באטלר ניצח את דונצ'יץ' בדו-קרב לוהט, והפליקנס גברו על הקליפרס בשבת מצומצמת / אור ילובצקי

מיאמי היט (37-41) 129 – דאלאס מאבריקס (41-37) 122

המאבס יודעים שכל משחק עכשיו הוא משחק מכריע בשביל להצליח להיכנס לתמונת הפלייאין, אך ההיט גם רוצים לנסות להתברג למקום השישי במזרח ולסיים רצף של 3 הפסדים, והגיעו מוכנים למשחק הזה. למרות יכולת מעולה של לוקה דונצ'יץ', המאבס היו בפיגור כמעט לכל אורך המשחק, ולא הצליחו להוביל החל מהרבע הראשון.

ג'ימי באטלר סיים עם 35 נקודות ו-12 אסיסטים ב-75% מהשדה,קודי זלר שהחליף את באם אדבאיו הפצוע סיים עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים, מקס סטרוס קלע 18 נקודות.

אצל המאבריקס רק 3 שחקנים סיימו עם דאבל פיגרס – לוקה דונצ'יץ' קלע 42 נקודות, אליהן הוסיף 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, טים הארדוויי ג'וניור הוסיף 31 נקודות ו-7 אסיסטים, וקיירי ארווינג קלע 23 נקודות ומסר 8 אסיסטים.

ניו אורלינס פליקנס (38-40) 122 – לוס אנג'לס קליפרס (38-41) 114

קרב חשוב לשתי הקבוצות, כאשר כל משחק יכול להכריע מיקום לקראת הפלייאוף. למרות שהקליפרס עלו ליתרון דו-ספרתי ברבע הראשון, הפליקנס חזרו וירדו להפסקה בפיגור נקודה בלבד – 55-56. משם, הרבע השלישי היה צמוד, אך רבע אחרון של 24-31 לטובת הפליקנס סחף אותם לנצחון חשוב ביותר.

ברנדון אינגרם הוביל את הפליקנס עם 36 נקודות ו-8 אסיסטים, יונאס וולנצ'יונאס קלע 23 נקודות וקטף 12 ריבאונדים, טריי מרפי השלישי וסי ג'יי מקולום קלעו 19 נקודות כל אחד.

קוואי לנארד ניסה לסחוב את הקליפרס עם 40 נקודות ו-8 ריבאונדים, ראסל ווסטברוק הוסיף 24 נקודות ו-9 אסיסטים, איביקה זובאץ קלע 15 נקודות.

לפוסט הזה יש 48 תגובות

    1. דוקטור רזי הופמן

      כתבתי מוקדם על ג'ימי שהוא אריה המדבר (בשולי הסהרה ובקלהארי).
      זה שחקן שאני לא רוצה שהסלטיקס יפגשו בפלייאוף. שיהיה בעייה של פילי או מילווקי, לא של בזוקה ג'ו.

  1. תודה אור על הסיקור. במערב אש ותמרות עשן, נראה שהקליפרס עושים הכל כדי לא לפגוש את הסאנס בסיבוב הראשון הבעיה שהם עוד יכולים למצוא את עצמם בפלייאין וראינו איך זה עבד להם שנה שעברה. (למרות שאז לא היה קוואי) במזרח נשארנו לדעתי עם שאלה אחת עיקרית והיא האם ברוקלין תשרוד במקום ה-6 או שמיאמי תוריד אותה לפלייאין.

  2. אור, תודה על הסיקור.
    .
    איכשהו חשבתי שהטרייד הכי גרוע של השנה נעשה על ידי הטימברוולבס שהביאו את רודי גובר. ואז באו המאבריקס והביאו את קיירי. ועכשיו אני כבר לא בטוח מה להחליט.

    1. חשבתי כמוך,
      מיני לפחות ניסו לחזק מה שהיה חסר להם כמו הגנה וריבואנד,
      דאלאס העבירו את רב ההגנה שלהם על שחקן התקפה שלא סגור על עצמו.
      לדעתי דאלאס מנצחים בנקודות…

    2. גובר.
      מיני היו בדרך למעלה, דאלאס סתם דשדשו בכל מקרה.
      בנוסף, את הנזקים המלאים של הטרייד על גובר לא ראינו, כי קאט לא שיחק מרבית העונה.
      החורבן האמיתי של המשחק שלהם היה במשחק עם "שני המגדלים", כמו בתחילת העונה.
      הם התאוששו וחזרו להיראות כמו קבוצת כדורסל אחרי הפציעה שלו.

      1. ברוך רובין

        אין מקום להשוואה לדעתי, הטרייד של קיירי פגע בשנה הנוכחית, קיירי לא רע ושקט בדאלאס אבל ההגנה זוועתית. הטרייד של גובר וויתר על כל העתיד של מינוסטה בשביל לתקוע אותם במקום.

  3. נפלא מה שקורה בדאלאס, לוקה חוזר למימדים הטבעיים שלו. הוא מתנהל כמו בריון שחצן שחושב שהוא גדול מהמשחק. מגיע לו לשבת כל הקיץ בטרנינג.
    מעבר לזה המשחק של דאלאס הוא המכוער בליגה, חוץ משלשות אין שם הרבה, מזעזע לצפייה.
    קיד היה אוברייטד כשחקן וגם כמאמן הוא די אפור ומשמים.
    על קיירי חבל לבזבז מילים.

    1. אכן, היו חייבים למצוא טרייד על רובינסון ולאורי ולהביא עזרה לבאם מתחת לסל. אולדיפו והירו לא התקדמו בכלום השנה.

  4. כאוהד הקינגס מקווה שהקליפרס ישארו ב6 אותם הייתי רוצה לראות בפלייאוף וחלילה לא את הווריורס שלדעתי הם הכי חזקים במערב במאני טיים בעיקר עם וויגינס חוזר.

  5. ירון, החלום

    בס"ד
    תודה רבה אור.
    הענין עם קיירי בדאלאס, שהוא בא לחצי עונה, לפחות ישאר להם מקום מתחת לתקרת. שכר בעונה הבאה.

  6. אני מת להגיד שקיירי הוא הבעיה בדאלאס. אבל הוא לא. לוקה נותן תצוגות התקפיות, אך הוא כל כך כבר וחסר מוטיבציה הגנתית והקבוצה פשוט לא בנויה לשמור על כלום. מקסי לא חזר לעצמו הווינגים ממש קונוסים. ג'וש גרין נותן מאמץ אך הוא יותר שומר גארדים מאשר ווינגים. לא סביר לדרוש מקבוצה לקלוע 125-130 נקודות בשביל סיכוי סביר לנצח.

    1. ברוך רובין

      קיירי שקט לאללה בדאלאס, השילוב של קו אחורי שלו ושל דונציץ הגנתית איום, דונציץ מזכיר נורא את לברון של הלייקרס בשנים הלא מחמיאות עם הזריקת זין הגנתית, הסטטיסטיקה מדהימה התקפית אבל הגנתית הוא מביש, קיירי לא מסוגל לשמור על קונוס, אני בכלל לא מציין הגנה על פווארדים.

      1. מסכים לגמרי. הגנה פשוט בדיחה. דאלאס לא מסוגלים להגן על הפיק אנ רול הכי בסיסי וגימי פשוט התעלל בהם בלי להתאמץ יותר מידי.
        לוקה עם סטטיסטיקה מדהימה, אבל זו אחת הבעיות במספרים היבשים האלה, כי שחקן שקולע 40 נק, וקולעים עליו 40 נק – לא שווה דבר!

  7. אני מקווה שמיאמי יהיו מקום 6 ופילי יפתחו להם את התחת
    שנה שעברה ג'ימי ניצל את זה שסיאקם שבר לאמביד את הפרצוף והארדן היה עדיין פצוע וצעק צעקות שיחק אותה אבו עלי
    נראה אותו השנה מקבל סוויפ ובוכה לכרית

    1. אני איתך, פילי ימעכו את מיאמי, באטלר הוא גופה שמופיעה פעם בחודש וחוץ מזה אין שם כלום. הכוכב שלהם זה הירו העלוב שחוץ מלזרוק שלשות אין לו אף מהלך כדורסל

      1. פילי נחנקים סדרתית בפלייאוף (ד"ש מהמאמן פח שלכם ריברס וגם מטריי יאנג ואטלנטה) ואמביד הפלופר רק מיילל כל הזמן על שריקות. יש מצב שתנצחו את מיאמי השנה כי לאורי נעדר כל העונה ואין לנו 4 נורמלי אבל גם במיאמי היו פציעות כל העונה ואף פעם לא יייללו עליהן כמו הבכיינים בפילי.

        1. להיט של 21' יש אחלה תירוץ.
          הם היו מפורקים לגמרי אחרי עונה צפופה ומנוחה הכי קצרה (יחד עם הלייקרס) שהייתה אי פעם לקבוצה בין עונה לעונה.
          באטלר היה צל של עצמו אחרי עונה בה החסיר לא מעט משחקים.

כתיבת תגובה