אירועי דיומא – 04.04.2023 – אופניים

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור חבל הבאסקים – קטע 2

קטע 1 של אתמול היה קטע גבעי עם סיום בעלייה קלה. קבוצת הבריחה הקטנה נתפסה כ-30 ק"מ לסיום, מה שהביא אותנו למיאוץ סיום בעלייה, בו מי שהיה החזק ביותר היה איתן הייטר, שהקדים את מאורו שמיד ואת ג'ון אברסטורי. הבריטי הצעיר כבר הראה לנו את עוצמותיו בעבר עם זכיות בטורים של פולין ונורבגיה. לקבוצת אינאוס שלו הייתה עוד סיבה לחגוג, כאשר המוביל שלה, דני מרטינז, הצליח לזכות במלוא שניות הבונוס במיאוץ הביניים.
קטע 2 הוא עוד קטע בעל טיפוסים מהדרג הבינוני, הפעם עם סיום בירידה. כמו ברוב קטעי המירוץ הזה, קצת קשה לחזות מי ינצח. כאן אולי אפשר להמר על חברים בעלי יכולות מיאוץ וירידה טובות כמו אותו איתן הייטר, וגם חברים כמו אלכס ארנבורו או פיו בילבאו. שידור ביורוספורט 1 מ-15:30.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. תודה רבה פאקו,
    אזכיר שאתמול החל שלב המוקדמות (הארוך, האינטנסיבי והקשוח) של אליפות העולם בסנוקר. למעשה מדובר בטורניר בפני עצמו שייערך שבועיים ויסתיים סמוך ל15.4 תאריך פתיחת האליפות. סקירה לקראת האליפות אעלה בקרוב

  2. הלילה יתחיל טורניר הקופה אמריקה. טורניר מפרך שאינו דומה לליגת האלופות המפונפנת האירופאית. סיום הטורניר ב-11 לנובמבר במקדש הכדורגל במרקנה בריו דה ז'ניירו בברזיל.
    בשנים האחרונות יש שליטה מוחלטת של הקבוצות הברזילאיות שזכו ארבע פעמים ברציפות, מתוכן גמר כל ברזילאי בשלוש הטורנירים האחרים. הליגה בברזיל עשירה מאד ביחס לליגות האחרות וכך נוצר פער שהוא בלתי אפשרי כמעט לסגירה.
    יש שידורים חיים של חלק מהמשחקים בערוץ ספורט 1 בשעות הלילה/בוקר של יום המחרת.
    https://en.wikipedia.org/wiki/2023_Copa_Libertadores
    .
    הלילה יתחיל גם הטורניר השני בדרום אמריקה, הלא הוא קופה סודאמריקנה. זו המהדורה ה-22 של הטורניר הזה. משחקות בו בדרך כלל קבוצות מהדרג השני בדרום אמריקה ואם למישהו מתחשק לראות 'כדורגל של פעם' במגרשים לא מודרניים אז זה המקום.
    גם המשחקים של הטורניר הזה משודרים בספורט 1 בשעות לילה/בוקר.
    https://en.wikipedia.org/wiki/2023_Copa_Sudamericana
    .
    באקוודור מתקיים כעת טורניר האליפות לגילאים עד 17.
    https://es.wikipedia.org/wiki/Campeonato_Sudamericano_de_F%C3%BAtbol_Sub-17_de_2023
    .
    בעקבות הבעיות באירוח אליפות העולם עד גיל 20 באינדונזיה הועבר הטורניר לארגנטינה שנבחרתה נכשלה בטורניר המוקדמות בדרום אמריקה ולא עלתה ובעקבות שינוי המקום היא תשחק כמארחת. את ארגנטינה מדריך חביאר מסצ'רנו שחקן העבר המצוין ואם הכוכבים שמשחקים באירופה ישחקו אז יש לה סיכוי גדול לזכות. (אלחנדרו גראנצ'ו ממנצ'סטר יונייטד. מתיאס סולה מיובנטוס. האחים קרבוני מאינטר ועוד).
    .
    ולא נשכח שאנחנו עדיין שיכורים מזכייתה של ארגנטינה באליפות העולם בקטאר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט