מעורב פלייאוף ליום ו': הפסד כואב לסיקסרס ונצחון צפוי לדנבר / מנחם לס

1.הפסד הסיקסרס לסלטיקס היה אחד ההפסדים הגרועים בזכרון

1)בתחילה חשבתי להכניס תמונה של ג'ייסון טאטום שכמה יחשיבו כגיבור המשחק. אבל לשחקן שהיה עם נקודה אחת בחצי ב- 0 מ-10 מהפרקט, ואחרי שלושה רבעים היה עם 3 נקודות ב-1 מ-13 מהטריי ו-2 מ-17 מהפרקט, אתה לא יכול להחשיב כגיבור המשחק.
2) אבל כשאחרי הרבע הרביעי היו לו 19 נקודות (16 ברבע הרביעי) עם 4 מ-4 מה-3 וס"ה 4 מ-11 מהטריי ו-5 מ-21 מהפרקט כשהוא – כמעט בעצמו – מוביל את הסלטיקס מדפיציט 81-83 לנצחון מדהים, לא יאומן, מטמטם חושים ממש לאלה שחזו במשחק 95-86, הוא חייב להיחשב כמציל שהגיע מבורא עמיקתא של חרא וקקי, להביא לנצחון מדהים, שאני מתקשה לעכל עד עכשיו.
3) טאטום הציל את עצמו ממצב גרוע ביותר. אילו הסלטיקס מפסידים, והוא נשאר עם הסטטיסטיקה של שלושת הרבעים הראשונים הלגסי שלו היו מלא פגיעות, לכלוכים, זיבורים, וליקויים. היו מכנים את העילוי הזה – גולם, לוזר, אם לא בוגד וסתום. היום עולם הכדורסל עוטף אותו בשושנים, בפרפיום הצרפתי היקר ביותר, ובמילים הנעימות ביותר במילון.
4) אני יודע שהכל יכול לקרות בבוסטון במשחק השביעי אם כי כל הסיכויים במחברת שלי יהיו עם הסלטיקס. ואם הסלטיקס אכן ינצחו, ראו מה הסיקסרס הפסידו הלילה במשחק הבית ואחרי ההיי של הנצחון האחרון בבוסטון: אילו ניצחו, היה להם יתרון ביתי נגד המנצחת מבין מיאמי והניקס, ואז בגמר ה-NBA יתרון בית נגד המערבית – תהיה אשר תהיה. בגלל סוף העונה האיום של הנאגטס, לסיקסרס היה יכול להיות יתרון ביתי עד הסוף. עתה היתרון הביתי עד הסוף – כולל המשחק השביעי – הוא של הסלטיקס.
5) אתם יודעים שהסלטיקס הובילה 44-28 עם הכניסה של סמארט משמאל? ג'ון מזולה החליט החלטה מצויינת. נפלאה. להעלות את רוברט ויליאמס הגבוה בחמישייה במקום דריק ווייט. באותם רגעים חשבתי שתבוסה של הסיקסרס הלילה תהיה תחילת הריסת קריירות רבות, כולל בראש ובראשונה מאמנה דוק ריברס.
6) הסיקסרס נראתה באותם רגעים קפואה, ואבודה. היא נראתה לי כקבוצה שבאה עם פסייקיק של "לא להפסיד" במקום "לקרוע לסלטיקס את הצורה אחת ולתמיד". אני בטוח שריברס, ועוזרי המאמנים ציוו עליהם לעלות עם מנטליטי של "לקרוע את הסלטיקס" אבל כמאמן לשעבר אני מכיר ויודע את כל הבעיות של "פסיכולוגיית העדר". לא משנה כיצד אתה מכין את הקבוצה שלך, כוחות בלתי ניתנים להסבר פתאום משתלטים על קבוצתך ובמקום לבוא לקרוע ולהרוס – ידיה קופאות כי כל מה שהיא רוצה פתאום זה לא להפסיד. זה בדיוק מה שקרה לפילדלפיה.
7) אולי אחד הדברים שהכניסו פלפל לתחת של הסיקסרס היה הדאנק הנפלא של ג'יימס הארדן על סמארט שהקטין את הדפיציט ועשה 46-34. המזוקן התעופף עם זרועו מעל החישוק לדאנק מדהים. לא ידעתי שהוא מסוגל לזה. זה הפיח מין רוח חדשה בקבוצה שהסריחה את הפארט עד לאותו רגע, והיא התחילה לשחק ביתר עוז, עוצמה, ואמביציה.
8) החצי נגמר 50-43 עם עוד סל של מקסי, וזה דפיציט שניתן להתגבר עליו, ואז ההחטאה האחרונה של טאטום לשלוש, והוא עם נקודה אחת ב-0 מ-10. בוסטון קלעה 47.4% מהטריי ו-44.2% מהפארקט (אם אני מוזולה אני אומר להם לשכוח מ-2 וללכת רק על 3…). הסיקסרס נבושים עם 26.3 מה-3 ו-34.1% מהפארקט.
8) הרבע השלישי רק התחיל ויש משחק: 52-48. שלשה של ג'ורג'י ניאנג נתנה לסיקסרס יתרון 60-62. הרבע מסתיים ביתרון הסיקסרס 71-73.
9) כל תחילת הרבע הרביעי היה משחק של לא מי ינצח אלא מי יינצל. מפליא אותי שהארדן בקושי זורק לסל. מה הסיפור שלו? כל כדור הוא נותן לצעיר טייריס מקסי – שהוא יפקשש רק לא הארדן
.

הארדן הגדול סיים את המשחק עם 13 נקודות ב-4 מ-16 ו-0 מ-6 מהשלוש. טאטום – שהחמיץ גרוע ממנו, המשיך והמשיך ולא ויתר עד שהקליעה חזרה לאצבעותיו. הארדן נכנע והחליט לתת לאחרים לנצח – או להפסיד – את המשחק.

10)זה היה הרבע של טאטום. רבע שהציל את המוניטין שלו, והביא לסלטיקס נצחון. מה שהערצתי אצלו הייתה העובדה שהוא לא נכנע לשלושה רבעים איומים שלו. הוא שחקן שיודע כמה הוא טוב ויודע שבסופו של דבר דברים חוזרים למסלולם. "לחזור למסלול" אצלו היו 4 שלשות, ריבאונדים (הוא סיים עם 9) והוא שוב הפך לרוח החייה של הסלטיקס (יחד עם סמארט שנתן את נשמתו במשחק הזה).
11) אני חוזר ואומר מה שאני מרגיש: ההפסד הזה של הסיקסרס היה אחד ההפסדים הגרועים ביותר בזכרון מכל כך הרבה בחינות.

12) דבר אחרון שעלי להוסיף: לא רק הארדן איכזב מאד, גם ה-MVP ג'ואל אמביד היה די רגוע במשחקו, ולעתים פלגמטי, אפילו נגד רוברט ויליאמס הנמוך ממנו בהרבה. הוא שיחק ללא כל אמוציות או אש לוהטת. הוא נראה כאילו זה סתם עוד משחק ליגה, ועם 26 נק' ב-9 מ-19 ו-10 ריבאונדים, אפילו משחק ליגה גרוע.

2. אילו דיאנדרה אייטון היה משחק? אולי, אולי, אבל רק אם מונטי ויליאנס היה מעלה אותו יחד עם לנדייל (מה שהוא לא עשה עד עתה ולא היה עושה)

1)היה ברור לפני המשחק שהסאנס לא תוכל לנצח עם שני שחקנים – קווין דוראנט ודווין בוקר. לא נגד דנבר, לא כשדיאנדרה אייטון פצוע ולא משחק, ולא כשאחד מהם תופס יום פאנקי כמו דווין בוקר (כשלשמירה של ג'מל מוריי יש חלק גדול בדבר) שסיים יום של 4 מ-13 ל-12 נקודות.

2) הלילה הופיע שחקן שלישי לעזרה – קמרון פיין – עם 31 נק' ב12 מ-16 ו-7 מ-9 מצויינים מהטריי. הצרה שזה לא היה יום עם 35 נקודות מקווין דוראנט (סיים עם 23) וה-12 של בוקר.

3) ככל שאני רואה יותר את ג'וק לנדייל אני יותר אוהב אותו. שחקן גבוה, חזק, שיודע שמקומו תחת הסל, והואלא פוחד להתלכלך. אני יודע שאייטון פצוע, אבל אני חושב שאילו מונטי ויליאמס היה משתף את שניהם יחד – לנדייל ב-5, אייטון ב-4, דוראנט ב-3, בוקר ב-2, וקמרון פיין ב-1 (או כריס פול בריא), מצב הסידרה עלול היה להיות אחר. לפחות מחשבה לשנה הבאה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
86 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
MacLeod 1
MacLeod 1
12/05/2023 8:11:35

תודה על הסיקור דוק, מטורף הקטע עם הביתיות
הסיקסרס עשו ריברס… הזויים לגמרי אלה. פי.ג'יי טאקר קלע פי 8 מטוביאס וככה לאן יגיעו?
ובפינה הפופוליסטית: הלילה הודגם ההבדל בין יוקיץ' לאמביד, הם לא על אותה פלנטה וזה אפילו לא קרוב… מקווה שזה ברור יותר היום 😉

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  MacLeod 1

לאמביד יש עוד משחק נוסף. הכל יכול לקרות. אישית נותן יתרון לסלטיקס.

אשך טמיר המקורי
12/05/2023 9:12:37
Reply to  MacLeod 1

אמת

דן רוזנבלום
12/05/2023 9:21:23
Reply to  MacLeod 1

יוקיץ' לא לקח MVP שלישי רצוף בשל Affirmative Action.
לא רוצה לפתוח תיבת פנדורה, אך לדעתי זה בגלל גזענות.
לאמביד הייתה עונה מפלצתית, אין ספק…
אך יוקיץ' טוב ממנו, מיוחד ממנו ופשוט שחקן יוצא דופן…

אבג
אבג
12/05/2023 10:15:20

אמויפי זה לא השחקן הכי טוב אחרת מייקל ולברון היו זוכים עשר שנים רצוף.
אחרי שיוקיץ זכה פעמיים קשה לדבר על גזענות אבל ברור שכשהמצב שקול, מתחשבים בזה שלאחד כבר יש שתי זכיות, אבל לא הייתי קורא לזה אפליה מתקנת.
אני מסכים שיוקיץ טוב מאמביד, ובטוח יותר מהנה לצפייה

דן רוזנבלום
12/05/2023 10:28:12
Reply to  אבג

ברור, אני מבין. ה-MVP הוא השחקן הכי חשוב לקבוצתו.
בשני המקרים, דנבר או פילי לא היו מגיעים לפלייאוף בלעדייהם.
אך יוקיץ' ממציא עמדת סנטר-פוינט והמספרים שלו מרשימים יותר.

שיוקיץ' הוביל במירוץ ללא עוררין, אז החל מסע הסתה נגדו בראשות קנדריק פרקינס.
ירדו על ההגנה שלו חזק והכף החל להטות אל אמביד.

אני סבור שזה חלק אם לא הסיבה היחידה שאמביד זכה…כי אם יוקיץ' היה זוכה 3 פעמים ברצף, השחקנים היו מתבכיינים.
לשם הספורט, סבבה. אין בעיה, אך הגיע ליוקיץ' יותר בעיניי.

אשך טמיר המקורי
12/05/2023 13:03:11

אני חושב שבעיקר בגלל שיוקיץ' הוריד גז בסוף העונה.
ה-MVP באמת לא מעניין אותו וההצלחה בפלייאוף המטרה היחידה שלו.
אז הסטט' שלו ירד ולעומת זאת אמביד נתן הכל והעלה מספרים והייפ.
ראיתי איזה meme, "פעם ראשונה שמישהו בכה את דרכו לתואר MVP"

רן הנרגן
רן הנרגן
12/05/2023 18:26:01

לא מסכים. הוא לא לקח כי זו היתה הפעם השלישית ברציפות ומכיון שלא היה הבדל מהותי בינו לאמביד בעונה הרגילה.

צחי
צחי
12/05/2023 8:19:12

אני כל כך שמח שהקאפקייק עף מהפלייאוף.
שיחק אותה גבר גבר, עשה פוזות על גולדן.
בינתיים לקרי יש שתי אליפויות בלעדיו והוא נכשל שוב ושוב.
עם קיירי ועם בוקר ופול.
מה התחנה הבאה? הלייקרס?! מילווקי?!

curry
curry
12/05/2023 8:30:43
Reply to  צחי

מסכים והוא היה עם קבוצות ממש טובות הנטס ופיניקס עם כוכבים רציניים זה מראה כמה בלי קרי אין לו אליפות אחת

MacLeod 1
MacLeod 1
12/05/2023 8:55:26
Reply to  curry

אתה מתכתב עם עצמך?

דן רוזנבלום
12/05/2023 9:19:41
Reply to  MacLeod 1

למה לא? 🙂 אם אין הוא לו מי לו? 😛

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  צחי

דוראנט נפצע באשמת הגולדן, נכנס לגמרי לא בריא למשחק פלייאוף.הפסיד שנה של משחק בעקבות הפציעה .להיות פצוע זה כשלון? קיירי עשה את החוכמות שלו ולא נחשב לפרטנר.מה ציפית שינצח לבד אליפות?
פציעה של דוראנט מנעה מהפניקס אפשרות לקבל מקום טוב יותר מ 4 לקראת הפלייאוף.ואז לקבל את דנבר.
בשנה הבאה יש לדוראנט צאנס ריאלי נוסף.
אגב מה עשה לברון שמוקף כל הזמן בכוכבים שווים לא פחות? רוב הזמן מפסיד סדרות פלייאוף.השנה כמו שיהיה לדוראנט צאנס בשנה הבאה הוא חזק בתמונת האליפות.

צחי
צחי
12/05/2023 8:49:32

מה הקשר לברון?
לברון הוא השחקן השנוא עליי ביותר בהיסטוריה של הכדורסל.
בעיניי הוא לוזר מוחלט.
המאזן שלו שלילי, הוא היה כמדומני 10 פעמים בסדרות גמר, מתוכם הפסיד 6 פעמים וזכה 4 פעמים.
המאזן של סטף קרי חיובי. הוא היה ב-6 סדרות גמר, מתוכם זכה ב-4 והפסיד ב-2.
המאזן בין קרי ללברון בסדרות גמר הוא 3:1 לטובת קרי.
לברון לוזר.
אין לו מורשת של שושלת מפוארת, הוא רץ מקבוצת כוכבים אחת לאחרת.
האליפות הראשונה שלו הייתה כשהוא משחק עם שחקן שכבר מחזיק באליפות n.b.a בזכות עצמו (דווין וויד)
לברון לוזר ואף אחד לא ישכנע אותי אחרת.
קרי כמה וכמה דרגות מעליו.

Guy d
Guy d
12/05/2023 9:01:20
Reply to  צחי

אם הלייקרס עוברים את הלוחמים לרון יחזיק גם בשיא הנצחונות בסדרות פלייאוף. כרגע בשיוויון עם דרק פישר

דן רוזנבלום
12/05/2023 9:19:04
Reply to  צחי

וואוו איך אתה מגזים…פשוט דיעה מוקצנת מאוד, אך אתה זכאי לה בזכותך.

Ogigi
Ogigi
12/05/2023 9:41:09
Reply to  צחי

וואו, אני לא מאמין שאני נאלץ "להגן על לברון". בוא נעשה סדר.
לברון הפסיד ל 3 קבוצות בלבד בגמר(נתעלם מהפעם הראשונה שלו שהוא היה צעיר מאוד והקבוצה שלו הייתה פשוט בדיחה). 2 מתוכן
היו שושלות ואחת הייתה קבוצה חד פעמית. 3 הקבוצות שיחקו משחק קבוצתי קרוב לשלמות. הקבוצות המודוברות הן :

1. דאלס. קבוצה חד פעמית ששיחקה בצורה יוצאת דופן. עד היום יש לי בטלפון את כל 4 המשחקים שלה(צופה בהם בעיקר בטיסות 😜) מול הלייקרס בסיבוב השני שדאלס העיפו אותם 4-0 והביסו אותם במשחק האחרון, כאשר זה היה שקובי רצה לקחת אליפות 3 רצופה בפעם השנייה ולהשתוות לגו'רדן. דאלס עצרו והשמידו אותם בחצי הגמר. השמדה מוחלטת. לליקרס היתה אחת החמישיות הטובות איי פעם: גאסל וביינום בסנטר, מטה וורלד פיס ,קובי,דרק פישט, ולמאר אודום. 6 שחקנים מטורפים. לקינוח, דלאס הביסה נדמה לי 4-2 את הקבוצה הכי מפוספסת בהיסטוריה של המשחק העונה לשם OKC בראשות קווין דוראנט שהתחיל בסיאטל, הסנטר הצעיר אדאמס, הארדן כשחקן שישי הטוב בליגה וכמובן הטרלול ווסטברוק. קבוצה מפחידה שהפסידה לדאלס העדיפה במשחק הקבוצתי בהתקפה ובהגנה.
עם זה לברון התמודד.
2. סאן אנטוניו – השושלת של השלישיה בעלת 5 טבעות לדנקן, ו4 לפארקר וגינובילי. קוואי היה רק שחקן שנה שנייה בקבוצה. לטעמי הקבוצה הטובה איי פעם בליגה, קבלו את סאן אנטוניו של 2014.שיחקה את המשחק הקבוצתי המושלם בעידן המודרני. גם את 4 הנצחונות שלה על מיאמי יש לי בפלפון וגם אותם אני רואה בעיקר בטיסות.ב 2013 הפסידה ללברון בגמר, האליפות השנייה שלו. בזכות סל שיויון מטורף של ריי אלן מהפינה. שנה לאחר מכן הקבוצה הזאת טסה מתחת לרדאר של הליגה. בפלייאוף שיחקה משחק קבוצתי עילאי והשיא היה בגמר במשחקים 3-4-5, לטעמי לא נראה כזה משחק קבוצתי אף פעם ואני ספק אם נראה. השדרנים בראשות ון גנדי היו פעורי פה ועין למראה המשחק והתנועה. לברון פשוט קינא למוות בסן אנטוניו. ראו את זה במהלך המשחק והוא גם אמר זאת מפורשות לאחר מכן.עם זה לברון נאלץ להתמודד.
3. הלוחמים – השושלת השנייה מולה לברון התמודד. מה אפשר לומר על הפלא הזה שנקרה סטפן קרי. האיש שינה את המשחק במו ידיו. ביטל ויתר עמדה שהייתה אורים ותומים של הליגה במשך שנים, עמדה העונה לשם סנטר. רק היום אנו רואים חזרה לעמדה בדמות יוקיץ וקצת אמביד.קבוצה שפירקה את הליגה. הייתה תופעת טבע. מופע רוק בכל עיר שהגיעה אליה .sold out בכל מקום. הקהל המקומי היה מריע לקבוצה האורחת . שחקני הבית היו המומים מהתופעה הנ"ל. הגיעו 5 פעמים לגמר רצוף .ניצחו 3 . הפסידו פעם ללברון ופעם לקוואי כאשר דורנט ותומפסון פצועים.
שיחקו מול לברון בגמר 4 פעמים. ניצחו פעם ראשונה, הפסידו פעם שנייה(בגלל גרין האידיוט והתעלות חד פעמית של הטרלול קיירי), ולאחר מכן צירפו את גרנט ומולו לברון לא יכל לעשות כלום. מול זה לברון התמודד.

לברון במשך קרוב ל10 שנים(אם אני זוכר נכון) עצר את כל קבוצות המזרח מלהגיע לגמר. ובגמר הוא התמודד מול המערב החזק מאוד. לדעתי אם לברון היה היום בן 32 הוא היה מנצח\משמיד\קורע את כל קבוצות המערב בדיוק כמו שהוא עשה במזרח. הוא פשוט מבוגר.

קח מכאן את מה שתרצה, אבל לקרוא ללברון לוזר …?!? זה בעיני קלות ידיים על מקלדת

שדות פופ לנצח
12/05/2023 15:25:52
Reply to  Ogigi

אוגיגי, התגובה היפה שלך היתה ראויה להכתב כפוסט בפני עצמו (עם קישורים וסרטונים לכל מה שאתה מזכיר), הלוואי על כולנו תגובות בסגנון הזה וברמה הזאת (לידיעת המגיב שימון)

דוקטור רזי הופמן
12/05/2023 17:02:21

+1966
בעיקר אהבתי את הצפייה בנייד בזמן של טיסות.
מה היתה הדקה?

עגל
12/05/2023 19:53:45
Reply to  Ogigi

יפה.
התרשמתי גם מהצפיה במשחקים בזמן טיסות, לזה עוד לא הגעתי.

אבג
אבג
12/05/2023 10:20:03
Reply to  צחי

בנוסף לאוגיגי
איך לא לעלות לפלייאוף או לעוף סיבוב ראשון זה הישג גדול יותר מלהגיע לגמר.
נניח סטף חזר מ 3 1 מול okc והפסיד בגמר. לדעתך הפסד בגמר האיזורי היה הישג טוב יותר כי היה משפר את הסטטיסטיקה בגמר?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
12/05/2023 17:13:40
Reply to  צחי

לברון היה המצטיין בארבע האליפויות שזכה כשבאחת הוביל את שתי הקבוצות בכל חמשת הנתונים העיקריים, ובאותו גמר זכה אף שלא היה הפייבוריט אלא הלוחמים אחרי צירוף דוראנט.
ובגמרים שנפסיד רק באחד היה פייבוריט ובגמר הראשון שלו שהיה עם קליבלנד ובשני האחרונים בקליבלנד היה בקבוצה הרבה פחות טובה.
לכן אין הצדקה להתייחס אליו כלוזר.
וכן 13 פעמים נבחר לחמישיית העונה הראשונה עם 4 זכיות בתואר השחקן רב הערך ביותר וסה"כ 18 או 19 בחירות לחמישיות העונה וכן 5 פעמים בחמישית ההגנה הראשונה ופעם נוספת בשנייה ואם היה רוצה היה נבחר יותר פעמים.
היחיד עם ממוצעי קריירה של מעל 27, 7, 7 (ובנוסף עם מעל 1.5 חט').
מדובר בכוכב על מהגדולים ביותר!!!

אשך טמיר המקורי
12/05/2023 9:12:54
Reply to  צחי

100+

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

שוב פספוס של כריס פול . הרכב שעל הנייר משדר אליפות. ואז הוא נפצע בשלב המכריע. האם הסדרה היתה נראית אחרת אם כריס פול היה בריא? נראה לי שסדרה זו קבעה את האלופה.
בוסטון עם הגב לקיר 3-3.נראית לי מועמדת לנצח את השביעי רק מסיבה אחת דוק ריברס.איך שהוא הוא אמן בלהפסיד משחקים מכריעים.

דוקטור רזי הופמן
12/05/2023 17:05:57

קאמרון איז פיין
את ציפי צריך להטריד ורצוי שעה קודם.
הוא תפור על קבוצת צעירים שרוצה לראות פלייאוף. הוא עדיין שחקן טוב שיכול ללמד את הצעירים איך לסחוט עבירות, איך עושים פלופינג, דברים כאלה מאד חשובים באין BA של היום.

Zivo
12/05/2023 8:37:47

מהבראקט שלי לא נשאר כלום חוץ מדנבר אלופה. מעניין איך המסורת בנבא היא דבר כל כך חזק. פילי קורסת. פניקס משחק 6 חווה הרבה כאב. העניין הגדול הוא לייקרס ווריורס. שתי קבוצות עם מסורת של מאני טיים (ווריורס בעשור האחרון רק) . לברון נגד קארי. והכל כנראה תלוי באיזה דייויס יגיע אם יגיע.

שדות פופ לנצח
12/05/2023 15:28:11
Reply to  Zivo

איך פילי קורסת אם הגיעה למשחק 7 בלי יתרון ביתיות…לאט לך, חכה עד סוף הסדרה כדי לצאת בהצהרות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/05/2023 8:38:59

תודה על המעורב.
טייטום\מאזולה מעלים את הקריזה.
לטייטום מגיעה כאפה הפוכה,שום פרחים.למאזולה מגיע ניעור חזק.
הגיע לשני הלייצים הללו להפסיד,אבל בצד השני עמד הלוזר הנצחי ריברס.
העיקר שאמביד יפמפם על הפציעה הקבועה כל פלייאוף, את הארדן יתלו עם ריברס
לפי דעתי אייטון עשה שביתה אטלקית

אשך טמיר המקורי
12/05/2023 13:13:27

צודק בהכל

onetwo3
12/05/2023 8:39:26

תודה דוק.
לא רוצה חלילה לפגוע באוהדי הסיקסרס אבל ההימור היחידי שלי עד עכשיו בפלייאוף הזה היה על המשחק הזה ועל נצחון של הסלטיקס. טעיתי אמנם בהפרש אבל לא בזהות המנצחת. יש משהו בד.נ.א. של הסיקסרס הנוכחיים וקודמיהם שפשוט לא מאפשר להם לעבור נקודות מנטליות מסוימות בפלייאוף. זה דומה למה שקורה בפניקס.

דוקטור רזי הופמן
12/05/2023 17:09:11
Reply to  onetwo3

מה שקרה לפיניקס זה ציפי 3.
הוא שיכלל את יכולת הפלופין של בלוכר וקידם אותו לדרגת רב-שקץ ראשון בקיצור רשק"ר.

Tom Sela
Tom Sela
12/05/2023 8:51:13

יאניס זכה באליפות בשנה שבה הוא לא היה mvp של העונה אחרי פעמיים ברצף.
יוקיץ בדרך.

אשך טמיר המקורי
12/05/2023 9:13:59
Reply to  Tom Sela

הלוואי

דוקטור רזי הופמן
12/05/2023 17:09:55

+1966

Avri
Avri
12/05/2023 8:51:19

בוסטון מפסידה את משחק 7, אני לא חושב שיש בכלל ספק. כמעט שבקו הלילה.

אשך טמיר המקורי
12/05/2023 9:14:25
Reply to  Avri

לפי איך שהם נראים ולפי איך שהם מאומנים, יש מצב

IDO
IDO
12/05/2023 11:07:31

אני חושב הפוך. מניסיון העבר פילי תמצא דרך להפסיד. גם היום היו יותר טובים אבל החמיצו הכל בחמש דקות האחרונות

אשך טמיר המקורי
12/05/2023 11:48:01
Reply to  IDO

ברור שזה ההימור הבטוח. אבל עם הסלטיקס השנה – לך תדע. עוד עלולים לחרבן אפילו את זה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
12/05/2023 17:42:41
Reply to  Avri

להפך דווקא ברבע הרביעי המכריע נראו הרבה יותר טוב.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
12/05/2023 17:44:46
Reply to  Avri

כל משחק לא קשור לקודמו. אכן יש יותר לחץ על הסלטיקס אך א"א לומר שאין לחץ בסיקסרס כי גם הם אם מפסידים לא ממשיכים הלאה.

Berch
12/05/2023 9:03:57

תודה על המעורב
קמתי בבוקר וראיתי את הסקור, חשבתי שעוד לא נגמר המשחק
🤦
משחק הבא הלחץ על בוסטון… פילי לוקחת בקלות
🙃
ויוקי'ץ… עושה יוקיץ'

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
12/05/2023 17:47:53
Reply to  Berch

אין קשר מחייב בין משחק למשחק. הסיכוי שהסלטיקס תיקח בקלות הוא לא פחות מאשר פילי תיקח בקלות ויש לא פחות סיכוי למשחק צמוד.
במשחק שביעי הלחץ הוא על שתי הקבוצות אך על הביתית יותר אך העידוד הביתי הקטלני יכול לדחוף לניצחון. בקיצור, כל תוצאה אפשרית.
באותה מידה שיש לחץ על הסלטיקס הם יכולים לעמוד בו.

אשך טמיר המקורי
12/05/2023 9:11:52

תודה רבה דוק
בסדרה בוסטון – סיקסרס שתי קבוצות גרועות עם מאמנים מטומטמים. זוועה
מה ההבדל בין הארדן וסימונס? גם סימונס יכל לתת סטט' כזו. אבל גם היה שומר בצד השני. פילי במקום להשתפר ולחשוב לעתיד שרפו עוד כמה שנים על המזוקן הגמור, פלוס נתנו שחקנים טובים, פלוס בחירות.

דוקטור רזי הופמן
12/05/2023 17:11:25

לא!
ההבדל הוא שהזקן זורק שלשות.

אשך טמיר המקורי
12/05/2023 17:20:05

ומחטיא.
0-6 גם סימונס יכל לעשות.
אני אגלה לך סוד – גם אני.

דוקטור רזי הופמן
12/05/2023 18:00:23

לאאא2X
זה במשחק הספיציפי האחרון

דוקטור רזי הופמן
12/05/2023 17:11:25

לא!
ההבדל הוא שהזקן זורק שלשות.

The Oak
The Oak
12/05/2023 9:16:53

נתון מטורף
הסלטיקס העונה
35-2 כשקולעים 40 אחוז ומעלה מהטריי
28-26 כשקולעים פחות מ 40 אחוז

הייט אשברי
הייט אשברי
12/05/2023 14:42:09
Reply to  The Oak

נתון די טבעי. כשקבוצה עם הגנה יעילה תופסת יום קליעה מוצלח מהשלוש , היא תנצח כמעט בטוח. אני יכול להביא מלא דוגמאות . אזכיר אחת – משחק מס' 1 בסדרת הגמר של הסלטיקס מול הווריורס. הם ניצחו בצ'ייס סנטר סזכות יום משוגע מהשלוש בחצי השני , ובפרט ברבע האחרון.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
12/05/2023 9:17:52

תודה רבה מנחם

דן רוזנבלום
12/05/2023 9:18:10

מסכן כריס פול, שוב פעם נפצע בזמן המכריע.
נדמה שזה הקללה של הקריירה שלו. ממש מאוכזב בשבילו, אבל הקבוצה הטובה ניצחה.
דנבר נראית נהדר. היא כרגע משחקת את הכדורסל המעניין והחכם ביותר בפלייאוף.
אם יצליחו לשמור על הראש והסגנון שלהם במקום הנכון, לדעתי יוכלו לקחת אליפות.

הלילה סוף סוף יזדמן לי לצפות במשחק שלם ויהיה מעניין מאוד.

תודה על המעורב.

IDO
IDO
12/05/2023 11:08:14

העיקר שיש לו תירוץ

בוגי
בוגי
12/05/2023 9:22:48

זה שפיניקס עפו מראה לנו שוב שלבנות קבוצת כוכבים זה לא עובד טוב
קבוצה חייבת גם עומק ולשחק ביחד וזה לא עובד פשוט לזרוק שלושה כוכבים למגרש

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  בוגי

זה לא שחור/לבן אבל בגדול אני מסכים. הסופרטימז האלה הן לא מתכון בטוח להצלחה.

עמיחי קטן
12/05/2023 9:38:16

תודה מנחם.
אני דווקא אהבתי את קבלת ההחלטות של טייטום לאורך כל המשחק. גם כשהוא לא פגע הוא יצר מצבים לא רעים, חילק כמה אסיסטים ועשה הגנה טובה מאוד. בסוף זה השתלם בקליעות מחוץ לקשת.
אם מדברים על פיניקס והרוטציה הבעייתית, אז דמיון לי היה חסר לי – אולי השחקן היחיד מבין שחקני המשנה שלהם שיודע לנוע בלי כדור, והדגמתי את זה בפוסט אחרי משחק 2.

Ogigi
Ogigi
12/05/2023 9:55:35

תודה מנחם מעורב פנטסטי.

כשראיתי את התקציר, בהחלה חשבתי שטייטום לא משחק הוא נפצע או משהו. לא השמיעו את קולו בכלל. ופתאום ראיתי אותו והופתעתי, אמרתי או עושה לנו אייטום. סמארט המגעיל היה בכל מקום. שחקן מגעיל ומרהיב כאחת. אם הוא היה רק מתעסק בכדורסל ותחות בליפול ולסחוט עברות, הוא היה אחד השחקנים.
פיניקס תודה לאל עשו פיניקס. כלומר הפסידו בצורה מבישה במשחק מכריע בבית.
משחק 7 בין פילי לבוסטון יהיה אש. פסיכי. אני אמביוולנטי לגבי המשחק. הסלטיקס יותר מאיימים בגמר מפילי. אם אמביד ישחק בצורה טובה בעיק בהגנה, פילי עוברים.
משחק 6 בין הלייקרס ללוחמים יהיה אש ! גופרית. לדעתי תומפסון יהיה טוב. הכל יעלה ויפול על איזה גרין וויגינס נקבל בצד הלוחמים ואיזה דייויס נקבל. אני לא יודע כמה רוק ודסק נשאר לליקרס עבוד ההדבקה של דייויס. האיש מתפורר. בכל מקרה, אם הוא יהיה טוב בהגנה והתקפה ללוחמים יהיה מאוד קשה.
ויוקיץ הוא פשוט פלא שמיימי. הלואי יזכה באליפות הלואי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Ogigi

בוסטון מעל 20 קליל בגיים 7. יתחיל בלואו אאוט מאמצע הרבע השני. פילי למי שלא מבין או מסרב כמו אברי קבוצה גמורה מתה עם שחקנים שמנים ושבעים וגם לא טובים ומשלשלי מאני טיים סדרתיים. עם מאמן דרעק בנוסף לכל.
לקבוצה הזאת אין שום סיכוי לקחת אליפות בחיים גם אם יעשו נס ויעברו את בוסטון.
המזל שלה שבוסטון גם ירדה כמעט לרמתה ולכן זה נראה צמוד. הייתי עושה טרייד על אמביד והארדן וכולם כבר עכשיו תמורת מחירי שיאי.

פיניקס קליפרס פילי צריכים להיפטר מכל הסחורה פגת התוקף שלהם קאווי גורג אמביד הארדן טוביאס דוראנט אייטון פול וללכת לריבילד. על הסחורה פגת תוקף יש מלא רפי הבנה שישלמו המון כולל כוכבים צעירים ובחירות

אשך טמיר המקורי
12/05/2023 11:50:19

הארדן כבר מזמן לא שווה שיא. המנייה קרסה לחלוטין.

שדות פופ לנצח
12/05/2023 15:34:38

שימון רשמתי, פילי מפסידה +20 …איכשהו מרגיש לי שדווקא הם מנצחים את הסדרה עם התעלות של הארדן (כן, השחקן הזה שכולם פה קוראים לו שמן, מכוער, זקן ומה לא…)… בשביל שיהיה מעניין אני מוכן להפוך את זה להתערבות , מה אתה אומר? קשה להכשל עם בוסטון משחק 7 בבית לא?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
.
בוסטון – היו מחרידים הלילה. הדבר היחיד שהיה יותר גרוע מהסלטיקס הלילה זה הסיקסרז. שתי הקבוצות צריכות לצאת מהמשחק הלילה מבואסות, ולהפיק לקחים. הראיון של טייטום בסוף המשחק היה מדאיג מאד – אם אלה באמת הלקחים שלו מהמשחק הלילה בוסטון תתקשה ללכת עד הסוף בתקופתו. הם פשוט הפסיקו לשחק קבוצתי, כנראה אחרי שיודוקה עזב, וכל ההירובול הזה עובד, אולי, מול ריברס, אבל אני לא רואה אותם מנצחים ארבעה משחקים ככה מול דנבר, גולדן סטייט או הלייקרס. ולא ברור לי מה בעצם השתנה מהשנה שעברה ומדוע לא שמרו על אותו כיוון.
.
סיקסרז – להחליף מאמן, אחר כך נדבר על השאר. החלפתם? סבבה. המקסי הזה ענק, באמת, פשוט ענק, צריך למצוא איזו קומבינציה שתאפשר לו להוביל את הקבוצה בעתיד, וזה לא סותר, לדעתי, להשאיר את הארדן. הארדן לא ימצא, להערכתי, מקום טוב יותר להתחרות על התואר, ולכן כדאי לו להישאר. אמביד כנ"ל. הם כן צריכים עוד רעל ובגרות, אולי דריימונד? אולי קליי? ואן וליט? לא יודע. אבל כן הייתי נותן הרבה בחירות עבור השחקן המתאים והולך אולאין בשנים הקרובות.
.
פיניקס – היו לי ספקות סביב הטרייד, ואין לי ספק שברידג'ס וקמרון ג'ונסון היו מועילים מאד בסדרה, אבל האמת היא שלא בגלל זה פיניקס הפסידו. למה כן? כריס פול, לדעתי, צריך ללכת, לא בגלל שהוא לא שחקן אדיר, הוא כן, אלא בגלל שאי אפשר להחזיק שני זקנים בחוזה גבוה, ועדיף להחזיק את דוראנט מאשר את פול. האם אפשר למכור את פול החוצה תמורת מישהו טוב, ובלי לשלם בבחירות, שאין לפיניקס מאחר וכבר שילמה על דוראנט? כנראה שלא. מאיפה יגיעו בחירות או שחקנים טובים? כנראה מטרייד על אייטון, לא בגלל שהוא רע, אלא בגלל שאין מישהו אחר שגם שווה משהו וגם אפשר למכור אותו בלי לפגוע יותר מדי הסיכויים של הקבוצה. מונטי, בצדק או שלא בצדק, לא ימשיך להערכתי. בכל מקרה, הקיץ הקרוב יכריע לדעתי את עתידה של פיניקס בתקופת דוראנט. כוכבית – צריך לקוות שלבוקר לא נמאס כי אם כן זה טורף את הקלפים.
.
דנבר – תענוג. לא למצמץ בסיבוב הבא. לא משנה מי מגיעה אליו אפשר בהחלט לעבור אותה. לא להיפצע. להמשיך להיות ספרסים, זה משתלם.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/05/2023 10:28:00

בוסטון ניצחו מסיבה אחת ריברס בעצם שלוש אני מכניס גם את הדביל טוביאס והארדן למשוואה, ריברס אין לו מושג בניהול משחק, הייתי מפטר אותו במחצית.
.
מה יש לפילי לעשות עם דריימונד גרין? עוד נגר שלא קולע ממטר ולא מועיל בהתקפה יש לנו את טאקר לזה ולא צריך אותו כמנהל משחק (סוד קטן ה״ניהול משחק״ לא עובד שאין לך את קרי וקליי)..
.
לגבי הסאנס פול גמור כבר שנתיים אף אחד לא ייתן בחירות על הגולה שלו כאשר השנה יש ירידה דרסטית ביכולת , צריך להוסיף את העובדה שבפלייאוף הוא ייפצע.

.
אייטון רע הוא שחקן משלים נחמד, הבעיה שהוא על חוזה מקס הוא על גבול החוזה שלילי. הם לא באמת קבוצת כדורסל ומונטי וויליאמס לא האיש המתאים לתפקיד וגם הוא חייב ללכת.
מונטי וויליאמס הוא מאמן של שיטה לפני שנתיים הוא הפתיע את הליגה עם החדשנות אבל הוא לא יודע לבצע אדפטציה או לנהל משחק/ חדר הלבשה…נשאלת השאלה איזה מאמן יכול לאמן את הדביל דוראנט?
.
יוקיץ וואו כתבתי עליו דיונות של ביוקרת וטעיתי בענק, הוא עשה קפיצת מדרגה הוא בפער השחקן הטוב בעולם. דנבר רמה מעל הלייקרס אין לי שאלה בכלל והמאצאף זוועתי, לעומת זאת ללוחמים למרות החולשה השנה יש מאצאף מהחלומות נגד דנבר כיוון שהם בין הקבוצות היחידות בליגה שיכולה להעמיד סמול בול שיעניש את דנבר ויוקיץ על כל זג, בניגוד לפיניקס הדבילים הם קבוצת כדורסל.

Smiley
12/05/2023 10:40:17

Kevin O'Connor
@KevinOConnorNBA
An embarrassing finish to the season for the Phoenix Suns.

It could be a busy offseason for them with a new owner in Mat Ishbia who is clearly unafraid to make big changes. The Suns definitely need much better depth, and possibly both a new head coach and a younger point guard.

Phoenix has only four players with guaranteed contracts, a whole bunch of potential free agents, and not many assets to move:

Guaranteed Contracts
Kevin Durant ($47.7M)
Devin Booker ($36M)
Deandre Ayton ($32.5M)
Landry Shamet ($10.3M)

Team Options/Non-Guaranteed
Chris Paul ($30.8M: 1/2 guaranteed)
Cam Payne ($6.5M: 1/3 guaranteed)
Ish Wainwright ($1.9M: team option)

Unrestricted Free Agents
Torrey Craig
Josh Okogie
TJ Warren
Jock Landale
Terrence Ross
Darius Bazley
Bismack Biyombo
Damion Lee

• The Suns can only trade first-round swaps in 2024, 2026, and 2030, plus seconds in every year but 2029.

• They're limited to exceptions and sign-and-trades, or moving a young player with some value like Ayton.

Monty Williams just signed an extension last summer. But considering how few assets the Suns have, getting a new head coach and bringing in someone who overhauls the system might be the way to change the team the most.

It's a weak free agent class too. Jerami Grant or Kyle Kuzma would be a great fit next to KD in small ball lineups. Fred VanVleet or Kyrie Irving could be a better PG fit next to Booker rather than Paul's on-ball dominance.

What do you think they should do? Is there any hope for them to return to the Finals given how strong the West is?

Booker continues getting better but Durant is getting older. The pressure is on the Suns to make it work.

Om3r
Om3r
12/05/2023 13:05:21

הראיון של טייטום בסוף המשחק היה מביך
הוא לא אמור להגיד דברים כאלה אחרי שקלע 33% מהשדה ו20% מ3, גם אם הוא שם כמה סלי קלאץ'.
המנטור שלו קובי היה אומר על הופעה כזאת שזה היה עלוב, למרות הניצחון, ואחר כך נועל את עצמו באולם עד שהוא מתאפס על עצמו עם הקליעה. לדעתי אין לבוסטון מה למכור כל עוד הוא אמור להיות המוביל שלהם.
הסאנס ירו לעצמם ברגל – אין להם קבוצה גם לשנה הבאה כי הרוטציה שלהם לא קיימת. לבוקר בסוף נגמר האוויר.

MBK
MBK
12/05/2023 11:03:49

יש 2 דברים בטוחים בפליאוף
כריס פול ייפצע
אוסטין ריברס יוביל 3-2 או 3-1 בסדרה ויפסיד
זה פשוט לא יאמן עד כמה הצמד הזה נכשל ביחד ולחוד
נשגב מבינתי איך דוק ריברס עדין מאמן בליגה? איך? ולמה?
אלא אם הוא מחזיק תמונות של הבעלים של פילידלפיה עם 76 נערות ליווי במגה ג׳קוזי מכה לכל אחת מהן בפעמון החירות
איך ולמה? נכשל בכל שנה באותו מעמד עם אותן נסיבות
יכול להיות שעם מאמן אחר פילי ואמביד כבר היו לפחות בגמר ליגה אחד אם לא מעבר לזה

The Pro
The Pro
12/05/2023 11:04:06

מנחם,
אני לא מתרשם בכלל מבוסטון אבל מפילי עוד יותר.
יואל אמביד הוא שחקן שעוד לא ניצח או הוביל קבוצה להישגים משמועתיים בפלייאוף, שפת הגוף
והתנועות שלו היא של אחד שעומד להפסיד כפצוע עוד לפני שהתחיל המשחק.

הגרסא הנוכחית של ג'יימס ארדן בדומה לכריס פול אגב, היא קרובה מאוד לפג תוקף. הוא כבר אינו מסוגל לקחת על עצמו
גם אם פעם היה עושה את זה נגד יריבה יותר חזקה מבוסטון.

רפיקי
12/05/2023 11:04:21

בוקר מעולה מנחם.
אחת לשנה אנחנו זוכים לקום לבוקר של עוד כישלון של השחקן הבזוי בליגה.
קווין דוראנט תעבור לסין

שי אבן צור
12/05/2023 20:18:08
Reply to  רפיקי

למה ככה?
שישאר ויספק לנו עוד רגעי עונג שכאלה 😝

The Pro
The Pro
12/05/2023 11:05:31

הסאנס הם קבוצה עם חורים והטרייד על קווין דורנט חשף אותם עוד יותר.

אני לא קונה שום תירוצים על ההפסד הקל הזה מול הנאגטס,קווין דורנט היה בריא וגם השחקן הצעיר שאמור להוביל בוקר היא בריא.
הבעיה עם בוקר שכנראה אין לו את זה ומדובר בשחקן מובל שמתאים למערכת ולא שחקן מוביל שלוקח על עצמו פרנצ'יז.

MBK
MBK
12/05/2023 11:24:28
Reply to  The Pro

אי אפשר לבוא בטענות לבוקר על פלייאוף פנומנלי
גם יוקיץ הפסיד את שני המשחקים הכי טובים שלו בסדרה (משחק ה 53 ומשחק הטריפל דאבל 30/17/17)
בסוף הצוות המסייע של הסאנס לא היה ברמה נאותה למעמד
פול ואייטון לא רלוונטים

The Pro
The Pro
12/05/2023 11:35:58
Reply to  MBK

כריס פול בכלל לא שיחק הלילה ולא רלוונטי או כשיר בסדרה הזאת.
אייטון הוא אוברייטד עוד מאז הדיבורים על חוזה מקס' אבל איאפשר לבוא בטענות לצוות המסייע בערב שבו קמרון פיין
הוא השחקן הכי טוב של הסאנס.

בוקר במשחק הלילה סיים עם מדד שלילי של -27 ,2 איבודים ו-30% מהשדה.
האחראי הבלעדי להפסד המכריע הזה,
שחקן שלא מסוגל להוביל קבוצה לא ככינור שני ליד קווין ובטוח שלא כראשון.

הייט אשברי
הייט אשברי
12/05/2023 14:47:37
Reply to  The Pro

מילא שלסאנס אין משחק מתואם בהתקפה אלא רק בידודים . אבל אין להם הגנה. חד וחלק. קבוצה לא מאוזנת. פירקו את הקבוצה ורוקנו את הספסל כדי להביא את דוראנט . בפרט מיקל ברידג'ס הוא אבידה גדולה .

שי אבן צור
12/05/2023 20:16:02
Reply to  The Pro

צודק

TRIP
TRIP
12/05/2023 11:55:55

הבאקס הפסידו כי יאניס נפצע שני משחקים אבל עדיין נחנק, מה התירוץ של דוראנט?

NFS
NFS
12/05/2023 12:40:39

הארדן בגמר המערב 2018 עם יוסטון בבית בגיים 7 מול הווריורס – מחטיאים 27 שלשות רצוף ומפסידים
הארדן שוב מול הווריורס בחצי גמר המערב 2019 גיים 5 אחרי פציעה של דוראנט – 3 זריקות מהשדה ואנמיות מוחלטת
הארדן הלילה בגיים 6 בחצי גמר המזרח – 0 מ-4 מהשדה ועוד הופעה חלשה והפסד במשחק קריטי

NFS
NFS
12/05/2023 12:41:06
Reply to  NFS

0/4 ברבע הרביעי..

Ari
Ari
12/05/2023 14:16:58

https://www.facebook.com/marketplace/item/762349165286814/?ref=search&referral_code=null&referral_story_type=post&tracking=browse_serp%3A0f3ca44a-0af3-4d0f-bee9-a30ed551c0dc
לא קשור אלי אבל חשבתי שיעניין אתכם.
יש שם גם ספרים של מנחם, מגניב לגמרי

NBA בדם
12/05/2023 14:55:20

רוצה שבוסטון תפסיד בעיקר בגלל טייטום השחצן: "אני אחד השחקנים הטובים בעולם", אמר אחרי המשחק. אמירה כזאת מנותקת מהמציאות לשחקן שפעמים רבות נעלם מתי שצריך אותו. עוד חיקוי עלוב של קובי. יש לו מזל שהוא בקבוצה הטובה יותר בהפרש ניכר שמכסה על הערבים שהוא נזכר לשחק ברבע האחרון ואז חושב שהוא הGOAT.
אצל פילי הארדן ואמביד ישחקו על המורשת שלהם, ששני המשחקים הגדולים של הארדן נראים כרגע כעבר רחוק, אמביד היה טוב ולא יותר. עד היום הוא לא הוכיח שהוא יכול להתעלות ולתת אקסטרה במשחק מכריע, גיים 7 הזדמנות פז בשבילו ובשביל המזוקן.
טובאיס האריס חי? שחקן אשפה, שאני מאשים את מאמנו לא פחות ממנו שלא מכניס אותו למשחק בתרגיל או חסימה, הופך אותו לאייטון במקרה הטוב. טאקר צריך להיות הכוכב של הקבוצה מבחינת אופי אבל הוא שחקן האסל שזה תפקידו בלבד.(ועושה זאת מצויין).
דנבר מרשימה, אבל כמו בסדרה מול גולדן-סקרמנטו, היריבה עושה אותה יותר טובה ממה שהיא באמת. היא הפייבוריטית המובילה לתואר. יוקיץ' נראה כמפלצת היסטורית. עדיין הוא צריך להראות שהוא יכול ללכת עד הסוף, וניתן לזמן לעשות את שלו.
דוראנט נראה מעבר לשיאו, הסיכוי שבה הוא יראה טבעת קלוש. הבחירות שלו בקריירה הרסו אותו (בריאותית ותדמיתית),והוא משלם עליהם בריבית דריבית. כנראה שיישאר מחוץ לטופ 15 השחקנים הטובים בהיסטוריה.
בוקר סיים פלייאוף מצויין, אבל הוא לא יכול לסחוב קבוצה לבדו כמו הגדולים באמת.(לוקה,יוקיץ',יאניס,לברון הצעיר) הוא טופ 10 מכובד ביותר.
פול צריך לפרוש ואייטון צריך לעבור לקבוצה שתיתן לו ביטחון (מארי מאטלנטה תמורתו נראה טרייד שטוב לשני הצדדים).

דוקטור רזי הופמן
12/05/2023 18:23:06
Reply to  NBA בדם

מה להגיד?
הילד טומטום, לא ירש את השכל של ברנדי קול.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, איך יתקרב ל 15? הוא צריך לפחות 2 אליפויות בשביל להיות ב 30 הטובים.
ציפי לא יפרוש, יש לו 15 מליון מובטח ועוד 15 ישחק שנה הבאה, כנ"ל נדמה לי גם על 2025. לא מוותרים על פני.

NBA בדם
12/05/2023 18:53:36

הוא יסיים באיזור הטופ 20.
אם יש כסף מובטח לציפי הוא ישחק, זה נכון.

גיא הירוק
12/05/2023 15:05:06

אי אז בתחילת העונה קניתי תעודת ביטוח מושלמת לסאנס:
התערבות עם דה שוט.
.
אבל אז הוא עשה את הבלתי נתפס –
ירייה אחת מדוייקת בגב האומה.
הוא קפץ על עגלת הסאנס (אצל דה שוט אין כאילו או בערך. הוא עונד את ליבו על שרוול גופייתו. קפץ פריצת ראש נחשונית ישר למרכז העגלה הרעועה).
.
באותו הרגע אפסו הסיכויים.
.
אז דה שוט ידידי,
החשבון קטן, והוא כרגע חצי ליטר של בירה מעופשת (גם יין הופך לחומת אחרי פרק זמן ארוך כל כך…)
.
למזלם של אוהדי הנאגטס אין מצב שווסטברוק מצטרף לקבוצה ומביא עמו נדוניה של אחד דה שוט.

דה שוט
12/05/2023 16:33:14

חחחחחח כל הכבוד לך איש ישר שכחתי מזה לגמרי (נשבע). תגיד מתי ואשלם בשמחה את חובי.
ואם אתה רוצה להאשים אותי בצלילה המפוארת אז סבבה
🙂
כי לפני שנה בלעדיי הצלחתם יפה מאוד
🙂
ווינק ווינק

גיא הירוק
12/05/2023 16:44:38
Reply to  דה שוט

הסאנס זו טרגדיה גדולה בהרבה ממך או מכל אחד אחר בהופס…

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
12/05/2023 17:43:59

מה שאפשר לסיקסרס לחזור למשחק ברבע הראשון, הוא שמזולה החליט להוריד לספסל את ויליאמס וסמארט שניצחו על הריצה המטורפת של תחילת המשחק. ואם כבר להוריד את ויליאמס לספסל כי צריך לנהל את הדקות שלו, אז להכניס רכז במקומו בזמן שגרנט ויליאמס מתייבש על הספסל נתן לסיקסרס ספייס לחזור למשחק. מזולה בניהול המשחק זה בראד סטיבנס ללא הניסיון, תוכנית המשחק חשובה מהניצחון.

דוקטור רזי הופמן
12/05/2023 18:26:17

וואלה
אמרת הכל!
לכן הייתי שמח אם שניהם (בזוקה וסטיבוט) היו נעלמים פתאום והייתי מקבל בשנה הבאה את יוגירי ונרס במקום.
🙂

ירון, החלום
ירון, החלום
14/05/2023 0:37:42

בס"ד
תודה רבה