מעורב הופס ליום ג': לוני וולקר???ניצח ללייקרס את הרביעי??? / המספרים ניצחו למיאמי / מנחם לס

1.לוני וולקר??? ניצח את ווריורס האלופה ויש 1-3??? אנא, הגידו לי שזה לא ייתכן (אבל זו האמת לאמיתה)

1)אולי התמונה הזאת מספיקה? ישנם משחקים, ישנם מקרים בספורט עם שחקנים, ישנם מאורעות ספורט שאת הלב שלהם, את הגרעין האמיתי שלהם, אין דרך בעולם לתאר במילים. אז כל מה שאני יכול לומר הוא שלוני וולקר IV, שחקן שבד"כ מחמם את ספסל הלייקרס, הוכנס ברבע הרביעי כשהווריורס פתחו הפרש של 8, קלע 15 נקודות ב-6 מ-9 (1 מ-3), והייתי אומר שהוא ניצח ללייקרס את המשחק.
2) אני מרגיש הרגשה משונה. אני לא רוצה שהלייקרס תנצח, אבל מצד שני אני אוהב כדורסל, ומשחקים כאלה משאירים אותי צעיר. אני שואל את עצמי מה אעשה כשאתבגר…
3) הלילה שוב (בואו נשכח לרגע את לוני וולקר) הביג בסקטבול ניצח את הסמול בסקטבול. אנטוני דייויס ולברון היו גדולים מדי עבור הווריורס, במיוחד כשדריימונג גרין שבק, ולוני – לא יודע אם פצוע או לא – לא היה שייך כלל.
4)לברון אינו גבוה יותר משומרו ווילקינס אבל המסה והכוח עושים ממנו גדול נגד כמעט כל שומר עליו. כשלברון תופס תאוצה הוא מגיע לסל עם הכדור והומור מעוות ואז אין מה לעשות נגדו. הלילה היה לו משחק ממוצע של 27 נקודות ו-9 ריבאונדים, אך איתו שחקנים ממוצעים לחלוטין כמו אוסטין ריבס הופכים לכוכבים.
5) אלוהים מה קרה הלילה לקליי תומפסון? אני לא זוכר משחק חלש כזה שלו אי-פעם. 9 נקודות, איבודי כדור, שמירה לקוייה. זה לא היה קליי הנהדר שאנחנו מכירים.
6) אתם זוכרים את האסיסט של סטפן קרי לדיבנצנזו? היה לו עוד אסיסט אחד מעולם אחר, נדמה לי לוויקינגס. עבור אסיסטים כאלה כדאי לחיות. החיים לא יכולים להיות משעממים עם דברים כאלה. סטפן היה הלוחם היחידי שהצליח. בלילה כזה לסיים עם טריפל דאבל של 31, 10 קרשים, ו-14 חלוקות יכול רק הסטפן הלא יאומן הזה.
7) אסיים במשפט שמאד יפתיע אתכם: הסיפור לא ניגמר. גולדן יכולה להיות טובה בהרבה מאשר הייתה הלילה. אני כמעט בטוח שהיא מנצחת את החמישי, אז הששי באל-איי הוא על כל הקופה, ואז הכל יכול לקרות. אולי גם לגולדן ישנו על הספסל מין לוני וולקר כזה
.

2.מיאמי: ספסל 35, 44 ריבאונדים. ניקס: ספסל 10, 35 ריבאונדים

1)הניקס ידעו שעליהם לשחק יותר טוב, לקלוע יותר טוב, למסור יותר טוב, ולהגן יותר טוב מאשר במשחק האחרון.
2) הניקס שיחקה טוב יותר, קלעה טוב יותר, מסרה טוב יותר, והגנה טוב יותר מאשר במשחק האחרון, אבל זה לא הספיק והם הפסידו 101-109.
3) כשספסל הקבוצה הביתית קולע 35 נגד ה-10 של הספסל שלך זה אומר כמה דברים, ואחד מהם הוא שספסל הביתיים שיחק יותר זמן ונתן לחמישייה יותר מנוחה. זה נראה בברור בסוף הרבע הרביעי כשהחמישייה של מיאמי נראתה דינמית יותר בסוף, בשעה שהניקס העייפה עשתה פאולים (רנדל והארט יצאו עם 6) ונתנה להפרש לברוח ל-8 נקודות כפי שקרה ב-6 מקרים אחרים במשחק.
4) אהבתי את המלחמה של הניקס. פעם אחרי פעם מיאמי פתחה הפרש של 8-10 נקודות, ופעם אחרי פעם הניקס הורידה את ההפרש ל-3 או 4.
5) לניקס היה פוינט גארד טוב יותר (ג'יילן ברונסון); סנטר טוב יותר (ג'וליוס רנדל), ושחקן כנף טוב יותר (בארט). אבל למיאמי הייתה הלילה קבוצה טובה יותר, מאמן טוב יותר, וספסל טוב בהרבה יותר – – כבר אמרנו ב-10-35 טוב יותר.
6) למיאמי היה עוד דבר טוב יותר: HUSTLE. נועזות. הניקס קבוצה גבוהה הרבה יותר ממיאמי ועדיין מיאמי קטפה 44 לעומת 35 קרשים, וקטפה 14 ריבאונדים התקפיים. ומה שלא רואים בסטטיסטיקה היה המשחק של אדבאיו, שממש BULLIED את הניקס תחת הסל.

דבר אחד היה נכון כל המשחק: לא משנה מה ניו יורק עשתה, למיאמי היתה מיד תשובה!


7. אגיד דבר שלא אמרתי אף פעם ואולי הוא לא יישמע טוב לכמה מכם, אבל ג'ילן ברונסון הוא פוינט גארד אדיר. אפילו הלילה נגד שמירה קשוחה ביותר הוא קלע 32 נקודות, מקרוב ומרחוק. בדאלאס לוקה דונצ'יץ חנק אותו. הוא פשוט לא יכול היה להגיע לפוטנציאל שלו עם לוקה, וזאת אשמתו של לוקה. ראיתם אתמול כיצד קווין דוראנט מסתדר עם דווין בוקר. שניהם עם 30. בדאלאס זה היה לוקה עם 35 וברונסון עם 15. אני לא אומר שברונסון טוב כלוקה, אבל לוקה חייב היה להכיר ביכולות של ברונסון ולתת לו צ'אנסים להתבלט. במקום זאת הוא ממש חנק אותו.
8. ג'וליוס רנדל שוב היה אחד מגורמי ההפסד כשבכל הרבע האחרון הוא לא קלע אף נקודה, ושלוש דקות מהסוף, כשהניקס התקרבו עד כדי 6 נקודות, הוא יצא בפאול ששי (הוא סיים עם 20 נקודות) כשאדבאיו מתעלה עליו לא רק בריבאונדים ונקודות, אלא גם במשחק סנטר חכם היודע לשחק עם בטלר ושאר שחקני מיאמי.
9. אפילו פרנק סינטרה – לו עדיין היה – לא היה מצליח להוציא את הניקס מבור ה-1-3 שאליו היא נפלה.

3. אין כלל שאלה שג'יילן בראון פישל בגדול עם קליעת הנצחון של ג'יימס הארדן

ג'ייעלן נמצא בצבע ועוזב את הארדן לנפשו בקרן. משם באה השלשה

מה היה לג'יילן לחפש נגד ג'ואל אמביד כשג'ייסון טאטום וויליאמס היו תחת הסל לשמור עליו, ובכל מקרה כל מה שהוא יכול היה לעשות – במקרה הטוב, אבל נגד שני שומרים גבוהים – היה להשוות את התוצאה. ג'יימס הארדן עמד לפבו בפינה מחכה לכדור שיביא שלשה ונצחון. עד שבראון הגיע אליו הכדור כבר התעופף לקראת הכניסה לסל, והנצחון.

4. בעל הפיניקס מאט אישביה שלח טוויט בו הוא מביע דעתו שניקולה יוקיץ' לא צריך להיענש מעל ומעבר הטכני שחטף

5. ברור שאסור שיוקיץ' יקבל עונש נוסף כי בעל הסאנס מאט אשביה ביים נפילה. IT WAS A CLEAR FLOP!!!

אפילו שפוטי הסאנס באתר יודו שכריס פול ודווין בוקר מביימים נפילות. אם לבעל הקבוצה שלהם מותר לביים 'נפילה' מהנגיעה של ניקולה יוקיץ' אז גם להם מותר. זה הופך יותר ויותר ל-DNA של שחקני הקבוצה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
104 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
D_Wade
D_Wade
09/05/2023 8:45:13

ניו יורק קבוצה קשוחה, אבל יותר מדי סוליסטית. פעם זה בארט, פעם רנדל ופעם ברונסון. אי אפשר להגיע רחוק ככה.

דוקטור רזי הופמן
09/05/2023 8:49:45

כריס פול ודווין בוקר מביימים נפילות?
מה פית'ום?
השניים האלה שחקנים ישרים, כמו פלס מים….. עקום
🙂

אור
אור
09/05/2023 9:37:01

ראו מאט אישביה כי טוב

דוקטור רזי הופמן
09/05/2023 10:16:13
Reply to  אור

עשבייה מלשון הרבריום

צחי
צחי
09/05/2023 8:59:11

מה שניצח ללייקרס את המשחק, זה 0 נקודות של ג'ורדן פול.
0 נקודות. ביזיון!
זה שחקן 6 של גולדן? 7-8? ואפס נקודות?
זה מי שאמור להחליף את קרי, בבוא העת, כרכז מוביל?! אפס נקודות.
גולדן צריכה לבעוט אותו קיבינימט.
ומשחק חלש מאוד של תומפסון, 9 נקודות.
גרי פייטון שיתק את דיאנג'לו.

IDO
IDO
09/05/2023 9:05:09
Reply to  צחי

ספורט זה קבוצתי המשחק מי שחם. מה אתה מאשים אותו? דיי קשה לקלוע מול קבוצה שגבוהה ממך ומשחקת חזק ואגרסיבי

צחי
צחי
09/05/2023 9:13:39
Reply to  IDO

זה לא שהוא נתן עבודה מול סקרמנטו וגם לא נתן עבודה בשום משחק מול הלייקרס.
אני בהחלט מאשים אותו.
הלייקרס לא כאלה גבוהים.
יש את דיויס.
מי עוד גבוה חוץ ממנו?

פיני
09/05/2023 9:33:17
Reply to  צחי

הוא היה ממש טוב התקפית במשחק הראשון מול הלייקרס (חוץ מהזריקה האחרונה של הווריורס במשחק), אבל הגנתית, מול הגודל והעוצמות של הלייקרס, הוא מתבטל עד כה

onetwo3
09/05/2023 9:30:44
Reply to  IDO

אה כן? בגלל זה במשחק 2 נגמר
100-127 לווריירס?
הכל בראש עידו

IDO
IDO
09/05/2023 9:40:10
Reply to  onetwo3

לייקרס שווה יותר ממאה נקודות למשחק.
תפסת את המשחק החרבנע שלהם

onetwo3
09/05/2023 9:27:59
Reply to  צחי

מסכים. ג'ורדן פול לא הופיע לסדרה הזאת, לפחות עד כה

אוהד ס"א
09/05/2023 12:51:11
Reply to  onetwo3

העונה הוא בכלל הופיע?
מאז האגרוף של דריי יש לו ירידה גדולה בביצועים מהשנה שעברה

דוקטור רזי הופמן
09/05/2023 10:14:57
Reply to  צחי

מי יקח אותו?
הרי הוא לא שווה מכה.
ככה גם אמר שימון אזולי שהיה משקל כבד ועכשיו הוא משקל מת.

IDO
IDO
09/05/2023 9:03:48

בשנה השלישית שלי בטניס הקפטן שלי היה דארן. הוא היה כריזמטי להפליא וכל עצם בגוף שלו אמרה נצחון. הוא לא ויתר לשניה ועשה את כולנו יותר טובים. מבחינת טניס דארן היה ממוצע לחלוטין למעשה דיי גרוע לרקטה מספר אחד. שנה שעברה שיחקתי מולו יחידים ויש במשחק שלו מלא חורים. אבל בזוגות הוא תמיד גרם לי להעלות שתי רמות את המשחק שלי ששיחקתי איתו בקבוצה. גם משחקים עם אחרים תמיד הוא נתן לי הערות בונות ועצות אסטרטגיות כדי לסגור משחקים.
לברון הוא לחלוטין כזה. ראיתי את זה באול אין של הקאבס. שלברון בפינה שלך אתה משחק בשבילו. וגם שחקן שבכל סיטואציה אחרת יהיה נגר, פתאום יוציא מעצמו 110%

שדות פופ לנצח
09/05/2023 11:49:40
Reply to  IDO

מגוחך לשמוע את זה ממך, בזמנו כשאני אמרתי משהו דומה אתה התנפחת כמו אבו נפחא והצעת התערבות שאגב אתה לא עימד בה בתנאים שאתה קבעת…מצד שני לא מפתיע…מילה שלך כנראה לא שווה הרבה

IDO
IDO
09/05/2023 12:25:30

ניצחת זה שלך. הלייקרס שאני התערבתי עליה היתה עם דיוויס שביר וראס. אתה ראית את השינוי לא אני.
אני כן רואה עכשיו את הלייקרס המפחידה מהבועה. כח עוצמה.
ההתערבות על שינוי שם זה לא לנצח, שבועיים בשביל החיוך וחוזרים כרגיל. אל תתחיל להיות לי מהטרולים המעצבנים.

שדות פופ לנצח
10/05/2023 1:50:31
Reply to  IDO

אתה הצעת עד סוף הפלייאוף, לא אני, אז אל תתחיל לעשות ספינים על טרולים, אם אני הייתי מפסיד הייתי משנה את השם שלי עד סוף הפלייאוף כמו שהוסכם, ואם היה לי קשה עם זה הייתי מבקש יפה הנחת סוף עונה….מוזר מאוד שעגל שאני מאוד מעריך מחזיק ממך כאיש של כבוד …מבחינתי אתה נקניקון קטן

etayef
etayef
09/05/2023 9:18:19

כל הכבוד ללייקרס שהימרו על ווקר ונתנו לו את הבמה. גם קר הימר על פייטון, וזה כמעט הצליח.

onetwo3
09/05/2023 9:29:06

אם לוני ווקר מתעלה על קליי ת'ומפסון – אין סיכוי לווריירס.
אם מאט ריבס כנ"ל – זה נס שבכלל היה צמוד.
סטף קרי הוא השחקן האטרקטיבי ביותר בליגה הזו by far

Guy d
Guy d
09/05/2023 13:16:46
Reply to  onetwo3

סטף הכי חתיך?

פיני
09/05/2023 9:31:19

הלוני ווקר של הווריורס, היה פייטון ג'וניור. רק שהוא לא קלע בכלל ברבע האחרון.
לברון גבוה מוויגינס באיזה חמישה סנטימטרים ושוקל הרבה יותר ממנו. לוויגינס יש רגליים דקיקות

Eldad Ben-Moshe
09/05/2023 9:32:08

משחק אדיר
סדרה אדירה
פלייאוף מעולה )בעיקר במערב)
איזה כיף לנו

Eldad Ben-Moshe
09/05/2023 9:38:43

וכיף לראות את משחק. המוחות של המאמנים בסדרה של לייקרס -גולדן
נב לוני מחלים ממחלה לכן שיחק מעט

golan
golan
09/05/2023 9:46:53

אחלה מעורב.
אני לא מבין את הכדורסל של ניו יורק, יש שם אוסף לא רע של שחקנים (ברונסון, רנדל, בארט, הארט, עם משלימים כמו רובינסון, קוויקלי) וזה מה שהם מצליחים לייצר ? שבלונה אחת של ברונסון או של רנדל ?

ירון, החלום
ירון, החלום
09/05/2023 9:53:09

בס"ד
תודה. רבה.
סדרה אדירה.
לוני ווקר היה מצויין, אבל קלע רק ברבע האחרון.
סטף היה מדהים. קיבל קצת עזרה ויגינס ודיוי גם פייטון היה לא רע.
מה שכמעט לא מדברים עליו הוא ההגנה של לברון, הוא ממש נותן מאמץ גם בצד הזה של המגרש.

thejanitor
thejanitor
09/05/2023 9:54:34

סטף במשחק התקפי מרהיב, למרות האחוזים הלא טובים. בנוסף ל-14 אסיסטים שלו, אפשר לרשום עוד כמה הוקי ועוד כמה גרוויטציונים. הוא פירק את ההגנה של הלייקרס לחתיכות עד הפוזשנים האחרונים. קליי חייב להתעורר. ואיפה וויגינס של הפליאוף הקודם?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
09/05/2023 14:41:08
Reply to  thejanitor

בסופו של דבר אחוזי קליעה הם הדבר הבסיסי ביותר של המשחק ההתקפים ואם בהם לא טובים אז המשחק ההתקפים לא היה טוב גם אם דברים אחרים הקשורים למשחק ההתקפי היו טובים.
סה"כ הוא היה בינוני מהשדה עם יכולת טובה משתיים עם 16-9 וגרועה מהשלוש עם 14-3.

אשך טמיר המקורי
09/05/2023 18:14:08
Reply to  thejanitor

קליי לא יכול להתעורר כי זה כבר לא השחקן שהיה.
הוא לא יכול ליצור לעצמו כלום, שומר הרבה פחות טוב, נע בכבדות ובניגוד לעבר מנסה לכדרר או להכריח זריקות.
הוא חי על יום משלוש – כשתופס אז חסרונותיו פחות בולטים, כשלא אז הם זועקים לשמיים ופוגעים בגולדן.

The Oak
The Oak
09/05/2023 10:04:34

השנה מתחזק הטרנד:
עונה סדירה מנצחים בהתקפה
פלייאוף מנצחים בהגנה
לוס אנגלס ומיאמי עם הגנות טובות יותר מיריבותיהן.
לכן הן מנצחות.
למי הגנה יותר טובה?
פיניקס או דנבר?
פילי או בוסטון?

דוקטור רזי הופמן
09/05/2023 10:13:25

אתייחס רק לדבר אחד.
גם ביום שבו AD מסריח רוב החצי השני את הפרקט הוא עדיין משפיע בצורה שלא תיאמן.
אין לו זינוק אדיר והבדלי הגובה לא כל כך ניכרים אבל יש לו מוטות ידיים מהג'ונגל. זה לא רק ריב' התקפה אלא גם כנפיים שעוזרות במיקום.
מיפלץ שהוא צאצא של פרידה קאלו.

דוקטור רזי הופמן
09/05/2023 10:17:25

שוב משתרבב לי

Dan Marino
Dan Marino
09/05/2023 15:29:26

חחח, בגלל הגבה, גדול!

דוקטור רזי הופמן
09/05/2023 17:19:46
Reply to  Dan Marino

נמחק, יש גם, נמחק , שיודע מי זו הגברת קאלו.
במקום פס שחור מחקתי שיהיה דומה למסמכים שההגנה קיבלה מהפרקליטות במשפטי נתניהו…

איצקו
איצקו
09/05/2023 10:27:28

איזה שלשה הייתה יותר גרועה
סטף קרי בסטפ בק או ג'ורדן פול פנוי לגמרי במשחק הראשון?

דה שוט
09/05/2023 10:28:45

תודה מנחם.
יוקיץ' אלים ופריווילגי. תמיד היה. זה לא המקרה הראשון או השני שלו, ההיסטוריה ידועה. לשחקן אסור לגעת באף אחד בקהל. מזלו שזה היה הבעלים, אם זה היה אוהד פשוט – יוקיץ' כבר היה מורחק. האוהד לקח את הכדור? תפנה לשופט, אל תקח את החוק לידיים (במסגרת הכדורסל כמובן). חוץ מזה, למרות שהיה פלופ, יוקיץ' אדם ענק וכשהוא דוחף אדם ממוצע – הוא מעיף אותו. שלא לדבר על כך שהוא צעיר מהבעלים של פיניקס ב-30 שנה. כמו שאמרתי, אלים פריווילגי, או במילים אחרות – המאמי של הופס (ושל התקשורת בארה"ב).
כל הכבוד לבעלים של פיניקס על הציוץ.
.
הלייקרס לא ניצחו בגלל סייז. אנשים באים עם שריקות מהבית. ברבע הרביעי דיוויס לקח ריב' התקפה אחד וזהו. ג"ס לקחו ארבעה או חמישה. הלייקרס היו בפיגור 12 כשהמשחק התהפך. זה קרה בעיקר משתי סיבות. הראשונה, שרודר לחץ את קרי, גרם לו להתעייף בהובלת הכדור וזה עלה ברמת הקליעה של קרי בסוף. זה היה צפוי וכתבתי את זה בבלוג כבר בסוף הרבע השלישי. ככה צריך לשמור על כוכבים – להתיש אותם. אז הם קולעים פחות טוב. סלטיקס עשו את זה לדוראנט בשנה שעברה (לא בהכרח התשה אבל גוף עליו כל שנייה). הסיבה השנייה למהפך זה ווקר. אני מתפלא על קר – אתה הרי מכיר אותו הוא לא חדש בליגה – אחרי הסל השני בתחילת הרבע ראו שהכדור יושב לו טוב ביד ושהוא מחפש את הזריקה. ראו גם שלברון ודיוויס הולכים אליו. קר היה צריך לשים עליו דגש, להצמד אליו, או הכי פשוט – למנוע ממנו את הכדור. כאשר מונעים כדור משחקן משנה אפילו לשנייה קצרה – הרכז או מקבל ההחלטות (לברון) פשוט עוברים הלאה. קר נרדם, ווקר תפר אותו.
ולמי שתוהה איפה היה ג'ורדן פול – הוא היה באגרוף שהוא חטף מגרין בתחילת העונה. לדברים האלה יש "שחרור איטי" וההשפעה של אירועים כל כך חריגים לא מסתיימת מיד אחרי שעושים סולחה בתקשורת. לא מן הנמנע שגרין חיסל לפול את הקריירה!! (וויי וויי דרמטי)

thejanitor
thejanitor
09/05/2023 10:39:19
Reply to  דה שוט

אחח דה שוט, מעז שנפלת לצוק עם האוטו איבדת את זה לגמרי 😉

דוקטור רזי הופמן
09/05/2023 11:41:32
Reply to  thejanitor

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, אכן
+1966
נסתמו לו, נפל מהתהום למעלה לצוק…

דה שוט
09/05/2023 11:51:11
Reply to  thejanitor

מוריס נפל לתהום איתי… ווינק ווינק (ורזיאל אני במקומך יושב עם אברי והאווי והאבליצ'ק וחושב איך לעצור שמן בן 90 שעושה עליכם שיאי קריירה 🙂 ווינק ווינק)

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
09/05/2023 12:15:39
Reply to  דה שוט

דה שוט,
מחשש גדול שאתבדה ולפתוח פה לשטן וכו' — משחק 5 אוטוטו.. זה הזמן שהארדן הופך לדלעת ו/או אמביד נפצע בשריר החשק.
.
בנוגע לריברס — אני תוהה האם לא היה עדיף לנו להיות בפיגור 3-1..

דה שוט
09/05/2023 12:44:52

חחחחחח צודק האבליצ'ק זה לגמרי הגיוני, אני סתם מתגרה בדוקטור רזי, בגדול אין לפילי הרבה סיכוי נגדכם אבל אם בטעות מישהו שם יתפוצץ (אמביד, הארדן, מקסי) ותפסידו את משחק 5, תהיו בבעייה. מציע לא להקל ראש

דוקטור רזי הופמן
09/05/2023 13:15:26
Reply to  דה שוט

אל תשכח שהבטחת שהסלטיקס לוקחים השנה את מס 18.
צריך לעמוד במילה!

דה שוט
09/05/2023 14:03:08
Reply to  דה שוט

נכון לעכשיו – כשהגולדנים בדרך הבייתה – אתם ה-טים טו ביט
מצפה מכם להתנהג בהתאם
🙂

דה שוט
09/05/2023 14:03:25
Reply to  דה שוט

גם יאניס כבר הלך

דוקטור רזי הופמן
09/05/2023 17:20:41
Reply to  דה שוט

כמה עגלות עזבת השנה?….
אויינק אויינק

דוקטור רזי הופמן
09/05/2023 13:13:31
Reply to  thejanitor

ורק אוסיף דבר אחד…
החזרת לחיים את סלוואדור דאלי לכמה שניות, ליפול לצוק זה GALI

jefffoster10
09/05/2023 11:46:53
Reply to  דה שוט

לגבי יוקיץ' – הפוך. מעבר לעובדה שאני, אישית, תומך בגישת בארקלי לעניין מכות ("אם אוהד נוגע בשחקן, השחקן רשאי לפוצץ לו את הצורה", בתרגום חופשי – יודע שזה לא החוק ולא העניין, לגישתי האישית יש להגן על השחקנים מפני הקהל ולא להיפך, וזה לא מקרה ארטסט כאן), הבעלים של פיניקס ואף אחד אחר מהקהל לא אמורים לגעת בכדור ובטח שלא להפריע למהלך השוטף של המשחק. אין הבדל בין תפיסת הכדור לבין חסימת הדרך לשחקן שרוצה להוציא כדור חוץ לשימת רגל לשחקן שרץ – אדם שאינו חלק מעשרת השחקנים שעל הפרקט והשופטים, לא רשאי להפריע למשחק ולהתערב בו – בין אם בכניסה למגרש, בין אם מגע בשחקנים או במאמן (היה זכור המקרה של דרייק עושה מסז' בפסק זמן לניק נרס), ובין אם מגע בכדור באופן מכוון להפריע למשחק. הדחיפה? עזוב את הפלופ המפואר שכריס פול היה גאה בו, יוקיץ' עשה במקרה הזה את הדבר ההגיוני ולקח את הכדור.
אלים ופריבילגי? נו באמת.

דה שוט
09/05/2023 11:54:35
Reply to  jefffoster10

הפוך מההפוך פוסטר – קודם כל הבעלים לקח את הכדור ולא נגע ביוקיץ'. חוץ מזה – אני חוזר על זה שוב – שחקנים לא אמורים לבוא במגע עם הקהל, רק הגנה עצמית (זה בטח לא המקרה כאן). נקודה. אין כאן שטח אפור. מה אתה מציע? שבכל פעם שמישהו בקהל עובר על הכללים – השחקנים יסגרו איתו את החשבון פיזית? אה כן, ובארקלי מדבר הרבה שטויות. הרבה

thejanitor
thejanitor
09/05/2023 13:00:31
Reply to  דה שוט

יוקיץ ניפנף אותו עם היד והוא נפל על הכיסא כמו יתוש. ויתוש זה החיה הכי גרועה בעולם הזה. רק מוצצת דם. זה ברור שהאוהד החזיק את הכדור בכוונה כדי למנוע מעבר של 5 על 4. אם כבר טכנית, צריך להישרק דיליי אוף גיים נגד פיניקס בהנחה שיש לבעלי הקבוצה מעמד מיוחד, אחרת הוא כמו כל צופה אחר על המגרש והיה חייב להיות מורחק מהאולם באותו הרגע, מה זה הבולשיט הזה של לחבק את הכדור. והפלופ אוי הפלופ. פשוט יתוש. דה שוט, איבדת את זה.

דה שוט
09/05/2023 13:13:17
Reply to  thejanitor

רק תן לי לראות שהבנתי אותך נכון –
1. אתה מצדיק את יוקיץ' כשניסה לקחת בכוח כדור מתוך ידיים של מישהו בקהל.
2. אתה מצדיק את יוקיץ' כשדחף מישהו מהקהל.
?

דוקטור רזי הופמן
09/05/2023 13:17:50
Reply to  דה שוט

מי דחף?
בא לקחת כדור מהר ולא נתנו לו.
תעשה את זה לתינוק בן שנתיים הוא יתחיל לרצוח (לצרוח במקור)
🙂

thejanitor
thejanitor
09/05/2023 13:27:55
Reply to  דה שוט

רזי עזוב, מקרה אבוד

דה שוט
09/05/2023 14:01:42
Reply to  דה שוט

חחחח לא עניתם לשאלות. ברור למה
🙂
קל לבקר, יותר קשה להביע עמדה
🙂

thejanitor
thejanitor
09/05/2023 16:24:12
Reply to  דה שוט

1. אני מצדיק את יוקיץ שניסה לקחת כדור ממישהו מהקהל על מנת לנצל שחקן יריב על הריצפה ולייצר מעבר מהיר של 5 על 4. זה קורה מלא פעמים בכל משחק, ההבדל היחידי, שבמקרה הזה איזה אהבל שישב ביציע החליט לחבק את הכדור.
.
2. אני מגבה את יוקיץ לחלוטין על זה שנפנף מעליו צופה פרובוקטור שגם חיבק את הכדור וגם שם עליו את היד לפני מה שאתה קורא לו דחיפה. הכל זה עניין של פרספקטיבה. אתה ראית דחיפה, אני ראיתי ניפנוף ופלופ.
.
מאמין שהבעתי עמדה מאוד מוצקת, לצד זה שביקרתי את העמדה שלך. וכן אתה צודק, יותר קשה להביע עמדה מאשר להעביר ביקורת, בעיקר כשמושא הביקורת כזה קל להעברה.

דוקטור רזי הופמן
09/05/2023 17:21:43
Reply to  דה שוט

+1966 לשרטט

דה שוט
09/05/2023 18:49:36
Reply to  דה שוט

סבבה שרת – אחלה תגובה – לא מסכים אבל מקבל שיש גם עמדה כזאת. ביג לייק

jefffoster10
09/05/2023 14:36:39
Reply to  דה שוט

מגיב לתגובתך אלי דה שוט –
ראשית, בארקלי אכן מדבר שטויות והרבה, אך גם שעון מקולקל צודק פעמיים ביום – זה לא המקרה שאליו בארקלי התכוון בדבריו, אלימות לא הייתה כאן (לקרוא לדחיפה הזו אלימות זה מגוחך), אבל ברמת העיקרון בארקלי צודק. שחקן לא אמור לבוא במגע עם הקהל, אבל קודם כל – הקהל לא אמור לבוא במגע עם המשחק, עם כל דבר שקשור במשחק (שחקנים, צוות, שופטים, כדור ובתוך הקווים). מבחינת הביצה והתרנגולת, ברור מה קודם למה – קודם כל, הקהל לא מפריע למהלך המשחק ולמי הקשור במשחק. אח"כ העמדה שלך, ששחקן לא אמור לגעת בקהל היא נכונה – אך לא למקרה הזה.

דוקטור רזי הופמן
09/05/2023 17:23:06
Reply to  jefffoster10

מהההה?
מתי?

אהרון שדה
09/05/2023 12:57:09
Reply to  jefffoster10

לגמרי
יוקיץ לא היה צריך להיות מורחק
הבעלים צריך להיענש יותר בחומרה מיוקיץ

אחד שהיה שם
אחד שהיה שם
09/05/2023 18:13:00

יוקיץ כמובן לא צריך להיות מורחק… הגזמתם.. אבל כולם מתעלמים מקטע קצר שמסביר את התנועה של יוקיץ. ברגע שהכדור קפץ מהיד של בעלי הקבוצה יוקיץ פונה ימינה אחריו, באותו רגע בחור שעומד ליד בעל הקבוצה שולח יד ותופס או נוגע ביוקיץ בכתף.. בתגובה , טיבעית לחלוטין יוקיץ מנפנף אותו כמו יתוש טורדני ובמקרה נוגע בבעל הקבוצה במקומו. זה כל הסיפור .. פשוט תגובה טיבעית למגע לא רצוי, כך שהתשובה ל"מי התחיל" גם היא לא באשמת יוקיץ, לגבי החזקת הכדור, פשוט חוצפה..

אשך טמיר המקורי
09/05/2023 18:17:26

הכדור לא קפץ מהיד אישביה העיף אותו בכוונה תוך כדי נעיצת מבט מתגרה ביוקיץ' כדי שלא יצליח להוציא את החוץ

NFS
NFS
09/05/2023 10:35:35

מעניין לראות איך הניקס ששלטו בריבאונד התקפה מול הקאבס, לא מצליחים לקחת ריבאונד מול ההיט. כמה ריבאונדים בהתקפה לקח קייל לאורי הבלתי נגמר?
.
ולעניין אחר – הגיע הזמן לבטל את התוקף בתוך הצבע, נמאס לראות שריקות לא אחידות בעניין ונמאס לראות פלופים. כנ"ל לגבי התוקף בחסימות – לבטל.
להשאיר תוקף אם המתקיף הכניס אגרוף למגן תוך כדי הצעד וחצי או נתן מרפק לפרצוף בתנועה. ובחסימה אם החוסם הוריד אגרוף לשחקן שהוא חסם או תפס לנחסם בביצים, הרים אותו וזרק לקהל.
.
משחק 5 בסן פרנסיסקו – 25 הפרש ברבע השני לגולדן. לברון ודיוויס על הספסל נוחרים על הכתף של מו במבה.

דוקטור רזי הופמן
09/05/2023 11:42:34
Reply to  NFS

🙂
WWE אין BA

Berch
09/05/2023 11:08:24

הגדולה של קארי שהוא לוקח את הקבוצה על הכתפיים. פשוטו כמשמעו.
🤷🏻‍♂️

penny H
penny H
09/05/2023 11:10:59

היו ללוחמים כל כך הרבה הזדמנויות לקחת את המשחק…
עם כל הכבוד
זה על פול,תומפסון ובעצם כולם למעט ויצ'נזו וויגינס ואחד- קרי.

לברון.
מדהים כמה מגעיל המשחק שלו ,
אבל החפירות שלו בלתי ניתנות לעצירה וסוף סוף הוא גם שומר הילד בן 39 אוטוטו .
דייויס – מפלץ.
גם שנעלם התקפית מחצית שנייה עצם ההתעסקות איתו ועם לברון נותנת מרווח לאחרים.

לא מאמין שהלייקרס ב 3-1

Guy d
Guy d
09/05/2023 14:06:45
Reply to  penny H

אני חושב פעם ראשונה שאני קורא את התואר "מדהים" למשהו שמסווג כ"מגעיל".

גיא הירוק
09/05/2023 11:32:08

אם היו צובעים את גופיות שחקני 2 הקבוצות בצבעים אחרים ושמים שקית נייר עם חורים על ראשם של השחקנים ואז נותנים לטמיר המקורי לצפות במשחקי הפלייאוף –
הלייקרס היו קבוצת הטמיר.
בכל משחק שחקן "אלמוני" אחר לוקח את הבמה ומתעלה.
פעם ריבס, פעם הוצ'ימורה, פעם ראסל ובלילה ווקר.
זה יכול להתרחש רק בקבוצות עם עומק ועם כוכבים שמוכנים לשחרר ולסמוך על חבריהם במאניטיים.

Klay Thompson
Klay Thompson
09/05/2023 11:39:18

אימפריות נופלות לאט.. עצוב לומר את זה אבל כנראה שזאת שירת הברבור של ג"ס. חוץ מקרי שנמצא עכשיו בשיאו אף אחד לא נותן תפוקה קבועה ויציבה. וויגנס עוד לא חזר לכושר מלא, קליי תמיד היו לו משחקים רעים אבל כמות המשחקים הטובים הולכת ומצטמצמת (בפלייאוף הקודם זה היה בערך 50/50 עכשיו זה בערך 30% משחקים טובים ו70% רעים), השלשות של פול לא נכנסות כמו בפלייאוף הקודם והטיפשות שלו בקבלת החלטות בולטת הרבה יותר (חוץ מזה שהוא חור שחור בהגנה), גרין עושה טעות אחרי טעות אחרי טעות וההגנה שלו לא מצליחה לפצות על ההתקפה שפשוט לא קיימת. הספסל הרבה פחות טוב מבפלייאוף הקודם. בסוף העונה צריך להטריד את פול וגרין ולהביא סנטר ברמה סבירה (אולי עם קליעה בינונית מבחוץ?). ב2k הטרדתי את גרין תמורת שנגון וזה עבד נהדר (נראה לי גם זרקתי בחירת סיבוב שני). חייבים גם להביא עזרה לקרי כי ביום שקליי לא פוגע (ויש יותר מידי ימים כאלה) הוא פשוט לבד נגד כל העולם.

הקיפוד
הקיפוד
09/05/2023 13:53:12
Reply to  Klay Thompson

הטרייד בסוף הזכיר לי את הטריידים שאוהדי לייקרס עשו כל פעם על ווסטבריק, בסופו של דבר הם קיבלו עליו אחלה ערך מאחל שזה מה שיהיה גם לכם

Klay Thompson
Klay Thompson
09/05/2023 11:46:21

נ.ב- לא רואה את הסדרה של ניקס-מיאמי אבל לא זכור לי פלייאוף כ"כ רך כמו השנה. שורקים על כל מגע ועל כל כניסה לצבע.

The Pro
The Pro
09/05/2023 12:18:53

מנחם,
סטפן סיים את המשחק עם 3 מ-14 לשלוש כשהוא מנסה להציל את הקבוצה עם הירו בול חסר איכות.
לשחקן כמו לוני וולקר לא היה מקום לפרוח בקבוצה כמו הגולדן כי אין להם רכז שמתקרב לאיכויות של לברון בניהול משחק.
גפ לא קליי טומפסון וקוון לוני אשמים שהביאו להם את הסידרה מול הקינגס.

לברון מנגד, אין ספק שבגיל 38 מדובר בגרסא הכי פחות אתלטית ופוטוגנית שלו אבל בסוף היום הוא הכוכב הכי יציב,חכם
והמנהיג הכי איכותי בליגה. מביא את הנוכחות בהגנה וגם הספיק לדפוק בלוק גם לקורי תוך כדי שהוא מראה דוגמא לכל הצעירים בסגל.

אהרון שדה
09/05/2023 12:52:28

מטורף הווקר הזה
אני גם מרגיש שהסדרה לא גמורה
אבל אם ג.ס לא תעשה משהו היא בבית
קליי אכזב בענק אם לוני לא פצוע אני לא מבין את קר
לדעתי אם ל.א תשחק מול פיניקס היא תודח
אבל חושש שאת דנבר היא תדיח

הגמר הכי מעניין אותי סלטיקס /דנבר

אוהד ס"א
09/05/2023 13:05:13

מעורב מעולה:
א. פול לא פקטור בווריירס מאז האגרוף של דריי. ההנהלה אז סרבה לקחת החלטה קשה והתוצאה ידועה מראש כמו בטרגדיה יוונית
ב. מילא לוני. אותו היינו צריכים לשחרר ובאמת כל הכבוד לו והרבה מזל טוב. אבל ממש כואב לי שג'וק לאנדל לא אצלנו. באולימפיאדה הוא עשה לנבחרת האמריקאית המון צרות בצבע. פופ לקח אותו בכלום כסף וייבש אותו על הספסל כאילו הוא ילד בן 18. במשחקים שהוא כן שיחק הוא הוכיח את עצמו כי כדורסל תמיד היה לו. עכשיו הוא עושה לאייטון בצפר בהאסל וביסודות משחק. ואני כזה אידיוט שעוד חשבתי בשנה שעברה להביא את אייטון בחוזה מקס כדי שפופ יזריק לו קשיחות דרומית
ג. ניקס עשו עבודה יפה. חצי גמר מזרחי כבר המון זמן לא היה. צ'ארלס ברונסון עושה בניו יורק סדרת סרטים מצוינת ומוכיח כמה שום דבר טוב לא מצליח לפרוח ליד דונצ'יץ. אבל כשהכסף על השולחן וצריך לקבל את הסיוע של הספסל, זה לא קורה ולא יקרה. זה היה ככה בכל הקבוצות של טיבס. רוטציה רחבה מנוגדת לאמונתו הדתית. זה ולשחוק את הכוכבים שלך עד לחיסול הקריירה.

אשך טמיר המקורי
09/05/2023 18:19:38
Reply to  אוהד ס"א

100+ על ג'וק
פופ ייבש לו את הצורה
ועוד לא ראינו ממנו כלום בגזרת הסקורינג. הבחור יכול לעשות הרבה נקודות מהר אם משחקים עליו ומסדרים לו מבטים מבחוץ.

השור
09/05/2023 13:08:53

לברון ממציא את עצמו מחדש בגיל 38 וזה מדהים לראות. הדחיפה שהוא נותן לשחקנים לזרוח (ע"ע המשחק בו הוא זרק פעם ראשונה לסל ברבע השני). שומר ואסל. רק שלא יגמר.
אם דיוויס מתמיד בנדנדה אז במשחק הקרוב יצליחו לגמור עניין ולקבל מנוחה קריטית לקראת המנצחת פיניקס-דנבר (אצבעות לסדרה של 7).
מה שהכי מרשים אותי בנ.ב.א הוא ההתאמות של צוות האימון מפוזשן לפוזשן וממשחק למשחק (חשיבה אסטרטגית ופתרונות אסטרטגים תוך כדי תנועה – זמישות. עד כה הקבוצות החכמות יותר מנצחות

עגל
09/05/2023 14:07:41
Reply to  השור

נכון על הכל

Pistons
Pistons
09/05/2023 13:39:57

אני חושב שבעלי פיניקס צריך לקבל השעיה ולא להיות נוכח בשאר המשחקים. לא יכול להיות שבעל תפקיד בקבוצה מפריע לשחקן של הקבוצה היריבה.
זה מזכיר לי את הביזיון עם מביא הכדורים ששכב על הכדור במשחק כדורגל (לא זוכר איזה) ובעטו בו ואחרי זה באו בטענות למי שבעט בו

Guy d
Guy d
09/05/2023 14:11:54
Reply to  Pistons

מה התפקיד שלו בקבוצה?

Pistons
Pistons
09/05/2023 14:17:33
Reply to  Guy d

רשמתי. בעלים

Pistons
Pistons
09/05/2023 14:45:24
Reply to  Guy d

דרך אגב, אתה יכול לקרוא לזה גם אחרת. בוא נשנה למישהו שמעורב בקבוצה. אין סיבה שאחד כזה יפריע לשחקנים יריבים.

Guy d
Guy d
09/05/2023 19:02:52
Reply to  Pistons

מסכים איתך, הנקודה שלי הייתה שבעלים זה לא תפקיד

yaniv
yaniv
09/05/2023 13:58:11

תודה מנחם.
לגבי ברונוסון ולוקה אז זה לא מדוייק שבגלל לוקה הוא התייבש ועכשיו הוא פורח.ברונוסון הביא את הקפיצה שנה שעברה וברגע שהוא הביא את הקפיצה היחס בדאלאס כבר לא היה 25-15 כמו שכתבת אלא הרבה יותר מאוזן וברונוסון בהחלט השתלט על לא מעט חלקים מהמשחק.אני בהחלט מאמין שאם דאלאס היו מבינים מה יש להם ביד ומחתימים אותו שיכלו השנה היית רואה את דאלאס חזקה יחד עם שניהם.
לגבי ווקר מעניין רק מה הלך שם.בתחילת העונה ווקר קיבל לא מעט דקות ובהרבה משחקים היה מצויין.כל הזמן חשבתי שהצלחנו להביא מחליף ראוי למונק שעזב אותנו ואז עוד לפני הטרייד של אמצע העונה הוא לאט לאט נמחק מהרוטציה ואחרי הטרייד קיבל דקות רק בגארבג טיים.פתאום משחק שלישי בסדרה והוא מחזיר אותו ומקבל תרומה אדירה ממנו.

Guy d
Guy d
09/05/2023 14:16:35
Reply to  yaniv

הפתאום היה במשחק השני נראה לי,
גרבאג' כל הרבע הרביעי אז העלו את ההרכב השלישי וחוני שיחק טוב מאד. דרוויןמהאם שם לב למשהו שם והחליט להשתמש בו בהמשך במשחקים 3 ו4

yaniv
yaniv
09/05/2023 14:49:12
Reply to  Guy d

אתה צודק אבל זאת לא הפעם הראשונה.במשחקים של סוף העונה היה משחק נדמה לי ששיחקנו גם בלי לברון וגם בלי דיוויס .שיחקנו עם הרבה מחליפים ,הוא בלט לאורך כל המשחק סיים עם 20+ ובכל זאת אחרי זה חזר להתייבש בספסל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
09/05/2023 13:58:28

ה-ללל פותח את המקלטים בכפר לאיוורור,
נעשן גראס ונדליק קטורת ונבדוק עם הרוחות מה עושים כדי לעצור את הבבון

עגל
09/05/2023 14:07:13

תודה מנחם.
אתה צודק, המשחק הזה משאיר אותך צעיר.
מי זה ווילקינס?
אהבתי את השיבוש האחד לפני האחרון שלך, דנבר באגטס.
תמשיך ככה.
מסכים שהסדרה עדיין לא גמורה, ג"ס זו חיה פצועה ומסוכנת, אסור לליקרס לזלזל.
הסדרה השניה, מיאמי- ניקס, כן גמורה.

פיני
09/05/2023 14:36:55
Reply to  עגל

וויגינס

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

איזה ערך יש לעונה סדירה? מתוך סדרה של 7 יש לביתית יתרון רק במשחק בית אחד.הלייקרס שלא מדורגת בין עשר הראשונות בליגה הסדירה. כנראה תיקח את האליפות בגלל שאין שום ערך ליתרון הביתיות. אתה יכול לתת לשחקנים שלך
לנוח להימנע מפציעות
,בשיטת הפליי אין, אפשר גם לגמור מקום 10 ועדיין לקחת אליפות.
דני איינג אחראי לשתי אליפויות של הלייקרס (כולל זו שתבוא)בראשונה לא רכש את דייויס לבוסטון למרות שהיה לו הצעה עדיפה על הנייר.
השנה לקח מהלייקרס את ווסטברוק תמורת למעשה כלום ולמעשה עזר להם לבנות מחדש קבוצה לאליפות.הדד ליין של פברואר הכפיל את כוחה של הלייקרס.שחרר שחקן שלא התאים לקבוצה והביא לקבוצה מספר שחקני רוטציה בתמורה.
פשוט איינג נתן להם אליפות במתנה.
יוטה במקרה הטוב עוד כמה שנים תהיה קבוצה לא רעה בפלייאוף.אבל זה היה המצב רק לפני שנה.בבוסטון זרקו את איינג בצדק .עם אוסף בחירות דראפט אתה לא מגיע לכלום…

אהרון שדה
09/05/2023 14:39:09

מאזן בית בפליאוף
סיבוב 1
מילווקי – מיאמי 2-3 ביתית
בוסטון – אטלאנטה 3-3
פילי – נטס 2-2
קליבלנד – ניקס 2-3
(סה"כ סיבוב 1 מזרח 9-11)

מערב
דנבר – מינסוטה 1-4
ממפיס – לייקרס 1-5
סקרמנטו – ג.ס 3-4
פיניקס – קליפרס 3-2
( סה"כ סיבוב 1 מערב 8-15
סה"כ כולל סיבוב 1 ! 17-26)

סיבוב 2
מזרח
ניקס – מיאמי 1-3
בוסטון – פילי 2-2
( 3-5 כרגע ו 12-16 סה"כ)
מערב
דנבר – פיניקס 0-4
ג.ס – לייקרס 1-3
( 1-7 כרגע ו 9-22 סה"כ)

בנקודת הזמן הכולל בסה"כ
הביתיות מנצחות 38/59
64 אחוז
שזה יתרון משמעותי אבל שהולך ונשחק

dekel
dekel
09/05/2023 14:53:28

נראה לי גם הקבוצות עם המאזן הטוב יתר אירחו יתר משחקים ובממוצע הם קצת יתר טובות .
אז זה לא יתרון הביתיות

yaniv
yaniv
09/05/2023 14:53:54

אני מניח שאתה מנסה לנחס אז סבבה לך על זה.
לגבי הליגה הסדירה אז לא במקרה כמעט אף פעם האלופה לא מגיעה מאחת מ4 הקבוצות שסיימו את העונה הסדירה במאזן הכי טוב.השנה יצא צירוף מקרים וגם במזרח וגם במערב הקבוצות ממקום 7 הצליחו לעלות שלב אחד לפחות אבל עדיין זה לא מייצג ובטח אי אפשר להצהיר שזהו העונה הרגילה לא שווה כלום ושום דבר.
ואמנם למרות שאתה מנסה לנחס ולגרום ללייקרס לעוף בכל זאת אם כל הכבוד היא עדיין לא הפייבורטית ועדיין ה2 פייבורטיות שאמרות להגיע לגמר הן בוסטון ודנבר.
את היכול לנחש באיזה מקומות הן סיימו את העונה הרגילה?

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  yaniv

הלוואי שאתה צודק. כל הכבוד שזיהית שאני לא חובב לייקרס.רק תיקון קטן אני לא יכול לגרום ללייקרס לעוף
גדול עליי,למרות שאני לא סובל אותם הם באמת טובים לצערי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דני איינג באמת גאון חחח

דוקטור רזי הופמן
09/05/2023 17:26:02

איינג עובד של התאגיד….

Yinon Yavor
09/05/2023 16:27:00

למהפנט
למרות שזה יכול להישמע לך בלתי סביר, דני איינג' לא עובד עבור הארגון "רק-לא-לייקרס".
הוא עושה מה שהוא חושב שטוב לקבוצתו. אם על הדרך זה עוזר גם לקבוצה אחרת, זה לא צריך לעניין אותו – אם זה לא בא על חשבונו.
לגבי הטרייד על דיוויס, היו כל מיני שמועות שדיוויס היה זה שלא רצה להגיע לסלטיקס. גם בזה איינג' אשם?! או שאולי הוא היה צריך לרקוח עיסקה סיבובית בה הוא יפסיד נכסים רק כדי לוודא שהלייקרס לא יקבלו אותו?
ולגבי המועמדות:
נדיר מאוד שאליפות נלקחת ע"י קבוצה שאינה מדורגת בין ה-2 הראשונות באזור שלה. אני זוכר את יוסטון ממקום 6 במערב שזכתה, והיו אולי עוד כמה מעטות ממקום 3 באזור שלהן. לא זוכר מקרים אחרים. אז לומר שמקום 7, או אפילו מקום 10, נהיים פייבוריטים לזכייה? זה קצת למתוח את החבל יותר מדי…
בכלל – אם הייתי צריך להמר כעת – הייתי מהמר על בוסטון שהדרך שלה לגמר סלולה, ושם היא תהנה בכל מקרה מיתרון ביתיות.
אחרי כן יבואו 4 הקבוצות המערביות (בסדר כלשהו), ואז מיאמי, פילי וניו יורק.

Yinon Yavor
09/05/2023 17:46:56
Reply to  Yinon Yavor

בדקתי בוויקיפדיה.
מתוך 76 אלופות עד עכשיו, רק 10 אינן מדורגות 1 או 2 באזור שלהן.
מתוך ה 10 האלו, 8 היו מדורגות 3 באזור, אחת מדורגת 4 ואחת 6.
בקיצור, לסיים גבוה עדיין מאוד מאוד חשוב בשביל לקחת אליפות.
שווה לציין ששתי האלופות האחרונות היו מדורגות 3 באזור שלהן, ובשנות ה-2000 היו 6 אלופות מתוך 22 שהגיעו ממקום שלישי באזור שלהן.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  Yinon Yavor

בוסטון 2-2 איך הדרך לגמר סלולה?
לא מתעסק במניעים של איינג . עובדתית תרם מעל ומעבר ללייקרס.
לקחת קבוצת צמרת ולהביא אותה אולי למצב דומה רק בעוד כמה שנים?זה לטובת הקבוצה?

Yinon Yavor
09/05/2023 18:39:24

הם בבירור קבוצה יותר טובה מפילי בארבעת המשחקים האלו, ועוד הכוכב של יריבתם פצוע.
בחצי השני כנראה תעלה קבוצה ממקום 8 שאיבדה שניים מהשחקנים הבכירים ביותר שלה לפציעות.
הדרך סלולה.
האם הם יצעדו בה? לא יודע.

Yinon Yavor
09/05/2023 18:46:17
Reply to  Yinon Yavor

מקום 1 – 50 אליפויות
מקום 2 – 16 אליפויות
מקום 3 – 8 אליפויות
מקום 4 – אליפות אחת
מקום 6 – אליפות אחת.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
09/05/2023 14:50:49

בקליעה קארי לא היה מדהים כלל. משתיים היה טוב פלוס עם 16-9 אך מהשלוש היה גרוע מאוד עם 14-3 וסה"כ יכולת בינונית מהשדה.

אשך טמיר המקורי
09/05/2023 18:10:27

תודה דוק.
אישביה מצחיק. הוא זה שצריך לקבל עונש וקנס. והיה צריך להיות מורחק מיידית.
הפלופ זה פחות העניין, מה שחמור יותר זה שהתערב במשחק, תפס את הכדור ולא שחרר, וכשיוקיץ' הוציא לו את זה מהיד בכוח נתן פליק שהעיף את הכדור רחוק יותר.

אשך טמיר המקורי
09/05/2023 18:30:17

אישביה ידע בדיוק מה הוא עושה.
הוא לחלוטין מחזיק בכדור כדי שיוקיץ' לא יוכל לממש את היתרון המספרי.
כשיוקיץ' לוקח לו אותו מהיד הוא עושה פליק ומעיף ליוקיץ' אותו הרחק לאחור, תוך כדי נעיצת מבט והיצמדות אליו – התגרות מכוונת.
https://youtu.be/fJcBUz9kl1A?t=64

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

Izzy
09/05/2023 20:50:00

תודה מנחם!
נהנה מאוד מהמעורב (ומהסימפטיה שלך למיאמי)