לאן ייקח LOVE את אהבתו? (2) / מנחם לס

 

 

3.  יוסטון רוקטס

מה הם יכולים להציע כפתיון?

ג'יימס הארדן, עומר אסיק, ג'רמי לין, טרנס ג'ונס, טרוי דניאלס.

אם יוסטון מציעה את הארדן ואסיק יחד, יש להם סכוי. הארדן יהווה פתיון גדול, ומינסוטה תאמין שקומביציה של הארדן ואסיק (אני יודע שיש להם סנטר אבל לאסיק הוא לא יהווה איום כדווייט הואורד), או הארדן וטרנס ג'ונס תספיק להם להתקדם ולעשות את הפלייאוף. לקווין לאב זה יהיה אטרקטיבי כי הוא משחק עם האוארד כסנטר, ועם המאמר שלקח אותו בדראפט, קווין מקהייל.

סכויים? 10%

 

4. בוסטון סלטיקס

מה הם יכולים להציע כפתיון?

ג'רד סולינג'ר, ברנדון באס, ג'ואל אנטוני, קית' בוגנס, בחירת דראפט.

לסלטיקס ישנן בחירות דראפט של ברוקלין נטס, וכן  בחירה UNPROTECTED ב-2015 של הקליפרס, ו-PROTECTED  של פילדלפיה. קווין לאב ישמח לשחק עם ראז'ון רונדו, אבל לא תהיה לו סבלנות להתחיל שוב עם קבוצה הבונה את עצמה.

סכויים? 4%

 

5. קליבלנד קאבס

מה הם יכולים להציע כפתיון?

דיון וייטרס, טריסטן ת'ומפסון, אנדרסון וורג'או, בחירת דראפט ראשונה העונה?

לךתדע מה מינסוטה מרגישה בקשר לבחירת הדראפט הראשונה שקליבלנד תתן למינסוטה בשמחה, ותוסיף את ווייטרס! אם לא, וייטרס, ת'ומפסון, ושמי בחירות 2015 יכולים לעניין את מיסוטה. קליבלנד יכולה להציע לו לשחק עם קרי אירוינג וג'ואל אמבריד אן אנדרו ויגינס. לקליבלנד ישנן גם שתי בחירות (PROTECTED) ל-2015 ממיאמי וממפיס. השאלה היא אם לאב יסכים לשחק בעיר מושלגת ב-4 השנים הבאות.

סכויים? 3%

********

כל שאר הקבוצות יחד – 3%

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. אני במקום יוסטון מנסה להחתים הקיץ את בראדלי

    ושולח את אסיק בטרייד לניו אורלינס במקום אנדרסון או לדנבר במקום וילסון צ'אנדלר.

    ועל הדרך מחתים את ספנסר האוז

    ומחליף את לין בתמורה להיל מאינדיאנה

  2. אין סיכוי שבעולם שיוסטון יעבירו את הארדן. יעבירו את הווארד לפניו. אני הייתי מבסוט להווארד תמורת לאב, אבל גם זה לא יקרה.
    הדרך היחידה של יוסטון לקבל את לאב בלי קבוצה שלישית זה לשלוח את ג׳ונס, פרסונס ואסיק יחד עם בחירת דראפט. אני מקווה שזה לא יקרה.
    לגבי בוסטון- הסיכוי שלהם גבוה בהרבה. יש להם מה להציע בבחירות דראפט של השנה ושנה הבאה, יחד עם סאלינג׳ר, ושמינסוטה יקחו את החוזה של וולאס. (הם גם ככה הולכים לבנייה מחדש)
    עכשיו רק יהיו צריכים לשכנע את לאב ששנה אח״כ הם ילכו על סופרסטאר שלישי בכל הכח.
    לדעתי בוסטון תיקח אותו בסוף, וזה אני אומר כל השנה

  3. טוףףףף אז ככה –

    1. יוסטון –
    מישהו שכח לקחת את הכדורים שלו היום.

    2. בוסטון –
    הם לא צריכים להציע את סאלינג'ר.
    ההצעה שלהם תהיה 6, 17, בחירה עתידית, והחוזים המסתיימים של באס ואנתוני.
    זו עדיין תהיה ההצעה הכי טובה שמינסוטה תקבל, אלא אם כן קליבלנד או אורלנדו (כן אורלנדו) יכנסו לתמונה, ובמקרה כזה סאלינג'ר לא ישנה שום דבר…

    לא שזה ממש חשוב, כי מה שנשאר בבוסטון אחרי הטרייד לא עולה בכלום על מה שיש ללאב במינסוטה (+ הבחירה ה13), ולא יגרום לו להתחייב להישאר שם, אז טרייד לא יקרה ממילא.

    ובוגאנס לא נחוץ כדי שהטרייד יעבור מבחינת שכר, מינסוטה לא ירצו אותו, ובוסטון יממשו את האופציה שלהם לשחרר אותו ללא תמורה בכל מקרה.
    יש סיכוי מסויים שהא יכלל כי זה נותן לבוסטון אופציה לשמור על הזכויות להאמפריז ובייליס, אבל הוא ממש לא נחוץ כדי שהעסקה "תעבור".

    3. קליבלנד –

    עם טונות של מקום מתחת לתקרת השכר – בשביל מה כל השחקנים האלה בטרייד ?

    קליבלנד מציעה את הבחירה הראשונה תמורת לאב – והעסק סגור.

    אבל כדי שהם ירצו לעשות את זה (כלומר כדי שלאב יסכים להישאר שם), הם צריכים קודם להביא כוכב נוסף, ובהחלט יש להם סיכוי לעשות את זה בעזרת שאר הנכסים שלהם.

  4. למינסוטה יש סנטר טוב בדמות פקוביץ שהוא שחקן התקפה הרבה יותר טוב מאסיק. אין להם גבוה חוסם ואתלטי וזאצ הייתה הבעיה שלהם כל השנה. יחד עם רוביו כמובן…
    אם יקבלו בחירה ראשונה זה יכול לשנות להם משמעותית והם ילכו על זה.

    הייתי שם את לאב ליד איבאקה זה היה חותם את האליפות של התאנדר…

    נותן בתמורה את אדאמס ספולושה האשים תביט והרכז המחליף המצוין של אוקלוהומה שיסגור לטימברוולבס את הפינה. יכולה להיות טרייד מעולה

  5. מישהו מוכן להסביר לי מה עובר על קליבלנד? איך בעונה שיותר מחצי קבוצות הליגה עשו טנקינג סליחה הלכו על הצערה הם זוכים בפיס ומקבלים בחירה ראשונה ויש שמועות שהם רוצים לעשות טריים על הבחירה הזאת ??? מה עובר עליהם????

    1. Not saying that it is a great idea, but it is not an entirely stupid idea as well. Love gives about 25 points and 12 rebounds. True that embiid can become even better, but really who knows. How many players eventually become exactly what we expected (fantasized) them to be? How many ending up producing Love's numbers?. Having said that, I don't think it is a a good idea for both. Bad match for Love professionally (also another boring city), and as for Cleveland, Embiid is probably a better fit, and their ticket for bigger things in life. e

      1. אברי לאב עם כלה כבוד ואני מת שבסוף יגיע לייקרס אך עדיין הוא לא הוכיח שום יכולת לסחוב את הקבוצה שלו. פה אתה בוחר שחקן שכנראה ישנה את הקבוצה שלך מעבר לכך שהוא גם על חוזה רוקי אז נשאר לך עדיין מלא כסף להביא סופרסטאר גם מבלי לוותר על הבחירה

  6. מה הסיפור עם האסיק (או אשיק?) הזה? כל הזמן אתם מתייחסים אליו כאיזה קלף רציני שיוסטון מחזיקה. מה הוא בכלל עשה בליגה הזאת חוץ מלדפוק ליוסטון את העונה עם הדרישה המגוחכת שלו לטרייד. סתם גבוה עם ידיים טובות.
    ולאב? לא הצליח אפילו להגיע לפלייאוף כבר כמעט עשור אז כנראה שהוא לא פרנרצ׳רייז פלייר. כרמלו, הוא הפרס הגדול ואחריו קבוצות כמו שיקגו וגולדן סטייט צריכות לרדוף

  7. בקליבלנד יש גם את קיירי וגם את אנקל דרו ששניהם חברים של הלאב הזה

    לדעתי הוא יכול לגמור בלייקרס בקלות
    בחירת דראפט ואיזה קומבינה עם הבחירה של קליבלנד שתשלח לשם את גאסול או משהו כזה
    ו

  8. הוא צריך ללכת לשיקגו.
    עם מאמן כמו ת'יבודו, שחקנים כמו נואה רוז(רק שיהיה בריא) ובאטלר זה יכול לעבוד

  9. למה שיוסטון יתנו את הארדן יקשקשן בשנקל?
    הכי סביר זאת קליבלנד שירצו ליצור טריו של קיירי, לברון ולאב.
    מינסוטה תתן את לאב תמורת הבחירה הראשונה בדראפט ותבחר את וויגינס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט