הסאנס ירצו לאזן מול הנאגטס ופילי להישאר בתמונה מול הסלטיקס במשחקי ראשון / תומר שנאן

פילדלפיה סבנטי-סיקסרס (1) – בוסטון סלטיקס (2) 22:30

הסלטיקס גדולים על הסיקסרס.
למעט המשחק הראשון בו הארדן התפוצץ הסלטיקס מצליחים להכיל יפה מאוד את פילי. וכאשר ג'ואל אמביד פצוע ובספק למשחק, בראון משתק את הארדן ולמקסי אין את סט הכישורים הדרוש להוביל את הקבוצה קשה לי לראות את המארחת יוצאת עם ידה על העליונה.

הכדורסל שאנחנו רואים בסדרה הזו די מאכזב. המון הירו בול, מעט מאוד הנעת כדור ותרגילים בשני הצדדים ולמרות שהפעם זה מספיק לבוסטון בשלבים המתקדמים יותר אני בספק שזה יעבוד.

בוסטון עולים ל-1:3 הלילה בדרך לניצחון בסדרה. 12 הפרש.

פיניקס סאנס (1) – דנבר נאגטס (2) 03:00

הסאנס מגיעים אחרי ניצחון הודות למשחק עצום של דווין בוקר שנראה יותר ויותר כמו סופרסטאר לכל דבר ככל שהפלייאוף מתקדם. הנאגטס מנגד ירצו להימנע מלחץ מיותר ולסגור סיפור בבית, כשמנגד בוקר ודוראנט נמצאים זה לא יהיה פשוט בכלל.

יוקיץ' ומארי יתנו הצגה בצד אחד, בוקר יצלוף מצד שני, הקבוצות יהיו קרובות קרובות והנאגטס ינצחו ב-4.

לפוסט הזה יש 177 תגובות

  1. השומר –
    פילי
    דנבר
    (וכולם בגרון ניחר
    "יאללה דנבר,
    יאללה דנבר,
    תבאסו את גילרי
    תבאסו את רוזן
    תבאסו את גילרי השני
    תבאסו את הקאפקייק
    תבאסו את בוקר
    תבאסו את ג'נר האקסית על הדרך
    את אייטון, לעומת זאת,
    לא תצליחו לבאס
    הוא כבר מבואס
    מבואס מג'וק
    מבואס ממונטי
    מבואס מביבי
    מבואס")

    1. חס וחלילה, לא הלילה

      לברון מכין את הקבר לדנבר
      הנה הם באים, דוהרים, הפרשים באפור שעומדים בתור לחלק חינם שריקות ואיש לא שואל מתי עושים לשקץ בדיקות.
      לפני זה עליו לעבור את סטף דבר שלא ככ כיף אך עם סיוע מערכת הגנה מעיל רוח דיוויס מקבל המון כוח, ללוני הוא עושה פוני ולסטאף זה פאני.
      גורדן פול זה לא קול אלא דביל על הגריל דריי נובח צורח ושואג המלך לא דואג יודע הוא שסילבר מטפל במה שצריכים דרך הפרשים את גס הופכים לפריכים ומהם מכין כריכים

  2. ניחושים להערב: בוסטון סאנס.
    מילה לגבי הארוע מאתמול – חשבתי שאני אתבאס לראות את הלוחמים מפסידים ככה אבל קשה להתבאס כשאתה מבין שנעשות פה עבירות על החוק שופטים שמוכרים משחקים וכ'. אני לא מאמין בתאוריית ה wwe סילבר והליגה בטוח לא מקבלים החלטות מי ינצח ובטוח שרוצים משחק הוגן אבל אני לא מתכחש לכך שבמקביל לעולם שמתנהל ביושר ובפייר פליי מתנהל עולם של פשע (זאת הסיבה שיש משטרה שופטים בתי סוהר וכ') והעובדה שמתקיימים הימורים על משחקי הליגה והעובדה המצערת שהימורים בדרך כלל (או לפחות לעיתים) קשורים לעבריינות בצורה כזו או אחרת – אין לי ספק שמה שקורה בסדרה הזאת שייך לעולם הפשע לא לעולם הכדורסל.אין לי ספק שאם הליגה מעוניינת במשחק הוגן היא צריכה לחקור לעומק את מה שקורה בסדרה הזאת.
    המשחקים האלה מכורים. אפשר לשכנע אותי בהרבה דברים אבל מה שאני רואה בעיינים זה מה שאני רואה ואתמול ראיתי הכי ברור שיש. חבל. דרך אגב אני לא בא מפוזיציה של אוהד מאוכזב. וזה לא רק אני. אני רואה אנשים שרואים איתי וכותבים און ליין ואומרים און ליין בדיוק אותם דברים. לא שזה משנה לי אבל לצערי זה המצב.
    מי בוחש בקלחת? זה בטוח לא לברון או שליחיו למרות שאליפות חמישית תעשה למותג שריץ' פול מנהל כבר שנים הכפלת שווי. יש לו אינטרס אין ספק (לברון הוא הבעלים לדברים כאלה שולחים אל המנכל). אני די בטוח שזה לא לברון ולא ריץ פול אבל חושב שיש פה כנראה גורמים עבריינים מאוד חזקים שאיימו על שופטים הימורים במזרח וכ'.
    רואים את זה בבירור וכל מי שמתכחש לזה שיהיה בריא.הכל נראה היה כשר. היה פחות או יותר שוויון בהליכות לקו משהו כמו חמש שש לכל קבוצה. ואז פתאום במצב של 40 -30 ללוחמים התחיל שטף של שריקות מטורף וכשאני פרשתי מהמשחק הלוחמים היו בפיגור של כ 20 נקודות ויחס ההליכות לקו היה 37 – 8 !!! אתם שומעים??? 37- 8 !!!! איזה קבוצה יכולה לנצח דבר כזה למעשה מאותה דקה הלוחמים הלכו עוד פעמיים שלוש לקו והלייקרז כ 30.
    יש פשע. הוא קיים. אנחנו לא נמתין 20 שנה שיצא מהסדרה הזאת איזה דונהי. לנו זה ברור.

    1. אתה תמים. הימורים זה חלק קטן מהעניין. התאגיד בוחש ככה מעלים מכירות מותג פרסום פני הליגה= דולרים.
      סילבר לא מנחה אף אחד השופטים יודעים מה יעשה טוב לבוס ולליגה אף אחד לא צריך להגיד את זה.
      תחשוב אתה בעבודה שהבוס מאד אוהב עובד מסויים אתה תתייחס אליו בהתאם ולא כמו לעובד אחר כי אתה יודע מה הבוס רוצה הוא לא צריך להגיד לך.
      הנרטיב בשנים האחרונות ביתר שאת ואפילו בטירוף זה להפוך אותו/למכור אותו כgoat שכאילו אנשים היום יהיו עדים לגדול מכולם הליגה עובדת על זה כבר עשור ובשנים האחרונות באובססיביות.
      תאמין בכו שם בהנהלה בפציעות שהיו להם וכו. לא סתם מקבלים את די לו ונדרבילט שרודר. מה נראה לך קבוצות.פתאום מחלקות שחקנים סתם חחח זה תמיד למלך מחלקים. ויש קצת חלוקות אחרות כדי שיראה תקין יעני כמו שחילקו לבוסטון את ברוגדון וכו.
      הבועה אורגנה אך ורק לכבודו ומנסים לשכנע שכל השחקנים רצו בזה 😁.
      עזוב שופטים תראה איך שומרים עליו ואיך שומרים כוכבים אחרים. זה שתפ של כולם. זה לא מרצון או משהו כזה פשוט משלימים עם זה גם השחקנים והמגינים יודעים מה הליגה רוצה ויודעים שישרקו להם אוויר או אנד וואן אז למה לשמור עליו נברח הצידה נניף יד יעני עושים הגנה וכולם מרוצים.
      השחקנים יודעים שהם חלק מההצגה.

      1. שמעון זו תאוריה מעניינת אבל קשה לי להאמין שהיא באמת מתרחשת בארגון כזה גדול – שבוא נגיד את זה ככה – יש בו הרבה אנשים שאפתנים. אתה לא מגיע להיות שחקן בליגה הזאת כדי להיות אסקופה נדרסת של מישהו.
        חייב לאמר לך שאלה דברים שבכלל לא רציתי לכתוב ואני לא חובב קונספירציות אבל אתמול ראיתי דברים כל כך הזויים שזהו… כתבתי. יאללה נדפדף ממילא זה לא משנה כלום. אני בכל מקרה לא מאמין שהוא יזכה השנה באליפות. אם כן מבטיח לשקול בכובד ראש את התאוריה שלך… 🤣 בכל מקרה מתחיל לחפש עגלה אחרת לפליאוף הזה 😉😉

        1. בשביל כסף ישמשו אסקופה נדרסת הליגה לא מותירה להם ברירה תשמור צמוד הוא יתנגש בך ותקבל עבירה תשמור עליו בחדירה תקבל מרפק דחיפה עם היד ואנד וואן.
          הרי הם גם מרוויחים מזה לברון ממותג זה יוצר כסף לליגה ויוצר כסף להם. הם בסוף המטרה שלהם זה לעשות כמה שיותר כסף.
          לא סתם הליגה דאגה עשור שלם לנטרל הגנות ככל הניתן. לברון זה המוצג אבל זה גם כלפי שאר הכוכבים.
          אני זוכר כמה םעמים בעבר הרחוק שניסו ללחוץ את השקץ הוא ישר התנגש במגן והמגן קיבל 2 שריקות מהירות והלחץ נעלם.
          הרי בסוף זה השופט קובע את מידת הלחץ שהוא יאפשר על המלך או הכוכב ברגע שהוא שורק נגדך שהכוכב זורק ראש או נתקע בך הוא בעצם אומר לך חביבי לחץ לא אצלנו 😉

        1. קל לטמון את הראש בחול זה מייצר מציאות שיותר נוח להתמודד איתה. פחות דיסוננס לעולם הפשוט והמפושט שבו אנחנו חיים. אבל יש גבול לכמה שאדם מסוגל לשקר את עצמו כדי לצייר מציאות בהירה יותר שמתאימה לקוגניציה ולהכרה שלו את העולם. אני את הגבול הזה עברתי אתמול. סורי.

        2. תחשוב למה הוא כבר לא פה בהופס?
          אתם אנשים טובים, מאד פלורליסטים….
          ילה להפגנה, הדמוקרטייה בסכנה.

          1. אין לי שום קשר אליו לא סגנוני ולא כלום. ודרך אגב אני לא מרבה לבוא בטענות לשופטים. לא רוצה להיתפס כקונספערטור כי אני באמת לא כזה אבל המשחק הזה הגדיש את הסאה בצורה כל כך בוטה שלמרות שכל היום השתדלתי לא להגיד כלום בסוף זה יצא.

            1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              טרולי, אתה דקסטר מעלי אקספרס…

  3. תודה
    תקשרתי מנטאלית עם דוראנט והסברתי לו שאם הסאנס מפסידים אז אני מפסיק לאהוד אותו, יש יאמרו להעריץ.
    דוראנט נלחץ שכן אני אחד המעוזים האחרונים שטוענים שהאליפויות במפרץ על שמו, ושאם יתן אליפות-שתיים בסאנס יגיע לפאתי הראשמור.
    כדי שלא תהיינה אי הבנות פירטתי מה מצופה ממנו:
    – ניצחון, רצוי בפער דו ספרתי שיזרע פחד אצל הנאגטס להמשך הסידרה.
    – 40 נק' לפחות עם יותר מ70% טרו שוטינג.
    – 4 שלשות, כי הסטטיסטיקה שלו בסדרה הנוכחית, ובפרט בשני המשחקים האחרונים (3 מ-17) מזוויעה גם בסטנדרטים של ווסטברוק.
    – רצוי לפחות 10 זריקות עונשין.
    – רצוי יותר בלוקים מאיבודים.
    הפסד שלו ואני עובר לטים קרי…

        1. חחחח תודה על האיחול, אבל לפחות אני לא אקח ללב אם יפסידו, התבגרתי…
          מה שאני לוקח ללב זו את השעה הדפוקה של המשחק שהורסת לי את מחר.
          אגב, כתבתי כבר שמי שלא בעד לברון צריך להתפלל שדוראנט יצליח לעבור את הנאגטס.
          אני מבין מהתגובות ומהסיקורים כאן שהלייקרס חזקים בהגנה ונהנים משיפוט מפרגן. הגנה פחות תעבוד על הכישרון של דוראנט ובוקר, וגם לא נראה לי שדוראנט (וכריס פול לצורך העניין) יקבלו יחס לא הוגן מהשופטים.

    1. אל תיפול רוחך חבריקו. אני עם דוראנט וראס מאז ימי לברון-מיאמי העליזים. שניהם היו בני. כשאוהבים שחקן אז הולכים איתו ולא משנה מה קורה. מסכים עם שמעון – האליפויות ב-ג"ס היו קנויות, ועדיין הקבוצה הזאת שחקה כדורסל "טהור": בלי הירו בול (מייקל, לברון, נוביצקי ועוד ועוד), בלי אלימות וכוחניות (באד בויז, סלטיקס, ס"א), בלי דרמות קורעות לב (יוסטון, קליבלנד). בעיקר כישרון נדיר ושמחת חיים (עד כמה שדוראנט בעל האופי המלנכולי הקטשי (עודד) יכול להיות שמח). כמו בספורטק.
      לגבי הערב – אני מאוד אופטימי. במשחק הקודם פיניקס פתחו פער יפה ואיבדו אותו. נכון בוקר נתן הצגה היסטורית (אבל ממש היסטורית!), ועדיין, הפער הגדול הראה על הפוטנציאל. הלילה אני מצפה מהצוות המסייע לקחת צעד קדימה. רק צריך איזו מיני-התפוצצות מצד מישהו בספסל או במסייעת (אפילו אייטון!) – ונראה שוב הפרש בטוח שהפעם גם יישמר.

  4. תודה על הפריוויו.
    תיאוריות קונספירציה משעשעות עלו פה היום. אין שום סיכוי לשכנע מישהו שאין בזה הרבה הגיון, אז בכיף. רק למה אתם צופים ?
    בוסטון
    ג"ס

  5. פילי
    ודנבר.
    לא ראיתי היום את המשחק של גולדן, אבל אם הם לא מנצחים את המשחק הבא זה נגמר. לא בגלל השיפוט, אלא כי הלייקרס דומיננטיים יותר. אממ…
    או טובים יותר?
    יכול להיות שטועה…כי לא באמת מבין איך גולדן מנצחים ב 27 הפרש ואז מפסידים ב 30.
    יכול להיות שזו הצגה?
    מישהו אמר קונספירציה או אנרכיה?
    אין כבר דמוקרטיה.
    יאללה
    דה שואו מסט גו און
    כבר מאוחר

  6. כמה מילים על כל סדרה:
    1.לטעמי, במידה ופיניקס מאזנת ל2 2 הסדרה תגיע ל7 משחקים. היא ניצחה משחק קשוח שייתן לה ביטחון וגם מונטי ווילייאמס מכניס כמה שחקנים שיוסיפו כח אש: טרנס רוס, וורן, לנדל, שגם פיין מתאושש מפציעה ופול בסבירות גבוהה יהיה כשיר למשחקים הסופיים.
    2. אמביד צריך להפסיק להתבכיין, הארדן הסריח 2 משחקים ,אבל במו ידיו לקח משחק בבוסטון, בפילי אמביד הוא האלפא שנים, במקום להאשים את כולם, אל תיפצע, תוביל, תנהיג ותסחוב כבר את פילי.
    חדל קשקשת ברשת.
    3. במידה והאינטנסיביות של הלייקרס ממשיכה וקליי נשמר הדוק, אני הולך עם הלייקרס.
    קרי מגלה שהלייקרס זה לא גן השעשועים של סקרמנטו.
    לברון נמצא כמו הטלפון "במצב חיסכון סוללה" ודיוויס במצב דיוויס, לא יציב בעליל והעליות והירידות שלו נהיות כרוניות כמעט כמו היכולת שלו להיפצע.
    ג'ורדן פול זה שחקן סטריט בול שלא מתאים לסכמה של גולדן, הוא שחקן שישי קלאסי.
    4.מיאמי עוברת בשיוט.
    מעבר לכך, הירו בעיניי אוברייטד, אודליפו היה כבר גמור, מיאמי לא הפסידה הרבה.
    באטלר ובאם זה צמד שאני יוצא איתו למלחמה, סטרוס,וינסנט,לאורי אחלה רול פלייר קשוחים ולאב ורובינסון ייתנו ריוווח.
    המנצחת מבוסטון/פילי לא תלקק דבש כלל.

  7. אני פחות מתחבר לסגנון המשחק של פילי, וכתוצאה כמעט ולא ראיתי אותה העונה.
    מכאן, אשמח לתשובה מאלה שכן ראו אותה מספיק העונה – איך פי ג'יי טאקר? הוא באמת עושה את שלו בהגנה?

  8. עם הכושר של הלייקרס ודייויס, והקונספירציות של טרול/דקסטר, באמת יש פה ניחוחות של הבאבל. עכשיו נותר לנו לחכות רק לתיאוריית הנעליים (המוכחת!!!) של דה שוט…

    1. אם כבר מזכירים את הבאבל-ארבעת הקבוצות שכרגע מובילות 2-1 בסדרות אלה אותן קבוצות ששיחקו בגמרים האזוריים בבועה.

  9. יש הרבה דברים מעצבנים בליגה בכלל ובבוסטון הלילה בפרט, אבל הקטע הזה ששחקן שהוא לא הכוכב המוביל של הקבוצה/צלף משובח (קורבר ומעלה) זורק שלשה עם 18+ שניות על שעון הזריקות זו אחת הרעות החולות המטונפות.

    1. נקודה מעניינת ונכונה.
      אתה רוצה בזוקה? יש לנו בטעם אחד בלבד כבר יותר ממאה שנה. גם הצבע אותו הצבע והעתידות בכלל.
      בסוף אתה תמיד מגיע לירח….

  10. את סמארט היינו צריכים להטריד בשיא השוק עליו (סוף שנה שעברה). עוד פורווארד במקומו היה עוזר יותר השנה.
    .
    טייטום מבאס וראש בקיר. כנס ותנסה לייאפ/ללכת לקו. בשביל מה חצי מהזריקות שלקח?
    .
    בסוף, רק 9. מאמין שלפילי יגמר האוויר מהר יותר, אבל אלו כנראה חלומות בespnיה

    1. פאן פאקט: אספמיה, זו באמת אספניה, שהייתה בזמן שנטבע הביטוי, סוף העולם וכך נוצר המשפט "אדם ישן כאן ורואה חלום באספמיה"

    2. עזוב, לפילי יש סטארט אפ.
      כל פעם שטייטום זורק, נוגעים לו ברגל והוא מחמיץ. השופטוטים לא נותנים לו את ותו הכבוד שמקבלים הארדן ויואל והשקץ.
      הוא זרב אז אפשר להתעלל בו כשהוא עם ג'אמפר, מה גם שאמא לא מרשה לו לעשות הצגות, בלי נפילות, התגלגלויות ושאר פלופים.

      1. יאמר לזכותו שהוא אכן לייט בפלופים.
        אבל הוא חייב ללמוד או
        .
        א. לא להיכנס למצבים בהם הוא זורק כל כך הרבה עם כל כך מעט הצלחה. אם אני לא טועה, הוא כבר עבר את כמות המשחקים עם מתחת ל-30% של ג'ורדן בכמה עשרות! והוא רק בעונה השישית. תסחוט עבירות, כנס ללייאפים.
        .
        ב. נניח שיש משחקים כאלה, הוא צריך ללמוד להיות יותר פליימייקר. קולע 3/11 — יתכבד ב-9+ אסיסטים.

        1. מה תסחוט עבירות?
          פשוט לא נותנים לו.
          כל הכניסות האלה הוא נדחף בקליעה ולא מקבל.
          הוא מקופח תרתי משמע ולא שולחים אותו לקו.

    1. מה שאני אוהב אצלו זה שהוא לא מביע רגש, בין אם זו החטאה העשירית ברציפות או סל ניצחון הוא נשאר עם אותו פרצוף אדיש

  11. לפחות בזוקה לוקח עכשיו טיימאאוט בזמן, אולי הגיעו ימות המשיח? אולי זה לא השרקרק המצוי או סיס החומות או הבז האדום שמבשרים את בוא האביב?

  12. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סוף סוף טייטום מקבל אנד וואן, זה צריך להיות מהלך קבוע עם 10 ביקורים על הקו למשחק.
    כמו טמביד

  13. הארדן כיום זה שחקן שתלוי לחלוטין על הקליעה מרחוק בניגוד לעבר, אין לו כבר את הזריזות שהייתה לו והיכולת להגיע לצבע.

    1. בימים שהקליעה נכנסת הוא מזכיר אצ הגרסא ביוסטון של השחקן הבלתי עציר, בימים אחרים סוס מת שצריך חלקי חילוף

  14. אולי בזוקה צריך לקחת קורס אצל דוק ריברס מתי לוקחים טיימאאוט?
    לא הצליח לעשות סל, חטף רק סל אחד מהיר ויש טיימאאוט. הוא זיהה מגמה ומנסה להרוג אותה.
    יצליח? לא יצליח? לפחות הוא מנסה… לא מחכה שהשחקנים, שהוא סומך עליהם, יבטלו את הצורך בפסק הזמן

  15. אבסורד שברוגדון לא קיבל עכשיו שתי קליעות מעבירה של טוביאס שפשוט דחף אותו עם גופו בלייאפ. הפיל אותו על הרצפה…
    אני מכריז, המשחק של טפי-לי

  16. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אוייי בוייי אויי BOY
    הדביקו עוד אחת לטייטום

  17. שיפוט ביתי מאוד עד כה
    המון שריקות הזויות ורובן הולך לפילי
    ספרתי לפחות 5 אנד-וואנים שלא נשרקו לג'יילן בראון
    עכשיו זה הזמן של בוסטון להכריח את אמביד לעבוד סכל פוזשן בהתקפה – הוא כבר בקושי זז
    החמישייה עם הורפורד ו-וויליאמס ביחד הייתה צריכה להישלף קודם
    ברוגדון שחקן נהדר

  18. טאטום התעורר, הסלטיקס הפכו את המשחק.
    בסופו של יום הסלטיקס ילכו רחוק לאן שטאטום יוביל אותם. הוא חווה פלייאוף לא טוב עד עכשיו, אבל עם כל הכבוד לבראון, טאטום יקבע כמה רחוק הסלטיקס יגיעו

  19. אפשר להגיד הרבה דברים על הארדן והדברים יהיו נכונים, אבל במשחק הזה הוא החזיק את פילי ברבע האחרון כשאמביד שבק וכל היתר פחדו מהכדור (חוץ מטאקר)

  20. בסך הכל משחק טוב, הרבה דרמה
    פעם מנצחים פעם מפסידים. ספורט זה בידור להמונים
    עוד קלישאה אחת ואני נוחר.
    לילה טוב ובלוכר טוב.

  21. אחלה דרמה. הארדן היה ענק. לא כל כך הבנתי את ההחלטה ההגנתית של בראון במהלך האחרון אבל מילא. נו טוב יש דרמה לפחות.

  22. הפאול תוקף ה 1000 אחוז שלא נשרק על טאטום כשהוא דחף את מקסי לפני השלשה הוא בזיון.
    זה שריקה שיכלה להכריע את הסדרה .
    אני שמח שדוק נתן בראש לשופטים אחרי המשחק.
    שווה את הקנס

  23. דנבר צריכה לשנות את ההגנה על בוקר בעיקר במעבר.
    רוב הזריקות הקלות שלו מחצי מרחק מגיעות במעבר, ודנבר חייבת למצוא כל דרך לעצור את זה.
    אחת המטלות הקשות בליגה, אבל עדיין קנטאביוס קאלדוול פופ בינתיים מאכזב בהגנה האישית עליו כל הסדרה.
    בטח בהשוואה לגורדון שעושה עבודה יחסית טובה על דוראנט (מבחינת אחוזים, לא נקודות בממוצע).

  24. ההגנה של דנבר די מאכזבת בינתיים, קצת יותר ריכוז על בוקר וגומרים את הסדרה.
    אבל הוא בכושר פסיכי וההגנה לא מספיק מקשה עליו ולכן זה סופר צמוד.
    הזריקות של פורטר ג'וניור תמיד נראות לא קשורות לכלום, גם כשהוא קולע וגם כשלא.

  25. דנבר חסרה את כל הסגל המסייע ברוב הסדרה.
    הטעות לתת לפורטר ג'וניור חוזה מקסימום זו תהיה בכייה לדורות.
    הוא בכלל לא באיזור של הכוכבים, סתם בזבוז של כסף

  26. מלון שילם בגדול על זה שהוא לא משתמש בסגל שלו, קשה מאוד לנצח בלי תרומה מהספסל. רחמנות על יוקיץ' אחרי כזו הצגה להפסיד . רק שהליגה לא תתערב עם איזו הרחקה של יוקיץ' שאמנם עשה טעות , אבל לבעלים אין שום זכות להחזיק את הכדור. שיתנו איזה קנס מופרך וזהו, אבל אני כבר לא אופתע מכלום.

    1. זה הרבה על זה שהסאנס שיחקו על לא להביא עליו עזרה כדי לא להכניס את השחקנים האחרים לשמחק עם זריקות פנויות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט