אול אין על הפליי אין – אטלנטה – דאלאס – סיקור חי מהמגרש / רועי שושן

קצת לפני שנגמרת העונה הרגילה הזדמן לי להיות באטלנטה לקרב אמיתי על 6 נקודות, מצד אחד אטלנטה שנלחמת על המקום ה-8 במזרח, מקום שפעם היה מבטיח לך מפגש מרתק עם המדורגת הראשונה והיום מבטיח לך משחק פליי אין עם המקום ה-7, מהצד השני, דאלאס, אולי ה"אטלנטה של המערב", קבוצה שאמנם מציגה בק קורט משובח עם קיירי ולוקה אבל לא מצליחה למצוא שום חיבור חוץ מזה ומנסה לגרד בלחץ כניסה לפליי אין דרך המקום ה-10.

ג'אמפ בול

כהרגלי הגעתי למגרש כשעתיים לפני המשחק לספוג את האווירה בחימום, שני הכוכבים מכל קבוצה, לוקה וקיירי וטריי יאנג ודג'נטה מארי יצאו ראשונים להתחמם, כמו כל שחקן כמעט היום בליגה עיקר החימום היה זריקות לשלוש ועבודה על הכדרור, לראות את קיירי עובד על הידית שלו זאת חוויה נדירה, הכל מהר, חלק, מלוטש, השינוי כיוון שלו מהפנט ואם יש מישהו שיכול לתת לו פייט בקטגוריה הזו הוא אולי יאנג שבאמת שולט בכדור בצורה אבסולוטית

טריי מתחמם
קיירי עובד על הידית

אחרי הכוכבים יצא לו ג'ון קולינס, שחקן שהיה מוזכר לעבור בטרייד כמעט כל העונה אבל ההגעה של המאמן סניידר די עזרה לו והוא היום מבסס את עצמו ככוכב השלישי סטייל כריס בוש במיאמי בקבוצה עם לא מעט אגו, החימום של קולינס היה בעיקר בזריקות חצי מרחק ושלשות והוא בכלליות תמיד מדבר עם הנערי כדורים ומחלק כיפים לכולם.

קולינס מתחמם

אורח מפתיע במשחק היה קייל קורבר, הגאנר המעולה הזה שהיה חלק מהקבוצה האגדית של אטלנטה שהגיעה ל-60 נצחונות עדיין נראה כמו מישהו שיכול לעלות ולתפור 4 שלשות בחמש דקות, הוא הסתודד עם הבעלים של הקבוצה, אולי עלינו פה על סקופ וקייל הולך להיכנס לאימון? הזמן יגיד.

קייל קורבר מימין

המשחק עצמו היה מעולה, רבע ראשון התקפי ממש של שתי הקבוצות נגמר ביתרון 37-29 לאטלנטה כאשר מארי קולע 9 נקודות ומן העבר השני לוקה עם 8. רק שלשה אחת לדאלאס ברבע הראשון לעומת 6 של אטלנטה!

הרבע השני היה שייך לקיירי אירווינג, עם 12 נקודות ברבע, החזיר במו ידיו ורגליו את דאלאס למשחק ועם שלשת על הבאזר של לוקה דאלאס יורדת למחצית רק בפיגור 4, 70-66 לאטלנטה וטריי יאנג עם 10 נקודות מחזיק את היתרון השברירי.

לוקה עם שלשה על הבאזר

החצי השני הבליט את הספסל של אטלנטה לעומת האין ספסל של דאלאס, בוגדנוביץ עם 16 נקודות ואוקונגו עם 14 נקודות והגנה אדירה הובילו את אטלנטה ליתרון מבטיח עד שהכוכבים של דאלאס התעוררו, קיירי ולוקה לחצו על הגז והצליחו להביא את המשחק לשיויון והארכה, אבל בסוף אטלנטה ידעה לקחת את מה שדאלאס נתנה וסיימה את המשחק עם ניצחון חשוב שמקרב אותה לפליי אין ומקרב את דאלאס לפתיחת עונת הרחצה.

מהלך המשחק

סיום המשחק 132-130 לאטלנטה.

קלעו להוקס – מארי, 25 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. יאנג, 24 נקודות ו-12 אסיסטים

קלעו למאבס – אירווינג, 41 נקודות ו-4 אסיסטים. דונצ'יץ, 22 נקודות 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים

הפלייאוף עוד שנייה כאן וגם חג הפסח אז שיהיה לכולנו חג שמח וכשר!

לפוסט הזה יש 6 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט