מעורב הופס ליום ה': פול ג'ורג' סובל מזעזוע מוח / מנחם לס

 

על הבוקר תהיה לי יותר אינפורמציה בעברית, וכן אשלים את הפוסט.

זה בינתיים:

 

ndiana Pacers All-Star swingman Paul George was diagnosed with a concussion Wednesday just hours after he took a hit to the head from Dwyane Wade during Game 2 of the Eastern Conference finals, the team announced.

George now will begin the NBA-mandated protocol for return to action, the Pacers said. There is no timeframe to complete it.

Game 3 is Saturday night in Miami with the series tied at 1-1.

 

More from ESPN.com

Paul George struggled from the floor and then got kneed in the head as the Pacers' shot for control fell short, Michael Wallace writes. Story

 

Wade accidentally hit George in the back of the head with his knee during the fourth quarter Tuesday night as the two were battling for a loose ball. George remained in the game for the duration of the Pacers' 87-83 loss, but afterward he told reporters that he had blacked out and then had blurred vision in the contest's final four or five minutes.

In a statement, the Pacers said George initially "exhibited no symptoms of a concussion" after the game, and "in response to questions from the Pacers' medical staff, he denied dizziness, nausea, and issues with his vision. He was also active and aware of his surroundings. As a result, the Indiana medical staff did not suspect a concussion."

But when George later said he "blacked out" on the play, the team "conducted the NBA-mandated concussion assessment, which did not reveal any active symptoms of concussion."

George, though, had follow-up tests Wednesday morning, at which point he was diagnosed by the Pacers' consulting neurologist with a concussion because he said he had briefly lost consciousness during the game.

"The Indiana Pacers medical team followed the NBA concussion protocol and there was no indication of concussion during the game," Dr. Jeffrey Kutcher, the director of the NBA concussion program, said in a statement. "This case illustrates that concussion evaluation is an ongoing process and manifestations of the injury may not always present immediately."

Under the NBA's return-to-participation protocol for concussions, players must go through "several steps of increasing exertion — from a stationary bike, to jogging, to agility work, to non-contact team drills. With each step, a player must be symptom-free to move to the next step."

The final decision on whether he can return is made by the player's team physician in conjunction with Kutcher.

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. זה בהחלט יכול להסביר חלק מההחלטות שלו ברבע האחרון.

    וקצת יותר ברצינות, רק שירגיש טוב ולא יהיה חסר חלילה במשחק מס' 3 או שללברון יהיה הרבה יותר זמן מהצפוי להתאמן על הפלופינג שלו לקראת הגמר.

    1. אתה באמת חושב שהוא צריך אימון??? בחיים לא שמעתי מישהו חוץ ממנו שמתיימר להיות השחקן הטוב בעולם, פשוט מודה שהוא עושה דברים כאלה, כי צריך לעזור לקבוצה בכל דרך…

  2. לכל מי שחושש בנוגע למצבו של פול – קצת מידע על מה קרה לו:

    גורג' קיבל מכה באזור האחורי של הראש, באונה הנקראת האונה האוקסיפיטלית. באזור זה יושב החלק במוח האחראי על עיבוד נתוני הראייה. לרוב כאשר מקבלים מכה חזקה באזור זה יתכן טשטוש ראייה וראייה כפולה (זאת בנוסף לסימנים הרגילים של זעזוע מוח שכוללים כאב ראש, סחרחורת, ערפול הכרה ועוד).

    החשש הכי גדול במקרים אלו הוא מדימום מוחי בלתי נשלט. בשביל להיות בטוחים שאכן אין דימום כזה. ייתכן (לא בכל מצב!, מאד יושפע מושפע מהקליניקה של אותו אדם) ויחליטו לבצע לו בדיקות הדמיה (לרוב יבוצע דווקא CT ולא MRI).

    כלפי חוץ זה נשמע דווקא כאילו המצב שלו לא דרמטי כל כך וזה נשמע יותר כמו מקרה של זעזוע מוח קל. כמובן שהצרה הגדולה שלו תהייה העבודה שייתכן והוא יסבול בזמן הקרוב מהרבה כאבי ראש וסחרחורות (לא בהכרח), מה שבהחלט יכול להשפיע עליו ביומיום

    נקווה שהוא בסדר ולא קרה לו משהו דרמטי

  3. אגב, עוד מישהוא שם לב שמיאמי משחקים מאוד מלוכלך מול אינדיאנה?
    אני זוכר רק את הברכייה לראש של ג'ורג', את הדחיפה של צ'אלמרס על ווטסון כשהוא היה באוויר, את הבעיטה בזמן ירידה למתפרצת של ווייד על סטיבנסון, את האצבע לעין של ווסט. וזה עוד רק בשתי משחקים. צירוף מקרים? קשה לי להאמין.

    1. מה שאתה אומר זה לכלוך ברובו. מלבד הדחיפה של צ'אלמרס שבאמת היתה מכוונת ומטופשת, המכה שקיבל ווסט נעשתה ללא כוונה בכלל, במהלך שאי אפשר לתכנן. גם הברכייה של וויד נעשתה לאחר שג'ורג' גלש אל הריצפה לרגליים שלו – דבר מאד מסוכן לוויד מצידו של ג'ורג' ולא להיפך. זו סדרה קשה עם פאולים חזקים של שני הצדדים, אבל לא מעבר

      1. אולי אתה צודק. כמו שאמרתי זה התרשמות ראשונית שלי משתי המשחקים הראשונים. אין ספק שיש משחק פיזי של 2 הקבוצות. התחושה שלי היא שאצל מיאמי זה גולש קצת מעבר למותר.

        1. אתה באמת משוה בין הפאולים המלוכלכים של ווייד למה שרואים אצל קובי שברוב המקרים זה בכלל לא בכוונה, מתאים לך לאהוד את מיאמי. איכס!!!!!!

  4. קודם כל גם על קובי אני לא משתגע…

    אבל יש הבדל -לוויד אין גבולות ו-וויד גם פוצע, תראה את מה שהוא עשה לרונדו.

  5. לא סובל את וייד ,שחקן גדול אבל מלוכלך הרבה יותר.
    אם היה נופל בשנות ה90 מזמן הוא היה מקבל ממישהו איזה סנוקרת
    יפה,שהייתה מורידה אותו לקרקע,
    לשחק חזק זה טוב,גם לריב לפעמים זה בסדר.אבל לנסות לפצוע שחקן
    זה כבר המיץ של הזבל,

  6. קובי גם לא משהו, אבל שומרים עליו בצורה מטורפת, נדבקים אליו ונכנסים מתחתיו. וויד כמובן שחקן גדול, אבל לא בליגה שלו, והוא באמת מלוכלך בלי סיבה, הדבר שהכי מעצבן אותי זה דווקא הזריקה של הנעל של ביבי החוצה, כי זה לא משהו שקשור לכלום, סוג של רגע שמסמל את האישיות שלו, פשוט דוחה, וכמובן זה דבר מדבק…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט