המירוץ לשלושת הימים האחרונים של העונה יוצא לדרך, עם הקינגס נ' הווריורס, הלייקרס נ' הסאנס והמאבס נגד הבולס בערב גורלי של יום שישי הגדול! / דור בלוך

המירוץ לשלושת הימים האחרונים של העונה יוצא לדרך, עם הקינגס נ' הווריורס, הלייקרס נ' הסאנס והמאבס נגד הבולס בערב גורלי של יום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 שארלוט הורנטס (54-26) – יוסטון רוקטס (60-20):

מתחילים בהילוך נמוך עם שארלוט שתסיים רביעית מהסוף, ויוסטון שתסיים שני מהסוף ככל הנראה, נתראה בלוטרי.

הימור: שארלוט ב-10

2:00 אינדיאנה פייסרס (46-34) – דטרויט פיסטונס (64-16):

הפייסרס מסיימים עונה שהם יכולים להיות לא פחות ממאושרים ממנה, מצד אחד יסיימו בלוטרי עם הזדמנות לבחור נכס נוסף בדראפט, ומצד שני העלו את ערך הנכסים שלהם ונתנו לשחקנים שלהם להשתפשף בקבוצה שניצחה לא מעט.

כעת הם פשוט חייבים להפסיד את שני המשחקים שנותרו להם כדי לשפר עמדות לאחור, הם נמצאים במאזן זהה לוושינגטון ואורלנדו ורק משחק אחד טוב יותר מפורטלנד, יהיה מעניין לראות עד כמה אגרסיבי יהיה הטנקינג בתוך ההקבץ הזה.

דטרויט, היא חרפה של מועדון כדורסל.

הימור: דטרויט ב-8

2:00 וושינגטון וויזארדס (46-34) – מיאמי היט (37-43):

הוויזארדס מסיימים עונה שהיה אפשר להגיד עליה שהיא מאוד מאכזבת אלמלא זה היה כל כך צפוי וכל עוד לא תמצא פרייאר שיקח את ביל לקבוצה הזאת פשוט אין דרך קדימה.

הלילה הם יפגשו את מיאמי היט שהיא הקבוצה המעניינת הראשונה לדבר עליה הלילה. ההיט ממוקמים במקום ה-7, ואחרי תקופה קשה מאוד הם התאוששו עם שני נצחונות על דאלאס ודטרויט, היא לא אמורה להתקשות מול וושינגטון שמושיבה את כל שחקניה, ואם ברוקלין לא תיזהר, ההיט יתפסו את המקום האחרון לפלייאוף מבלי להידרש לפלייאין, מה שיכתיב ככל הנראה משחק מרתק נגד פילדלפיה בסיבוב הראשון.

הימור: מיאמי ב-20

2:30 אטלנטה הוקס (39-41) – פילדלפיה 76'ס (28-52):

מי שבוודאות תהיה במשחקי הפלייאין היא האטלנטה הוקס שנמצאת באחד הרצפים הטובים שלה העונה.

ההוקס ניצחו 4 מ-5 המשחקים האחרונים שלהם, כולל על שיקאגו דאלאס וקליבלנד שממש היו צריכות את הניצחון. ברצף הזה ההוקס הזכירו לנו שיש להם הרבה מאוד כלים התקפיים משמעותיים. יאנג, בוגדנוביץ', מארי וקולינס הם רביעיה שכל אחד מהם עשוי להיות שווה 25 נקודות במשחק פלייאוף, האם כל זה יתחבר? כנראה שלא, אבל יש בהוקס הרבה מאוד חומר איכותי וראוי לזכור את זה, זאת לא וושינגטון.

פילדלפיה מנגד, נראית כמי שהגיעה לשיאה מעט מוקדם מדי, ואף אחד לא ממש מאמין שאמביד והארדן יהיו כשירים ובסטייט אוף מיינד הנכון לאורך כל הפלייאוף. הפתרון עשוי להיות לתת את הכדור למקסי יותר, הגארד הנפלא הגיעה או גירד את ה-30 נקודות במרבית המשחקים האחרונים של הקבוצה, אבל ההפסדים שלה באחרונה למיאמי ומילווקי עלולים לסמן את התקרה מבחינתה, ואם היא תפגוש את מיאמי ולא את ברוקלין בסיבוב הראשון של הפלייאוף, אני לא בטוח לחלוטין שהם עוברים את הזומבי היט.

הימור: אטלנטה ב-8

2:30 בוסטון סלטיקס (25-55) – טורונטו רפטורס (40-40):

הסלטיקס סיימו במקום ה-2 במזרח ויפגשו את הקבוצה שתנצח במפגש השני בפלייאין, ממש לא מין הנמנע שזאת תהיה טורונטו אותה יפגשו הלילה. ומבחינת הסלטיקס שניצחו את הרפטורס שלוש פעמים העונה וישאפו להשלים סוויפ עונתי בבית זאת חדשה ממש לא רעה.

הרפטורס למעט 2 נצחונות על ההורנטס ממשיכים להיראות כקבוצה בינונית וגם כאן כמו באטלנטה נראה שיש לא מעט כישרון אבל כזה שלא מתחבר ולא יכול להתחבר לקבוצה שיכולה לנצח לאורך זמן.

הימור: בוסטון ב-5.

2:30 ברוקלין נטס (36-44) – אורלנדו מג'יק (46-34):

המשחק הזה גורלי לשתי הקבוצות, המג'יק שכמו אינדיאנה השכילו לעשות טנקינג תוך כדי שהם מנצחים לא מעט ובונים לעתיד ירצו מאוד להפסיד, הנטס שנאחזים במקום ה-6 ירצו מאוד מאוד לנצח כשהם כרגע משחק אחד בלבד מעל מיאמי.

זה יהיה פרס ראוי לברוקלין שהצליחה אחרי כל הבלגאן והדרמה של העונה לצאת יחסית יבשה ועם נכסים סבירים מרפתקאת דוראנט-קיירי-הארדן ויהיה מעניין מאוד לראות האם הקבוצה הזאת מתכוונת לבנות בהדרגה ותוך פיתוח שחקנים בראשות ברידג'ס הנפלא, או שהיא תתפתה שוב לתת את הקבוצה בידיים של כוכב קפריזי.

הנטס סופרים כבר 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים ובהנחה שתשלים ניצחון בסדרת העונה הסדירה הזאת (1-1 כרגע), היא תגיע לפלייאוף במומנטום נפלא.

הימור: ברוקלין ב-15

3:00 מילווקי באקס (22-58) – ממפיס גריזליס (30-50):

האלופה שבדרך תארח את הקבוצה שאף אחד לא ירצה לפגוש בדרך במערב.

הבאקס סופרים 3 נצחונות רצופים והיכולת שלהם במשחקים האחרונים של העונה, כשהם עדיין לא מצליחים להעמיד את מידלטון על יכולת השיא שלו, אבל מציגים לדעתי את העומק המשמעותי ביותר שהיה להם, ואת הקבוצה השלמה ביותר שהייתה להם בתקופת יאניס, היא יכולת של המועמדת מספר 1.

ממפיס אחרי הרפתקאות ג'ה בעיר הגדולה נראית כמי שחזרה למסלול בהיבטים שמחוץ למגרש, אבל על הפרקט היא נתקלת בלא מעט קשיים ולא חיברה שני נצחונות רצופים מזה זמן רב.

הגריזליס יסיימו ככל הנראה במקום ה-2, ומי שלא תפגוש אותם בסיבוב הראשון אמורה לייצר סדרה אדירה, צמודה ומרתקת, נגיע לזה במשחקים הבאים.

הימור: ממפיס ב-8

3:00 ניו אורלינס פליקנס (39-41) – ניו יורק ניקס (33-47):

הפליקנס הצליחו להתאושש ולהתייצב ברגע הנכון, והם כעת נמצאים משחק אחד בלבד מהמקום ה-5, אבל גם רק משחק אחד מעל מיניסוטה ובמקום ה-9, כאשר המשמעות של המאבק ביניהן הוא ההבדל בין שתי הזדמנויות לעלות לפלייאוף, לעומת צורך לנצח שני משחקים כדי לפלייאוף.

הפליקנס ניצחו 3 מארבעת המשחקים האחרונים שלהם וסופרים 8 נצחונות בעשרה המשחקים האחרונים, כולל פעמיים על הקליפרס, על דנבר ועל ממפיס, מה שמאותת שמדובר בקבוצה שאם היא מתחברת ברבע הנכון, עשויה להיות מסוכנת בסדרה, בוודאי במשחק פלייאין.

הניקס יסיימו במקום ה-5 במזרח ונערכים לסדרה (ככל הנראה) מול קליבלנד, הקאבס מוכשרים יותר, הניקס קשוחים יותר, ויש להם את בראנסון שלנגד עינינו הופך למגה סופר דופר סטאר. הניקס מגיעים לפלייאוף בכושר נהדר עם 5 נצחונות רצופים ועל אף שאני לא אוהב את הקבוצה הזאת, ואין שם אף שחקן חוץ מבראנסן שאני נהנה לראות משחק, צריך להעריך את מה שהם עושים העונה, ובעיקר את העובדה שהם נמנעו מטעויות ניקסיות קלאסיות.

הימור: הפליקנס ב-8

3:30 דאלאס מאבריקס (42-38) – שיקאגו בולס (42-38):

דאלאס עדיין בחיים.

אחרי האכזבה הגדולה מהיכולת עם קיירי, וההתדרדרות אל מחוץ למיקומי הפלייאין, המאבריקס מנסים לייצב את הספינה, והם כעת חצי משחק אחרי אוקלהומה על המקום האחרון בפלייאין.

הם יפגשו הלילה את שיקאגו שכבר הבטיחה את מקומה, אחרי עונה מאכזבת מאוד משלה, ועם שני הפסדים רצופים שיקאגו לא מגיעה לטקסס במצב רוח מהמשובחים, אבל בסיטואציה של הפלייאין במזרח, כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה בערב נתון, כך שבהחלט יתכן שהבולס יקבלו את הכבוד המפוקפק של סוויפ מהבאקס בסיבוב הראשון.

הימור: דאלאס ב-12

5:00 סקרמנטו קינגס (32-48) – גולדן סטייט ווריורס (38-42):

האווירה הטובה שעטפה את הקינגס העונה בחזרה לפלייאוף אחרי כ-243 שנים, התחלפה בספקות לגבי היכולת של הקבוצה לנצח סדרת פלייאוף.

עם התקפה נהדרת והגנה מפוקפקת ומאזן של 5-5 בעשרת המשחקים האחרונים, הקינגס שיסיימו במקום ה-3 יפגשו את המדורגת 6 במערב, מי זאת תהיה? נכון לעכשיו הקבוצה אותם יפגשו הלילה, האלופה, גולדן סטייט ווריורס.

הווריורס הם הקבוצה מספר אחת בתואר: "הם נראים חרא, אבל קשה להמר נגדם", ואכן מי יודע האם העונה בדומה לעונה שעברה הם לא יתחברו בדיוק ברגע הנכון? אחרי שנתנו מנוחת ת"ש רווחה לוויגינס, ומנוחה רבה לכוכבים, הווריורס קרובים להבטיח את המקום בפלייאוף, ואם אכן ימנו ממפגש עם פיניקס, הקליפרס, ממפיס או דנבר בסיבוב הראשון, אין לדעת עד לאן מומנטום שייצרו בתחילת הפלייאוף יקח אותם, אחרי הכל אין אף קבוצה אחרת עם כל כך הרבה ניסיון באיך לנצח כשהכסף על השולחן.

הימור: גולדן סטייט ב-8

5:30 לוס אנג'לס לייקרס (39-41) – פיניקס סאנס (35-45):

זה יכל להיות המשחק המעניין של הערב, אבל בהתחשב בכך שפיניקס תסיים במקום ה-4, ובהתחשב במצב הגופני של כוכביה, יש להניח שנראה היום הרבה מנוחות בצד של האורחים.

המארחים לעומת זאת צריכים כל שניה וטיפת זיעה של הכוכבים שלהם, כדי להמשיך את המומנטום עם 7 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים שהזניקו אותם למקום ה-7, וכאשר המקום ה-6 לגמרי בהישג יד, הלייקרס ירצו מאוד לנצח ולהגיע לערב האחרון של הענוה עם סיכוי להשתחל, מי היה מאמין, לפלייאוף באחד מ-6 המקומות שמבטיחים מקום אוטומטי שם.

הימור: הלייקרס ב-10

לפוסט הזה יש 50 תגובות

  1. ההברקה של הפלי-אין עובדת על כל הצילינדרים במערב ורק טיפה פחות במזרח.
    אני מניח שכל מי שחייבת לנצח תנצח אבל האתגר של ג"ס גדול. הרקורד השנתי במשחקי חוץ מזויע ומייק בראון החליט לשחק לסטיב קר בראש ורשם את כל החמישיה כ"בספק". אני מניח שרובם ישחקו. מומלץ לחברה מג"ס לנצח אחרת הם נופלים לפליי-אין.
    .
    איזה ניהול גרוע בדאלאס, אבל זה לא התחיל בעסקה ששלחה את ההגנה תמורת שכירות של קיי. זה התחיל כשבחרו בקיד למאמן.

    1. הקינגס יסתכלו מה קורה עם ממפיס ולפי זה יחליטו. אם תהיה עדיין אופציה תיאורטית למקום שני הם ישחקו את כולם.

  2. כמה לואדים הולך להיות חחח הטראקרס שוב מקבלים קליר פאת כל הדרך שהסאנס יעלו עם הנוער ויתנו קליר פאת מפואר להוד מלכותו.
    אז טרקארס
    יוסטון
    אינדי
    היט
    הוקס (פילי יעלו עם הנוער באיחור של משחק)
    ראפס (בוסטון יעלו עם הנוער)
    נטס
    ממפיס (הבאקס יעלו עם הנוער)
    פליקנס
    מאבס
    קינגס (כי גס רוצים להישאר 6) אם גס יעלו עם סטף קליי וכו הם ינצחו ומהמר עליהם. אם יעלו אם הנוער אז קינגס כמובן.

    ישחקו הנערים לפנינו בליגת waaw😁

    1. בראון בחוץ, לואוד מנגמנט עם בעייה בסנטר הכפןל ובזרת? חזרת? זרזרת? אצבע שמצבע.
      שיעלו עם ה G ליג

  3. אצל מילווקי ופילדלפיה כל שחקני הרוטציה המשמעותיים בערך בחוץ כך שלגרילזיס ולהוקס צריכים להיות חיים קלים.

  4. תודה על הסקירה.
    אבל..
    הבאקס האלופה שבדרך ?

    הייתי נזהר מאוד מלהכתיר אלופה עוד לפני תחילת הפלייאןף.

  5. תודה דור על קדימון לערב מטורף (יודע שאתה מסוגל גם לסקר את כל "הטוב" הזה)
    ההימורים:
    שארלוט
    אינדי
    מיאמי
    אטלנטה
    טורונטו
    נטס
    ממפיס
    ניו אורלינס
    בולס (אני מקווה שגילרי לא הטעה אותי עם רשימת הנחים בדאלאס; אם אני טועה תדעו מי האשם)
    קינגס
    לייקרס

  6. תודה דור וסחטיין על הפריוויו המושקע.
    ניחושים (זה כבר נהיה משעמם אז כתבתי את השמות של השחקנים במקום):
    אנטוני דייויס
    ג'יילן וויליאמס
    הליברטון
    באטלר. (ג'ימי פאקן באטלר).
    טריי יאנג
    פרד ואן ליט
    ברידג'ס מיקל
    ג'ה
    אינגרם
    דונציץ
    סטף.

  7. אני לא מבין מה הקבוצות האלה עושות
    לדאלאס יש סיכוי לנצח ולהיות בפלייאין וכולם נחים
    למיאמי יש סיכוי לצאת מפלייאין ולהיות מקום 6 וכולם נחים

  8. המאבס פשוט נלחמים עכשיו בחירוף נפש על הבחירה שלהם מהניקס עם הטרייד עם פורזינגיס, הבינו שזה מה שנשאר להם העונה. ככה צריך, בשביל מה כאב הראש הזה להלחם על הפלייאין, אולי להגיע בטעות לפלייאוף, הכי חשוב דראפט !! ובכלל כל השחקנים שלא משחקים הם פצועים ואפילו קשה, אז גם זה חשוב לשמור על הבריאות של השחקנים לפני הכל. גם פיניקס שומרת טוב על הבריאות של השחקנים, היום כולם נחים נגד הלייקרס שלה זה משחק חשוב, ואתמול נגד דנבר שלה לא שינה כלום המשחק, קיי די משחק למעלה מארבעים דק'.. בסך הכל הגיוני מאוד.

    1. לא שועל. כל מאמן אחר שחושב כבר על הפלייאןף היה עושה אותו הדבר.
      ובלי קשר , צריך חוק ב-nba , וקנסות בצידו , שבשלו-ת המחזורים האחרונים קבוצות חייבות לעלות בהרכב מלא , אלא אם השחקן פצוע. המצב הקיים הוא בדיחה, ולא רק עם הקינגס. אין כל ערך ספורטיבי למשחקים.

      1. ישך איזה חומר טוב נגד סקביאס?
        הקומ-פישון-נר לא פוצה פה 8 ולא יפצה…
        במקום לקנוס כל קבוצה שיש לה תרצת לא הגיונית, מאשרים פה לואוד…

  9. לייקרס מקבלים פס לפלייאוף?
    באדיבות בלוכר ציפופו וקאפקייק את מונטי?
    אני מודה מודה מודה שצריך לשלוח להם פרחים אם לייקרס לא תצטרך לעבור פליי אין.

    1. הלייקרס יעברו פלייאין , כי המקומות יישארו כפי שהם.
      כל מי שצריכה לנצח תעשה את זה גם במחזור האחרון.
      השוד שנקרא לואד ימשיך לחגוג.

      1. אמת. הטראקרס ינגבו את הפלקינס ואם יתקשו השופטים יבואו ואז מול ממפיס כנראה גם יעברו אבל שם זה גבולי ותלוי שיפוט ושריקות האוויר הגד ברוקס טריפל גיי ווכו לנטרול ההגנה ומתן השאגות לשקץ ומעיל הרוח לדיוויס

  10. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    לחברון והפצ'ימורה חרזי יש את הקטע של השתחוויות מהמזרח הרחוק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט