חם מהתנור: יום חמישי/רועי ויינברג

הלייקרס מתקדמת בקשר לחיפוש המאמן- הקבוצה ראיינה את שחקנה לשעבר, ומאמן הנטס, הפליקינס והקאבלירס בעברו, ביירון סקוט, למשרת המאמן הראשי. סקוט, שזכה ב-3 אליפויות עם הלייקרס, זכה בתואר מאמן השנה עם הפליקינס ב-2008, אימן פעמיים באול-סטאר (2002 ו-2008), והגיע עם הנטס פעמיים למעמד הגמר, בו הפסידו ללייקרס.

מועמד נוסף למשרה, שאמר כי התראיין לתפקיד, זהו מאמן העבר מייק דאנליבי. לדאנליבי ישנן 17 שנות ניסיון באימון, ואימן הלייקרס, הקליפרס, הלייקרס והבלייזרס. שיאו כמאמן-זכייה בתואר מאמן השנה ב-1999. כמאמן הלייקרס לאחר פט ריילי, הוא הגיע עם הקבוצה לגמר ב-1991, בו הפסידה לבולס של ג'ורדן.

מיץ' קופצ'אק אמר כי הוא רוצה לשכור מאמן שיוציא את המיטב מבראיינט, וזה רק הגביר השמועות בקשר למינוי אפשרי של שחקן העבר, דריק פישר, כמאמן בעונה הבאה. פישר נחשב קרוב לבראיינט, ושיחק בלייקרס בעבר (5 אליפויות עם הקבוצה). כרגע קבוצתו, אוקלהומה, מעוניינת (על סמך הדיווחים) להפכו לשחקן/עוזר מאמן בעונה הבאה.

*

מועמד חדש לאימון הניקס, מלבד פישר (כאשר שיחק תחת ג'קסון בתקופתו בלייקרס)-טיירון לו. לו שיחק בעבר בלייקרס של ג'קסון, וזכה עמם ב-2 אליפויות. הוא משמש כעוזר מאמן ב-5 השנים האחרונות, כולן עם דוק ריברס-בבוסטון, ולאחר מכן בקליפרס. הניקס עדיין לא דיברו עם לו;הם זקוקים לאישור ריברס. לו חבר של אנטוני, ומינויו יכול להשאיר השחקן בניקס.

*

הג'אז ממשיכה לראיין מועמדים למשרת המאמן הראשי, וצפוייה לראיין את עוזרו של ריברס בקליפרס, אלווין ג'נטרי. ג'נטרי אימן ב-705 משחקי נבא, ובקריירת האימון הארוכה הוביל את הסאנס לגמר האזורי, הישג השיא של המאמן בקריירה.

*

קליבלנד פתוחה בקשר לטרייד על הבחירה הראשונה בדראפט. מנג'ר הקבוצה, דיוויד גריפין, אמר כי הגיעו הצעות לקבוצה בקשר לבחירה הראשונה, והוא ישקול אותן עד ל-26 ביוני: מועד הדראפט עצמו. מקורות טוענים כי במידה והבחירה תשאר אצל קליבלנד, אמביד צפוי להבחר בבחירה הראשונה, כל עוד מצב הגב שלו בסדר.

הקבוצה אמרה שאין לה תקופת זמן לבחירת המאמן הראשי, ושהיא מחפשת אחד "שיחבוט הום ראן"-יביא אליפות. למרות זאת, דווח כי המועדון מעוניין במאמן ממפיס לשעבר, ליונל הולינס, שמצידו מעוניין לאמן הקבוצה.

*

בעיות בממפיס-בעלי הקבוצה, רוברט פראה, רב עם ההנהלה, פיטר עוזר המנג'ר, סטו לאש, וגם מאמן הקבוצה, דייב ירגר, ואחד מבכירי ההנהלה, האנליסט ג'ון הולינגר, בדרך החוצה. ירגר נחשב כמועמד לאימון במינסוטה. מנכ"ל הקבוצה, ג'ייסון לווין, שוקל התפטרות.

*

שרלוט שינתה רשמית את שמה לשרלוט הורנטס, שם הזהה לקבוצה השיחקה בעיר מ-1988 עד ל-2002, לאחר שניו אורלינס שינתה את שמה מהורנטס לפליקינס. בקבוצה חגגו את הנפילה של בחירת הפיסטונס מהמקום השמיני, בו הייתה צפויה להיות (72.5%), למקום התשיעי, מה שהפכה לבחירת ההורנטס. זה מעניק לשרלוט בחירת סיבוב ראשון יחידה (הבחירה המקורית הועברה לבולס), ולפי האתר דראפט אקספרס, הקבוצה צפויה לבחור בפאוור פורוורד הקרואטי, דאריו סאריץ'.

*

סטאר הפייסרס, פול ג'ורג', סובל מזעזוע מוח, לאחר שנפגע ממכה של וויד בראשו במהלך המשחק השני בין מיאמי לאינדיאנה. השחקן אמר כי היה לו בלאק אאוט זמן קצר לאחר המהלך, אך הכחיש סחרחורות, בחילות, ובעיות ראייה כאשר הצוות הרפואי של אינדיאנה טיפל בו. ברביעי בבוקר הוא עבר סדרת בדיקות, ולאחריה נוירולוג (רופא המוח) של הפייסרס אמר כי היה לו זעזוע מוח, ואיבוד הכרה לזמן קצר במשחק, לאחר המהלך.

לפי פרוטוקול הליגה בקשר לזעזועי מוח, השחקנים צריכים לעבור מספר שלבים לפני החזרה-רכיבה על אופניים מיוחדים, ריצה, תרגילי זריזות, ותרגילים קבוצתיים ללא מגע בכדור, בטרם יחזור לשחק. ג'ורג' בספק לקראת המשחק הבא, וההחלטה הסופית תוחלט על ידי טריינר הקבוצה, בשיתוף עם אחראי הליגה בקשר לזעזועי מוח, ד"ר ג'פרי קוצ'ר.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. קליבלנד היתה ונשארה קבוצה עם ניהול גרוע .. מה הם מחפשים טרייד את מי כבר אפשר לקבל , מקסימום את לאב , לא בטוח שהוא יסכים לחתום לפני שהוא עובר…
    יש להם בחירה ראשונה בדרפט איכותי והם מחפשים איך להרוס ..
    קחו את ויגנס או אמביד אם בריא ותבנו מסביב להם ..
    קחו את בוזר והחוזה שלו וצלנדר תחתימו את דאנג על 16 לשנתיים ותעשו טרייד על ויטרס בנט ותומסון תמורת שחקני ספסל יעיילים ויש קבוצה רצינית…
    יראו שהם באמת טובים ואולי גם לברןו יבוא שנה אחרי.. בכל מקרה נשאר כסף בתקרת השכר לעוד כוכב חוץ מקירי והחוזה מקס שיהיה לו

  2. טיירון לו לבטח לא יביא לו את זה. נמאס לי לשמוע על כל הטירונים האלה שמקושרים אלינו. תנו לי את ג'ף ואן גנדי או דייב יורגר ואני מבסוט.

  3. לנסות להעיף את גי אר סמית
    ולעשות טרייד על פלטון
    לשחק רק עם צעירים ובעזרת השם עוד שנתיים העתיד יראה ורוד

  4. איך לעזאזל 2 הפרנצ'ייזים הכי גדולים באנ.בי.איי תולים את העתיד המקצועי שלהם בשחקן אחד, או בגיל 35+ עם בעיות ברכיים או בסקורר אנוכי שלא הצליח להוביל קבוצה וכנראה יהפוך במקרה הטוב לגרסה המשופרת של ברנרד קינג? זה לא מסתדר, מנצחים דרך מאמנים, לא שחקנים

  5. דאנליבי לא ממש מועמד.
    הוא פשוט ביחסים טובים עם הלייקרס והם מנסים לעזור לו להעלות את המוניטין שלו כדי שימצא עבודה בקבוצה אחרת.

    סקוט תמיד היה המועמד הברור אם לא יצליחו למצוא מישהו שהם ממש רוצים.

    לדעתי גם פישר חזק חזק בתמונה אם יחליט שהוא בכלל מעוניין לאמןץ

  6. הדברים הכי חשובים שפישר יכול לעשות זה להסתדר טוב עם קובי בעונה הבאה, ובעוד שנתיים למשוך לקבוצה את דוראנט.

    אבל כרגע עוד לא ברור אם פישר בכלל רוצה לאמן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט