גמר המזרח – פריוויו משחק מס' 4 (ללא 'בירדמן')

לאחר שניצחה במשחקים 2 ו 3, מיאמי רוצה את הניצחון השלישי ברציפות בסדרה בדרך לגמר רביעי ברציפות בדרך לפגוש יריבה מוכרת (סן אנטוניו או אוקלהומה). מהצד השני תחכה אינדיאנה, יריבה מוכרת עוד יותר (מפגש שלישי רצוף בפלייאוף), שחייבת לנצח היום כדי להימנע מפיגור 3-1 בסדרה.

מיאמי היט {2}  – אינדיאנה פייסרס {1} 3:30 שידור בספורט 5

(מיאמי מובילה 1-2 בסדרה)

במשחק הקודם, וכמו במשחק מס' 2, אינדיאנה פתחה טוב יותר את המשחק, במטרה לבנות יתרון שיספיק כדי לנצח את המשחק. אם במשחק מס' 2, מיאמי הייתה קרובה יחסית, הרי שבמשחק הקודם, לאחר שלשה מפתיעה עוד יותר מנוכחותו על המגרש של השחקן הקולע, רסואל באטלר, אינדי הובילה כבר 22-37, הפרש גדול, בטח כשהאוחזת בו מתגאה בהיותה קבוצת הגנה חזקה. לצערם של תומכי אינדי/תומכי מיאמי, לפלייאוף חוקים משלו, ולמרות שחזרו מבולבלים מפסק הזמן (וויד מסר החוצה במהלך הראשון לאחר פסק הזמן), ההגנה של מיאמי חזרה גם חזרה, אינדיאנה נבהלה ולא תפקדה, והפער כמעט ונסגר עד סוף הרבע. לאחר שאינדי שרדה את הרבע השלישי, הגיע הרבע הרביעי של ההיט, שבפעם השנייה בסדרה ובפעם המי יודע כמה בשלוש השנים האחרונות, נתנו בו גז ודרסו את היריבה. אינדיאנה נראתה חסרת אונים, ומיאמי התפנתה לחגוג.

אם בשתי הסדרות הקודמות של הפייסרס, הקושי לנצח מול יריבה נחותה היה בעיקר מנטלי, הרי שהפעם מדובר בסיפור שונה לגמרי. יתרון הביתיות כבר הלך לאיבוד, ומיאמי היא הקבוצה הטובה יותר. לאחר הקריסה של הקבוצה מעמדת הפייבוריטים לזכייה באליפות המזרח (נראו ככאלו עד האולסטאר), כעת, הם נמצאים רשמית בעמדת האנדרדוג המוכרת יותר מהשנים האחרונות, בטח מול מיאמי.

האם מעמדה זו, וכשהלחץ עליהם, הם יכולים להתעורר ולנצח?

קום לאנס, קום
קום לאנס, קום

על היותו של סטיבנסון בנאדם לא שפוי כבר דיברנו העונה. סטיבנסון כידוע לכם, בצוותא עם גו'אקים נואה, פול פירס וקווין גארנט, הוא חבר של כבוד במועדון "שונאי לברון" של אשך טמיר המקורי.  הוא התקבל למועדון כבר בפלייאוף של עונת 2011/12

>

מה השתנה מאז? ג'ואן הווארד צופה במשחק מבית אבות, דקסטר פיטמן קלע 8 נק' לפני שנחתך מהליגה, וסטיבנסון הפך לשחקן חמישייה שכמעט ונבחר למשחק האולסטאר, באחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה בשנים האחרונות. בנוסף, השנה סטיבנסון המשיך להשתפר ולהפוך לשחקן מגוון ויציב יותר, ואף ייזכר בספרי הסטטיסטיקה של הליגה כמלך הטריפל דאבלים של עונת 2013/14 (סיים עם 5, ממש לקראת הסוף לאחר שנתקע על 4 תקופה ארוכה).

מה לא השתנה? הוא עדיין לא שפוי.

לפני החתימה בניקס על חוזה מקסימום, לאנס המטורלל החליט לקחת על עצמו פעם נוספת את התפקיד של דובר אינדיאנה, ולאחר שלפני תחילת הסדרה הודיע כי הגיע הזמן "לבחון את הברכיים של וויד" (הן בסדר גמור) , החליט לחלוק את מחשבותיו לגבי לברון. לדבריו , לברון מפגין חולשה כשהוא, שימו לב, עונה לו בחזרה על הפרקט. אין ספק, החלטה גאונית של לאנס, לבקר את השחקן שייתכן וספג הכי הרבה ביקורות בהיסטוריה של הליגה יחסית למעמדו, והתאושש מהן כדי לזכות ב 2 אליפויות, בזמן שהקבוצה שלך היא זו שמפגרת 2-1 בסדרה ומתארחת במשחק הבא.

בסדרה הקודמת של מיאמי, נגד ברוקלין, התבטא פול פירס כשאמר שהוא וחבריו יודעים איך לשמור את לברון, ובתגובה הם קיבלו 49 נק' על הראש במשחק הבא אותו לברון ניצח כמעט לבדו. למה שהוא לא יעשה זאת גם הפעם? רוי היברט אכן הגיע לסדרה, אבל לא הוא, לא ווסט, ובטח לא פול ג'ורג' שכולי תקווה שהתאושש סופית מזעזוע המוח הקל ממנו סבל, יכולים לעצור את לברון למשך 48 דק' , ולא, גם לא סטיבנסון.

בנקודה זו, אין ספק שהחמישייה של אינדיאנה טובה יותר מהחמישייה של מיאמי. הסיבה העיקרית לכך היא כריס בוש. מי שאמור היה להיות השחקן השלישי בחשיבותו בקבוצה לא מתפקד עד כה. גם בשנה שעברה הוא היה בינוני מינוס נגד אינדיאנה, ונגד סן אנטוניו הוא בכלל היה מחפיר למעט דקה אחת (ריבאונד התקפה + אסיסט ואז חסימה של דני גרין אם אני זוכר נכון).  המסקנה שלי היא – מיאמי יכולה לנצח את אינדיאנה גם בלעדיו.

יסתדרו גם בלעדיו?
אפשר גם בלעדיו?

איך היא עושה את זה? יש לה חבורת שחקנים משלימים מצוינים על הספסל, כשאפילו ראשרד לואיס, שמעולם לא נחשב לשחקן הגנה בינוני במקרה הטוב, נותן הכל בהגנה. בנוסף,  מהספסל עולה ריי אלן האיום (על הסל). איך עוצרים אותו? אין לי מושג, אבל בטח שלא עם דיוויד ווסט…

https://www.youtube.com/watch?v=y67eHi0xEFk

עם זאת, עד כה בפלייאוף, כשאינדיאנה באמת הייתה זקוקה לניצחון, היא השיגה אותו. משחקים מס' 6 ו 7 נגד אטלנטה, ומשחק מס' 3 בוושינגטון. הפסד היום מול האלופה, וגם גרג פופוביץ וסקוט ברוקס יבקשו מהעוזרים להכין תכניות משחק מול מיאמי. אין דרך חזרה מ 3-1 מול לברון וחבריו.

אני צופה משחק פיזי וקשה מאוד, שיסתיים עם זריקה של לברון, שניגוד לשנה שעברה בה ניצח את הפייסרס עם הבאזר, יחטיא, והפייסרס יחזירו את יתרון הביתיות ואת הסדרה לחיים.

איזה לברון יופיע היום?
איזה לברון יופיע היום?

לפוסט הזה יש 161 תגובות

    1. אין שום משמעות לשום חמישיה, הדבר היחיד שמעניין זה הקבוצה כולה. נראה לי שלמיאמי אין שום בעיה עם זה שהחמישיה של אינדיאנה יותר טובה כל עוד הם מנצחים את הסדרה, חוץ מזה אחלה פריוויו

        1. החמישייה של הלייקרס הייתה טובה יותר וניצחה 2:1 את בוסטון בסדרות גמר
          החמישייה שציינת זכתה באליפות אחת
          איינג׳ לא היה בקבוצה ב 81 וב 84 היה שחקן ספסל

          קארים, מג׳יק , סקוט , וורתי , אי סי גרין היו טובים יותר
          גם החמישייה של הפיסטונס עם תומאס , דומאס , אגוויר, מהארון וליימביר הייתה אגדית ולא נפלה מזאת של בוסטון

          1. החמישייה של הלייקרס הייתה מדהימה, אבל פחות מאוזנת מזאת של הסלטיקס. סקוט וגרין היו פחות דומיננטים מאיינג' והצ'יף. החמישייה של הפיסטונס חזק במירוץ, והניקס של הסבנטיז

  1. 3-1 כרגיל מיאמי יספקו לאינדיאנה את האשליה במחצית הראשונה שיש להם עוד סיכוי ואז במחצית שניה יתנו גז ויתפנו לראות האם דוראנט עוזר להם ומתיש קצת את סן אנטוניו

  2. כבר מזמן כתבתי שאם תיקח שחקן-שחקן, מיאמי תהיה אי שם במרכז הליגה, מקום 15 או משהו כזה. אבל זו קבוצה שחוברה לה יחד. עבור הציר "לברון-ווייד" הם המשלימים שעובדים הכי טוב. אבל קח שחקן פותח כמו צ'אלמרס, ותן לי קבוצות בליגה שהיו רוצות אותו במקום הפוינט גארד שלהם. או את בטייה בתוך מס' 3 או 4. או את אדוניס האסלם בתור סנטר.

    כמעט לא תמצא קבוצות כאלה.

    היום המטרה של מיאמי היא לפתוח חזק. כמעט כל משחק היא מיד מפגרת ב-10 ואז צריחכה להילחם משחק שלם לצמצם את הדפיציט.

    1. ב2002 כמה קבוצות היו לוקחות את דרק פישר להיות הפוינט גארד הפותח שלהם? כמה קבוצות ב97 היו לוקחות את רון הארפר להיות הרכז הפותח שלהם?
      מיאמי, כמו הלייקרס, בנויה על 2 כוכבי על. יש ירידה מהשחקן השלישי ומטה, אבל בכושרו הנוכחי של ווייד הוא ולברון הם הצמד הכי טוב בעולם בהפרש.
      להגיד שקבוצה שמחזיקה בצמד כזה היא במקום ה15 בליגה מבחינת כישרון זה בדיחה. כשלברון ו-ווייד בקבוצה, במזרח כ"כ חלש, גם איתך ואיתי בחמישייה הם מגיעים לגמר המזרח.

    2. מנחם, תשקיע ותן לי חמש קבוצות שיש להן בסגל יותר כישרון ממה שיש ללברון,וויד ובוש. לא מבקש שתתן את כל ה-14.

  3. מיאמי פגיעה לא פחות מאינדיאנה. ההבדל הוא שמיאמי מבליטים את היתרונות שלהם ומבליטים לאינדי את החסרונות. אם היברט וווסט נותנים משחק שלם טוב ולא רק רבע אחד או רבע וחצי המשחק יהיה של אינדיאנה. אם לא, נצטרך להיפרד מקבוצה שהייתה יכולה להיות נפלאה.

      1. ת'אכלס ..

        וזו הסיבה שהם מפסידים. הם מתעסקים יותר מידי בפרובוקציות במקום במשחק עצמו. כנראה שהם לא מאמינים בעצמם מספיק. סטיבנסון הפך את עצמו לבדיחה בסדרה הזאת. ואם עד לסדרה הזאת חשבתי שהוא הולך לקבל חוזה בדאבל פיגרס מאחת הקבוצות בליגה. עכשיו אני בספק.

  4. אפשר להשוות חמישיה מול חמישיה אבל לברון כל כך יותר טוב מכל השאר שהוא מאזן את החולשה של כל האחרים.
    לברון הוא השחקן היחיד בליגה שתנחית אותו עכשיו בכל קבוצה בליגה והם הופכים מיידית למועמדת לאליפות.

  5. לאינדי אין הרבה סיכוי וחבל. הם לא מספיק רעים לטעמי כדי לקחת את הסדרה לשבעה משחקים. זה יגמר ב-6 משחקים גג.

  6. לא יודע מה זה, אבל נכנסתי דרך המחשב לאתר והוא לא מאפשר ואומר הדף אינו קיים. מהנייד אני מצליח כמו עכשיו. מקווה שזה לא וירוס או משהו, אבל מאוד מקווה שיסתדר.
    אם זה כן משהו אז כדאי לשים לב מעכשיו ולא כשיהיה מאוחר.
    שוב בתקווה שזה סתם תקלה אצלי.
    נתראה בעוד 5 שעות..

    1. כשדברים כאלה קורים שווה לנסות למחוק את הקאש (cache) של האתר שזה קורה בו.
      בהנחה שאתה משתמש בכרום אתה יכול לעשות את הדבר הבא:
      1. גלוש בכרום ל- chrome://settings/cookies
      2.. בחיפוש תרשום hoops.co.il
      3. תעבור עם העכבר מעל כל התוצאות שנמצאו ואז תלחץ על האיקס

      כדי למחוק את המידע מכל האתרים אתה יכול ללחוץ על:
      Ctrl + Shift + Del ואז למחוק את כל המידע (תקף לכל הדפדפנים)

      בהצלחה!

      1. אצלי הכל בסדר.
        אבל לפעמים דברים נדפקים ספציפית עבור אתר במחשב מסוים בדפדפון מסויים אז יש מצב שמה שרשמתי יעזור לפתור את הבעיה.

  7. אם זה כמו ש ב אומר אז אנסה אבל רק כשאקום, חבל לי על כל דקה עכשיו, העייפות מתחילה להשפיע ויש עוד שלושה ימים לקום..

    תודה רבה על העזרה!

  8. לדובי האם העדפה שלך לבד בויז של דטרויוט שהרביצו ופוצצו
    מראה על הזדהות עם התוקפנים.
    פה אתה צריך לעצור!
    השארתי לך תגובה בכתבת הצבע הנהדרת של מנחם.

  9. פריוויו נהדר רון.
    הפנים של שחקני אינדי הקרינו בורות ואי ידיעה במשחק האחרון,
    סטיבנסון הערס בטיפשות גדולה מנסה ללכת על לברון ולא למסור, הרובוט הזה יוציא ממך יחטוף /יחסום לך וכל האטה שלו מול לברון נותנת להגנה הרצחנית של ספולוטה זמן להתארגן. האגו של סטיבנסון להתגרות בלברון הוא אחד הסיבות העקריות למפלה הצפויה של אינדי, רק במשחק מהיר יש להם סיכוי.
    לא בכל אשם ווגל הוא חכם מידי בשביל היל שהורס והיברט הלא יציב. הוא דורש אך הם לא מבצעים

  10. באתי לכתוב בהתרגשות שהיברט עם ה2.14 הצליח לקחת פאקינג ריבאונד בהגנה(שנפל לידיים שלו) אבל אז הוא קיבל חסימה מאיזה צ'לאמרס בהתקפה…

    איזה שחקן מביך…
    אלוהים נקם בי ונתן לי אותו בפנטאזי רק שתבינו מה הייתי צריך לסבול עונה שלמה.

  11. מיאמי שומרת כוחות לרבע הרביעי סליחה השלישי שבו יגמר המשחק בקצב הזה, כתבתי מקודם שרק בהתקפות מהירות אינדי תשרוד, ברגע שהמשחק איטי מיאמי קולטים את ההתקפה מסקלים וחוטפים,
    אם בוש מככב עכשיו מה יהיה שוויד יתעורר,
    לא מגיע לאינדי שווסט היחידי שהגיע

  12. לפעמים אני מתבייש שחסרי מושג בכדורסל כמו כמה מהגולשים ניכנסים לאתר הזה ללא בושה ומלכלכים אותו עם השטויות שלהם.

  13. מנחם ההגנות בינונויות ומעטה של המזרח שלך,
    ןנוריס קול הכשרוני עושה טעויות,
    מישהו אחר היה אומר שבירדמן וקול קראו את כתבותיך הטובות
    והחליטו לנח

  14. K-700 ממשיך להיכנס הנה בין השתנה להשתנה. אילו היה רואה את כריס בוש, ההשתנה היתה עולה לו לגרון וחונקת אותו.

  15. אינדיאנה מורידים כבר ל5, מרגיש תחילת מומנטום, ספולסטרה (בצדק לדעתי) לא לוקח פסק זמן, משדר בטחון והיתרון חוזר ל9.
    ווגל ישר לוקח פסק זמן.

    אולי ההבדל העיקרי בין המאמנים.
    אחד חושב נכון, השני לפי הספר…

  16. 17 לבוש כמה דק' לרבע 2, שלברון בחוץ, בדיוק חושב שספלורטה לא צריך להכניס את לברון והנה הוא על הקו והמאמן האינטואטיבי לא מכניס אותו עדיין, לא צריך אותו
    זה נראה שגם בלי לברון הם לוקחים. ההגנות השתפרו
    סקולה ההתקפה היחידה של אינדי

  17. ריי אלן קולע בפוסט אפ? האינטנסיביות שלו היום על הרבה דקות מראה איזו שטות זו לומר שמאימי פחות מוכשרים מקבוצות אחרות (וגם הבוש הזה לא רע, אמרו שהוא אפילו היה אולסטאר 9 פעמים).

  18. האשך צדק הוא כבר מזמן וויתר על אינדי,
    מורגש שאין מתח לא פלייאוף אמיתי,
    שישחקו 3רבעים כי ידוע שמיאמי תנצח והקהל במילא תיכף ירדם

  19. רק לי המשחק הזה מזכיראת המשחקים הקודמים רק ההפך?
    במחצית הראשונה ההיט הרבה יותר טובים אבל הפייסרס מצליחים להשאיר את עצמם בתמונה. במחצית השנייה צריך לשחק יותר על ווסט והיברט, להגביר את האינטנסיביות בהגנה ויש סיכוי.

  20. איזה סוף רבע מזעזע למיאמי, בוש עם זריקה גרועה מהשלוש עם זמן על השעון ואז ג'ורג' עם שלשה שמורידה לחמש.
    מיאמי שוב מסרבת לברוח במחצית הראשונה כמו כל העונה. מסתמכים על ללחוץ על הגז בהגנה בחצי השני. הימור שלעיתים עולה להם ביוקר אם שחקן מהקבוצה השניה תופס יום.

  21. לברון מסיים בחטיפה פנומנלית ואחכ בסל וירטואוזי
    5 הפרש במחצית מרגיש כמו 15,
    מנחם בתגובה שמיאמי התחילה לפשל אל דאגה אינדי תפשל יותר,
    ובוש הודה בראיון שצריך לשפר את ההגנה

  22. ההיט בצרה.
    הם היו צריכים להוביל ב-20, והם מובילים ב-5.
    לצערי הם מפסידים את המשחק היום.
    אני יודע קצת יותר טוב מכל אחד מכם מה שאני אומר כי ראיתי 100 משחקים כאלה.

    שוב: מיאמי מפסידה הערב!

        1. באמת?
          במעמד כזה?
          אחרי שכל העונה לא קיבל הזדמנות אמיתית כמו רוב הספסל של אינדיאנה?
          זה יהיה הימור מטורף, אם באמת הוא יקח אותו ויצליח הוא יצא גדול אבל לא הייתי בונה על זה

  23. היברט מקבל עבירה רביעית ואני רק שמח מזה.
    לא הגיע הזמן שווגל ינסה משהוא חדש? שישחק עם קופלנד או סקולה וווסט בסנטר. למה לא לנסות מה מהינמי נותן לו שהוא מתעקש עליו כל כך?

  24. בינתיים זה נראה שמי שהכי לא הגיע לסדרה זה אפילו לא היברט אלא ווגל.
    אבל עדיין יש המון זמן ואינדיאנה יכולה לקחת את זה ולצחוק עם יתרון ביתיות.

  25. ואני אמרתי ש3 רבעים יספיקו והנה מיאמי תנצח
    ואם אתה תיהיה מנחם בינוני הבנה מה יהיה איתנו נהפוך לפחות מרפי שכל בכדורסל, אני במיוחד

  26. בדיוק הזמן להגיע לשיא ולטרוף עוד אליפות.

    עד שתבינו מה שאני טוען כבר 5 שנים שהקינג טוב יותר ממייקל כבר שנים. ו4 טבעות ברצף רק יחזקו את הקייס

    1. איך מהמהלך הזה הוצאץת שריי אלן מגעיל?!
      היברט תופס לו את היד, באויר הרבה אחרי השריקה… והוא המגעיל?!

      מה שכן, קיבל כבוד מהשופטים כי היה צריך להיות טכנית כפולה…

  27. זה כבר הופך להיות קשה לצפיה. דברים פשוטים כמו תיאום האם יש סוויצ' או לא, בחייאת, ריי חי מזה. הטעם המתוק של הפלייאוף והעניין שבו הולכים ונעלמים..

      1. אבל אני משקיע את מיטב לילותי עידו (ובעקבות שבוע כזה גם הימים הולכים).. מצפה לתמורה הגיונית על ההשקעה..:)

  28. מנחם – התחלת בזה שאנדרסון חסר וכולנו נראה כמה משמעותי החיסרון שלו, ואז במחצית שמיאמי מפסידה. וזה עוד אחרי שמשחק קודם אמרת שריי אלן אפס ואנחנו יודעים מה קרה.
    למזלנו יש לנו את המאמרים הנהדרים שלך שמראים שיש לך הבנה ייחודית על המשחק!

    1. זה שואן גנדי המום, לא אומר כלום.
      מסכים שלא היה צריך להשרק.
      אבל לברון קיבל על זה פלייגרנט במשחק בעונה הדירה מול היברט…

  29. מיאמי נהדרת ואינדאינה זוועה אבל השיפוט פשוט אין מילים מזעזע!!!!מרפק לפנים זה לא אומר פאוול תמיד דבר ראשון כי ויד שם תראש בשטח האוירי של סטיבנסון מה גם גם שהוא לא פגע בפנים אלא בכתף… והההמשכיות בפאוול על וייד זה שירקה מהמשרדים בניו יורק מיאמי תהיה בגמר בזכות ולא בחסד אבל בא נגיד שלא חסרים חסדים לטובתה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט