אירועי דיומא – 07.05.2023 – אופניים

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הג'ירו ד'איטליה – קטע 2

הקטע הפותח של המירוץ, שהיה גם קטע הנג"ש הראשון שלו, היה מופע יחיד של רוכב אחד – רמקו אוונפול. אלוף העולם ריסק לחלוטין את המסלול השטוח יחסית, תוך שהוא מקדים את פיפו גאנה ב-22 שניות, ואת ז'ואאו אלמיידה ב-29. מלבד אלמיידה, בין מתחרי ה-GC הבולטים קיבלנו את טאו גגן הארט בזמן טוב יחסית של 40 שניות מאחור, את פרימוז' רוגליץ' בפיגור מאכזב של 43 שניות, ואת גראן תומאס ואלכסנדר ולאסוב עם 55 שניות מאחור. כך שאוונפול מתכבד ללבוש ראשון את החולצה הוורודה, כשמאחוריו גאנה (22+), אלמיידה (29+), גגן הארט (40+), קונג ורוגליץ' (43+), ויין (46+), מקנולטי (48+), תומאס ו-ולאסוב (55+).
קטע 2 של היום מביא לנו עוד מסלול המתנהל ברובו לאורך החוף האדריאטי, כשמעניין יהיה לראות אם לרוחות מן הים תהיה השפעה על הקטע. הקטע אמנם כולל כמה גבעות בדרך, אך חלקו המסיים הוא במישור, מה שאומר שסביר שנקבל כאן מנצח במיאוץ סיום, שיגיע מבין חברים כפדרסן, גביריה, אקרמן, גרובס, דאינזה, מתיוס וקבנדיש. שידור ביורוספורט 1 ב-12:00.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. הלילה יתקיים הסופר קלאסיקו בין ריבר פלייט לבוקה ג'וניורס.
    שידור ישיר בערוץ ספורט 1. שעה 23:20.
    זה משחק חובה לצפייה לחובבי הכדורגל והוא מעורר עניין ברחבי העולם.. יריבות עזה בין שתי קבוצות גדולות.
    .
    בשבוע שעבר שתי הקבוצות שחקו בטורניר קופה אמריקה. ריבר הובסה ע"י פלומיננסה בתוצאה 1:5 במשחק שהתקיים במרקאנה בברזיל. היא נמצאת במקום האחרון בקבוצה שלה לאחר שני הפסדים וניצחון.
    בוקה שיחקה נגד קולו קולו הצ'יליאנית בסנטיאגו והשיגה ניצחון נאה 0:2. היא נמצאת במקום הראשון בקבוצה שלה לאחר שני ניצחונות ותיקו אחד.
    .
    בליגה המצב שונה לחלוטין.
    ריבר מובילה את טבלת הליגה בביטחה עם 34 נקודות בהפרש של שש נקודות מסן לורנצו הבאה אחריה. היא מפגינה כדורגל שוטף ומהנה בהדרכתו של מאמנה החדש בלם העבר מרטין דה מיצ'ליס ממשיכו של מרסלו גז'ארדו שסיים אחרי שמונה שנים מופלאות שבהן זכתה הקבוצה בכל תואר אפשרי.
    .
    בוקה המצב שונה לחלוטין. היא נמצאת במקום ה-13 עם 18 נקודות בלבד ושישה הפסדים לאחר 14 משחקים. היא זכתה בשתי האליפויות האחרונות בהדרכתם של שחקני העבר שלה סבסטיאן בטאגליה והוגו איברה. שניהם פוטרו וכרגע מאמן את הקבוצה חורחה אלמירון .
    .
    המשחק יתקיים במונומנטל המחודש, איצטדיונה המרשים של ריבר ויצפו בו מעל 80000 אוהדים נלהבים של ריבר. (כזכור, עקב האלימות בין אוהדי קבוצות יריבות, אין, בדרך כלל, צופים של הקבוצה היריבה).
    אם יש משחק שבו מצבן של הקבוצות בטבלה אינו משפיע על התוצאה, הרי שזה המשחק.
    אז צפייה מהנה למעוניינים.

  2. שאלה לאנשי הכדורגל באתר:
    אם סיטי זוכה בליגת האלופות, אז המקום החמישי באנגליה גם משתתף בליגת האלופות או לא?

    1. לא משתתף. המקום מחולק לליגה אחרת.
      היה פעם עניין אחר, מה קורה אם אלופת אירופה מחוץ לרביעייה הראשונה (נדמה לי קרה במקור עם ליברפול), והחליטו שהאלופה תמיד תעפיל לשלב הבתים בלי קשר למיקום שלה בליגה.

  3. בזמן שהג'ירו רק יוצא לדרך בצד השני של היבשת הוואלטה של הנשים מגיע לסיום דרמטי.
    אנמיק ון פלוטן משלימה ניצחון במירוץ וקשה לי להגיד את זה אבל זה מאכזב בסופו של דבר.
    דמי וולרינג שהייתה בבירור החזקה ביותר במירוץ השאירה את ון פלוטן מאחור בטיפוס אל אגמי קובדוניה המיתיים. היא הגיחה מהערפל שניות ספורות לפני האיטלקיה הצעירה והמרשימה גאיה ריאליני ו- 56 שניות לפני אלופת השנתיים האחרונות. זה אפשר לון פלוטן שהגיעה עם יתרון 71 שניות לשמור על הבכורה. הסיפור הגדול אבל היה אתמול כשמוביסטאר של ון פלוטן ניצלו בצורה די לא ספורטיבית עצירה של וולרינג להשתין כדי לפרק את המירוץ ולהשאיר אותה ורבות אחרות מאחור.
    ניצחון שקצת מכתים את הקריירה המעוטרת של ון פלוטן האגדית.

  4. בינתיים גי'אקומו ניצולו רושם ניצחון בכורה ל-IPT העונה כשהוא מקדים את ארנו דה לי בסיום של מירוץ טרו-ברו ליון שבצרפת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט