הסלטיקס יגיעו למילווקי ודנבר תארח את הפליקנס בפריוויו ליל חמישי / רותם אלרן

2:30 – מילווקי באקס (21-55) VS בוסטון סלטיקס (24-52)

המשחק הראשון מהשניים שישוחקו הלילה יגיע אלינו מויסקונסין, שם שתי המדורגות הראשונות באיזור המזרח ייפגשו, כאשר ניצחון של הסלטיקס יקרב אותם עוד קצת אל המקום הראשון המיוחל בעוד הבאקס ישאפו לשמור על מקומם בפסגה.

לאחר שבלילה האחרון הבאקס קלעו 149 נקודות מול אינדיאנה והנחילו לה ניצחון ב-13 הפרש, הלילה הם מגיעים למשחק השני בבק טו בק, בעוד הסלטיקס יבואו לאחר הפסד חוץ לוויזארדס אך עם יום נוסף של מנוחה. שתי הקבוצות עשויות להגיע ללא מספר שחקני רוטציה משמעותיים, כאשר אצל מילווקי מדובר בקריס מידלטון ובג'יי קראודר הנמצאים בספק למשחק, בעוד אצל בוסטון מדובר ברוברט וויליאמס, פייטון פריצ'ארד וגראנט וויליאמס המוגדרים כ-GTD גם הם.

מילווקי מגיעה למשחק כשהיא מחזיקה בהגנה השנייה בטיבה בליגה, יתרון משמעותי מול בוסטון, אשר מחזיקה ברייטינג ההתקפי הרביעי בטיבו ב-NBA. אין הרבה קבוצות בליגה שמסוגלות להציב מול השיטה ההתקפית המצוינת של בוסטון הגנה שמסוגלת להאט אותה באופן משמעותי, אך מילווקי היא אחת מהקבוצות שדווקא כן מסוגלות להאט את התפוקה ההתקפית של הסלטיקס – היא מסוגלת להציב שומרי פרימטר מצוינים על טייטום ובראון בכל רגע נתון, אך יחד עם זאת מילווקי גם מחזיקה בהגנת צבע קשוחה בהובלת ברוק לופז ויאניס אנטטקומפו, כאשר הדינמיקה בין השניים האלו מגבילה את משחק הצבע של רוב היריבות המשחקות מולה, ואין סיבה שבוסטון תהיה יוצאת דופן. בוסטון קבוצה שמתבססת לא מעט על קליעה מבחוץ (מחזיקה בממוצע השלשות השני בגובהו בליגה, כשרק גולדן סטייט לפניה), ומילווקי קבוצה שמצליחה להגביל באופן קבוע את קליעת השלוש של יריבותיה, כך שיהיה מעניין לראות כיצד הסלטיקס יתמודדו עם הגנת הבאקס.

מנגד, בוסטון מגיעה כיריבה שקולה למילווקי על אף המצ'אפ ההגנתי הקשה שהאחרונה תציב לה. למרות שההגנה של הבאקס עשויה להגביל באופן מסוים את התוצרת ההתקפית של הסלטיקס, ההגנה של בוסטון גם היא מצוינת בפני עצמה, כאשר הקבוצה מחזיקה ברייטינג ההגנתי הרביעי בטיבו בליגה. ייתכן שבמשחק הזה היא אף מגיעה כפייבוריטית, כאשר מילווקי מחזיקה ברייטינג ההתקפי ה-13 בטיבו בליגה, כך שלבוסטון יש יתרון משמעותי בצד ההתקפי של הפארקט. מדובר במשחק מאוד מאוזן שקשה לדעת כיצד ייגמר, אך אין ספק שנקבל כאן משחק מעניין, כאשר משני הצדדים מגיעים כוכבים גדולים שירצו להשיג ניצחון על מנת לקדם את קבוצתם עוד צעד לקראת המקום הראשון המיוחל.

ההימור שלי הוא על ניצחון של בוסטון ב-5.

5:00 – דנבר נאגטס (24-51) VS ניו אורלינס פליקנס (38-38)

המשחק השני והאחרון של ליל המשחקים הקצרצר שלפנינו יגיע מקולורדו, שם הנאגטס, הקרובים להבטחת המקום הראשון במערב, יארחו את הפליקנס, אשר עם 6 משחקים לתום העונה הסדירה נאבקים על הישארות בתמונת הפלייאין, כאשר הם ממוקמים רק 1.5 משחקים מעל דאלאס שבמקום ה-11.

דנבר היא קבוצת ההתקפה השנייה בטיבה בליגה העונה, כאשר בזכות ההתקפה הנפלאה שלה היא נכנסת אל ליל המשחקים הזה עם המאזן השלישי בטיבו בליגה, כאשר שתי הקבוצות היחידות המחזיקות באחוז ניצחונות גבוה משלה הן השתיים אשר ישחקו במשחק הראשון של הלילה. ההגנה של הקבוצה היא ללא ספק החלק הבעייתי אצלה, כאשר דנבר מדורגת רק במקום ה-15 בליגה במדד הרייטינג ההגנתי, אך הלילה ההגנה המפוקפקת ככל הנראה לא תהווה יותר מדי בעיה – הפליקנס מדורגים במקום ה-21 בליגה במדד הרייטינג ההתקפי, כאשר הכוכב הראשי שלה, זאיון וויליאמסון, כמעט ולא שיחק העונה.

ניו אורלינס היא אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה העונה, כאשר היא מדורגת במקום החמישי ב-NBA במדד הרייטינג ההגנתי, אך אני בספק אם המצוינות ההגנתית של הקבוצה תסייע לה הרבה מול יוקיץ' – הפליקנס בעיקר מציגים הגנת פרימטר מצוינת העונה, לא מעט בזכות מגני קו אחורי מצוינים דוגמת הרב ג'ונס וחוזה אלברדו. הגנת הקו האחורי משתלמת בכך שהם מצליחים להגביל את היריבות לאחוזי השלוש הנמוכים ביותר בליגה, אך בספיגת נקודות בצבע הם נמצאים במרכז הליגה, כאשר אין להם כלים הגנתיים מספיקים בצבע לעצור או אפילו להאט סופרסטאר כמו יוקיץ' (לזכותם ייאמר שאף קבוצה בליגה לא מסוגלת לעצור את יוקיץ'). למרבה המזל של הפליקנס, הסרבי נמצא בספק לקראת המשחק הלילה, כך שקיים עבור הקבוצה מלואיזיאנה סיכוי מכובד לנצח.

אלברדו לא צפוי לשחק הלילה, מה שיקשה להגן על ג'מאל מארי, אך כאשר הפליקנס מסוגלים להציב שחקנים כמו ג'ונס ומרפי על מייקל פורטר ג'וניור ומארי ייתכן שנראה כאן קרב שקול למדי במידה ויוקיץ' ייעדר. ההשפעה של יוקיץ' ניכרת בכל משחק שבו הוא לא משחק, ואמנם הסגל המשלים של הנאגטס מתאים לו כמו כפפה, אך ייתכן שהוא יתקשה מאוד ללא הכוכב המוביל. אני מאמין שכן נראה את יוקיץ' עולה לשחק בסופו של דבר, כאשר הבטחת המקום הראשון במערב נמצאת במרחק נגיעה, אך אם לא ישחק היום יכול להיות שנראה כאן משחק מעניין מאוד.

ההימור שלי הוא על ניצחון של דנבר ב-8.

לפוסט הזה יש 42 תגובות

  1. בוסטון מאז האולסטאר מביאה לפרקים תצוגות של הקבוצה הגרועה בליגה, כמו אתמול. הלילה יש לה אפשרות לתת הצהרת כוונות.

  2. תודה רבה!

    באקס ב 26
    דנבר ב 8

    מוכן להמר בהינתן בריאות על באקס מנצחים את בוסטון במשחק או סדרה או עונה שלמה.

  3. תודה רותפ.
    גם אני עם בוסטון ודנבר. המשחק הראשון זה ממש ניחוש קשה, אני מעניק את היתרון לבוסטון כי הם נחו יותר וכי למילווקי יש חיסור משמעותי.
    אצל דנבר זה יותר עניין של מוטיבציה ורצינות. חבל על הפליקנס שהולכים ומאבדים את הסיכוי לעלות לפלייאוף

  4. אם לא תיקח, יתנו לך בכח……
    בזוקה לא לקח? לא לדאוג, ה אין בי איי סידר לו בכח פס"ז. צריך למכור פרסומות ואתה רק בזוקה בחצי שקל…

  5. הסלטיקס עם אחוזים מטורפים מהשלשות השתלטו על המשחק הזה מאמצע הרבע הראשון ועד למחצית בתצוגה של שלשות שלא היתה מביישת את ג"ס בימים הטובים. זה מה שקורא כשפלן A עובד כמו שעון ושטייטום בראון והורפורד כמעט שלא מחטיאים מהטווח הזה.
    הבעייה הגדולה של בזוקה ג'ו היא שאין לו ממש פלן B ובטח שלא פלן C. יש ימים שפלן A עובד לכל האורך ויש ימי שלא.
    נשאר רק לקוות שכשמילווקי יצמצמו, והם י-צ-מ-צ-מווווו, הסלטיקס עדיין ידעו לצאת עם זה בניצחון כי הפרש 28 אסור לקונטיינדרית להשמיט לגמרי להפסד!

    1. פסח זה משפיעעעהההה הצילו
      יותר מדיי אוכל יותר מדיי מטוגן יותר מדיי עוגות ועוגיות וגפילטע ו 3 קילו מיותרים…

  6. הסלטיקס צריכים לנצח הכל העד הסוף ולקוות שמילווקי ישמיטו עוד 2.
    בשוויון נצחונות והפסדים מה שיהיה לזכות הסלטיקס זה הניצחונות הרבים יותר על מילווקי.
    מעדיף שהסלטיקס יפגשו את אטלנטה בסיבוב הראשון, זה יכול להיגמר בפוו.

  7. מילווקי למעשה לא ממש הצליחו לנצח את הסלטיקס העונה. ניצחו רק את ההרכב השני והשלישי וגם זה בקושי

    1. ביום כמו היום אף קבוצה לא יכולה לנצח את הסלטיקס, הבעייה הגדולה היא שיש רק פלאן A
      אני רוצה שתהיה גם פלאן B ו C כשהתכנית הגדולה לא עובדת, ואין.
      לא בכל יום לטייטום יש 8 מ 10 לשלוש. אפשר לשחק אחרת בימים האלה כי כישרון יש.

      1. אני כמוך גם לא מעריץ את מזולה, אבל זה 40 הפרש שגם היה מגיע ל50 אם לא היו מחליפים את החמישייה. אז בוא נגיד שהעשרים הפרש הראשונים זה מאחוזי שלוש מטורפים. אבל זה היה גם מהמון הגנה שתסכלה את הבאקס לחלוטין וגם ורסטיליות של כניסות לסל ושלשות. זה היה משחק גדול של צמד הג'יי אבל רוח המשחק הייתה ברוגדון ורוב וויליאמס. הבעיה העיקרית של הסלטיקס היא שבימים שטייטום מסריח (ויש הרבה כאלה לאחרונה) ממשיכים ללכת על בידודים בשבילו במקום לשחק על ג'יילן, ווייט וברוגדון

        1. אמרת הכל והרבה יותר טוב ממני.
          אין פה מנהיג אמיתי אולי למעט סמארט אבל אני לא רואה אותו צורח על טייטום או אפילו מנסה לשכנע אותו ללכת יותר פנימה ופחות לזרוק מהשלוש ביום ששום דבר לא נכנס לו. ממזולה בכלל התייאשתי בקטע הזה.
          אני חושב שבשביל להיות מאמן באמת טוב, לא מספיק להיות מעולה באולם האימונים, אני בטוח שבזוקה ג'ו טוב שם אולי אפילו מעולה כמו שהיה סטיבנס וגם יודוקה. מאמן טוב משאיר את האימונים לצוות מצויין ומידי פעם משתלב אבל את התכלס הוא צריך לעשות במגרש. קבוצה שמפסידה 3 פעמים לאחת שאפילו לא בפלייאין (אורלנדו) אין לה אופי או שאין לה מאמן שיודע להפיק מהם את המירב. בגלל זה אני רוצה שהסלטיקס יפגשו את אטלנטה בסיבוב הראשון.

            1. ירדנו על בקבוק ברנדי מטקסה 7 כוכבים….
              החלום זה הזבוב הזה טרה. למעוך חזק שכל הפלוחצה יצא.

            2. לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
              NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
              רק לא ג'ימי הג'יני…..
              המג'נוני

  8. ראיתם את העוגה עוגה עוגה במעגל נחוגה?
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זה היה אינגרם מקולום פופ ולארי נאנס JR
    חחחח, ממש כמו בשיר הילדים המפורצץ

  9. מקאלום סגר תעסק, יופי שחקן ועם האינג'ירה הזה בראנדון והגורילה ציון היו יכולים להיות קבוצה מעולה אבל ציון בשמירת הריון….

  10. האמת היא שמילווקי קבוצה מבורדקת. הם חזקים וגבוהים אבל מול בוסטון צריך יותר מזה. למילווקי אין נשחק מסודר וכל אחד עושה מה שמתחשק לו כולל לירות שלשות ללא שום סיכוי לריבאונד. תמיד הם שיחקו כך. במקום פיק אנד רול ומשחק בין שניים מסודר ותנועה מאחורי חסימות, כל אחד מנסה לבד ומקסימום כדור הולך החוצה לקליעה מ3. ממש לא מספיק מול הסלטיקס שאפילו לא התאמצו מול מילווקי.

    1. היה יום לא טוב למילווקי מטווח ה 3 מול יום פנטסטי של הסלטיקס.
      הסלטיקס לא שמרו באופן מיוחד!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט