חם מהתנור: מייק בראון מאמן העונה

לאחר שהקולגות שלו בחרו בו כמאמן הטוב ביותר העונה ,נבחר, מאמנה של סקרמנטו קינגס מייק בראון, למאמן העונה גם על ידי המדיה. בראון הוביל את הקינגס לפלייאוף לאחד 16 שנות העדרות של המועדון בזמן שהקבוצה מציגה את ההתקפה הטובה בליגה. זו גם הפעם הראשונה שמאמן העונה נבחר פה אחד במקום הראשון על ידי מאה חברי הפאנל. הרחק מאחורי בראון בדירוג הגיעו מארק דייגנו מאמן הת'אנדר שקיבל 48 קולות מקום שני וג'ו מאזולה מאמן הסלטיקס שזכה ל-18 קולות מקום שני. עבור בראון זו הזכייה השנייה בתואר לאחר שזכה לכבוד לראשונה בעונת 2009 כשאימן את הקליבלנד קאבלירס.

עוד אתמול פורסם כי כוכב הקינגס ד'ארון פוקס נבחר לשחקן הקלאץ' של העונה. זהו פרס חדש שהליגה מעניקה על שמו של ג'רי ווסט. פוקס הוביל את כל שחקני הליגה בנקודות ברגעי ההכרעה עם 194 כשהוא מדייק ב-53% ברגעים אלו.

*

הוושינגטון וויזארדס פיטרו את הג'נרל מנג'ר טומי שפארד לאחר עוד עונה מתחת לציפיות. שפארד שנמצא בהנהלה מ-2003 קודם לתפקיד לאחר עזיבתו של ארני גרנפלד ב-2019. בעלי הקבוצה טד לאונסיס ציין בהודעה הרשמית שהכישלון להגיע לפלייאוף בשתי העונות האחרונות היה אכזבה גדולה למועדון ולאוהדים.

*

שחקנה של הגולדן סטייט ווריורס, דריימונד גרין, הורחק ממשחק אחד לאחר הדריכה על דומנטס סבוניס והפרובוקציות המוגזמות לקהל האוהדים של סקרמנטו.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

    1. שמעון, אחת ולתמיד, מה הקטע עם הכינוי הסופר מוזר הזה? היה לך פטיש לדחואן וגנר? גם בתור אחד שיחסית עוקב אחרי השטויות וההומור הפנימי של האתר הזה אני קצת איבדתי אותך פה.

  1. הרבה שנים לא החזקתי ממנו וחשבתי שמדובר בבחור שמביאים בשביל שכוכבים יהיו מרוצים. השנה הוא לימד אותי לקח הממזר, דפק תצוגת אימון מדהימה. עוד אחד שעשה שם עבודה מצויינת זה המנג'ר מקנייר שבנה לו סגל משובח.

  2. לי באופן אישי מייק בראון סתם את הפה לגמרי אחרי תצוגת האימון שלו העונה. לא ידעתי שהוא כזה. בחירה מוצדקת לגמרי.

  3. אין יותר ראויים משניהם, בראון פשוט ביצפר באימון ומגיב מצויין לתרחישים המגרש, דארון כוכב ושחקן קלאץ לעילא.
    אני גם אוהב את התספורת החדשה, מראה בגרות ולא דורשת עבודה, להבדיל גבות שחי ופלאברה של דיאנג'ל'ה ראסל.

  4. אני חשבתי שהוא מאמן מעולה הייתי בטוחצשהוא מאמן העונה ושמחתי עם ההצלחה שלו בסאק. אבל אחרי שראיתי את הגועל נפש של סבוניס איבדתי את הסימפטיה אליו. הכל מכוון מלמעלה כולל להוציא את גרין מהשלווה. לא מדובר בג'נטלמן. הוא סתם כמו מלא אנשים אחרים לא שווה כלום.
    איכס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט