מיאמי היט-יומן אליפות (3): על גמר המזרח/רועי ויינברג

עקב תקופת מבחנים, וסדרות משמימות עד כה, יומן האליפות של מיאמי לקח חופשה קצרה, אך הוא חוזר בגדול, עם תובנות מגמר המזרח, לאחר 3 משחקיו.

*

כריס בוש

בוש על הפנים בסדרה הזאת. ברוב המשחקים הוא פותח כסנטר, ומשותק על ידי רוי היברט-בוש קולע 9 נקודות עם 4 ריבאונדים למשחק בכמעט חצי שעה לערב, בנוסף ל-4 עבירות ואחוזים מזעזעים מכל הטווחים (36% מהשדה, 16% מהשלוש), כאשר מדובר בנפילה רצינית לעומת ממוצעיו בעונה הרגילה-16.2 נק' (51.6% מהשדה, 33.9% מהשלוש) ו-6.6 ריב' למשחק, עם 2.4 עבירות בלבד.

כרגע, מיאמי מצליחה לנצח ללא תרומה מצידו, למרות העובדה כי הצבע שלה לוקח 32 ריבאונדים במשחק לאורך הפלייאוף (למזלם, אינדיאנה לוקחת 36), אבל זה יכול להשתנות כבר במשחק הבא. מיאמי צריכה את בוש, והיא צריכה אותו טוב, כדי להגיע לטריפיט.

עכשיו עולה השאלה, איך לעזאזל בוש יחזור לעצמו? בתור התחלה, חשוב לציין כי כרגע אף אחד מהשינויים המוצעים לא צריך להתבצע. אם זה לא שבור, אל תתקן את זה (או תחתים את אנדרו ביינום ואוון טרנר). אבל במידה ומיאמי תדרדר במשחק הרביעי או החמישי עקב פגיעות בריבאונד, הדברים הבאים צריכים להתבצע:

1.העברת בוש לעמדת הפאוור פורוורד-בוש הוא 2.08 מ' על 104 ק"ג, מימדים פיזיים מרשימים, אך נמוך ורזה יותר מרוי היברט (2.20 מ', 126 ק"ג), והמיס מאץ' הזה נותן להיברט יתרון בריבאונד-השחקן אחראי ל-8 ריבאונדים לערב, פי 2 מהבושאוזאור, בסדרה. לכן, במשך חלק גדול מהמשחקים, כריס אנדרסן המועיל (6.7 נק' ו-7.7 ריב' בערב), צריך לשחק לצידו של בוש. אנדרסן מחזיק במימדים דומים לאלה של בוש (2.08 מ', 105 ק"ג), אבל ריבאונדר טוב יותר, שיוכל לכסות את היברט ולהשאיר את בוש מול דיוויד ווסט, שחקן שיותר דומה לו בסגנון משחקו.

2.העברת בוש לחמישייה השנייה-זה עלול לפגוע לשחקן באגו, אבל חמישייה שנייה עם בוש, קול, אלן, ובאטייה (כאשר האסלם ואנדרסן בראשונה) יכולה לשטוף את המגרש, ולשנות מהלכי המשחק ברבע השני. כמובן שפיתרון אחר, כמו רוטציה בינו לבין האסלם, יכול לתרום בצורה משמעותית.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. כמו שכתבת כרגע מיאמי לא צריכים לעשות כלום מול אינדיאנה מספיקים לברון+וייד וכל עוד וייד ממשיך ביכולת הזאת אז כנראה גם סן אנטוניו לא יצליחו לעצור אותם.וייד באמת מדהים הפליאוף הזה,לדעתי בעונה הבאה הוא בכלל לא ישחק וישחק רק בפליאוף

  2. אנדרסן שוקל 111.1 ק"ג ובוש 106.6 ק"ש. 4.5 ק"ג במסת שריר זה המון. לא לחינם הוא מורגש יותר בצבע. חוץ מזה, שבניגוד לבוש והאסלם, הוא משחק מעל הטבעות ומאפשר למיאמי להשיג נקודות גם מנבלות.

      1. אשך, דחילק, יש גבול לכל דבר. על בוש, דוויין, וג'יימס כבר כתבתי: כל אחד מהם תורם המון כסף לצדקה ולילדי גטאות. הם לא נבלות. הם אבות טובים מאד לילדיהם, בוש וג'יימס בעלים נאמנים, וכולם אזרחים חיוביים ביותר.
        ועל אנדרסון אני עומד לכתוב עוד כמה ימים פוסט גדול שיסביר לך מי הוא, למה הוא צובע את עצמו, את עברו, ומה עבר בחייו. אתה תתבייש בעצמך שכינית אותו 'נבלה'.

        1. ברוח זו, מנחם, אני מציע שאוהדי הפועל יפסיקו לקלל את זהבי כי הוא תורם לצדקה ומבקר במחלקות ילדים בבתי חולים, שתפסיק לשנוא את הלייקרס כי רוברט סאקרה הוא נשמה טובה, ושמעכשיו נגביל עצמנו לקריאות "השופט שגה" כי אמא שלו בכלל עובדת בביטוח לאומי.

          1. חוץ מזה, ישנם המון דברים שאנשים לא יודעים ולא מבינים. נדמה לי שזה היית אתה שכתב ש-"אני פשוט לא סובל את הבירדמן וכל הצבעים שלו". אולי אילו ידעת למה הוא צובע את עצמו היית מבין יותר לפני שהיית רץ לחסל אותו. אולי הוא צובע את עצמו כמסווה להתחבא מאחוריו, שזו בדיוק הסיבה?

          2. לא אני כתבתי (לשנוא שחקן על בסיס צבע עור?) אבל לא לסבול מישהו על רקע ספורטיבי זה לפעמים הכרחי, גם אם מחוץ למגרש הוא עוזר לזקנות לחצות את הכביש. למשל, מרבית השחקנים של מכבי ראשון בכדוריד הם נבלות, שום דבר שהם יעשו מחוץ למגרש לא ישנה את זה, זו המציאות ואני לא הייתי יכול להתעלם ממנה גם אם הם היו מפסיקים להיות חבורת סטלנים ונהיים בני אדם מועילים לחברה.

  3. אכן, לא שבור, ואכן אין צורך בצעדים יוצאי דופן.
    כמו שאינדיאנה נראים עכשיו כל מה שצריך לעשות להם זה "בו" קטן בתחילת הרבע השלישי, ומיד נמסות להם הברכיים.

    מול סן אנטוניו יהיו לספולסטרה כמה ימים לחשוב על התאמות, ולמרבה הצער הוא כנראה יצליח.

  4. ואגב משקלים, למציאת משקלו האמיתי של היברט יש להציב במשוואה גם את העובדה שהאשכים שלו ממולאים בהליום.
    נניח נפח של חמישה עשר סמ"ק לאשך, והצפיפות של הליום היא 0.1785 kg/m3 ….
    האם מישהו מהילדים החכמים שלנו יכול למצוא משוואה מתאימה שתסביר את הירידה הדראסטית ביכולתו של הענק העדין הזה?

    1. יכול להיות שההליום באשכים עוזר בהגנה הוורטיקלית? אם יש שם דליפה וחסר הליום זה מסביר את הנפילה ביכולת. בעיקר בהגנה וברי,יבאונד

  5. בהחלט מסכים שמול אינדיאנה מעט מאוד גם מספיק, אבל לא הייתי מסיק מזה מסקנות לסדרה מול סן אנטוניו. בשנה שעברה גם הרבה מאוד כמעט ולא הספיק להיט מול הספרס, והשנה לספרס יש סגל חזק יותר, מחושל יותר וגם איזה יתרון ביתיות קטנטן.

  6. אנשים אתם חיים פה בסרט !! גם אוהבי מיאמי כמו מנחם ורועי וינברג.

    וגם השונאים והמקנאים למינם… כולכם סתמתם את הגולל על אינדי. ואני אומר לכם חד משמעית זה לא נגמר.

    אינדיאנה זה הקבוצה הכי הכי טובה בליגה !!! משהו נדפק להם במוח. כנראה המכשפה הסרבית עשתה שם וודו,

    מיאמי היא קבוצה שבירה, וגם במשחקים שניצחה מיאמי, אינדי הראתה לפרקים עליונות מוחלטת בעיקר בצבע. עד שהגיע הכישוף.

    1. כמובן הפוטנציאל שלהם, זה הקבוצה הכי טובה בליגה.

      ומה שהם ממצים ממנו זה קבוצה שהייתה צריכה לעוף מול מכבי אלקטרה תל אביב….. או אטלנטה הוקס לחילופין..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט