שלושה משחקים מוקדם בליל שבת חשוב לקבוצות המערב / עידו רבינוביץ

שלושה משחקים מוקדם בליל שבת חשוב לקבוצות המערב / עידו רבינוביץ

יוטה ג'אז (44-36) – דנבר נאגטס (28-52), 22:30

הג'אז מארחים את הנאגטס במשחק חסר חשיבות עבור המקומיים. הג'אז נעולים במקום ה-12, ומחכים להגרלת הדראפט לראות האם יתמזל מזלם לבחור בבחירה הראשונה הנשחקת. ניצחון של הנאגטס יבטיח להם את המקום הראשון במערב ומפגש עם קבוצת הפלייאין הנחותה יותר שתגרד את דרכה לפלייאוף.

הנאגטס ישמחו לנצח לאחר שני הפסדים רצופים, המוקדם שביניהם ליוסטון רוקטס ב-21 הפרש כאשר השלישייה המובילה של ניקולה יוקיץ', ג'מאל מארי ומייקל פורטר ג'וניור שיחקו יחד (מארי השלים 10 דקות בלבד).

הג'אז הפסידו את ארבעת משחקיהם האחרונים והשיגו מה שהם רוצים העונה: תצוגה תחרותית חודשים רבים, הורדת הילוך לקראת סיום העונה ועונות קריירה משחקנים משמעותיים לעתיד.

ווקר קסלר, טיילן הורטון טאקר, קולין סקסטון, רודי גיי, ג'ורדן קלארקסון וקלי אוליניק בחוץ אצל וויל הארדי.

ארון גורדון ומייקל פורטר ג'וניור בספק וכנראה יישארו על אזרחי אצל הנאגטס.

הימור: יוטה יפתיעו עם ניצחון ב-9.

סן אנטוניו ספרס (59-21) – מיניסוטה טימברוולבס (40-40), 23:00

הספרס יכולים להגיע לשישים הפסדים, הזאבים מחפשים ניצחון כדי להשאיר סיכוי למקומות 7/8. החבורה של כריס פינץ' מגיעה לאלאמו במה שיכול להתברר כמשחק הבית האחרון של גרג פופוביץ'.

הדורבנים ניצחו שניים משלושת המשחקים האחרונים שלהם, כולל תצוגה של קייטה בייטס דיופ נגד פורטלנד שהקנתה להם ניצחון מול המארחים מאורגון.

הוולבס קטעו רצף של שלושה הפסדים עם ניצחון חשוב על הברוקלין נטס, 107:102. כל החמישייה הפותחת קלעו לפחות 12 נקודות כל אחד, עם 23 נקודות מהמוביל, אנטוני אדווארדס, שירצה להעלות את קבוצתו לפלייאוף שנה שנייה ברציפות.

ג'רמי סוהאן, דווין ואסל, דאג מקדורמט, דוונטה גראהם וקם בירץ' בחוץ אצל הספרס, רומאו לנגפורד בסימן שאלה.

נאז ריד בחוץ במיניסוטה, אוסטין ריברס בספק.

הימור: מיניסוטה ב-22.

לוס אנג'לס קליפרס (38-42) – פורטלנד טרייל בלייזרס (47-33), 23:00

הקליפרס שולטים בגורל שלהם, 2 ניצחונות והם במקום פלייאוף מובטח בלי סייגים. הפסד הלילה לבלייזרס במשחק לפרוטוקול עבורם יכניס פניקה אצל בילי קריסטל, סטיב באלמר וחבריהם אוהדי הקבוצה המדלדלים.

זה משחק עבור קוואי לאונרד להשתלט. לפורטלנד אין הגנה, במיוחד בעמדות הווינג, והוא בכושר נהדר. 25 נקודות במשחק הקריטי האחרון נגד הלייקרס, אך חשוב מכך, 43 דקות! יחד איתו, גם נורמן פאוול היה מבריק עם 27 נקודות מהספסל, הערב הוא יתמודד מול האקסית בדמות פורטלנד.

הבלייזרס כבר השביתו את כל העונה וכמו הג'אז שמשחקים בחלון המוקדם יותר של הלילה, עם העיניים למטרו 92 והכוכב הצרפתי הצעיר שלהם.

אנפרני סיימונס, נאז ליטל, קיאון ג'ונסון, דיי איבו וג'סטיס ווינסלו לא יעלו לפרקט. דרו יובנקס, קם רדיש, טרנטון ווטפורד, שיידון שארפ וקווין נוקס בסימן שאלה אצל צ'ונסי בילאפס.

פול ג'ורג' ומרכוס מוריס לא ישחקו אצל המארחים. אריק גורדון כנראה יעלה למרות הפציעה.

הימור: קליפרס ב-16.

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. תודה על הפריוויו.
    על פניו מינסוטה צריכה ניצחון היום ועל ניו אורלינס בשביל לסיים מקום שמיני (או שביעי בקונסטלציה שהלייקרס יפסידו ליוטה) ולהבטיח לעצמם סיכוי טוב יותר לצלוח את הפליי אין אבל בעוד האוהד הממוצע יחשוב שהמשחק מול השקנאים בבית הוא המוקש אני חושב שיש סיכוי סביר שהם יפסידו דווקא הלילה לספרס.
    שימו לב לנתון העלוב של הטיוולבס –
    הקבוצה היחידה מבין 10 הראשונות במערב שהיא במאזן שלילי נגדה הוא פיניקס (עם מוסיפים את העשירייה של המזרח אז גם מילווקי ובוסטון). לעומת זאת, מול שארלוט, דטרויט, סן אנטוניו, יוסטון ופורטלנד, להלן 5 הגרועות בליגה, היא עומדת על מאזן של 5 ניצחונות מול 10 הפסדים (וגם זה בזכות 3 ניצחונות על יוסטון). 3 ניצחונות היו שמים אותם חמישית במערב…
    בקיצור, הספרס ינצחו הערב את מינסוטה בפעם השלישית

    1. נתון מדהים על מינסוטה. תודה חבר. בתחילת העונה הימרתי על מינסוטה שתגיע לגמר המערב. הגזמתי – אני יודע – אבל יש שם פוטנציאל נפיץ שציפיתי שנראה לפחות חלק ממנו מתגשם. בפועל הם הפכו אותי לטרול חחחחח ועדיין – הנתון שהבאת מראה מה היה עשוי להיות שם העונה עם קצת יותר… אהה… לא יודע איך לקרוא לזה – אולי "ריכוז".
      בכל מקרה – אני עדיין מצפה לסדרה מול ממפיס ונקמה על העונה שעברה. טרול עד הסוף.
      תודה על הפריוויו עידו. יאללה שיגיע כבר הפלייאוף

  2. מעניין שכאוהד לייקרס, אני מקווה לניצחונות של שתי המתחרות שלנו שמשחקות היום.
    הקליפרס ביתרון 0-4 במאזן הפנימי לכן צריך להתרחק מכל שובר שוויון משולש שיכלול אותם, וכמובן שהמקום החמישי הוא משהו שלא כדאי "ליפול" אליו בטעות…
    גם מול הוולבס יש לנו פיגור פנימי, אבל כאן הרצון הוא שהם ינצחו כדי שיהיה להם על מה לשחק מחר מול הפליקנס (למרות שכאן אולי זה פחות קריטי, כי דווקא בבית משולש הם יעברו אותנו ואז שוב נידחק למטה)

  3. בעקבות תוצאות הלילה הלייקרס במצב מסובך אם מנצחים ופשוט אם מפסידים.
    בהפסד – לא משנה מה קורה בשאר המגרשים (רגע זוהיר, יש לנו איתות מעמי פזטל בבלומפילד…) – הם מסיימים 8 בכל מקרה.
    בניצחון – זה כבר תלוי בתוצאות האחרות ויכול להגיע למקום 6, אך גם ל-7 או 8:
    1. מקום 6 יובטח אם הקליפרס ינצחו והווריורס יפסידו, לא משנה מה קורה במשחק של ניו אורלינס.
    2. מקום 8 יקרה אם הקליפרס יפסידו והווריורס ינצחו, וגם ניו אורלינס ינצחו.
    3. מקום 7 יישמר בכל קונסטלציה אחרת.
    .
    בקיצור – כדאי קודם כל לנצח את יוטה שמגיעה בבק טו בק ללוס אנג'לס, ואז גם לקוות שהקליפרס ינצחו בפיניקס, וליתר ביטחון לעודד גם את מינסוטה (מול ניו אורלינס) ופורטלנד (מול הווריורס).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט