ושוב איתכם – גמר המערב משחק מס' 1

 

 

סן אנטוניו ספרס {1} 122 – אוקלהומה ת'אנדר {2}  105

כבר בתחילת המשחק החליטה סן אנטוניו להזכיר לכולם שאיבקה לא משחק והלכה שוב ושוב, ושוב פנימה לטים דאנקן הבלתי נגמר, שסיים את הרבע הראשון עם 12 נק ב 6 מ 7 מהשדה.

מהצד השני זה היה בעיקר קווין דוראנט ששמר את קבוצתו קרובה.

ברבע השני המשיך דאנקן את מסכת ההתעללות יחד עם פארקר שהסיר חלודה ונראה כשיר לחלוטין באותם רגעים. היתרון צמח ל 15 הפרש (48-63), אך הת'אנדר הצליחו לצמק את ההפרש ל 8 בלבד עם הירידה לחדר ההלבשה.

חגג בצבע
חגג בצבע

ברבע השלישי זה היה ראסל ווסטברוק שהחליט להשתלט על המשחק, והיה האחראי הראשי למהפך שביצעה קבוצתו בדרך ליתרון 75-76. מנקודה זו הוא התקרר, והספרס עם דאנקן ג'ינובילי רשמו ריצה משלהם וסיימו את הרבע ביתרון 7 נק'.

הוביל את הקאמבק
הוביל את הקאמבק

אל הרבע הרביעי עלתה סן אנטוניו במטרה לגמור את המשחק ולא להסתבך. ריצה נוספת של הספרס הסתיימה עם שלשה של ג'יונבילי שקבעה 97-118, ובמצב זה המשחק למעשה הסתיים כאשר השחקנים הבכירים של שתי הקבוצות ירדו לנוח ולחשוב על משחק מס 2.

את סן אנטוניו הובילו דאנקן עם 27 נק' ו 7 ריב' ב 11 מ 19 מהשדה, פארקר עם 14 נק' ו 12 אס', ג'ינובילי עם 18 מהספסל, וקוואי לאונרד המצוין והצלף דני גרין שאיפס כוונות עם 16 נק' כל אחד.

באוקלהומה, קלע דוראנט במשחק טוב (למרות 6 איבודים) 28 עם 9 ריב' ושותפו ווסטברוק תרם 25 ו 7 אס', אך הם קיבלו 5 נק' בלבד מחבריהם לחמישייה (5 לפרקינס, 0 לקוליסון וספלושה), ו 13 נק'  ג'קסון ו 16 של דרק פישר הותיק לא הספיקו.

 לדף המשחק הרשמי

סן אנטוניו יכולה להיות מרוצה מהניצחון, מהנעת הכדור (28 אס') ובעיקר מניצול החולשה ההגנתית של הת'אנדר באיזור הצבע (קלעו משם 66 נק' ב 33 מ 49, 67%), אך לא יכולה להרשות לעצמה לחגוג יותר מדי. פתיחת הרבע השלישי חייבת לשמש כנורת אזהרה לחניכיו של פופוביץ', שכן ראסל ווסטברוק פירק את ההגנה של הספרס לבדו, והספרס חייבים למצוא את הדרך לחסום את דרכו לטבעת של פצצת האנרגיה ולהכריח אותו לזרוק מעיקר מבחוץ אם ברצונם לשמור על הסדרה בשליטתם. אוקלהומה מצידה חייבת לקבל תרומה התקפית מספלושה, וזקוקה להתעלות נוספת מול הספרס של רג'י ג'קסון, שבהחלט מסוגל לכך.

המשחק השני ייערך בעוד יומיים, ואנחנו נמשיך לעקוב

יום טוב לכולם

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. חבר'ה הייתה לי רק תגובה אחת בפריוויו- הספרס ב 17 .
    בואו נראה 122 פחות 105 זה…..
    אני לא נביא סתם עשיתי חישוב מתמטי מסובך של הבנת כדורסל עילאית..

  2. קראתי את התגובות שנכתבו במהלך המשחק …
    מנחם החשש שלי התאמת . עם כל אהבתך למשחק אתה כנראה לא מבין אותו . וזה ממש עצוב .
    מילא לא מבין , אבל כותב כל כך הרבה שטויות שאני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל …
    ברוב חוצפתך אתה עוד מזלזל באינטלגנציה של כל מי שלא חושב כמוך .
    אתה פאתטי ומביך .
    הספרס "המשעממים האלה" יסתמו לך את הפה גם מול התאנדרס בגמר המערב ( אבל אתה כבר הודעת שזה רק בגלל שאיבקה נפצע ) . והם יסתמו לך את הפה בגמר מול אינדיאנה או מיאמי .

    אתה לא אוהב אותם ? זכותך . רק אל תהייה דמגוג מביך ועלוב .
    אתה מפיץ שקרים , ארס ולא נותן לעובדות לבלבל אותך .
    הא ועוד משהו … אתה לא כזה חכם כמו שאתה חושב והשמש לא זורחת לך מהתחת למקרה שתהית .
    בברכת רפואה שלמה .
    PEACE

  3. קודם כל לא קיללתי . הכפשתי והשמצתי כן .
    האמת היא שזה כאין וכאפס לעומת כל ההתנשאות הלא מובנת של מנחם כלפי כל אחד שלא חושב כמוהו .

    העניין הוא שיכול להיות שהוא באמת לא זוכר מה הוא כותב או ליתר דיוק כמה חארטות הוא מעמיס על הגולשים .
    זאת זכותו המלאה כמו שזאת זכותי לבוא ולצעוק המלך הוא עירום .

    דוגמאות יש מלא וזה לאו דווקא התייחסות קונקרטית למרות שאם תתעקש אמצא לך .
    העניין הוא בגישה . גישה מחורבנת אם אתה שואל אותי .

    הוא מעיר לשעייה שיפסיק לבכות על השיפוט בזמן שהוא טובל ושרץ בידו כשהוא ממציא שקרים על איזשהיא "הידבקות לא חוקית" של קוואי וזורק כל מיני הערות אגב של שיפוט ביתי .

    מנחם לס הוא הייטר ! ואין לו הרבה חן .
    אני אוהד את הספרס עוד מהאלף הקודם ואין לי בעיה עם אלה ששונאים את הקבוצה . זכותם . יריבות ספורטיבית או לא זה מובן לחלוטין .
    יש לי בעיה עם שקרנים , מעוותי מציאות וכאלה שנגועים בחוסר כבוד ולו הבסיסי ביותר עבור ספורטאי או קבוצה שכבר מזמן הוכיחו כמה גדולים הם .
    זה נכון לגבי הייטרים של לברון , קובי , מסי או רונאלדו .

    כל הגישה של מנחם היא שהספרס בטעות הגיעו למעמד הזה . רק במקרה הם 3 פעמים ברציפות בגמר האיזורי לפחות ויכול מאוד להיות שיגיעו לגמר הכללי שנתיים ברציפות .
    הטרמינולוגיה של מנחם אחרי משחק של הספרס היא פשוטה ילדותית ובעיקר מעליבה את האינטלגציה ( שהוא סוגד לה ) .
    כשהם מפסידים זה הרי היה ידוע . הם זקנים , משעממים , חסרי ברק , השלשות לא תמיד יכנסו , אין להם הגנה ( זה העדכון האחרון ) , הם לא יכולים לעצור את… . מיליון ואחת סיבות שיצדיקו את החוזה הגאון , נביא הדור מנחם לס שצפה ידי וחזה לפני כולם למה הספרס יפסידו .

    כשהם מנצחים וזה קורה די הרבה איתם הדוקטור הופך לפאתטי ( בחיי שזאת המילה הכי מתאימה ) .
    הוא מתחיל לפצוח בתירוצים סטייל הכלב אכל לי את השיעורי בית . יש מלאאאאןןן דוגמאות וזה רק הולך ומחריף .

    1. ציטוט ממה שמנחם כתב לפני המשחק:
      ״ זוהי מכונה מושלמת של חמישייה ממושמעת כשכל שחקן יודע בדיוק את תפקידו ומחוייבותו. וכששחקן מתעייף, יש לו מחליף מהספסל שלא נופל ממנו.
      הספארס היא קבוצה שכמעט לא שוגה, ומענישה את יריבתה מיד – ובריבית גבוהה – על שגיאות שהיא, היריבה עושה.
      הספארס הפכה לקבוצת הקליעה מה-3 הטובה בליגה. ל-OKC אין שומרי פרימטר מעולים במיוחד.
      לספארס יש גם את המאמן הטוב ביותר בליגה,  מאמן שישנה לו אמביציה מיוחדת לנצח אחרי מה שקרה בעונה שעברה נגד מיאמי. גרג פופוביץ' לא ינוח ולא ישקוט. הוא יכריח את שחקניו לנצח.״

      סוף ציטוט

      ״הגיעו הטעות למעמד״? הוא מרעיף שבחים על הספרס , על המאמן שלהם, ״מכונה מושלמת״, קבוצה שלא שוגה , המאמן הטוב בליגה ועוד ועוד.

      במקום להתווכח לגופו של אדם , תענה מקצועית לנימוקים שלו.
      ושעייה ועוד כמה באמת מעיקים עם התלונות הבלתי פוסקות על שיפוט ותאוריות קונספירציה
      אני לא משתגע על הסגנון התוקפני לפעמים של מנחם והעלבונות שהוא מטיח ועל התיזוזים שלו בתחזיות ועל הסקת מסקנות ממשחק או שניים. אבל הוא טורח לנמק מקצועית את דעותיו ולענות מקצועית למי שמביע דעה עניינית . והוא מהבודדים שגם מתנצל לפעמים.

    2. ההתנשאות הלא מובנתי כלפי כל אחד שלא חושב כמוהו נראית לי הכי הרבה בתגובות שלך שאני קורא. כל מי שלא חושב שהספרס הקבוצה הכי טובה אתה לוקח אישי ומתקיף, אלו ההודעות היחידות שלך שאני רואה באתר. אולי לפני שאתה מעיר לאחרים תסתכל על עצמך…

  4. מאיר קח את לס בערבון מוגבל. הוא חסר בטחון ולכן אגרסיבי. סה"כ אני מאמין שהוא בחור טוב. וחוץ מזה, אפילו הוא לא מאמין לעצמו. כשהוא כותב שאתה אידיוט או רפה הבנה זאת מחמאה. כשהוא יגיד שאתה מבין משהו, אז תתחיל לדאוג.

  5. מאיר אחינו, אתמול מישהו בתגובות הגדיר את מנחם במדויק כטרול שיש לו אתר.
    אל תיקח ברצינות את מה שהוא כותב.
    הוא בעצמו לא לוקח

  6. אולי שמישהו יקרא לשוטרים כבר ויפסיק את האורגיה הזו על הספרס? מזכיר לי את האורגיות על ברצלונה בתקופת הטיקי קקה.
    אני שונא אותם עוד משנות ה-90, כמעט עתיק כמו האהדה שלי ליוסטון. לא כמו השונאי הצלחות האלה של מיאמי

    1. חזק אפלטון המצאת ביטוי חדש "שונאי הצלחות".
      האמת שלי מעבר ללברון אף פעם לא שנאתי קבוצה או שחקן אפילו לא בוסטון,גם היום תוריד את לברון ואין שחקן שאני לא סובל,סליחה שכחתי את הווארד אבל אותו אני לא שונא אני סתם רוצה שלא יצליח

  7. כל מה שיש לי לומר על התגובות המעליבות שגרמו לי לצאת החוצה ולהקיא ליד העיזות בגלל שאולי כמה מהגולשים צודקים ואני מטומטם חסר בטחון, לא מבין, בלתי יוצלח, שהוילה שלו על שפת האגם וחשבון הבנק שהירשה לו להיות בפנסיה כבר 17 שנה בא לו הכל מירושה מאמא שלו הוא…שהספארס ניצחו בגלל שאיבקה לא שיחק.

    1. אל תיקח זאת אישי ולא ברצינות את המאיר הזה שכששיבחת את הספרס בדריך לפני המשחק וולפי תגובתו כתבת עליהם הפוך.

  8. money money money. מנחם אני מיליונר בוכה כל לילה לכרית המאהבת שלי עזבה אותי בטענה ש"אני לא מספיק גבר". לא נתנה פירוט. יש לי כסף כמו זבל ואני מבאוס. מה עושים?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט