מעורב הופס ליום א': הלייקרס עם TALL-BALL (ושיפוט ביתי מביך) השפילו את הווריורס עם מין SMALL-BALL (או לך תדע מה) / מנחם לס

1.במשפט אחד: ה-SMALL-BALL של הווריורס הושפל קשות ע"י ה-TALL-BALL של הלייקרס

1)אני לא אוהד גולדן סטייט, אבל תמיד נהניתי לראות אותה משחקת. הלילה היא הייתה שבר כלי. כבר בחצי הראשון שהסתיים 48-59 ללייקרס אמרתי לעצמי שאני אף פעם לא ראיתי את הווריורס משחקת כל כך גרוע. שום שיטה. שום תכנון. הכל זה מסירה אחת לסטף קרי או קליי תומפסון, ולקוות שהם יכניסו שלשה כי מאומה לא תפקד שם. ומה שעיצבן אותי יותר מכל היה לראות את המאמן סטיב קאר מתבדח וצוחק על הקו. אני לא ראיתי אפילו דבר אחד לאהוב ולחייך בגללו. ראיתי רק דברים לבכות בגללם.

2) הלייקרס אינה קבוצה גבוהה במיוחד, אבל בגלל AD – ה-2.08 (הוא 10'6) הגבוה ביותר ב-NBA אם לא בקליפורניה עם מוטות ידיו שלא נגמרות, ובגלל צורת משחקו – הלייקרס משחקת TALL-BALL. מאד TALL-BALL. ממ שמוסיף גובה הוא לברון ג'יימס עם ה-2.03 מ' שלו (הוא 8'6) שעם מבנה גופו, כוחו, אונו, ומהירותו, משחק אף הוא TALL BALL. הסמול בול של הווריורס שבק חיים הלילה. דריימונד גרין שיחק את אחד המשחקים הגרועים ביותר שראיתיו משחק, וקוון לוני היה הלילה גופה חצי מתה (הוא קלע 3 וקטף 4 ריבאונדים, וזה הסנטר של הווריורס). הוא נראה לי פצוע בצורה שהוא דידה על הפארקט. הוא לא היה אפס. הוא היה גרוע מאפס: איבד כדורים, ועמד שם בשעה שהלייקרס קרעה לסל את הצורה בלי להניד אבר מאבריו.

3) ה-BOX SCORE מראה שהווריורס איבדה 19 כדורים. אני ראיתי כבר בחצי (11 איבודים) שהבוקס סקור לא מדייק והתחלתי לספור אותם בעצמי. ספרתי עוד 13 לטוטאל של 24, ואני מאמין שבחצי הראשון הווריורס איבדה יותר מ-11. בקיצור, השחקנים מסרו שם מסירות ללא כיוון שנחטפו או יצאו החוצה. ממש בושה.

4) ד'אנג'לו ראסל התחיל את המשחק עם 3 שלשות רצופות (סיים עם 5 מ-8 מהטריי) והלייקרס כולה סיימה ערב מצויין של /5 מ-31 ל-48.5% מצויינים. הווריורס סיימה עם 13 מ-44 ל-29.5% עלובים, וזה מקבוצת הסמול בול שכוחה חייב להיות השלשות.

קבוצה שמשחקת לחיות עם שלשות כמו גולדן סטייט חייבת לדעת שהיא יכולה גם למות איתן וכן, 29.5% כשמשליכים 44 מהן זה למות איתן!

5) מה שעזר ללייקרס הלילה היה שיפוט ביתי מובהק.

6) קיויתי שהווריורס תהיה הקבוצה שתעצור את הלייקרס. זה כמובן לא יקרה, ואני מתחיל לחשוש שגם הנאגטס כבר לא יעצרו אותם. לסאנס אין כלל סיכוי נגדם, ואני לא רואה קבוצה מזרחית שתוכל להם. אני אומר לכם כבר עכשיו שאם הלייקרס עולה ממקום 13 להיות אלופת ה-NBA, אני ניכנס לאיזה חור ומתחבא שם מכאב ובושה.

2. במשפט אחד: ג'ימי באטלר ומיאמי היט היו חזקים מדי עבור הניקס במשחק השלישי

1)התחרות הין הניו יורק ניקס ומיאמי היט רבת שנים היא. כתבתי כבר כאן על מקורות השנאה בין שתי הקבוצות. למעשה הייתי מופתע עד מאד שעד עתה המשחקים היו קשים ופיזיים אבל הוגנים. הלילה IT GOT UGLY עם 14.7 טיקים שנשארו ברבע השלישי תחת סל הניקס. שלושה טכניים ניתנו לקודי זלר ממיאמי (שב-16 דקות משחק נתן משחק הגנה טוב מאד נגד ג'וליוס רנדל) על שדחף את ג'וליוס רנדל; נגד איזייה הרטנשטין (מסתבר שהוא יצא משורשים יהודיים) מהניקס על שדחף את זלר, ועל כלב מרטין ממיאמי על שדחף את הרטנשטיין. אתם יודעים – – זה היה כמו דומינו בעמידה שמתחילים ליפול ואחד מפיל את השני. לא נורא. לפני שלושים שנה ההתקוטטות הזאת הייתה עוברת ללא תשומת לב בכלל.

2) ג'ימי באטלר שוב היה כוכב מיאמי והמשחק עם 28 נקודות קשות מאד שהוא קלע נגד שמירה מצויינת של הניו-יורקי ג'ון הארט.

3) השמירות של שתי הקבוצות היו יעילות. פיזיות, לעתים יותר מדי פיזיות, וכמעט לא ראית זריקות חופשיות במשחק. לכן אחוז הדיוק של ההיט היה 36.9% מחפיר. זה לא האחוז מהטריי – – זה האחוז מהפארקט משך כל המשחק. אחוז הקליעות של הניקס היה מחפיר יותר – – 34.1%.

4) אומרים לי בוקר וערב שהמשחק של היום השתנה לחלוטין. זה לא המשחק הקבוצתי המרתק של העבר. "זה משחק של שלשות" כולם מתגעים. אז אם כך אולי הגיע הזמן שהניקס יתחילו לחשוב על חזרה למשחק הטוב והקבוצתי של העבר כי היא קלעה 8 מ-40, ואם אני זוכר את החשבון מכיתה ג' זה 20%. מיאמי? לא הרבה יותר טוב: 38.9% מהפארקט ו-21.9 מהטריי ב-7 מ-32 זריקות.

5) ג'יילן ברונסון שוב הוביל את הניקס, הפעם עם רק 20 נקודות.

6) אחד הדברים הקשים לסיכום והוצאת מסקנות במשחקים כאלה הוא מה קרה הלילה. האם ההגנות היו מוצקות ומצויינות שהן גברו על ההתקפות, או שההתקפות לא היו הלילה מי-יודע-מה. אני נוטה לחשוב שהיה קצת מזה וקצת מזה.

3. האם קמרון פיין ניצל מלא סתם פאול אלא 'פלייגרנט'מהמכה לביצים של יוקיץ'? כמובן!

הנה. תחליטו אתם אם זה היה פאול מלוכלך הייתי אומר, או לא:

4. אייטון "לא מרוצה" מסוף המשחק ה-3

בואו נגיד זאת בשפה עדינה: דיאנדרה אייטון "לא היה מרוצה" כשמאמנו מונטי ויליאמס החליפו (שלוש פעמים משך המשחק, וכאן מדובר על הפעם השלישית) בג'וק לנדייל (שלדעתי היה טוב מאד, ברמות מעל אייטון.

במקרה הזה זה היה מאוחר ברבע הרביעי בכשאייטון החמיץ לייאפ ולא התאמץ במיוחד לנסות לזכות בריבאונד. א"כ אייטון ירד עם ריבאונד אחרי החטאה של הנאגטס, אבל במקום להגן על הכדור הוא איפשר לשחקן האוייב 'TO POKE' – לדחוף – את הכדור מידיו ע"י ברוס בראון, שהוביל לסל של דנבר שקטע את ההפרש ל-96-103.

THE BOTTOM LINE, כמו שאומרים החברים שלי מתל עדשים? ג'וק לנדייל היה טוב יותר ועזר מאד TO SEAL THE DEAL (לסגור את 'העיסקה')

5. מונטי ויליאמס משבח את ג'וק לנדייל כ'תשובה' לאייטון:

6. האם זה ג'יימס הארדן או…בן סימונס???

או זה ברבע הרביעי?………..???

לי נראה שמשהו כלל לא מובן קרה להארדן במשחק השלישי:

הוא נתקף בפחד מלזרוק לסל! (ממש בן סימונס)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
65 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
צחי
צחי
07/05/2023 6:44:42

בלה בלה בלה בלה.
מנחם השחתת מילים ריקות.
הדבר היחיד שניצח ללייקרס את המשחק היום, הוא שיפוט מושחת!
ליגה מושחתת.
ברור שבמצב כזה ללוחמים תיצא הרוח מהמפרשים.
ייצאו מריכוז, יאבדו כדורים וכו'
הליגה המושחתת רוצה לתת לשחקן הכי דוחה שראיתי בחיי, טבעת חמישית.
ליגה מושחתת!

Hen
Hen
07/05/2023 6:52:37
Reply to  צחי

+1000

גיא הירוק
07/05/2023 6:55:50
Reply to  צחי

39.6% מהשדה.
29.5% מטווח השלוש.
.
אפשר לבכות על השיפוט כמה שרוצים, כאשר זה קורה לקבוצה שאני אוהד גם בין המתלוננים,
אבל גולדן הפסידו בגלל שהם שיחקו גרוע.
.
במשחק בו השופטים שורקים, אל תהיה טמבל ותנסה להכשיל שחקן יריב.
במשחק בו נשרקות עבירות בצבע, תתקוף גם אתה את הצבע.
גולדן לא עשו את זה הלילה כמעט בכלל.
זה לא סתם שיש להם מאזן חוץ מזעזע העונה ואת כמות זריקות העונשין הנמוכה בליגה –
זה מי שהם. קבוצה עם תלות מוחלטת בקליעה מבחוץ.
במשחק עם שיפוט ביתי מובהק,
הכישלון הוא שהם לא ניסו משהו אחר
(אני חייב לציין שזה משעשע לקרוא תגובות של גולדן המתלוננת על שיפוט ביתי. יוסטון 18' עדיין מורטים שערות אחרי אותה סדרה…)

עגל
07/05/2023 13:01:59

חבל שהזכרת לי את הסדרה מול יוסטון 2018

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

במשחק בו השופטים שורקים, אל תהיה טמבל ותנסה להכשיל שחקן יריב.

מה הכוונה גיא? ללכת וכאילו להרים יד? 🙂

ומה הכוונה בשופטים שורקים? מה אפשר לשרוק סתם? דייייייייייייייייייייייי נווווווווו

גיא הירוק
07/05/2023 16:44:07

אם היית צופה במשחק במקום להסתפק בהיי לייטס היית רואה את הפלייגרנט במחצית הראשונה.
2 זריקות עונשין מיותרות לגמרי, לצד עוד 2 מטכניות ואחת משריקת 3 שניות.
.
אבל,
זה רף ציפיות גבוה מדי ככל הנראה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מה הכוונה במאפשרים מגע וב שורקים על הכל? 😁
כלומר הכל נתון לשיקול דעתו של השופט כיצד להשפיע על המשחק 😉
אתה רק מאשש את מה שאני אומר

גיא הירוק
07/05/2023 17:48:29

מאשש שהשופטים הם בני אדם.
הבדל גדול, עצום, בין זה לבין הנרטיב שלך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה הכוונה בני אדם? אמרת שהם מחליטים מתי ככה ומתי ככה לפי ראות עיניהם😉 מה אין חוק אחיד?
אל תיתמם. מתי שהשקץ צריך נצחונות שורקים על כל מגע 😁 זה בא באותה מדיניות הבעיה שכל מגע נשרק רק בצד אחד 😉

גיא הירוק
07/05/2023 18:07:02

מה לא ברור?
בני אדם.
.
מה שבהחלט ברור זו הדבקות המשמחת שלך הנרטיב.
מה לא ברור?
אובססיה…

גיא הירוק
07/05/2023 16:44:59

עוד דבר שאי אפשר לעשות נצפייה בהיי לייטס –
להבין שיש משחקים בהם השופטים מאפשרים מגע,
ויש משחקים בהם שורקים על הכל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בהיילייטס רואים את שריקות האוויר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צחי

אמת. ברור כשמש אם לא ירמסו את הטראקרס השופטים יעניקו להם נצחונות במשחקים צמודים. גם במשחק 2 בחצי הראשון השופטים עשו הכל שהלייקרס ישארו במשחק אבל הם לא יכלו לשלשות של קליי כמה שהם ניסו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב. מסכים איתך שקשה לדעת מה קורה במשחקים האלה, ולמה, נראה לי, בין השאר, שהקבוצות לא כל כך יציבות. גאד נוז. מקווה שהלוחמים יצליחו יותר במשחק הבא. לא אופטימי בנוגע לניקס, אבל לך תדע.

MBK
MBK
07/05/2023 7:07:44

אני מוכן לחתום שהלייקרס לא תפסיד אף משחק שבו תקלע 15 שלשות
גולדן סטייט תקום ותיפול על השלשות
המפתח של הלייקרס הוא AD ואם לברון יואיל לשחק כ 4 שנכנס יותר פנימה ולא מיידה ג׳אמפים סטייל רג׳י מילר
אין אף קבוצה בליגה שיכולה לשמור את לברון ו AD
משחק 4 השופטים יקבלו הוראות חדשות
הלילה הלייקרס קיבלה פיצוי על גיים 2
העיקר שסוכני ההימורים עושים בוחטות על חשבון הפראיירים

עגל
07/05/2023 13:03:18
Reply to  MBK

+1
אם לברון ישחק יותר בפנים ויזרוק פחות מ-3 (למרות שזה יותר קל לו, בגילו המתקדם), כך יוטב ללייקרס.
אבל הכל תלוי קודם כל ב-AD, אם הוא ימשיך לשחק כמו גבר ולא כמו ילדה.

penny H
penny H
07/05/2023 7:14:46

מספידים כאן את גולדן מוקדם מידי…
30 + משחק הבא

Om3r
Om3r
07/05/2023 7:45:11

זה יום שהכל הלך ללייקרס, וכלום לא הלך לווריורס
כן היה שיפוט עלוב ומוטה, אבל פחות מ30% מ3 לקבוצה כמו ג"ס מספר את הסיפור מדויק יותר.
אני חושב שמשחק הבא זה יהיה הפוך. בעצם אני חושב שהסדרה תלך לשבעה משחקים.

מיאמי היו פשוט גדולים על ניו יורק בכמה מידות, לרגעים זה נראה כמו בוגרים נגד נוער. ניו יורק לוקחים זריקות לא טובות וגם מה שהם שמים הם שמים קשה. מיאמי משחקת הגנת עילית, ההפרש לא ירד מדו ספרתי החל מאמצע הרבע הראשון, ורואים שמיאמי כבר בראש של בראנסון ורנדל. הסדרה שם לטעמי גמורה, ומיאמי של השנה היא סנסנציה.

עמיחי קטן
07/05/2023 7:55:06

תודה מנחם.
אם נחלק את הפרקט לשני הצדדים שלו, אז ההתקפה של גולדן סטייט כשלה בגלל חוסר היכולת לקלוע, גם מחוץ לקשת וגם בצבע, ואילו ההגנה שלהם כשלה בגלל שהלייקרס קלעו באחוזים יוצאי דופן לשלוש ובגלל שהם הלכו לקו כל הזמן. כלומר, רבע מהניצחון של הלייקרס הגיע בגלל שיפוט ביתי.
כמו כן, הווריורס הובילו 40- 29 לפני שהשופטים החלו לעבוד לטובת הלייקרס. אחרי זה הם גם שיחקו רע מאוד, אבל קשה היה לפספס איך השופטים הכניסו את הלייקרס למשחק והעניקו להם את היתרון.

צחי
צחי
07/05/2023 9:29:27

סליחה, אבל מדובר בהרבה יותר מרבע ניצחון בזכות השיפוט.
הרבה יותר.
אתה בעצמך כותב שהלוחמים הובילו ב-11 הפרש עד לרגע שהשופטים החלו לעבוד לטובת הלייקרס, והכניסו אותה לעניינים.
דבר כזה משנה לגמרי מומנטום ובהחלט יכול להוציא קבוצה מהאיזון ובקצב שלה.
פשוט ביזיון, אני מכריז בזאת שלברון ג'יימס והנהלת הליגה הם שודדים.
פעם שנייה שעוזרים ללברון לשדוד את גולדן. (הפעם הראשונה בגמר המקולל ההוא…)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צחי

ברור רוצים להעצימו ולהאדירו

דוקטור רזי הופמן
07/05/2023 11:52:06

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח שימון
איך הכל מסתדר במשחק אחד לפי הנרטיב בכפר חחחחחחחחחחחחחחחחחח.
לפי זה, כשלא שרקו עבירה לטובת הג'מוס במשחק של הסלטיקס ב LA השופטים בעצם הכינו את ההחזר שיתנו לשקץ בגמר אם הוא ישחק שוב מול הסלטיקס…
הלוואי שדנוור ינצחו את השקץ ההגבבוביק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה תמיד מסתדר למי שיש עיניים ומוח

Guy d
Guy d
07/05/2023 12:53:55
Reply to  צחי

צחי, מה עשה לברון? מה הוא שדד?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/05/2023 8:02:04

תודה רבה צנחם

ירון, החלום
ירון, החלום
07/05/2023 8:17:25

בס"ד
תודה רבה מנחם.
הסדרה של הלייקרס הלוחמים משוגעת. כל משחק משהו אחר.
לדעתי הכל פתוח.
לגבי מיאמי ניקס, מקוה באטלר ישאר בריא זה לא נראה טוב.

Berch
07/05/2023 8:36:12

תודה מנחם על המעורב
שתי הסדרות נראות כאילו יכולות ללכת לכל אחד מהצדדים.
הבעיה האישית שלי שמתוך ה 4 ששיחקו אתמול השתיים שאני רוצה שיעלו הן מהמזרח
🤣

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
07/05/2023 8:41:43

לדעתי הממש צנועה מבלי לראות את המשחקים, דברים מסתדרים יותר מידי טוב עבור הלייקרס.
הלייקרס בנויים לעבור את הנאגטס, ולדעתי פיניקס יעשו בהם שמות. לכן, כמאמר הדה שוט, בדוראנט ננוחם…

דה שוט
07/05/2023 14:58:15

הלוואי שנגיע לשלב הזה… בינתיים יש לנו את סטף… הוא כבר הראה שאין לו תקרה

Yinon Yavor
07/05/2023 14:59:51

לדעתי דווקא יהיה להם יותר קשה מול דנבר.
אבל בוא נראה אותם קודם כל עוברים את גולדן

golan
golan
07/05/2023 8:59:49

תודה על המעורב,
ג"ס לא משחקים חכם השנה, הנעת הכדור שלהם לא שוטפת כמו לפני שנתיים,
והחוסר בהגנת צבע זועק עד דטרויט… (היה להם ביד סנטר שהם לא השתמשו בו בכלל)
מיאמי – אם באטלר בריא הסדרה הזאת תגמר בסוויפ ג'נטלמני של 4-1. לא כוחות.

penny H
penny H
07/05/2023 9:15:35

לא יעזור
קר יעשה התאמות,
השופטים ילכו הים לצד גולדן והשלשות לא יכנסו לליקרס ויכנסו ללוחמים.
4-2 לוחמים

Hen
Hen
07/05/2023 10:17:04

באופן כללי לא הבנתי את האנטי כלפיי לברון והשיפוט כלפיו עד היום… אני מתומכי ג"ס אז הוא פשוט לא עניין אותי. היום מתחילת הרבע השני שלברון היה ב 0 נקודות היה ניראה שהשופטים עושים הכול כדי לתת לו ולדיוויס ולליקרס את המשחק. לא היה שום זרימה במשחק. השופטים שרקו על כל דבר והכניסו את לברון למשחק בכוח. זה היה שינוי של המומנטום שעד אז היה של ג"ס שהשלשות נכנסו להם והם הובילו 40-29. ממש נירטה בשלב מסויים שג"ס מבינים שלא יעזור להם כלום כי השופטים לקחו צד. השיא לדעתי זה העבירות תוקף שהיו צריכות להישרק לגרין שדיוויס פשוט רמס אותו והעבירה הטכנית שמןדי חטף. כדורסל מגעיל של הלייקרס.

Guy d
Guy d
07/05/2023 12:55:13
Reply to  Hen

מה אתה רוצה מלברון? מה הוא עשה?

גיא הירוק
07/05/2023 13:00:15
Reply to  Guy d

ניצח…

The Pro
The Pro
07/05/2023 10:23:57

קוון לוני כבר לא נראה כמו האיחוד של רודמן ומוזס כשמולו לברון במקום הילדים מסקרמנטו,
כשמפסידים ב-30 הפרש הדבר האחרון שצריך לעניין בג"ס זה השיפוט.

דאנגלו ראסל בערב סטטיסטי שבשבילו הביאו אותו בחזרה,
גם מלך הטריפלים ווסטבריק וגם מלך ההגנה בברלי לא היו יכולים לייצר כזה משחק יעיל בלי להרוס באספקט אחר של המשחק.

הקיפוד
הקיפוד
07/05/2023 10:33:15

אני באמת לא יכול להבין את אוהדי גולדן סטייט, הקבוצה שלהם נראתה במשך שלושה רבעים כאילו לא שייכת למעמד הזה והדבר האחרון שהם צריכים להתלונן עליו הוא השיפוט, יש לה בעיות ענקיות בדקות שקרי לא משחק כי אז אין לה מוביל כדור ברמה טובה למעט גרין, היא תלויה באופן חריג בקליעות שלה אבל גם לקבוצה הכי טובה בתחום יש ימים רעים בתחום, אין לה מספיק שחקנים שוברי שיוויון בספסל שלה למעט פול הלא יציב, ועדיין למרות הכל היא הפייבוריטית לקחת את הסדרה ודי בקלות

MacLeod 1
MacLeod 1
07/05/2023 10:50:21
Reply to  הקיפוד

1+
קבוצה גמורה, חוץ מקארי ווויגינס צריכים להעיף את כולם. חלשים ובכיינים וזה לא שהלייקרס כזה שוס פשוט רוצים יותר ומבצעים את הפעולות שנותנות להם יתרון

etayef
etayef
07/05/2023 11:45:03
Reply to  הקיפוד

2+

MacLeod 1
MacLeod 1
07/05/2023 10:54:28

אני עם דנבר עד הסוף, אבל לצערי יש לי הרגשה של גמר בועה חוזר…
מהמשחקים שראיתי עד עכשיו, דנבר רמה מעל כולן ומיאמי והלייקרס הכי רוצות מבין השאר אז לך תדע.
שג"ס תתבכיין על השיפוט זה כבר באמת אירוניה שהורגת את עצמה

פיני
07/05/2023 11:25:11

בעניין ה40-29, הטענה שהשופטים החזירו את הלייקרס למשחק, היא לא נכונה עובדתית: במצב הזה, אנתוני דייויס קלע ארבע נקודות רצופות וצימק לשבע, לברון שקלע שתיים מהקו בעבירה לגיטימית שלא ראיתי עליה מחאה מיוחדת ואחריה קלע עוד שתי נקודות בלייאפ, כך שהפער ירד לשלוש נקודות. אגב, את היתרון של הלייקרס, יצר לברון ג'יימס עם שלשה מהפינה (42-40).
השיפוט היה גרוע ומביך, הרס את המשחק ואת חווית הצפייה במחצית הראשונה, אבל סאגת השיפוט החלה אחר כך ובוודאי שלא השפיעה על משחק בה הקבוצה המפסידה גם לא נכנסת לצבע וגם קולעת פחות מ30% לשלוש.
הווריורס הפסידו כי הם שיחקו גרוע

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/05/2023 13:04:35

שמתי טלק והדלקתי קטורת,איזה פחד שהבבון יקח עוד טבעת🤣🤣🤣
שיקח,רק שיפרוש כבר,
יש מספיק שיקוצים לגלגול הבא

עגל
07/05/2023 13:40:25

תודה מנחם, אין עליך.
שמח שאתה (והאתר) חוזרים לאיתנכם!

שדות פופ לנצח
07/05/2023 15:41:12

כבוד למיאמי עם שבעת השחקנים שהם אספו מחוץ לדראפט, בלי הירו ואולדיפו שהיו שחקנים משמעותיים , לא מרגישים אצלם שום האטה, סטרוס משחק עם ביצים של בת יענה, זלר לא נרתע מאף אחד למרות מראה היריב לוין שלו…כיילב מרטין בותם לכל המצקצקים את הפה עם אתלטיות ושלשות, גייב וינסנט נהדר, מאיפה השחקן הזה צץ בכלל? היה צריך שהירו ייפצע כדי שנזכה לחזות בשחקן הזה …וכל זה לפני שמציינים את ארבעת הווטרנים האדירים: באטלר , באם, לאורי, ולאב…כל אחד נותן שם קרוב ל100% יכולת …קבוצה אדירה עם מאמן מעולה ואחד פאט ריילי שמשפריץ וינריות כבר 50 שנים …קדימון לשחזור הגמר מזרח של 2022 ? בוסטון מול מיאמי והפעם ג'ימי יתחיל את השלשה? מגיע להם

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
07/05/2023 16:02:44

מסכים עם הכל עד שני המשפטים

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
07/05/2023 16:07:29

האחרונים..
קבוצה למופת, מוציאה משחקניה הכי קרוב למלוא הפוטנציאל מכל קבוצה אחרת בליגה. ספולסטרה מאמן על, לדעתי הסטראץ' שלו מאז הבאבל מרשים יותר מהסטראץ' עם לברון (על אף שעל הנייר אין מה להשוות בהישגים הרשמיים). גם המזרח עכשיו חזק בהרבה מב-11-14. שלושה מארבעה האמויפיס האחרונים, בוסטון חזקה, קליבלנד מתעוררת, הרבה הייפ צעיר — ומיאמי קשישא היא אולי הקבוצה הכי קונסיסטנס במזרח בארבע השנים האחרונות.

edani
edani
07/05/2023 15:46:04

ספורט הוא דבר שמאוד מושפע מהלך הרוח, הדבקת עבירות מיותרות לגרין (שתי עבירות תוקף שנלקחו ממנו! ועוד טכנית על מרמור שמובן לגמרי) ועוד כל מיני עבירות הכניסות לצבע שלא נשרקו הובילו למצב של שינוי הרכבים, יציאה מתוכנית משחק ושינוי מומנטום (גם אצל היריבה שמקבלת רוח גבית)

הלייקרס היא משוכה גבוהה, היא עושה את רוב הרעש שלה בהגנה והיא בהחלט קבוצה ממש טובה ובדיוק בגלל זה אין שום סיבה להוסיף על כך שיפוט ביתי.

כמו שהדברים נראים עכשיו, הלייקרס לוקחים ב6 משחקים, נצחות נוסף לוורירס במשחק הבא או בבית ואז הדחה.

אשך טמיר המקורי
07/05/2023 18:15:52

מאת הקדוש רפופורט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣🤣 דיק פליק

רן הנרגן
רן הנרגן
07/05/2023 18:41:05

עזבו הכל:
..האצה, שנקראת בעברית קודיום זעיר, הגיעה במקור מים סוף והאוקיינוס ההודי דרך תעלת סואץ אל מזרח הים התיכון. לפני עשר שנים ערך ד"ר רזי הופמן ממוזיאון הטבע על שם שטיינהרדט באוניברסיטת תל אביב סקר לאורך החופים הצפוניים של ישראל ומצא את האצה בארבעה מתוך חמישה אתרים. הריכוז הגבוה ביותר נמצא כבר אז באזור מפרץ חיפה. לדברי הופמן מדובר באזור שבו היו בעבר תופעות של פריחת אצות מקומיות שהיו קשורות להימצאות כמות גדולה של שפכים במים. הוא ציין שבאזור יש שונית של סלעים שהיא מיוחדת ויוצאת דופן בגודלה. שונית זו מספקת בית גידול מצוין להתפתחות אצות."
.
רזי, הסבר בהרחבה בבקשה.

Pistons
Pistons
07/05/2023 19:01:42

שמעון, פתחת עוד משתמש בשם צחי?
—-
מישהו יודע כמה עולה הליג פאס בפלייאוף? למרות שנראה לי שהעונה לא אצפה בפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

יש ב64 שח לדעתי

Pistons
Pistons
07/05/2023 22:57:20

לכמה זמן?
לכל הפלייאוף? אם כבר עבר חצי, אני משלם חלק יחסי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

ברור. כל מי שכותב נגד לברון זה מלא יוזרים שלי זרועות תמנון אני מנסה להתחרות בתאגיד

צחי
צחי
07/05/2023 19:55:42
Reply to  Pistons

מה זה השטויות האלה?!
הכינוי הקודם שלי היה כדור הרעם.
ואני די וותיק פה.

Pistons
Pistons
07/05/2023 22:58:12
Reply to  צחי

לא מכיר כדור הרעם.
בכל אופן, יצא לי כמה פעמים לראות את השם שלך, והדיעות שלך זהות לשמעון (מינוס קליר פאת)

ברבור שחור
ברבור שחור
07/05/2023 19:24:10

הלוחמים מאכזבים…נראה שאולי פגשו תקרה שהם לא יכולים לעבור.
סטיב קר חייב לעשות סדר ברוטציה…לקצר אותה קודם כל. עולים שחקנים שלא ממש יודעים מה לעשות במגרש.
פול צריך להיכנס לפריזר עד סוף הסדרה !

השור
07/05/2023 20:16:52

במקום לעסוק בהתאמות האסטרטגיות וטקטיות, במשחק השח של המאמנים – הדיון נסוב על אודות הדברים שאינם בשליטת הקבוצות. כל היופי של הפליאוף (להבדיל מהעונה הסדירה) הן ההתאמות ממשחק למשחק

Dipsy
Dipsy
07/05/2023 20:23:06

השופטים לקחו את המשחק על עצמם שהלייקרס התקשו. היו שם כמה שריקות הזויות שנתנו ללייקרס את המומנטום.
קשה לשחק 5 נגד 8

Don
Don
07/05/2023 21:20:14

מה זו היתה הלוזריות הזו של גולדן סטייט? איזה משחק רע הם הציגו. מה זה הדבר הזה? כל הכבוד להם באמת. קרעו את הלייקרס ב30 משחק שעבר בבית וקיבלו על הראש חזרה 30…אי אפשר להציג יכולת טובה פעמיים רצוף בחיי? לא מת על גולדן סטייט אבל הם יגרמו לשיקוץ לקחת אליפות וכמה שהוא מסוגל לעשות זאת. שאף אחד לא יבלבל תביצים שהשופטים אשמים כי צפיתי בכל המשחק. הלייקרס היו טובים יותר בהגנה ובריבאונד וניצחו בצדק. עכשיו מה יהיה?