקורה)
אז מיותר שגולדן תעלה על המגרש.
אם וויגינס כשיר ובריא.
אני מאמין שלגולדן יש דם של אלופים והם יעלו וינצחו את המשחק.
אם גולדן מנצחים היום, במשחק 7 הלוחמים מנצחים בפער דו ספרתי.
מקורה בדו"ח הפציעות הרשמי של הקבוצה.
Game 6 Clay coming your way
Jimmy buckets right on the momey
אני מאד מקווה שוויגינס יהיה כשר לשחק
תודה דור
2 משחקים שיהיו מאד צמודים
אני בתחושה שהניקס ינצחו משחק 6 רק בכדי להפסיד 7 אצלם בבית ניקס ב 1
ג.ס יפתיעו ויאריכו את הסדרות בהם הם מנצחות בחוץ
קליי מתפוצץ היום עם לפחות 30 נק ולפחות 7 שלשות
ג.ס ב 8
מיאמי יסגרו עניין בקלות
הייתי רוצה גס אבל אין לי אמונה בהם כבר אפילו נגד הלייקרס בטח אם וויגינס לא ישחק וקליי כבר לא מביא משחקי שש כמו פעם אז הלייקרס ב8
קשה לי להאמין שמיאמי ישמטו את הניצחון הלילה. בין הלייקרס לגולדן זה מאד תלוי במי יהיה פצוע ועד כמה, בהנחה שוויגינס אכן לא משחק אני נאלץ להמר על הלייקרס. תודה רבה דור.
בלי קשר לפציעה של וויגינס – הוא יעלה לשחק, אבל זה יכאב לו ולהערכתי יפגע מאד במשחק ההתקפה שלו – אני פסימי. כתבתי כבר לפני הפליאוף שאני לא מאמין שלג"ס יש את היכולת ללכת כל הדרך השנה וסדרה מול לברון – והליגה – זה הר גבוהה מידי לטפס להרכב הנוכחי. השיפוט הרג את המשחק של ג"ס במשחקים 1 ו 3. זה לא רק הפער בזריקות מהקו אלא גם האטת קצב המשחק. ג"ס לתפיסתי אף פעם לא היתה קבוצת קלאץ טובה. זה לא שלא היו לה נצחונות בדקות הסיום אבל כשהיא טובה היא פותחת פער שמיתרת את הלחץ של דקות הסיום. בסידרה הזו זה בא לידי ביטוי בהפסדים במשחקים 1,4.
.
כדי שג"ס תנצח הפער בזריקות מהקו אסור שיעלה על 10 והקבוצה חייבת לקלוע היטב מהשלוש.
אתה צודק
הרציונל אומר מיאמי והלייקרז.
מיאמי זה די ברור חבל להרחיב.
לגבי הלייקרז יהיה קשה ללוחמים בלי וויגינס בלי ביתיות ומול שריקות עוינות חד צדדיות ומכוערות שיכולות להפציע לפתע.
למעשה הלוחמים התחילו את הסדרה הזאת במינוס 2 (אני נותן ללייקרז רק נצחון אמיתי אחד בלי כוכבית). מה שקרה במשחקים 1 ו 3 זה גזל רמאות ושקרנות.
אני לא חושב שיהיה שיפוט עוין הפעם. ברור שזה הפריע לליגה. פתאום משחק אחרון היה איזון בהליכות לקו ולא ה 37 – 8 המפורסם (אני יודע שנגמר 37-11) .
אני מהמר על הלוחמים והניקס למרות שברור לי שזה די טפשי.
אם הלייקרס עולים יוקיץ יעיף אותם בסוויפ או ג'נטלמן.
מה שקורה עכשיו עם השיפוט במשחק של ירושלים זה לא פחות משערורייה
אחד מערבי הספורט הגדולים בהיסטוריה של המדינה הזאת
אבל אין ערך ספורטיבי
לשופטים
מיאמי.
לייקרס.
ברכות להפועל ירושלים!
ניצחון ענק של ירושלים.
השיפוט באירופה הפך לשערורייתי ממש, מזל שבסוף שרקו לוונה לפאול ושלשה.
מסכים איתך
אני חושב שגולדן פייבוריטית, אבל בעד 2 הביתיות היום
אם יש קבוצה שיכולה לחזור מ3-1 זה רק הלוחמים
אם משחק 6 קליי עדיין קיים שיעלה ויצדיק תמיתוס מקווה מאוד שזה מה שיקרה
לצערי, נראה לי שהביתיות סוגרות את העניין הערב. נפגש בסיבוב הבא
תודה רבה דור
סקוט פוסטר שופט היום את ניקס-היט. מיאמי הפסידו את עשרת המשחקים האחרונים שהוא שפט בהם (בתשע מהם אפילו לא כיסו את ה spread) כולל משחק מספר שתיים בסדרה עם השיפוט השערורייתי שלו
לאורי בסדרה הזו מציל את הכבוד האבוד של ההחתמה שלו במיאמי
אם מיאמי מפסידים ריילי צריך להתקשר לקיריי בסוף המשחק
נראה לי שקיירי מעט פריך כדי לחלוק חדר הלבשה עם באטלר
כל עוד ברונסון על הפרקט החיים של הניקס יפים
באטלר אמר שהוא רוצה לשחק עם קיריי. ברנסון נח בהגנה על שחקנים שלא יודעים לכדרר אחריי החצי
מיקי אריסון צריך לשים את האגו בצד ולתת לקיריי חוזה אם הוא רוצה לראות אליפויות
אף אחד חוץ מברונסון לא מסוגל לשים את הכדור בסל אצל הניקס
חחחחח איזה פח רנדל לא יודע כלום חוץ מליפול על השחקנים
רנדל מחרב
בארט או רנדל קשה להחליט מי יותר גרוע
ג'ימי עם קרח בוורידים
משחק רעידות הידיים במיאמי, כל הכבוד להיט וג'ימי.
גיליון ברונסון שחקן אדיר. משחק עם ארבע אפסים. ברכות למיאמי. מעבר לבאטלר, לאורי שחקן פנטסטי
קליי בא לשבור טבעות
ברונסון הוא בעצם סיזיפוס, איבוד שירדוף אותו הרבה זמן. עדיין השחקן כוכב ומגיע לי standing ovation על סדרה מופתית
מסע הקסם של מיאמי נמשך
ברונסון שחקן מעולה וחבל שהוא משחק במשליכי הלבנים המחרידים בניו יורק. רנדל שחקן אלים שמזכיר את דילון ברוקס בהגנה ובהתקפה. מיאמי לא שיחקו יפה (בלשון המעטה) אבל ההגנה שלהם פשוט אדירה.
פייטון בדקות פתיחה מטורפות, בכל מקום ועושה הכל. שומר את גולדן הגרועה איכשהו קרובה בפתיחה.
כל זריקה של הלייקרס זה או סל או עבירה אין אופציה אחרת
הלייקרס הנוכחית פשוט קבוצת כדורסל יותר טובה מגולדן הנוכחית, לא יעזור
חחחח גארי פייטון היה שחקן הגנה קיבל כסף כבר שכח לשמור
לדרוס לדרוס לדרוס
קדימה, אוסטין ריבס לאליפות.
הערב הלייקרס ישחקו הרבה יותר פנימה ולא יוותרו לג"ס על הכ"ח
דיוויס כמו גוליבר מול הווריורס
לברון עפ שלושה
, הלוחמים קבוצה שחיה ומתה על השלוש
מצחיק שם טכנית לשרודר
מסכן קומינגה ומודי, קר הפך אותם לפסלים מוציא כלום מהקבוצה שלו השנה
ודיווינצ'נזו נמחק. ופול קרס מהספסל
קרי נחנק כמה מפתיע היה צריך שדיויס יפצע
גרין לא יסיים את המשחק על המגרש
הבעלים של גולדן צריך לפרק את הקבוצה זה כבר לא זה
וואו לייקרס
גולדן נשארה בחדר ההלבשה
לברון יאהבל כנס לטבעת
game stinks klay
אסור ללייקרס להוריד את הרגל מהגז
גולדן סטייט זה כמו נחש, חיייבן להוריד לו את הראש
דיוי שומר את הלוחמים בתמונה. לא לוותר. אני מבין שוויגינס לא משחק?
שיחק
משחק בביצים של קר על הספסל
הלוחמים בנתיים לא הגיעו אבל כל מגע קל הלייקרס על הקו. הלייקרס מרביצים בהגנה אין תגובה מהשופטים. כבר 10:2. מאוססססס
שמע הפרמטר שלך לשיפוט מגוכח
הלייקרס הולכת פנימה וגולדן סטייט מפציצה מ 3
צריך להיות 20 זריקות ללייקרס מהקו הרבע
גולדן סטייט קיבלו 8 שריקות רצופות מהשופט
הרמת ביצוע של הלוחמים גרועה במשחק וגם ההגנה של הלייקרז סבבה והשופטים לא שורקים להם. אני סבבה עם זה. הבעיה שכל מגע קל בצד השני נשרק.
אתה צריך משקפיים, הכל עבירות.
גם בצד השני. כשקרי חדר עכשיו שרודר עשה עליו עבירה
אין שריקה. איכשהוא זה נגמר באנד וואן. השופטים מאפשרים מגע בצד אחד ובצד השני כל ליטוף זה פאול.
אין שריקה ונגמר באנד וון, זה לטור של האשך חבר (:
לא שרקו עבירה של שרודר אז,קרי המשיך שם 2 ושם עבר היה פאול ברור היו חייבים לשרוק. עזוב נו לא הולך להתווכח על זה.
פייטון ודיווינצ'נזו היחידים שהגיעו היום בגולדן
לברון החזיר את גולדן לתמונה
למה מותר לשקץ לדחוף את מודי ביד הנגדית?
כי הוא בן של זונה
רגיל מהבית לעבוד עם היד הנגדית
גולדן קבוצה לא אמינה. חוץ מקרי אתה פשוט לא יודע מה תקבל. היום זה נראה שהם בעיקר לא כל כך רוצים לשמור.
גולדן חוזרים לחיים
גם אם גולדן זוכים באליפות העונה קיובן צריך למכור שחקנים. להריץ את הצעירים ולהתחיל בנייה מחדש
פיהוק
נמחק
פיהוק אאאאהההה
בלוכר טוף לכולם, בלוכר טואוב לספףףףף
ואיחולי ראייה כפולה לשקץ, במשחק היום. שיזרוק ויקלע לסל דמיוני.
ביקום המקביל
אם אחרי רבע כל כך גרוע של ג"ס הם במנוס 5 אז יש סיבה לאופטימיות
🙏
הביתיות עלולה להתהפך על הלייקרס, הלחץ עובר אליהם
כבר חשבתי שיהיה שחזור של דנבר-פיניקס. איזה מזל שיש את קרי.
בעיקר דיוי ופייטון
גם
למי ששואל למה גולדן סטייט לא הולכת לקו
זרקו 14 פעם מדאון טאון ברבע
השיפוט מוטה לטובת הלוחמים ביג טיים מאז הטיים אאוט של קר הבכיין והפציפיסט
וה פי סיסט
מה התכוונת? פיס אוף שיט?
פי סיסט, אין יותר ברור מזה.
🙂
לא אתה יה אהבל, סטיב קר.
אני מודה שכרגע השיפוט עוד סביר אבל להגיד שהשיפוט מוטה לג"ס זה כבר באמת מוגזם.
אמת. שיפוט סביר זה שיפוט שנוטה רק במעט ללייקרס.
וזה מה שקורה בינתיים
לברון בוכה לשופטים קורס בלחץ
אם הלייקרס מפסידים דבר ראשון שג'ני באס צריכה לעשות זה להתקשר לקיריי.
אם הגולדנים מפסידים דבר ראשון שלייקוב צריך לעשות זה להתקשר לקיריי.
(מחווה ל TRIP)
למעעעעעע?
https://tenor.com/view/hello-gif-25645320
הלייקרס מאבדים את הראש כשלא הולך
גולדן צריכים להמשיך לשחק סביר ונחוש והלחץ יעשה את שלו וישבור את הלייקרס
הם בבית וזה שלהם להפסיד
אני לא מבין למה בעצם קליי מחמיץ ככה.
הוא זקן?
אם קליי לא חם הוא יותר גרוע מגרין
אני חושב שפול יביא לנו את הניצחון
פוגבה?
אני מרגיש בעצמותיי הזקנות שהוא יהיה ה-X פקטור
או זה או שהולך לרדת גשם…
ירד אבני אלגביש ויחטש את הסטף
על הדרך גם אותנו.
ביוקיץ ננוחם.
כבר לא נשאר מקום על העגלה, קפוץ על עגלה אחרת עם לואיז
אבוי אשך אבוי
הגם לך נפל האשך הלא טמיר לחצי התורן?!?
בבחירה בין משוקצי אל איי לנבלות הסרוחות מהמפרץ עלייך לשים אטב כביסה על האף ולבחור במשוקצים, למענו של יוקיץ
אין מקום על העגלה הזו
היא מלאה להיתפקע. גלגליה שחוקים וחרופים וצמיגיה מפונצ'רים
לא מסוגל להיות בעד הלייקרס
למרות שנמאס לי לחלוטין מגולדן
השופטים נותנים לערסים מהמפרץ להכות חופשי
אבל היי! הלייקרס הולכים יותר לקו
אם האם לא יכניס את AD הוא יאבד את המשחק
השיפוט בינתיים סביר לגמרי
שלא יכניס, הוא צריך אותו לגמר המערב
קר יה דפקט אולי פעם אחת תשרטט תרגילים ללוני??
יש סטף קלי ו FOOL
הלייקרס בלי דייויויס שווים לתחת כשהוא על המגרש זה משחק אחר.
מקבלים בתחת התכוונת
חחח :))
דייויס צריך גארד מאיים כמו קיריי שיפתח לו את המשחק
הילי בילי ממבה!!!!!!!
השחקן היחיד עם ביצים בלייקרס!!!
מדהים שנהיה חוקי לדחוף את המגן עם היד הנגדית
איפה ג'מייקל גרין במקום דריימונד הנכה??
שיפוט שיפוט שיפוט
גולדן סטייט עושים המון עבירות בחסימות
השריקה ששרודר קיבל עכשיו שערורייה
אחי תפס אותו בדרך למטה. לא כל כך מבין למה לחפש את השופטים שורקים לכם על כל מגע. ריבס פשוט דחף את קרי כדי לפנות את עצמו ונתנו לו אנד וואן.
אתה מתכוון ריבס עשה לקרי פורפרה ועוד שם לא סל בפנים כשקרי מתנגש בו
רק שדחף אותו:/ מהלך יפה שבחיים לא יפסלו כי הוא יפה.
שרודר צריך לקבל טכנית על הפלופ
פייטון זז בחסימה או לא? שים לב לדריימונד ולוני בחסימות
קארי עם רגל בחוץ, עושה צעדים
מוציא את הכדור החוצה
כדור – למסריחי המפרץ
שיפוט….
קרי עושה צעדים כל הפלייאוף אבל את מי זה מעניין בכלל
"אנחנו לא מלמדים פלופים"
19:7
אם היה שיפוט נכון
הלייקרס היו כבר 35 פעם בקו
רוצים גיים 7 בשביל לברון
מה יעזור לו גיים 7? הלייקרס ייחנקו ויידרסו
הלוחמים קצרים להפליא, פשוט אין מי שקולע נקודות – סטף ודיוי, ופעם בירח כחול גם קליי. ג'ורדן פול לא רלבנטי
קרי עושה צעדים ומעיף את הכדור לחוץ וכשור של הלוחמים
קליי שווה חוזה מינימום. קלע מהספסל
צריך לתת לדריימונד את הכדור בצבע, שיעבוד על דייויס יוציא ממנו עבירות.
I am grooffff
https://tenor.com/view/happy-groot-dance-marvel-gotg-gif-17290534
פול יה חתיכת טמבל
אני מתחיל לחשוב שג'ורדן פול למד באותו קורס כמו ג'ה מוראנט – חשיבה עקומה ג'
ha miztaynim ba mahzor
הם שניהם מאותו הכפר
חח לגמרי.
טייפ קאסט של שחקני נב"א מפעם, אתלטים וטיפשים
לוני גדול מאייטון
עוד משחק מופת של גורדן פול
הלייקרז חא שווים היום הרבה אפשר לנצח אותם.
הבעיה שגם הלוחמים 🤣
כל מה שהלוחמים צריכים לעשות זה להישאר קרובים והלייקרס יקרסו מהלחץ
פול עם 4 עבירות, וזה כל מה שעשה במשחק
12 דק 4 עבערות 0 נקודות. fool
הלייקרס פרייארים
יסססססס
ממבה מנטליטי
היה צריך לשרוק עבירה של דיוויס
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
לדעתי נוגע לו ביד אבל קשה לראות מהזווית הזאת, בכל מקרה נסכים שלא להסכים על השיפוט🤷
כוס אוחתו ריבס. חחחחח
חהאהא!!! איזה סל של ריבס!!
הבחור תותח!!
גם בזריקה של ריסרס שנכנסה בסוף…מי הלא שומר שהיה עליו – פול
זה לא שהלייקרס משחקים טוב, אבל הווריורס זוועה.
המשחק של הווריורס תלוי לחלוטין על הקליעה מ-3
קרי חלש מאד אולי אם לברון יפצע יש לו סיכוי
שני ונילים עושים כאן בית סםר לכולם.
אוסטין ריבס סוגר את החצי עם סל גדול. איזה שחקן, רכז טוב מאוד, שומר מצוין, ובחור עם שכל ולב גדול.
ומצד שני, דיוינצ'נזו האליל מחזיק את ג"ס כל הרבע הראשון גם בחטיפות וגם בחדירות לסל. כל נקודה שלו זה חמצן לגולדנים המקרטעים.
דונטה שחקן נהדר
השיפוט הורג אותנו. היתה עבירה ברורה של דיוויס לפני הסל של ריבס . פשוט שוד.
וג'ורדן פשוט fool . כתבתי אחרי המשחק הקודם שמקומו בעידוד מהספסל.
מחסל את כל הקרדיט שהרוויח בפלייאוף הקודם
אם לא השלשה של ריבס
מחצית מבישה של הלייקרס
גולדן סטייט לא יכולה לשחק יותר גרוע
הלייקרס פתחה באטרף ונרגעו לגמריי
5 מ 22 מדאון טאון לעומת 6 מ 11 של הלייקרס
זאת הייתה מחצית שהייתה צריכה להסתיים ב 20-25 לאל איי
זה מה שקר יגיד לשחקנים שלו במחצית, לא יכול להיות יותר גרוע, תמשיכו להרביץ ולשחק את המשחק שלנו
אם קר היה משחק על לוני היה גומר כל משחק עם 20-20
בינתיים – השיפוט סביר לגמרי
התחיל בפסטיבל שריקות ללייקרס אבל עכשיו מאוזן רק שימשיך ככה ושהלוחמים יכנסו כבר למשחק. אני מת לראות סדרה של הלוחמים נגד יוקיץ. את הלייקרס דנבר תפרק. אין דאגה.
עם עזרה מהשופטים הלוחמים ינצחו גם את דנבר
בכדורסל אין להם מה למכור מול האובר-סייז של דנבר
יוקיץ, גורדון, MPJ
גולדן סטייט קבוצת כדורסל רעה עם המון חוסרים
גרין הערס שחקן ההגנה הטוב בכל הזמנים היחיד שנותן שם הגנה (בחסות הזברות)
כולם ידברו על 4 עבירות 0 נקודות מגורדן פול.
רק אני אשים לב שהוא אפילו לא הרים יד שריבס זרק מהחצי, פשוט זז הצידה.
אני מבין אותו, ככה עושים בשכונה,לשם הוא שייך.
אני פוצח בקמפיין
#פולך
+1000
הוא אמור לחסום זריקה מהחצי ? ידביקו לו פאול יותנו 3 זריקות. לא מסכים איתכם הפעם חברים. בלי קשר המשחק שלו זועה וכנל הפליאוף הזה.
הלייקרס לא משהו בהתקפה היום, אבל איזה הגנה וואו.
ולגולדן סטייט יש לי פתרון – ג'ורדן פול שווה לתחת, אז בואו נעלה לו תמשכורת בעוד 10 מיליון דולר לעונה.
משחק מאוד בינוני לבנתיים
גרין הנכה עומד על השלוש כמו סימונס לבד לגמרי ומסר לזרוק
צריך לשחק גרין הנורמלי, ג'מייקל, ירווח מבחוץ ויוציא את דייוויס מהצבע
קר מרובע ומקובע, וצבוע, למדתי לשנוא אותו
ומסרב לזרוק
אפשר לנסות את ג'מייקל. אבל בלי דריי אין לווריורס סיכוי. ה
הנאגטס יוצאים מעודדים מהמחצית הזו
בלי קשר לכדורסל
ענבר לניר ג׳ודקא בת 23 עשתה אתמול את היום הכי גדול בחיים שלה
ניצחה סגנית אלופת עולם
מדורגת ראשונה בעולם
וצרפתייה שנראית כמו גנב אופניים בגמר (4 פעמיים אלופת אירופה)
כבוד גדול לישראל, אלופת עולם בטורניר עם דרגת קושי גבוהה (לפני שנה אולמפית, כולם מתחרים)
שווה לעקוב היום אחרי רז הרשקו
שלשה קריטית בסוף, הטעות החמורה היא של הטיימינג בזריקה- קליי עם זמן על השעון, ואז במקום לגמור מחצית איומה בפיגור של 7 +- הם במינוס עשר, עם מומנטום וכדור של הלייקרס. משחק רע מאוד, קארי כבר שלושה משחקים לא פוגע מבחוץ וכל הלוחמים היום גם, אז קשה להם להיות במשחק. עם קר מעלה את פול במחצית השניה זה פשע, הבן אדם לא רוצה להיות כאן ורק מחבל בקבוצה, הפאול הרביעי זה משהו שאי אפשר לקבל.
אין על המורשת של הלייקרס. קבוצה שבלי עזרה קבועה מהשופטים לא מצליחה לנצח סדרה חשובה. מרחם על האוהדים שלהם שצריכים להתפתל בכל פעם
פתיחת הרבע השני הייתה עם הרכב הזוי של הלומים, גם גרין הנגר גם לוני , בלי סטף, הלייקרס היו צריכים לגמור שם את המשחק, אבל דיווינצ'נזו שמר אותם קרוב. פתיחת הרבע השלישי קריטית, זה יכול להתפתח לבלואאוט אם הלוחמים ישמיכו לידות שלשות.
זוכרים את ג'ורדן פול של לפני החוזה? אחחח… איזה שחקן הוא היה
תמא טקס?
ג'ורדן פול אפס נקודות.
אני מבין שלא נתנו לו נזעי חשמל.
ניסו, היה קצר, הוא הקפיץ את הפיוז
היש שחקן יותר מגעיל מלברון תחת גדול ג'יימס?
לברון ענק
תחת ענק.
משחק עם הגב לסל ודחיפת שחקן שומר עם היד.
תעשה לי טובה
אמת
אפשר לבכות עד מחר, מספר 1 על המגרש ביחד עם דיוויס
די תפסיק.
גם אני אוהד ווריורס.
גם אני בכלל לא אוהב את לברון.
זה לא הסיטואציה ולא הדרך להגיב פה
יוקיץ'?
בוקר צח אני רואה הטראקרס מנגבים ומטאטאים את הפרקט.
אין במי להתנחם. מורידים את הדגל לחצי התורן בכפר הללל.
השקץ הולך לקחת טבעת חמישית בקליר פאת. אוי ואבוי.
איזה טבעת? זאת נראית לך קבוצה אלופה? פגשו שתי קבוצות עלובות מהן
גולדן סטייט לא קיימים בצבע
זה האסטרטגיה של המאמן הגאון שלכם. לא צריך סנטר נשמור עם בטף בצבע דריי מספיק טוב 😂😂
דיוויס שחקן ההגנה הטוב בעולם, משנה כל זריקה. לברון חייב להכנס לצבע כל מהלך או פוסט הוא בלתי עציר שם. הייתה עבירה שנעלמה מהשופטים במהלך הזה
היד הנעלמה
צריך לרשום את זה ככה
**********************לוס אנג'לס לייקרס******************************
קליר פאת ג'יימס
לגס אין בכלל הגנה חחח עומדים ומסתכלים במבטים.
לא מבין מה כולם מופתעים מגורדן fool הוא תמיד היה כזה בהגנה ובהתקפה חגג בקליר פאת בעונה הסדירה. עכשיו הוא רק עשיר יותר. מה חשבתם שיעשה יותר הגנה🤣🤣🤣
הקינג בקליר פאת כל התקפה חחחח ההגנות בnba חזקות יותר בפלייאוף 🤣🤣🤣🤣
השאירו את הגמד גרין לבד ונפטרו מכל גבוה בסגל, הקפיא את כל הצעירים והוריד להם את הביטחון.
אמת
תפסיק לקשקש כבר על פול אף אחד לא נתן לו את החוזה הזה סתם. הבעיה שהכסף הלחץ הכל ביחד סיחרר אותו הבן אדם לא בפוקוס. זה המצב. ובלעדיו הלוחמים עפים. זהו.
תמא טקס? שנכריז? יאללה שיהיה בהצלחה מול יוקיץ' (לא יהיה)….
הלייקרס חייבים ללכת על דיוויס
לרווח את המשחק ולהשאיר אותו בודד בצבע מול גרין
דיאנגלו ראסל שחקן עם IQ כדורסל שלילי
עם כל הסלידה שלי מלברון הוא נתן היום הגנה שלא נתן מאז 2012
חסימה, חטיפות ריבאונדים
הוא פשוט וואו
רזיאל העגלה של יוקיץ יכולה להכיל את כל הללל יחד?
לא!
כולכם בחוץ!
שמעתי שיש מקום על העגלה של פילי וגם בבוסטון התפנה אתמול מקום….
מצאתם לכם אשם – ג'ורדן פול.
ומה עם קליי, וויגינס, גרין? אפילו קרי ממש חלש היום.
כשג"ס פוגשת יריבה עם מאצ'אפ טוב וכשכולם מפוקסים, היא קבוצה מאוד קשה לפיצוח ואלופנ, כמו שהיה בשנה שעברה.
כשזה לא קורה זאת קבוצה ממש בינונית.
ברור שהוא לא האשם העיקרי.
הווריורס לא ינצחו שום קבוצה בפלייאוף שסטף וקליי קולעים ככה.
אבל תבין את התסכול של אוהדים שהקבוצה שלהם נותנת חוזה כמעט מקס לשחקן שכמעט לא עשה פעולה חיובית בפלאייוף ורק הורס
הבעלים החליט שהארנק שלו פתוח ובמס המותרות שהוא משלם אפשר לפרנס 2-3 קבוצות אחרות. אז מה אכפת לכם.
(לא שאני חושב שפול כזה כוכב, הוא מסוג השחקנים שאי ממש לא מעריך)
כולם אשמים ובראשם קר שמאפשר את הכל
אתה מואשם לפי גודל השכר שלך
צודק
תם הטקס. ריבס ינצח.
ההתקפה של גולדן מחרבנת שום מהלך כלום , רק קסמים של קרי והימור על הקליעה. קר בעבודה נוראית
ללל אחרי ידיבה בהולה בכפר חותמים הסכם חסות עם יוקיץ we are all jokic
כל התקפה לייאפ חחחח 5 דק אני צופה במשחק הכל לייאפים🤣🤣🤣
תרדו כבר מהעגלה, תיכף תהפכו לי אותה.
מי רואה קצת לארי לג'נד במשחק של ריבס חוץ ממני?
🙋
יששששש זה לא רק אני
אוסטין ריבס חוגג גם בקליר פאת.
אפשר לשנות את השם של קליי מקץ' אנד שוט לקץ' אנד מיס
ריבס אני אוהב אותך, כל מה שלגולדן יש זה שלושות של קרי וקליי על שומר , מאמן עלק.
.
תן לגרין טכנית
תאהב בעיקר את השופטים. בלעדיהם אתם לא שווים הרבה. מרחם עליך שזו המורשת של הקבוצה האהובה עליך
איזה שופטים? אפשר לבכות על השיפוט עד מחר לא בגלל זה הלייקרס מנצחים , גולדן סטייט משחקת נורא, כלום חוץ מקסמים של קרי.
כאמור אני מרחם עליך.
אמת ברוך חוץ מסטף כולם שם נגרים אם לא נרדמים מולם בחיתוכים הכל תלוי בקסמי סטף.
חכה לגמר מול דנבר ותראה לאיזה רמה השופטים מסוגלים להתעלות פה זה רק חימום
לברון מלך
הרים לאלי הופ לדיווס
שרודר וראסל IQ כדורסל שלילי, פאק
שרודר דביל
התרגיל המפורסם של שמעון. לוחצים אותך? פול לחוץ
מה אומרים על השיפוט עכשיו? נוטה ברור לטובת ג"ס. אין ספק.
תשמע, אני הכי פחות אוהב להתעסק בשיפוט.
דריימינד הבריון דחף עכשיו כדור בתוך הפרצוף של שרודר ושרקו לו טכנית שנייה.
איך אפשר להתייחס אליך ברצינות?
לא יודע לא ראיתי את כל המהלך. מסכים שההרחקה מוגזמת אבל עד לאותה נקודה השופטים כל הרבע השלישי שרקו הכל לג"ס וג"ס לא קיבלו שריקות על עבירות ברורות נגדם. זאת דעתי.
הגנת גס זה צפייה בשחקני הלייקרס חחח הגנה שאין בקטסל אין הגמת 1 על 1 בכלל שחקן לייקר מתקדם קדימה עובר מיידית את הקונוס מולו
מזה? טכנית לשרודר??
מסכן שרודר שמים לו כדור בפנים ומקבל טכנית, גרין הזה נבלה
חחח אמת. בזיון שלא יאמן
גולדן סטייט בדרך להפסד נגד קבוצה בריאה מי היה מאמין
חחח לא ברור איך גרין לא הורחק 😂😂😂
שרודר מקבל כדור לפנים ומורחק
שיפוט לייקרי
ברור שאתם תמיד נדפקים. אם עושה לכם טוב לקחת ככה אליפויות מי אני שאומר לכם לא
ההרחקה של שרודר זאת בושת הבושות
אולי. ועדיין אתם הולכים לנצח עוד סדרה כי אי אפשר לנשום ליד השחקנים שלכם. לא רואה שום ערך ספורטיבי לסדרה הזו
חחח.. איזה קשקוש ילדותי
מומלץ לא לשפוט אדם בכעסו
אני יכול להמליץ לך על אופטומטריסט ….
גרין החלאה לא משחק כדורסל, הוא ב-WWF מזמן
למה הרחיקו את שרודר?
גרין לא יסיים את המשחק כמו שאמרתי בהתחלה, הוא רוצה לברוח מההשפלה ועסוק רק בפרובוקציות.
היו צריכים להעיף אותו ואת קליי עונה שעברה.
השופטים הדפקטים שורקים על אוטומט טכני כפול בכל עימות.
"שני הצדדים" המיתולוגי
לא עונה שעברה. עונה שעברה שניהם היו צריכים לעבור לספסל. בקיץ היו צריכים להטריד אותם ולתת לסטף באמת עזרה.
טוב אתה אמרת גם שפול צריך לעלות בחמישייה…
גרין ותומפסון הם חלק מהתלכיד שעשה את ג"ס למי שהם.
נכון
פול זוועת עולם אבל מי יודע, אולי היה נראה אחרת אם היה עובר לחמישייה?
לא שאני מצדיק אותו, הבנאדם מטומטם עם בעיית אופי קשה, זה ברור העונה
התלכיד הזה היה ונגמר, זה לחיות על העבר
אתה שואל למה?
שמע הלייקרס קבוצה משוקצת
גולדן סטייט יותר, הרבה יותר
קר המחייך התמידי שם לחץ על השופטים כבר 7 שנים
המשחק של גולדן סטייט רצוף בעבירות קטנות שלא נשרקות
הם עושים המון שריקות בחסימות
מה אפשר לצפות מקבוצה שהשושלת שלה בנויה על זאזאה פאצוליה
תגובה עלובה
אתה עלוב
חבל לרדת לאישי.
אני לא אמרתי שאתה עלוב, להפך אני מכיר את הידע שלך בספורט ומעריך אותו מאוד.
לעומת זאת לכתוב שקבוצה שלקחה 4 אליפויות ועשתה 73-9 בנויה על שחקן שפצע בכוונה (?) כוכב של היריבה זה עלוב
פיס
סליחה
צודק. גרין שחקן מגעיל
בגס היחיד שיודע כדורסל זה סטף סובל לבד עם כל נגריו וקונוסיו בקבוצה
דיוי גם טוב היום. וגם פייטון כששיחק. ולוני מתאמץ אבל לעולם לא ישחקו עליו.
זהו
המשחק לא גמור.
האמת שאין לי מושג איך, הלייקרס ממש פראיירים
אבל המשחק לא גמור.
*הרבה דקות לדיוי ומודי
*לשחק לקליי למבטים נוחים
*היי פיקנרול לקרי
*לשלוח את גורדן פול ליציע.
שמישהו ישלח לסטיב קר
אה ושריקה זוועתית נגד שרודר
גמור גמור
לא גמור?
אנחנו צופים באותו משחק?
השופטים מפחדים מגרין
רוחו של ראסל ווסטברוקמרחפת בקריפטו ארינה.
והשתלטה על הווריירס.
חחחחחח
קר בעבודת אימון פושעת, מאמן אחר היו מפטרים במחצית, הרג את הצעירים שום תרגיל בהתקפה רק לתת לקרי לעשות קסמים העיף כל גבוה מהקבוצה.
הנצחון של האם בסדרה הזאת זה שהוא הצליח לשתק את סטף
שכולם מסריחים את הפרקט סביבך, ואין לך מי למסור שייצר נקודות.
לא קשה לשתק אותך.
אף אחד לא זז, הרבה באשמת קר.
אם אני לא טועה ג"ס עם 30% מהשלוש ב-4 המשחקים האחרונים
לברון חייב להכנס לטבעת כל הזמן ופוסט משחק ענק שלו.
גולדן סטייט הפכה ליוסטון של הארדן קרי מכדרר למוות וזורק קטיושות, והשאר עומדים ומסתכלים. שום תרגיל נאדה הגנתית הם קטנים מדי (החלטה של קר להפטר מהגבוהיים), לא הבנתי למה קומינגה בפריזר וגם מודי וגמייקל גרין שהיה מצויין במשחק 2. קר לא מוציא כלום מהסגל שלו.
אמת
קליניקה של לברון. שולט עכשיו במשחק בצורה אבסולוטית
המשחק לא גמור
סטף רק מתחמם
הלייקרס יתנו דקות מנוחה ללברון דוויס
חייבים לרדת לרבע האחרון ב +20
ריבס זה הכוכב של נבחרת האשך איזה שחקן
כמה שאני לא אוהב אותו.
המון כבוד למה שלברון גיימס עושה בגיל כזה
אוהד גולדן אמיתי עאלק
יש לי הרגשה שאתה אוהד העגלה של קרי.
כמה שנים אתה אוהד גולדן?
לגמרי על העגלה של קרי.
אבל שנתיים טובות לפני שהוא נהיה אלוף nba, ככה שלקרוא לי אוהד הצלחות זה טעות.
אתה לעומת זאת, לא אוהד ווריורס אמיתי, ארגון שמייצג ווינריות, עם התוגבות הילדותיות והלוזריות שלך
אוהד גולדן משנת 1989 חמוד
וכמה שנים אתה מגיב כמו לוזר?
לברון שחקן ענק.
אני אוהד ג"ס רק מ-1992. אולי אם הייתי מתחיל ב-1989 הייתי חושב אחרת.
😉
צחי אתה מבלבל בין אהדה לאובססיה.
מה קשור? אי אפשר להעריך את מה שלברון עושה? למה חייב לתקוף מגיב. לברון במשחק ענק אפשר לא לאהוב אותו אי אפשר לא להודות שהוא אחד הגדולים שדרך על הפארקט
אוהד אמיתי לא מרים לשחקן מהקבוצה היריבה, עוד בטרם נגמר המשחק.
בטח שלא מרים ללברון התפלצת.
למה לא ? אתמול אוהדי הסאנס לא הרימו ליוקיץ? אני לא הרמתי לבירד בתקופתו?שאר הליגה לא הריע. לגורדן? אפשר להעריך שחקן ענק שנותן הופעה פנטסטית.
בירד בסדר.
מייקל ג'ורדן?! קשה לי להחליט מי יותר שיקוץ, הוא או לברון.
מזה "אוהד אמיתי"? רפיקי ללא ספק רוצה בכל עצמותיו שהלוחמים ינצחו.
בגלל שהוא לא עומד בסטנדרטים האובססיבים שלך ובגלל שהוא לא שונא את היריב כמוך עוד תקרא לו בוגד.
בוגד זו מילה של ימניים.
שלא לומר אוהדי ביבי.
שהוא לבטח יותר שיקוץ מלברון.
אולי ההבדל בנינו שאני משחק כדורסל גם במגרש ואתה כנראה רק מהספה.
אין יותר כיף מלשחק ראש בראש נגד קבוצה ושחקנים נהדרים לנצח ולסיים את המשחק עם כבוד והערכה.
בכל אופן זה לא הסיפור כאן, אני סובל את לברון כמו כל אוהד אובייקטיבי בליגה.
שחקן בכיין שחובר לכוכבים כדיי לזכות בתארים וזורק את חברים שלו.
בין לאהוב לבין להעריך הופעה גדולה יש הבדל
אתה לא שם לב, אבל זה מה שאתה עשית. מסמן מעגלים, מחליט מי אמיתי ומי לא.
אני לא שופט אותך ומבין שאתה מאד מעורב רגשית, מנסה קצת לתת לך פרספקיבה
*לא סובל
רפיקי יפה כתבת על לברון.
ושחקן כזה שזורק את חבריו וכו' אפשר להעריך?!
ניחא… תהנה מהערכה שלך.
זה קטע שאם כמה שג"ס גרועים היום המשחק לא גמור עדיין.
בול
14 הפרש
12 דקות לשחק.
הווריורס כבר עשו דברים גדולים מזה,
אבל לא בכזו יכולת.
אם היו מצליחים להוריד לחד ספרתי הייתי יותר אופטימי
הלייקרס גמרו הכי גרוע שאפשר את הרבע
רבע שהיו צריכים לנצח ב 10
ניצחו ב 4 את הרבע
הם חייבים ללחוץ על הדוושה ולא לתת להפרש לרדת לחד ספרתי
ממש מקווה שהסידרה המכורה מול דנבר לא תחזור.
דנבר הם בין הקבוצות הכי פראייריות בשיפוט בליגה
תמיד דופקים אותם והם אפילו לא מתלוננים, ממשיכים לשחק
השנה הם אמורים לעבור לא משנה מה
הלייקרס באחוזים פסיכים מ 3
5-13 באופניסב ריבאונד מחזיק את גולדן סטייט במשחק
לדעתי המשחק גמור:( כנראה שהלייקרס לוקחים את הסדרה ומגיע להם את כל המחמאות אבל הדרך של דנבר לגמר סלולה. דנבר משחקים כקבוצה והלייקרס לא יצליחו לעצור אותם.
האם לא מנהל נכון את המשחק
פאק
מה אתם מתלוננים על שיפוט. שמינית גמר סטריטבול הרצליה שלשום. החליפו לנו שופט כנראה מסיבה מסויימת אחרי שניגבנו את כולם לפני.תראו מה זה דונהי על ילדים.
30 שניות לסיום אין עבירה פה 🙂
https://www.youtube.com/shorts/BK7UXaOHAfw
גם פה אין עבירה מוריד באוויר בכתף את הגבוה
https://www.youtube.com/shorts/iCyfLqNVBZ0
גם פה אין עבירה ET כל המשחק נתפס ככה בידיים בחולצה בכתף-הערתי לשופט אמר לי תקבל תכף טכנית חחח
https://www.youtube.com/shorts/YIWptLy8tos
עוד אחד גם פה אין תפיסה בכתף
https://www.youtube.com/shorts/G3kKb_aa2Co
גם פה אין
https://www.youtube.com/shorts/BjxMVqWh6-k
וגם פה
https://www.youtube.com/shorts/AANMcS28pbA
זה הלברון שם כל הזמן מרפקים מכוונים לגרון של ET בגלל שהוא נדבק אליו לתחתונים חחח. ET שם אותו על 0 נק כל המשחק ותסכל לו את החיים וגם זה
https://www.youtube.com/shorts/H6FM7pMZToM
רזי בשבילך יוקיץ סטייל
https://studio.youtube.com/video/lt_9VS2thgI/edit
וגם אחלה ג'ב
https://studio.youtube.com/video/i3vO8NSXB2I/edit
מהקו
https://www.youtube.com/shorts/HQVDNehgl40
פה יוקיץ
https://www.youtube.com/shorts/lt_9VS2thgI
והג'ב
https://www.youtube.com/shorts/i3vO8NSXB2I
קליי קטסטרופה
להוריד את קליי מייד ולהעלות במקומו את נער המגבות
תנו לפול לנצח
למרות שהוא דפקט כדורסל יש לו, הוא הצ'אנס היום
אם תומפסון זורק אבן לים כשמקבלים נקודות על פגיעה במים הוא יפגע בסירה
גדול
זה מה שלברון היה צריך לעשות כל הסדרה
וואו הקליעה של קליי בסדרה הזו כל כך חסרה.. הלייקרס גדולים על הלוחמים .
איך שהוא נראה לי שזה המשחק האחרון של קר כמאמן של ג"ס. תמה תקופה
נראה לך יפטרו את קר, כמה שהוא גרוע הוא יהיה שם עד שיבחר
לא.. אין מצב שיפטרו. יפרוש. לא נראה לי שיש לו כח להתחיל מחדש
הוא עדיין צעיר,מרוויח 10 מליון יורו נראה לך יוותר על זה, יש לו עוד עשור פלוס בליגה
גיים פיכס קליי
היה מומנטום טוב וקליי חירב אותו
הפרחים לסטיב קר שמעדיף למות כפוליטיקאי
מילה טובה ללברון.
הוא הרבה פחות מעצבן בגרסה הזו. פעם הוא היה כופה את עצמו על כל מהלך. היום הוא זז הצידה ונותן לקבוצה לרוץ. זה גם משפר אותו ויש לו מספרים יוקיצ'יים הלילה.
תגיד ראית את המשחק מהתחלה? הבנת למה וויגינס נפצע? "קטנה" שלברון נתן לו לכאורה משהו שקרה במקרה.זה לא קרה במקרה הוא השבית את השחקן הכי טוב של הלוחמים היום הוא היה גרוע בגלל זה. אני לא מאמין שזה היה במקרה. אין מילה טובה בשבילו.
1000000+
+1966
אני רואה את המשחק. אתה רואה את השיפוט ומתבכיין כמו ילדה קטנה.
השופטים לא מנצחים או מפסידים משחקים.
וזה לא שיש לי צד פה. זה נבלה וזה טרפה.
השופטים בהחלט מנצחים או מפסידים משחקים.
אבל היום לא.
ואגב. כאוהד גולדן שבנו שושלת על פציעה מכוונת של כוכב היריבה לא הייתי ממהר לדבר.
אני אומר לכם כבר שנתיים שקליי גמור וצריך לעבור לספסל
הסטט' משקרת
מראה העין היה בבירור שהוא סוס מת שלפעמים נכנסות לו כמה שלשות
הבעיה שממשיכים להריץ את הסוס הצולע הזה כסוס מירוץ
פולטיקאי, מסכנים הצעירים, מאמן אחר היה מוציא הרבה יותר מגולדן
קליי היה לא רע בכלל בקבוצה שהיא האלופה המכהנת (יש לנו עד יוני).
ממש לא גמור או ספסל.
כולם חשבו שהוא צריך להיות מוחלף על ידי ג'ורדן פול שכרגע מחרב הכל.
.
אבל קליי הוא בהחלט לא מה שהיה פעם, אם זו השאלה.
היה רע לתפארת בפלייאוף הקודם!
את פול היה צריך לשפוט אחרי עונה שהוא פותח בה
19 למשחק עם 53% אפקטיבי… זה לא שונה בהרבה מהפלייאופים של 17-18.
שוב, אני לא חושב שחזר קליי של אותן שנים – אבל רע לתפארת? סוס מת? הגזמה פראית
בוא אשך.
ג'ורדן פול שהרצת לחמישייה הראשונה עונה שעברה, מסריח את המגרש לא פחות.
אמת – אבל שוב, אותו היה אפשר לשפוט אחרי עונה שנותנים לו לפתוח ולהוביל.
לא נתנו לו, יש לו אופי חרא, הוא הלך המון אחורה.
אגב, מסריח פחות.
קליי 3-19 ל-8 נק', 36 דק'
פול 3-7 ל-7 נק', 19 דק'
גם פה אין עבירה ET כל המשחק נתפס ככה בידיים בחולצה בכתף-הערתי לשופט אמר לי תקבל תכף טכנית חחח
https://www.youtube.com/shorts/YIWptLy8tos
עוד אחד גם פה אין תפיסה בכתף
https://www.youtube.com/shorts/G3kKb_aa2Co
יאללה דנבר-לייקרס בגמר המערב.
דנבר עם הביתיות, לייקרס עם השלושה באפור.
מוכן לחתום עכשיו שכל משחק יוקיץ' מתחיל רק עם 2 עבירות תפורות
אני ממש מקווה שלא
דנבר הרבה יותר טובה
הגיע זמנו של יוקיץ הגדול
באנה, זה גדול. להתחיל לבכות עוד לפני שנגמרה הסידרה.
תגיד לאן, שולח לך קילו מגבונים.
גולדן סטייט העונה בלי גבוהים.
היו לה גבוהים מסוגם של פורטר וביאליצה. העונה היא יותר דומה לקבוצה המוזרה שיוסטון הריצו ב-2020.
כן. חיים ומתים על השלשות וסטף אחד.
לדעתי גמר המערב תלוי בעיקר במי תעלה מהסדרה של בוסטון-פילי וכנראה תנגב את מיאמי בגמר המערב.
אם בוסטון עולים, הליגה תעשה הכל כולל הכל כדי להגיע לגמר של לייקרס נגד בוסטון.
אם פילי עולים, אולי עוד איכשהו ירמו פחות כי גם יוקיץ' נגד אמביד זה סבבה
לפילי אין שום סיכוי
לחלב במקרר יש יותר אחוזי שומן מהאחוזים של ג"ס
יאללה ברכות לאוהדי הלייקרז על – ברשותכם אני עולה לעגלה של יוקיץ' ונמשיך תהיות נגדכם משם. מאמין שזה יהיה סיפור אחר. תהנו … בנתיים 🤣🤣🤣
על הנצחון כמובן.
אין מקום, תעלה על העגלה של הסלטיקס, שמעתי שהתפנה שם מקום אחד ונותנים בזוקה חינם לכל מצטרף חדש.
אני איתכם לפחות עד הגמר. אני אשמח מאוד לראות את בוסטון אלופה
לדרוס לדרוס לדרוס, היה צפוי שיגמר ב6 שלגולדן אין פיזיות והלייקרס יטחנו בצבע. לצערי הסדרה הבאה אני לא רואה אותנו עוברים
אין ללייקרס סייז לעצור את דנבר
בבועה היה להם את הווארד, מוריס וג׳אבל
מסכים, הבעיה שדיוויס לא מסוגל להתמודד מול יוקיץ, יוקיץ גם יכול לגרור אותו לבעיית עבירות וגם מצויין מחוץ לצבע מוציא הרבה מעוקץ של הלייקרס.
.
הלייקרס צריכה לנסות לרוץ מול יוקיץ ולהעניש אותם במעבר אבל זה לא החוזקות של הלייקרס.
צד שני מי עוצר את דייויס?
ברוך בוא נגיד שהיו לנו ויכוחים על השיפוט וכ' אבל היום ניצחתם בצדק אז מברוק. אני גם חושב שיהיה לכם קשה מול יוקיץ זה אמור להיות אופרה אחרת. נראה
חחחח השופטים יטפלו בדנבר ויוקיץ. כולם יודעים שאליפות 5 אצל השקץ כבר בכיס
החשש מרחף באויר כמובן אבל נראה לי יותר סביר שכל מיני עבירות קטנות (סטייל מה שלברון עשה לוויגינס משחק קודם) מארי ופורטר גוניור לא מסיימים את הסדרה על הרגליים. נקוה שלא.
כל הכבוד ללייקרס, פשוט יותר טובים מהווריורס.
חוץ מקרי אף אחד לא הגיע לסדרה הזו מהלוחמים.
לקרוא עוד מעטים שבמעטים שמאשימים את השיפוט – קשקוש ילדותי ומביך, אבל לא נשפוט אוהדים בצערם.
.
יאללה, דנבר-לייקרס.
לא חושב שהשיפוט הכריע את הסדרה הזו, פשוט כי גולדן סטייט על הפנים.
אבל… יש לי תואר בסטטיסטיקה, ואם אתה שואל האם פערי זריקות העונשין של הלייקרס השנה יכולים להיות מוסברים סטטיסטית, התשובה היא חד משמעית לא. פער של פחות כמעט 400 בזריקות עונשין עונתי זו הטיית שיפוט קשה ונוראית. ושוב, לא בסדרה הזו כי גולדן באמת סתם מפציצים שלשות, אלא ברמת כל העונה. וכולנו ראינו מה השופטים עשו ליוקיץ' בסדרה בבועה לפני 3 שנים.
דנבר צריכה לא לוותר הפעם, לדרוש שיביאו שופטים מחו"ל, ולא כאלו שיעשו הכל כדי להגשים את ההוראה של אדם סילבר לגמר של בוסטון-לייקרס
100000+
אם אתה סטיסטיקאי מדופלם, אתה בטח יודע שבסיום העונה הרגילה סטטיסטית הווריורס היו הקבוצה עם הכי מעט זריקות עונשין והלייקרס עם הכי הרבה.
כאמור, סטטיסטיקה.
אכן סטטיסטיקאי מדופלם, אבל תעבור שוב על מה שכתבתי כי לא נראה לי שהבנת.
אמרתי בדיוק שדווקא הסדרה של גולדן-לייקרס לא מייצגת כי גולדן רק מעיפים שלשות,
אבל שהפלוס 400 במהלך כל העונה במצטבר מול כל הקבוצות הוא חריגה סטטיסטית שלא יכולה להיות בשיפוט נורמלי.
כאמור, הבנת הנקרא
זה היה נכון במשחקים 1 ו 3 אבל היום ניצחתם בצדק יאללה שיהיה בהצלחה.
1+
1- לבהצלחה
לא מאשים את השיפוט בהפסד. ג"ס הפסידו בצדק אבל לעיתים בסדרה היה שיפוט בעייתי שהרס את חווית הצפייה. אגיד יותר מזה הלייקרס לא היו צריכים את השופטים כדי לעבור הם גדולים על הלוחמים בכמה מידות.
הלייקרס זה לא זבל כמו סקרמנטו הגנתית, לגולדן לא היה באמת סיכוי הסדרה, ברגע שהלייקרס חסמו להם את הצבע גולדן חתו על השלושות
ג"ס הפסידה את הסדרה בגלל ההפסד במשחק הראשון , והוא נבע מעייפות של היגררות למשחק 7 בסאק והיעדר מנוחה ( וקצת זחיחות ). תביא את הלייקרס לסן פרנסיסקו עוד חמישה משחקים , והם יפסידו את כולם.
משחק פלייאוף ראשון שלברון מגיע ל 30 מאז הבועה
18 משחקים רצופים
לברון – באמת שנגמרו המילים.
דושבאג והכל, אין ויכוח, אבל בבירור מהטובים בהיסטוריה.
שקץ אכן בעשירייה הראשונה
האכזבה הגדולה ביותר בסדרה, והיום הוא בכלל חושך , זה קליי. פשוט אחוז קליעות עלוב. השלכת לבנים בלתי פוסקת. עם אחוזים ממוצעים שלו מפעם הלייקרס היו הולכים הביתה ולא ג"ס.
זה שהוא העריץ בילדותו את הלייקרס ואת קובי ואבא שלו בתפקיד במועדון לא צריך לגרום לידיים שלו לרעוד.
די נו
אין קשר לזה שהוא אוהד לייקרס …
חצי מהשחקנים בליגה אוהדי לייקרס בגלל קובי
למי דריימונד גרין הולך להתקשר עכשיו מהמגרש חניה?
ללברון יש לי הרגשה שלברון לא עונה לו.
הם כבר קובעים ביניהם עכשיו על המגרש
חחח… 🙂
הוא התקשר גוביינא
סטיב קר רחוק 3:45 מהפסד ראשון בקריירה בסדרה מול קבוצה מערבית
כמה טוב שזו הלייקרס
אם הייתי מאיירס הייתי הולך בקיץ לעונת סופר טים עם קרי ובלי קליי, גרין ופול.
כלומר כולם על שולחן הטריידים חוץ מקרי ולעשות את הקבוצה הכי טובה האפשרית לעונה אחרונה של ניסיון לזכות באליפות.
כן כולם למעט קרי על השולחן.
לא בטוח שאחרונה.
דייויס מאפשר ללברון לעשות קצת פחות ו"להזדקן בכבוד". זו צריכה להיות התוכנית סביב סטף.
להבנתי מאיירס לא קיבל הארכת חוזה מהלוחמים. הוא לא יהיה שם שנה הבאה עד כמה שידוע לי (מודה שלא עקבתי אז אולי אני טועה )
מסכים.
עושה טרייד על כולם.
מביא שחקני חיזוק לקרי וויגינס.
אם כי ייתכן שההרמוניה שיש בקבוצה בין השחקנים, לא תהיה בהרכב החדש.
ומה היא גולדן בלי הרמוניה?
הייתי שומר גם על וויגנס ולוני.
1+
הייתי משאיר את פול ונותן לו צ'אנס לשחק עונה כפותח.
כדורסל, יש לו לתרום (גם אם הוא אידיוט מעצבן)..
ראיתם תעכברוש?
נדרס
לא מקנא בקיץ של גולדן סטייט
אין להם דולר פנוי מתחת לתקרה
לא יודע את מי הם יכולים להביא ויש סיכוי גבוה שגרין יעזוב בגלל אגו וכסף שלא יקבל
קצת עצוב בשביל סטף, מגיע לו יותר מזה, בעיקר בגלל שהוא עדין משחק כדורסל גדול
סטף לפילי שיגאל אותנו 🙂
נגמר הסיפור של הלוחמים זהו. ניצחתם בצדק
יש לו שכר של 60 מיליון בעוד 2 עונות 😃
תן לי אני מעלה לו עוד
האם אנצ'יז פליז
דונהי מוסר לך דש בתגובה 177.
מוכן מחר לראסלמניה?
בדנבר ננוחם
השופטים ידאגו שלא ננוחם. הדגל בחצי התורן ולובשים שחור בכפר הללל
122 נק במשחק הכרעה ההגנות בפלייאוף ברמה גבוהה 🤣🤣🤣 הכל לייאפים בלי הכרה. הגנת 1 על 1 לא קיימת כל שחקן על תקן קונוס עוברים מיידית עם ריצה קדימה חחח אין אפילו איזה קרוס או משהו סתם רצים קדימה.
מראה כמה שמים זין בליגה הזאת
עכשיו אחזיק אצבעות לג'וקר וחבורתו . הם המחסום האחרון מגמר של השיקוץ והגבה . רק שלא יהיו שאננים במשחק הפתיחה .
העגלה של דנבר לא בטוח תוכל להכיל את כל האנשים 🤣🤣
צריך לחזק לה את צירי הגלגלים.
שתי קבוצות מהפלייאין עולות לגמר קונפרנס. אחת מהמקום השמיני העיפה את הראשונה באין BA והלייקרס מהמקום השביעי העיפו את המקום השני בקונפרנס ועכשיו גם את האלופה המושפלת. מה זה אומר על הליגה שלנו? העונה הרגילה היא כמעט כלום היום? מי מתייחס להישגים בעונה הרגילה?
זה העניין היום ב אין BA
בעונה הסדירה פורטר ופול וסימונס?שחקני מקס זה מה שזה אומר
לפחות אתם דואגים ש ET יאכל טוב ונכון?
שניצלים וביצים כל יום, דגים, טחינה ירקות ופירות בשביל הוויטמינים ופחות נישנושים ומעובד.
מטורף
עם כמה שאני אוהב את לברון, קשה לי להאמין שיעברו את דנבר המאורגנת יותר והיציבה יותר…
עם זאת, אין להספיד את לברון והלייקרס לעולם.
האלופה היוצאת חייבת לעשות שינויים מהותיים בקיץ. שיטת המשחק שלהם התעייפה והם צריכים יותר כח בעמדות הפנים ויכולת חיתוך אל הסל. הסתמכות על קליעה בלבד כבר לא תעבוד עבורם במירוץ לאליפות. כן, היא תוכל להמשיך לנצח בעונה הסדירה, אך זה לא יספק מעבר לכך. אני צופה טרייד ושינוי יחסית גדול בסגל שלהם.
היה משחק נפלא. כל כך אוהב לראות את לברון בגילו עושה את הדברים הללו…שחקן פשוט מדהים.
סטף אמנם הגיע ל-32 נקודות אבל עם 28 זריקות מהשדה. משחק חלק שלו אבל אני לא מאשים אותו כשכולם סביבו חושך והעייפות גם מצטברת מהסדה הקודמת.
לברון ענק, בגיל קרוב ל-40 הוא משפיע על המשחק בהמון החלטות קטנות וחכמות גם אם בפחות נקודות והשתלטות על המשחק כמו פעם.
חבל שלא נתנו לדיוויס לשחק עוד 3-4 דקות כדי שיגיע ל-20 נק' עגול. יש לו 20 כ"ח מאוד מרשימים.
בהצלחה לליקרס ניצחו בצדק. סטף קליי לא הגיעו היום. תודה ללוחמים על מלא שנים של כייף ורגעים סבבה. יאללה יוקיץ
השושלת עוד לא נגמרה.
היא תיגמר רק כשקרי יפרוש.
נגמר צחי… אתה יודע כמה הם מעל התקרה שנה הבאה? יהיו חייבים ללכת לפירוק ולחתוך בבשר החי מה שנקרא. אבל נתנו הרבה שנים של כייף נגיד להם תודה. הכל זמני. כשיש צריך להנות והם נתנו בלי סוף. אני מזמן אוהב את יוקיץ מארי וכל החבורה של דנבר אז בנתיים נעלה על העגלה שלהם… יאללה זזים. הכי כייף.
שאפו ללייקרס, קבוצה שתפסתי ממנה כבדיחה בתחילת הפלייאוף והתבדתי לגמרי.
בנו סגל חזק ומגוון ושיחקו על החוזקות שלהם.
..
בגזרת הווריורס,
הווריורס בשיא קבוצה טובה מהלייקרס וכמעט מכל קבוצה בליגה.
בפועל,
קליי נותן יותר משחקי נפל ופחות משחקי התפוצצות
דריי מתעסק יותר מדיי בשטויות ופחות בלהגביל את הכוכב של היריבה.
וויגס חזר מחודשיים בלי כדורסל, זה לא אותו שחקן של פלייאוף קודם, וקשה להאשים.
הספסל למעט דיווי לא מספיק איכותי ומובל על ידי שחקן שקיבל חוזה כמעט מקס ומאז לא ממש מעניין אותו כדורסל.
היחידים שאפשר ממש לציין לחיוב אלו לוני שנתן פלייאוף מעולה וכמובן סטף שההחלשות שלו במשחקים האחרונים הייתה הכרחית עם העייפות וכשאף אחד מסביב לא פוגע.
…
בגזרת העונה הבאה,
חייב לחשוב בראש של לאסט דאנס.
לבנות קבוצה מספיק טובה סביב קרי שיוביל לאליפות.
הדגש:
גבוהים,חזקים שבעיקר יודעים להגן אבל גם לקלוע מבחוץ סביר. (ברור שאין הרבה כאלו בליגה).
אנטצבול:
סטף.
כדיי להשאיר:
קליי, וויגס לוני דיווי ופייטון.
להטריד במידה ומשתלם:
דריי קומינגה ומודי
חייב להטריד:
גורדן פול.
עונה שעברה איכשהו הכל הסתדר ללוחמים בפלייאוף, קארי היה עצום, וויגינס היה בשיאו ועם הגנה פנטסטית, פול קלע , גרין התעלה בפיינלס, קליי היה בסדר ונתן פה ושם הגנה, פורטר ובייליצה תרמו, וזה שהיריבות היו עם חוסרים כאלה ואחרים גם תרם לעניין. העונה הקבוצה נחלשה מאוד ויצא להם לקבל קבוצה רכה ונאיבית בסיבוב הראשון ועדיין היא נזקקה לשבעה משחקים ויכולת אלוהית של קארי במשחק 7 בכדי לעבור. מול הלייקרס כבר נגמרו הניסים. קבוצה לא מספיק פיזית, עם כמה שחקנים לא בשיאם או מעבר לשיא, הנסים של קארי לא הספיקו מול העוצמה של הלייקרס. השיפוט איום ונורא הוא לא הגורם להפסד, כדורסל של הטחת שלשות בלתי פוסקת, רכות בהגנה וקבלת החלטות לא טובה הובילו להפסד לא ממש מפתיע. נקודת השבר היום במשחק הייתה החטאת שתי שלשות רצופות של קליי האחת חופשיה לחלוטין, סל ועבירה מנגד כמדומני ועוד בלוק שקיבל קליי, ברבע הרביעי, במקום להוריד את ההפרש לבר השגה ולהיות עם מומנטום מסויים, הקבוצה נשברה לחלוטין. הקבוצה הזו במתכונתה הנוכחית השיגה בשנה שעברה הרבה יותר ממה שציפיתי והשנה היא צריכה לעשות בנייה מחדש כדי להציל במשהו את מה שנותר מסטף, לא חושב שעם הסגל הנוכחי והמגבלות עליו ושיטת המשחק של קר יש איזשהו צ'אנס אמיתי לזה לכן זה כל כך חבל שכך סטף מסיים את הפלייאוף הזה עם משחק בסגנון של לברון במיד סיזון- הפסד קל אבל עם סטטיסיטקה כביכול טובה. ללברון הצילו את העונה עם הטריידים במתנה ,לקארי לא נראה שיצילו את העונות הבאות.
מסכים
רק שלזכרוני גרין היה זוועה גם בפיינלס
מה שקר עשה ועושה לקומינגה זה פשע…..גם וויסמן שחקן טוב (לפחות כמו לוני העקום הזה) וזה הוכח ויוכח בדטרויט במעט ששיחק.
הכל התחיל ונגמר לפני תחילת העונה באגרוף של גרין לפול. אחרי זה אי אפשר להמשיך כרגיל .זה סוף הכימיה הקבוצתית ואל תספרו לי אחרת.
טוב שהסיפור של גולדן סופסופ נגמר , הפכו מקבוצה מלהיבה באליפויות הראשונות ,לקבוצה מאוסה ושחצנית עד כדי כך שרציתי שלברון ינצח אותם.
נקווה שזה תחילת הסוף של הסמול בול ויידוי השלשות המאוס הזה , ושנחזור לראות כדורסל של סנטרים ופאוור פורוודים כי השלשות האלה זה מרהיב כשנכנס אך מחריד שזה בחוץ.
וננוחם FMVP לג'וקר .