חם מהתנור: אנדרו ויגינס חוזר (בקרוב)

אנדרו ויגינס צפוי לחזור אחרי שנעדר 22 משחקים ויישחק לראשונה בהמשך השבוע. סיבת ההעדרות היא התמודדות של אביו, שחקן העבר מיצ'ל ויגינס, עם מצב רפואי חמור.

רק בריאות.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. הסטטיסטיקות שלו השנה מאוד דומות (כמעט זהות) בכל פרמטר בהגנה ובהתקפה. ההתרשמות ממנו נובעתאולי מכך שהקבוצה מגמגמת לאורך כל העונה. אין לי ספק שהצטרפות שלו ויכולת דומה למה שהציג כל העונה, שלא לדבר על שיפור יהפוך את הלוחמים לאחת משתי הקונטנדריות המובילות

      1. מעניין. אריה מליניאק אמר פעם ש״אין דבר כזה יום רע בהגנה״. זאת אומרת, בשביל לשמור בנאדם רק צריך לרצות. אבל סטיב קר הוא אותוריטה גדולה יותר.

  2. בריאות לאבא, זה הכי חשוב לפני הכל. לא מובן מאליו שהארגון נתן לו כל כך הרבה זמן בחוץ ועוד יותר לא מובן מאליו שאף אחד לא פרסם את זה כל כך הרבה זמן. שאפו גדול לצוות ולשחקנים שנתנו לו את הגב בתקופה כל כך קשה, ואין לי ספק שהוא יחזיר להם בריבית.

  3. מזל טוב לג"ס שמקבלים בדיוק בזמן חתיכה מאוד חשובה למשחק שלהם.
    אני מנחש שבהתחלה הוא יתרום בעיקר בהגנה. הוא יחזור חלוד ובטח לא יהיה משהו בהתקפה, אבל אם הם ישרדו את הסיבוב הראשון אני מניח שהוא יחזור לעצמו.

  4. תודה יהונתן. עצוב לשמוע על אבא שלו ויפה שהלוחמים נתנו לו כך ויפה שזה גם לא השמועות שרצו ברשת.
    וויגינס חשוב להם מאוד. השאלה איך יחזור עם כל הבלגאן האישי הזה וזה שלא התאמן. בכל מקרה אני רוצה אבל מתקשה להאמין שקבוצה שלא הצליחה לייצר עקביות כל העונה תמצא פתאום את הטמפו שלה בפליאוף. כשראיתי את המשחק מול סן אנטוניו שהיה בצ'ייס הרגשתי שאני צופה בקבוצה שהגרעין הקשה שלה שבע להחריד. בלי ההתעוררות של סטף ברבע האחרון הם היו יכולים להפסיד אפילו לספרס שרוצים בעצמם להפסיד. זו קבוצה כבויה ופחות מחוייבת ורעבה זה אולי מה שמסביר את ההבדל התהומי בין בית לחוץ. בבית יש מחוייבות לקהל אז עשו לו טובה ונצחו ברבע האחרון את הספרס.
    האם הניצוץ ידלק שוב בפליאוף?
    לא יודע אבל וויגינס יכול לעזור.
    מקוה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט