מעורב הופס לשבת: למה הקינגס ניצחה? כי היא קבוצה יותר צעירה, יותר אתלטית, ויותר טובה מהווריורס/ הגריזליז לא שייכים למעמד / מנחם לס

1.הקינגס נראית לי קבוצה עם סיכוי אמיתי לאליפות (אבל אחרי שתחסל את הווריורס היא תצטרך לגבור על הלייקרס המפחידה)

מאליק מונק. איזה שוטינג גארד, אלוהים!

הקינגס ניצחה את הווריורס בביתה בצורה הפשוטה ביותר: הם היו טובים יותר בכל, וזה בביתה של האלופה. THEY BEAT THE WARRIORS SO SO BAD שאני לא רואה כל דרך שהווריורס תצא מהבור העמוק שהיום היא חפרה לעצמה. והקינגס אינה מין 'גריזליס'. היא על אמת. היא טובה מאד, אתלטית בצורה מרהיבה, והם ב-MISSION!

כמה נקודות שרשמתי לעצמי תוך כדי המשחק:

  1. הלילה דארון פוקס עשה – סופית – את נבחרת השמאלנים של כל הזמנים שלי. הנה היא:

PG: ג'יימס הארדן. SG: ד'ארון פוקס. SF: כריס מאלין. PF: דייויד רובינסון. C: ביל ראסל

2) ד'ארון פוקס הוא השחקן השמאלי היחיד אי-פעם הניכנס בכדרור משמאל לסל לימין הסל וכשכל גופו ממשיך ימינה מהמומנטום, הוא מצליח להתרומם ולקבור עוד סל בידו השמאלית. (למעשה לא זכורים לי ימניים המצליחים לפרוץ מימין לסל לשמאלו של הסל, ואז להתרומם כשכל תנופתם לשמאל ולקבור סל בג'אמפ בימין. פוקס הוא גדול. הוא קבר הלילה 26, וילד עם מאליק מונק (28) קבר את הווריורס שהלילה נראתה זקנה. זקנה, עייפה, וגמורה.

3) הקינגס הובילה מתחילה ועד הסוף בהפרשים שנעו בין 5,6 ו-11, 12, אבל אפילו לרגע קל לא היה ספק מי מנצח את המשחק הזה.

4) הקינגס עשתה זאת הלילה ללא דומנטיס סבוניס שהיה מיד בפאול טראבל כשמאומה לא הולך לא, ובנוסף על כל הצרות הוא ננפל כשדריימונד גרין נופל עליו ופוגע בעינו. לא הייתי מאמין שהקינגס יכולה להגיע למשחק נכריע בסן פרנציסקו בפגור 3-2 במשחקים ולנצח ב-19 הפרש, 118-99. לא היה כאן כל פלא. הקינגס ניצחה כי הייתה יותר טובה בכל.

5) ד'ארון פוקס, מאליק מונק, קווין הוארטר, טרי לילס (המאד אנדרייטד מקנטקי), דוויון מיצ'ל, קיגן מוריי…כולם צעירים. כולם אתלטים מעולים. כולם קפיציים. כולם משחקים ללא מורא ופחד באחד האולמות המפחידים ביותר לאורחים ב-NBA. היום בריסון בארנס היה כאילו 'מיותר'. זה היה מין "תנו לצעירים לשחק לפנינו", והם שיחקו בקלילות, ללא כל חשש או רגשי נחיתות, וגברו על הווריורס בכל אספקט של המשחק, וכמעט ללא כל תרומה משמעותית משחקנם המבוגר דומנטיס סבוניס.

6)סטפן קרי וקליי תומפסון שוב הובילו את הווריורס, אבל הפעם הם היו – באמת – המבוגרים העייפים קמעא, ואפילו הדי מדופרסים. לא ראיתי הפעם את ההנאה הרגילה כשהכל זורם להם. אולי גם הם קולטים שדור הולך ודור בא.

2. הממפיס גריזליז פשוט לא שייכים למעמד הזה. הלייקרס במיטבם.

התוצאה עכשיו היא 54-84 לטובת הלייקרס, 5:16 לסיום הרבע השלישי. ברור לחלוטין שהגריזליז אינה שייכת לכאן. כיצד היא הגיעה למקום שני במערב הוא דבר שמעל בינתי.

אני חושש מדבר אחד: הלייקרס עוד יכניסו להם לראש שהם קבוצה עליונה כאן ב-NBA, ויתחילו לשחק ככה. רק זה חסר לי. חייבים להוריד להם את רף הציפיות כמה שיותר מהר.

אני מקווה שהקינגס תהיה מספיק בוגרת מנטלית לעשות זאת!

אז ברשותכם אלך לישון.

3. תגידו לי, בין כל אלפי הניכנסים לאתר, מי אוהב הנאגטס?

אפילו התמונה של ניקולה ג'וקיץ' יוצאת מטושטשת. למרות שני תוארי MVP ישנם רבים – כולל אני – שתוהים בקשר ליכולתו האמיתית כשהמשחק הוא בשיא פסגתו מבחינת חשיבות, יקרה, או – בואו נדבר דוגרי – אליפות.

היי, לפני שעשרות כאן יעלו עלי, אם הוא כזה טוב למה אין לו אליפות? אפילו גמר NBA אין לו, מלבד ההוא בפלורידה שבגלל הקוביד-19 מגיע עם כוכבית. תגידו 'כדורסל הוא משחק קבוצתי'. אז כיצד מייקל ג'ורדן עשה זאת 6 פעמים? תגידו "היה לו את סקוטי פיפן ודניס רודמן. WELL, לג'וקיץ' יש את ג'מל מוריי ומייקל פורטר ג'וניור. אפילו שהם מספר 1 במערב אני מוכן להתערב שיותר אנשים מצפים מפיניקס סאנס עם קווין בוקר, קווין דוראנט, וכריס פול לנצח אותם.

לך תבין את הפסיכולוגיה הזאת. אפילו אני מאמין שהסאנס יגברו עליהם ב-6 משחקים, ואני לא יכול 'TO PIN-POINT את הסיבה שאילו שמתי כסף על המשחק הייתי שם אותו על הפיניקס סאנס.

מצד שני עלי להזכיר לכל המהססים – כולל אני עצמי – ש-TRIFECTA של ג'וקיץ'-מוריי-פורטר לא שיחקה בריאה יחד מאז 2020, וגם אז פורטר לא היה במיטבו. בכל זאת הם הגיעו לגמר רק להפסיד ללברון והלוס אנג'לס לייקרס.

אין טעם לחזור ולהזכיר את קריעת רצועת ה-ACL של מוריי. הוא סבל מספיק ואיבד את כל העונה שעברה, ופורטר עם ה-BALKY BACK שלו הוא סוף-סוף משחק במלוא ה-POWER והקפיציות, ונראה שדנבר יצאה מהפאנק שהיה לה לפני כמה שבועות כשהיא לא הייתה מסוגלת לנצח משחק.

עם כל סיום העונה המצויין של דנבר והצלחתה נגד הוולבס בפלייאוף, היא מרגישה 'בלתי מוערכת' מספיק. ג'ף גרין אמר אתמול: "אף אחד לא בוחר בנו לנצח העונה. זה בסדר. אנחנו יודעים שיש לנו את כל מה שצריך כדי לנצח. כל מה שעלינו לעשות זה לעלות על הפארקט ולנצח וזה מה שנעשה, וכמובן שיש לנו את היתרון הביתי נגד כולם".

הסאנס והנאגטס סיימו העונה 2-2. הנאגטס מצפה שהפעים אחרי 4 משחקים יהיה 1-3, ואז הרביעי יבוא במוקדם או מאוחר.

אבל אני – שלא כמותם – מאמין שאחרי השניים בדנבר המצב יהיה 1-1 ואחרי השניים הנוספים בפיניקס יהיה 3-1, ואחרי 3-2 בדנבר, הסאנס תחסל סדר פסח ב'ששי' בבית.

4. בקי המון הוזמנה לראיון עם טורונטו רפטורס לעמדת המאמן הראשי

לי ישנה הרגשה שהפעם זה יקרה. מאמנת ראשית ב-NBA.

5. ג'ייסון טאטום מתנצל בפני ג'נט ג'קסון, מנצחת ה'גראמי' על שנאלצה לדחות קונצרט

כולם – כולל הבוסים של האולם בבוסטון – היו כה בטוחים שהסלטיקס מנצחת 0-4 או, לפחות, 1-4, שהם קבעו הופעה לג'נט ג'קסון ביום חמישי בערב, אחרי שהיו בטוחם בנצחונם על ההאוקס בבית ביום שלישי שהיה עושה 1-4. ואז בא נצחון ההאוקס עם השלשה של טריי יאנג, והקונצרט שלה חייב היה לשנות יומו מיום חמישי לששי, עם מאות פטקרונים שביקשו RE-FUND על כספם:

6. ג'ייבי ביקרסטאף יישאר מאמן הקאבס למרות ההפסד לניקס

קובי אלטמן, נשיא הקליבלנד קאבס, מיהר להודיע היום שלמרות ההפסד לניקס הג'וב של המאמן ג'ייבי ביקרסטאף לעונה הבאה 'מובטח'. טוב לשמוע מילים כאלה אחרי ההרגל של מנכ"לים לפטר מאמנים אחרי הפסדים בפלייאוף, במקום להאשים את עצמם. מנגד – בינתיים אף מילה על המשך עבודתו של מייק בודנהולצר במילווקי קאבס. אני מאמין שהגרזן ייפול ביומיים הקרובים.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
182 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
IDO
IDO
29/04/2023 6:56:52

היא ניצחה כי היא האמינה! היא לא נתנה ללוחמים שום זריקה או מסירה קלה. הכל במלחמה אמיתית והאמונה שלמה. וזה על המאמן שלהם

Idan Finkelshtein
Idan Finkelshtein
29/04/2023 9:18:37
Reply to  IDO

תכלס ועם כל הכאב הפרטי שלי, התיאור שלך מדוייק .. 🙁

אשך טמיר המקורי
29/04/2023 20:05:37

אמת

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
29/04/2023 6:57:07

אחלה מעורב.
רק שאלה,למה אתה מנחס את הקינגס?
צריכים אותם חדים כמו תער כנגד הטרקרז.
בירקסטאף הולך לעוף בטיל לפני פתיחת העונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יעיפו אותו שנה הבאה המפגרים. המאמן וגארלנד צריכים לעוף.
מנחם גם אני חושב כמוך שהסאנס יעלו בדיוק כפי שתיארת רק שדוראנט ישאר לנו בריא למפגש מול השקץ (אם גס לא יעלו) אחרת אנחנו בצרות.

Jonathan
29/04/2023 7:14:01

תודה על המעורב מנחם.
גולדן סטייט הפסידה הלילה כי אנשי הלטאה ואדם סילבר חברו להם יחדיו לקנוניה וכי בסופו של דבר צדק ואושר הם רק אשליה. זה למה.
שיהיה לכולם המשך יום נהדר. בהתחשב בנסיבות.

Jonathan
29/04/2023 7:30:41
Reply to  מנחם לס

יש חובבי קונספירציות שטוענים שאנשי לטאה שולטים בעולם. נראה לי שחלקם אפילו רציניים לגבי הקשקוש הזה.
אני סתם משתטה ומאוד שמח שאתה מציין שאתה מעריך אותי גם ברגעים כאלה.

צחי
צחי
29/04/2023 7:15:43

מנחם אתה שבשבת.
עליתי עליך.
אם גולדן הייתה מנצחת היית מעלה מעורב אחר לגמרי, על המקהלה הגולדנית שלא נגמרת, ועל קרי שלא מגלה עייפות.
והיית אומר שהקינגס הפסידו בכבוד ושצריכים להתבגר ולשלם שכר לימוד.
אתה פשוט שבשבת.

הלוחמים בכלל לא הגיעו למשחק.
הייתה הרגשה שהקינגס משחקים כאילו הם במשחק 7 בסדרת גמר. לעומתם הלוחמים לא הגיעו, לא נלחמו, כאילו הם ברבע הראשון של העונה הרגילה.

צחי
צחי
29/04/2023 7:51:47
Reply to  מנחם לס

מחכה לראות מה השבשבת תכתוב אם וכאשר הלוחמים ינצחו משחק 7

צחי
צחי
29/04/2023 8:03:41
Reply to  מנחם לס

בגילך אתה לא יכול להרשות לעצמך לחיות באופן אחר 🙂

סתם, אוהב אותך מנחם.
מאחל לעצמי להגיע לגילך.
יש משפט שאמא שלי ז"ל תמיד אמרה לי – " אני בגילך הייתי, אתה בגילי עוד לא היית. (מקווה שאעבור את הגיל שהיא סיימה את דרכה)
בריאות ואריכות ימים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צחי

🤣🤣

השור
29/04/2023 9:32:46
Reply to  צחי

אם הווריורס ינצחו בשביעי, *בחוץ*, אז הם באמת גדולים וראויים למעמד, קב' בלתי נגמרת, ניסיון וכל היתר.
אבל כמאמר הלאקונים, *אם*

Guy d
Guy d
29/04/2023 9:13:25
Reply to  צחי

לא מתאים צחי. גם הכנסת למנחם מילים לפה "היית אומר ש" ואז תקפת אותו על זה

צחי
צחי
29/04/2023 9:36:59
Reply to  Guy d

תקפתי? חס וחלילה.
אתה דואג למנחם?
הוא שם את כולנו בכיס הקטן בטראש טוק
😉

Guy d
Guy d
29/04/2023 10:14:20
Reply to  צחי

אז אני לוקח בחזרה, לא הבנתי שזה בצחוק

צחי
צחי
29/04/2023 7:49:46

באמת אני לא מכיר מישהו שאוהד את דנבר.
לי הם תמיד נראים אפרוריים כאלה.

MBK
MBK
29/04/2023 7:57:39

נבחרת השמאלנים שלי –
סנטר – יוסי שריד
פאוור פורוורד – שולמית אלוני
סמול פורורוד – זהבה גלאון
שווינג גארד – עופר כסיף
פוינט גארד – יאיר גולן

אשך טמיר המקורי
29/04/2023 8:01:31
Reply to  מנחם לס

ימני

Jonathan
29/04/2023 8:01:52
Reply to  מנחם לס

יאיר לפיד לא יודע לכדרר עם אף יד

Idan Finkelshtein
Idan Finkelshtein
29/04/2023 9:22:42
Reply to  Jonathan

יחד עם זאת ועוד ועל כמעט כל שני המטרים שאני מתהדר בהם ועל אף חוסני היחסי, לא הייתי שמח לקבל ממנו ימנית ללקקן 😉
השאר – למעט אברום בורג יקירי, מוזמנים להתחפף אל מחוזות השיעמומון של הליגה האדריאטית!

MBK
MBK
29/04/2023 8:04:27
Reply to  מנחם לס

אפילו לא בסגל המורחב

דוקטור רזי הופמן
29/04/2023 8:04:44
Reply to  MBK

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחד הגדולים שלך
רק שכחת את יהיר לפיד וביבי.

צחי
צחי
29/04/2023 8:06:37
Reply to  MBK

רכז – יוסי שריד
שוטינג גארד – שולמית אלוני
סמול פורוורד – אורי אבנרי
פאוור פורוורד – דב חנין
סנטר – אברום בורג

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29/04/2023 9:53:44
Reply to  צחי

לא צריך סנטר, השמאלנים משחקים סמול בול

צחי
צחי
29/04/2023 10:10:58

חחחחחח יפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

🤣🤣🤣

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  MBK

לזהבה אין מקום בחמישיה, ספק אם בסגל. החמישיה של צחי לוקחת את שלך בלי מלח.

Guy d
Guy d
29/04/2023 9:14:23

+1

השור
29/04/2023 9:35:47
Reply to  MBK

עופר כסיף הוא לא ציוני, כך שהוא לא נכנס לרשימה הזו
הייתי שם את ג'ומס ויאיר צבן בכל יום במקום זהבה גלאון.
איך לעזאזזל הרכבת את הרשימה בלי אילן גילאון כפרה עליו.
על הספסל באמת אורי אבנרי. דב חנין בספק – כי אינני יודע אם הוא ציוני או לא (אבל בהחלט פוליטיקאי ענק)

צחי
צחי
29/04/2023 9:49:31
Reply to  השור

לא בטוח שאני עונה להגדרה של ציונות.
אורי אבנרי על הספסל?
נו באמת?!

Guy d
Guy d
29/04/2023 10:15:25
Reply to  השור

מה הקשר בין ציונות לשמאל?

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
29/04/2023 17:53:18
Reply to  מנחם לס

מנחם, אורי אבנרי נפטר באוגוסט 2018 בגיל 95

דוקטור רזי הופמן
29/04/2023 20:05:16
Reply to  השור

חנין אדם טוב
אינני מסכים אתו פוליטית אבל אני מכבד אותו ואת תרומתו לשמירת הסביבה.
הייתי אצלו בוועדות בכנסת לפני מעל לעשור והוא תומך נלהב במאבקי שמירה על הסביבה.

אשך טמיר המקורי
29/04/2023 10:00:24
Reply to  MBK

"death lineup":
יוסי שריד
שולמית אלוני
אילן גילאון
אורי אבנרי
זהבה גלאון (גופה מהלכת)

MBK
MBK
29/04/2023 10:38:02

ענק😂

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
30/04/2023 0:24:32
Reply to  MBK

מה עם דב חנין?? העז של השמאלנים

Yinon Yavor
30/04/2023 0:38:43
Reply to  MBK

דדי צוקר – השחקן השישי האולטימטיבי.

אשך טמיר המקורי
29/04/2023 8:00:33

תודה דוק
אני אוהב את דנבר ובבראקט שלי (שמתרסק מיום ליום) היא מפסידה רק בגמר לבוסטון.
ועם איך שבוסטון נראית עם בזוקה ג'ו היא לגמרי יכולה לסיים עם טבעת.
ממפיס אכן לא שייכת למעמד. ג'ה מטאור שיקוצי שלא ראינו מאז השיקוץ הגדול.
צודק לגבי בקי – לא היו מזמינים אותה לריאיון אם זה לא היה 90% סגור, אחרי מה שחשפה בריאיונות.
יוג'ירי זה האיש לעשות את זה.
פורץ דרך וחושב מחוץ לקופסא.
קאבס מחריבים עצמם, יש להם את הסגל, אין להם את המאמן, ונרס פנוי.

דוקטור רזי הופמן
29/04/2023 8:06:35

עצור!!!!!!
נרס שלי, הוא צריך להגיע לבוסטון לא לקבאבס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בקי לתחושתי מובילה את הראפס לבחירות הטופ בדראפט 😁

דוקטור רזי הופמן
29/04/2023 9:13:24

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נסעת עם האמברקס משוך עד הסוף?
תפעיל ווישרים יה אהבל.
🙂

אשך טמיר המקורי
29/04/2023 9:26:01

אמרת לעצור, עצרתי

דוקטור רזי הופמן
29/04/2023 10:29:12

עזוב, אתה מטביע אותי

IDO
IDO
29/04/2023 11:49:25

מצבי יותר גרוע. אצלי בברקט דנבר בגמר מול…. הבאקס

MBK
MBK
29/04/2023 8:03:47

ממפיס לא עשו את קפיצת המדרגה המנטלית העונה
הפ המדורגת 2 השניה בהיסטוריה שמודחת בסיבןב הראשון בסדרה של הטוב מ 7 (דאלאס הודחה ב 2010, זכתה באליפות ב 2011)
עם כל הכבוד לניצחון של הלייקרס אני לא חושב שממפיס יריבה ראויה
מול גולדן סטייט/קינגס יהיה הרבה יותר קשה
האם שיחק סוף סוף ברוטציה קצרה של 7 ורבע שחקנים

אשך טמיר המקורי
29/04/2023 9:26:28
Reply to  MBK

עשו אחלה קפיצה, למטה

אופק
אופק
29/04/2023 8:06:36

העונה הזאת מוכיחה בעזרת הלייקרס, הגריזליס,הבאקס ומיאמי שהעונה הרגילה כבר לא משנה כלום הפלייאוף.
רמות הכישרון לאורך 8 הקבוצות הפלייאוף הן ענקיות ומנוחת השחקנים מפיקה תמונה מעוותת של הבדלי הרמות בין הקבוצות השונות, מעניין לראות כמה רחוק יגיעו המדורגות נמוך הפלייאוף

MBK
MBK
29/04/2023 8:10:56

מנחם
אני שם את הכסף על הלוחמים בגיים 7
אין מצב שהליגה תפסיד הזדמנות לסדרה היסטורית בין הלייקרס לגולדן סטייט
אני בטוח שהשופטים מקבלים תדריך מטים דונהי
מסכנים הקינגס …

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

פוסטר ובראדרס ישלחו יחדיו?

שלהבת
29/04/2023 8:21:31

שמע אני לא בטוח שהליגה תצטער על לייקרס – סאק, שיחזור של הסדרה מלפני 20 שנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  שלהבת

והשופטים יעשו להם מה שעשו לפני 20 שנה

יהלי אולמר
29/04/2023 18:41:23

הילכו שניהם יחדיו בלתי אם נועדו?

MacLeod 1
MacLeod 1
29/04/2023 8:21:00
Reply to  MBK

הקווינס טובים מדי…

השור
29/04/2023 9:38:47
Reply to  MBK

ועדיין, הלוחמים בחוץ, עייפות (גיל), ומומנטום..

onetwo3
29/04/2023 8:15:27

תודה.
בעניין אחר: לא משנה איך יסובבו את זה – שחקן שעוזב את הפרקט דקה לסיום המשחק כשחברים לקבוצה שלו עדיין משחקים – לא ראוי להיות ספורטאי אמיתי, לפחות בעיניי.
לברון ג'יימס, הלילה

אשך טמיר המקורי
29/04/2023 8:19:32
Reply to  onetwo3

לברון שלנו?

Guy d
Guy d
29/04/2023 9:16:09
Reply to  onetwo3

מה? זה רציני?

גיא הירוק
29/04/2023 9:31:39
Reply to  onetwo3

עזב 14 שניות לסיום. בניגוד להרבה מפגשי עבר (ניצחון או הפסד), לא רצה להישאר ולכבד את שחקני היריבה.
לא מפתיע, וגם לא ממש לא מוצדק.
.
לא קשור כלל לחבריו לקבוצה.

Guy d
Guy d
29/04/2023 10:22:53

לא קראת בשורה השניה? "לא משנה איך יסובבו את זה"

onetwo3
29/04/2023 14:55:34

בעיניי זה דוחה, נמוך וממקם את האיש במקום הראוי לו: כדורסלן על שמרוכז בעצמו. סוף פסוק

onetwo3
29/04/2023 14:55:42
Reply to  onetwo3
גיא הירוק
29/04/2023 15:04:48
Reply to  onetwo3

זה בסדר, ראיתי את זה בזמן אמת…
.
בהתחשב בכמות הלכלוך שממפיס הביאו לסדרה, זה מובן לחלוטין.
תראה בעבר, גם אחרי הפסדים, הוא נשאר עד הסוף לברך את המנצחים
.
https://youtu.be/7bckeFYPj-o
.
9:03
לברון ודנקן.

השור
29/04/2023 9:40:49
Reply to  onetwo3

haters..סתם לחפש PC
כיבד את שחקני היריבה גם כאשר ניצחו אותו. נתן הכל על המגרש בדקות החשובות.

שי אבן צור
29/04/2023 10:58:10
Reply to  onetwo3

אין צורך לסובב כלום, לברון פעל בסדר גמור!!!
הכלל הוא פשוט – מי שלא מכבד אותי, שלא יצפה שאכבד אותו. ככה פשוט!

אם היה נשאר אז הוא היה צבוע

onetwo3
29/04/2023 14:53:37

איזה שטויות שי.
מנהיגים אמיתיים שומרים על ערכים ועקרונות בלי קשר למה שאחרים עושים.
אני נייטרלי יחסית – לא בעד או נגד אף אחד מהשתיים בגדול (טוב, קצת מעדיף את הגריזליז בסדרה הזאת..)
אבל כצופה במשחק זה פשוט היה דוחה, נמוך וההיפך ממעורר השראה.

שי אבן צור
29/04/2023 16:38:11
Reply to  onetwo3

על איזה ערכים ועקרונות מדובר?
"לחץ את ידי יריביך והפגן כלפיהם כבוד בתום ההתמודדות גם אם במהלכה הם הפגינו כלפיך זלזול וחוסר כבוד קיצוני"?
לזה אני קורא צביעות

גם אני ראיתי את זה בלייב ואתה יודע איזו מחשבה עברה לי בראש? לא נעים אבל לברון לא חייב להם כלום. אולי הממפיס האלה ילמדו איך להתנהג סופסוף – מדברים הרבה יותר מהגובה שלהם.

MacLeod 1
MacLeod 1
29/04/2023 8:22:13

אחלה מעורב, אחלה סקרמנטו!
תודה דוק, הלב עדיין עם דנבר… נקווה לטוב

שלהבת
29/04/2023 8:22:28

מנחם, תודה רבה על מעורב נהדר. מקווה שג"ס לא ישחקו מלוכלך על האצבע של פוקס

דוקטור רזי הופמן
29/04/2023 9:17:45
Reply to  שלהבת

נמחק

yaniv
yaniv
29/04/2023 8:24:33

לאיוס אוהד דנבר

צחי
צחי
29/04/2023 8:26:05

תגידו, קצת לא קשור אולי…
היה פה פעם פוסט על שחקן הכדורסל הישראלי הטוב בהיסטוריה?!
אני למשל אוהב מאוד את דורון שפר, חושב שהוא הכי טוב בהיסטוריה.
ושאם היה משחק ב-n.b.a, היה מגיע להישגים הרבה יותר גבוהים מאלה שכן שיחקו ומשחקים.
חבל שהברגים בראש לא היו סגורים עד הסוף.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  צחי

יאללה, תכתוב לנו על שפר, כפיילוט, ואחר כך אחרים יכתבו על המועמד שלהם (אני אכתוב על ארואסטי).

צחי
צחי
29/04/2023 8:53:10

מוכן להרים את הכפפה.
יש דד ליין?
אבל אני מזהיר/מצהיר מראש, אני לא אנליטיקאי.
הפוסט שלי לא יהיה מבוסס על סטטיסטיקות ומאזנים וכו'.
זה לא התחום שלי.
יותר לב ורגש.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  צחי

אין דד ליין, אבל אם תרצה נקבע לך אחד כזה. לב ורגש זה מצוין. לך על זה!

אשך טמיר המקורי
29/04/2023 8:35:25
Reply to  צחי

קטש היה הכי מוכשר.
הנסיבות חיסלו אותו.

דוקטור רזי הופמן
29/04/2023 9:20:42

לא ולא!
מם יוד קוף יוד הטוב בהיסטוריה של העם היהודי.
ארדיכל הניצחון חביבי.
אתה תהייה ברקוביץ.

צחי
צחי
29/04/2023 10:01:40

כנראה שכל דור והשחקן שלו.
כמו שכל דור והג'יימס בונד שלו.
אני טוען שדניאל קרייג הוא הבונד הטוב ביותר.
אבא שלי מוכן לרצוח בויכוח על הבונד הטוב ביותר, בטענה שקונרי הוא הבונד הטוב ביותר.

Guy d
Guy d
29/04/2023 10:21:31
Reply to  צחי

הג'יממס בונד של דניאל קרייג זה טום קרוז ממשימה בלתי אפשרית.
איך אפשר להשוות לשון קונרי?

צחי
צחי
29/04/2023 10:23:35
Reply to  Guy d

דניאל קרייג
אחריו פירס ברוסנן
אחר כך קונרי

דוקטור רזי הופמן
29/04/2023 10:35:51
Reply to  Guy d

מזקיר לי את השון קונרי
אבל מזכיר את הקשקוש מטיינספוטינג
https://www.youtube.com/watch?v=wbNwSqw-cfE

גיא הירוק
29/04/2023 10:39:51
Reply to  Guy d

סליחה 1000 פעמים, אתם נדרשים לצאת ולעשות שיעורי בית.
.
מרוסיה באהבה, דוקטור נו וגולדפינגר הופכים את קונרי ל-GOAT
.
קרייג נתן עבודה,
אבל אין לא לו, ולא לאף מעומד אחר את הבריטיות השרמנטית שיש לרוג'ר מור כפי שהוצגה במיטבה ב-המרגל של אהב אותי.
.
כאמור, קרייג שלישי צמוד בזכות העובדה שהוא באמת משחק ולסרטים שלו יש תוכן.
(כאמור, מלתעות וסצינה עם טופול ופיסטוקים שווים הרבה יותר עבור מקום בראשמור ממרכיבים שוליים כמו משחק, תסריט או הגיון עלילתי)
.
כל האחרים הרחק מאחור.

IDO
IDO
29/04/2023 11:51:11
Reply to  Guy d

רוג'ר מור. קלאסה

Jonathan
29/04/2023 11:53:38
Reply to  Guy d

שון קונרי לפני כולם.
.
אנשים החשיבו את פירס ברונסן לג'יימס בונד עוד מהימים שבהם הוא היה ברמינגטון סטיל אבל הוא לא היה בונד מרשים מידי והסרטים איתו היו די מאכזבים.
דניאל קרייג בעיקר חטף יותר מידי מכות כבונד. בקזינו רויאל זה נראה כאילו הוא לא שלט בנסיבות לרגע, אחר כך… לא יודע, יותר מידי דיכאון ותסכולים ופחות מידי מסיבות קוקטייל.

דוקטור רזי הופמן
29/04/2023 10:31:47
Reply to  צחי

לא קרייג ולא נעליים, צ'אק נוריס הבונד הכי טוב אחריו פיל קולינס והשלישי החי עובר חביבי שון קונרי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  צחי

אבא שלך צודק. ואין בכלל תחרות.

צחי
צחי
29/04/2023 11:45:36

על מה אתם מדברים?!
סקייפול סרט ג'יימס בונד הטוב ביותר בעיניי.

תום
תום
29/04/2023 22:01:01
Reply to  צחי

דלטון היה הכי טוב. חבל שהוא לא נשאר לגולדן-איי.

sroni741
sroni741
29/04/2023 8:52:50
Reply to  צחי

לא אוהב דירוגים, אבל בהחלט שפר אחד השחקנים עם הקריירה שגם לטעמי יכלה להיות גדולה בהרבה. הייתי קם לפנות בוקר לראות ההאסקיס שלו , נכון היו את ריי אלן, מארשל ועוד , אבל הוא פשוט היה שחקן פנטסטי ובהחלט מתאים לקריירת NBA. חוכמת משחק, קליעה, מסירה, משחק פוסטאפ, פשוט שחקן שכיף לראות.

דוקטור רזי הופמן
29/04/2023 9:19:03
Reply to  צחי

נו באמת
מם יוד קף יוד השחקן היהודי הטוב בהיסטורייה, ללא ספק ובטח שיותר טוב מקטשפר.

רביד אראל
רביד אראל
29/04/2023 21:27:56

דולף שייס השחקן היהודי הטוב בהיסטוריה, יש לו יותר מאולסטאר אחד בnba.

Idan Finkelshtein
Idan Finkelshtein
29/04/2023 10:24:50
Reply to  צחי

צחי היקר,
שפר מקסים ונחמד מאוד ושחקן רציני למדי..
ממיקי עד מיקי לא קם כמיקי!!!
כמו שאמר רלף העצום, אם למיקי היתה היד של דורון, שום מכבי (ושמעון הרשע מרושע! ) בעולם לא היתה עוצרת אותו מלהיות שחקן NBA.
(הוסיף רלף ז״ל ואמר, שאם לדורון היה צעד ראשון של מיקי, גם אותו אי אפשר היה לעצור מלהיות שחקן NBA. )
1.מיקי(ומוטי!)
1.1 טל ברודי.
2/3.עדי גורדון
3/2.דורון ג’מצ’י
4.בארי לייבוביץ׳
5.עודד קטש
6. דורון שפר
7. חיים זלוטיקמן.
8.נדב הנפלד (הדיפנדר הגדול מכולם במרחק!)

טל ובארי לייבוביץ׳, ברשימה שלי הם יוצאי הדופן, כמובן משום שלא גדלו בארץ ! בארי שיחק מעט ב-ABA ובנטס (נדמה לי שזה היה לפני שהיו בליגה) וטל היה נבחר בטוח לליגה (NBA/ABA), אבל הציונות הביאה אותו להישאר בישראל אחרי המכביה.. אם אני לא טועה, טל נבחר לרשימת 50 שחקני המכללות הגדולים בכל הזמנים! שחקן!!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מסכים עם רוח הדברים, אבל ג'מצ'י צריך לרדת והנפלד לעלות

gogo
gogo
29/04/2023 10:37:22

טל ברודי אכן נבחר 12 בדראפט 1965, וויתר לטובת קריירה בישראל- ציוני אמיתי

אשך טמיר המקורי
29/04/2023 10:50:07

מיקי היה הווינר הכי גדול.
ג'מצ'י הסקורר הכי גדול.
קטש הכי כשרוני והיה מגיע הכי רחוק אלמלא השביתה והפציעות.
בעשירייה גם מאיר טפירו.

גיא הירוק
29/04/2023 10:57:39

קטש קוסם, אבל מבנה הגוף שלו לא היה מאפשר לו להתחרות ברמה הזו לאורך זמן.
אלא אם היה עושה את מה שפטרוביץ' וקרי עשו (תראה תמונות שלהם בתחילת קריירת ה-nba שלהם. העלו המון מסת שריר).
ג'מצי, לטעמי, היה הפוטנציאל nba הגדול ביותר. 198 סנטימטרים של שוטינג גארד עם קליעה נהדרת ושחרור כדור מהיר (ויציב).
נדב הנפלנד, בקונסטלציה נכונה היה יכול לעשות קריירת דיימונד גרין… (עם הרבה פחות טכניות)

Avri
Avri
29/04/2023 15:04:06

בול מה שגיא אמר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הכי טוב שאני ראיתי זה קטש, והיה גם עם הפוטנציאל הכי גדול

Avri
Avri
29/04/2023 15:07:30

את קטש ראיתי עוד במכבי דרום (היה דבר כזה פעם, שיחקו בארצית, מכבי שמו שם את הנוער). נפתחו לי העיניים, לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי. ילד בעובי של פרינגלס פשוט רוקד על המגרש. כמו שאמרו למעלה, מבנה גוף, אורך קריירה וכו, אבל הבחור היה קוסם.

NFS
NFS
29/04/2023 11:20:11

אם כבר מדברים על בארי לייבוביץ', צריך להזכיר את הסיפור המפורסם שבדרך חזרה מאימון התרשמות באוסישקין, המנהל של הפועל תל אביב פיקו רוזוביץ' לקח את לייבוביץ' טרמפ על האופנוע שלו והחתים אותו על הדרך על מסמך שלטענתו יאפשר לשחקן להיכנס בקלות לישראל בביקור הבא.
בעצם הסתבר שהמסמך הוא חוזה שחקן בהפועל.. וכך "הוחתם" בארי לייבוביץ' בקבוצה.

thejanitor
thejanitor
29/04/2023 8:39:22

תודה מנחם, אני אוהב את דנבר.
.
בחמישיית השמאליים בכל הזמנים שלי, מאנו חייב להופיע. תחליף אותו בכל אחד מבין הארדן פוקס ומאלין וקיבלת חמישייה טובה יותר. עדיפות להוציא את המזוקן מחרב המשחק.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעורב גדוש וטעים מנחם, תודה רבה.
.
בעניין הקינגז – אל יתהלל חוגר כמפתח… עדיין יש משחק שבע לפנינו, הלוחמים כנראה יגיעו יותר מרוכזים, קר ימצא תשובות, המלכים עלולים להתרגש יותר, ולכן תדע מי יפצע עד אז ומה תהיה ההשפעה של זה. מה שכן, המשחק היום היה באמת הישג אדיר לסקרמנטו, פשוט כל הכבוד.
.
בעניין ממפיס – לא קשורים לענף. אני מודה שפספסתי את זה לגמרי עד עכשיו, ואני מבקש שאחד מאוהדי ממפיס (פתיבר/גפןרד/אסף [למרות הקונפליקט אוף אינטרסט כי הוא בעצם אוהד לייקרס]), יכתוב לנו סיכום עונה של ממפיס ויסביר מה קרה כאן, כי זה באמת לא ברור לי – איך היו כל כך טובים במהלך העונה? איך היו כל כך גרועים בפלייאוף? מה צריך לעשות עכשיו? איך משתפרים? מאמן? סגל?.
.
בעניין קליבלנד – כנ"ל. לא שהיו לי המון ציפיות מהם, אבל לקבל בראש 4-1 מהניקס עם יתרון ביתיות זה לא מובן מאליו, וגם אם החליטו שלא להחליף מאמן אני צריך להבין מה קרה שם ומה התכניות לעתיד. מתנאל – הוסמכת!
.
בעניין בקי – גם אני אופטימי, מה שרק מפחית את הסיכויים שזה יקרה, אבל אם זה יקרה זה יהיה מצוין וראוי. זאק לואו דיבר עם רמונה שלבורן בפודקאסט שלו לפני כמה ימים, והם אמרו שטורונטו לא לקחה את יודוקה כי זה לא מתאים לאקלים שם, אז נראה לי שלקחת את בקי דווקא כן מתאים להם.
.
בעניין דנבר – קשה לדעת, נגלה בקרוב.

Jonathan
29/04/2023 9:01:54

גם מילווקי אגב.
אני מוצא קו משותף בינם לבין ממפיס – שתי קבוצות שהתבססו על הרבה פיזיות על חשבון אינטלגנציית משחק במהלך העונה הרגילה והתפרקו כשקבוצות אחרות עברו לשחק פיזית בפלייאוף.
אצל מילווקי בלטה קבלת ההחלטות הגרועה בהפסד האחרון להיט. הגריזליס מעולם לא נחשדו באינטלגנציית משחק.
זה לא איזה הסבר אולטימטיבי.. סתם קווי דמיון.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Jonathan

אני נותן להם הנחה בגלל הפציעה של יאניס, אבל אתה צודק, זה כנראה לא כל הסיפור.

Jonathan
29/04/2023 11:59:14

גם מיאמי קוצררו. הירו ואולאדיפו זה לא יאניס – ובכל זאת.

Avri
Avri
29/04/2023 15:09:33
Reply to  Jonathan

לא, לא באמת השוות כאן את דיפו והירו ליאניס. לא באמת קרה, בטוח דמיינתי את זה.

Jonathan
29/04/2023 19:06:03
Reply to  Avri

יאניס שיחק וקלע בשני המשחקים ההאחרונים 26 ו-38 לצד 10 ו-20 ריבאונדים. ובכל מקרה – בלי הירו ודיפו זו לא מיאמי במיטבה שפוגשת מילווקי חסרה… אז אין הנחות למילווקי

חגי "התותח" ניסני
29/04/2023 19:17:03
Reply to  Avri

אני די בטוח שלא היית כותב את אותו הדבר על הווריורס בהינתן היעדרות וחזרה של סטפ מפציעה.

Jonathan
29/04/2023 22:50:02
Reply to  Avri

מול מדורגת 8 שאיבדה שחקן שקולע בשבילה 20 למשחק? אחרי משחקים שבהם הקבוצה שלי פשוט התפרקה מנטלית ועשתה טעויות ממש ברורות ברבע האחרון? כשהכוכב כן משחק ושם את המספרים הרגילים שלו?
ברור שהייתי כותב את זה.

חגי "התותח" ניסני
30/04/2023 10:59:36
Reply to  Avri

הפשוט התפרקה מנטלית יכול להיות מוסבר באופן הרבה יותר הגיוני ומדיד על ידי חזרה מפציעה. קוראים לזה עומס. לא סתם זה קרה בסופי משחקים.

Florida man
Florida man
29/04/2023 17:33:48

יאניס שיחק בשני משחקים האחרונים בהם הצבאים חנקו פעמיים רצוף יתרון דו ספרתי ברבע האחרון- אז לא… אין הנחה על פציעה של יאניס.

חגי "התותח" ניסני
29/04/2023 15:44:14
Reply to  Jonathan

נו בחיית.

Zvika Bar-Lev
29/04/2023 21:02:59
Reply to  Jonathan

יכניס היה בריא ושיחק טוב בשני המשחקים האחרונים בסדרה, מילווקי היו בהרכב מלא מלא, לעומת זאת מאמין כבר היו חסרים את הירו ודיפו. כך שבאמת, ההפסד בסדרה לא קשור לזה שיאניס היה חסר שני משחקים. ההסבר שלך על הפיסות לגמרי מסתדר.

sroni741
sroni741
29/04/2023 8:47:10

הדובים קבוצה מאוד מוגבלת וגם פצועה. בשנים האחרונות למיקום יש פחות חשיבות לתוצאה הסופית. העונה זה כבר בא לידי ביטוי בצורה קיצונית. כל הלואודים למינהם , הטריידים והפלייאין הופכים את העונה הרגילה לכמעט לא רלוונטית לזהות האלופה. קבוצות יודעות לנצח בחוץ ולבייתיות יש יתרון עד גבול מסוים ולעתים הוא מוסיף לחץ על הקבוצה הבייתית (פיניקס דאלאס של העונה שעברה למשל) מה שחשוב זה להגיע בכושר ועם סגל בריא ולקוות שהמא'צאפ בסדרה יהיה נוח, לפעמים קבוצה במקום השני תהיה מאצ' אפ נוראי למקום השביעי ולפעמים להיפך. הלייקרס קבוצה שונה לחלוטין מאז הטריידים, יש לה הרבה מאוד כלי נשק גם בפנים וגם בחוץ אבל היא עדיין לא הגיעה לשיאה ויש לה נקודות רבות לשיפור- בעיקר יציבות , אבל היא מתחילה להזכיר את הקבוצה של הבועה כשבכל יום נתון יכולים שניים שלושה שחקנים אחרים לתרום . בסדרה הבאה הפיזיות תהיה פקטור משמעותי מאוד ויתרון ללייקרס. הדובים למרות הפיזיות זו קבוצה במתנה במתכונת הנוכחית שלה- מאוד מוגבלת התקפית ועם איי.קיו כדורסל נמוך גם הגנתית מה שמחזיק אותה זו אתלטיות והתפוצציות נקודתיות בהתקפה, כך קשה להגיע רחוק בפלייאוף.

thejanitor
thejanitor
29/04/2023 8:52:45

אני ממש שמח שחטא ההיבריס היכה חזק את ממפיס. זוכרים שמוראנט אמר בשחצנות שהוא לא מודאג מאף קבוצה במערב? אז קיבל הדחה מוקדמת מול המדורגת 7. מגיע להם, ולגה וברוקס בפרט.

דוקטור רזי הופמן
29/04/2023 9:21:39
Reply to  thejanitor

+1966

thejanitor
thejanitor
29/04/2023 9:41:43

תגיד דוק, מה קרה ב-1966 שכל כך נחרט בזכרונך?

דוקטור רזי הופמן
29/04/2023 10:38:15
Reply to  thejanitor

זה אישור מהינקות

דוקטור רזי הופמן
29/04/2023 10:38:46

בקץ', אני 1966 פלוס מינוס

Berch
29/04/2023 9:11:35

אחלה מעורב
החיסרון של אקווה מן בממפיס מורגש. הגבה מרגיש דומיננטי. חכה…..
והלוחמים פשוט שומרים כוחות למשחק הבא, להעצים את הדרמה (או הדריימונד)
🤣
ובנוסף
שיעשעת עם חמישיית השמאלנים(מילה רגישה בימים אלה בארץ)
ובילבלת בסיום עם המילווקי קאבס, קבוצת החלומות
🤣
יומולדת שמייח לי
❤️

דוקטור רזי הופמן
29/04/2023 9:22:50
Reply to  Berch

מזל טוב חי
עד 120 בשמחה וששון ופחית ביד.

Idan Finkelshtein
Idan Finkelshtein
29/04/2023 10:32:31
Reply to  Berch

מזל טוב ויומולדת שמייח 🙌🏼🙏🏼

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Berch

מזל טוב ברץ' !!!! שתהיה לך שנה נפלאה, והרבה בריאות, לך, לאמביד, ולכל המשפחה.

שי אבן צור
29/04/2023 11:21:27

יומולדת שמח ברץ׳!

IDO
IDO
29/04/2023 11:54:36
Reply to  Berch

מה, עוד פעם? מזל טוב. תחגוג!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

מזל טוב וסימן טוב

שי אבן צור
29/04/2023 12:48:43
Reply to  Berch

יומולדת שמח ברץ׳!

יהלי אולמר
29/04/2023 18:47:24
Reply to  Berch

מזל טוב ברץ'! מי יתן וטאקר+חולון ישחזרו ימיהם כקדם!

etayef
etayef
29/04/2023 9:24:41

למה סקרמנטו ניצחה?
כי היא קבוצה צעיאה יותר, אתלטית יותר ויותר טובה מהווריורס.
למה ממפיס הפסידה?
כי היא קבוצה צעירה יותר, אתלטית יותר, ויותר גרועה מהלייקרס.

צחי
צחי
29/04/2023 9:39:15
Reply to  etayef

הקינגס טובים יותר?
אז איך הלוחמים ניצחו 3 משחקים רצוף?
איך לא נגמר 4:2 לקינגס?

thejanitor
thejanitor
29/04/2023 9:42:57
Reply to  צחי

נראה לי שפיספסת את הציניות

צחי
צחי
29/04/2023 9:56:45
Reply to  thejanitor

אכן פספסתי

Guy d
Guy d
29/04/2023 10:19:42

בשידור של ערוץ הספורט אמרו משהו על אח של בודנהלוצר שמת בתאונת דרכים במהלך הסידרה. מישהו יכול לאמת?

דוקטור רזי הופמן
29/04/2023 10:41:36
Reply to  Guy d

זה יכול להסביר הרבה מאד לגבי האפטיות שלו.
למיאמי לא יהיה כל כך קל מול הניקס.
ניו יורק סוף סוף עם קבוצה שתילך עד הסוף.

The Oak
The Oak
29/04/2023 11:58:24
Reply to  Guy d

כן זה קרה בין משחק 3 ל-4. אכן מסביר הרבה…

Guy d
Guy d
29/04/2023 14:01:15
Reply to  The Oak

מבאס לאללה ובתזמון חסר מזל גם כן, ברור שהראש לא בטקטיקות ומאצ'אפים בסיטואציה

גיא הירוק
29/04/2023 10:28:50

לא זאת בלבד שהלייקרס ניצחו הלילה,
הם גם הרוויחו מנוחה מושלמת של 4 ימים עד למשחק 1 בחצי גמר המערב (ארוך מספיק בשביל התאוששות, לא ארוך מדי לכדי חלודה) כאשר היריבה תעבור לילה כן לילה לא של משחק 6, משחק 7, ומשחק 1.

The Oak
The Oak
29/04/2023 11:57:22

ניתוח של מומחה בנושא הכניסות של פוקס לסל. חסר סרטון קצר שממחיש את זה להדיוטות כמוני (ראה הסיכומים של האוזמן למכבי ביורוליג).
המשחק הבא של גולדן תוך 36 שעות. נראה אם הם באמת זקנים ועייפים.
ממפיס באו מאוד קצרים לסדרה, ואחרי שקנארד נפצע בכתף לא היה להם סיכוי לתת פייט.

the spider
the spider
29/04/2023 14:10:19

מנחם המסקנות שלך הם מצוינות וכיף לקרוא, אבל התחזיות שלך הם רחוקות.

אכן ממפיס לא שייכת, מדובר ברעש וצילצולים בעונה הסדירה, למרות שלייקרס חזקים מאוד.
סקרמנטו היה צפוי מאוד שינצחו את גולדן שעבר זמנה, אין להם את התשוקה כבר.

והסאנס יכולים לנצח את הסקרה רק במשחק 7, עם הרסה הרבה מזל, + איזה פציעה של הנאגטס, אחרת הם הולכים לבית.

Pistons
Pistons
29/04/2023 15:27:17

גם אני רוצה. נבחרת הפייק ימין שלי:
רכז – נתניהו
שוטינג גנב – מכלוף דרעי
סמול גנב, בעצם ביג גנב – גפני
פאוור פורוורד – גולדקנופף
גריינדמייזר – סמוטריץ

אם הם חוטפים כדורים כמו שהם חוטפים את כספי הציבור, מדובר בליין אפ ההגנתי הטוב בהיסטוריה.

על תקן דריימונד גרין ודילון ברוקס – דוד "אני מרוויח 50 אלף ש"ח לחודש ובוכה שאני מסכן" אמסלם ושלמה "כמה זה לעזעאזל בגימטריה" קרעי.

על תקן השחקן השישי על שם ה-microwave – שר הפיתות שהצליח למגר את הפשיעה והפיגועים בדיוק כמו שהבטיח.

אשך טמיר המקורי
29/04/2023 15:28:56
Reply to  Pistons

🤣

PhillySpecial
29/04/2023 16:01:26
Reply to  Pistons

אם זה לא היה כל כך עצוב זה היה קורע מצחוק

Pistons
Pistons
29/04/2023 16:20:46
Reply to  PhillySpecial

זה לגמרי עצוב. אני זוכר שמנחם אמר שהוא היה רוצה לגור בארץ במקום בארה"ב. מה יש לחפש כאן? הפשיעה כבר לא פחות מארה"ב. כל יום מישהו נרצח. לנסוע על הכביש זה סכנת נפשות. רק השבוע קרובת משפחה סיפרה לי שאיזה אופנוע עצר באמצע הכביש וחסם אותה. האופנוען קם מהאופנוע, ניגש לאיזו מכונית ודפק אגרוף לפרצוף למישהו שהיה בתוכה והתפתחה שם מהומה (לא שאלתי איך זה הסתיים).
והכי מפחיד זה האנשים שנבחרים לכנסת. אנשים שממש לא אכפת להם מהציבור. זה בשני הצדדים אבל בעיקר בגוש ביבי. הליכוד מלא ביס מנים. אני שואל את עצמי, האם מישהו היה מעסיק את טלי גוטליב להיות מוכרת במקדונלדס? כנ"ל דיסטל, קרעי, אמסלם, רגב, וטורי ועוד. האנשים האלה מקבלים החלטות שפוגעות פגיעה אנושה במדינה – למשל ניתן 6 מיליארד כל שנה לחרדים ובתמורה הם ימשיכו לא ללמוד ליבה.
בקבינט שאמור לדון על יוקר המחיה, על מה דנים? על האם יהיו עבודות בשבת וסמוטריץ מנדב את כספי הציבור ומוכן להשלים את ההפרש בעלויות. שישלים מכיסו הפרטי. דנים גם על רכבת למירון. מה עם מה שהתכנסתם בשבילו, קרי יוקר המחיה? כלום
דירה פה היא בגדר חלום למי שלא רכש כאן בעבר, והטמבלים מתגאים בירידה מתונה במחיר הדירות כשהעלויות של המשכנתא עלו במאות אלפים.
אני באמת לא מצליח להבין למה הכל כאן כל כך יקר. סתם דוגמה מהיום. ראיתי בפייסבוק של ksp שהם מפרסמים מבצע על תחנת עגינה. המחיר בערך 500 אחרי הנחה של בערך 50 אחוז. מישהו מביא להם קישור לאליאקספרס ששם זה נמכר ב-200 ש"ח. כלומר ברגיל, מוצר 'נמכר בחו"ל ב-200 שח נמככ בארץ באלפיה.

Pistons
Pistons
29/04/2023 18:00:56
Reply to  מנחם לס

מה הסיבה מנחם? האם אתה מסתכל על זה מנקודת מבט של אדם מבוגר ומבוסס, אדם בגילאי ביניים או אדם צעיר?
באחת הכתבות שפירסמת, סיפרת את סיפור חייך ואיך שלא ידעת מהיכן תשלם את המשכנתא. קח את מה שרשמת ותשים את זה על סטרואידים.
האם אתה באמת תמליץ לבחור צעיר ללא גב של הורים עשירים לגור במדינה? פירסמו לא מזמן את מחירי הדירות בחדשות. סדר גודל של 3-3.5 מיליון עבור דירות 4 חדרים (אינני זוכר אם יד2 או חדש). זה אומר הון עצמי של 750 אלף ש"ח. אם אין לבחור צעיר גב מההורים ועם הקצב של עליית המחירים בשוק הדיור לאורך השנים האחרונות (כן כרגע יש ירידה קלה, אבל בטוטאל עם עלויות המשכנתא יש עליה של מאות אלפי שקלים) האם יש סיכוי להגיע לדירה?
זה אומר שכל החיים, הצעירים יהיו תלויים במחירי הדירות (שאינם זולים בכלל) ובבעלי הדירות.
לא עדיף למישהו כזה, אם תהיה אפשרות, לעבור לגור בחו"ל במקום עם עלויות מחיה שפויות יותר? (כמובן שזה לא פשוט, זה מצריך עבודה מתאימה וכו')
אני יכול לומר, שבדיעבד, עשיתי טעות שהלכתי ללמוד. מצאתי את עצמי הרבה יותר רחוק מרכישת דירה מאשר הייתי לפני הלימודים כי בינתיים המחירים עלו במאות אלפי שקלים. אחרי זה כשאתה מתחיל לעבוד, המחירים ממשיכים לעלות ואתה ממשיך להתרחק מדירה כי כל שנה המחירים עלו בערך ב-100 אלף ש"ח וכמה אתה כבר יכול לחסוך?

דוקטור רזי הופמן
29/04/2023 18:38:25
Reply to  Pistons

מעניין מה גרם לקפיצת המחירים הזו.
היא התחילה בבדאי בגלל ביבי ומיד אחרי שנבחר
הכל באשמתו. כמו כל דבר בהיסטורייה.

Pistons
Pistons
29/04/2023 18:57:41
Reply to  Pistons

האם היא התחילה בגללו? לא יודע.
האם היא התחילה בתקופתו? כן. המצב לפני זה היה יחסית יציב (אפילו עם ירידה קלה). יש גרפים של מחירי הדירות שאפשר לעיין בהם. השאלה היא לא האם ביבי הוא הגורם לזה. השאלה היא אם הוא עשה משהו כדי למתן אותה והתשובה היא שלילית לחלוטין.
ביבי כלכלן, ולא צריך להיות מבין גדול כדי להבין שהיה צריך להגדיל את ההיצע.
——–
בשנים הקרובות הולך לקרות משהו מעניין. הממשלה הקודמת התחילה כמות גדולה יחסית של בניה. המצב כרגע הוא שלא מעט קבלנים יושבים על הגדר בגלל עלויות המימון (חברות בניה הן חברות שיחסית נשנענות חזק על הלוואות) + לא מעט רוכשים מוותרים על הרכישה בגלל עלויות המימון. לוקח זמן לבנות דירות. עוד כמה שנים כשנגיע למצב שבו הדירות שכרגע נבנבות תהיינה משווקות לשוק, תהיה יחסית ירידה בהיצע. אם הריבית תרד באותה תקופה, יהיה פיצוץ מבחינת מחירי הדירות.
——-
אני חייב לציין שהסיפור הזה שמשתדלים להימנע מבניית ערים חדשות, בין היתר בגלל העלויות הגבוהות (למיטב זכרוני סדר גודל של 300 מיליארד, מקווה שלא הוספתי 0 בטעות) גורם לצפיפות מטורפת בערים. הבעיה שאין תוכניות לטווח ארוך במדינת ישראל. באירן יש רכבת תחתית. איפה ישראל מבחינת תשתיות?

Pistons
Pistons
29/04/2023 19:01:33
Reply to  Pistons

אני חייב להוסיף עוד משהו. יש איזה פייק שכל הזמן מסתובב ברשת שהאינפלציה התחילה בתקופת הממשלה הקודמת ולא בתקופת ביבי למרות שיש נתונים ברורים (מדד המחירים לצרכן מפורסם בכל חודש) שמראים שהעליה התחילה בתקופה של ביבי. אני לא מבין למה אנשים אומרים משהו ולא בודקים שהוא אמת.

דוקטור רזי הופמן
29/04/2023 21:15:18
Reply to  Pistons

המצב לפני זה גם היה בתקופתו, גם הטרור היה נוראי בתקופתו, כל שבוע פיגועים עם מתים.
היה נורא ואיום.
הטענה של ביבי היא שהוא מנסה ליעל את הביוקרטייה ולא נותנים או נתנו לו בממשלתו הקודמת.
עוד טענה שהוא מפנה למערכת המשפט.

דוקטור רזי הופמן
29/04/2023 21:20:09
Reply to  Pistons

לגבי תחבורה ציבורית, כל הממשלות ימין או שמאל הזניחו. לפחות בתקופת נתניהו התחילו להזיז דברים, גם מערכת הכבישים טופלה קצת כדי להקטין את חלק מהפקקים. מה שקורה היום עם הקו האדום הוא שערורייה אחת גדולה שנובעת מתיכנון לקוי.
חלם זה פה! לפחות את האזורים הלא בעייתיים (אלה שמעל לאדמה) היה צריך לפתוח מזמן אבל יש פקידים טפשים שיושבים על השיבר ככה זה עם כל הסקטור. בא שר ומנסה להתניע משהו ואי אפשר. הוא מאיים והופך לאוייב העם.

Pistons
Pistons
29/04/2023 21:20:10
Reply to  Pistons

סורי רזי, לא הבנתי לאיזה חלק אתה מתכוון. המצב לפני זה = האינפלציה היתה בתקופת ביבי? או שהיו עליות מחירים בדירות לפני תקופתו? או שזה מתייחס למשהו אחר?

etayef
etayef
29/04/2023 16:43:49

לא כדאי להתחיל דיון פוליטי.
עוד מעט תצא שבת ויעלו עלינו החברה עם הסרטים הכתומים.

חגי "התותח" ניסני
29/04/2023 17:31:41
Reply to  etayef

נשמה שאתה. יש אחד כזה כאן גם לפני צאת השבת, רק שהוא הבטיח למאנו להימנע מזה למרות שזה עולה לו בדם.

etayef
etayef
29/04/2023 17:50:48

למה שלא תרחיב ותימנע מתגובות באופן כללי? מצווה להרבות בטוב.

חגי "התותח" ניסני
29/04/2023 17:52:36
Reply to  etayef

זה פחות או יותר מה שאני עושה. תודה נשמה טובה שכמוך. תמשיך לכתוב אתה ממש חשוב ומועיל

etayef
etayef
29/04/2023 19:22:20

חגי, אני באופן אישי סבלתי מנחת זרועך, אז אני מודה לך על זה. מה לעשות שאתה אוהב להיטפל לאנשים באופן עקבי?

חגי "התותח" ניסני
29/04/2023 19:49:35
Reply to  etayef

תגיד אמרו לך פעם שאתה ממש אבל ממש דומה לאשך טמיר המקורי. אנשים שמרשים לעצמם להשתלח בכולם ואז מתבכיינים כשטיפה מחזירים להם. אתה לא סבלת מכלום ולאנשים שמגיבים כאן לעניין אני מגיב לעניין. אתה לא ממש בקטגוריה הזאת חבר. אז תחסוך לי את הקורבנות. טוב?

etayef
etayef
29/04/2023 21:05:36
Reply to  etayef

אני ממש משתדל שלא להתנגח באנשים באופן אישי, אלא להגיב למה שאמרו.
אתה לעומת זאת, בשלב כלשהו הגבת לכל תגובה שלי כמו סטוקר פסיכופט.
אין לי עניין איתך, ולא עם הקללות שלך (דומה לאשך זו בהחלט קללה).
אל תגיב אלי, ותאמין לי שלא תשמע ממני.

חגי "התותח" ניסני
29/04/2023 21:17:40
Reply to  etayef

אתה מעורר רחמים בנאדם. מתבטא בצורה דוחה ואז עוד מעיז להתקרבן.
ובאותה הנימה אומר: אל תגיב כאן לעולם ולא תשמע ממני לעולם. כיף? פייר? סבבה?

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
29/04/2023 18:00:34

חגי, אני כנראה בדעה פוליטית שונה ממך אך מסכים לחלוטין. האתר, במיוחד בחודשים האחרונים, היה נווה מדבר מהתעסקות פוליטית. עם כל שאר הבעיות כאן — הלוואי שישאר כך.

דוקטור רזי הופמן
29/04/2023 18:41:12
Reply to  etayef

כן, במיוחד אלה שעשו להם טרנספר מהבתים שלהם.
כשיטרנספרו אותך עבור קרווילות נראה אותך מדבר.
אנחנו בהחלט עם טיפש בדיעבד. והטפשים הכי גדולים היו אנשים יקרים בשחרור וששת הימים.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
29/04/2023 19:14:21

הייתי משאיר את הכתומים בעזה ומוציא רק את הצבא….ואז שהאלוהים שלהם יעזור להם.
הם שמחו שהוציאו אותם משם והם בסה"כ נדלניסטים שהיו צריכים להקים להם ישובים חדשים כי לא נאה להם לגור עם עם ישראל הרגיל.
מגלגלי עיניים חסודים וארורים . סיקריקים של המאה ה21.

חגי "התותח" ניסני
29/04/2023 19:19:29

אתה חד אתה. אין ספק שאתה אדם שיודע דברים וכדאי לסמוך על כל מה שהוא כותב. איזה עילוי. נחל נובע מקור חכמה

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
29/04/2023 19:55:35

מה לא נכון במה שרשמתי ?

חגי "התותח" ניסני
29/04/2023 21:18:23

אתה שואל אותי? אני רק הללתי אותך. (אולי לא מספיק)

etayef
etayef
29/04/2023 19:25:01

ממש לא מומלץ לערב כאן פוליטיקה. יש מספיק ויכוחים פוליטיים בכל אתר אחר פחות או יותר, וזה רק יביא לפילוג נוסף ומיותר.

דוקטור רזי הופמן
29/04/2023 20:15:22

אין לך מושג על מה שאתה מדבר.
בחיי שאין לך מושג. אם לשיטתך היו נדלניסטים (לא מאמין שכתבת את זה) לא היו נאבקים שלא יסלקו אותם מבתיהם.
בינתיים אנחנו רק מטרנספרים את עצמנו כל פעם מחדש. עם טיפש אבל אמיץ שקם לפני 75 שנה ואנחנו בנים נכדים ונינים אוכלים את הפרי הבאוש שהניחו לנו בן גוריון ושרת אחריו. אם היו קצת יותר חכמים ופחות קדושים כבר מזמן היה שלום עם העולם הערבי סביבנו ולא היתה קיית בתיאוריה מדינה וחצי נוספות באזורנו.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
29/04/2023 20:29:26

אני מזמין אותך לחוף עתלית שם שיכנו בפינוי עזה קבוצה , נדמה לי מאלי סיני אהל לא בטוח,.. שמו אותם בקרבילות באיזה כפר נופש נטוש בשנת 2016.
כל אחד קיבל מיליונים. הם יושבים שם עד היום על קו המים באותם קרבילות ולא מוכנים לזוז או לשקם את עצמם.
אם תנסה להיכנס לשם הם יגרשו אותך ויגידו שזה שטח פרטי.
אולי הם מצפים שהמדינה תיתן להם וילות בארסוף , לא יודע.
הם חילוניים דרך אגב.
זה נקרא נדלניסטים.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
29/04/2023 20:30:32

2006 כמובן ….יושבים שם כבר 17 שנה . לך תפנה אותם עכשיו משם …הם ימצצו מהמדינה עוד הרבה מליונים כדי לצאת משם.

דוקטור רזי הופמן
29/04/2023 21:11:31

כן, זה מה שראינו באותן הפגנות שהוציאו גופות ושלדים מקברים….
ימצצו מהמדינה? המדינה שלהם מצצה להם את הנשמה.
מדינות ערב טרינספרו מאות אלפי יהודים, בין 600 ל 800 אלף. חלק גדול בא לפה וחלק עבר לאירופה, צרפת וארצות אחרות. הם עזבו כמו פליטי 48 שרוצים לחזור לתל אביב יפו נתניה חדרה ועוד לא מעט מקומות. לאן יחזירו את פליטי מרקש, פאס חאלב בגדד? אנחנו עם אמיץ אבל טיפש כי רוצה להיות יותר קדוש ומוסרי מאפיפיור. בשנות התשעים מליונים טרונספרו בארצות הבלקן, סתם אנקדוטה כי אנחנו יהודים ואצלנו כבר אף פעם כנראה לא יעשו דברים כאלה בעתיד. קדושים!

המשגיח
29/04/2023 20:39:04

תודה דוק. למרות שהייתי די בעד הלייקרס, יצאתי מאוכזב.
חשבתי שממפיס פייבוריטית כאן, וכבר ראיתי אותם מדיחים את גולדן השנה.

הם צריכים לצרף עוד מישהו ותיק לסגל כדי שיתרום שם קצת בקטע המנטלי, אבל לא מישהו שלא מוכן להיות שם (איגואדלה), או מישהו שלא יכול לתרום מקצועית (ד. גרין)

אני מתעצל כרגע לבדוק מה הם יכולים לעשות מבחינת החוקים, אבל אולי קאמבק של ג'יי קראודר או ג'ו איגלס אם הוא בעניין.

האמת? אולי גם קאמבק לקריירה של סת' קרי (עונה איומה) או אוטו פורטר זה רעיון טוב.

בכל מקרה, הפוטנציאל עדיין לגמרי שם. רק שלא יישברו

עמיחי קטן
29/04/2023 21:21:19

תודה מנחם. אני אסכם במילה אחת – באסה