קוואי נגד הפליקנס ודונצ'יץ' נגד באטלר ביום שבת מצומצם / עידו רבינוביץ

קוואי נגד הפליקנס ודונצ'יץ' נגד באטלר ביום שבת מצומצם / עידו רבינוביץ

מיאמי היט (37-40) – דאלאס מאבריקס (40-37), 02:30

שתי יריבות ותיקות שנפגשו בשתי סדרות גמר מנסות להציל עונה מאכזבת. המיאמי היט מארחים את הדאלאס מאבריקס בסאוץ' ביץ'. ההיט יכולים להבטיח מאזן חצוי לפחות עם 4 משחקים בבנק, המאבריקס מסתכלים מלמטה על הפלייאין וחייבים ניצחון הלילה בתוך הסערה שמתרחשת בארגון.

ההיט, שנמצאים כעת במקום השביעי במזרח וכנראה ייאלצו לשחק בפליי-אין בעקבות היכולות המשופרת של הנטס (מקום שישי, יתרון 2 משחקים על מיאמי), צריכים לעשות חשבון נפש בדחיפות. יודוניס האסלם פורש, פט ריילי ואנדי אליסבורג נכשלים בבניית הסגל והאוהדים נהיים מתוסכלים יותר ויותר מהקבוצה הבינונית וסגל המשנה המזוויע.

"הפסדים הובילו אותנו לפה, אף אחד לא גאה בזה, כאן אנחנו נמצאים. אתה מה שהמאזן שלך אומר שאתה. אתה מה שקורה לאחרונה." אמר אריק ספולסטרה במסיבת העיתונאים האחרונה.

הנחמה של מיאמי הערב היא שהמאבריקס נמצאים במצב אפילו גרוע יותר. קיירי אירווינג מסיים חוזה, לוקה דונצ'יץ' לא מרוצה וההמון הזועם דופק על דלתו של ג'ייסון קיד עם קלשונים (ביתו של דוויט פאוול בדרך). המאבס חצי משחק מאחורי האוקלוהומה סיטי ת'אנדר למקום העשירי, למזלם לרעמים מאוקייסי יש לו"ז קשוח עד סיום העונה, אז הסיכוי עדיין קיים. ניצחון הלילה יצמיד אותם למקום העשירי.

פרנק ניליקינה היחיד שבדו"ח הפציעות אצל דאלאס, הוא בסימן שאלה בשל פציעה בברך.

באם אדביאו וקייל לאורי בספק, ניקולה יוביץ' בחוץ אצל המקומיים.

הימור: מיאמי מגרדת ניצחון ב-3.

ניו אורלינס פליקנס (38-39) – לוס אנג'לס קליפרס (37-41) – 03:30

מפגש שני תוך שבוע בין השקנאים מלואיזיאנה למהדקים מקליפורניה. הפליקנס מקבלים לידיהם את הקליפרס בניסיון לגבור עליהם בפעם השלישית ברציפות. החבורה של טיירון לו מאידך תקווה להבטיח מאזן חיובי עם תוצאה טובה הלילה.

הפליקנס ניצחו שש מתוך שבעת המשחקים האחרונים, כולל ניצחון מאסיבי על הדנבר נאגטס, 107:88. ברנדון אינגרם בתקופה פנטסטית, נגד הנאגטס הוא העמיד טריפל דאבל עם 30 נקודות, 11 כדורים חוזרים ו-10 אסיסטים ללא שלשה אחת.

"כולנו מבינים שאנחנו לא רוצים לראות את הפלייאוף מהספה, זה יהיה אסון. אנחנו מסתכלים על כל משחק כאילו הוא האחרון שלנו" אמר טריי מרפי, אחד משחקני המפתח של ווילי גרין אחרי הניצחון הגדול בקולוראדו.

הפליקנס פירקו את הקליפרס בתוצאה 131:110 בלוס אנג'לס ב-25 למרץ. הקליפרס מגיעים למפגש היום לאחר שני משחקים מול ממפיס, ניצחון גדול בהובלת ראסל ווסטברוק ברביעי, התפרקות מוחלטות אתמול כשברודי קלע רק 4 נקודות. הקליפרס הובילו ב-20 נקודות ברבע הראשון אבל שמטו את היתרון במהרה בעקבות ריצת 28:4 של הדובים מטנסי.

פול ג'ורג', מרכוס מוריס וברנדון בוסטון לא יהיו זמינים עבור האורחים הלילה.

בצד השני, זאיון ווילאמסון, חוזה אלברדו ואי.ג'יי לידל לא יעלו לפרקט.

הימור: קליפרס ב-9.

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. ארבע קבוצות משחקות הערב, כולן היו שמחות למחוק את הכל ולהתחיל מהתחלה, מבלי להשאיר שום זכרון לעונה הזו.
    תודה רבה על הפריוויו המשובח ושבת שלום

  2. פתיחה רצחנית של הקלאסיקר ובאיירן עולה מהר ל 3:0 על דורטמונד!
    גול עצמי ושנים של תומס מולר הבלתי נגמר.

  3. מה קרה הבסטי של טיי לו מרכוס מוריס נעלם מהרוסטר כנראה שמע שאפשר לעשן מריחואנה לקח לעצמו יום חופש על חשבון המערכת
    קיריי ינצח את מיאמי בשביל ברוקלין יותר מאשר דאלאס.

  4. המאבריקס עם הגנה מחפירה, אי אפשר להגיע לפלייאוף שחוטפים 44 נקודות בארבע הראשון.
    קיירי נוכח-נפקד… עומד ומסתכל על דונצ'יץ'

כתיבת תגובה

סגירת תפריט