חם מהתנור: מרקאנן השחקן המשתפר, יודוקה מאמן הרוקטס

שחקנה של היוטה ג'אז לאורי מרקאנן נבחר לשחקן המשתפר של הליגה. מרקאנן שעבר לג'אז בטרייד על דונובן מיצ'ל רשם עונה של 25.6 נקודות למשחק ו-8.6 ריבאונדים בזמן שהוא מדייק ב-39.1% מעבר לקשת ו58.6% אפקטיבי. הוא שיפר את ממוצעיו ב-9.8 נקודות למשחק וב-2.9 ריבאונדים. מרקאנן זכה ל-69 הצבעות מקום ראשון והקדים בפער ניכר את שיי גילגוס אלכסנדר במקום השני ואת ג'יילן ברונסון במקום השלישי. כדי לנוח על זרי הדפנה הפורוורד המוכשר מבלה את הקיץ במדי הצבא הפיני שם הוא ממלא את שרות החובה שלו.

*

היוסטון רוקטס הגיעו לסיכום עם אימה יודוקה שיאמן את הקבוצה החל מהעונה הבאה. יודוקה שהוביל את הסלטיקס לגמר ה-NBA בעונה שעברה הושעה במפתיע לפני פתיחת העונה עקב מערכת יחסים בעייתית עם עובדת של המועדון. הוא יחליף את סטיבן סילאס שפוטר בתום העונה. הרוקטס מחזיקים בסגל צעיר ויקוו גם להשיג את אחת משתי הבחירות הראשונות בדראפט.

*

הליגה השעתה את דז'ונטה מורי ממשחק אחד עקב יצירת מגע עם שופט בסיום משחק מספר 4 מול הסלטיקס. ההשעיה מציבה את ההוקס בעמדת נחיתות גדולה עוד יותר לקראת משחק ההדחה מול הסלטיקס הלילה.

*

עדכוני פציעות מרחבי הליגה:

  • ד'ארון פוקס שבר קצה אצבע ביד שמאל הזורקת לקראת סיום משחק מספר ארבע מול הווריורס. השתתפותו במשחק מספר 5 מוטלת כרגע בספק רב למרות שמתוך הקבוצה נשמעו קולות אופטימיים כי יצליחו למצוא דרך בה הגארד הנפיץ יוכל לשחק עם הפציעה שמן הסתם תגביל אותו.
  • פורוורד מינסוטה קייל אנדרסון, נפגע בעינו וייעדר ממשחק מספר 5 מול הדנבר נאגטס. הפציעה הגיע ממכה שספג דווקא מחברו לקבוצה אנ'תוני אדווארדס.
  • קוואי לנארד ייעדר גם ממשחק מספר 5 מול הפיניקס סאנס לאחר שנעדר כבר משני המשחקים הקודמים עקב החמרה בפציעה בברכו אותה ספג במשחק מספר 1. פול ג'ורג' ימשיך גם הוא להיעדר כשהקבוצה נמצאת עם הגב לקיר במשחק חוץ בפיניקס.
  • הסטטוס של ג'ואל אמביד לקראת פתיחת סדרת הסיבוב השני עדיין לא ברור וייתכן כי השחקן יחמיץ את המשחקים הראשונים בסדרה (לכשתיפתח) עקב המתיחה ברצועת ה-LCL בברכו הימנית.

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. כמה לא חכם צריך להיות שחקן בשביל לעשות כזה צעד, ולהיות מורחק ממשחק פלייאוף מכריע?
    מבאס לראות את רשימת הפצועים ואת ההשפעה שלה על השלב הראשון

    1. מאין לך שהפציעה של אמביד אינה אמתית???
      זה שהיריבה הבאה היא הסחטיקס לא מחייב שהפציעה לא אמתית. פציעות יכולות להיות לפי כל סדרה לכל שחקן.
      מאחל לכל הפצועים להחלים במהרה ושלא יהיו יותר פציעות לכל שחקן שהוא
      אך אם כבר קורים לצערינו פציעות שהפעם הסלטיקס לא ייפגעו מזה לעומת שנה שעברה. יעזור לזה עם המאמן ישתף עשרה שחקנים לפחות ולא רק שמונה ושהנובילים לא ישחקו יותר מ-35 דקות אם לא באמת צריכים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט