מעורב הופס ליום א': המכבש דרס את קקטוס המדבר / התהיה לנו חזרה לתקופת הזהב של ניקס נגד היט של שנות ה-90? / מנחם לס

1.הנאגטס לא סתם ניצחה את הסאנס. היא מעכה אותם. ג'מאל מוריי היה נהג המכבש

1)הלילה שיניתי דעתי על הנאגטס מהקצה עד הקצה. בראשי הם היו קבוצה משעממת, כבדה, המסתמכת על ניקולה יוקיץ' הכבד תחת הסל, וככה היא מנצחת משחקים. הלילה ראיתי קבוצה אחרת לחלוטין: מלבד הרבע השלישי בו היא מעט חרקה, משך שלושת הרבעים האחרים היא שטפה את הפארקט, השתמשה בכל חמשת שחקני החמישייה יוקיץ, מוריי, גורדון, פורטר, ו-KCP, ובשחקני הספסל העיקריים – ג'ף גרין, ברוס בראון, וכריסטיאן בראון (זוכרים את השחקן הלבן המצויין של קנזס?)

2) כוכב המשחק היה ג'מל מוריי שהלילה הוא קנה סופית את מקומו בין הפוינט גארדים הטובים ביותר ב-NBA. אני מדבר על רמה של סטפן קרי, SGA, וד'ארון פוקס. לחזור בצורה כזאת אחרי קרע מחלט ב-ACL ושנת שביתה הוא פלא פלאים. ג'מל אינו מהאתלטים הטובים ביותר אבל הוא מהיר מספיק, חזק מספיק, ויש לו את כל מה שפוינט גארד צריך: שכל. וינריות. קליעת שלשות מצויינת (הערב 6 מ-10 מהטריי). ריכוז משחק מעולה (9 אסיסטים). והעיקר משחק הבנה מצויין עם יוקיץ', ושאר השחקנים. הוא היה בטיפוס למרום ההר מאז קוביד 19, והערב הוא השלים את החזרה שלו עם הצגה לפנטאון.

3) הסאנס עלתה עם החמישייה הרגילה – דוראנט, אוקוגל, אייטון, כריס פול, ובוקר. ככל שהמשחק התפתח הבנת יותר ויותר שהסאנס היא קבוצה של שני שחקנים: קווין דוראנט וקווין בוקר (הם קלעו 29 ו-27). הם שניהם עשו הלילה בדיוק מה שהם יודעים לעשות אבל לא יותר. הגנה אישית מצויינת של גורדון על דוראנט, ו-KCP על בוקר (ואחריו כריסטיאן בראון ששמר עליו כל עת ששיחק),הירשו לשניים לקלוע ב-5 נקודות פחות מממוצעיהם, אבל לא יותר.. מי שקיווה שהשניים ינצחו את המשחק הבינו כבר במחצית הראשונה שזה לא יקרה. כדי שהם ינצחו את המשחק כריס פול חייב לככב ולקלוע את ה-20, 25 שלו כמו בימיו הטובים, אבל הם נעלמו ואינם ולא יחזרו.

4) ברבע הראשון דנבר ניסתה כמה דקות 'בוקס אנד וואן' על בוקר, אבל אז דוראנט החל לקלוע כמו משוגע, והנאגטס עברה לאישית רגילה

5) בחצי הראשון אארון גורדון פרץ לסל. רגליו לא בדיוק הסתדרו עם כדרורו, אז הוא סיים את הצעד וחצי עם 4.5 צעדים (!!!!!) שלא נישרקו. באותו רגע הבנתי שאין צעדים ב-NBA אלא אם כן אתה נושא כדור כמו RUNNING BACK בפוטבול.

6) בחצי הראשון אארון גורדון, ג'מאל מוריי, וברוס בראון שילשלו שלשות על ראשי הסאנס בדיוק לא יאומן של 52.7%. גם הסאנס מצאו את הרשת בשלשות כשהם קולעים – כקבוצה – 42% נכבדים מאד, אבל השלשות של גורדון ומוריי, וה-14 ריב' של יוקיץ' בחצי קבעו את ה-51-68, הפרש שידעתי שהוא גדול מדי עבור הסאנס המאד בינונית להפוך לנצחון. כל החצי השני היה מוקדש לשאלה באיזה הפרש הנאגטס מועכת את הסאנס.

7). הרבע השלישי החל עם שני סלים מהירים של פול, וסל מופלא של דוראנט וההפרש ירד ל-81-94 בסוף השלישי. מה היה הסל המופלא של דוראנט? הוא ניכנס משמאל אל תחת הסל של דנבר מימין, גרין שומר עליו, ואז, במקום שיעשה מה שציפיתי, מין סל בחצי סיבוב עם קצת הוק-שוט, הוא הסתובב לצד השני, ממש 360 מעלות, וקלע סל שמעולם לא ראיתיו קולע סל כזה. הוא עצמו חייך חיוך רחב כי הוא עצמו לא ידע שיש לו את זה.

8). משך כל הרבע השלישי הסאנס נתנו את כל מה שהיה להם, וכל פעם שחשבת שאוטוטו הם מורידים את ההפרש אל מתחת ל-10, ג'מאל מוריי הגיע והחזיר את ההפרש ל-13,14.

9) הרבע הרביעי הראה את ההבדל הגדול בין הנאגטס לסאנס: הנאגטס המאומנת כראוי החלה עם פיק-אנד-רולים על יוקיץ', מוריי קלע מקרוב ומרחוק, ומנגד היו אלה רגעיו הגדולים של בוקר שבעצמו הוריד את ההפרש ל-90-100. אבל אז בא הפיניש של הנאגטס שהגדילו את ההפרש עד 27 נקודות, לפני שהורידו מעט את הרגל מהדוושה, והסתיים 107-125.

10. קשה לי להאמין שלסאנס ישנו סכוי להישרד בסידרה הזאת. אני אשמח עבור אוהדי הסאנס באתר אם הם יצליחו לנצח שני משחקים מ-6.

2. הוספת תמונה או איור לתגובתך

הוספת תמונה או איור לשמך מוסיפה "צבע" לאתר באזור התגובות. ההעלאה היא קלה ביותר והיא תקפה רק להופס.קו.איל ולא לכל אתר או גוף אחר.

אם אתה מוכן להוסיף תמונה או כל איור אחר, נא היכנס לאתר GRAVATAR.COM והוראות ההתקנה פשוטות וקלות ביותר.

3. האם הלילה זה יתחיל שוב? הסדרות בין הניקס למיאמי העפילו על רוב הסדרות האחרות של שנות ה-90.

אני מנענע את ראשי. מנער את גופי. שואל את עצמי כיצד, לעזאזל זה קרה.

כיצד הייתי כל כולי – גוף ונפש – בתוך קבוצות מוזרות כמו ממפיס גריזליז או סקרמנטו קינגס? אני זוכר טוב-טוב ימים שאילו הזכרת אפילו קבוצות כמוהן, ואפילו תוכל לזרוק למשוואה קבוצות כמו דנבר נאגטס ופיניקס סאנס (מלבד התקופה של האציל צ'ארלס בארקלי שם במדבר) היו סוגרים לך את האתר באשמת "IRRELEVANT" – לא רלוונטי.

למה?

כי בימים הטובים ההם זה היה הבוסטון סלטיקס, לוס אנג'לס לייקרס, שיקגו בולס, דטרויט פיסטונס, וכן, הניו יורק ניקרבוקרס ומיאמי היט.

האמת? המלחמות בין הניקס וההיט היו אז החמות, הסוערות, הזועפות, הקוצפות, ו…המרגשות ביותר בכל ה-NBA של שנות ה-90 אפילו שאף אחת מהן לא הייתה אלופה (הניקס הגיעו קרוב מאד – ההחטאה של ג'ון סטארקס לשלשה – פאשלה של פט ריילי כי היה לו את יוברט דייויס – קלעי השלשות הטוב ביותר ב-NBA אז – שישב על הספסל רק כדי לחזות בהחטאה של סטארקס נגד היוסטון רוקטס שאם ניכנסה, הייתה מביאה אליפות לניקס)

אני לא בטוח מה הוא הגיל הממוצע של הגולשים ואנשי הצוות באתר. בשנים הראשונות של האתר, נניח בערך שנות 2005-2008 (ייתכן שאני טועה בגדול כי 'מספרים' הוא הדבר הראשון שאתה מאבד בזיקנתך – – – אם אתם יורדים לסוף דעתי…) הייתי אומר שהגיל הממוצע של הכותבים והגולשים אז נע בין 25 ל-30. בינתיים עברו כמה שנים טובות והייתי זורק מספר של 35-45 כגילאי הכותבים והגולשים הממוצע היום באתר.

למה ההקדמה הזאת?

כי אני שואל את עצמי כמה מהצוציקים של היום זוכרים את הכדורסל של שנות ה-90. אני לא מתכוון לעלייה המטאורית של מייקל ג'ורדן והשיקגו בולס. אני מדבר על המלחמה הזועפת בין שתי הקבוצות ששנאו אחת את השנייה יותר מכל 'שנאה' או יריבות אחרת בליגה.

היום זה ג'ימי באטלר נגד ג'יילן ברונסון ובאם אדאביו נגד ג'וליוס רנדל. המאמנים היום הם אריק ספואלסטרה נגד תום ת'יבודו. פעם זה היה קווין לפרי ואחריו פט ריילי, נגד פט ריילי ואחריו ג'ף ואן גנדי. אני בטוח שבעוד 30 שנה יבוא איזה 'דוק' אחר ויכתוב על היריבות האולטימטית בין מיאמי והניקס – כלומר בין באטלר וברונסון – אם כי לי זה לא נראה עכשיו כמשהו לכתוב עליו עוד 30 שנה, אבל לך תדע.

למה השנאה התהומית אז בין מיאמי היט לניו יורק ניקס? ישנן כמה סיבות:

1)לפחות חצי מתושבי מיאמי ביץ' (וכל סאות' פלורידה) הם ניו יורקים ולונג איילנדים שפעם היו אוהדי הניקס, ועם ההגירה דרומה הרגישו חובה להחליף את אהדתם לטובת מיאמי.

2) כשפט ריילי הפך למאמן הניקס השנאה גברה שבעתיים כי את פט ריילי כולם אוהבים לשנוא, מלבד הקבוצה הביתית.

3) אלונזו מורנינג במיאמי היט ופט יואינג בניקס היו שני סנטרים מהטובים, שניהם בוגרי אוניברסיטת ג'ורג'טאון, ושניהם מרכזי הכובד של קבוצותיהם. בגלל העבר הדומה של השניים ושאר הפלוסים של השניים, הם היו כמו שני "+" של מגנט, והיריבות הגדולה בין השניים שהייתה לה עבר ארוך ושאלה של 'מי טוב ממי', גרמה לתחרות שלא הייתה שנייה לה.

4) אני יודע גם על חוסר הסימפטיות שגבלה בשנאה בין שני 'המנהיגים' של מיאמי והניקס – טים הרדאוויי וג'ון סטארקס ששיחקו באותו תפקיד, תמיד שמרו אישית לוחצת אחד את השני, ותמיד הפליטו משפטי 'פאקה-פאקה' אחד לשני, עם אזכרה של האמהות, הסבתות, ובתי החולים בהם הם בטעות נולדו.

וכמובן מה ששפך דלק על מדורת השנאה היתה העזיבה של פט ריילי את משרתו כמאמן הניו יורק ניקס, ושבוע אחרי הוא כבר מאמן מיאמי היט. קשה להסביר את השנאה שפט ריילי גרם במדיסון סקוור גארדן כשפתאום עזב את הניקס עבור הכסף של מיקי אריסון – הבן של טד – שכבר אז היה בעל צי ה-CRUISE SHIPS הגדול בעולם – CARNIVAL CRUISE SHIP, שנתן לפט ריילי חוזה שאין לעמוד בפניו כמאמן, ואחראי על כל פעולות הכדורסל.

הניקס לא חשבו יותר מדי על הבוסטון סלטיקס, הבד-בויז מדטרויט, או הצעיר הזה מייקל ג'ורדן שהחל לעשות דברים שלא נראו עד אז בהופס. הדאגה הראשונית של הניקס הייתה מיאמי היט, ולכן בשנת 1991-1992 הם הביאו ניו-יורקי בשם פט ריילי (יליד פוקיפסי, ניו יורק, שכנער היה תופס רכבת מהירה לעיר מפוקיפסי – 45 דקות נסיעה – לחזות בקבוצתו המועדפת שהייתה כמובן הניקס).

הפט ריילי הזה הפך לשחקן כדורסל טוב מאד בקנטקי הגדולה עם מאמנה הסופרלטיבי אדולף ראפ, אח"כ שחקן טוב ואגרסיבי מאד ב-NBA – אבל לא אול-סטאר – ואז מאמן אגדי בלייקרס של שנות ה-80 עם כל המלחמות שלא הי כמותן ו משך כל העשור נגד הסלטיקס של רד אורבך.

תארו לכם את שנות ה-90 המוקדמות עם הניקס שעולה עם גרג אנטוני (צ'ארלי וורד), ג'ון סטארקס (יוברט דייויס), אנטוני מייסון , צ'ארלס אוקלי ופט יואינג (רון סייקלי) , נגד מיאמי עם בריאן שואו (אח"כ טים הרדאוויי), הרולד מיינר (רקס צ'פמן), ג'מל משבורן (גלן רייס), ג'ון סאלי (סטייסי קינג),רוני בסייקלי (לפני שאלונזו מורנינג הגיע למיאמי כשפט ריילי כבר היה מאמן מיאמי). פט ריילי מאמן הניקס וקווין לפרי מאמן מיאמי.

היו קרבות אש. אני מקווה שכמה מהשמות הללו מוכרים לצעירי האתר כי המבוגרים שבהם יודעים טוב-טוב מי הם היו.

אבל הקרבות האמיתיים עם אש ותמרות עשן על אמת החלו ב-1995 כשפט ריילי פתאום עזב את הניקס ועבר לאמן את היריבה השנואה ביותר שלה – מיאמי היט. אני הייתי אז מעורב מאד בניקס עם סטודנטים שלי העושים שם את הסטוז' לקראת ה-M.A שלהם בספורט מנג'מנט ומרקטינג, וקשה לתאר את מה שכולנו הרגשנו אז כשפט ריילי עזב. השנאה כלפיו הרקיעה שחקים. לא רק זה אלא אלונזו מורנינג ניבחר ע"י מיאמי לדראפט, ומשנת 1995 עד שהחלטתי להתפטר מאדלפי יוניברסיטי ולהיכנס לגמלאות (היום אני מודע לעובדה שעשיתי זאת 5-8 שנים מוקדם מדי, הקרבות בין מיאמי היט לניקס היו דם ואש ותמרות עשן.

מאמן הניקס היה ג'ף ואן גנדי, ומאומה לא יתאר טוב יותר את מלחמת החורמה בין שתי הקבוצות מתמונת השער – עוד קרב מכות בין שחקני שתי הקבוצות כשגף ואן גנדי הגמד מחליט להצטרף למלחמה, והוא נראה מתחת לכל הנלחמים מחזיק את רגלו של אלונזו מורנינג בשעה שכולם מעיפים אגרופים.

AP הצליח לתאר את המצב טוב מכל אחד אחר:

In a stunning move, Riley resigned as the head coach of the Knicks during the summer. By September, he was named the president and head coach of the Heat. Riley brought all of New York’s old brashness to the South Beach, establishing a new culture and leaving his old franchise in the dus

אין כמו הסרטון הזה לתאר את התחרותיות, היריבות, 'השנאה', הלחימה על הכבוד, כמו הסרטון הזה של המשחק ה-5 ב-ECSF בין הניקס וההיט ב-1997, שנת 'שיא השנאה' בין שני הקלובים:

האם נזכה לקמצוץ ממה שהיה פעם בין שני הקלובים הלילה? אני בטוח ששני המאמנים – ת'יבודו וספואלסטרה דיברו על השנים ההן ועל הצורך להמשיך במסורת.

הלוואי!

4. האם דריימונד גרין ניסה לפצוע בכוונה את ד'ארון פוקס?

לי זו נראית כביעיטה מכוונת ישר לביצים של פוקס

הוא החמיץ:

5. שולח מסר לעולם הכדורסל דרך אינסטגראם:

6. דוק ריברס: "אילו הייתי צריך לשים כסף על המשחק הראשון הייתי מתערב שג'ואל אמביד לא ישחק"

7. אוסטין ריבס נתבקש לתאר את הלייקרס במילה אחת אחרי הנצחון על הגריזליז

"TOGETHER" הייתה תשובתו.

TOGETHER" MY ASS"

8. מליק מונק מסביר כיצד לדעתו הקינגס חיסלו את הווריורס אמש. תשובתו דומה מאד למה שכתבתי אתמול:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
54 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Don
Don
30/04/2023 7:10:27

תודה מנחם
האמת היא שלקראת סדרת הניקס-מיאמי, גם אני חטפתי פעימות לב נוסטלגיות של איזה 30 שנה אחורה, שריילי אימן את מיאמי ששיחקה מול הניקס של ואן גנדי. אילו היו ימים. איזה מכות בין מורנינג ללארי ג'ונסון…
איפה טימי הרדווי סניור ואיפה ג'וניור…
אלפי שנות אור ברמה.
אני מצפה לסדרה חזקה.

פיניקס לדעתי חייבת שדרוג.
שיביאו מאמן שילמד אותם טקטיקה. אם יש קבוצות כמו סקרמנטו, ניו יורק, מיאמי ועוד כמה שמשחקות משחק קבוצתי גם בהגנה וגם בהתקפה, אז מונטי לא מלמד אותם כלום כבר כמה שנים.
ושיביאו מישהו מוכשר במקום כריס פול.
יש להם שחקנים טובים. צריכים מישהו שילמד אותם כדורסל. חסימות, תרגילים, חיפוי בהגנה…משחקים כמו אהבלים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פלייאוף J הגיע למוד הנכון. לא גה אלא גה מאל (שזה בצרפתית מתאים דווקא לגה מממפיס) וגאמל הזה נתן חתיכת עבודה סטייל באבל 20 לפני שהשופטים הורידו אותו עבור האליפות של השקץ. הגה של דנבר הוא אחד הקטלניים ואיזה זון הוא נתן לנו יוקיץ יכל להישאר על הספסל ולהנות מההצגה בעוד הוא מסמן לקהל לא שומע אתכם מספיק 🤣🤣.

הסאנס בבעיה כי יש 4 חוזי מקס בקבוצה מי יוריד מכבודו ויעשה הגנה. את פול הייתי מספסל לחלוטין לא מתאים לסידרה בקצב הזה או להצר את צעדי הגמאל

Dor
Dor
30/04/2023 8:50:40

היה קצת לואוד של ג'ה העונה, לא?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

עשה לואד עם החשפניות והאקדחים

דוקטור רזי הופמן
30/04/2023 7:52:15

בעיטת הקראטה של גרין נמצאת שני מטר מתחת לאשXים של פוקס.
אבל כולנו יודעים שגרין שחקן מלוכלך, טוב האבא של המלוכלכים. ואיך לא יהיה ככה אם לא ההגנה של השופטוטים?
הרחקה ממשחק אחד לא עושה את העבודה. זה ברור! כשזה מוטיב קבוע, הרחקה לפושע (שור) מועד צריכה להיות, ילה לך הבייתה, או לים. בסדרה הזו גמרת…..ילה תחפף וגם קנס של מליון דולאר. מזה הוא בטוח ילמד לקח….

Berch
30/04/2023 8:18:07

גרין רצה לבעוט בכדור
זה ברור
אבל בפוקס
הגוף של פוקס היה בדרך
🤣

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/04/2023 9:51:16
Reply to  Berch

תמיד שכשאני מנסה לבעוט במישהו אני מכוון חצי מטר עד מטר ממנו

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
30/04/2023 11:29:24

וי אר ניהליסטס

חגי "התותח" ניסני
30/04/2023 11:31:33

מה שבאמת חבל זה שאתה לא פקינג שומר שבת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

הוא התחיל לקחת ככה ריב שימו לב, זה מהלך כמעט קבוע שלו, עוד לא הרבה זמן יהיה מגע עם הרגל שלו וישלחו אותו לקו

אשך טמיר המקורי
30/04/2023 20:04:44

נכון, זה במכוון ליצור הרתעה שלא יתקרבו אליו

IDO
IDO
30/04/2023 7:55:55

הזכרת נשכחות. מי לא אהב את הניקס בארץ?

אשך טמיר המקורי
30/04/2023 20:05:32
Reply to  IDO

ממשיכי הבאד בויז. איזה שנים של גריט נתנו לנו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעורב משובח, מנחם, תודה רבה. הציוץ של לברון מצחיק לאללה. מניח שמישהו כתב את זה עבורו
😉

Berch
30/04/2023 8:15:44

אחלה מעורב
אכן זו היתה ה יריבות של המזרח….
תענוג
🙏

האווי לאסוף
האווי לאסוף
30/04/2023 8:24:27

לפעמים נדמה כאילו בתור גופו של לברון ג'יימס, אחד מגדולי השחקנים, מסתתר באד בנדי מנשואים פלוס. אחרת אי אפשר להסביר את רמת הפתטיות וחוסר המודעות העצמית שהוא מגיע אליה. אין מה לומר משעשע.
תודה רבה על המעורב המעולה ושבוע טוב לכולם

אשך טמיר המקורי
30/04/2023 20:09:54

100+
😄

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ניקס היט יהיה סידרה אש מהמר שבאטלר לא הולך לחגוג שם וזה עלול להסתיים סטייל אלן יוסטון 99 עם ברונסון

NFS
NFS
30/04/2023 8:53:57

לא בטוח שלברון בראשמור של השחקנים, מה שכן בטוח – הוא בראשמור של הדושבאגים.

אשך טמיר המקורי
30/04/2023 20:10:48
Reply to  NFS

הוא חצב את ההר ופיסל שם 4 פרצופים בדמותו

Alex Rabino
30/04/2023 9:22:54

כול מה שכתבת על היריבות של הניקס וההיט זכור לי לטוב. אבל ללא טיילר הירו הפצוע ולמרות ג'ימי באטלר הנפלא, אני מהמר שהניקס ייקחו את הסדרה הזאת. בנוסף, הספסל של הניקס הרבה יותר טוב.

etayef
etayef
30/04/2023 9:30:43

לא הבנתי למה Together my ass?
הלייקרס לא נשענים על כוכב אחד בהתקפה, ומנצחים בעיקר בזכות ההגנה.
מה רע במה שאוסטין ריבס אמר?
באופן כללי, מומלץ לצפות במשחקים (רצוי בעין אובייקטיבית) לפני שמסקרים.

חגי "התותח" ניסני
30/04/2023 11:36:16
Reply to  etayef

כסטוקר פסיכופת אומר שהתגובה שלך מאוד חשובה ומוסיפה.

אהרון שדה
30/04/2023 10:03:19

תודה מנחם מעורב נהדר
בעיקר ניקס /מיאמי
זה ממש חזרה במנהרת הזמן 25 שנה אחורה
הלוואי
גם ה 8 שמדיחה 1 היה ביניהן מה שהוסיף שמן
אשר לפיניקס הלוואי ואתה צודק
הגמר שלי ( אחרי הדחת מילווקי)
הוא בוסטון – פיניקס

the spider
the spider
30/04/2023 10:27:55

כצפוי, דנבר מעכה את הסאנס,
כמו שאמרתי, הסאנס כדי לעבור יצטרכו פתיעה רצינית בצד של הנאגטס והרבה הרבה מזל, בכל מצב נורמלי הנאגטס יבעטו להם בתחת

the spider
the spider
30/04/2023 10:28:34
Reply to  the spider

פציעה*

אלכס דוקורסקי
30/04/2023 10:39:34

מנחם, מעניין מאוד. תודה רבה.

ירון, החלום
ירון, החלום
30/04/2023 10:52:41

בס"ד
תודה רבה.
מעורב נהדר.
היו זמנים עם מיאמי ו ניקס. אולי יחזרו שוב.
דריימונד גרין התבלבל, חשב שמשחקים פוטבול….. או כדורגל…

MBK
MBK
30/04/2023 11:16:19

מיאמי נגד הניקס שיחקו 4 סדרות רצופות בין 97 ל 00
4 סדרות שהלכו למשחק הכרעה
מיאמי ניצחה את גיים 7 ב 97
ב 98 הניקס מהמקום ה 7 ניצחה 3-2 בסיבוב הראשון
זו הפעם היחידה בהיסטוריה של הליגה שמדורגת 7 במזרח ניצחה את מדורגת 2 בסדרה של הטוב מ 5/7
ב 99 בעונה המקוצרת הניקס ניצחו מהמקום ה-8! והמשיכו עד לגמר
ב 00? משחק 7 בחצי הגמר המזרח. מיאמי שוב מפסידה הפעם גיים 7 בבית (הפסידו 3 משחקי הדחה רצופים בבית)
לניקס באותם שנים היה את המספר של מיאמי
מזכיר לי קצת את מיאמי מול מילווקי היום
אני מקווה שתהיה סדרה מצויינת, כדורסל כמו שכדורסל צריך להיות, מכות, שריטות ובסוף ג’ימי באטלר מנצח

NFS
NFS
30/04/2023 12:33:17
Reply to  MBK

1+ רק שנראה לי שבסוף ברונסון ינצח..
.
את משחק 7 בשנת 2000 ראיתי בבר ספורט בגלנווד ספרינגס, קולורדו. כל מסכי הבר היו מוקצים למשחק 4 של האבאלנש מול הסטארס, כך שלנו היקצו טלוויזיה ישנה בלי קול למשחק.
כל הבר היה בדיכאון מהמשחק ההוקי (נגמר 4:1 לסטארס) ורק אנחנו צועקים ושמחים על המשחק שקיבלנו והניצחון האדיר של הניקס. חוויה..

MBK
MBK
30/04/2023 14:19:39
Reply to  NFS

האמרקיאים הזויים
את סדרת הגמר של 2016 ..
גיים 2 רציתי לצפות בבר ביוטה שנסגר ב 20:00 (המשחק מתחיל ב 19:00) ברחתי למלון
ב 2013 בסדרה של מיאמי מול הספרס, בגיים 6 המפורסם
חצי מהבר בניו ג׳רסי צפה בבייסבול …
פאקינג הזוי
גיים 7 של 2016 ראיתי בבר בניו יורק, משהו פסיכי
אווריה הזוייה
רצתי למלון, לחצתי על הסוויץ וכתבתי את הסיקור כמומי 😂

אור
אור
30/04/2023 18:44:11
Reply to  NFS

בתקופה ההיא האבלנש והסטארס היה משחק הרבה יותר גדול.. בטח בקולורדו

שייקה
30/04/2023 12:53:23

אחלה מעורב, מנחם.
שתי הערות – מורי לטעמי דווקא לגמרי אתלט ברמות הגבוהות. נכון שהוא לא חזר למה שהיה אחרי הפציעה אבל אם חוזרים אחורה שנתיים הוא עשה המון עם ה1.93 מטר שלו. הוא אתלטי וזריז ויש לו טאצ׳ מעולה. עד כדי כך שהשוו אותו לקיירי (מבחינת שליטה בכדור וחדירות) רק אתלטי יותר.
הערה שנייה – ״האפילו״ ולא ״העפילו״.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  שייקה

מורי הרבה יותר טוב מקיירי

The Oak
The Oak
30/04/2023 12:59:24

היו ימים בכנען…

birdman
birdman
30/04/2023 13:05:06

דוק ריברס התחיל עם המלחמות הפסיכולוגיות.

etayef
etayef
30/04/2023 13:32:53

למה הלייקרס מקבלים הכי הרבה זריקות עונשין מהשופטים?
https://youtu.be/ZfGsABlGrAM
אזהרה:
הסרטון מדבר על כדורסל, ומביא הוכחות מצולמות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayef

חחחחח אשרי המאמין, נראה כמו הסברי דונהי וואס קונטקט חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.
קיצר שריקות אוויר

etayef
etayef
30/04/2023 14:38:35

לדעתי דווקא סרטון מנומק ומוסבר היטב. צפית בכולו?

עגל
30/04/2023 15:46:13
Reply to  etayef

"צפית בכולו"
חחח הרגת אותי.
אתה אשכרה כתבת את זה לשמעון?!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

כמות צפיית הדק שלי במשחקים יותר מכל אחד פה באתר בטח מאלו המתיימרים לחשוב שהם צופים יותר אז מבינים יותר.
הליגה היא אותו שטאנץ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayef

הספיק לי מחצית ממנו. דילגתי לסוף כדי להבין את השורה התחתונה כבר ובוא נגיד לא הביאו את הבשורה. דר וואז א קונטקט זה ניסיון שטיפת מוח לההמונים לשכנע אותם שזה קשור איכשהו לכדורסל ולגיטימי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayef

אגב שים לב מנסים לשכנע מישהו שלהיתקע במגן נחשב לסקיל סת וכמה חכם נהיה אוסטין ריבס שלמד להיתקע במגע מהצד יעני ליצור מגע😂😂
מה שהבאת פה זה סרטון תועבה של 14 דק של דר וואז קונטקט שאמרו כבר ב2 הדק הראשונות.
הכל חוץ מכדורסל aka שריקות אוויר או בשפה המקצועית מאת פיני שריקה גבולית ומטה😉

etayef
etayef
30/04/2023 17:04:11

אני דווקא מעריך את קואוץ' ניק.
הוא לא חוסך ביקורת כשצריך.
לא יןדע מה זה להיתקע במגן, אבל הוא אומר שהליגה הגדירה שכששחקן תוקף עובר מגן, תופס שטח ואז עוצר, מה שגורם למגן להתנגש בו מאחור – נחשב עבירת מגן.
יש עוד טיעונים כמו נרמול קצב משחק והשוואה לעבירות, ניתוח של פוזשנים לאורך משחק שלם, ועדות שלו, שצפה בשעות ארוכות של וידיאו כדי להבין אם השיפוט בליגה שגוי או לא.
המסקנה שלו – שלא.
אני לא רואה סיבה לא להאמין, סה"כ בחור הגון עם ערוץ ותיק ומכובד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayef

הליגה הגדירה שלהיתקע במגן זה עבירה בהחלט. אז שתגדיר. אני לא הגדרתי את זה ואצלי מה שאני מגדיר לעצמי זה מה שקובע. אז סילבר קואץ באד קואץ ניק יכולים להגדיר מה שהם רוצים ולנסות לשכנע אנשים שזה כדורסל שיהיה להם בהצלחה.
עבירה לא סוחטים אלא המגן מבצע ככה זה רוח המשחק האמיתית כמו ששוחקה לפני עשור.
לי לא ימכרו זבל אם לכם מוכרים ואתם נהנים תהנו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayef

נרמול קצב משחק זה עוד שטויות שמכדירות קליר פאת בחסות הקצב וכל מיני תירוצים.
יש מבחן העין קל מאד לראות במשחק מי מתאמץ ומי מרמה מי נלחם לעבור בסקרינים ומי עומד מי קופץ ומי נח בצד מי דוחף עם היד ומי לא מי נהנה משריקות אוויר ומי לא. לא משנה איזה תירוצים כל מיני מומחים מטעם הליגה או עצמם ימציאו שלשות קצב משחק ובלה בלה מה הם יגידו ששחקנים שמים זין? 🤣🤣

אשך טמיר המקורי
30/04/2023 20:15:50
Reply to  etayef

100+

etayef
etayef
30/04/2023 20:28:28
Reply to  etayef

שמעון מצטער, אבל בעולם המערבי נהוג לשפוט עפ"י תצפיות, סטטיסטיקות וטיעונים מבוססים. להגיד אני ראיתי ולכן אני צודק, קצת שייך לעולמות תוכן משיחיים, דתיים.
מה גם שלא כולם חושבים כמוך.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/04/2023 19:08:26
Reply to  etayef

המשחק של הלייקרס יותר פיזי, בולי בול בכל מובן המילה, נכנסים יותר לצבע סוחטים יותר עבירות. שמעון צודק לחלוטין השיפוט הבלתי מאוזן לחלוטין+ הכסף הגדול הרסו כל זכר להגנה. אף פעם לא היה כזה קל לקלוע בNBA.
.
ג׳ה מוראנט עוזב את המתקיף ונותן לו לקלוע לייאף/ דאנק בלי שמירה, אותו דבר יאנג… ההגנה של הסאנס …שחקנים זורקים זין בהגנה מאפשרים זריקות אימון במקום להילחם, הNBA ממזמן זה לא כדרוסל זה אלא מכונת מזומנים שנועדה לספק בידור לקהל ולמי אכפת מהגנה.
.
ג׳ה עם חוזה של 250 מליון דולר ואנשים מצפים שהוא יבכה מזה שהוא הפסיד במשחק בפלייאוף.

עגל
30/04/2023 15:47:55

תודה מנחם.
אכן היו זמנים באמריקה. מה שפי ג'יי בראון עשה שם לצ'ארלי וורד (?) הה סלטה יפהפייה.
גרין לא ניסה לפצוע במודע, זה היה האינסטינקט שלו להרים רגל. ככה הוא משחק, פרוע.

אשך טמיר המקורי
30/04/2023 20:02:51

תודה דוקטור, אחד המעורבים המעולים.
איזה כדורסל חזק היה אז.
השחקנים של אז היו אוכלים את הפייק ערסים של היום כמו ג'ה כנשנוש בין הארוחות.
דריימונד צריך להיות מורחק מהכדורסל, איש אלים ומסוכן, זה בנאדם שהולך להסתבך קשות במקרי אלימות בחיים אחרי הכדורסל, בדוק.