"They won this game at the free throw line. They really just were able to get to the line more than we were, but I thought we outplayed them tonight."

כשאתה מפסיד משחק שכמעט לכל צופה מהצד נראה יותר משחק של 20-25 נק' הפרש לזכות מיאמי, ואתה אומר "WE OUTPLAYED THEM TONIGHT" זה מראה על או חוסר הבנה ורגש, או תרוץ עלוב של לוזר, שהיה כוכב משך רוב החלק הראשון של העונה, ומשתין במכנסיים עתה בפלייאוף, כשהכסף על השולחן.  הוא היה הרי צריך ואמור להיות הכוח המנטרל את לברון.

כוח מנטרל מיי אס!

זהו המשחק השני ברציפות שג'ורג' מאשים את השופטים. אחרי המשחק השלישי הוא אמר,

' "I spent most of my night on the bench in foul trouble. It's hard to make a couple of shots and then get sent to  the bench, especially when … I won't get into it. It's tough when the referees make you sit instead of play"

הסיבה היחידה שלא נענש על אמירתו היא שהוא אמר את האמת: בגלל 3 פאולים די מהירים הוא נאלץ לשבת על הספסל כבר בחצי הראשון, כשהוא ניזהר לא לומר שהשופטים פישלו עם כמה שריקות. אבל אפילו K-700 מבין את הכוונה. הוא לא צריך את השכל שלי כדי להבין.

הוא הוסיף אמש: "איך זה שלהם היו 34 זריקות ולנו 17?

"I mean, you can't tell me we don't attack the basket as much as they attack the basket. You can't tell me we're not aggressive. ," George said.

ואז בא המשפט שלדעתי יעלה לו $25,000:

 "Maybe this was just home cooking," he said.

הוא ממשיך וזה נעשה גרוע וגרוע, יותר ויותר:

George had more: "(It's) just demoralizing when a game is lopsided," he said. "I mean, I'm sorry to say, but that was the case, again. How rare is it we shoot 50%, turn the ball over around 13 or so times, outrebound a team and lose a ball game? This one? I thought we did a great job. I just thought we did a great job. We rallied at the end to try to make a push. But, again, they made 30 free throws, and that put them over the edge."

כשלברון נתבקש להגיב, הוא אמר מה שאני כבר אמרתי למעלה:

"We did only have five turnovers, seven steals and 20 points off their turnovers," James said.

אילו ג'ורג' יסתכל על הוידיאו כפי שאני הסתכלתי שוב, הבוקר, אולי גם הוא היה רואה שחקני פייסרס תמיד חצי שנייה מאחרים לסגור את הקו; מרשים לשחקני ההיט (ובמיוחד לברון) יותר מדי זריקות חופשיות בצבע; לא מחליפים אנשים בהגנה, ומוותרים במלחמה על כדורים שהיו 50-50.

הפייסרס בבעייה רצינית. הם מפשלים על הפארקט ומחוצה לו. רוי היברט קולע "אפס". לאנס סטפנסון – אני בטוח שהחכם באדם הוא לא – אומר שלברון מדבר 'טראש', וזה עבורו – עבור סטפנסון הנאור – "SIGN OF WEAKNESS".

לברון ענה לו עם 32 נק', 10 ריב' ו-5 אס', אבל ללא מילה אחת קונטרה על מה שסטפנסון אמר לפני המשחק.

מה מנסים פול ג'ורג' ולאנס סטפנסון לעשות? לשחק "MIND GAMES" נגד מיאמי היט?

הם מצאו להם קבוצה לעשות זאת.

בוסטון סלטיקס עם טראש טוקרס הרבה יותר נאורים כקווין גארנט ופול פירס ניסתה זאת נגד מיאמי ונפלה על הראש. אז היורמים מאינדיאנה מצפים להיכנס לראש של לברון או דוויין? WHO ARE THEY KIDDING?

אני – אם אני לארי בירד – הייתי אוסף אותם ומכריח אותם לסתום את הפה. אף לא מילה אחת. רק לשנס מתניים ולנצח מחר. מאומה לא ניגמר אם כי קבוצה שמובילה 1-3 מנצחת את הסידרה 94% מהפעמים.

לארי בירד צריך לומר להם לסתום את הפה ולהתחיל לשמור יותר טוב, לאבד פחות כדורים, ולרוי היברט לקחת את ה-2.18 ולשים 20 נקודות או שהוא צריך לחפש מקום עבודה חדש. אני הייתי מעליב את היברט ועושה ממנו נמלה. הייתי פוגע בגבריותו. הייתי אומר לו שהוא פחדן. שהוא נמושה. מישהו צריך להכות בפייסרס בתחת.

לי נראה שפרנק פוגל איננו האדם לכך. הוא יורם בדיוק כמוהם!

 

Game 4 in Miami: Heat 102, Pacers 90 -- Miami forward LeBron James (6) drives to the bucket between a trio of Indiana defenders during the second half.