חם מהתנור: סופשבוע/רועי ויינברג

בשורות טובות לאוקלהומה סיטי: מצבו של סרג' איבאקה השתפר, והוא עובר בדיקות יומיומיות שמוודאות כשירותו למשחק, וייתכן ואף ישחק בגמר המערב, נגד סן אנטוניו ספרס. כזכור, הפורוורד היה אמור להחמיץ כל הפלייאוף עם פציעה בשוק השמאלי. "ההתקדמות שלו בימים האחרונים הייתה פנטסטית", אמר מנג'ר אוקלהומה, סם פרסטי. "אני לא חושב שאחד מאיתנו חשב שנעמוד פה עכשיו ונדבר על זה. אנחנו מוקירים תודה על כך". מנגד, בסן אנטוניו לא נשמעו מופתעים מהחזרה האפשרית של איבאקה, שייתכן וישחק במשחק השלישי בסדרה, ביום ראשון באוקלהומה-"ידענו שהוא יחזור, וזה טוב. אף אחד לא רוצה שמישהו יפספס פלייאוף שלם. היו לנו בחורים שפספסו פלייאופים בעבר. זה מבאס. אם הוא חוזר-ואני בטוח שכן, כפי שאמרתי מהתחלה, זה יהיה נהדר". סן אנטוניו מובילה בסדרה, 2-0.

*

למרות זעזוע המוח של פול ג'ורג', השחקן ישחק במשחק השלישי בין מיאמי ואינדיאנה, בלילה שבין שבת וראשון. אינדיאנה הודיעו כי הוא כשיר לחזור לפעילות כדורסלנית, וישחק אם לא יהיו אירועים בלתי צפויים. כזכור, ג'ורג' איבד ההכרה למספר שניות על המגרש במשחק השני, לאחר שנפגע מבעיטה של דווין וויד.

*

יכול להיות שגרג אודן יחזור לשחק בפלייאוף-השחקן הודיע שהוא כשיר, ויוכל לשחק מתי שספולסטרה ירצה אותו על המגרש. מאמן מיאמי אמר שזאת אפשרות, והוא יכול לקבל כמות נכבדת של דקות במשחק השלישי.

*

דונלד סטרלינג החליט לתת לאשתו, שלי סטרלינג, את הזכות לנהל המשא ומתן על מכירת הקבוצה, אשר הוכרחה על ידי האנ.בי.איי. קבוצה חדשה, של משקיעים סינים, מעוניינת ברכישת הקבוצה, כאשר אחד מהמשקיעים הנו האול-סטאר יאו מינג. בנוסף, שחקן הקבוצה לשעבר, גרנט היל, נמצא בקבוצת משקיעים נפרדת שרוצה בעלות על הקבוצה.

*

עדכוני מאמנים:

קליבלנד ראיינה את מאמן אוניברסיטת פלורידה, בילי דונובן, ומעוניינת במאמן פניקס לשעבר, אלווין ג'נטרי. גם הג'אז מעוניינת בג'נטרי.

מינסוטה ראיינו את מאמן ממפיס, דייב ירגר, שנחשב למועמד מוביל למשרה בטימברוולבס.

*

שין באטייה יוכתר מחר בתואר "השחקן הקבוצתי של השנה", הידוע גם כפרס טווימן-סטוקס, ונחשב לפרס בו זוכה השחקן הקבוצתי ביותר בליגה. הפרס נקרא על שמם של ג'ק טווימן ומוריס סטוקס, שחקני סינסטי רויאלס לשעבר-סטוקס (16.4 נק' ו-17.3 ריב' למשחק) סבל מפציעת ראש קשה ב-1958, וטווימן (19.2 נק', 6 ריב') הפך לאפוטרופוס החוקי שלו עד מותו של הראשון ב-1970. הפרס מוענק החל מהשנה שעברה, בה זכה בו שחקן דטרויט, צ'אנסי בילאפס. באותה שנה באטייה הגיע למקום השני בכמות הקולות.

*

נשיא דנבר, ג'וש קרונק אמר שאין מצב שבריאן שואו יעבור לניו יורק כדי לאמן הניקס

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. ציטוט שג'ף מקדונלד מביא:

    Jeff McDonald: "If Ibaka plays in this series, I will shave my head, don a dress, adopt an Irish lilt and sing karaoke as Sinead O'Connor." — Scott Brooks –

    מה זה irish lilt?

  2. שמח מאוד על איבקה, מוסיף המון לספורטיביות ולרמה.
    עדיין חושב שהספרס יקחו, אבל זו דחיפה מקצועית אדירה לאוקלהומה ועוד יותר דחיפה עצומה מוראלית, יכול לדחוף אותם כמו הניצחון אחרי נאום דוראנט..

  3. מה קורה עם הבחירות לחמישיות העונה בנ.ב.א
    מישהו יודע ?
    האם פספסתי משהו והעניין פורסם ?
    תודה מראש לכל המשיבים .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט