הנאגטס נ' הסאנס, הלייקרס נגד הוולבס, הקליפרס נ' הגריזליס והניקס נ' הקאבס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הנאגטס נ' הסאנס, הלייקרס נגד הוולבס, הקליפרס נ' הגריזליס והניקס נ' הקאבס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 שארלוט הורנטס (51-26) – שיקאגו בולס (40-36):

עם שני הנצחונות על דאלאס שאולי גמרו למאבריקס את העונה, ההורנטס סופרים 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים. מבחינת ההורנטס זה לא משנה שכן גם לפני הרצף הזה לא היה להם סיכוי אמיתי לסיים עם מאזן טוב פחות מזה של הרוקטס, הספרס והפיסטונס שיסיימו ב-3 המקומות האחרונים, ומצד שני הם לא יעברו את פורטלנד, אורלנדו או אינדיאנה.

וכך במצב משוחרר וללא יעדים ברורים, פי ג'יי וושינגטון יכול לקלוע 42 נצחנוות וההורנטס יכולים לצאת לרצף נצחונות בלתי רלבנטי.

המומנטום השלילי של הבולס לעומת זאת הוא משמעותי ביותר בפוטנציה. הם כרגע במקום ה-10, 2 נצחונות מטורונטו ואטלנטה שמקדימות אותם, ושני נצחונות מעל הוויזארדס שמסיבות לא ברורות מאוד מאוד רוצים להיות בפלייאוף. הפסד במשחק היום יסבך אותם מאוד.

הימור: שיקאגו ב-8

2:00 אינדיאנה פייסרס (44-33) – אוקלהומה ת'אנדר (39-38):

יהיה מעניין לראות עד כמה הת'אנדר רוצים פלייאוף. הם כרגע במקום ה-10 משחק מעל המאבס וחצי משחק מתחת ללייקרס, והם פוגשים הלילה קבוצה שסיימה את העונה שלה, וכבר נותנת להליברטון לנוח.

הת'אנדר מדוברים כאחת הקבוצות עם העתיד המבטיח בליגה, עם צעירים כמו וויליאמס, דורט וכמובן SGA, עם הפוטנציאל של החזרה של בחירת הדראפט שלהם מהקיץ לכשירות בעונה הבאה ועם אינסוף בחירות, העונה הבאה תהיה העונה שלהם להתחיל לנצח באמת, פלייאין העונה יהיה לא יותר מבונוס.

הימור: אוקלהומה ב-12

2:00 פילדלפיה 76'ס (26-50) – טורונטו רפטורס (38-38):

פילי סיימה למעשה את העונה שלה, הנצחון של בוסטון על מילווקי פחות או יותר נעץ אותה במקום ה-3, כשהיא 2.5 משחקים מתחת לבוסטון ו-2.5 משחקים מעל קליבלנד.

מה שכן היכולת שלהם באחרונה מעט מדאיגה ושאלות הכשירות מסביב להארדן גם כן, ואני באופן אישי מאוד מאוד לא סומך על דוק והארדן בסידרה, מה עוד שהיכולת של פי ג'יי טאקר מהווה מקור נוסף לדאגה עבור פילי כי זה בדיוק סוג השחקנים שהם צריכים כשמגיעים לדקות המכריעות של העונה.

הלילה הם יפגשו את הרפטורס שמנסים להגיע למקום ה-7 או ה-8 שיאפשרו להם שתי הזדמנויות לעלות לפלייאוף, הרפטורס סופרים שלושה נצחונות רצופים עם הגנה פשוט נהדרת, אבל שלושת הנצחונות האלה הושגו בבית, בעוד מאזן החוץ שלהם עומד על 24-12, כך שקשה לי להאמין שהם יצליחו להאריך את הרצף.

הימור: פילי ב-12

2:00 וושינגטון וויזארדס (42-34) – אורלנדו מג'יק (44-32):

וושינגטון תנסה להיאחז בסיכוי הקטן להגיע לפלייאין על חשבונה של שיקאגו, אבל לעם היושב בציון הרבה יותר מעניין מה קורה עם דני אבדיה והאם הוא יאריך את רצף המשחקים של ה-15 נקודות ומעלה שלו, 3 המשחקים האחרונים היו הפנטזיה על מה הוא יכול להיות, כנראה בגלל ההיעדרות של קוזמה ואם הוא יצליח לסיים את העונה עם המומנטום הזה זה ללא ספק יעלה את הערך שלו לקראת קבלת ההחלטות בהמשך הדרך.

גם למג'יק שניצחו 3 מ-4 המשחקים האחרונים שלהם ועושים טנקינג שקט יש מטרה פרסונלית חשובה – להבטיח את תואר רוקי השנה לפאולו בנקרו. הפורוורד מעמיד סביב ה-20 נקודות למשחק וצריך להחמיא למג'יק שידעו לשים את הקבוצה בידיים של הרוקי שלהם תוך שהם שומרים על יכולת סבירה ואופטימיות לגבי העתיד.

הימור: וושינגטון ב-7

2:30 בוסטון סלטיקס (24-53) – יוטה ג'אז (40-36):

הסלטיקס ירצו להמשיך להלחיץ את מילווקי אחריה הם מפגרים בפער של שני משחקים, ולאחר שפירקו את היריבה הישירה ב-40 הפרש הלילה הם ממשיכים בבאק טו באק בביתם מול היוטה ג'אז.

הג'אז, עושה רושם, ויתרו על המקום בפלייאין כשהם כבר משחק וחצי אחרי אוקלהומה ו-2 אחרי הלייקרס, ואם הם רוצים לחזור לתחרות הזאת (מה שאני בספק אם הם אכן רוצים) הם צריכים לעשות את זה ממש ברגע הזה כשהם מנצלים אולי עייפות ומעט שעננות אצל הסלטיקס.

הימור: בוסטון ב-20

2:30 ברוקלין נטס (35-41) – אטלנטה הוקס (38-38):

משחק חשוב בצורה מטורפת לשתי הקבוצות, הפער ביניהן הוא רק 3 משחקים, כך שניצחון של אטלנטה יפתח לחלוטין את המאבק על המקום ה-6. בהנחה ש-5 המקומות הראשונים במזרח סגורים, הרי שהמאבק מתרכז בהבטחת המקום בפלייאוף בין ברוקלין למיאמי שנמצאת משחק וחצי אחריה, אטלנטה וטורונטו שנמצאות משחק וחצי נוסף מאחור.

מיילס ברידג'ס הוא השם החם בברוקלין, והנטס שהמומנטום הנהדר שלהם נעצר עם 2 הפסדים לקליבלנד שהבהירו היכן הם ממוקמים בהיררכיה במזרח התאוששו מעט עם 2 נצחונות ב-3 המשחקים האחרונים והם מאוד ירצו להתקרב להבטחת המקום ה-6.

ההוקס ממשיכים לנצח ולהפסיד לסירוגין והשיגו ניצחון במשחק צמוד על קליבלנד לאחר הפסד במשחק צמוד לא פחות בממפיס, אני אישית מאוד לא אוהב את הקבוצה הזאת ואת המנהיג שלה ואשמח לראות אותם בחוץ.

הימור: ברוקלין ב-6

3:00 יוסטון רוקטס (59-18) – דטרויט פיסטונס (60-16):

שתי הקבוצות שצריכות לחייב שינוי חוקה שכן הן פשוט נזק וביזיון לענף הכדורסל נאבקות על המקום האחרון בליגה כאשר הפער ביניהן נכון לעכשיו הוא 2 משחקים בטור הנצחונות ומשחק 1 בטור ההפסדים, האם נראה משחק בו שתי הקבוצות מנסות לקלוע לסל שלהן? זה כנראה השפל היחיד ששתי העלובות האלה עדיין לא הגיעו אליו כך שיש למה לצפות.

הימור: יוסטון ב-4

3:00 ממפיס גריזליס (28-48) – לוס אנג'לס קליפרס (36-41):

ממפיס כנראה הבטיחה את המקום ה-2, כאשר היא 3 משחקים אחרי דנבר ומובילה ב-2 על סקרמנטו, קשה לי לראות את זה משתנה כך שהלילה הם יוכלו להתאמן מול קבוצה אותה בתרחישים שונים הם יכולים לפגוש בסיבוב השני – הלוס אנג'לס קליפרס.

הקליפרס חצי מרחק אחרי פיניקס וירצו מאוד לעקוף אותה ולקחת את המקום ה-2 אבל הם גם רק 2 משחקים מעל המקום שמוביל לפלייאין כך שזהירות תהיה הכרחית כאן. הקליפרס ניצחו 2 נצחונות רצופים ו-7 מ-10 האחרונים למרות הפציעה של פול ג'ורג' ולא ניתן לפסול אותם כקבוצה מאוד מאוד מסוכנת בפלייאוף.

שווה לשים לב ללוק קנארד, יהיה מעניין לראות מה האקס יעשה מול הקבוצה שוויתרה עליו הרבה הרבה יותר מדי בזול.

הימור: קליפרס ב-5

3:00 מיניסוטה טימברוולבס (38-39) – לוס אנג'לס לייקרס (38-38):

משחק לחיים ולמוות לא פחות בין שתי קבוצות שמאוד מאוד מאוד רוצות להתקדם בטבלה ואין להם שום אינטרס או שאיפה לטנקינג.

הזאבים עם מאזן זהה לזה של ניו אורלינס במקום ה-7, מרחק משחק בלבד מגולדן סטייט והמקום בפלייאוף, אך גם 2 משחקים בלבד מהמקום ה-11 שם ממוקמת דאלאס שיכולה להידלק בכל רגע נתון.

הרוקטס חצי משחק אחרי מיניסוטה ומאוד ירצו שתי הזדמנויות להגיע לפלייאוף במקום אחת.

הימור: הלייקרס ב-8

5:00 גולדן סטייט ווריורס (37-40) – סן אנטוניו ספרס (59-17):

אולי לראשונה העונה, לגולדן סטייט יש הזדמנות לייצר סוג של מומנטום. המטרה הראשונה שלהם היא כמובן להבטיח את המקום בפלייאוף כאשר כנראה המקום ה-6 הוא המקום הטוב ביותר מבחינתם לסיים בו שכן הוא מבטיח לקבל את סקרמנטו במקום את פיניקס ודוראנט.

הווריורס ניצחו 4 מ-5 המשחקים האחרונים שלהם כולל נצחונות נאים על הפליקנס, פילי ודאלאס, ואחרי שהתאוששו מרצף 3 ההפסדים הרצופים שלהם הם נראים בדרך הנכונה לבנות מומנטום לפלייאוף. בראי זאת המשחק היום הוא מאסט ויין, כאשר לאחר מכן מחכות להם דנבר, אוקלהומה וסקרמנטו, אם יצליחו לנצח 4 מ-5 המשחקים האחרונים שלהם, תהיה בהחלט תחושה שאי אפשר לפסול את האלופה.

הימור: גולדן סטייט ב-20

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (44-32) – סקרמנטו קינגס (30-46):

ברכות לפורטלנד על הצטרפותה למפעל הטנקינג, אומנם באיחור אך טוב מאוחר מאשר אף פעם לא.

ברכות גם לסקרמנטו שחוזרת לפלייאוף לראשונה מאז שרומן זדורוב היה אדם חופשי בראשונה, הם יצטרכו לעבוד מאוד קשה עם זאת כדי להסיר את תווית הקבוצה שכולם ישמחו לפגוש בפלייאוף, אף אחד לא ישכנע אותי, עד שלא נראה אותם בסדרה שעדיף לקבל את פיניקס, ממפיס, הווריורס, הקליפרס או דנבר מאשר אותם, עם כל הכבוד לשילוב הנהדר בין פוקס לסבוניס.

הימור: סקרמנטו ב-14

5:30 פיניקס סאנס (35-41) – דנבר נאגטס (25-51):

דנבר נתנה ליוקיץ' לנוח ושילמה את המחיר כשתומאס בריאנט שפתח אך שיחק 14 דקות בלבד לא היה מסוגל להתמודד עם הפליקנס שהשיגו ניצחון חשוב מבחינתם.

כעת הם מגיעים לפיניקס בבאק טו באק, והסאנס להם מאבקי דירוג חשובים מאוד ישאפו להמשיך את המומנטום של 3 הנצחונות הרצופים, ולהמשיך לשלב את דוראנט בהדרגה. מה שהכי מטריד מבחינת הליגה – גם במשחק של 5 מ-18 מהשדה, דוראנט הוא עדיין כח כל כך מאיים שהוא הופך את בוקר שגם ברגיל הוא אתגר לבלתי עציר לחלוטין ואת פיניקס כולה למכונה מבהילה.

קדימון לגמר המערב מישהו?

הימור: פיניקס ב-8

לפוסט הזה יש 48 תגובות

  1. תודה רבה על עוד יום שישי גדול
    שיקגו
    פייסרס
    פילי
    ומג'יק
    סלטיקס
    אטלנטה
    יוסטון (הקרב על וומבי)
    מיניסוטה
    קליפרס
    סקרמנטו
    סאנס
    גולדן סטייט

  2. אני אתן ניחוש על עיוור מתוך עקרון שמי שצריכה יותר נצחון תנצח ולכן
    שיקגו
    אוקלהומה
    טורונטו
    וושינגטון
    בוסטון
    אטלנטה
    יוסטון
    קליפרס
    זאבים
    לוחמים
    מלכים
    שמשות

    שאלוהים יגמור כבר את העונה הסדירה

  3. תודה דור.
    ערב גדו. ההימורים בשביל השומר:
    שארלוט
    אוקלהומה
    פילי
    וודינגטון
    בוסטון
    נטס
    קאבס
    רוקטס
    קליפרס
    לייקרס
    ג"ס
    סקרמנטו
    פיניקס

  4. אחלה פריוויו כרגיל תודה דור.
    ניחשושים:
    פילי
    בולס
    אוק
    ווש (אבדיה מסיים עם 3 נק ב 1 מ 7 מהשדה ו 1 מ 2 מהקו 4 רב 2 אסיסטים ו 8 איבודים 0 בלוק 0 חטיפה )
    סלטיקס,
    הוקס
    קאבס
    רוקטס
    גריזליס
    לייקרז
    גולדן
    סאנס
    סאק

  5. בינתיים וושינגטון חירבנו לי את הטופס בהפסד. אני עמוק באדום היום. הטופס מת כמו הבלוג החי. (הנהלה בבקשה לשנות לבלוג המת)

      1. סבונים היה אומלל בפיניקס.
        את היתרונות שלו לא היו נותנים לו ליישם,
        והוא היה נשאר עם המון ביקורות על הגנה אומללה.
        תראה מה ברידג'ס עושה בנוסף.
        #שחררו_את_אייטון

        1. או… שהוא היה מחבר ומשדרג אתכם בענק, כמו שעשה לסקרמנטו, ואז הייתם נשארים בטופ וגם לא עושים את הטרייד על דוראנט, והיו לכם את המשלימים המצוינים ללכת עד הסוף ולהיות שנים בטופ.

  6. פיניקס יסיימו מקום 4 שזה סבבה. עכשיו רק חייבים שהקליפס לא יסיימו במקום 5
    ג״ס חייבים להתעלות. הבעייה שכולם רוצים את מקום 6
    😬😬😬

  7. לראות את הניקס ולהבין עד כמה המבריקס עשו שטויות בקיץ האחרון.
    היה להם ביד רכז אדיר. כזה שעדיין לא התקרב לשיא שלו,
    כזה שהצליח לשחק לצד לוקה.
    הם ויתרו עליו תמורת כלום, וויתרו על השחקנים היחידים שיודעים לשחק הגנה או להראות נוכחות בצבע תמורת רכז שיכול לעזוב כבר בקיץ הקרוב…
    (למה לו להישאר בדאלאס בגרסתה הנוכחית?)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט