מעורב הופס ליום ה': ברונסון בעוד מסטר פיס לניקס/ משחק ששי באל.איי / מנחם לס

1.הניקס נשארו בחיים, עם הרגשה נהדרת שהם יכולים

גבור המשחק: ג 'יילן ברונסון

1)אני עומד לכתוב משפט שרובכם – אם לא כולכם – תחשבו שניכתב ע"י זקן סנילי. אז יש לי שתי חדשות עבורכם: אחת היא שאני אמנם מזדקן אבל איני סנילי כלל וכלל. השנייה – שהיא גם משפט המחץ שלי הלילה – היא שג'יילן ברונסון הוא היום שחקן טוב יותר מסטפן קרי, והפוינט גארד שהייתי בוחר ראשון היום לקבוצתי מכל הג'יימס הארדנים, סטפן קרי'ים, וכל השאר. ג'יילן ברונסון נעשה MY MAN.

2) רק שיהיה ברור: אני כותב הכל לפני המשחק השני. ברונסון קלע 38 נקודות ב-12 מ-20 ו-4 מ-10 מהטריי כשרובן – אם לא כולן – באות מכדרור אישי שלו כשכל מיאמי היט יודעת שהוא הולך לבדו. הוא אפילו לא צריך חסימות (SCREENS); הוא גאון עם יד שמאל קטלנית שאולי לא היה פוינט גארד שמאלי מסוכן כמוהו אף פעם ב-NBA. ישנה לו יכולת INNATE לדעת בדיוק את הצד והזווית להיכנס שתגרום למגן להיות במצב הגרוע ביותר להגנה ממנו – לרוב אחרי הטעייה כשהוא חוסם בעצמו בגופו הנמוך אך המוצק את יכולת שומרו להסתובב איתו. הוא עושה זאת טוב יותר מג'יימס הארדן, ולא היה אף אחד אחר המתקרב לשניהם בזאת. הארדן ניכנס אחרי כמה הטעיות. ברונסון ניכנס אחרי הטעייה אחת ולעתים ללא הטעייה כלל אך הוא מביא את גופו וכדרורו לצד החלש של שומרו שלא יכול לעשות מאומה בנידון. במילים אחרות: אתם יודע מה השמוק הקטן עומד לעשות ואתה חסר אונים לעשות משהו בנידון. וכשהוא צריך יש לו את השלשה. לא גאון כמו סטפן, אך הוא קולע ב-42% (הלילה ב-40% – 4 מ-10) ל-38 נקודות מדהימות.

3)הרבע הראשון הסתיים בריצת 16-4 של מיאמי שעשתה את תוצאת הרבע 24-14. היא עשתה את הריצה בחסימות, ב-DEFLECTIONS, ובלקיחת LOOSE BALLS. כל הדברים הללו הם עניין של HUSTLE, לא פחות ולא יותר. הייתי בטוח שזה הסוף של הניקס.
4) פתאום 24-16, 24-19, 26-24, 26-32. מי שיכול להסביר כיצד קבוצה (מיאמי) ששולטת לחלוטין במשחק לפתע הופכת ל-NON-EXISTANCE יכול גם להסביר למה בת גלים לא הופכת, ולא תהפוך לעולם, לשכונת יקרה. אני יודע דבר אחד: יהיה כאן ערב ארוך מאד.
5) החצי מסתיים 47-50 כשברונסון, עם 18 נקודות, הוא גיבור החצי ברמות
6) מה שקרה בתחילת הרבע השלישי אין דרך לתאר. הניקס שטפו, הרסו, וממש השפילו את מיאמי. התאמינו שלפתע יש כאן 19 הפרש לטובת הניקס? (54-73). הכל מתחיל וניגמר עם ברונסון, עם ג'וליוס רנדל שמתחיל לקבור שלשות, וברט משחק מצויין (הם סיימו את המשחק עם 24 ו-26).
7) אני רואה תבוסה בהתהוותה. מפלה. כניעה של ממש של ההיט. אני אומר לעצמי שאם מיאמי מובסת ויוצאת כנועה, הניקס תגיע למיאמי למשחק הששי בשיא המוטיבציה כשהיא יודעת שהיא גרמה למיאמי לשבוק, ועתה כל מה שעליה לעשות בששי הוא לחסל את מיאמי, ולמצח את השביעי בבית.

8) רק אני חושב את כל מחשבות ההשפלה של מיאמי, ודנקן רובינסון מתחיל לשלשל שלשות (הוא סיים עם 5 מ-10 ל-17 נק'), ומיאמי מסיימת את הרבע השלישי 74-84, דפיציט שהוא MANAGEABLE.
9) שב רובינסון ל-88-95 ועוד שלשה ו-91-95, ויש משחק.

מיצ'ל רובינסון היה גורם חשוב בסיום המשחק בנצחון הניקס


10) מיאמי עושה פאולים מכוונים על מיץ' רובינסון אבל הוא מצליח לקלוע 1 מ-2 פעמיים.
11) התוצאה 101-103. תיבודו עומד על הקו כקדוש מעונה. אם הניקס מפסידה משחק ביתי שהיא הובילה בו ב-19 היא תהיה מרוסקת יותר מאשר סתם לעונה זאת.

12)הניקס מקבלת SECOND WIND, והסוף המאושר הוא כשרנדל גונה כדור תחת סל מיאמי מקייל לאורי וסותם את הגולל עם 103-112.
13) ג'יילן ברונסון מוטש. הוא וקוונטין גריימס שיחקו את כל 48 הדקות. ברונסון כי הוא הלב, הנשמה, והאבר המבצע של הניקס וגריימס בגלל השמירה המצויינת שלו על ג'ימי באטלר (שסיים רק עם 19 נקודות). הפעם האחרונה ששני ניקסים שיחקו 48 דקות יחד במשחק פלייאוף הייתה ב-1973 כשג'רי לוקאס וולטר פרייזר שיחקו 48 דקות.
14) האבא ברונסון חיבק את בנו. הבן – בד"כ רציני ולא מראה רגשות – חייך חיוך רחב. הגיע לו. משחק שהוא מסטר פיס. אבל זה לא רק המשחק הזה. משך כל הפלייאוף עם הניקס הוא יוצר מסטר פיס אחרי מסטר פיס, ואיש אינו מסוגל לעוצר
ו.

2. הווריורס עשו מה שחובה היה עליהם לעשות, וניצחו במשחק מחוספס, ודי משעמם

1)הווריורס ניצחה 106-121 אבל היא תצטרך לשחק יותר טוב כדי לנצח באל.איי. ההפרש קצת משקר כי כשהלייקרס הרימה ידיים והכניסו את הספסל התוצאה הייתה רק 100-113 עם 2:47 דקות לסיום.
2) זה דבר שלא הבנתי. שתי שלשות וההפרש הוא 7. הייתה זו הרמת ידיים מוקדמת מדי.
3) המשחק היה שווה עד 54-54. אז גולדן פתחה ריצה של 25-7 ל-61-79, ודפיציט של 18 במשחק חוץ חשוב כזה הוא גדול מדי למהפך.
4) אבל אוסטין ריבס – שפעם היה בדיחת ההופס והיום הוא איש השלשות של הלייקרס יחד עם ד'אנג'לו ראסל – הקטין את ההפרש ל-80-91 ולפתע נוצר קצת מתח.
5) עבורי המשחק היה מחוספס, מלא שגיאות, ולא עמד בציפיותי. שמחתי שהווריורס ניצחה אבל היה משהו כבד במשחק שאני לא יכול להסביר.
6) לא היה אף כוכב שהצטיין מעל ומעבר. ללייקרס לברון ו-AD קלעו 25 ו-23 עם 9 קרשים לאיש. ריבס קלע 15 ב-3 מ-6 מהטריי. לווריורס סטף קרי קלע 27, וויגינס 25, אבל לקליי תומפסון מאומה לא הלך והוא סיים עם עשר נקודות.
7) ג'ורדן פול שאתמול קוטרג בגדול ע"י כמה מנהלי NBA שטענו שהוא לא מתאים ולא שדייך לצורת המשחק בווריורס, ולאופי הקבוצה, היה די טוב הלילה עם 11 נק', 4 ריב', ומשחק מהיר וחזק.
8) במשחקים כאלה שהם אחלה חשובים ואף שחקן לא מתבלט ממש אני מתגעגע לימים של מייקל ג'ורדן שדווקא במשחק כזה היה קובר 40 נקודות ומשתלט עליו כבוס אמיתי. אלה שלא ראו אותו לא מסוגלים להבין על מה אני מדבר.

מנהלי NBA קוטלים את ג'ורדן פול

אני לא יודע למה דווקא עכשיו ואני לא יודע מה עומד מאחורי הקטילה של ג'ורדן פול, שחקן גולדן סטייט ווריורס, דווקא עכשיו. אולי דברי המנהלים באו כתגובה על רמת משחקו הנמוכה (מאד!) בפלייאוף נגד הלייקרס. כמה מנהלים בחרו את הפלייאוף נגד הלייקרס לקטרג ולהאשים את הווריורס על החוזה שנתנו לו, באומרם שהוא הדוגמא הגרועה ביותר להמשך השמירה על הברנד 'ווריורס', צורת משחקה המיוחדת, והמותג שהולך עם המילה ווריורס, שלקח לסטפן קרי (ואחרים) כל כך הרבה שנים ליצור ולייחד.

"הוא לא מגן; הוא לא משחק משחק קבוצתי, הוא דןאג רק למספר הנקודות שהוא קולע. ה-128 מיליון שהווריורס חתמה איתו לפני פתיחת העונה יהיה IMOEDIMENT (מכשול) להמשך המיוחדות של משחק הווריורס אחרי שקרי ותומפסון יפרשו", אמר מנהל קבוצה מערבית שנשאר בעילום שם.

קוץ' K (מייק ששבסקי)הוא עכשיו חלק מה-NBA

מייק ששבסקי, מאמן דוק יוניברסיטי לשעבר, הוא עתה "יועץ מיוחד לענייני כדורסל" של ה-NBA. תפקידו ואני מעתיק – הוא  "will provide counsel to the league office, NBA team executives and other leaders across the league on a host of issues related to the game.

אנא הסבירו לי: הבנאדם לא בילה דקה אחת ב-NBA. אז הוא אימן כמה כוכבי NBA לאולימפיאדה. האם זה עושה אותו מומחה צלליגה המקצוענית שהוא רק שמע עליה וקרא עליה כמוך-כמוני. לא פחות ולא יותר. כן, הוא מכיר שחקני NBA הווה ועבר, וכנראה הרים כוסית עם אדם סילבר. אבל הוא איש 'קולג' בסקטבול' מכף רגל ועד ראש, והיה עדיף שיפרוש לפלורידה ולגולף.

כריס פול נשאל אם הוא עולה לשחק הלילה נגד דנבר נאגטס

מילווקי באקס קיבלה רשות לראיין את קני אטקינסון, עוזר מאמן הווריורס

בנו של דניס רודמן, DJ רודמן, בחר אף הוא ב-USC

כמו ברוני ג'יימס, בנו של לברון, גם DJ רודמן בחר ב-USC. הצעיר הוא 1.97 מ', משחק סמול פורוורד או פאור פורוורד, והוא נחשב כשחקן NBA בטוח.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
78 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
האווי לאסוף
האווי לאסוף
11/05/2023 8:17:46

מנחם, יש מצב שאתה האיש הכי מיוחד בעולם. אפילו ההורים של ברונסון לא היו בוחרים אותו לפני סטפ…
תודה רבה על המעורב המעולה

Ogigi
Ogigi
11/05/2023 8:29:17

🤣🤣
הוצאת לי את המילים מהקלדת.
לגבי הכל

TheMike
TheMike
11/05/2023 15:51:07

ענק…
אין על הד"ר. כל מעורב ללקק את האצבעות. מנחם נסחף קצת, אבל בוא נסכים עם הד"ר שמדובר באחלה גניבה של הניקס. שחקן תותח.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעורב מצוין מנחם תודה רבה. מיאמי תנצח במשחק הבא. מקווה שגם הלוחמים.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

היה שחקן מעולה במכללות. היה ידוע לכל מנהל שעקב אחרי המכללות שהוא שחקן מעולה. לא הצלחתי להבין איך עבר סיבוב שלם מבלי שאף קבוצה תיקח אותו.
בדאלאס התבלט לא מספיק כשם שקיירי לא מופעל מספיק.דאלאס בנויה גרוע כל הכשרון נמצא בעמדת הרכז . לטעמי לוקה לא מתאים להיות רכז ומפריע לברונסון או קיירי להתבטא.הצמד לוקה קיירי לא יגיע לכלום . טוב יעשו דאלאס אם יחתימו את קיירי ויעבירו את לוקה בטרייד שיכניס להם שחקנים טובים מאוד בעמדות נוספות.אחרת הקבוצה לפני פירוק.

עמיחי קטן
11/05/2023 9:25:39

גם אם הייתי מסוגל להבין רצון לוותר על לוקה, והוא בעיני השחקן הכי טוב בעולם אם משלבים את היכולת הנוכחית והפוטנציאל העתידי (יש כמה שחקנים טובים יותר, אבל לדעתי גם קרובים יותר לשיאם), אז כל מועדון שהולך עם קיירי חוזר שנתיים אחורה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

דאלאס לפני פירוק .לדעתי בכל מקרה לוקה יעזוב את הקבוצה.מסכים חלקית לגבי קיירי , אבל אין ברירה צריך שחקן כוכב לבנות עליו מערכת. קיירי לא שייך לדאלאס צריך להחתים אותו , אם רוצים לקבל ערך בעתיד ולא להפסיד אותו תמורת אפס .בוא לא נשכח שלברון רצה מאוד לראות אותו סביבו.
הקלפים של דאלאס גרועים. הייתי לוקח הימור ולו רק בגלל המצב המיוחד הזה. והולך על המהלך הזה.
ולא פירוק מוחלט.כי דאלאס בדרך לא שנתיים אחורה אלא לפחות חמש שנים.

חגי "התותח" ניסני
11/05/2023 13:39:42

על מה אתה מדבר בנאדם? איזה פירוק?למה שהם ישחררו את לוקה?

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

כי אחרת ילך בעצמו.

Avri
Avri
11/05/2023 15:41:37

מהפנט התרנגולות יהפנט את החוזה של לוקה ויהפוך אותו לשחקן חופשי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אני לא חסיד גדול של דירוגים, אבל אם מדברים על הרמות האלה אז לדעתי הצמרת היא אלה שטובים גם בהגנה, ולוקה רחוק מזה.

MacLeod 1
MacLeod 1
11/05/2023 20:30:12

וואלה הוא שומר יותר טוב מסטף

thetroll
thetroll
11/05/2023 8:40:58

יופי של מעורב תודה מנחם.
מסכים שהיה ממש משחק מגעיל במפרץ היום תחושה של פיכסא למה אנחנו צריכים את זה. הלייקרס נכנסו למוד מנוחה וויתרו על המשחק כבר בתחילת המחצית הראשונה גם היציאה התאטרלית של דיוויס (ההצגה הזאת שווה אטומטית שתיים שלוש עבירות נגד הלוחמים במשחק הבא) היתה חלק מהחלטה אולי שלו אישית אולי קבוצתית לנוח קצת. משחק הבא עם הקהל הבייתי עם השיפוט הבייתי (בוא נקרא לזה ככה) עם העובדה שהלוחמים לא ממש הגיעו לפליאוף הזה – יהיה קשה ללוחמים אופתע מאוד אם יצליחו לנצח. תכלס הלייקרז קבוצה טובה דייוויס שולט בצבע. יהיה קשה אני מקוה רק לשיפוט הוגן. זהו.
ג'ורדן פול עושה פליאוף גרוע בנתיים הביקורות מוצדקות בחלקן. גם הלילה לא היה טוב.

פיני
11/05/2023 8:51:33
Reply to  thetroll

אפרופו שיפוט ביתי, במשחק הבוקר, היה יופי של שיפוט ביתי…
אולי המשחקים לא מכורים?

thetroll
thetroll
11/05/2023 10:51:42
Reply to  פיני

די נו… בסדר אולי. לא אמרתי שכל המשחקים מכורים אמרתי את זה רק לגבי שני משחקים ובמיוחד משחק מספר 3. התופעה מן הסתם קיימת כידוע לך.

Ogigi
Ogigi
11/05/2023 8:46:34

ראשית מנחם תודה רבה על הסקירות שלך. תענוג.
שנית, אף אחד לא ממש מיתעניין בסדרה של הניקס מול מיאמי. אף אחד.. סדרה סבבה עם 2 קבוצות טובות. וזהו.
לגבי הלייקרס מול הלוחמים, נתחיל עם לברון. כאוהד של סטף אני אמור לשנוא את לברון אבל אני לא יכול. האיש תופעה. לא מעניין אותי מה תאמר (וכן אני ראיתי את מייקל משחק. מהתתחלה בשנות ה80), הוא אצלי באותו גובה כמו מייקל, שניהם מקום שני כאשר מעליהם בריידי.
לברון פשוט מבוגר. מאוד.
איך אף אחד לא שם לב לזה. הוא משחק ככה כבר 3 שנים אבל השנה זה הגיע לקיצוניות.
בגלל שהלייקרז השנה כל כך טובים עם שחקנים שהבשילו כמו ריבס המצויין וראסל התותח(מידי פעם),הצימורה ושרודר, לברון יכול לנוח בהתקפה
ולתת עבודה בהגנה וריבאונד. ראינו זאת בסדרה מול ממפיס.ועוד לפני בפליי אין.הוא הטיל אימה לפני הסל של הלייקרס.
מידי פעם נתן הבלחה של אנרגיה מתפרצת בהתקפה. הוא עובד בעיקר על פרצי ואבלחה של כוח מתפרץ בעיקר כדי למוטט את היריב מוראלית.
כל זה עובד כאשר הקבוצה מתפקדת בהתקפה. כאשר היא לא ……העלילה מסתבכת.הוא נאלץ להפקיר את ההגנה ולעבור להתקפה.
אם דייויס ביום טוב בהגנה אז זה יכול לעבוד. וכאשר מדובר על דייויס מדובר על אם גדול. הבן אדם מוחזק עם מסקנטייפ ורוק. הוא מתפרק מולינו.
ככל שהפלייאוף מתקדם לברון מתעייף ונשחק. פעם ראשונה שאני רואה שממש סופרים לו דקות על המגרש.

רשמתי לאחי הבוקר:
אם הלייקרס עוברים את הלוחמים לדעתי הם לוקחים אליפות. אם הלוחמים עוברים את הלייקרס הם לא יעברו את דנבר.
ככה או ככה הסיכוי שמישהו מהמזרח יקח השנה אליפות קלוש ביותר. מיאמי לא תיקל אליפות, כנ"ל הניקס. סיכוי קלוש לפילי בתנאי שהארדן ואמביד
ימשיכו לשחק ככה. היחידים במזרח שיכולים אולי לעשות משהו בגמר זאת בוסטון. אבל אני לא רואה אותם יומאים מהבוץ אליו נקלעו.
אני בעד דנבר ולא רואה אותם לקוחים אליפות. בכל מקרה אני מעדיף שפייקס יפסידו בגלל שנאתי לכריס פול…..

etayef
etayef
11/05/2023 13:30:10
Reply to  Ogigi

להיות אוהד של סטף ולחלק מחמאות ללברון זה להפר את אמנת אתר הופס…

חגי "התותח" ניסני
11/05/2023 13:41:01
Reply to  etayef

אתה מוסיף המון לדיון ולאתר. תודה איש נחמד.

Ogigi
Ogigi
11/05/2023 18:34:25
Reply to  etayef

זה חלק מדיסונס של להיות אוהד של הלוחמים ולהבין כמה לברון גדול

עגל
11/05/2023 13:43:54
Reply to  Ogigi

+100

M-AIR-J
M-AIR-J
11/05/2023 15:11:31
Reply to  Ogigi

בתור אח שלך אני מעיד עליך שתמיד כיף לנתח איתך NBA

M-AIR-J
M-AIR-J
11/05/2023 15:13:54
Reply to  Ogigi

יחד עם זאת לדעתי הלוחמים ינצחו { הלוואי ואתבדה} ואני לא רואה קבוצה שעוצרת אותם.
– בסדרה של הניקס וההיט באמת אף אחד לא מתעניין.

Guy d
Guy d
11/05/2023 16:33:33
Reply to  Ogigi

+1

פיני
11/05/2023 8:49:31

מה בעצם מצבו של דייויס?

עידו גילרי
11/05/2023 8:50:29
Reply to  פיני

שביר… מתפורר בקלות.

עידו גילרי
11/05/2023 8:50:51

אבל בגדול בסדר לפי הדיווחים אין זעזוע למח.

פיני
11/05/2023 8:52:37

את זה קראתי, אבל הוא יחזור למשחק השישי?

עידו גילרי
11/05/2023 8:53:48
Reply to  פיני

אי אפשר לדעת עכשיו – אבל אם אין זעזוע מח למה לא?

פיני
11/05/2023 9:38:13

כי קוראים לו אנתוני דייויס, אנא עארף למה בדיוק?

עגל
11/05/2023 13:45:03

נכון.
ך]י מה שהבנתי הנקודה היא שאם יש לו חשש מזעזוע, צריך לעשות בדיקות שלוקחות כשבוע. כלומר הוא בחוץ לכל הסדרה הזאת ועוד קצת. מה שמשאיר את הלייקרס בבוץ עמוק.

עידו גילרי
11/05/2023 13:47:29

מה שנקרא קונקאשן פרוטוקול

סטארברי
סטארברי
11/05/2023 8:54:12

אחלה מעורב

דוקטור רזי הופמן
11/05/2023 9:19:11

איך?
איך?
איך דלאס נתנו לברונסון ללכת?
גם טיפשים וגם מטומבלים

עידו גילרי
11/05/2023 9:23:17

הוכחה חשובה שצריך תמיד לשים לב לפרטים הקטנים בחוזה – טעות בלתי נסלחת.

אור
אור
11/05/2023 17:19:08

מה הכוונה

עידו גילרי
11/05/2023 18:26:37
Reply to  אור

אפשר לעשות מהסאגה הזו רימייק לשבעה חטאים כשבסוף קיובאן מוצא את הראש של לוקה בקופסה…
בכל מקרה החטא הראשון היה לתת לברונסון חוזה ארבע שנתי מלא (האורך המקסימלי לחוזה שאינו חוזה רוקי) בלי אופציית קבוצה לשנה האחרונה. זה מה שעושים סטנדרטית כי זה מאפשר לקבוצה להפוך את השחקן לחופשי מוגבל בתום השנה השלישית. זה היה מאפשר להם לשמור עליו בטוח ובמחיר סביר. בקיצור זו הטעות הפטאלית שעליה אני מדבר אבל היא הייתה רק הראשונה…
אחרי זה הם המשיכו לחטוא ולא נכנסו איתו למגעים על הארכה בקיץ של 2021. המקס שיכלו להציע לו זה 56 מיליון לארבע שנים. הם היו אחרי הדחה כואבת ולא נראה להם שהוא הצדיק את זה. כשהתחילה עונת 2021-22 והוא התחיל לגלות יכולת גבוהה התחילו המגעים והצוות של ברונסון העביר מסר שהם יהיו מוכנים לחתום על הארכה כזו. המאבס משכו רגליים והיו מוכנים להציע לו את ההארכה רק אחרי סוף הטרייד דדליין – וכאן לברונסון כבר לא היה שום אינטרס וההמשך ידוע.

אור
אור
11/05/2023 19:46:26

תודה

TheMike
TheMike
11/05/2023 15:54:08

בול

עמיחי קטן
11/05/2023 9:23:14

תודה מנחם. היו משחקים לא רעים בהתחשב בזה ששתי המפסידות ויתרו עליהם לכאורה בשלב מוקדם יחסית, אבל שתיהן נתנו פייט לא רע. הווריורס ניצחו יחסית בקלילות משחק בו האחוזים של 2 הקבוצות לשלוש היו זהים, ולכאורה אם השלשות ייכנסו במשחק הבא יהיה להם סיכוי, אבל זה לא יקרה, בטח לא בכושר הנוכחי של קליי.

Hen
Hen
11/05/2023 10:14:36

בשני המשחקים הראשונים בסדרה מול הלייקרס קליי היה מעולה…איך אפשא להגיד שהכושר שלו לא טוב? זה ניראה כמו שיטת משחק שונה. הולכים פנימה. הוא פחות מעורב במשחק ולכן הוא קר ופחות קולע באחוזים טובים.

onetwo3
11/05/2023 9:44:42

תודה דוק. אתה בהחלט לא סנילי.
סטף קרי מקדים כיום כל פוינט גארד אחר, לא רק בגלל יכולת הכדרור והקליעה שאין שניים לה בליגה ולאורך זמן, אלא גם ובעיקר בגלל ובזכות התנועה הבלתי פוסקת ללא כדור והעובדה שהוא מרכז אליו כמעט בכל התקפה שניים או שלושה שחקני הגנה והופך את החיים לאלו שסביבו לקלים בהרבה.

ונכון, כמו ג'ורדן לא היה.

Jonathan
11/05/2023 9:45:06

תודה מנחם.
ברונסון הוא אחלה שחקן אבל רחוק מלהיות סטף.
.
ג'ורדן פול נתן פלייאוף מצוין בעונה שעברה אבל היכולות שלו נפלו איפשהו במהלך העונה הזו. לא יודע מה עובר עליו. אם הוא לא היה מקבל ת החוזה הזה יכול להיות שהיינו בוכים על איך נתנו לו ללכת ועוד היו משווים אותו לסטף כשהוא היה עוזר לאיזושהי קבוצה מדשדשת בחוף המזרחי לדשדש פחות.
בכל מקרה – מקווה שיחזור לעצמו העונה (אין עוד הרבה הזדמנויות). או שלפחות ייסתדרו לו הברגים עד העונה הבאה.

Smiley
11/05/2023 9:54:20
Reply to  Jonathan

מה עבר על פול? יותר נכון מה עבר דרכו… הימנית של גרין

Jonathan
11/05/2023 10:07:20
Reply to  Smiley

עם כל הכבוד לחוויה הלא נעימה – אני לא חושב שיש לו איזה PTSD מזה

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  Jonathan

דוק מפרשן משחק מסויים.במשחק הזה הוא טוען שברונסון היה טוב מקרי.בהתחשב בידע שיש לדוק, זו טענה רצינית.

אשך טמיר המקורי
11/05/2023 10:19:32

מצוין דוק

The Oak
The Oak
11/05/2023 10:35:11

תודה רבה מנחם, איך זרקו את ברונסון מדאלאס… בכייה לדורות.
מקווה שדייויס יהיה בסדר כי מתחיל להימאס שהווריורס מנצחים סדרות בגלל פציעות של שחקני היריבה. תשאלו את הזרת של דיארון פוקס, את הברך של קיירי, את הברכיים של רוברט וויליאמס ה III וכולי

עידו גילרי
11/05/2023 10:38:34
Reply to  The Oak

אהה זה הפוך…ברונסון זרק את דאלאס.

ברוך רובין
ברוך רובין
11/05/2023 11:26:03
Reply to  The Oak

קיובן אמר שהוא לא נתן להם בכלל אופציה להשוות את ההצעה, יש לציין שאם היו נותנים לו חוזה גדול שנה לפני הוא היה נשאר בדאלאס, אבל הניקס פיתו אותו בעזרת אבא שלו ועוד שאר ממתקים.

עידו גילרי
11/05/2023 13:45:39

לא יכלו.

The Oak
The Oak
11/05/2023 21:04:44

אז קיובן אמר. ווינדהורסט ובונטמפס ומקמאן הפריכו את זה בפוד קאסט ואמרו שהייתה תקופה לא מעטה שקיובן יכול היה לקחת אותו והוא לקח ריזיקה שהראתה שהוא לא מעריך אותו. בסוף באמת היה מאוחר מדיי.

etayef
etayef
11/05/2023 16:28:03
Reply to  The Oak

דאלאס זו דוגמא לקבוצה שהיה לה משהו בידיים ולא ידעה מה הוא שווה, ועל הדרך לא ידעה מה היא שווה.
למה לשחק בטקסס כינור שני לדונצ'יץ' כשאפשר לככב בניו יורק – עיר טובה בהרבה?
טעות של קיובן והצוות שלו, מקצועית נטו.
אחרי ששחקן כבר מככב, הרבה יותר קשה להתחרות עליו.
בפועל, אם דונצ'יץ' לא היה נפצע, גם לא היתה לברונסון הזדמנות להוכיח את עצמו, ושחקנים זוכרים את מי שלא העריך אותם.

Berch
11/05/2023 10:38:25

תודה על המעורב מנחם
מה שבטוח סדרות צמודות ומשוגעות
🤣

רפיקי
11/05/2023 10:47:55

תודה רבה מנחם.
הבעייה של גורדן פול היא באופי.
גם האנוכיות היחסית שדיברת עליה, רואים במשחק שלו כמה הוא מרוכז בעצמו,
וגם חוסר תחרותיות נוראי שמאפיין הרבה מהדור הצעיר בnba.
מריצים צחוקים על הספסל בהספדים צורמים.

אשך טמיר המקורי
11/05/2023 11:16:32
Reply to  רפיקי

צודק

ברוך רובין
ברוך רובין
11/05/2023 11:24:47
Reply to  רפיקי

אף אחד לא מעניין אותו התחרותיות לא הקהל ש80% אחוז מהם לא יודע מה זה ריבאונד, ולא חוזר בזמן בהפסקת מחצית או מרים את הפלאפון מהמסכים ולא השחקנים שעושים מאות מליונים ככה או ככה, ציפו מגה מוראנט גם להיות מצוברח אחרי ההפסד אבל עם 250 מליון ו100 חשפניות איך הוא יכול לקחת את המשחק ברצינות?

רפיקי
11/05/2023 11:37:01

הגדולים ביותר הם התחרותיים ביותר ברוך.
מייקל הוא הסופראיידול בקטע הזה.
קובי
לברון
ועוד.
אפילו שחקן "כיפי" וזורם בדורנו כמו סטף הוא סופר תחרותי ורואים את זה ברגעים נדירים

NFS
NFS
11/05/2023 11:52:03
Reply to  רפיקי

וכמובן מיקי ברקוביץ' שעד היום לא סולח לצביקה שרף שהשאיר אותו על הספסל בהפסד בגמר גביע אירופה 87' מול מילאנו (עם האיירבול של ג'מצ'י).
.
אוף טופיק – עוד מישהו היה בהופעה של שאולי עם הסיפור על ג'מצ'י עם הפלאש של המצלמה בפנים שלו?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
11/05/2023 12:42:55
Reply to  NFS

אם אני לא טועה, האיירבול של ג'מצ'י הגיע לאחר התבחבשות של ליפין על הקו הצהוב, ומסירה מאוחרת לג'מצ'י. אולי היה צריך להעלות גם את ארואסטי, שימסור…

etayef
etayef
11/05/2023 16:20:40

זה שחן ליפין היה על המגרש זו בושה וקונספירציה.
ככל הנראה סבתא של לברון עבדה במפעל שמייצר טרקטורים ורצו לקדם את ליפין בתור פרזנטור ידוע ללולי תרנגולות.
קיצר התאגיד דרך אבא של ריץ' פול סידרו לו דקות וקליר פאת' בכניסות לסל, ודפקו את מכבי.

אור
אור
11/05/2023 17:27:32
Reply to  NFS

ספר לנו גם

NFS
NFS
11/05/2023 18:40:35
Reply to  אור

ממליץ בחום ללכת להופעה. עדיף בהרבה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  רפיקי

חד משמעית. גם ללארי ומג'יק לא חסר כסף ומעריצות, אבל הם שיחקו כדי לנצח. אולי מוראנט יתבגר מתישהו.

ברוך רובין
ברוך רובין
11/05/2023 11:22:41

לא מובן לי איך לא קופצים על נרס ומחפשים שמות הזויים. עד שיש מאמן תותח בשוק החופשי ולא שאריות ועדיין לא מנסים לקפוץ אליו

Smiley
11/05/2023 11:31:13

אולי הוא לא כזה תותח… בשנתיים האחרונות הוא הפסיד בסיבוב הראשון ולא עשה פלייאוף
ואי אפשר להגיד שלא היה לו כשרון בקבוצה

חגי "התותח" ניסני
11/05/2023 13:50:15
Reply to  Smiley

היה לו כישרון מאוד מוגבל בקבוצה. זה שגם שנה שעברה הוא הגיע לפלייאוף היה הישג יפה מאוד. טורנטו שווה בערך את המקום שהיא מצויה בו עכשיו מבחינת כישרון

חגי "התותח" ניסני
11/05/2023 13:50:51

יפה מאוד. אתה רואה שכשאתה רוצה אתה יכול לדבר בהיגיון? המשך כך.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יכול להיות שזה הפוך – שיש לו הצעות אבל הוא מחכה שהעונה תיגמר כדי לבחור (פילי? בוסטון? פיניקס?, הכל פתוח)

Don
Don
11/05/2023 12:19:36

הייתי מצפה מהלייקרס לקחת את הסדרה אבל הם שיחקו לא טוב ולברון כרגיל ירה מ3 והחטיא והתבטל בהגנה. אז זה נראה שויתרו נראש על המשחק. מקווה בשבילם שינצחו את משחק 6. לא אתפלא אם הוורירס ינצחו.

ירון, החלום
ירון, החלום
11/05/2023 12:19:48

בס"ד
תודה מנחם.
מעורב משובח..
אני אוהב את ברונסון, אבל הוא עדיין לא סטף.
מאמין 'מיאמי ינצחו את הניקס.
לגבי לייקרס הלוחמים עדיין הכל פתוח.

עגל
11/05/2023 13:49:16

תודה מנחם. אתה צעיר ברוחך וכרגיל מפרשן לפי מה שקרה לפני 10 דקות.
🙂
אז אחרי המשחק של הניקס ברונסון הכי טוב בעולם אבל שעתיים אחרי כן סטף חזר לבכורה.
בסופו של ערב, שתי הקבוצות שהיו חייבות לנצח עשו זאת. אם דיוויס בריא ומשחק הלייקרס על הסוס, בלעדי דיוויס הם בצרות צרורות.

John
11/05/2023 16:37:01

הצדק הפואטי של הווריורס מנצחת קבוצה של לברון אחרי חזרה מ-3-1… רק זה שווה התאבדות על משחקים 6-7.
ברונסון אדיר. בגללו הפסקתי לפסול גארדים דומיננטיים במכללות על אתלטיות. שחקנים עם הבנת משחק גבוהה ואתלטיות מספקת ימצאו את הדרך להיות מובילים בליגה. עדיין, אפילו אני לא יכולתי לדמיין את הגרסה הזאת של ברונסון. דאלאס חיכתה יותר מדי וכשרצתה כבר לא יכלה. גם צריך לתת קרדיט לאר ג'יי בארט וקווינטן גריימס שפשוט רצו יותר.
לצערי הבטן אומרת לי ששני הסדרות יגמרו ב-6. ההיט וספולסטרה הם אלופים באדפציות וחוזרים חזק אחרי הפסדים. קשה לי לראות את הניקס עושה מהפך. לגבי הלייקרס, הסדרה מעולם לא הייתה תלויה בהם. בכול משחק שהווריורס מגיעים בפוקוס באמת לשחק זה נגמר לטובתם. סטיב קר עלה לי על העצבים כול השנה. אבל הפלייאוף הזה בכול הקשור לניהול הסגל, הוא אולי המאמן שמוציא הכי מעט ממה שיש לו על הספסל. הוא הפך לגרסה הזועפת והלא מוצלחת של פופ ששנא את סטיבן ג'קסון וייבש וסירס אותו. הוא עושה את אותו הדבר לקומינגה. הבחור שיחק נהדר השליש האחרון כשוויגינס נעדר, ונתן כמה דקות חלשות מול סקרמנטו ופשוט נמחק. בינתיים פול יכול לחרב 8 משחקים ברצף עד שיקבל התייחסות. ג'מייקל גרין פתח בחמישייה ונראה נהדר ובום נעלם. פתאום הוא מאמין במוזס מודי אחרי שיבש אותו כול השנה.

אשך טמיר המקורי
11/05/2023 17:34:29
Reply to  John

גם אני הייתי פרו קר אבל נמאס לי לגמרי ממנו.
גם בגלל הקיבעונות וחוסר השימוש (גם בלוני), אבל בעיקר בגלל שהוא פוליטיקאי וזה הוריד לי ממנו לגמרי.
כל סיפורי דריימונד ומעלליו שלא יצא נגדו והיה מהמערכת שמאפשרת לו להיות עבריין סדרתי בלי שיספוג את התוצאות ואת האחריות למעשיו.
ירד לי מגולדן כולה.

חגי "התותח" ניסני
11/05/2023 18:51:04

לא נכון! מי ראה את זה מגיע?! אופיים האמיתי התגלה?

NBA בדם
11/05/2023 22:10:52

+42

דן רוזנבלום
11/05/2023 21:05:02

דווקא חושב ששבסקי יהא מעולה לליגה. במיוחד בעידן כזה.
עם המסורתיות וה"מיושנות" שלו, הוא יוכל לאזן את פיזור הדעת והמיידיות של הדור הנוכחי.
כל פיסת מידע ועצה שתהא לו לליגה תהא מוזהבת ותנסה לעצור את הסחף של הדור העכשווי והכדורסל שלו, עד שנביט ב-10 ילדים שעושים תחרות קליעות עם פוזות למצלמה.

ג'ורדן פול בהחלט מאכזב הפלייאוף. תצוגותיו בעונה הסדירה וכאשר קארי היה פצוע, הרשימו אותי והאמנתי שמגיע לו את החוזה הזה…
אך כעת במאני טיים נדמה שיש הבדל מהותי בין המנטאליות של השואו וקלילות הדעת לבין הרצינות והמאני טיים.
כנראה שעודנו ילד, שצריך לפתח שרירים בעיקר בין האונות שלו. הכשרון ישנו, אך הוא עוד לא גבר וצריך להתבגר.

אני לא עוקב אחרי ברוני או DJ…
מקווה שהם אכן שחקנים טובים.
מן מקומי, מבלי לראות, מבלי לשמוע…אני חושב שזה יותר חרושת של שמועות של עידן הכדורסל החדש…
אך נקווה שאני טועה.

בהצלחה.

emcrosenberg
emcrosenberg
11/05/2023 21:15:40

JB For Lilard if the C's drop the ball tonight.