מעורב הופס ליום ה': זאק לוויין ו–Joe Dumars named NBA'S Executive Vice President, Head of Basketball Operations

  1. זאק לווין – אני מכנה אותו סטאר- פלוס, בדרך לסופר-סטאר

*שיקגו בולס חזרה מדפיציט 19 לנצח את הרפטורס. אם תרשו לי, אגיד שלווין ב-60%, דמאר דרוזן ב-20%, אלכס קרוסו ב-10% וכל השאר ב-10% עשו זאת.

*תגידו 'אלכס? עם 9 הנקודות שקלע?" אז אני אגיד, 'ראיתם את הרבע הרביעי? הוא גנב כדורים (3), הוא חסם (3), הוא היה בכל מקום. הוא היה הנשמה של הבולס.

*אבל כמובן שזאק עם 39 הנקודות שלו – כולל 13 מ-15 מהקו – היה הגבור, הסטאר של המשחק. שיקגו הרחיבה את המשחק ככל שיכולה הייתה. זאק החל מכדרר מהחצי וכולם ידעו שעם צעדו הענק והניתור שלו (שאני מאמין שהוא טוב עד היום לנצח את אליפות הדאנק) הוא הולך לפרוץ לסל, וזה בדיוק מה שעשה. לא ניתן היה לעצור אותו. אני מוכן להושיט את צווארי החוצה ולהצהיר שהיה זה משחקו הטוב בקריירה, לא רק בגלל גודל משחקו, אלא בגלל גודל המעמד, והעשייה של מה שעשה במשחק חוץ.

*דמאר דרוזן לא היה במיטבו אך כמובן שללא ה-23 נק' שלו ב-10 מ-19 הנצחון לא היה קורה. אבל המאמן בילי דונובן השאיר אותו על הספסל בחלק גדול מהחזרה של הבולס מה-19 הפרש. בתו צרחה עם מין מכשיר בפיה ושמעו אותה בטיווי כשאביה קלע ונראה היה שהכל היה בכיף, אבל עיני הבוחנת גילתה משהו לא שמח בדרוזן. הייתכן שהוא לא אוהב כשזאק לווין גונב את ההצגה? לך תדע. בכל אופן הוא שמח כמו כולם אבל אני גיליתי שמחה די עצורה.

*פסקל סיאקם ממשיך לככב בסנטר ברפטורס. הוא קלע 33 ב-13 מ-22, אבל שני הפאולים שהחמיץ משלוש עם פחות מדקה לסיום עשו את זה לרפטורס. אילו היה קולע אותם ההפרש היה יורד ל-1 ואז כל הפסיכולוגיה של המשחק משתנה. אני לא יכול להלל אותו בגלל החמצת שני הפאולים כשהמשחק היה על הקו.

*פרד ואן-וליט היה עצמו. הוא קלע 7 מ-12 מהטריי ל-26 נקודות, שלשה אחת עם הבאזר לסיום הרבע השלישי בזריקה של חצי נפילה מאחורי קו החצי. איזה גיימר הוא. פטריק בברלי 'שאיים' על פרד שהלילה זה יהיה "ליל האימים" שלו נכשל בהגנה על פרד – למעשה קשה לשמור על פרד הנמוך כפי שקשה לשמור על ג'יילן ברונסון הנמוך מהניקס – אבל להרשות לו 26 נקודות בעוד אתה קולע 3? האיומים של בברלי הפכו לקול ענות (אנות?) חולשה.

*היה זה משחק מהנה שהיה בו הכל. מלחמה…הגנות חזקות…פקה-פקה…כוכב זוהר…נצחון לקבוצה האורחת שאמורה הייתה להפסיד ב-8 נקודות.

2. הבד-בוי התמנה לאחראי על ענייני הכדורסל ב-NBA, כולל "מחליט העונשים והקנסות"

עוד לפני הענקת התפקיד החשוב ביותר ב-NBA – HEAD OF BASKETBALL OPERATIONS – ג'ו דומארס, ה-BAD BOY מחמישיית ה-BAD BOYS של דטרויט – ביל למבייר…ריק מהורן…דניס רודמן – אמרנו? – היה כבר אחראי על הקנסות של ה-NBA. – – הוא ולא אחר תקע לפרד ואן-וליט מטורונטו את ה-$30,000 קנס על שליכלך על השופט בן טיילור.

זה כמו שנותנים לשודד קלייד מ-"בוני אנד קלייד" לשמור על 'BANK OF AMERICA', או אל קפון לשמור על ה-NATIONAL BANK.

מי היו ה-BAD BOYS? ההגדרה הרשמית:

The Detroit Pistons “Bad Boys” was composed mainly of Bill Laimbeer, Isiah Thomas, Rick Mahorn, Dennis Rodman, John Salley, and Joe Dumars. Other players would play key roles coming off of the bench, but the team was labelled as “too physical” mainly because of these players

היו עוד 'רעים': מרק אגווייר, ג'יימס אדוורדס, ויני 'מיקרווייב' ג'ונסון, ויליאם רדפורד, או סקוט הסטינגז. למעשה לא משנה כמה 'טובים' הוריהם גידלו אותם, ברגע שהם שיחקו עבור דטרויט פיסטונס הם הפכו להיות 'רעים'.

הם היו 'רעים' טובים לכדורסל. לחמו בציפורניים ובשיניים על כל כדור. לא חששו לעשות פאול מלוכלך. וכך אחד הנפשות השקטות של הקבוצה – ג'ו דומארס – הפך ל'רע' עם קבלות. גם ג'יימס אדוורדס היה כזה: ענק עם נשמה טובה שלפתע בפיסטונס החל לשחק כמו ביל למבייר שחור.

אלה השחקנים של תקופת הזהב ב-NBA. תקופה שלא תחזור. BYGONE AREA.

חשבתי שתפקיד כזה יתנו לג'ון סטוקטון, אבל אל תתנו לפני 'הילד הטוב' הזה לבלבל אתכם: הוא היה אחד המלוכלכים ביותר אבל הוא עשה את כל השטיקים שלו – מרפקים חדים כסכינים – במין מסתוריות כזו ופנים תמימות. ג'ו דומארס לא היה מלוכלך כביל למבייר – המלוכלך ביותר מכל הבד-בויז – אבל השפעות הליכלוך חילחלו גם למשחקו והוא היה כזה כמו ג'ון סטוקטון עם פנים חפות מפשע, אבל מלוכלך מספיק מעצם היותו 'חלק מהבד-בוי'ז.

ג'ו דומארס הוא בן 59 היום. משך 14 השנים האחרונות הוא היה נשיא דטרויט פיסטונס, אחראי על BASKETBALL OPERATIONS. "רציתי אחד שהיה שם, עשה את זה, ויודע את ההבדל בין FLAGRANT FOUL לבין 'כאילו פלייגרנט'. את ג'ו דומארס יהיה קשה מאד לבלף. בחרתי בו כי הוא המתאים ביותר לג'וב" אמר אדם סילבר, הקומיסיונר של ה-NBA.

3. קייל קוזמה מאמין שהלייקרס מסוגלת לנצח את המערב

3. לג'ימי באטלר יש המון מה להגיד על המשחק: "לא קרה שום דבר"

"לא קרה שום דבר שנצחון על המנצחת בין טורונטו לשיקגו לא יתקן. זה היה תקר בגלגל, לא פחות ולא יותר" – דברי ג'ים באטלר, שמעט בלט יחד עם הירו, נשמעים מוזרים מאד אחרי שמיאמי שיחקה כמו קבוצה ששמו על רגלי שחקניה משקולות של 3 ק"ג.

הוא אמר:

"We'd have to stay confident," Butler said. "We have to know we are capable of winning, if we start out the right way and if we rebound obviously. But it's just, I don't know, shots don't go in, we foul — that's never the recipe for success with us. So come Friday, we've got to play, like, legit the exact opposite that we played tonight."

הנקודה התחתונה היא מאד פשוטה: ס"ה שנה אחרי שמיאמי לקחו את המנצחת בוסטון סלטיקס לשבעה משחקים לפני שהפסידו, הם הפכו לקבוצה השביעית הראשונה בחמש שנים להפסיד את משחק ה-PLAY-IN. יכולת של קבוצה היא לא דבר שאתה יכול לפתוח ולסגור כמו ברז. מיאמי חייבת לעלות כקבוצה שונה לחלוטין ביום ששי, ולא בטוח שהיא תוכל אחרי בושת הפנים מול ההאוקס ששחטה אותה לעיני כל העולם."

5. זאיון ויליאמסון מקשקש ומבלבל יותר מאשר מסביר את מצבו הגופני

זאיון ויליאמסון פצע את שריר ההמסטרינג בינואר ומאז הוא לא שיחק. לפני שבוע כשנשאל על מצבו הוא הגיב – – "אני יכול לעשות הכל". אתמול הוא נשאל שוב, והוא ענה תשובה שרק שימון מבין, ואולי הוא יואיל במחילתו להסבהיר לנו ב'תגובות' מה מצבו של זאיון:

6. לברון: "ל-AD היה נאד במוח כשעשה פאול על מייק קונלי עם שנייה לבאזר"

השלשה של דניס שרודר שברה שוויון 95 ל-95-98. שנייה לפני הסיום מייק קונלי עלה לשלשה ו-AD עשה עליו פאול. הוא קבר את כל השלושה לשוויון והארכה.

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 41 תגובות

  1. אחלה מעורב מנחם
    מעבר למינוי של דומארס, הוחלט שעד שסימונס יחזור מפציעה שזה בערך 2039, הוא יהיה מאמן קליעה בליגה.
    גם זאיון מונה למאמן כושר וחיטוב הגוף.
    מלאווין לא הייתי מתלהב, זה לבן מקפץ שמדי פעם מתפוצץ ולא הרבה מעבר.
    איידי כזה מטומטם, זה כבר פעם שנייה שלו בעבירה ל3 שנגמר הזמן (הקודמת מול דאלאס), בוא נראה אףמה הוא שווה בסדרה קשוחה מול ממפיס וטריפל j

  2. אחלה מעורב דוק, תמיד אפשר לסמוך על השלשול שיתן יחס לנוד.
    אנו ב-ללל גאים באבו בבון מלך השיקוצים,ראש לבלבוסים, שתמיד יתן מוטיבציה לחבריו, וכמובן תמיכה וחבר לקבוצה מדהים.
    תורו של הגבה להיזרק מתחת לאוטובוס,לקראת הבעיטה למדרכה של הדביל וחבורתו

  3. תודה על המעורב מנחם.
    לא זוכר שדומארס כשחקן היה עם אותה התדמית המלוכלכת של שאר חבריו לקבוצה. אז מהבחינה הזו, זה מינוי בסדר.
    צד שני, לשכור אותו אחרי 15 שנים שלו בהנהלת הפיסטונס הנוכחית? זה לא הרזומה הכי מרשים…

    1. הוא כבר עשר שנים לא בהנהלה של הפיסטונס ובגדול באמת די השאיר שם חורבות, אבל הוא גם אחראי לאליפות המיתולוגית ההיא. מאז הספיק להיות קצת מעורב בבניה של הקינגס של היום. לא יודע למה מנחם נזכר בזה עכשיו הוא כבר יותר משנה בתפקיד הנוכחי.

      1. לא עקבתי אחרי הפיסטונס לאחרונה.
        אז רגע, הוא היה עשור בקינגס, עזב ועכשיו הם סופסוף בפלייאוף מהמקום ה3 במערב?
        .
        וזה משחקן שנראה הכי רואה חשבון, מנהל רציני שיש…

  4. דומארס זה הגחבה שנתן לגורדון חוזה הזוי,שלקח את הלוקש של הקליפרז תמורת העתיד, במשמרת שלו הוא קבר ישירות את דטרויט לעשור😂😂😂 מעניין למי דומארס שם את הלשון כדי לקבל ג,וב בהנהלת הליגה

    1. 😂😂😂 בדיוק מה שבאתי לכתוב וראיתי שרשמת אז
      +100
      כמובן שאני הייתי אומר זאת בצורה שונה

      עזבו אתכם באמא שלכם יש לי 200 מיליון הקבוצה מסתדרת בלעדיי אין לי כוח לדחק ולהזיע תנו לי להיות עם הבחורות ועליהן פיצה וקצפת אחרי זה הולך למסיבה עם ליל גון בייבי שיידי כולם יחד ואז נרדם וקם ליום זהה. אם יהיה לי כוח אבוא לשבת במקום הכי טוב באולם על הפרקט על הספסל עם הגורמט שלי.

  5. שיקגו הגיעו במומנט טוב לפלייאין, מזכיר קצת את ניו אורלינס בשנה שעברה שגמגמו ונתנו סיומת טובה
    לברון מגעיל אותי, בא בטענות לכל העולם חוץ מאשר לעצמו
    היה סטטיסט על המגרש ברבע האחרון ובהארכה והלייקרס עשו את הריצה שלהם שסגרה את הנפרש בלעדיו
    זה לא היה נוד בראש של דייויס זאת הייתה התפוצצות של צינור ביוב
    אחד המהלכים הכי טפשיים וחבל שמינסוטה שיחקה ב 21 דרכים להפסיד ולספר לח׳ברה
    אני ממש מקווה ש OKC יבעטו להם בתחת

    1. ראיתי את המשחק בדיליי רציני אבל לברון שיחק די טוב.
      ודיוויס אמנם רך כתמיד אבל הוא נתן הגנה יוצאת מן הכלל, ממש השתדל.

      1. איידי ולברון הגיעו לסיום העונה במצב האופטימלי ביותר מאז עונת הבועה.
        יחסית בריאים ובכושר מעולה.
        ריבס,ואנדרווילט,די לו, שרודר, טרוי בראון, האצ'ימורה משלימים סגל לא רע בכלל סביבם.
        נראה אותם מול הדובים ונהיה חכמים יותר.
        בינתיים נראה טוב.

        1. נכון; עם זאת הם לא שיחקו מספיק זמן ביחד.
          ולברון שחקן ענק אבל אחרי 44 דקות משחק קשה לו להכריע משחקים כמו פעם

      2. הוא עשה מספרים יפים
        ב 8 הדקות שהוא לא שיחק הלייקרס היו ב +20
        הלייקרס הרבה יותר משוחררים בלעדיו
        הוא משרה אווירה מלחיצה
        כל איבוד הוא דופק מבט מאיים לשחקן שאיבד

        1. ראיתי שכתבת בבלוג החי שהפלוס מינוס שלו היה גרוע.
          הוא עדיין שחקן ענק.
          הכי טוב היה אם הוא היה משחק 20 דקות בממוצע; זה גם היה משחרר את החברים וגם היתה לו יותר אנרגיה להגנה.

        2. פלוס מינוס של משחק בודד.
          מכיר את המשפט על שקרים וסטטיסטיקה?
          .
          בדקות הרעות של הלייקרס, כאשר אף אחד לא פגע, אלו היו הנקודות של לברון ששמרו על הקבוצה במשחק.
          יש המון סיבות להתלונן על לברון בפרט ועל מנטליות של כוכבים בכלל,
          אבל הוא מול מינסוטה שיחק חזק בהגנה ועשה את הדברים הקטנים שאפשרו לו להשיג נקודות גם כאשר המשחק פחות זרם (לדוגמה, תנועה ללא כדור. אם ווסטברוק היה משחק ככה היה קשה בהרבה להתלוצץ כל כך הרבה על חשבונו).
          .
          אם מתעקשים לבדוק פלוס מינוס, אז מבט על העונה מלמד מסקנות שונות לגמרי מזון המוצגת בתגובה.

  6. זאק לוין לא נתן עונה משהו ולא בכדי שיקגו למרות סגל כמעט מלא (למעט לונזו) בקושי גירדו פלייאין. הם פשוט מגיעים בתזמון הנכון בכושר טוב ולא היו רחוקים מלהפסיד. אני לא מתרגש מהתפוצצויות התקפיות פה ושם. גם ג'מאל מורי בבועה לפני הפציעה נראה כמו בדרך להיות סופרסטאר, אך אני לא מאמין שאי פעם יגיע. כך שאני נשאר עם כוכב בליגה וטופ 40-50.
    .
    לגבי זאיון זה דווקא מאוד הובן לי. הוא בכושר מחורבן ולא סומך על הגוף מספיק מנטאלית. עם המסה שלו, כל ריצה או קפיצה שיעשה פיצוי עם הגוף או ינחת באופן לא טבעי עלול לגמור אותו. הוא צריך להתגבר על החלק המנטאלי של הפציעה. כשחזרתי ללכת שנה שעברה היה ממש קשה ללמוד את ההליכה הטבעית בלי פיצוי או צליעה או הטעיית גוף. לאתלט שצריך לפעול בעוצמות עם שינויי כיוון מהירים ועוצמה זה קשה ממש. גם KD למשל שהוא בכושר פנומנלי (האנטי זאיון במידה), רץ, קפץ ועשה הכול הרבה לפני שעלה לשחק ממש. היה ממש צריך לעבוד על להחזיר אותו לכושר וביטחון משחק.

  7. תודה מנחם, מכל הבאד בויז דומארס היה הכי פחות רע. רוצח שקט מקסימום – אף פעם לא התחיל פרובוקציות מיותרות. היחיד מכל הקוקואים שם (סליחה, זיק) שהיה לו סיכוי באמת להגיע לג'וב הזה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט