הסאנס גברו על הנאגטס וההיט הביסו את הסיקסרס במשחקי חמישי / תומר שנאן

חג שמח לכל הקוראים.

ימים לא פשוטים עוברים עלינו, ואני מאחל לכל קוראי הופס (וגם לאלו שאינם קוראי הופס) חג שקט, בתקווה לימים טובים יותר. בין כל תקיפות צה"ל אתמול בלילה היה גם כדורסל, בואו נתחיל.

אורלנדו מג'יק (46-34) 94 – קליבלנד קאבלירס (30-51) 118

עד אמצע הרבע השני נראה היה שהקאבס לא ממש הגיעו למשחק. המג'יק נעו בין יתרון של שלושה לארבעה פוזשנים והפתעה בהחלט הייתה על הפרק. אבל הקאבס סיימו את אותו הרבע כשהם קולעים 34 נק' לעומת 15 בלבד של המארחת, וברבע השלישי קליבלנד לא הורידה רגל מהגז עם 28 נק' לעומת 16 של אורלנדו.

במהלך הרבע הרביעי ההפרש כבר עמד על 33, אבל מחליפי המג'יק הצליחו להמתיק מעט את הגלולה עד לסיום.

ג'יילן סאגס סיים עם 22 נק', 5 ריב' ו-4 אס' ובול בול הוסיף 18 נק', 8 ריב' ו-3 אס' עבור אורלנדו.

דני גרין סיים עם 21 נק', 3 ריב', 3 אס' ו-3 חט' אצל הקאבס במשחק בו ארבעה שחקנים נוספים עברו את רף 10 הנק'.

פילדלפיה סבנטי סיקסרס (28-52) 101 – מיאמי היט (37-43) 129

את הרבע הראשון מיאמי סגרה כשהיא ביתרון 10. את הרבע השני הקבוצה כבר סגרה כשהיא ביתרון 23. ופילי אמנם הראתה קולות חיים במהלך הרבע השלישי וכבר התקרבה ליתרון חד ספרתי בלבד לטובת האורחת, אך ברבע הרביעי הירו וקיילב מרטין דאגו לכתוש את הסיקסרס בדרך לאחד הניצחונות הגדולים של הקבוצה העונה.

אמביד הוביל את קלעי הסיקסרס עם 21 נק', 6 ריב' ו-2 חס'.

בשורות ההיט באטלר בלט עם 24 נק', 3 ריב' ו-6 אס' כאשר טיילר הירו הוסיף 24 נק', 4 ריב' ו-5 אס' משלו.

סן אנטוניו ספרס (59-21) 129 – פורטלנד טרייל בלייזרס (47-33) 127

הספרס עם ניצחון שלא משרת את הקבוצה בשום צורה במאבק על בחירת הדראפט הראשונה.

המשחק התאפיין בריצה של קבוצה אחת שנענתה בריצה של יריבתה. פורטלנד פתחה את המשחק טוב יותר, כאשר במהלך הרבע השני פופ וקבוצתו נטלו את ההובלה ואף היו ביתרון 9 מספר פעמים. לקראת הכניסה לרבע הרביעי טרנדון ווטפורד, דרו יובנקס וקווין נוקס חיממו את הידית ודאגו להחזיר את האורחת לעניינים. הטרייל בלייזרס הובילו כבר ב-9 כשנותרו פחות משש דקות על השעון, אבל קלדון ג'ונסון וקייטה בייטס-דיופ הובילו קאמבק של המארחת בדרך לנטילת היתרון. את המשחק חתם טרה ג'ונס עם שתי קליעות עונשין מוצלחות 3 שניות לסיום, כאשר שלשה של ג'ון באטלר על הבאזר מצמצמת את הפער ל-2 וקובעת את תוצאת המשחק.

קייטה בייטס-דיופ הוביל את קלעי הספרס עם 25 נק', 6 ריב' ו-4 אס' כאשר קלדון ג'ונסון מוסיף 35 נק', 5 ריב' ו-4 אס' משלו.

קווין נוקס בלט אצל פורטלנד עם 24 נק' ו-3 ריב', ודרו יובנקס הוסיף 23 נק', 9 ריב' ו-5 חס' משלו.

יוטה ג'אז (44-36) 98 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (42-39) 114

האורחת קיבלה מתנה בדמות סגל חסר מאוד של יוטה. והיא כמעט הצליחה לבעוט בדלי אלמלא רבע רביעי גדול של אארון וויגינס ודארון שאריץ'.

אחרי דקות ארוכות של חוסר דיוק והגנה רפה מצד שתי הקבוצות בתחילת המשחק הת'אנדר יצאו לריצה במהלך הרבע השני בהובלת הספסל וכבר הגיעו ליתרון 17. מאותו הרגע קלי אוליניק ושות' צלפו, חדרו ועשו ככל העולה על רוחם עד לסיום הרבע והקבוצות ירדו למחצית כשהתוצאה היא 52:55 לת'אנדר.

שג"א הוביל את אוקלהומה ברבע השלישי כשבמשך דקות ארוכות הוא מצליח למנוע מהג'אז להפוך את התוצאה, ולקראת סיומו ריני מיני ריצה שהעלתה את הת'אנדר לרבע האחרון ביתרון 8.

ברבע הרביעי הספסל של הת'אנדר סגר סיפור. וויגינס ושאריץ' הובילו ריצת בזק שנחתמה עם שתי קליעות של שיי מהקו וקבעה יתרון 16. משם לג'אז כבר יצא האוויר מהמפרשים, הקבוצה לא הצליחה לחזור לתמונה עד לסיום ואוקלהומה יכולה לנשום לרווחה כשהיא ביתרון חצי משחק על דאלאס במאבק על הפלייאין.

קריס דאן סיים עם 22 נק', 7 ריב' ו-8 אס' אצל יוטה.

שיי הוביל את קלעי אוקלהומה עם 22 נק', 7 ריב' ו-7 אס'.

פיניקס סאנס (35-45) 119 – דנבר נאגטס (28-52) 115

הנאגטס עלו ללא אארון גורדון, ניקולה יוקיץ', קנטביוס קולדוול-פופ, מייקל פורטר ג'וניור וג'מאל מארי. אצל הסאנס טיג'יי וורן לא התלבש.

אחרי שהנאגטס נטלו את היתרון בפתיחה הסאנס התעשתו ודוראנט, אייטון ובוקר התחממו והעלו את הקבוצה ליתרון 6. לרג'י ג'קסון היו תכניות אחרות, והוא החזיק את הנאגטס במשחק כשהרבע נגמר בתוצאה 25:27 לטובת המארחת.

הרבע השני היה בסימן שני שחקנים – ברוס בראון וכריס פול. הגארד הותיק של הסאנס ניווט עם 9 נק' ו-3 ריב' בעוד שהגארד של הנאגטס דאג לשמור את האורחת בתמונה עם 8 נק', 2 ריב' ו-2 אס'. הקבוצות החליפו ביניהן את היתרון 7 פעמים לאורך הרבע כשהתוצאה הייתה מאוזנת בחמישה פוזשנים שונים, ולמחצית הקבוצות ירדו כשפיניקס ביתרון נקודה.

לאורך קצת יותר מרבע המגמה הזו נמשכה. הנאגטס מטרפדים את התקפות הסאנס פעם אחר פעם כשמנגד הגנה לא רעה של פיניקס מונעת מדנבר לרוץ. אחרי דקות ארוכות צמודות כריס פול וקווין דוראנט התעוררו, הפכו את התוצאה והובילו מיני בריחה של המארחת.

דנבר הצליחה להתקרב, ואז כריס פול סגר סיפור עם שלשה שביעית במשחק, שיא קריירה עבורו.

דוראנט סיים עם 29 נק', 7 ריב' ו-4 אס' וכריס פול הוסיף 25 נק' ו-6 ריב' אצל המארחת.

ברוס בראון בלט בשורות הנאגטס עם 31 נק', 6 ריב' ו-4 אס'.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. תודה על הסיקור!
    הניצחון של הספרס לא משרת אותם? למה לא? הספרס, הרוקטס ודטרויט הבטיחו כבר שיהיו בבוטום-3, עם סיכויים שווים בהגרלת הדראפט. אם לספרס מתחשק לנצח עוד כמה משחקים בשביל להמתיק את הגלולה המרה, אז למה לא?
    גם אני, אחרי עונה מזעזעת של יוסטון, אשמח אם ינצחו עוד משחק-שניים עד סיום העונה (נותרו 2 נפגשי חןץ בשארלוט ובוושינגטון – בהחלט מפגשים עם סיכויים סבירים לניצחון).

    1. הם העלו חמישייה שבספק אם כולם יחד מגיעים ל-15 נק' למשחק. ברמה ששיידן שארפ נח. עכשיו נותר לוומבי להתפלל לאלוהי סם בואי שהוא לא ייפול לידיים שלהם

  2. מה קרה שם, בפיניקס, שזה נגמר צמוד יחסית? היו צריכים לסגור את המשחק קודם לכן.
    מהרסיך ומחריבייך ממך יצאו – אחרי כל ההשקעה ביובנקס המינימום שאפשר היה לצפות ממנו זה לנצח אותנו, אבל הוא הכזיב.
    תודה רבה תומר וסופשבוע רגוע לכולם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט